|   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מאמר זה מבקש להתוות דרך לפתרון פוליטי באזורנו שאיננו חזרה שגרתית וכפייתית על כישלונות-עבר במציאות שחלפה ואיננה    בעיני כותב שורות אלה זו הדרך הראלית היחידה לשינוי מהותי באזור הבלתי...
יואב יצחק
יואב יצחק
על לפיד וליברמן להצטרף לקבינט המלחמה במיוחד למען חיילי צה"ל הלוחמים נגד חמאס וחיזבאללה, הראויים לגיבוי מצד כל נציגי הציבור    יש להתמקד עכשיו בניהול המלחמה ולהגיע להסכמה על קיום בחי...
דן מרגלית
דן מרגלית
איזו יצירה דורית ראויה תקום עם ולאחר המלחמה האכזרית המתנהלת עתה מדרום ומצפון? תהילת הניצחון בשירת שירת דבורה? "מנשרים קלו ומאריות גברו" שבקינת דוד או דווקא "איכה נפלו גיבורים ויאבד...
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
אני מקשיב לנאמר סביבי ומתחיל להבין במעט את מה שמרגיש חקלאי כשהוא מגלה שבחודש דצמבר יש לו שמש מלאה על הראש    החקלאי הזה מתפלל לגשם יותר מכל אחד מאתנו שגר בעיר
להקל על הנישומים, בלי התיישנות [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
עו"ד ורו"ח אלכסנדר שפירא
שורה ארוכה של פעולות - הן של הרשויות והן של הנישומים - יידחו, כך שתקופת המלחמה לא תבוא בחשבון הזמנים הרגילים    החוק מאוזן ונכון, אם כי נותרו בו מספר נקודות פתוחות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
שלמה קרמר [צילום: שרון ברקת]
יזם היי-טק ישראלי
שלמה קרמר (נולד: 1966), יזם הייטק ובעל הון ישראלי.
רוני חיזקיהו [צילום: פלאש 90]
בנקאי ישראלי
רוני חיזקיהו (נולד: 1951), בנקאי ובכיר לשעבר במשרד האוצר.
עופר ברקוביץ' [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
יו"ר, פוליטיקאי לשעבר
עופר ברקוביץ (נולד: 7 ביולי 1983), לשעבר פוליטיקאי ישראלי, יו"ר נופר-מילגם אנרגיה מתחדשת במוניציפלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בג"צ ומושג השוויון החרדי
מאת: רוני אלוני-סדובניק  |  19/10/2005
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שלום לנציבת קבילות הילדים
  אפרי הלפרין   19/10/05 10:11
בס"ד

כאן שמעיה'לה, תלמיד חרדי מביתר.

אני בכיתה ג' ואני לומד הרבה הרבה שעות - ואני נורא נורא רעב.

אמא שלי לא תמיד מספיקה לעשות לי סנדביץ' בבוקר - כי היא צריכה להניק את התאומות שרה'לה ורבקה'לה אבא תמיד בבית המדרש - ואפילו כשאני רוצה להכין לי סנדביץ' - לא תמיד יש לחם בבית.

בבית ספר שלי - הבטיחו לנו אוכל, אבל עכשיו אין להם כסף אז נותנים לנו בשעה 12 בצהריים מצייה אחת עם ריבה, ורבע תפוח (בחורף נותנים פלח תפוז).

בשבוע שעבר - לקראת החגים קיבלנו דבש במקום ריבה וזה היה מאד מאד טעים ומזין.

שמעתי שבבתי הספר של ש"ס, אגודה והמפד"ל, ממש כאן מעבר לכביש, יש ארוחות מלכים, עם מנת בשר, וסלט ואפילו סלט פירות מהפירות הרבים בהם נתברכה הארץ, שמעתי שגם להם אין כסף אבל את האוכל מספקת המדינה, היא גם מפקחת על איכותו, ואף ראש ישיבה או מורה לא יכול יותר להגיד שם שהיום אין אוכל - כי נגמר הכסף.

אני בטוח שעם שלל התארים שלך, ובייחוד לאור תפקידך, תכרי אזן קשובה לבקשתי, ותעזרי לי למצוא פתרון לבעייה.

רק תזכרי שאני מחוייב ל"כבד את אביך ואת אימך" והאפשרות של לעזוב את הבית בגיל 9 ולעבור להורים אחרים, המתיישרים טוב יותר עם השלטון הנוכחי, לא נלקחת אצלי בחשבון.

ורק תזדרזי, אני לא יכול יותר - בשעה אחת כל יום הבטן שלי מקרקרת עד הגג.

בתקוה לאור
שמעיה'לה

כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
תוספת למכתב
  חילוני טיפש   19/10/05 11:19
ואתה אפרי, תעבוד יותר קשה ותשלם יותר מיסים בשביל שאני אוכל.

אמנם גם הילד בפתח תקווה ובראשון לציון לא מקבל ארוחה חמה ואפילו יום לימודים ארוך אין לו, אבל לו יש הורים שמשלמים.

יום אחד אני אגדל, אבל חשבון ואנגלית לא אדע, לצבא לא אלך ולכן אעשה את הדבר היחיד שאני יודע -ילדים. אשלח אותם לחינוך פרטי (כלומר על חשבון הילדים של אפרי) כי פראירים לא מתים כידוע.
כתוב תגובה ל- חילוני טיפש
תגובה לחילוני טיפש
  פראייר   19/10/05 11:32
ואתה אל תעבוד ואל תשלם מסים כדי שאף ילד לא יאכל על חשבונך. איזו חוצפה לקחת לך את הכסף בשביל להאכילך ילדים שבאים עם סכינים לביתספר.
תראה להם מה זה חינוך, לחרדים. תלמד אותם איך צריך לקלל ולעשן בהפסקות ולדקור.
שילמדו לא להיות חוצפנים כאלה
כתוב תגובה ל- פראייר
לפחות הילד שלך לא יהיה פראייר
  הרבי נחמן   19/10/05 13:26
הוא יהיה כמו חתול - יעשה ילדים ויילל כל יום ,כל היום.

כאילו שאצל החרדים אין סכינים ואלימות.
כתוב תגובה ל- הרבי נחמן
הילד שלי
  פראייר   19/10/05 14:10
הילד שלי כבר גדול. כבר גמר לילל בבית הספר הממלכתי, גמר לילל בתיכון וגמר לילל בצבא ובאוניברסיטה.
גם הנכדים שלי גומרים לילל ורק חילוני טיפש בשם רבי נחמן ממשיך לילל על הכסף שהילדים אוכלים לו. חוץ מזה אין סכינים אצל החרדים. אין התלמידים שלהם מפנצ,רים את מכוניות המורים כי למורים שלהם אין מכוניות מרוב הכסף שהם סוחטים.
אין אלימות אצל החרדים. אין תחנת משטרה בבני ברק ואין במאה שערים.
כתוב תגובה ל- פראייר
2
מלל גזעני סנטנדרטי רצוף דמגוגיה
  -יופיטר   19/10/05 10:20
זולה. ילדים המתחנכים במסגרות סקטוריאליות גם אם הם שומרי תורה ומצוות יהודיות זכאים לאותה הקצבה ככל מסגרת אחרת, ונכון גם ערבים ונוצרים אם הם אזרחי ישראל. וכל תשפוכת של טמטום לא תכסה את ערוות היהירות בעלת הסממנים הגזעניים של הבג"צ. הדרך היחידה להכניס קצת שפיות והוגנות למוסד הרקוב הזה הוא, שינוי שיטת הבחירה לעליון על-ידי העברת הסמכות לבחירת השופטים ל-120 חברי הכנסת. שינוי השיטה יגביל את הכוח המשחית שבידי הבג"צ ויעמידם במקומם הנכון.
כתוב תגובה ל- -יופיטר
אכן עזות מצח גזענית. במקום להגיד
  נדיה   19/10/05 10:51
תודה לבתי הספר היהודיים הדתיים על שאין הם לוקחים את כל תקציבם מהקופה, אומרת הגזענות תממנו מכיסכם את הכול. שלושת ה"שופטים" ובראשם חשין אינם שופטים ראויים.
כתוב תגובה ל- נדיה
3
קשקוש בלבוש של שונאת ישראל
  ציק   19/10/05 11:31
מנין השנאה העצמית מגיעה? האם דין מטומטם כזה גם על ערביי ישראל? האם לקחת זאת מתורת הגזע? בינתיים מרבית הלוחמים הקרביים לא באים מרמת אביב ורמת השרון אלא כיפות סרוגות,יוצאי אתיופיה ועולי חבר העמים
כתוב תגובה ל- ציק
קרביים
  קלמן   19/10/05 12:40
נכון אמרת כי רבים מהחיילים הקרביים הם יוצאי רוסיה (ובהם מי שאינם יהודים עפ"י ההלכה), אתיופים ועוד. כמה מבוגרי החינוך החרדי - שהתרבו מאז בגין, שר"י, התיר כל רסן בעניין, התגייסו לצה"ל? וכמה מהם משרתים מחוץ לרבנות הצבאית?
כתוב תגובה ל- קלמן
בכלל קראת את המאמר?
  שמעון ג   19/10/05 15:46
כנראה שלמדת בכולל בלי ארוחה חמה וגם בלי הבנת הנקרא.
כתוב תגובה ל- שמעון ג
4
אם החינוך הממלכתי טוב יותר,
  למה הוא נכשל?   19/10/05 11:50
בס"ד

בעולם בלי ערכים, כל היועצים הפדגוגים שלך יכולים רק לרשום את הבעיות בפנקס שלהם וזהו. אלימות, סכינאות, אונס, סמים, כת שטן, ניאו-נאצים ועוד דברים בישים שאנו שומעים עליהם כל הזמן. פשיטת הרגל של החינוך הממלכתי.

אצלנו לא צריך, כי יש לנו ערכים, חסד, צדק, נתינה, אחווה, חום, אהבה, תשוקה ללימוד (אפילו בתנאים קשים) ועוד הרבה דברים שהסבים שלך שכחו למסור לך. את באמת חושבת שנוותר לכל הערכים האלה ונמסור את הילדים לעבריינים שבמשרד החינוך תמורת ארוחה חמה? טעות בידך. עברנו את פרעה, נעבור גם את הציונים. והייתי שמח לאמץ את "לא מעוקצך ולא מדבשך" לו היו פותרים אותי מכל המיסים שאני משלם כדי לממן את כל התארים שלך ואת הארוחות החמות של האח הקטן שלך (אם יש). ולו הייתם אומרים את האמת לכל התורמים מחו"ל ולממשל האמריקני: שהכסף הולך רק לכם.

בינתיים, נמשיך לפי הנוסחה הידועה מימי התנאים הקדושים: "כך היא דרכה של תורה: פת במלח תאכל, ומים במשורה תשתה, ועל הארץ תישן, וחיי צער תחיה, ובתורה אתה עמל. אם אתה עושה כן - אשריך וטוב לך, אשריך בעולם הזה, וטוב לך לעולם הבא."

בואי לשכונה ותראי מה זה חינוך אמיתי.
כתוב תגובה ל- למה הוא נכשל?
עוד מרביצים אצלכם עם סרגל?
  מנחם אב   19/10/05 15:49
יצאתם כבר מימי הביניים? אתם נותנים לילדיכם אפשרות לבחור את דרכם? או שעדיפים עליכם הרס עתידו אך ורק כדי שיהיה חייל אצל הרבי הנבער מדעת שלך.
כתוב תגובה ל- מנחם אב
למדנו מכם וכבר אין סרגל ...
  אב בלי מנחם   19/10/05 17:16
עכשיו אנחנו רק עם סכינים, וזה רק
אם לא נותנים לנו לעשות אונס קבוצתי.
וגם זה אם לא הלכנו פעם בשבוע למסיבת
טראנס ולקחנו שם סמים בכמויות
שמספיקות לכל השבוע.

מישהו יודע באיזה מועדון דוקרים
בשישי הקרוב ?
אני רוצה לבוא שיהיה אקשן.

אתה באמת באמת רוצה לדבר על חינוך מנחם אב ?

כתוב תגובה ל- אב בלי מנחם
לכן, אתה מסכים
  מה אצלך?   19/10/05 18:07
בס"ד

כיוון שלא ראינו התייחסות לנקודות אשר העליתי, כנראה שאתה מסכים שהחינוך הממלכתי בפשיטת רגל.

לאחר שהסכמנו על העובדות, בוא נענה לשאלות שלך:

-לא, אצלנו לא מרביצים עם סרגל.
-כן, יצאנו מימי הביניים, ועוד הרבה לפניך. יש אצלנו גאוני עולם שאתה לא יכול להתמודד איתם אפילו דקה אחת.
-כן, נותנים לילדינו אפשרות לבחור את דרכם. הם רואים את הטוב שבעולם שלנו ורואים את הרע שבעולם שלך כפי שמפרסמים בתשקורת, ומחליטים להישאר יהודים.

ההיפך נכון בממלכתי: בממלכתי רבע מהתלמידים מדווחים כל שנה על אלימות פיזית. בממלכתי הבורות הפכה לשם דבר. בממלכתי לא נותנים אפשרות לבחור, כי לא לומדים כלום על יהדות (הרי הזיוף האפיקורסי של משרד החינוך הוא הדבר הכי רחוק מיהדות). ובלי ידע, אין בחירה.

לו באת לשכונות לבדוק בעצמך, היית יודע. אבל אתה לא רוצה אמת, אתה רק רוצה לזרוק בוץ באינטרנט. תעשה חיים...
כתוב תגובה ל- מה אצלך?
5
מאמר גיזעני של ממש-מתאים לאזרחי..
  אביעד ש   19/10/05 11:56
...המדינה הכי גזענית בעולם(גם יותר מגרמניה של שנות ה-40) .

יהודים החרדים לדבר השם יקרים שלי. מדינת איש'רע'אל נגועה בכאלה שחיטויות שאם באמת אתם רוצים להישאר נקיי כפיים עדיף לכם להמשיך ולהסתדר בלעדיה כמו "חב'ד"
כתוב תגובה ל- אביעד ש
6
בג"צ ומושג השוויון הערבי
  עופר מחולון   19/10/05 12:08
צביעות וטיפשות גורמות לפלצניות בעלות תארים מזויפים להביע עמדה מעוותת.
בואו ונעשה תרגיל ידוע ובעל לוגיקה פשוטה .נשנה את המילה חרדי בערבי ונקבל מסמך גיזעני שהיועץ המשפטי חייב להגיש תלונה לפתיחת חקירה ממצה.
כתוב תגובה ל- עופר מחולון
7
מה קורה מדוע לא מפרסמים תגובתי?
  עופר מחולון   19/10/05 12:42
כתוב תגובה ל- עופר מחולון
8
אני בוש ונכלם
  אפרי הלפרין   19/10/05 12:53
ראש המרכז המשפטי לילדים ונוער

נציבות קבילות הילדים

מ"מ ראש העיר ירושלים לקידום מעמד הילד

תלמידת שנה ב' במשפטים

בעלת תואר ראשון במדע המדינה

תואר שני בהיסטוריה של האמנות

בוגרת בית ספר למנהלים באונ' הפתוחה

פעילת ציבור בתחום זכויות האדם

ועם כל זאת אוחזת בתורה אפלה, אשר נזנחה כבר בימי הביניים האפלים.

אז מי אמר שהשכלה היא מפתח לבגרות??

ומי חשב לרגע שהילד החרדי אדם הוא, ו"פעילת ציבור בתחום זכויות אדם" חייבת גם לדאוג לזכויותיו.

בואי, רדי לפודיום הגברת אלוני - סדובניק - בואי והגני על עצמך, "נציבת קבילות הילדים" - את יכולה, אינך שופטת.

לדעתי את תשתפני - ממש כמו כל שאר הגזענים, ממש כמו כל אלה המתהדרים באנושיות - HUMANITY - ובפועל מתבטאים ומתנהגים כמו החיות הטורפות של הג'ונגל.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
גם אתה תענה לעניין ואל תנסה להתנשא
  מאיר נ.   19/10/05 15:43
כתוב תגובה ל- מאיר נ.
אנשים נאורים ממך --אפרי החסיד השוטה
  מוטי כהן   20/10/05 13:26
אתה ממשיך אפרי בהגנה על החרדים האנטי-ציונים, אותם אלו שמנעו עליית יהודים לארץ לפני השואה ובגללם מי יודע כמה יהודים נרצחו ע"י הנאצים.פרזיטים אלו במדינה לא מגיע להם דבר, לא להם ולא לילדיהם.הם שונאים את המדינה אבל יונקים משדיה.אתה יודע זאת ומגן עליהם. בוש והיכלם פרופוגנדיסט עלוב נפש שכמוך.
כתוב תגובה ל- מוטי כהן
אפס ועוד אפס, נשאר אפס
  אפרי הלפרין   20/10/05 20:39
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
9
השכלה מטשטשת את הבורות
  משכיל אבל חכם   19/10/05 13:36

אך לא מבטלת את הטיפשות !


כתוב תגובה ל- משכיל אבל חכם
תגיב לעניין או תחריש
  מאיר נ.   19/10/05 15:42
ההשתלחות הסתמית מצביע עליך כטיפש
כתוב תגובה ל- מאיר נ.
לא רק תגידו לנו איך לחנך את ילדינו
  אלא גם מה לכתוב בNFC   19/10/05 18:14
כתוב תגובה ל- אלא גם מה לכתוב בNFC
למאיר , מעיר ההערות החשוך
  משכיל אבל חכם   19/10/05 18:52
אם לא הבנת עד כמה תגובתי היא לעניין, אזי טיפשות היא מחמאה עבורך.
כתוב תגובה ל- משכיל אבל חכם
10
רוני, עני לי
  שמעי'לה מכתה ג'   19/10/05 13:55
בס"ד

את יודעת,

כל השנה התפללתי שנקבל אוכל מזין בבית הספר, והתפללתי יותר חזק ויותר חזק, וה' לא שמע את תפילותי.

ואז ראיתי אותך באינטרנט וחשבתי אולי את יכולה קצת לעזור לה' לעזור לי.

רק אל תספרי להורים שלי שכתבתי לך, בייחוד לא באינטרנט, אצלנו זה מאד לא מקובל.

אולי, אולי יש לי רעיון - אני אנסה לנתח את הבעיה - ואולי זה יעזור לך למצוא פתרון הולם.

אני ניסיתי להבין למה אני רעב בצהריים ועשיתי סטטיסטיקה:

ב 15 ימים בחודש האחרון הלכתי עם סנדבי'ץ לבית ספר - אכלתי אותו בהפסקת 10 ואחר כך בשעה אחת התחילו הקירקורים.

ב 5 ימים הלכתי בלי סדנביץ' אז הקרקורים הקדימו לשעה 12.

יום אחד הלכתי בלי סנדביץ' וב 12 לא היו קרקורים כי ב 11 היה ביקור של איזה רב מכובד מחו"ל ולכבודו הכינו לנו ארוחת מלכים מלון 700 כוכבים - כדי שהוא יחשוב שאת כל הכסף שהוא תורם מכניסים לנו לפה (ממזרים).

המסקנה שלי היא שבכלל לא חשוב אם אני לוקח סנדביץ' או לא - אלא מה שחשוב הוא שאדם, ילד, לא בנוי פיזית ונפשית לעבור את כל שעות הפעילות של היום ללא ארוחה מגוונת ומזינה, וסנדביץ' רק מזיז את נקודת שיווי המשקל בשעה ימינה או שמאלה. אני מאמין שגם את אוכלת או ארוחות מסובסדות ע"י מקום העבודה (ובעקיפין וחלקית ע"י האוצר - מס ההכנסה) - ואם את עצמאית את בטח מגישה קבלות - וגם את משתפת את האוצר בארוחותיך, אפילו את לא ילד טפילי כמוני, מה שבטוח - שאינך עוברת את כל היום עם סנדביץ', ודאי שאינך עושה כך בימים שאת רעבה עד מוות.

אז אנא רוני. נציבת קבילות הילדים, אנא עני לי, כרי אזנייך לזעקתי, יש לי הרבה חברים הזועקים כמוני, וקולם אינו נשמע - את, את ודאי תעני לי, על במה זו, נציבת קבילות הילדים יקרה שלי.



אפרי הלפרין
כתוב תגובה ל- שמעי'לה מכתה ג'
11
את יודעת רוני,
  שמעיה'לה   19/10/05 14:54
בס"ד

(רוני זה שם של בן לא?) עכשיו זה ימי חול המועד - אלה ימים של שמחה, בכל בוקר אנו מברכים על ארבעת המינים, אנחנו אוכלים בסוכה, אבל הכי חשוב זה שאנחנו אוכלים.

כי הרי ההורים שלי הם אנשים מאד טובים, הם דואגים שיהיה לחם בבית (אבא קונה כל יום 4 כיכרות כאשר הוא חוזר מבית המדרש) אבל את יודעת, אצלנו אסור לזרוק לחם, אז קונים רק מה שצריך, ועד הלילה אנחנו טורפים את כל הכיכרות, ולפעמים בבוקר לא נשאר לסנדביצ'ים. זה ודאי קורה בכל בית, ודאי שזה קורה בבית המכלכל בדוחק 8 נפשות.

אבל בחול המועד - זה חגיגה, קודם כל אין לימודים, שזו חגיגה לכל ילד, והכי חשוב, שבשעה 12 או אחת אנחנו מסבים בסוכה ואוכלים מכל הלב כל המשפחה ביחד, תאמיני לי אני לא מבין איך אני חוזר לבית הספר אחרי החג, חוזר למציה ולריבה, של אחת בצהריים, אני לא מבין.

ואולי את, שיש לך שם קשרים שם בעיריה, אולי את תתפללי לה' ותבוא לנו ישועה בדמות ארוחות הצהריים הממלכתיות שמקבלים השכנים שלנו מש"ס, אגודה והמפד"ל?

במקביל, וכגיבוי לפעולתך המבורכת, אני אתפלל לה' שיביא לנו לכיתה שלו ומן כמו שהביא לאבותינו ביציאת מצרים.


ממתין לתשובתך.

כאן ועכשיו.

נציבת קבילות הילדים

שמעיה'לה



ב/ אפרי הלפרין
כתוב תגובה ל- שמעיה'לה
12
כל הכבוד.מילים כדורבנות.
  ירון גבע   19/10/05 15:20
שילכו החרדים לחינוך שלנו החילוני,
ללמד את הילדים שלהם רצח, אונס, גניבות,
סמים, וכו' וכו'
אין יום שלא נרצח או מנסים לרצוח קטין
או על-ידי קטין.
אין יום בלי אונס על-ידי קטינים,
פשע וסמים של קטינים כבר בכלל לא מדווח
מרוב ריבוי המקרים.

ואנחנו אומרים לחרדים בואו למערכת חינוך שלנו?

אנחנו אומרים להם בואו ללמוד אצלנו?
מאיתנו ?

הם חרדים, לא משוגעים.

רק בשביל שאנחנו נוכל ללמוד מהם
איך מחנכים ילדים, רק בשביל זה,
מגיע לתת להם שלוש ארוחות חמות ביום.

הלוואי והיו מקבלים את הילדים שלי
בחינוך החרדי, אני מכיר, אני יודע
איך נראים ילדים שלהם ואיך הם מתנהגים.
יש לי משפחה כזאת, יש לי שכנים כאלה,
יש לי קולגות כאלה.
ואני מקנא.
פשוט מקנא.
הלוואי עלינו רבע מהחינוך שלהם.

נ.ב.

אני לא מבין בפוליטיקה ולא רוצה להבין בבפוליטיקה.
יש לי ילד, חילוני, יש לשכן שלי ילד, חרדי.
ילד הוא ילד הוא ילד, עם השכן יש לי
ויכוחים אין סוף, הילד הוא ילד.
לא מגיע לו טיפה פחות מהילד שלי.

אני חש צער עמוק להיות שייך למדינה
שמפלה בן ילד לילד.

עוד נ.ב.

אבא שלי מספר, שבתור ילד בגרמניה, בברלין,
בבית ספר, כשהיה צ'ופרים או חלוקה של דברים או ממתקים,
אמרו לו, אתה לא ! אתה יהודי. אתה לא מקבל. תגיד תודה שמרשים לך
להיות פה ולא מרביצים לך או מעיפים אותך.

לא ספרתי לאבא שלי על החלטת בית המשפט הנ"ל.
גם כי אני לא רוצה לצער אותו, אבל גם
כי אני מתבייש.
כתוב תגובה ל- ירון גבע
13
אז את לא עונה, את ודאי מבקשת סליחה
  שמעיה,לה מכיתה ג'   19/10/05 15:20
על מה שכתבת.

אני בטוח שגם אחרי שעבר יום הכיפורים, שערי שמים עוד פתוחים כמה ימים למאחרים.

את יודעת, במקום שבעלי תשובה עומדים, אין צדיקים גמורים יכולים לעמוד - ולכן זזתי הצידה.

את לא צריכה להודות בטעותך הגסה, הרי ידוע לכולנו ששתיקה כהודאה היא, והודאת בעל דין כמאה עדים היא דומה, והרי די לנו בשני עדים על-מנת להקים דבר, ולנו יש כבר 100.

אז עכשיו, לאחר שאת שותקת ומודה בטעותך, ודאי ייקל עליך להתיחס לקריאותי הנואשות, לעזור לי עם ארוחות הצהרים בבית הספר.


שיהיו לכולנו מועדים לשמחה
חגים וזמנים לששון

שמעיה'לה

ב/ אפרי הלפרין

כתוב תגובה ל- שמעיה,לה מכיתה ג'
14
ללא קשר לסוגיה שבדיון, מערכת המשפט
  שלנו מושחתת לעומק   19/10/05 19:14
כתוב תגובה ל- שלנו מושחתת לעומק
15
למרות כל הצייצנים
  משה ע   19/10/05 20:11
שאינם יודעים להגיב לעניין ורק תוקפים ותוקפים את הכותבת, רק משום שאינה חושבת כמוהם - את צודקת! צודקת! צודקת!

הרוב הדומם מסכים איתך ורק קומץ צייצנים, כמו הילד שזעק "זאב", צועקים "גזענות, גזענות".

כמו שאמרו חכמינו, הפוסל במומו הוא פוסל.
כתוב תגובה ל- משה ע
"משה ע" וה-"רוב הדומם"
  רפאל כ.   19/10/05 21:53
בס"ד

זאת אומרת: אתה מבין שהתגובה שלך עניינית, מחושבת, מנומקת ומשכנעת.

והתגובות שכנגד לא ענייניות, לא מחושבות, לא מנומקות ולא משכנעות.

עם הבנות מרשימות שכאלו, היה עדיף בשבילך שתשאר דומם...

כתוב תגובה ל- רפאל כ.
אתה בוגר החינוך החרדי?
  משה ע   20/10/05 09:14
משום שיכולת הבנת הנקרא והסקת המסקנות שלך קלוקלת ופגומה. או שמא אתה בוגר בתי הספר לפרופוגנדה באירן? משום שאפשר לפרש את תגובתך גם כדמגוגיה שקרית ומטופשת.

התגובה שלי אינה לתוכן המאמר אלא לצורת ותוכן התגובה של אלו המתנגדים למאמר. על כן, רצוי וכדאי שתחזור לבית הספר היסודי-ממלכתי לכמה שיעורי הבנת הנקרא.

בהצלחה בשיעורי העזר.
כתוב תגובה ל- משה ע
אל תכתוב, כדאי לך
  רפאל כ.   20/10/05 19:27
בס"ד

מתוק, אני אומר לך בשיא הרצינות. אתה עושה פדיחה לעצמך פעם נוספת.

אעשה חסד איתך ואסביר לך:

-התגובה שלי דמגוגיה שקרית? לא טענתי שום טענה. אז איך יכולתי לכתוב דמגוגיה שקרית? זה פשוט לא מציאותי.

-התגובה שלך אינה לתוכן המאמר? לבריאות, לעולם לא טענתי שהיא כזאת. מי אמר שהתגובה שלך היא לתוכן המאמר? פשוט המצאת את זה.

תבין, מתוק: כאשר אתה רוצה לכתוב דברים באינטרנט, תנמק מה שאתה כותב. אתה סתם זורק עלי בוץ. לא שזה מפריע לי כל-כך, כי אין לדבריך שום משמעות, אבל זה לא טוב בשבילך, זה לא נראה טוב. אני מרצה בינלאומי בטכנולוגיות חדשות, ועוד בארבע שפות: כאשר אתה כותב לי לחזור לבית הספר היסודי-ממלכתי, אתה מגחך על עצמך, לא עלי...
כתוב תגובה ל- רפאל כ.
16
כל המאמר מבטא קנאה בחינוך החרדי דתי
  פנחס   19/10/05 23:59
בחינוך הזה יש כל מה שאין בחינוך החילוני וגם רמת הלימודים יותר גבוהה.
משרד החינוך גנז את המבחנים הארציים שהראו שבחשבון ובעברית החינוך החרדי עובר את החילוני. ובנוסף
כבוד הורים
כבוד מורים.
כבוד אנשים מבוגרים.
אין אלימות
אין סמים
אין אונס ילדים על-ידי ילדים.
אין מין בגיל 12.5
אין פורנוגרפיה.
אין פריצות
יש חינוך לחובות האדם בעולמו.
אין אורגיות
אין שכרות.
לא קיימים המושגים לדפוק ראש, לעשות מה בראש שלי.
אין תרבות הכיף לי והבא לי
ועוד ועוד
כתוב תגובה ל- פנחס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
הלוואות אשראי ומימון
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il