s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מחקר היסטורי: נתיבה בן יהודה הייתה שותפה לטבח
מאת: עידן יוסף  |  29/03/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
וטדי קולק קבל את פרס ישראל?
  הניה   29/03/07 13:47
כתוב תגובה ל- הניה
רוב המקבלי פרס ישראל
  שרנהורסט   7/04/07 14:05
שרתו את הממסד ולכן זכו בפרס, בייחוד בעלי פרסים על מפעל חיים ובמדעי הרוח והחברה.
כתוב תגובה ל- שרנהורסט
2
האסון הוא שהערבים טובחים
  והיהודים מתפלספים   29/03/07 13:48
מעל מאה שנה מיליוני ערבים טובחים אלפי ואלפי יהודים וכל יישותם היא השמדת היהודים בישראל. והיהודים מנסים להיות מין של גזע עליון ולהוכיח את מה שאין צורך להוכיח שפה ושם בזמן מלחמה נהרגו קומץ זעום של ערבים שלא בעת קרב.
זה פשוט טירוף של גזענות עצמית דוחה!
כתוב תגובה ל- והיהודים מתפלספים
שאלה של פרסום
  אורי מילשטיין   31/03/07 13:54
המחקר אינו עוסק במעשי טבח של היהודים אלא בשאלה מדוע היהודים פרסמו שהיה טבח כשלא היה ולא פרסמו שהיה טבח כשכן היה.המסקנה: הסיבה לפרסום ולאי הפרסום היא מאמץ של הציונות הסוציליסטית לחסל את הציונות הרוויזיוניסטית.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
3
בשביל מה זה טוב הפרסום ?
  מאיר דרום   29/03/07 14:06
כתוב תגובה ל- מאיר דרום
השאלה נכונה, ויש לה תשובה
  משה, עורך-דין   29/03/07 15:27
אכן, פרסום סיפורים אמיתיים או כוזבים, על פשעי מלחמה שנעשו בידי חיילי צה"ל או בידי חברי ארגוני המחתרת, אינו תורם כיום מאומה. אומנם האמת חשובה, אך המקרה שלנו מיוחד: אם אמריקני, רוסי, בריטי, צרפתי או אחר מבצע פשע מלחמה - וגם אם האיש הוא ערבי - רואים זאת כמעשה של יחיד או יחידים, ואיש אינו מייחס זאת לעם או למדינה שלו. לעומת זאת, מעשה שלילי של יהודי משמש תמיד להבאיש את ריחם של מדינת ישראל ושל העם היהודי, ומהווה אמתלה להתנכלות ליהודים ולישראלים.

אך אי-אפשר להימנע מפרסום פרשיות הטבח, לא רק בעין זיתון אלא גם בלוד (גם שם בוצע הטבח, לפי אורי מישלטיין, בידי אנשי פלמ"ח בפיקוד יגאל אלון ויצחק רבין). זה יותר מ-70 שנה, מאז רצח ארלוזורוב, חוזרים אנשי השמאל ללא הרף על עלילות הדם נגד אנשי הימין, נגד ארגוני אצ"ל ולח"י ונגד יוצאי המחתרות הללו וחניכי ז'בוטינסקי. כביכול, אלה הם הרוצחים שעשו פשעי מלחמה, בניגוד לארגוני ההגנה והפלמ"ח שנשקם היה טהור. כידוע, לפי אנשי השמאל, הרוצחים באים תמיד מהימין: עובדה, יגאל עמיר, ברוך גולדשטיין ויונה אברושמי. בשמאל אין בכלל פוטנציאל לרצח, שכן זהו מחנה של צדיקים גמורים.

השמאל מעולם לא התחשב בידיעה הוודאית, כי אויבינו כלל אינם מבחינים בין שמאל לימין אצל היהודים. אם יהודי רצח, הדבר מצביע על נבזותם של כל היהודים, וממילא - אם חלילה ינצחו אותנו הערבים - יטבחו הערבים בנו, כהרגלם וכתשוקתם, ללא הבחנה בין ימני ובין שמאלני.

מחקריו של מילשטיין, לרבות זה שבו מסופר על יצחק רבין שברח באופן מביש מקרב קשה בשער הגיא, בעוד חיילי חטיבת הראל שעליה פיקד באותה עת נהרגים ונפצעים באש תופת של הערבים, מהווים מענה מצוין לאותן עלילות-דם. זה אומנם פוגע בעם ישראל כולו, אך יתכן שמחקרים אלה לכל הפחות יאירו את פרצופו האמיתי של השמאל, ויסתמו שם כמה פיות מפיצי רעל. בכך ימנע אולי המשך סיפורי הכזב, המזיקים לכולנו.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
דיווחי שקר ואי הפקת לקחים
  אורי מילשטיין   31/03/07 13:59
יש לטעם נוסף לחשיפת האמת הבלתי נעימה על אירועי מלחמת העצמאות: להבהיר איך נוצרה בישראל תת תרבות ביטחונית שהנורמה שלה היא דיווחי שקר ואי הפקת לקחים. תת תרבות זאת היא הגורם לאירועים המבישים במלחמת לבנון השנייה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
4
טבח בעין זיתון לא היה ולא נברא
  ד"ר זחטליהוביץ'   29/03/07 14:22
לפי מחקרי האחרון, הטבח בעין זיתון לא היה ולא נברא. אך לעומת זאת הטבח בטיז א-נבי כן התרחש למרות שעוד כמה דקות יבוא מישהו ויגיד שגם הוא לא התרחש. הסופרת הדגולה זהבית בן יקותיאלוביץ' היה לה חלק רב בכך שהיא אספה זרדים כדי להכין קפה לחברה לאחר הטבח שלא התקיים.

על החתום

ד"ר זחטליהוביץ' בן אשת פוטיפר הראשונה.
כתוב תגובה ל- ד"ר זחטליהוביץ'
5
נתיבה עקלקלה
  ע. מיכאלי   29/03/07 14:39
מעניין תמיד היתה לי תחושה שמשהו לא בסדר עם הנתיבה הזו , ההתנהגות,ההתבטאויות,המבע ....בסוף כל המסיכות נופלות !!
כתוב תגובה ל- ע. מיכאלי
נתיבה בן יהודה לקתה בהלם קרב
  אורי מילשטיין   31/03/07 14:05
אירועי אין זיתון גרמו לנתיבה בן יהודה הלם קרב ומאז היא נמצאת במצב פוסט טראומטי ולא רק היא. גם יצק רבין נמצא מאז מלחמת העצמאות במצב של פוסט טראומה שמדי פעם חזרה אליו והשפיעה על כל החלטותיו ומעשיו.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אתה גם פסיכיאטר, נוסף לכל???
  שאלתיאל השואל   10/04/07 00:48
כתוב תגובה ל- שאלתיאל השואל
יש תעודות שרבין אושפז נפשית
  לשאלתיאל השואל   20/04/07 21:49
כתוב תגובה ל- לשאלתיאל השואל
6
מילשטיין אתה בעצמך שטינקר.
  ישראלית   29/03/07 14:54
אתה קולט מה שאתה עושה? אידיוט מדופלם .
כתוב תגובה ל- ישראלית
להתבונן במראה
  אורי מילשטיין   31/03/07 14:11
אני מכריח את הישראלים להתבונן על עצמם במראה. ואלי כך נשפר את תפקודה של מערכת הביטחון הכושלת שלנו! כפרפרזה לדברי בן גוריון, הבעיה שלנו איננה מה יאמרו הערבים אלא איך אנחנו נתפקד!
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
התבוננות עצמית
  דע את עצמך   7/04/07 10:01
אם אמות, אדע שחייתי
אתך בפסגות
אתך במראה
כתוב תגובה ל- דע את עצמך
חיי נצח
  סוקרטס   7/04/07 13:57
לעולם לא תמותי
כי בממד החמישי
חיים לנצח.
כתוב תגובה ל- סוקרטס
בתך הקטנה
  דיוטימה   8/04/07 18:48
בלי חכוך במוות אין מודעות
לחיי נצח
כתוב תגובה ל- דיוטימה
האמת כואבת לך ישראלית פחדנית?
  ד"ר אביתר רייטר   3/04/07 19:20
עלית לכאן, קיללת את אורי ללא שום נימוק רעיוני אקדמי וללא שום טיעון מוכח נגדי מצידך. מדוע הוא שטינקר? אבקש להוכיח את דברייך באופן מתמטי מלא כנהוג במחקר מסוג זה ! מדוע הוא אידיוט מדופלם? כי הוא חושף את האמת שאת וחברייך מנסים להסתיר מאז יום 09.04.1948 ?
תקשיבי היטב היטב: אני, כן אני, ד"ר אביתר רייטר, הוא האדם היחיד בארץ הזו שחקר לעומק את סיפור שיירת הדסה שבא בעקבות הקרב בדיר-יאסין. הגיע הזמן לחשוף את כל האמת והנה מקצתה: לא רק שהבריטים לא אשמים במה שקרה, הם אפילו הציעו סיוע עוד משעות הבוקר. הם עשו כל שביכולתם לסיים את הארוע במהירות. יש לי הכל מוכח במסמכים מקוריים ! לפני שאת מכנה את האינטלקטואל מספר 1 במדינת ישראל בשמות גנאי ובקללות, ראוי היה שתשטפי היטב את פיך בסנו-X בריח לימון ותבואי מוכנה עם טיעונים לוגיים ועם קלסר שלם של הוכחות ! פשוט לא יאמן כיצד את משתמשת באמוציות שליליות ! בושה !
כתוב תגובה ל- ד"ר אביתר רייטר
נשק בידי אויבינו מספק מילשטיין
  גם אם אינו שטינקר   3/04/07 20:32
התוצאה היא אחת אם לא הבנת את זה דוקטור נכבד.
כתוב תגובה ל- גם אם אינו שטינקר
על מה בדיוק אתה מדבר ???
  ד"ר אביתר רייטר   3/04/07 21:14
להיפך הוא הנכון ! דרכו הרעיונית של אורי - יכולה היתה לחסוך קורבנות רבים למן 1948 ועד היום. אורי ואני מכירים לא מהיום. אני מכיר את צורת החקירה של מילשטיין שנים רבות. האיש חוקר בצורה יסודית ביותר - הרבה מעבר לכל נורמה מחקרית שידועה או מבוצעת באוניברסיטאות. בהשראתו של מילשטיין, כתבתי את התזה שלי בתואר שלישי. הגעתי למקומות שאיש לפניי לא הגיע אליהם ולעדים ןלמסמכים ששכבו ממתינים לגאולתם 58 שנים ! מדהים היה לגלות את הרצון העז לשיתוף פעולה היסטורי מצידו של הצד השני. לא אחת הבנתי כי חלק נכבד מהנזק הנורא שנגרם בפעולות איבה במשך השנים, יכול היה להימנע בנקל אילו בקרב כוחותינו היתה קיימת מודעות לאמת. אילו לא היו מטייחים את כל ספרי ההיסטוריה שנכתבו על 48', היו לנו היום חיים רגועים ושלווים עם הרבה פחות אוייבים. מעניין לציין בהקשר זה כי דווקא בקרב הערבים - האמיתות שלהם התגלו כנכונות יותר היסטורית ! לא מעט צילומים קיבלתי מהם - צילומים המוכיחים פעם אחר פעם כי כל מילה שכותב אורי היא אמת לאמיתה ואין כמראה עיניים ! לפחות בארכיונים ערביים שמרו על אוטנטיות החומרים ולא ניסו לטייח או להסתיר מידע חיוני מהציבור. האמת היא תמיד כואבת והגיע הזמן שאורי מילשטיין ייהפך להיות האיש המוערך ביותר בישראל ! הרי זה יקרה בעתיד בכל מקרה !
כתוב תגובה ל- ד"ר אביתר רייטר
אין בינינו כל "הבנה".לדעתי שום
  גם אם אינו שטינקר   3/04/07 22:55
אמת לא תשנה כמלוא הנימה אצל אויבינו הערבים. הבעיות שנוצרות לא בגיננו אלא בגין אופים הרצחני. הם אינם מחפשים את האמת. הם מחפשים את מי להאשים וכאן מספק להם המילשטיין חומר בשפע. זו הבעיה שלנו. שהאויב שלנו בלתי הוגן לחלוטין. הוא ינצל אפילו את האמת של מילשטין לצרכיו הוא.
אז על מה אתה מדבר אדוני הדוקטור. אני דיברתי על אמת או על אי-אמת של מילשטין. כאן חיים שני עמים, שהאחד הוא שוחר שלום מוכן לפשרות על ארצו, והעם השני יש לו תרבות שבטית וחי על השאהידים שלו.
כתוב תגובה ל- גם אם אינו שטינקר
אתה הופך את הדברים ונותן
  ד"ר אביתר רייטר   4/04/07 14:13
רעיונות לצד השני בעצמך ! קרא קודם את הספר ונסה להבין את הדברים כהוויתם. האמת היא אחת ויחידה: חקירה מלאה ואובייקטיבית של הארועים - מיד לאחר התרחשותם, היתה מאירה אותנו באור אחר וחיובי ! זו הכוונה אם טרם הבינות אותה. אורי לא נותן שום רעיון לצד השני - להיפך - הוא מצליח בכשרונו היחודי להוריד את האש לרמה מינימליסטית ובכך שכרו. כל הנידוי שלו מקרב הקהיליה האקדמית - מיותר ונובע מחשש מרצים רבים בכל האוניברסיטאות להתמודד עם האמת או עם חוסר יכולתם האינטלקטואלי להתמודד עם הדברים, ביחוד לאחר שחונכו ללימוד השקר והטיוח עוד מימי תקופתם כסטודנטים טריים בשנה א'.
האמת היא קשה לעיכול ! אצל אורי קיים תהליך עיכול מעולה ויחידני ובכך גדולתו !!!
יום טוב ידידי ופסח כשר.
אביתר.
כתוב תגובה ל- ד"ר אביתר רייטר
אני יהודי פשוט ולא מתחרה למילש
  גם אם אינו שטינקר   4/04/07 15:06
למילשטיין. ההיגיון אומר שראשית יתחיל מילשטיין לעשות סדר בשקרי הערבים וכשיגמור שיתחיל עם היהודים. להערכתי לא יגמור משקרי הערבים. אבל נניח שכן. לא אני נתתי רעיונות לערבים הם מחפשים את היהודי שיתפוס את זולתו היהודי שעשה משהו לערבי כדי שיוכלו להשתמש בזה.
לא אני נטעתי רעיונות אלה בראשם. הם די עפריתים כדי לעשות זאת בעצמם ובעיקר בעזרת החכי"ם שלהם בכנסת.

אתה מתאר את מילשטיין כאילו שהוא "יהודי נאד" לא מבין את העניין.
כתוב תגובה ל- גם אם אינו שטינקר
כתבת"יהודי נאד" א"א שלא להיזכר
  מיכל מירושלים   4/04/07 18:07
בעצם ימי הפסח האלה ב"יהודי נאד" הרבה יותר גדול, שחקר ודרש בנושא "פסח של דם" (שם ספרו) והגיע ל"אמת הצרופה" שלו - הלוא הוא אריאל טואף, שגרם למחול שדים בשם האמת ההיסטורית אותה חקר והכניס בוקה ומבולקה בתוך האקדמיה הישראלית, ולנו העם היהודי גרם נזק תדמיתי אדיר, אך בהצתה מאוחרת מאוד חזר בו באמרו שמדובר בפונדמנטליסטים קיצוניים.

אין ספק שהוא "יהודי נאד" הרבה יותר גדול ממילשטיין.
אבל גם מילשטיין.

אם אינכם מבינים את זה פרופסורים נכבדים אומר לכם בשפתי:
פרופסורים אל תקיזו את דמנו
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
תוצאות תרבות השקר
  אורי מילשטיין   7/04/07 07:00
אם נמשיך לשקר לעצמנו נקרוס מבפנים ונעשה את העבודה לערבים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
הבעיה שלנו
  אורי מילשטיין   7/04/07 06:51
הבעיה שלנו איננה אופיו של האויב אלא אופן התפקוד שלנו. ללא חשיפת האמת לא נוכל לתפקד כהלכה מול אויבינו ותפקודנו ילך מדחי אל דחי עד שנובס סופית.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
הנשק החזק ביותר של אויבינו
  אורי מילשטיין   7/04/07 06:44
הוא שהישראלים אינם מכירים את המציאות, אינם מאתרים ליקויים במערכת הביטחון ואינם מפיקים לקחים. המבחן העליון הוא בשדה הקרב ולא במלחמת התעמוהל ביננו לבין הערבים ובמבחן עליון זה ידונ על התחתונה מאז מלחמת ההתשה שפרצה מייד אחרי מלחמת ששת הימים
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
תרבות ביטחון ירודה
  אורי מילשטיין   7/04/07 06:29
אביתר, תגובתה של "הישראלית" אופיינית לתרבות הביטחון הירודה של מדינת ישראל, המבוססת על אמוציות ומיתוסים ולא על מידע וכושר ניתוח. את המחיר שלמנו במלחמת לבנון השנייה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
ד"ר לא מנתח כך מלחמה
  מיכל מירושלים   7/04/07 09:47
תגובתה של "ישראלית" לא מעלה ולא מורידה לא בקודש ולא בחול. סתם תגובה של "פרוסטנייקית" (גם אם המסקנה יכולה להיות נכונה נוכח אויבינו המשחרים לכל פיסת מידע מהסוג שאתה מעלה על מנת למצוא עילה כדי לשסע אותנו עד תום ).
אבל לנתח כך את מלחמת לבנון השנייה:לא יאומן למקרא דבריך.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
יצירת קשר
  אבי מאיר   24/11/13 23:33
ד"ר אביתר רייטמן שלום אינני מצליח ליצור עימך קשר בכל דרך כלשהיא. אודה לך באם תיצור עימי קשר בנושא דחוף. בברכה אבי מאיר papavantm@gmail.com
כתוב תגובה ל- אבי מאיר
הרי אתם שנים על שנים
  לישראלית   20/04/07 21:44
מעלילים על המתנחלים את כל האשמות שבעולם, וכך אתם "מנקים" את מצפונכם
כתוב תגובה ל- לישראלית
7
הכותרת מטעה ומסלפת
  משה, עורך-דין   29/03/07 15:09
במחקרו של מילשטיין, למיטב הבנתי את תמצית-המחקר שפורסמה, אין שום רמיזה בדבר השתתפותה של נתיבה בן יהודה בטבח. מסופר כי היא מונתה, לאחר הטבח, לעמוד בראש חוליה שסלקה מגוויות הערבים את החבלים שבהם נכפתו בטרם נרצחו. זו היתה אומנם השתתפות שלאחר הטבח, בטיוח ובהסתרה, אך לא היה זה פשע מלחמה כשלעצמו.

על פי "רוח הפלמ'ח" - מיתוס שטופח ונופח לאין שיעור במדינת ישראל, מה גם שהפלמ"ח השתתף בהרבה פחות קרבות מכפי שהעלה הרושם שחבריו דאגו להחדיר למוחותינו - ללא ספק היה ביכולתה של נתיבה לסרב לבצע תפקיד כזה, ולומר למשה קלמן, המפקד האחראי לטבח לפי המחקר, שיילך בעצמו להשלים את מעשה הנבלה הפחדני שעשה.

בניגוד לכוחות לוחמים אחרים בעולם, בפלמח לא הוציאו להורג באשמת חוצפה, שכן החוצפה היתה אחד מיסודות אותו כוח. יתר על כן, במחקר ובידיעה שפורסמה כאן מסופר על לוחמי הפלמ"ח ראובן נצר וחבריו, שסירבו להעלות ערבים לגג בית ולאחר-מכן לפוצצו. לא נמסר על פגיעה כלשהי בלוחמים הגונים אלה, או על התנכלות להם.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
מבצעי הטבח היו עולים חדשים
  אורי מילשטיין   31/03/07 14:16
את טבח הערבים הקשורים בצעו עולים חדשים מקפריסין שגויסו לפלמ"ח זמן קצר לפני כן ופקד עליהם חבר קיבוץ של השומר הצעיר. אני מניח שלעולים ניצולי אלה לא היה העוז לסרב פקודה. מצד שני זהות מעמידה את מקבלי ההחלטות באור שלילי יותר
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
8
"הנבלות" שהחליטו לחסל מדינת יש
  מיכל מירושלים   29/03/07 15:23
ישראל הגיעו גם לנתיבה.
תמשיכי את תכניותיך - אני מכירה עשרות אנשים שמאזינים לך לאורך כל שעות השידור על אף שזה בשעות השינה, ונהנים מכך,ומצפים לשידורייך מדי יום רביעי בשבוע.

וחג שמח לך ולכל שירייך
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
שיריה של נתיבה?!!! נווווווווו
  למיכל-מי הנבלות?   29/03/07 17:18
נתיבה המסורה לפלמ"ח,נתוץ האגדות...אאאאאא ??!!
נתיבה-אוהבת הארץ.
נתיבה-הכובשת... אבל זה ארע ב1948............. .זה ספור אחר, מיכל מירושלים.
כתוב תגובה ל- למיכל-מי הנבלות?
אלה שמתחילים לחפש קודם בטבריה
  מיכל מירושלים   29/03/07 19:28
ועושים תכנית נבזית על נושא מלחמת העצמאות - איך היהודים הכו בערבים האומללים הנעבכים שלא רצו לעשות שום דבר ליהודים חוץ מאשר להוליך אותם להיות למאכל לדגת הים - הם ממשיכים הלאה כפי ששמענו היום - כאילו שלא נלחמנו על חיינו - כבר לא מדובר על עצם הקמת המדינה אלא על עצם שמירת החיים של הפרט והחברה של כל מי שחי אז והיה נתון בסכנת הכחדה.

עכשיו תדוגו אתם את השמות של הנבלות.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
תנאי הכרחי לקיום המדינה
  אורי מילשטיין   31/03/07 14:27
כדי לקיים את המדינה ולנטרל את האיום הערבי עליה יש צורך באנשי צבא שאומרים אמת ולא מספרים מיתוסים של עצמם! מי שפועל וכותב נגד חשיפת האמת תורם להחלשתה של ישראל.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
תנאי נוסף לקיום המדינה זה לספר
  מיכל מירושלים   31/03/07 14:56
איך במלחה ( בתוככי ירושלים) היא מנחת היום - רצחו הפלשתינאים נערים צעירים חברי אצ"ל ואח"כ התעללו בגופותיהם. הם נמצאו כרותי אבר המין שאותו הם הכניסו לפיהם.

זה תנאי ראשון שאותו יש לפרסם - כדי שנדע מה באמת היה - מי התחיל - ואיזה אויב אכזר יש לנו.

אם הידיעה הזאת שהאויב שלנו הוא "איטבאח אל יאהוד" לא תיכנס לראשיהם של כל יהודי ויהודי בכל אתר ואתר - לא תחזיק מדינת ישראל מעמד.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
איך לבלום מעשי רצח
  אורי מילשטיין   31/03/07 15:25
כל ישראלי יודע שהערבים רצחו יהודים במלחמת העצמאות והתעללו בגוויותיהם. הבעיה שלנו היום איננה לדעת שהערבים הם רוצחים אלא איך לבלום מעשי רצח אלה. כדי לבלום אותם יש לפתח תרבות של אמירת אמת והפקת לקחים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
התשובה היא: קיר הברזל
  מיכל מירושלים   31/03/07 15:54
השאר יבוא מאליו. אנחנו לא פיתחנו תרבות רצח ושקר.
ואין לעזור למרצחים יומם וליל ולמכזבים המהלכים מבוקר עד ערב.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
קיר הברזל הוא צבא
  אבנר בן נר   31/03/07 16:30
המתפקד ביעילות! שום דבר לא יבוא מאליו. הקב"ה אינו מנהל את העולם בנסים והסומך על הנס זכויותיו נפגעות (מסכת סנהדרין).
כתוב תגובה ל- אבנר בן נר
מילשטין חושב שאם נדבר אמת הערב
  ספרטקוס   31/03/07 20:57
הערבים יפסיקו לרצוח. מילשטיין הוא משחק את התמים:ייתכן שהוא בדחן או ליצן או שוטה גם יחד.
כתוב תגובה ל- ספרטקוס
נתיבה היא אישה שיש בה
  שולמית   31/03/07 16:34
אהבת הארץ ואהבת הבריות. היא היתה אז פלמחאית צעירה שהתחנכה על ברכי החברמניות והמצ'ואיזם שגם הבנות התחברו אליו. לו יצאו הדברים לאור אחרי מלחמת העצמאות, אולי היו נמנעים לעתיד לבוא מעשים אחרים. והבל זאת יש לא לשכוח שאצלנו המעשים האלה היו נקודתיים. אצל הערבים, זוהי תרבותם והם מתגאים בה.
כתוב תגובה ל- שולמית
תרבות השקר
  חבר קיבוץ לשעבר   31/03/07 20:58
בעזרת תרבות השקר של נתיבה וחבריה הם השתלטו על החברה הישראלית ועשו בה שמות.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ לשעבר
יש להפריך את הטיעונים
  אורי מילשטיין   31/03/07 14:22
מיכל, בחשיפת האמת מדינת ישראל רק תתחזק. לכך אין קשר לתוכניותיה של נ. בן יהודה. אם את סבורה שמה שכתבתי אינו נכון עליך להפריך את הטיעונים. התרפקות על תוכניות מלל ברדיו לא תעלה ולא תוריד.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מובן שאין קשר בין תכניות רדיו
  מיכל מירושלים   31/03/07 14:50
ואחרות למה שהיה. אבל יש קשר בין מה שהיה לבין מה שמתחולל היום במדינת ישראל - היום ישנם לא מעט גורמים שהחליטו שיש ליצור כאוס במדינת ישראל, כי המערכת החיסונית של המדינה נמצאת בחולשה מסוימת וזו השעה היפה ביותר לבוא חשבון -וגם מסיבותיהם הם ואני לא רוצה לפרט - ולא מזיז להם שבד בבד תיהרס המדינה כי הרי אין להם אחריות - הם כותבים אמת - ובדרך מה-טוב אפשר אולי גם לעשות לביתם בבחינת - מרבה ספרים מרבה נכסים - עם זאת אינני יכולה להשלים.

מתי יימצא היהודי שיתחיל לכתוב את האנציקלופדיה רבת- הכרכים על כל פשעי הערבים שקוראים לעצמם פלשתינאים כלפי היהודים?!

זה כנראה לא יקרה כרגע - אולי כשיישאר היהודי האחרון עלי-אדמות הוא יתעשת ויקח את המשימה עליו, אם לא יהיה קצוץ אצבעות, ואם בכלל יתנו לו עט ונייר.

יהודים, אתם השתגעתם לחלוטין!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
9
אורי מילשטיין: מגיע לך חיבוק !
  ד"ר אביתר רייטר   29/03/07 19:02
סוף סוף אתה כותב את מה ששנינו יודעים היטב שנים רבות - שלא היה ולא נברא הטבח בדיר יאסין !
את שאר האמת כבר כתבתי בעבודת הדוקטוראט אודות "שיירת הדסה" בה התברר כי מי שהיה אשם באירוע היו כוחותינו המהוללים !
אורי: קבל צל"ש וחיבוק חם ! טוב שיש בארץ מעט אינטלקטואלים כאשר הינך מוביל את קבוצת המיעוט הזו !
אורי: אני מעריץ אותך !!! בידידות, תמיד, אביתר.
כתוב תגובה ל- ד"ר אביתר רייטר
טבח אנשי שיירת הדסה
  אורי מילשטיין   31/03/07 14:33
תודה אביתר! בספר יש גם פרק על הבטח הערבי בנוסעי שיירת הדסה. טבח שיירת הדסה היה תגובה על הטבח שלא היה בדיר יאסין.אכן ראוי ללמוד ביסודיות את שני המקרים כי תרבות הביטחון הקלוקלת רווחת במערכת הביטחון גם היום.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
שיחה בנושא
  משה חזקיה   3/02/08 13:44
מעונין ליצור עמך קשר משה חזקיה משרד החינוך 057773942
כתוב תגובה ל- משה חזקיה
10
:חדשות ישנות וידועות" זה מה שי
  מיכל מירושלים   29/03/07 21:04
שיש לי לומר בנושא ההסגרה לבריטים. מי לא הסגיר יהודים לבריטים; תתחילו עם גולדה מאיר ותמשיכו הלאה במדרון הרחוב. אך יש לציין שיגאל אלון נקעה נפשו מן המהלך הזה והוא לא היה מוכן ליטול חלק ברפש הזה. הוא שילם על כך. מעולם לא סלחו לו. מה גם שהיה משכמו ומעלה.

באשר לקולק - אין לדעת לאיזה קולק התכוונו - אולי לפאול.

אנשי ההגנה האמינו בתום לב, אולי של אידיוטים ואולי של לא, שארגוני (מה שנקרא) "הפורשים" יביאו עלינו בפעולותיהם את הכליה.

היו פעולות שגם מנחם בגין התנגד - כמו ההתנקשות בלורד מוין, שהיתה יכולה להיגמר בצורה הרת-אסון.

אינפורמציה נוספת: אנשי הישוב בארץ בחלקם הגדול ראו בבריטים "אדם עליון" והם קפצו דום למרותם. אפילו בחורות יהודיות חשבו שזה כבוד גדול בשבילן אם הן "מסתובבות" עם אנגלים (ועל זה לא פעם היתה התגובה של הארגונים השונים קציצת שערותיהן עד לכיעורן). השפה האנגלית הילכה קסם על רבים כאילו שמדובר במתת-אל. היישוב בחלקו היה ממש פרימיטיבי נוכח "הבריטי" השליט- האדם העליון, שהגיח אלינו מאיזו ספירה עילאית.
- בסך הכול סיפרו עליהם ,יודעי דבר, שהם מצחינים, אינם מתרחצים אלא מן החוץ עד מקום שמתחיל הבגד, ולכן א"א היה להבין את היחס שפיתחו אליהם אנשים ובעיקר נשים מקרב היישוב.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
היה ברור שיבואו גם כאלה
  ahuva   31/03/07 16:11
שינסו בצורה פטטית לטהר את השרץ. אפילו מסמכים מהארכיון הבריטי לא מונעים בידם. בהגדה נאמר: אילו היה שם לא היה נגאל. אילו חיית אז היית עושה את אותו דבר.
כתוב תגובה ל- ahuva
השרץ
  יפתח הגלעדי   31/03/07 16:25
אהובה יקירתי!

את השרץ לא ניתן לטהר. הוא עצמו טוען שהוא טהור וחובה על כולנו לחשוף את שרציותו. שכן אפילו אם הוא לא מודע לסכנת פעילותו השרצית הוא מסכן את כולנו. מי שאינו נותן יד לטיהור נעשה בעל ברית לשרץ.
כתוב תגובה ל- יפתח הגלעדי
למה כוונתך אילו חיית אז היית
  מיכל מירושלים   31/03/07 16:29
עושה אותו דבר?
-מלשינה לאויב הבריטי
- או חו"ו מסתובבת עם שיכורים בריטים?

אז לידיעתך - חייתי אז ואני שמחה שאני חיה גם היום.

רק "נבלות" הסגירו יהודים לבריטים.
יהודי שמתפלל שלוש פעמים ביום "ולמלשינים אל תהי תקווה" ובימי שבת ומועד 4 פעמים - אינו מסוגל להלשין על אחיו.

בסה"כ הבריטים לא היו אכזרים כמו הערבים או הטורקים. צריך לומר זאת וגם מנחם בגין הזכיר זאת כשדיבר על מצוות פדיון שבויים מיידית מידי הערבים - כי אצל הבריטים זה לא היה חייתי וברברי כמו הערבים (אם כי ה-CID התעללו לא מעט וגם עמדו מן הצד ונתנו לשוחט המוסלמי לשחוט) לפיכך היהודים התנדבו להלשין איש לא עינה אותם כדי שילשינו
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
11
טדי קולק לא עשה יותר מה שעשו
  מיכל מירושלים   30/03/07 14:04
אחרים. לייחס לו מעבר למה שיש לייחס לרבים וטובים בימים ההר - זה מוגזם.
צריך לבדוק היטב את התיק שלו: אולי בכלל לא מדובר בתיק שלו כיוון שידוע שסוכן MI5 ששמו "פיטר הייט" כתב ספר ובו שם בפיו של ג'יימס אנגלטון (שהיה ראש הביון הנגדי של CIA את הטענה המטורללת שראש ממשלת בריטניה וילסון היה סוכן סןבייטי.(אנגלטון הוא האיש שבו מדובר בעניין קולק)
כנראה שיש סוכנים שרוצים לעשות כסף (בכתיבת ספרים) בכל מחיר וימכרו את האמא שלהם שלא לומר את ראש ממשלתם לשם כך.
- יש לבדוק את התיק של טדי קולק בצורה לא עיתונאית ולהגיע למסקנות.
חבל שטדי קולק לא פתח את תיקו בהיותו עוד בעולם הזה. אולי היה מיטיב להסביר לנו. אחרי מות - (כולם) קדושים.

האם מישהו יודע איך פותחים תיקים כנ"ל מבלי לנסוע לאנגליה ולחפש ב-PUBLIC RECORDS - אודה לו על האינפורמציה.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
12
גם לי יש חדשות-ישנות:כשנפתח
  אה???????????   30/03/07 17:40
ארכיון הק.ג.ב. אחרי נפילת הקומוניזם, התגלה שמשה סנה (שיש על שמו רחובות בישראל) היה מוסר באופן קבוע דו"ח מישיבות וועדות כנסת בנושאי בטחון לשגרירות הרוסית בר"ג. ועוד ידוע שעזר וייצמן טירפד את הפצצת הכור העיראקי בתאריך שנקבע, ע"י שיחת טלפון לא מקודדת. ומה שלא ידוע אבל שווה חקירה הוא, למה משה דיין התעקש לא להנחית מכת מנע ביום כיפור, כשמשום מה קיסינג'ר הגיע איתו להסכם כזה שהיה מלווה באמירה: ניתן להם (לישראלים) לדמם! על שימון אני מדלג, כי הנייר לא ישבע מעלילותיו.
כתוב תגובה ל- אה???????????
13
סנה ודיין
  אורי מילשטיין   31/03/07 14:38
פרשת סנה ופרשת דיין נחקרות עכשיו.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
14
שטיפת מוח
  ד"ר שמואל הלוי   31/03/07 15:20
שטיפת המוח שנעשתה לעם היושב בציון במשך מאה שנים היתה כל כך יעילה עד ששום מחקר לא ישנה את תפיסתם של רוב הישראלים שאנשי הפלמ"ח היו בני אלים ואנשי אצ"ל ולח"י היו רוצחי נשים וילדים
כתוב תגובה ל- ד"ר שמואל הלוי
הישראלים מעוניינים שמוחם
  איש לח"י   31/03/07 15:55
ישטף - אז שישטף יחד עם אלפי הרוגים ופצועים.
כתוב תגובה ל- איש לח"י
15
אורי, תבורך על חקר האמת
  zamikam   31/03/07 15:47
אורי,
יישר כוחך על נסיונותיך להגיע לחקר האמת ההיסטורית, גם כאשר היא אינה נעימה.
אין תחליף לאמת!

עמיקם
כתוב תגובה ל- zamikam
אמת היא האמצעי היחיד
  אורי מילשטיין   31/03/07 16:20
שבידי האדם להאט את התהליך הבלתי נמנע של החוק השני של התרמודינאמיקה בחברת האדם.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
16
משרתי המשטר
  איש לח"י   31/03/07 16:00
גם רוב מקבלי הפרס האחרים לא היו אלא משרתי המשטר. מתן פרסים למשרתים זאת אחת הדרכים לשטוף את מוחו של הציבור! שום קבוצה פוליטית בישראל לא העזה עד היום למרוד בחבורת בן גוריון. גם לא מנחם בגין ויצחק שמיר.
כתוב תגובה ל- איש לח"י
הפיכת אזרחים למשרתים
  יפתח הגלעדי   31/03/07 16:37
משטר ההופך אזרחים למשרתים סופו לקרוס. זה מה שקרה לברית המועצות לדוגמא
כתוב תגובה ל- יפתח הגלעדי
טדי קולק שמסר על אנשי האצ"ל
  אלי943   31/03/07 17:09
והלח"י - עכשיו זה נודע - ראו מה שכתבו על כך בויקיפדיה:
במהלך ה"סזון" סיפק קולק, על-פי החלטת "ההגנה" והסוכנות היהודית, מידע נרחב לארגון הביון הבריטי MI5 על האצ"ל והלח"י, כדי שישמש את שלטון המנדט במלחמתו במחתרות.

כך שזה רק תומך במה שאורי מילשטיין טוען - כי הייתה כאן מזימה של בן גוריון ומפלגות השמאל כנגד מפלגות הימין.
כתוב תגובה ל- אלי943
המאבק העיקרי של בן גוריון
  יפתח הגלעדי   31/03/07 18:39
המאבק העיקרי של בן גוריון לא היה נגד הבריטים או הערבים אלא נגד הרוויזיונטים כדי להבטיח את שלטונו על היישוב ואחר כך על המדינה. כך נוהגים גם יורשיו - מפלגות השמאל - היום!
כתוב תגובה ל- יפתח הגלעדי
אתה צודק הכל היה ידוע
  מיכל מירושלים   31/03/07 20:37
לא צריך את ויקפדיה = קחו את הספר הסזון של שביט בהוצאת הדר - שם בעמוד 101-102 ישנה רשימה של כל השטינקרים.
הסיפור על יגור הוא פנטסטי: מתוך התיק של סקורפיון הוא טדי קולק, מובא, כי תצפיתן של יגור הלשין על אנשי שוני והעביר את הידיעה לטדי שהעבירה לאלביון הנוכלת אך כעבור כשנתיים כנראה כתמורה וכהכרת תודה - החדירו הבריטים אדם שהתחזה לעולה חדש לתוך משק יגור - שמו בערך זכור לי - והוא הוא היה המלשין על הסליקים של ההגנה במקום. כך הגיעו הבריטים ליגור והחריבו חלקים מן המשק ואסרו את גדולי הישוב מה שנקרא השבת השחורה (את טדי כנראה שלא - או שלא היה בארץ).

השיר ששרים הילדים הוא כנראה נכון:

הכול חוזר עליך והחתול השתין עליך.

