News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 684,637  סלולר - 1,502,089
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
סיפוח ביהודה ושומרון לא יתן מבחינה משפטית ומדינית שום דבר שלא ניתן להשיג בדרכים פחות פרובוקטיביות, ויגרום למשק נזק אדיר כאשר הוא מצוי במשבר הקשה ביותר מזה 70 שנה
עו"ד צבי שוב, עו"ד אייל אוליקר
עו"ד צבי שוב, עו"ד אייל אוליקר
החלטה חשובה של ועדת הערר קובעת, כי שטח שהוקצה לצורכי ציבור יקוזז מן השטח בגינו ישלם הבעלים היטל השבחה    יזמים ובעלים צריכים מעתה לעמוד על זכותם לקיזוז זה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
הטוטליטריות של המדינה באשר היא; המדינה המיועדת להבטיח את שׂרידותם של תושביה, מאיימת ופוגעת בהם כדי להבטיח את שׂרידותם של חברי האליטה הפוליטית, כפי שהתרחש באופן קיצוני בברית המועצות...
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
לא יעזרו כל הסיסמאות הנבובות שמפריחים ראשי המפלגות, ההפך הוא נכון, שכן הפער והניכור פשוט מקוממים ומרתיחים
מלחמה על טריפולי [צילום: פליפה דאנה, AP]
ד"ר ערן לרמן
התסבוכת במלחמת האזרחים בלוב גברה עוד יותר בחודשים האחרונים, ויש לה השלכות על כל האזור - וכמובן על ישראל    עם זאת, יש דרכים רב-ערוציות להפחתת הסיכונים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טדי קולק היה מודיע של המודיעין הבריטי
מאת: ניר יהב  |  30/03/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
טוב כלב חבר מחבר כלב.
  שעיה רגב.   30/03/07 15:50
כתוב תגובה ל- שעיה רגב.
2
כמה מהבכירים היום משרתים
  נחום שחף   30/03/07 15:54
את האוייב?
ומהם שהיו שותפים לעסקים עם ערפאת.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
3
עברי, דבר עברית ! על תאמר
  אליעזר בן יהודה   30/03/07 15:58
"מודיע" אמור "מלשין" כמו ב-"ולמלשינים לא תהי תקווה"או "רודף" כבו בביטוי "דין רודף".
כתוב תגובה ל- אליעזר בן יהודה
חחח טול קורה מבין עיניך
  גיל מהגליל   30/03/07 16:36
אל תאמר "על תאמר"
ועל זה נאמר "עיוור מוליך עיוור"


חג שמח :)
כתוב תגובה ל- גיל מהגליל
"על תאמר" במקום אל תאמר
  ogoj0816   31/03/07 19:19
יה חתיכת טמבל, אולי בסה"כ הוא טעה בהקלדה? הרי ה"א" סמוך ל"ע" במקלדת!!! זה הכל!
כתוב תגובה ל- ogoj0816
4
אם בטדי נפלה שלהבת ....
  גיל מהגליל   30/03/07 16:54
1. טדי, מגיע לך.
שכל מה שייזכר ממך הוא שהיית מרגל לטובת אוייבי המדינה.
אבל, אין מדברים סרה במתים, ולכן אניח לך, ואחסוך ממך את התוכחה. את הדין אתה תתן בפני הדורות הבאים .

2. ראיתם את תגובתה של בתו של טדי בטלויזיה ?
"מה אתם רוצים ממנו ? הוא היה חייל וביצע את מה שפקדו עליו"
לא מזכיר לכם את טענותיהם של הנאצים במשפטי נירנברג ?
האם חיינו היו מופקדים במשך עשרות שנים בידי רובוט חסר תבונה עצמית ?
עד מתי המשיך ובגד בנו?
האם בכלל הפסיק אי פעם?
3. ציטוט מהכתבה "לאור בקשתה של ישראל, ממשלת בריטניה לא חשפה את המסמכים בעוד קולק בחיים"
שמתם לב ? במדינת חלם היו מי שידעו על הדבר.
ואידך זיל גמור.
אוי אוי אוי
זעקי ארץ אהובה !
כתוב תגובה ל- גיל מהגליל
5
השמאלנים סכנה ליהודים מאז
  ומעולם.   30/03/07 17:56
כתוב תגובה ל- ומעולם.
