s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חץ מורעל מסילבי קשת
מאת: עמי דור-און  |  04/11/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איך ניתן להוכיח אמת לאחר שנים
  גימלאי   4/11/17 10:50
איך ניתן להוכיח אמת לאחר 54 שנה ובעיקר כשמדובר על מעשה של אדם שהלך לעולמו, כל "הסיסמאות" של "מקימות הרעשים" המקצועיות אין להם כנראה בסיס, גם אם לחלק מזה יש גרעין של אמת....מבלי להכיר את הנפשות הפועלות במקרה המדובר ומניסיוני כמנהל שנים רבות נראה שיש פה איזו "התחשבנות" של הגב' קשת עם טומי לפיד או משפחתו,
עוד מעט יצא שכל המנהלים הזכרים בישראל הם עברייני מין (לא עלינו)
כתוב תגובה ל- גימלאי
ניתן ועוד איך ניתן להוכיח על
  אנשים כטומי הנואף   4/11/17 11:24
ועוד רבים כמותו היו בתקשורת על גוונה השונים ולא רק שם, זו הייתה התרבות, ויש אנשים כמו טומי לפי שהיו גסי רוח, לא ברור לי מה הוא יאיר יהיר בנושא הזה, בטח לא צדיק הדור, הרי התגלה מספר פעמים כנוכל, זה יהיה ראש ממשלה, הבור ועם הארץ, לא סיים תיכון, אין לו תעודת בגרות, וודאי לא שום השכלה אקדמאית, הוליך שולל את אוניברסיטת בר אילן, זה נסיך, זה אשפה, האשפה יהיר יאיר ישמור על מדינת ישראל? יהיר בריון חסר תקנה, איזה צבא עשה בעל השרירים יהיר, כולו כתב במחנה וזה קיבל בטוח פורטוקציה מאבא טומי שלו, מה שאומרים על גנדי יש הרבה גנדים בכל מקום ומקום,
כתוב תגובה ל- אנשים כטומי הנואף
נניח שהבן כלומניק ושקרן
  לא פוליטיקאי   4/11/17 11:41
אז האם זה מוכיח שהזקן (שהיה שקרן וכלומניק לא פחות) ניסה לאנוס את מי שנזכרה אחרי חמישים וכמה שנים, לי זה נראה משונה (אם כי אפשרי) אבל שוב מה הקשר???.
כתוב תגובה ל- לא פוליטיקאי
מה הקשר? אתה לא מבין אידיוט
  אם נגה ניר נאמן   4/11/17 12:40
מתארת את הכלומניק יאיר לפיד כנסיך כבן של טומי לפיד היא היא שעשתה את הקשר אלו, אם הוא נסיך זה הקפיץ את סילבי קשת, נראה שהיה יותר מדי עבורה על מה שנצרה יותר מ 50 שנה, גם אם סילבי קשת בת 87 תאמין לי דברים כאלה זוכרים מצויין, לא שוכחים עד היום יאיר לפיד התגלה ככלומניק ונוכל גדול, ראינו גם ראינו איזה שר אוצר וכבר חשב הופ אהיה ראש ממשלה, לידו של כזה ניתן את ביטחוננו? זה יהיה ראש ממשלה בבית השימוש של אישתו, יאיר לפיד הוא לא כזוג סחורה, ללא קשר להטרדות מיניות, שמתם וודאי לב עד כמה הוא שותק בעיניין מלצ'ין הוא בטוח יודע דבר או שתיים על עצמו, בטוח יודע כמה מתנות הוא קיבל ממלצ'ין, המשוחתים הגדולים זה אלדד יניב מני נפתלי וכל הדומים להם, עכשו הפרסומים עם השרה הבריטית, נראה לי שדור און יודע דבר אחד או שניים על יאיר לפיד, כל הרמיזות שלו מעידות על כך בכתבה, אז נחיה ונראה מה יהיה?
כתוב תגובה ל- אם נגה ניר נאמן
האידיוט הוא אתה ואתה בלבד
  שאול א.   4/11/17 20:17
משום שכתבת המון, אבל לא ענית על השאלה שלו. כיצד ניתן להוכיח שהטיעון שלה אמת לאחר 54 שנים? מה הקשר בין התשובה שלך לשאלה שלו? ועוד אתה קורא לו אידיוט?! מה זאת אומר "אירוע כזה זוכרים"? והרי אירוע כזה אפשר גם להמציא. טומי הלך לעולמו. אין אף אחד שראה מה שהתרחש בדירה. יש לנו רק גרסה של סלבי קשת (ואינני טוען שהיא משקרת). אלא רק כיצד ניתן להוכיח שהאירוע התרחש. ושוב נחזור לשאלה של המגיב הקודם. איך בדיוק מוכיחים שזה נכון? בלי קשר לכישורים של יאיר לפיד וכו' וכו'.
כתוב תגובה ל- שאול א.
אף אחד לא דיבר על להוכיח,
  חבל שאנשים מסוגך   5/11/17 13:12
הם סוג ב ולא סוג א, אין לי דבר פוליטי עם סילבי קשת, סילבי קשת שמעה וראתה איך ננגה ניר נאמן הפכה את יאיר לפיד לנסיך בהשתיכותו המשפחתית, אפשר לחשוב איזה משפחה זו, עניין זה העלה את זכרונותה של סילבי קשת מטומי לפיד וזכותה לכתוב מה שהיא רוצה בכל פוסט שהוא, כאדם כולם יודעים איזה טיפוס מכוער היה טומי לפיד ויאיר לפיד הוא סחורה מכוערת בדיוק כמו העץ שבצילו גדל, לצערי התקשורת לא מטפלת באחד כזה.
כתוב תגובה ל- חבל שאנשים מסוגך
אמת ויציב
  הנביא   5/11/17 18:58
גם אם יש אמת בחלק מהסיפורים לא ניתן (כמעט) להוכיח מעשים כאלה לאחר עשרות שנים, והסיפורים על כך הפכו כנראה לטרנד או סתם רכילויות
כתוב תגובה ל- הנביא
2
גימלאי שואל: איך אפשר לדעת את
  מדמוני אסף   4/11/17 11:02
גימלאי יקר. עברו עשרות שנים, ואין אנו יודעים האם: היה או לא היה. ובימינו אנו, 95% של הנאמר הוא שקר, ואצל הפוליטיקאים רק 110% שקר. אז איך ולמי תוכל להאמין ? פשוט - אל תאמין !! אבל בהכירי את היושרה והקשקשת יאיר לפיד, אני מאמין לסילבי קשת.
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
3
חדת הלשון? אימת הפוליטקאים?
  סילבן   4/11/17 11:14
חי בסרט!
כתוב תגובה ל- סילבן
4
תביעת דיבה תקבור אותה...
  1 העם   4/11/17 11:28
סילבי קשת זרקה פצצה, תואיל ותוכיח אותה, והיה ותיכשל שתשלם, והרבה. סילבי קשת הינה אישה חזקה ששנים קטלה אנשים בכתיבתה. אם היה אמת בסיפור זה היא הייתה מפוצצת זאת מזמן. לי זה נראה כשקר.
כתוב תגובה ל- 1 העם
5
בהנחה שצודקת חובה לתבוע אותה
  ראובן גרפיט   4/11/17 11:31
סילבי העיתונאית המפורסמת שנשכחה מלב הוראים שעקבו אחקיה. בתקופתה היתה זוכה להרבה ליקים. והנה מעלה אירוע מהאוב שלא ניתן לנאשם להתמודד עימו.בהנחה שדוברת אמת הייתי ממליץ למשטרה לעצור אותה (כך היתה זוכה לתשומת לב שהיא זקוקה נואשות) אבל הסיבה האמיתית שעקב שתיקתה אולי עוד נשים הותקפו בין עי לפיד ובין עי ידועי שם יקירי התקשורת. כל אישה בוגרת לבטח בעלת אומץ לב ונגישות לתקשורת מחוייבת לדווח מידית. אבל סילבי שתקה ...ואולי ברוח כתבותיה בעבר-סילבי היא זו שתקפה את לפיד השמן המסורבל גס הרוח והפחדן פיזית, על פי תיאורה. לסיכום: נשים מובילות חייבות לדווח על כל תקיפה ומידית ולא לעודד בשתיקתן מעשים מעין אלה. רק כך נבער את הסיטואציות האלה הרווחות בבתי ספר פנימיות במוסדות ומקומות עבודה.
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
6
לא ידעתי שסילבי קשת הערפדית הו
  קורןנאוה טבריה   4/11/17 12:16
לא ידעתי שסילבי קשת הערפדית הוותיקה מ'ידיעות אחרונות' עדיין חיה ובועטת? עכשיו היא נזכרה? העיתוי הכי מתאים היה לחשוף את זה, לדידי, כשלפיד מונה לשר המשפטים בגלל תמיכתו בגירוש, בשרון ובאולמרט - ואיך יכול להיות שעיתונאית ברמה של סילבי קשת שהלבינה פנים וירתה חיצים רעילים בעיקר כלפי שנואי נפשה מימין - שמרה על זכות השתיקה והסתפקה בתשלום - רק על השמלה בגלל שלא הייתה לה קבלה? השמאלניות הללו מזה מוזרות?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לידיעתך נאוה יקרה טומי לפיד
  היה איש ימין   4/11/17 12:46
כמו רבים אחרים שערקו אל אריאל שרון, מה לעשות יש כאלה פוליטיקאים, היום יו"ר ועדת חוץ וביטחון היה בליכוד ועבר לקדימה וחזר לליכוד, בשביל לשרוד פוליטית עושים הכל, כן כן יש זנות פוליטית גם בימין וגם בשמאל וגם באמצע וקדימה ואחורה והתנועה,כך גם צחי הנגבי ועוד אחרים,חדשים וישנים. בעיני דווקא טוב סילבי קשת הוציאה את מה שנצרה יותר מיובל שנים.
כתוב תגובה ל- היה איש ימין
טומי לפיד היה איש ימין מזוייף!
  למגיב   4/11/17 15:20
בנשמתו הוא היה איש שמאל, וגידל בן יהיר שמאלני, מתעב יהדות ודת. ולראיה: היה ידידו של אולמרט ותמך בגירוש יהודים טובים מגוש קטיף.
כתוב תגובה ל- למגיב
7
החץ המורעל לא מונופול השמאל
  מ.אלקרייאף   4/11/17 12:58
החצים המורעלים .. אינם רק של רבקה מיכאלי ונשות השמאל נגד אנשי ימין בקבר ואינם יכולים להתגונן ...שאילנה דיין תרים את הכפפה ותעשה עוד תוכנית עובדה שקרית ומלאה הזיות עדויות שקר על אדם שאינו יכול להתגונן
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
8
הכל חשוב חוץ מהעיקר
  אנונימי   4/11/17 19:30
מעניין אם הכתבה הזו היתה בכלל נכתבת אילו המואשם היה דתי או מזרחי , היא כותבת את הדברים כי יש עכשיו גל של הודעות כאלה מצד נשים רבות על מעשים כאלה לפני שנים , מה זה מעניין איך היא נראית היום ?
כתוב תגובה ל- אנונימי
9
סילבי זה לא שרה
  חץ וקשת   4/11/17 20:08
סילבי יודעת רק להשמיץ את טומי לפיד אבל שרה ריפין בטח יכולה לספר עליו דברים יותר יפים.
כתוב תגובה ל- חץ וקשת
10
מה שעולה למעלה..יורד למטה
  ארכימדס_   4/11/17 20:57
מסתבר שהכלי שמעלה בתפקיד כמקפצה למעלה, יכול גם לשמש את בעליו לקפיצה מטה. זה מסלול דו-סיטרי ,שכל עוד הוא WIN-WIN הוא חולף מתחת למכ"מ בדרך כלל. אבל לפעמים יש לו "פג תוקף" ואז צד אחד זורק את השני, ומתקדם בכוח האינרציה שרכש במקפצה למעלה. והצד השני נשאר חשוף ,ועלוב, ומודבקים לו "תווי מחיר" . מסתבר שהיום שינו את הכללים, ויש אפשרות לקבל REBATE לפחות לצד אחד. והמקפצה נשארת עלובה פעמיים.
כתוב תגובה ל- ארכימדס_
11
מלכת המלריה
  יתוש אנופלס   4/11/17 22:16
ביצות אפשר ליבש - ואפילו למגר את המלריה - אבל צפרדע נשארת צפרדע, כי לשון רעילה נשארת דביקה ומסריחה.
כתוב תגובה ל- יתוש אנופלס
12
נשים שלא הוטרדו כבר לא נחשבות
  פועה   5/11/17 07:56
לבי לבי עם הנשים האלה שנדחקות אל השוליים ונידונות לשכחה ולמחיקה מהתודעה התקשורתית. מי היה זוכר את "גברת לוין" ומי בכלל היה שואל "מה יש לה?" אילולי הוטרדה מינית? מי היה רואה את "ליבה השבור" אם לא הייתה "פותחת כפתור כדי שנראה אותו?"... מה שהיה לגברת לוין היה לסילבי קשת ולאושרת קוטלר ולהמון נשים נוספות. הייתה להן מיניות שעשו בה שימוש והן ממשיכות להשתמש בה בניסיון להיות רלוונטיות אקטואליות ונחשבות. האם זאת זכותן? כנראה שכן, האם זה לכבודן? אני בספק.
כתוב תגובה ל- פועה
איזה שטויות במיץ עגבניות....
  רחובותית   6/11/17 12:37
על מה את מתלהמת? כל מי ששולפת את ההטרדות שחוותה לפני שנים היא רודפת פרסום וקריירה???? ואולי, כמוני, הדחיקו את החוויה ומוציאים אותה כעת לאור משום שסופסוף הפסקנו לחשוש ולהתבייש?
אני חוויתי אישית הטרדה רצינית ביותר בזמן ששירתתי במילואים ממש לפני מלחמת יום הכיפורים. המטרדין היה אלוף מפורסם והוא שלח את אחד מפקודיו, אלוף גם הוא, "למצוא" חיילות יפות, הוא מצא 2 וביניהן אני. עברנו סיוט לא קטן במשך יומיים, ובלילה הם נאלצו לשכור חדר נוסף ע"ח הצבא באופן לא מתוכנן משום שאני וחברתי התעקשנו לחזור לתרגיל בשטח ולא להישאר איתם, אך היה כבר מאוחר מדי אז שכרו לנו חדר אחר...
לימים, אחד הקצינים באוגדה שלו רצה לנקום בו מסיבה כלשהיא והתלונן על השימוש הלא תקין בכספי הצבא לשכירת חדר זה. היה שימוע והוזמנתי לעדות, אך סירבתי לבוא [הייתי סטודנטית אז].
אחרי שנים רבות חיברו בתיאטרון הקאמרי מחזה על אותו אלוף והתקשרו אליי הביתה כדי לשמוע את העובדות שרצו להכניס למחזה. סירבתי להתייחס לעניין.
לא רציתי שום קשר לחוויה, והדחקתי אותה. רק בשנים האחרונות התחלתי לספר עליה לכל מי שרצה לשמוע...
אז מה? אני מחפשת פרסום בגילי המופלג???
רינה צורף, גמלאית, רחובות
כתוב תגובה ל- רחובותית
לא כל אפיזודה ראויה לרוץ לספר
  פועה   6/11/17 22:59
"לחברה". גברים זכרים אומרים ועושים כל מיני דברים תחת השפעתן של נשים נקבות גם כשההשפעה אינה מכוונת או רצונית. הם עושים זאת בגילים שונים ובמצבים שונים ומסיבות שונות. מה שסיפרה אשרת קוטלר למשל, זאת צדקנות כפשוטה, כי מדובר בשיחת טל' שלאחריה קידומה של הצדקנית אפילו לא עוכב ביום. ישנן אפיזודות שקורות במהלך החיים שראויות לשכחה. במקרה שלך עם "האלוף" מציב אותה במחנה הנשים הנחשבות...
כתוב תגובה ל- פועה
13
כל אחד עשה לעצמו ולביתו..שולמי
  חוצפה ובושה   5/11/17 08:34
את הספרים של שולמית לפיד מכריחים לקנות בבתי הספר..לאזרחות !!!! לא הוגן ויש הרבה אחרים..דיל
כתוב תגובה ל- חוצפה ובושה
14
מדוע ואת מי הסיפור ההיסטורי
  רפי לאופרט   6/11/17 14:01
בכלל מעניין?
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
15
זה שסילבי קשת היתה רעל
  צורי   6/11/17 15:09
של עם ישראל זה לט חדש. אז 54 שנים נצרה את לשונה ופתאום תקפוהה זכרונות מן העבר. אולי גם געגועים לעבר לך תדע.
כתוב תגובה ל- צורי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il