ממש כאילו התערבות "עונשית" מהשמיים
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
שלטון יחיד
  חבר קיבוץ לשעבר   31/03/07 21:10
טדי קולק וחבריו שרתו את מטרתו של בן גוריון: לשלוט שלטון יחיד ביישוב ובמדינה ולשם כך כל האמצעים היו כשרים, גם העלילה בדיר יאסין וגם הסתרת הטבח בעין זיתון. אבל כשהם היו צריכים למנוע את הטבח בשיירת הדסה הם נכשלו.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ לשעבר
17
עוד לא קרה שמישהו הפריך
  ahuva   31/03/07 16:21
מחקר של ד"ר אורי מילשטיין, או מישהו תבע אותו למשפט. כל הקשקשנים פשוט לא יכולים לחיות עם האמת. אולי הם לא כל כך אשמים, לאחר שהלעיטו אותם בשקרים הסטוריים שיטתיים.
כתוב תגובה ל- ahuva
מילשטיין צודק
  חבר מהצנחנים   31/03/07 19:12
את האמת לא להפריך. הממסד מחרים את מילשטיין ומתעלם ממנו כי הוא צודק.
כתוב תגובה ל- חבר מהצנחנים
18
השנאה -מחלה גנטית של היהודים
  רפאל1   1/04/07 20:20
איך נצא מהמחלה הזאת?. עוד בימי קדם. חורבן הבית הראשון והשני נגרם כתוצאה משנאת אחים. האם נשכיל הפעם לצאת מהשנאה הזאת בין יהודים ליהודים?. תראו איך השמאל מלשין ומאשים ברצח ערבים חפים מפשע על ידי הימין. תראו איך הימין מחזיר לשמאל באותן האשמות .מה יהיה האם כך נבטיח את ביטחון מדינת היהודים. לאור המצב המכוער הזה אני לא מפסיק להאמין באלוהים שאיך אנחנו מתנהגים בינינו והמדינה שלנו מתקיימת ומתחזקת?
כתוב תגובה ל- רפאל1
תרבות פרימיטיבית
  אורי מילשטיין   2/04/07 07:08
אין מדובר כאן בשנאה אלא בתת תרבות. תרבות היא סגנון של ניטרול איומים. כשהתרבות פרימיטיבית מנטרלים איומים באופן פרימיטיבי המותיר רושם של שנאה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
19
עימות טלוויזיוני מילשטיין-פעיל
  פרופ' להיסטוריה   7/04/07 08:38
בחדשות בערוץ 2 לפני יומיים עימתו את ד"ר לאורי מילשטיין עם ד"ר מאיר פעיל. על פי העימות הרושם הוא שמילשטיין צודק ופעיל פיברק את סיפור הטבח.
כתוב תגובה ל- פרופ' להיסטוריה
יהודים - השתגעתם לחלוטין - עד
  מיכל מירושלים   7/04/07 09:39
עד מתי תתגוששו בנושא הזה - מי טבח ומה טבח

טוהר הנשק הוא חינוכנו ואילו האויב שלנו הוא רצחני:
איטבח אל יאהוד על לשונו ועל חרבו.
עלינו להגן על עצמנו כי חיינו בסכנה מתמדת.

אם כל הויכוחים הללו אינם מספיקים לכם -לכו צרפו אליכם את הנאד של פסח - אריאל טואף - וחסלו את כל היקר לנו. ואז אולי ייפסק מחול השדים שהכנסתם לחיינו בשבוע האחרון.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
20
זה "מחקר" זה?
  שאול השואל   10/04/07 01:04
לא צריך להסתמך לא על מקורות ערביים ולא על מקורות של האצל והלחי. ישנם מקורות זרים, כמו הדוחות הסודיים של הסי. איי. די. הבריטי או עדות נציג הצלב האדום בדיר יאסין, ז'אק דה-רנייה.
הדבר היחיד שאיננו ברור הוא המספר המדויק של ילדים, נשים וזקנים שגויותיהם אותרו בדיר יאסין. כן היו רישומים של בית החולים הממשלתי הבריטי של ילדים ונשים פצועים, ובהם פצועים שנפטרו.
אבל מילשטיין הוא חוקר רציני ואמין, ולכן איננו מזכיר את המקורות האלה.
כתוב תגובה ל- שאול השואל
21
השמאל הוא בולשביקי בכל העולם
  מתחת לציפוי הדק   20/04/07 21:55
הוא עושה דה הומניזציה ודמוניזציה למתנגדיו, ואז הוא מרשה לעצמו להעליל עליהם כל עלילה.
כתוב תגובה ל- מתחת לציפוי הדק
22
"שמש העמים" - סטאלין! סמול!
  חץ   21/04/07 22:25
כתוב תגובה ל- חץ
23
אורי מילשטיין
  מי שיודעת הסטוריה   26/02/08 15:58
מתוך ידע הסטורי: אורי מילשטיין הוא עתונאי צהוב ויהיר שאינו הסטוריון כלל!!!!אלא סוציולוג...אז טול קורה מבין עיניך ....יש רבים שחקרו את ההסטוריה ולא התיימרו לעוות אותה...
כתוב תגובה ל- מי שיודעת הסטוריה
24
בגוריון+השמאל שיכתבו ההסטוריה
  ידע אישי על ב.ג.   24/03/08 07:33
בן גוריון והשמאל סילפו ועיוותו
ואפילו הצהיר את מהיסטוריוני מפא"י באוזני מתנגדים לסילוף כי "לא חשוב מה אתם תעשו, חשוב מה אני אכתוב..."
כתוב תגובה ל- ידע אישי על ב.ג.
25
קראתי את הספר - מעניין מאוד
  אפי אליאן   7/04/08 02:03
בהחלט שופך אור שונה על התקריות המדוברות, כל הכבוד שיש אדם שמוציא את האמת החוצה.
כתוב תגובה ל- אפי אליאן
26
הסיזון
  יאיר איתן   2/05/08 09:46
מה שאורי מילשטין אינו מציין הוא שהיה גם סזון קטן שבו הסגירו אנשי האצל לבריטים את אנשי הלחי. מי שלא מאמין- ישאל את פרופ' שלמה אהרוסון שחקר את הנושא על סמך חומר ארכיוני של הבריטים.
כתוב תגובה ל- יאיר איתן
27
הסיזון
  יאיר איתן   2/05/08 14:13
מה שאורי מילשטין אינו מציין הוא שהיה גם סזון קטן שבו הסגירו אנשי האצל לבריטים את אנשי הלחי. מי שלא מאמין- ישאל את פרופ' שלמה אהרוסון שחקר את הנושא על סמך חומר ארכיוני של הבריטים.
כתוב תגובה ל- יאיר איתן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il