דווקא מי ששיתף פעולה עם הנאצים
  נבלמשכתב היסטוריה   30/03/07 19:01
דווקא מי ששיתף פעולה עם הנאצים היה הלח"י
ומי שהקים את המדינה היו אנשי השמאל ההגנה והפלמח.
ואילו אנשים כמוך תמיד נפנפו בסיסמאות...
כתוב תגובה ל- נבלמשכתב היסטוריה
6
תמיד ידענו שהיה מישהו
  אחד הבנים   30/03/07 19:30
שמסר אותנו לבריטים ותמיד ידענו שרק יהודי יכול היה
איך איך איך ממרחק של 60 שנה צפה השנאה ועולה שנית
לחינם ישבו הורינו בכלא בגלל יהודי ואיך ההיסטוריה
חוזרת ועולה הפתגם: שמור עלי מאוהבי ,ומשונאי אשמרני בעצמי, מהרסך ומחרבך מבפנים יבואו.
כתוב תגובה ל- אחד הבנים
7
הישראלית היום יש מודיעים
  לא אתפלא אם בצמרת   30/03/07 19:48
כתוב תגובה ל- לא אתפלא אם בצמרת
8
לא היחידי ששת"פ עם הבריטים
  ג'רי דה ביי   31/03/07 15:53
המוסדות הנבחרים ,"הנהגת היישוב" לפני קום המדינה ולאחריה כל הממסד הבטחוני, עד סוף שנות השבעים דגלו ופעלו לפי הסיסמה הידועה של הבולשביקים "מי שלא איתנו - נגדנו", אני מפנה את תשומת לב הציבור לכל אותם כתבות בעיתונים שמאשררות את העובדה המצערת והבלתי נסלחת לפעלם הבזוי של אותם פרסונות כולל טדי קולק ,ראשי וחוקרי שרות הבטחון ועוד רבים כולם החברים הנאמנים ממפלגת מפא"י.
כתוב תגובה ל- ג'רי דה ביי
מפלגת מפא"י הבזויה שעפה ב-1977
  ogoj0816   31/03/07 19:32
יש לי "בטן מלאה" נגד מפלגה נמבזה זו ואפרט מאוחר יותר את כל טיעוני. רמז: נא לקרוא את מוסף 7 ימים מהשבוע שעבר על פתיחת מעטפות ההצבעה הכפולות של החיילים בידי ה-ש"ב כפי שפורסם ידי העתונאי האמיץ רונן ברגמן
כתוב תגובה ל- ogoj0816
9
רגע...?
  א.נ   4/04/07 21:02
זה לא ההוא שצעק, "תרדו מן הדשא!"?
תבינו אנשים אלו מן יצורים מנהלים לנו את החיים.
כתוב תגובה ל- א.נ
10
צה"ל: "חובשי כיפה
  לא בבית ספרנו   17/04/13 17:20
לא הרמתי קולי צה"ל: "חובשי כיפה - לא בבית ספרנו" [צילום: דו"צ] עידן יוסףהרמטכ"ל מדיח את אל"מ ארז וינר מוקדש לאל"מ וינר, סא"ל אייזנר ואלוף נוה ▪ ▪ ▪ בצה"ל "טיהרו" תחילה את אנשי המחתרות מהפיקוד הבכיר... אני לא הרמתי קולי, כי לא הייתי איש מחתרת, ואז הם הדיחו את לוחמי האצ"ל, ואני לא הרמתי קולי, כי לא הייתי לוחם באצ"ל, ואז הם הדיחו את חברי מהלח"י, ואני לא הרמתי קולי, כי לא הייתי לוחם בלח"י, ואז הם הדיחו את בני "עדות המזרח" והדרוזים, ואני לא הרמתי קולי, כי הייתי "סרוגים" (חובש כיפה), ואז הם הדיחו אותי, אך באותה עת כבר לא נותר אף אחד שירים את קולו למעני.
 לא בבית ספרנו
כתוב תגובה ל- לא בבית ספרנו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
שלגונים על בסיס יוגורט ופירות מבית יופלה
שלגונים עם חתיכות פרי [צילום: יח"צ]
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |