s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרהורים בעקבות הסרט על אבות ישורון
מאת: איתן קלינסקי  |  24/11/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
קודם כל תתן הדירות של משפחתך
  ה.א   24/11/18 23:04
קודם כל תן את הדירות של משפחתך, ואחורי זה נדבר. הצענו לך את זה גם עם הזרים, לא הרמת את הכפפה, אז אולי עם הערבים תרים. תן דוגמא אישית איתן, לך חזרה לאירופה, לביאליסטוק, קח אתך את כל המשפחה, ואת כל הדירות שלכם תנו לערבים.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א של נעלי המקלדת שלך
  לצבוע ה.א   25/11/18 09:38
ה.א, של את נעלי המקלדת שלך בפני אבות יישורון. הוא לא כמו הצבוע א.ה המדבר גבוהות על יהדות ויש לו דחפים להציף ביום כיפורים תגובות לרשימות של איתן קלינסקי. אבות ישורון הלך לבית כנסת כל שבת וגם ביום הכיפורים.
כתוב תגובה ל- לצבוע ה.א
מקלדת יוה"כ אכן היתה טעות
  ה.א   25/11/18 12:36
מקלדת יוה"כ אכן היתה טעות, לא המקלדת, אלא הציבוריות שלה, אנשים ישרים לא חפים מטעויות, אך כשמעירים להם הם יודעים להתנצל, מה שעשיתי ואני עושה שוב (וזה לא יעזור, השמאלנים הדבילים תמיד יחזרו אל קיאם). בואו נראה אם איתן יתנצל על קריאותו לערבים לחזור לבתים שלהם מבלי שהוא מפנה קודם את כל משפלתו וחוזר עמה לביאליסטוק, תוך שהוא משכן את הערבים בביתו.
כתוב תגובה ל- ה.א
קודם כל תוריד את מאחורי הגדר
  למגיב ה.א ......   25/11/18 12:08
קודם כל ה.א תוריד את ההצגה מאחורי הגדר של ביאליק, שעל הבמה ילדים רואים ילד חושף ישבן ונדרש על ידי רב להוריד את מכנסיו כדי שהרב יוכל לבוא אל אחוריו. אתה ה.א שתקופת את איתן על רבע אמת,. תעשה משהו רציני ולא רק לקשקש במדור לא נחשב
כתוב תגובה ל- למגיב ה.א ......
עוד דביל משריש...
  ה.א   25/11/18 14:35
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א, אתה מתנסח י"פה מאד".
  "התנסחות יפה".   25/11/18 15:00
כתוב תגובה ל- "התנסחות יפה".
עכשיו אפשר להבין את האשכנזים
  ב .ל   25/11/18 16:01
מהסמול התומכים תמיכה טוטלית בלהטבי"ם זה בא מהחיידר
כתוב תגובה ל- ב .ל
ב.ל מפגין שנאה מטורפת לאשכנזים
  כך נראה ב.ל   26/11/18 10:53
שנאה לאשכנזים משתלבות בתגובות הטרוף של המגיב ב.ל , שבינו ובין יהדות אין מאומה.
כתוב תגובה ל- כך נראה ב.ל
אתה מבזבז את זמנך, איתן
  מיואשת   27/11/18 12:02
איתן, אתה מבזבז את זמנך לריק, אם יש לך מגיב בשם ב.ל שמגיב בשנאה לאשכנזים. זו שנאה שיש בה מן הטירוף.
כתוב תגובה ל- מיואשת
הבנת הנקרא של ב.ל לקויה
  למגיב ב.ל   28/11/18 07:40
הקביעה של ב.ל כלפי אשכנזים יש בה כדי להבהיר שמדובר באדם שבינו ובין יהדות אין מאומה. וזאת נוסף להבנת הנקרא של המגיב שהיא לקויה בלשון המעטה. איפה יש ברשימה הזו התייחסות ללהט"ב . חבר הכנסת מקהילת הלהט"ב יש לו שם משפחה מאד "אשכנזי" בשם אוחנה ממפלגת הליכוד. אני חולקת על עמדותיו הפוליטיות ומכבדת אותו על זהותו המינית, שבחר לחיות עם גבר ויחד הם הורים לשני ילדים.
כתוב תגובה ל- למגיב ב.ל
2
למרות שהיה מבוגר ולא היה חייב
  התנדב לחטיבת כרמל   24/11/18 23:32
התנדב לחטיבת כרמלי ,למרות שהיה מבוגר מאד ולא היה חייב גיוס. ראה את גירוש הפליטים במבצע "דני" מלוד ומרמלה. היה עם חטיבת כרמלי בצפון באזור כפר חלסה וימת החולה.
כתוב תגובה ל- התנדב לחטיבת כרמל
קלינסקי "התנדב" לתקוף ערבים ?
  שלמה המגיב   25/11/18 11:50
מה הסיבה שקלינסקי "התנדב" לחטיבת כרמלי , כדי להגן על היהודים "מעם אחר" ,שבכלל לא תקף אותנו במלחמת העצמאות ורק רצה לחיות איתנו בשילוב ובשלום ? . האם קלינסקי "התנדב" לשרת בכוחות הרשע היהודים "האלימים והכוחניים" , שרצו סתם כך לתקוף את "בן העם האחר הערבי" , שרק רצה לעצמו שקט ושלוה ושמח בשמחת העם היהודי על שהקים לעצמו מדינה ? . אתם הבנתם את "הראש" של "מתלהבי" התובנות " וההרהורים" של קלינסקי כאן באתר ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ואנגדוטה על "מתלהבי" קלינסקי
  שלמה המגיב   25/11/18 16:23
קלינסקי לא גוייס בעל כורחו לצה"ל במלחמת העצמאות , כמו כל בני דורו , אלא הפטריוט הזה , אפילו "התנדב" לחטיבת כרמלי , למרות שהיה כבר אז "מבוגר מאד" אליבא למגיב "המתלהב" להוכיח את הפטריוטיות של קלינסקי לעמו המותקף ,ע"י "העם האחר" . נו , "מבוגר מאד" שפטור מגיוס כמו כל היהודים ? , וואלה , גם אם קלינסקי הינו כיום בן 100 , אז בפרוץ מלחמת השחרור , וצו הגיוס של בן גוריון לכל היהודים להתגייס ,היה קלינסקי בן 30 ,הלא כן ? ,נו ,אז קלינסקי "התנדב להתגייס כמו כל פטריוט אמיתי לעמו , או סתם גוייס בעל כורחו , למרות שידע שאין שום צורך בגיוס ,כי הערבים בכלל לא תוקפים אותנו ,אלא בכוונתם לערוך מצעד צבאי ,כהזדהות עם היהודים שהקימו להם מדינה ( החוצפנים הללו ).
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אבות ישורון התנדב לחטיבת כרמל
  לטמבל שלמה המגיב   26/11/18 19:07
אבות ישורון למרות שלא היה חייב גיוס עקב גילו הוא התנדב לצבא הגנה לישראל. שלמה המגיב , רצית לגחך את עצמך לדעת, שיהיה לך לבריאות. בגיחוך עצמך לדעת אתה, שלמה המגיב, הצלחת במשימה.
כתוב תגובה ל- לטמבל שלמה המגיב
שלמה החליט להיות מגוחך
  לשלמה המגיב   26/11/18 20:23
שלמה המגיב החליט להיות מגוחך, כשהוא מסתמך על החלטת המשורר אבות ישורון למרות גילו המתקדם להתגייס לצה"ל.
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיב
3
כל חרטטן משורר וכל קשקשן צייר
  ב,ל   25/11/18 00:03
הנה גם קלינסקי העלוב הוא משורר וגרבוז נקרא צייר ותומרקין שהיה מסגר כושל נקרא פסל הכל פרנסה לאשכנזים מובטלים בשום מקום בעולם לא היו מתייחסים בכלל לגרבוז אפילו לא בתור צבעי קל וחומר לא בתור צייר אבות ישרון הוא מאותה סידרה עלובה כמו תומרקין גרבוז וקלינסקי של אנשים כושלים חסרי מקצוע אבל מספיק סמולנים ושונאי ישראל כדי שיספקו להם פרנסה ומעמד בברנזה כך אפילו קלינסקי יכול להרשות לעצמו להיקרא משורר הלוא שנאת ישראל היא המבחן והיא הכישרון היחידי הנדרש לתואר ומזה יש לו די הרבה
כתוב תגובה ל- ב,ל
יודע ב.ל נפש בהמתו המחנטרשת
  אני ב.ל ..   25/11/18 10:39
כתוב תגובה ל- אני ב.ל ..
4
שלא האמין בכינון שלום בינינו
  אני מצטערת   25/11/18 06:59
אני מצטערת, שהמשורר המנודה, שהעז להחיל כאבו של העם האחר תוך כך שהוא זועק וכואב את כאב עמו, בשנותיו האחרונות הוא הביע את ייאושו מאפשרות של כינון שלום בינינו ובין שכנינו. אירועים כמו רצח תלמידים ישראלים בבית ספר מעלות מוססו את האמונה שלו בשלום, וזאת תוך הדגשה שהוא אינו משנה דבר ממה שכתב לפני כן. עם בכל חייו פקד את בית הכנסת בחגים, בשנותיו האחרונות הוא פקד בית כנסת של קהילה חסידית כל שבוע, כי היה חשוב לו, כנראה, לחזור לעברו שנשרף בשואה.
כתוב תגובה ל- אני מצטערת
5
איתן, רשימתך לוקה בחסר
  תגובת ידידה   25/11/18 09:55
איתן, נכון שאבות ישורון נשאר נאמן לשירתו עד סוף חייו. אבל היה מקום שתתייחס גם מעבר לשירים. מאז הרצח האכזרי של ילדים בבית ספר מעלות, הביע אבות יישורון את אכזבתו מהאפשרות שייכון כאן שלום. תרומתו של אבות ישורון לכאוב את כאב האחר ולא רק את כאבנו תישאר לעד. מאבקו שהעם היהודי, עם של פליטים, מחובתו היה למנוע אסון של פליטות לתושבי הארץ הערבים, ייזכר כמאבק הרואי של משורר שנודה על ידי הממסד. אך מחובתנו גם להדגיש את אכזבתו מגילויי אכזריות של פלשתינים נגד אזרחים יהודים . הוא לא היה מוכן לקבל שמאבק צודק לחרות לאומית יהיה טבול בדם של ילדים יהודים.
כתוב תגובה ל- תגובת ידידה
"מאבק צודק לחרות",ידידיה ?
  שלמה המגיב   25/11/18 16:37
איזה "חרות לאומית" , מנעו יהודי ארץ ישראל מתושביה הערבים של הארץ , שהצריכה מצידם "מאבק צודק לחרות" ? , הרי אנחנו היהודים הסכמנו לתוכנית החלוקה של האו"מ , שתי מדינות לשני עמים בארץ ישראל , והם אילו שהתנגדו לתוכנית שנתנה לנו אפשרות להקים לנו מדינה "וחרות לאומית "לעמנו , והם אילו שהתקיפו אותנו כי העזנו להקים לעצמנו "חרות לאומית" ,הלא כן , אדון ידידיה ? . איזה גניבת דעת זו ! , שכתוב ההיסטוריה בנוסח משנתו של קלינסקי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ידידיה, חצי אמת זו שיטה במדור
  ה.א   25/11/18 21:40
ידידיה, חצי אמת זו שיטה במדור, ובאמצעות השיטה, משטים בקוראים בשיטתיות.
כתוב תגובה ל- ה.א
למגיב ה.א שמתפלל ביום כיפורים
  שכותב ביום כיפור.   26/11/18 11:57
אתה, ה.א מדבר על חצי אמת? כבר דיברת על רבע אמת, כשהגבת לנושא של ספר שלא קראת. לא קראת את מאחורי הגדר של ביאליק , שמביא מערכת יחסים מאוד כאובה בין ילדים. על ביאליק לא זעמת. על קלינסקי התנפלת.
כתוב תגובה ל- שכותב ביום כיפור.
שכשכו בים כאשר חילקו את השכל
  ה.א   26/11/18 15:16
מעניין איפה היו כל השמאלנים ריקי השכל כאשר כולם עמדו בתו לקבל שכל, כם הם לא היו שם ונשאר להם קש בראש, מתאבדים שיעים, מזוכיסטים חסרי תקנה, כאלה שעל רכושם הפרטי ישמרו כעל בבת עינם אך על נכסי האומה יוותר כהרף עין.
כתוב תגובה ל- ה.א
6
" הרהורים" ציוניים בנוסח איתן
  שלמה המגיב   25/11/18 11:38
1) ליהודים יש "נרטיב כוחני ואלים" , לעומת "בן העם הערבי" שתמיד רצה לחיות איתנו בשלום ובשילוב , ובכלל לא תקף אותנו , לאחר שקיבלנו את החלטת האו"מ לחלוקת הארץ לשני עמים והכרזנו על מדינה לעם היהודי. 2) "סיכסוך הדמים בארץ הזו" ,ייפסק ויבוא לידי פתרון צודק , אם "נשכיל" להחזיר לארץ את מיליוני הפליטים הערבים שברחו ממנה , בעקבות תבוסתם במלחמת השחרור 1948 , שבה הם שתקפו אותנו !!. 3) בית המשפט העליון "נתן יד לגירוש רועים ערבים במורדות הר חברון " , כאשר בפועל , ניתן צו פינוי לאותם "רועים" שפלשו לאדמות לא להם , והשתלטו עליהם . 4) " הפשע שנחרש כפר דרדרה שעל שפת החולה והרס בתי ערבים סמוכים וגירוש תושביהם" ( מלחמת השחרור 1948 ) ,כאשר העובדות הינן שדרדרה היה הישוב היהודי היחיד בצד המזרחי של אגם החולה , והוא הותקף ע"י הצבא הסורי במלחמת השחרור ב 11 ביולי 1948 , ללא כל סיבה , ובתמיכת הערבים שגרו אז באזור שרק רצו לחיות איתנו בשלום "והתלהבו" מהחלטת האו"מ לחלק את הארץ ולתת בחלקה , מדינה לעם היהודי. לסיכום , אתם הבנתם איזה "נרטיב" אלים וכוחני יש ליהודים , לעומת "הנרטיב של האחר הגר בארץ הזו" , עפ"י התובנות של קלינסקי ? . לא להאמין , איך יהודי , אזרח ישראלי , רחב אופקים כמו קלינסקי , יכול כך לאמץ את "הנרטיב " של אש"ף וחמאס , ומציע רעיונות לפתרון , שאין ספק שיוליכו לשואה שניה לעם היהודי ( החזרת מיליוני פלשתינאים שברחו במלחמת השחרור , וישובם בתחומי המדינה , ובא לציון גואל !!!. הלו , אתה כזה מטומטם קלינסקי , או סתם עוכר העם היהודי ? .אלוהים ישמור !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
למעט
  שמ   25/11/18 20:11
התיאור של היותו עובד משרד החינוך במשך 40 שנה והיותו מורה בניצנה ובקריית שמונה ובחו"ל(לא יודע היכן)נראה לי כאילו/כאילו הוא שליח תושב מעולם אחר ישן שפועל בשליחות זרה כלשהיא.מרקסיסט/לניניסט נאמן למשימה שהוטלה עליו?
כתוב תגובה ל- שמ
7
מה היה חסר במאמר
  השלמה לחסר   26/11/18 10:39
הממסד הספרותי סוציאליסטי בראשותם של אלתרמן ושלונסקי החרים את אבות ישורון, שלא היה מוכן להשלים עם העובדה שנחרשו כאן כפרים ערביים ותושביהם חלקם גורש וחלקם ברח. אך קם דור חדש של יוצרים בעיקר סביב ,סימן קריאה, שרחש כבוד רב לאבות ישורון ולא נקט בדרך הנלוזה של החרמה. עובדה זו היתה חסרה במאמר, וכן היה מקום לציין שבשנים האחרונות אחז את אבות ישורון ייאוש רב. הרצח והאכזריות בטבח הילדים במעלות השפיע עליו רבות. למרות שלא התכחש למה שכתב, הוא כאב את המציאות שבה לאכזריות יש מקום של כבוד.
כתוב תגובה ל- השלמה לחסר
הלואי שאיתן היה משלים את החסר
  ה.א   26/11/18 10:58
כאן ובכל המקומות הרבים שהחסיר כל כך הרבה, ובמחשבה שניה, והלואי ולא היה מחסיר כלל (ואז אולי היה לו הרבה פחות על מה לכתוב).
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א כהרגלו מתלהם
  שלום...   26/11/18 16:28
למגיב ה.א שלא הבין שהרשימה היא על שיריו של אבות ישורון. ורק על שיריו. אם בשיחה עם חברים אמר שהוא מיואש לכך לא היה ביטוי שירי. גם לפשע המתועב של רצח הילדים במעלות לא היה ביטוי שירי. אין ספק שרצח כה מתועב במעלות גרם לייאוש .
כתוב תגובה ל- שלום...
ביקש להחיל את כאב שני העמים.
  יחד.   26/11/18 17:21
אבות ישורון כשכתב את שיריו הוא היה מודע לרצח של יהודים בחברון , היה מודע לרציחות בפרעות תרפ"ט ובפרעות בתקופת המרד הגדול בשנים 1936-9 הוא היה מודע למעשי זוועה של רצח יהודים. אך גדולתו שהוא היה בודד בשירה העברית שכאב את הסבל שנגרם לשני העמים. למרות הכל הוא התייחס בכבוד לתרבות הערבית ולכך הוא נתן ביטוי בשיריו. הוא ביקש בשיריו שנבנה חיים משותפים בארץ הזו.
כתוב תגובה ל- יחד.
א.ה מתלהם ואיתן מעלים עובדות
  ה.א   26/11/18 17:27
א.ה מתלהם ואיתן מעלים עובדות מרכזיות מתחת לשטיח. בואו ניתן לגולשים לשפוט מה עדיף.
כתוב תגובה ל- ה.א
לה-א המתלהם.
  בז למגיב ה.א   28/11/18 17:19
ה.א הוא פובלציסט באתר "חדשות מחלקה ראשונה " חשוב לו להישאר באלמוניות שלא יזהו אותו עם הפובלציסט אפרים הלפרין. הוא גם מאיים שהוא ינקוט באמצעים נגד כל מי שמזהה את המתלהם ה.א עם אפרים הלפרין. אני נסיתי תמיד להגיב לתגובות שלך בנימוס רב. אבל לאחר שנוכחתי ששפת ההתלהמות היא שפתך, החלטתי להגיב לכתובתך בבוז גדול.
כתוב תגובה ל- בז למגיב ה.א
8
היינו צריכים למנוע פליטות
  רויטל.   26/11/18 11:37
העם היהודי, שסבל מפליטות, היה חייב למנוע פליטות של מאות אלפים מהארץ הזו. נכון שגם לעם הפלשתיני היתה הנהגה כושלת , אך עם כל המדיניות הכושלת של הנהגת הישוב הערבי בארץ ישראל, לא היינו צריכים לחרוש כפרים שלמים ולמנוע מתושביהם לחזור לכפריהם בתום המלחמה.
כתוב תגובה ל- רויטל.
9
תגובה למגיב מס' 5
  למגיב מס'5   26/11/18 17:03
אבות ישורון כתב את "פסח של כוכבים" אחרי שתמה המלחמה. את תגובותיו הקשות בשיריו לנוכח גירוש ערביי לוד ורמלה במבצע דני הוא כתב למרות שהוא כבר ידע על מעשי הזוועה ברצח האכזרי של שיירת ה-ל"ה, הוא ידע על מה שעשו לאנשי גוש עציון, הוא בוודאי ידע על רציחות עוד טרם המלחמה בפרעות 1936-9 ובפרעות 1929.

כל גילוי הרצח של יהודים מעוררים חלחלה. אך אבות ישורון למרות כל אותם גילויים קשים ביקש להחיל את הכאב של שני הצדדים. ייתכן שמה שקרה במעלות הביא אותו לאיזה קו שבר וייאוש. בשיריו אין לכך ביטוי.

כתוב תגובה ל- למגיב מס'5
10
לבנות את חיינו עם ילידי הארץ ה
  יחד.   26/11/18 17:14
אין חולק על כך שזכותו של העם היהודי לבנות את ביתו הלאומי במדינת ישראל. רק חבל שלא הלך בדרך של אחד העם כפי שניסח אותה במאמריו ובמיוחד במאמר "לא זו הדרך" חבל שלא הקשיב לקול של מרטין בובר וגרשום שלום מ"ברית שלום", לקול הצלול של ר' בנימין ממיסדי תנועת המזרחי, לקול השירי שלאבות ישורון. לא באנו לארץ ריקה. באנו לארץ שיחד עם תושביה ילידי הארץ הזו היינו חייבים לבנות את חיינו. חובה עלינו היה מלכתחילה לבנות את חיינו יחד עם ילידי הארץ הזו .
כתוב תגובה ל- יחד.
לבנות עם תושביה אף אם אינם
  ה.א   27/11/18 02:29
לבנות עם תושביה אף אם אינם יהודים, אשר חפצים לגור ולחיות במדינה יהודית, כמיעוט. ומי שאיננו יהודי ואף איננו חפץ לגור ולגור במדינה יהודית, הדלתות פתוחות והוא מוזמן לאחר כבוד ללכת, לסוריה, לבנון אירופה, איפה שבא לו.
כתוב תגובה ל- ה.א
11
לאיתן יקירי
  אני מיואש   27/11/18 10:08
איתן יקירי, אני מזדהה עם שירת אבות ישורון המבקשת להחיל את כאבם של שני העמים. אני מעריך משורר הכואב את כאב השואה של עמו וזועם שיש לנו יד בפליטות שנגרמה לעם הפלשתיני. אינני יודע אם ייאוש פקד את אבות ישורון, הגם שאין לזה ביטוי בשום שיר שלו. אך אני בכל אופן מיואש . אינני יכול לקבל שמאבק של העם הפלשתיני לחרות יהיה דרן רצח של שלושה נערים מישיבה בגוש עציון בדרכם לביתם, רצח תינוק בהתנחלות בשומרון. גם אם אני מתנגד לקיומן של התנחלויות, הדרך של טבח ילדים היא ברברית ולא אנושית. אני שייך לאלו שהרימו ידיים, אינני רואה כל אפשרות לפתרון. אני נאחז בתפילה שיתעשתו מנהיגים בשני העמים טרם אסון לשני העמים.
כתוב תגובה ל- אני מיואש
12
האיתן, המציאות מיאשת
  מיואשת   27/11/18 11:56
איתן, אפילו אתה בספרך "אברהם ואברהים" משלב שירים, שיש בהם מן היאוש מהאפשרות שאי פעם יהיה כאן שלום, כשאתה זועם על רצח שלושת הנערים שנרצחו בדם קר בשובם הביתה מהישיבה בה למדו בגוש עציון. לכן ניתן להבין שגם ייאוש פקד את אבות ישורון , גם אם לא ניתן לזה ביטוי בשיריו.
כתוב תגובה ל- מיואשת
בתוך המציאות המייאשת
  להמשיך להיאבק   28/11/18 09:44
בתוך המציאות המייאשת של שליטה שלנו על מיליוני פלשתינים, שרבים מהם עלו על גל של לאומנות השוללת את זכות קיומנו, חובה עלינו להתעשת למציאת פתרון מדיני, לחתירה להסכם מדיני ולא להמשיך במציאות של מלחמה תמידית שתמשיך עוד 100 שנים
כתוב תגובה ל- להמשיך להיאבק
13
להקשיב לקול המוסרי של אבות ישו
  מאחל לנו   28/11/18 17:28
כתוב תגובה ל- מאחל לנו
14
להקשיב לקול המוסרי של אבות ישו
  להקשיב !!!   29/11/18 17:36
כתוב תגובה ל- להקשיב !!!
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il