s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
צבי גיל
צבי גיל
הגליל והכינרת בטבורו, שבעונה זאת של השנה פורח ומרהיב בשלל צבעים ובמיים זכים הזורמים בנחלים - נראה עצוב ורדום ביופיו ומשווע לתושבים העקורים ולתיירים שישובו אליו
אלי אלון
אלי אלון
כבר בתחילת שנות ה-20 הגתה עדה פישמן רעיון להקמת "משק פועלות גדול "- חווה להכשרה חקלאית, למאתיים פועלות אשר יוכשרו מדי שנתיים במקום    ב-1929 נחרשה האדמה לראשונה והוחל במרץ בעבודות ת...
דן מרגלית
דן מרגלית
מה בעומק ליבו חשב חסן נסראללה על נותן לחמו חמינאי? ומה חשב יחיא סנוואר, שכה רצה לגרור את אירן למלחמה, והנה ההר הוליד עכבר?
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
הטילים בארסנל של אירן לא יצברו שכבות אבק    האירוע אכן לא נסתיים, אבל דומה שנפתח צוהר אשר דרכו ניתן לחשב את המעשה הראוי לעשותו בעתיד
יוסף גערליצקי
יוסף גערליצקי
כדי להצליח בעניין זה של שכנוע המעצמה הנוגעת בדבר לתת גאולה פרטית ליהודים שלה ולאפשר להם לצאת מן השבי - לא די בהפעלת דעת הקהל, שהיא יצירת הכלי הטבעי, אלא יש צורך לפעול בכיוון של הבא...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האיש ש"מדפדף" ושאינו חייב לאף אחד
מאת: תרצה הכטר  |  17/10/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המפכ"ל ו המשטרה שכחו ש
  ישע .   17/10/17 12:06
הם חיבים בכל מחיר לכבד את העם ו המדינה.הם מחלקים שבחים לעצמם חבל ש אין הצדקה לחלק שבחים לעצמם
כתוב תגובה ל- ישע .
הנה ההצלחות של המפכ"ל:
  תרצה   17/10/17 16:51
הוא עקר מן היסוד את תרבות ההטרדות המיניות החולה שהתקיימה כמעט בכל מחוז ופינה במשטרה. הוא השיג הסדר מול התקשורת. יש לזכור שהמשטרה שלפניו הייתה סוג של מערב פרוע תקשורתי. כל דובר מלך וכל קצין מדליף קיסר. המפכ"ל כפה מדיניות תקשורתית בעיקר בכל הקשור ללקשר עם עיתונאים. כמו כן, שבועות בודדים לאחר מינויו ביצע נשאת מלחם את הפיגוע בפאב ברחוב דיזנגוף בתל אביב והמפכ"ל חשף אותו. היו לו גם הישגים משמעותיים יחסית מול ארגוני הפשיעה. הסדר והארגון במשטרה הוא למופת. וזה רק חלק מהישגיו.
כתוב תגובה ל- תרצה
2
מפכ"ל כושל עם אפס הצלחות
  יוגעי דבר   17/10/17 12:44
כתבת תדמית מתחנפת - ללא שום נסיון מקצועי ומעמיק בהתמודדות עם סדרת כשלונותיו של האיש שנכשל בתפקידו כשלון חרוץ. חבל.
כתוב תגובה ל- יוגעי דבר
כבר עניתי על כך למגיב הקודם
  תרצה   17/10/17 16:56
ואשמח לשמוע על הכישלונות של המפכ"ל.
כתוב תגובה ל- תרצה
3
כאשר באים
  באום   17/10/17 14:24
ומצביעים על כשל מסוים בעבודת המשטרה והחוקרים,יחצ"ני המשטרה במקום לדבר על הנושא הספציפי ולהסביר מדוע ולמה,מתחילים להתיז סיסמאות על שלטון החוק ועל המשטרה העושה את עבודתה למען הציבור ומארגנים כותבים שיספרו לנו על זה שאלשייך הוקפץ שתי כיתות בבית הספר.סבבה אבל מה בנוגע לנושא עצמו שמדבר על זה שבכספי ציבור לוקח אלשייך יועץ אסטרטגי שמדליף,הוא ואחרים,הדלפות לתקשורת על מנת ליצור מניפולציות בדעת הקהל וכל זה אחרי שאלשייך עצמו הבטיח שזה לא יקרה.אז העובדה שאלשייך הוקפץ שתי כיתות היא באמת משובבת את הנפש ואכן כולנו רגועים עכשיו ויודעים שהמשטרה עומדת הכן למעננו אבל זה לא אומר שירדנו מהדרישה שלנו לקבל הסבר מה בדיוק קורה בלשכתו של המפכ"ל עם אותו ליאור חורב וההדלפות ומה היא בדיוק הסיבה שהתקשורת הפכה מאוייבת של אלשייך לאוהדת שלו.
כתוב תגובה ל- באום
רענון קטן - הנה העובדות
  תרצה   17/10/17 17:17
אלשייך נכנס לתפקיד אחרי שביבי התחנן שרק הוא יכול. ואכן הוא לא אכזב. ההצלחות: הוא עקר מן היסוד את תרבות ההטרדות המיניות החולה שהתקיימה כמעט בכל מחוז ופינה במשטרה. הוא השיג הסדר מול התקשורת. יש לזכור שהמשטרה שלפניו הייתה סוג של מערב פרוע תקשורתי. כל דובר מלך וכל קצין מדליף קיסר. המפכ"ל כפה מדיניות תקשורתית בעיקר בכל הקשור ללקשר עם עיתונאים. כמו כן, שבועות בודדים לאחר מינויו ביצע נשאת מלחם את הפיגוע בפאב ברחוב דיזנגוף בתל אביב והמפכ"ל חשף אותו. היו לו גם הישגים משמעותיים יחסית מול ארגוני הפשיעה. הסדר והארגון במשטרה הוא למופת. וזה רק חלק מהישגיו. חבל שהכל נשכח... ועוד יותר חבל שראש הממשלה יורק לבור שממנו הוא שותה...
כתוב תגובה ל- תרצה
ראש הממשלה
  באום   17/10/17 19:42
יורק לבור שממנו הוא שותה? כדאי לחשוב שוב על המשפט המוזר הזה.כאילו שאלשייך מינה את נתניהו ולא להיפך.מלבד זאת,מדובר על נושא ספציפי ולזה צריך להתייחס.כל השאר זה כבר סיפור אחר לגמרי וזה לא רלוונטי כרגע.
כתוב תגובה ל- באום
כל כולו כשלון קולוסאלי
  יודעי דבר   18/10/17 09:13
אינך בקיאה במטרייה כלל וכלל. אולי יש לך היכרות קודמת עימו? לאיש אפס הצלחות. יהיר, מתנשא, שחצן, שלפן, חובבן בתחום המשטרה, זורה חול בעיני הציבור. זו כתבה מגמתית שאין מאחוריה כל נתון לגבי תקופת כהונתו.
כתוב תגובה ל- יודעי דבר
אין לך מושג על מה את שחה
  תשובה לתרצה   18/10/17 10:47
אפס הצלחות אצלו והמון כישלונות - אינך בקיאה כלל
כתוב תגובה ל- תשובה לתרצה
תדייקי נתניהו לא בדיוק התחנו
  ירדנה   18/10/17 11:34
אלשייך היה ברירת מחדל לאחר שכל הניצבים קמו והפגינו נגד המינוי של גל הירש כמפכ'ל והמציאו עליו חקירות שאחרי זה התבררו ככלום אבל בינתיים הוא נאלץ לסגת ולהסיר את מועמדותו ואז כברירת מחדל פנו לאלשייך מהשב'כ וביקשו ממנו ...נתניהו הבטיח לו את תפקיד ראש השב''כ ברגעי שיתפנה התפקיד אלא בינתיים אלשייך קיבל תיאבון ליותר
כתוב תגובה ל- ירדנה
כה מכעיס שכותבי מאמרים אינם
  ברירת מחדל   18/10/17 13:47
מדייקים וכותבים מהרהורי לבם, יותר נכון ממשאלות לבם. ארדן המסכן, שמשמש כיום "שק חבטות" לכולם, חיפש ומצא דמות מצויינת לשמש מפכ"ל המשטרה, אישיות שהיתה מנקה את המשטרה מתחלואיה. אבל השמאל הרע והמכוער סיכל ומנע את בחירתו של האיש המעולה, שנאלץ להסיר את מועמדותו. ונכון, ירדנה, נתניהו לא מינה את אלשייך, אלא היתה זו ברירת מחדל למרבה הצער. ומה קיבלנו? מפכ"ל לא הגון ולא ישר, בינוני ומטה שהציבור מאס בו ושלפתע הפך את עורו ועבר לצד השני. קראי גב' תרצה את דבריה של ירדנה בשתי תגובותיה, שהם האמת המדוייקת.
כתוב תגובה ל- ברירת מחדל
4
מאמר זה נכתב ע"י אשה שמאלנית
  כתיבת המאמר   18/10/17 06:06
המתחזה לימנית ועל-כן רוח המאמר הינה לכיוון שמאלני. ניתן להווכח בזאת במרבית מאמריה כאן באתר. על-כן, אין טעם שמר באום הנבון ישיב לה וישאל אותה את שאלותיו הנוקבות, היא תשיב לו ברוח השמאל....(העתקה מויקיפדיה). אין זה סוד שמרבית הציבור מאוכזב מהמפכ"ל הזה ומאס בו. מר באום שכח להזכיר שהמשטרה תומכת בגיבוי דרכו של מני נפתלי (בריון מושחת ובור), דבר שמעורר זעם בציבור.
כתוב תגובה ל- כתיבת המאמר
5
תרצה הנה לך כשלון ענק לאלשייך
  ירדנה   18/10/17 11:03
את שואלת על כשלונות לאחר השבחים שהרעפת על רוני אלשייך אז כמו כולם חשבתי כמוך שהגיע מושיע למשטרה שאיבדנו בה אימון ןהאיש אלשייך איכזב אותנו בגדול...והכישלון הזועק לשמיים הוא מינוי ליאור חורב ליחצן למשטרה ...מינוי ללא מכרז באופן לא חוקי .אפילו רני רהב שלא נמנה על אוהדי נתניהו דיבר על המינוי הפוסול והבלתי ראוי .ממתי המשטרה צריכה יחצן ?האם המשטרה מפחדת שהעם יעבור לחברה מתחרה.?ולמה אנחנו משלמי המיסים צריכים לממן אדם פוליטי מליונים מכספי משלם המיסים ..שיואיל אלשייך לממן את ליאור חורב מכספו ולא מכספינו ....בהתחשב בעובדה שמדובר בליאור חורב אדם פוליטי השונא ונלחם בנתניהו עוד מזמן פורום החווה של אריאל שרון ..אלשייך נראה כבר ויתר על ראשות השב'כ כי אותו ליאור חורב כבר סלל לו דרך להקים מפלגה כדי שישר ינחת לראשות ממשלה ..מחדל נוסף חמור כאשר ערוצי התקשורת מדווחים צונאמי של הדלפות והוא טוען שאין חובתו כמפכ''ל להורות לגלות את המדליפים והוא לא עושה דבר לחקירת מקור ההדלפות הרי כנראה ידו במעשה כי אם הוא רוצה הוא יכול לדעת בדיוק מאיפוא ההדלפות ..בקיצור האיש אכזבה לכולנו וראו איך המשטרה בראשותו נותנת לנכים כבר יותר מחודש לסגור לנו צמתים מרכזיים מבלי לפעול כמו שהמשטרה נוהגת כלפי אוכלוסיות אחרות ..
כתוב תגובה ל- ירדנה
1) אין שום סיכוי לאלשייך שכה
  2 הערות לירדנה   18/10/17 12:23
איכזב את הציבור להקים מפלגה, הוא לא יעבור את אחוז החסימה. 2) הנכים המסכנים במצבם המוגבל והקשה - כיצד הם מסוגלים לחסום כבישים כבר תקופה ארוכה? כיצד הם מגיעים מעיר לעיר לבצע חסימות אלה? ובכן, התשובה היא: הקרן להשמדת ישראל מממנת את ההפגנות שלהם ואת כל המסביב להפגנות אלה, כולל הסעות וארוחות. והמשטרה מחרישה ואינה פועלת. המשטרה בראשות המפכ"ל הרדוד.
כתוב תגובה ל- 2 הערות לירדנה
6
שאלה: יש לך היכרות עימו?
  שאלה לתרצה   18/10/17 14:37
שאלה. יש לך במקרה היכרות מוקדמת עימו?
כתוב תגובה ל- שאלה לתרצה
7
המשטרה בשקרים זורקת כספים
  טנא   18/10/17 15:04

התקשורת זעקה על שאין תקציב לפעולות שיקום האסירים שעושה המשטרה. אכן מספר האסירים הוא רב וחמור מכך הוא שכאשר גומרים אסירים אלו לרצות את מאסרם אין להם עתיר. לעיתים קרובות אין להם היכן לחיות, אין איש מוכן להעסיקם, וברוב המקרים לא נותר להם אלא לפנות אל עולם הפשע הוא המקום היחדי המוכן לקבלם. בתקופת מאסרם אף למדו שיטות מאסירים עברינים ופושעים. פעולות השיקום של המשטרה אינן עוזרות כל כך. למרות ההכשרה המקצועית רוב העוברים אותן אינם מוצאים עבודה.

סוהרים להם הכרות קרובה עם האסירים מספרים שמתוך כל חמישיה אסירים שלושה מהם חפים. למי שחושב שטענה זו מוגזמת והיא אינה יכולה להיות כה מוגזמת כאשר המשטרה דואגת להפליל כל מי שהיא מניחה ידה עליו. הפרקליטות דואגת לחפות על המשטרה ולקבל כל טיעון מופרך כל תחריש בלתי אפשרי שהמשטרה רושמת ואף משלימה את החסר. שופטים רואים את תפקיד השפיטה הפלילית בהרשעה, חפים רבים מאוד מורשעים. גם לגבי אלו שלא נגזר עליהם מאסר, עברם הפלילי אף אם הוא בדיה – גורם להרס שמם הטוב ולחייהם. תעודת יושר ניתן לקבל אך ורק והמשטרה העברינית, וכך בשחרורם הם נשאבים בעל כורחם אל עולם הפשע. בתי הכלא מתמלאים עד שאינם יכולים להכיל את כל האסירים. על מנת לפנות מקום בבתי הסוהר משחררים עברינים. המשוחררים הם לעיתים קרובות לאו דוקא החפים אלא האשמים אלו שהיו הוכחות מוצקות נגדם ולהם לא נותרה ברירה אלא להודות, ולכן זכו להקלות. בדרך זו עברינים מזיקים ואף אלימים משוחררים לקהילה.המתמלאת בעברינים "תודות" לפעולות המשטרה. מורשעי שוא בריאותם נפגעת חלקם נעשים חולים מאוד ואף מתים. נודעו מקרים של מי שהיו בכלא על לא עול בכפם חלו בסרטן ומתו, יש המאבדים את שפיות דעתם ומתאבדים וחלקם כאמור הופכים עברינים אמיתיים.

טיפול הרשויות הינו יקר מאוד והנזק כביר במקרים בהם היא מיותר. עלות הטיפול בתיק, תחילה על ידי המשטרה, עלות מעצרים טיפול משפטי בתיק – הכנת כתבי אישום, עלות ההליכים בבית המשפט גם אם אלו מקוצרים בשל הלחץ על הנאשם להודות ובכך לקצר הליכים, עלות מאסרים וגם לסנקציות אחרות יש עלות. העלויות הן לא רק בפעולות המבוצעת אלא עבור מנגנונים מנופחים מעבר למידת הצורך הממשי. דוגמא בולטת במיוחד היא התביעה המשטרתית המוציאה תחת ידי תביעות בלתי מוצדקות, וכדי להפיק את אלו רק הולכת ותופחת ודורשת עוד ועוד תקנים ותקציבים התביעה המשטרתית מהווה כיום קרוב לתשעים אחוז 90% מכלל התביעות. על כך יש להוסיף ירידה בתועלת החברה מפרטיה וירידה בתפוקה הכללית. ישנו גם נזק כלכלי ישיר כאשר אלו הופכים עברינים.ישנה גם עלות הטיפול בחולים כתוצאה מעולות השלטון.

המשטרה משנודעו פשעיה מטפלת בתדמיתה בקרב הציבור כמובן על חשבונו. קרוב למאה אנשי יחסי ציבור מועסקים לשיפור התדמית. המשטרה תמיד מצמצמת הוצאות במקום שכואב לציבור לדוגמא עורכת סיורים מועטים אין פעולות הענות למצוקה גם לא פעולות בדיקה ואיסוף ראיות אמיתיים - אלו מבחינת המשטרה "עלולים" גם להפריך חשדות. המשטרה לעולם אינה מצמצמת בהעדפותיה כמו בתביעה המשטרתית המביאה לה מורשעים רבים – יוקרה בעיני עצמה כיון כביכול תפסה עברינים רבים. עתה המשטרה מוציאה ממון רב על בתדמית. לפיד איפה הכסף? כאן יש בזבוז כספים שאינו מועיל ואף מזיק זו הינה הזדמנות לצמצם ולבטל. כל האמור הוא מבחינת ההיבט הכלכלי כמובן ישנו ביסוד ההיבט האנושי חברתי והוא השאלה לשם מה קיימת משטרה? האם עבור עצמה כמקום פרנסה וכוח עבור חבריה?
כתוב תגובה ל- טנא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il