News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 559,683  סלולר - 941,050
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
ליברמן פצח שוב בהאשמות חסרות בסיס. הפעם בתוכניתם של אופירה וברקוביץ'    ליברמן מאשים את נתניהו בנסיון לתפור לו תיק, ובשיגור "...כל מיני טיפוסים מפוקפקים שכל הזמן מחפשים ושואלים בשלי...
ויליאם מקרייוון
ויליאם מקרייוון  |  
איתמר לוין
איתמר לוין
ימי הדין עומדים השנה בסימן ימי הסגר, וכפי שאמר מישהו: א' בתשרי איננו תחילת הימים הנוראים אלא תחילת שלושת השבועות    אבל בהבדל מתקופת האבלות על החורבן, את ימי הקורונה אפשר לנצל להפקת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השגריר באל-סלבדור נמצא עירום ברחוב
מאת: עומר שיקלר  |  12/03/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עוד תופינים מעידן המינויים המושחתים של אריאל שרון
  מאיר   12/03/07 09:23
כתוב תגובה ל- מאיר
2
בשעה טובה
  zolen   12/03/07 09:27
סוף כל סוף יש לנו שערוריה שלא קשורה לאהוד אולמרט (עד כמה שידוע עד עכשיו), אז מזל טוב. עכשיו אנחנו קצת דומים לבריטים או לגרמנים, מדינה "נורמלית" עם פרשה שקשורה למין או לאלכהול. חוץ מזה, אולי צריך לקדם את השגריר, שיהיה למשל נשיא. קצב אנס והטריד, אז מה רוצים מהשגריר. שיתנו לו להגיש תכנית כמו יאיר לפיד או ליאור שליין. אני ממש שמח על הסיפור הזה, אבל מה אני קצת חושד. אולי כל זה ספין כדי שהתקשורת לא תעסוק באולמרט, בהירשזון ובשאר מעשיות משלתנו.
כתוב תגובה ל- zolen
3
הוא הפיכח ביותר
  שלמה אידן   12/03/07 09:46
במשרד החוץ שלנו.

השכרון והפנטזיות של כבוד השרה עולים על שלו.
כתוב תגובה ל- שלמה אידן
4
מה עוד אפשר לבקש ממינוי בדמותה ובצלמה של ציפי לבני
  וי   12/03/07 10:03
ההגיון והאידאולוגיה שמנחים אותה זה שמותר למחבלים לירות בחיילי צהל אבל אסור להם לירות באזרחים. זה גם ההגיון במינויים הדיפלומטיים
כתוב תגובה ל- וי
מינוי
  ממשה   12/03/07 12:37


צודק במאה אחוז
כתוב תגובה ל- ממשה
5
זהו מינוי של
  duducohn   12/03/07 10:05
ה"גאונה" ציפי ליבני.
ציפי ליבני היא "גילוי" של דון שרון.

האם יש קשר לאולמרט ????
כתוב תגובה ל- duducohn
6
כך נראית המדינה.ערומה עם שרשראות ופה סתום (ע"י נוני מוזס ושו'ת)
  אביגיל   12/03/07 10:52
כתוב תגובה ל- אביגיל
7
מכריי שבארה"ב שואלים אותי - איך זה שאתם שולחים לבית הלבן אנשים שתוך זמן קצר הם בחקירה משטרתית?
  מיכל מירושלים   12/03/07 11:27
והם לא נבחרי ציבור (כי נבחרי ציבור תמיד מנסים לעלות עליהם - את זה יודעים גם בארה"ב)
הטרוניה היתה שאנחנו מבזים את עצמנו את האכסניה המארחת.
לא ידעתי למי כוונו הדברים, אך ביום שבת האחרון בעיתון מקומי נכתב ששולה זקן בשעטו"מ בת 50 וכדי לרומם את רוחה הביאו לה תמונות שלה מהבית הלבן -
אכן - אבוי לביזיון
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
8
שחיתות זה לא רק שוחד
  אין שם   12/03/07 12:18
אני לא אתפלא אם משרד החוץ לא מימן איכשהו את אביזרי
המין תחת סעיף הוצאות "אמצעים ליצירת קשר עם הציבור".
עכשיו בטח ימנו אוצו לשגריר ישראל בירח, אמנם עדיין
אי אפשר לשלוח לשם אף אחד אבל לא יזיק שיהיה מישהו
בכוננות.
כתוב תגובה ל- אין שם
9
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  יוסי הגועש והרוגש......   12/03/07 12:33
מה לנו ולהעדפותיו המיניות של חביב משפחת השחיתות, שרון? האידיוט אוהב שיכאיבו לו? לבריאות.......ועכשיו ברצינות - אני בוש ונכלם, עד איזה שפל נתדרדר עוד תחת השלטון הנוכחי שלנו? אם היה ניתן להוציא להורג בגין פשעים נגד העם, הייתי מבקש להיות התליין!!!
כתוב תגובה ל- יוסי הגועש והרוגש......
10
מי כפת אותו?
  כופתאות   12/03/07 13:51
כתוב תגובה ל- כופתאות
11
לפי "הנורמות המקובלות" בישראל היה עליו להיות המקרבן ולא הקורבן לתקיפה מינית...
  צופה מהצד   12/03/07 14:30
כתוב תגובה ל- צופה מהצד
12
אוקיי,אז איפה פה הבעיה ?
  cluBBer   12/03/07 18:52
עדיף שהייתם כותבים מה הוא עשה לפני שניזרק לרחוב
כתוב תגובה ל- cluBBer
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
מארז ייחודי במהדורה מוגבלת מבית אקניל
שלושה מוצרים במארז [צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |