s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מנדלבליט הביא את זה על עצמו
מאת: ד"ר חיים משגב  |  29/12/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
התגובה ההולמת.
  יוא"ב   29/12/18 10:24
ואז, לאור כל הפגמים כביכול שמצא מר משגב בהתנהלות מנדלבליט הרי התגובה ההולמת שהביא הנ"ל על עצמו היא ניתוץ מצבתו של אביו המנוח.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
אבל זה "יציל את המדינה" , יואב
  שלמה המגיב   29/12/18 11:59
התגובה ההולמת הזו , כנגד קברו של אבי היועמ"ש , נועדה הרי להרתיע את מנדלבליט , לבל יגיש כתב אישום נגד נתניהו "ויסכן את עצם קיומה" , עפ"י משגב , אז זה בהחלט , "תגובה הולמת ומידתית" יואב , מול "סיכון עצם קיומה של המדינה" , הלא כן ?. נו , אפילו תומכי נתניהו , מתחילים להיות נבוכים ממאמריו של דוקטור למשפטים משגב , או שלא ירדתי לסוף דעתך , יואב ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אכן, משגב גורם נזק.
  יוא"ב   29/12/18 19:11
נראה לי שאכן משגב גורם בדבריו נזק לאגף הימני של המפה ומוטב היה אם היה חדל מכך.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
ואתה כבר קבעת שביבי אחראי
  Jacobr   29/12/18 21:22
להשחתת המצבה. למעלה משנה מפגינים ומטרידים את מנדלביט.אהוד ברק מכנה את מנדלבליט ה"קונסיליירי" של ביבי
כתוב תגובה ל- Jacobr
השאלה:איך ניחלץ מהפגע-רע הזה?
  alice   29/12/18 12:46
איך ניתן לעצור את ההתדרדרות המוסרית בה לוקה ה״נבחרת״ המשפטית שכופה עלינו את שלטונם והחלטותיהם, בלי שום קשר לבחירת העם? הרי התמונה ברורה כשמש. הדיקטטורה של ״הדמוקרטים הליברלים״ מדרדרת אותנו לתהום. חוסר הצדק בפסיקות הדין כמו לאחרונה לשופטת שביזתה את כבודה ומעמדה, והותיר אותה זכאית מאשמה - הוא שיא הבדיחה שקוראים לה בית המשפט הישראלי. אז מה לעשות שואל העם.
כתוב תגובה ל- alice
אם אתה קושר בין הא להא
  מוטי1   29/12/18 17:53
אתה - או חסר בינה, או מצדיק את גישתו של מנדלבליט, ואז הינך משתייך לכוחות ה0מול האנרכיסטים.
כתוב תגובה ל- מוטי1
תשובה לאויל
  יוא"ב   29/12/18 19:17
על מנת להשיב למי שמכנה אותי חסר בינה וכנראה מחשיב את עצמו לחכם גדול, עלי לרדת ברמה אבל בכ"ז אשיב שאני בס"ה נגד ניתוץ מצבות.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
2
חוסר שיקול דעת או סתם טיפשות
  יוסי מ.   29/12/18 10:51
ממש לא צריך לקרא את דברי ההבל על סף דברי בלע שכותב אחד, חיים משגב שהוא גם דוקטור למשפטים.**** מותר להיות חסיד שוטה. מותר להיות עיוור לאמת ולמציאות . מותר לספר לעצמך סיפורים אבל לכל יש שורה תחתונה: אתה באמת שוטה עיור וחסר מינימום של כבוד עצמי.**** בגלל אנשים כמוך, ובגלל הסנג'ר שלך שעל פי רוח דבריו אתה כותב את מה שאתה כותב,מגיעים לחילול מצבות, והמרחק מאותו מטומטם פוטנציאלי, שאנשים כמוך מסיתים אותו, אחד שיזיק אקדח ביב ויצא "לשלם" למנדלבליט על פי ההגיון שאתה מספק לו המרחק הזה קצר.**** תיאורית הרדיפה שאתם מנסים להקים סביב אותו עברין משחד ומשוחד מסית ומפלג, היא תיאוריה ששורשיה באים מאותם אנשים,גופים ועמים שהפנו עלילות דם נגד יהודים על פני הדורות. **** משם באים אנשים שמעיזים לכתוב דברי בלע כמוך. ולאן שהם הגיעו בסוף, יגיעו אלה שמחקים אותם גם אם מבלי דעת.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
"המרחק קצר" , אפילו מאד, מזרחי
  שלמה המגיב   29/12/18 15:57
"המרחק שמטומטם פוטנציאלי , שאנשים כמו משגב מסיתים אותו , שיחזיק אקדח ויצא _ לשלם - למנדל בליט " , הינו קצר מאד אפילו , באשר זה נראה אפילו מתבקש (!) בתובנה האינפנטילית של משגב , שמנדלבליט "מסכן את עצם קיום המדינה" , לא פחות ! , נו , אז מי לא יהיה אותו "מטומטם" שירצה להיות גיבור ולהציל את המדינה " מסכנת קיום" ?? . זה נראה אפילו הגיוני "לחסל" את מנדלבליט , כדי למנוע "סיכון קיומי של המדינה" שעלול להיגרם בעטיו , הלא כן ? . אתם מבינים איך יכול דוקטור למשפטים משגב , לרדת מהפסים לגמרי לקראת גיל השמונים ? , וואלה , המדור צריך כבר לבדוק אם יש צורך להפסיק כאן את מאמריו , פן יקרה איזה אסון מאנשים שהתרופף אצלם "בורג" והם ממש מהווים סכנה לציבור והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כל כך שש להשתלח ולגדף את
  אוי אוי הכורדי   29/12/18 17:17
כותב המאמר. ישנה תחושה שהוא פשוט ממתין למאמרי משגב כדי להעלות על הכתב את הזיבולים המצחינים שהוא מעלה מדי שבוע. ליצן פתטי.
כתוב תגובה ל- אוי אוי הכורדי
בהמה מצויה
  יוסי מ.   29/12/18 20:44
ירדת לשתי שורות, ? מה יהיה ? איפה היצירתיות? אותו דבר שבעניך הוא עלבון אבל אין בו שום דבר חוץ מעליבות נפש.זה אתה וזה "המחנה" שלך ושלכם. אבל לא יעזור כלום, הסוף שלו במעשיהו הסוף שלכם כמו ההם מגרמניה של שנות השלושים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
3
אין דרך עדינה לומר-אתה שקרן
  משה דב   29/12/18 11:18
אין דרך עדינה לומר זאת מר משגב-אתה משפטן ידוע ולכן מה שנכתב ברשימה אינו מתוך בורות אלא שקר בזדון וברשעות. תיק 1000-לא נכון שצריך להוכיח תמורה לצורך הרשעה בהפרת אמונים1 די בקבלת טובת הנאה נכרת מעבר לחוק המתנות וכללי ועדת אשר האוסרים על שרים קבלת טובות הנאה מעבר למשכורת על מנת להרשיע בהפרת אמונים. בתיק 2000 גרסת "חיפוש הוכחות לעוינות" אבסורדית על פניה, אפשר לטעון שלא התכוונו ברצינות וסתם בדקו אופציות אבל כנראה שיש עד מדינה שטוען ההפך וננקטו צעדים בפועל-אין לא לי ולא לך מר משגב את הראיות רק שאתה כבר קובע ממצא -מה /שמוכיח שאתה שקרן. בקשר לתיק 4000? יש שני עדי מדינה -אתה יודע מה הם העידו? לא כי חומר הראיות חסוי אפילו בפני ראש הממשלה והוא יקבל את החומר רק אם יוחלט להגיש כתב אישום-גם פרוצדורה זאת מוכרת לך ולמרות הכל אתה מספר לנו סיפורים. אם כל התיק הזה הוא שום דבר איך זה תפח למצב שבו מקורבי נתניהו משוכנעים שיוגש כתב אישום? מה מנדלבליט הוא אויב של נתניהו? לי ידוע ההפך הגמור ! משגב מוכיח לנו לאיזו תהום של שחיתות וסיאוב מוסרי הגיע הימין המתועב ברצונו להגן על נתניהו. אולי נתניהו יתגלה כחף מפשע -משגב וחבריו אשמים בהשחתה
כתוב תגובה ל- משה דב
4
"עצם קיום המדינה" בנוסח משגב
  שלמה המגיב   29/12/18 11:48
ככל "שמתלהבי" נתניהו מבינים שזה הולך לקראת כתב אישום נגדו , כך עולה מפלס "ההשתוללות" שלהם וההסתה כנגד מערכת האכיפה , זה התחיל כזכור כנגד המשטרה והמפכ"ל עם תחילת החקירה , המשיך כנגד הפרקליטות ופרקליט המדינה במיוחד לאחר שתיקים הועברו אליהם בהמלצה שיש ראיות כנגד נתניהו , וכעת , שזה לפתחו של היועמ"ש , אז "מהלכים אימים" על היועמ"ש , ומשגב מאיים עליו " שאם יחליט להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה , הוא ( היועמ"ש !) , יטלטל את המדינה באורח מסוכן לעצם קיומה" !!!. לא פחות , משגב ? . לא מלחמת העצמאות , לא מלחמת ששת הימים , לא מלחמת יום הכיפורים , לא איומי האטום מאירן , רק מנדלבליט הוא זה "שיסכן את עצם קיום המדינה" , אם יעיז להגיש כתב אישום נגד נתניהו !!. נו , וזה תובנות של דוקטור למשפטים , שיורד לגמרי מהפסים , וגם לא זכור לי שכך ראה "סיכון לעצם קיום המדינה" , לא רק שהוגש כתב אישום נגד נשיא מדינה מכהן ונגד ראש ממשלה מכהן ( קצב ואולמרט) , אלא אפילו הוכנסו לבית סוהר לבושים בבגדים כתומים לתקופה לא קצרה , והפלא ופלא , המדינה המשיכה "להתקיים" , הלא כן משגב ? . איך אדם משכיל , דוקטור למשפטים , יכול כך לבייש את עצמו , לבייש את מקצוע המשפטים ולרדת לרמה כזו של איבוד עשתונות , רק בגלל שיוגש ( אולי) כתב אישום כנגד מושא הערצתו !!. . דרך אגב , אם עפ"י פרשנותו ( האוילית לטעמי ) המשפטית של משגב , אזי אין כאן שוחד ואין כאן בכלל עבירות פליליות כנגד נתניהו , אז מן הסתם הוא יזוכה ע"י בית המשפט ממילא , ואז ינוטרל "הסיכון לעצם קיום המדינה" , אז מדוע בכל זאת נכנס משגב , לפאניקה וחושש "לגורל המדינה" ? , האם גם השופטים המושחתים חברו עם אלשיך , פרקליט המדינה והיועמ"ש באופן מתוכנן "ומתוזמר" "לסכן את עצם קיום המדינה" ? . מה כבר נאמר , רבותיי הקוראים על דוקטור למשפטים , שכך "ירד לגמרי מהפסים" ואין אף אחד בסביבתו האישית שיכול "להרגיע אותו" מהטירוף הזה , ולומר לו "מספיק זה מספיק " סבא'לה , אתה עושה מעצמך צחוק ומבייש אותנו וגם את תומכיו הפוליטיים של נתניהו , שהשמאל עלול ליצור להם , את הסטיגמה "הבעייתית" של משגב , והמבין יבין. נו , רק בריאות נאחל כולנו למשגב.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
עורך דין משגב, אני קראתי את כל
  ראובן אשכנזי   29/12/18 12:16
הבלוגים שלך בשנה האחרונה, ואני מצטער להודיעך שאני מאבחן אצלך דמנציה בדרגה מתקדמת. הליקוקים שלך לביבי וסילוף העובדות עומדות בראש מעייניך. ואני מציע לך שביום הולדתך ה-80 החל בקרוב תפרוש מכתיבה, תסתגר בביתך, והנח לנו מהגיגיך ההזויים.
כתוב תגובה ל- ראובן אשכנזי
6
משגב
  בורקיטו   29/12/18 12:55
חיימקה לא קראתי את הכתבה,מכיר את הדברים שאתה רוצה לומר,זו הפחדה של מערכת המשפט,וזה בא מפי עורך דין כמעט בן 80,אז הוא שאתה איבדת את שפיותך או שאתה לקקן ,אבל אדם בגיל שלך,לא יודע ללקק כמו הצעירים,לכן ביבי ושרה אוהבים לשונות צעירים כמו מירי רגב,אקוניס,נאוה בוקר,זוהר,ולשם שינוי גם אמסאלם וביטן מרוקאים שמנים עם לשון שומנית שמחליקה טוב,לתחת רקוב של ביבי ושרה ומשגב אתה מקבל תמורה עבור הליקוק????????????????????
כתוב תגובה ל- בורקיטו
7
כל המשתלחים בד"ר משגב לא
  הניה וינטר   29/12/18 13:20
מגיעים לקרסוליים של אדם יפה תואר זה, שעשה דוקטורט בסורבון, וניצח בכל המשפטים בהם שימש סניגור. אני מכירה את רעייתו חנה, ויודעת שהקים משפחה לתפארת. הוא מאמין כמוני שראש הממשלה שלנו איש ישר דרך כסרגל, וממש בימים אלה נצרב בשמש הקופחת בברזיל כדי לחזק את יחסי ישראל עם דרום אמריקה. ואגב, בהזדמנות זו אני רוצה לאחל מז"ט לרעייתו שרה בת ה-60, האישה הצנועה והמכבדת את הזולת, הנאלצת להקריב מעצמה ולהיגרר אחרי בעלה ל-26 טיסות לחו"ל בשנה, תוך שהיא סוחבת בשארית כוחותיה בכל טיסה 6 מזוודות עם כביסה מלוכלכת לבתי מלון של 7 כוכבים, עם מאפרת צמודה, וכל זאת לא כדי לחסוך מכספה אלא להביא כבוד לישראל. שרה'לה את אישה יפה חיצונית ןפנימית, ואני מאחלת לך ולביב עוד שנים רבות בבלפור, לפחות עד שהבן העדין והמופנם יאיר ימצא לו במועדון פוסיקט שידוך הולם, ואף ייבחר לכנסת במקום גבוה ברשימת הליכוד.
כתוב תגובה ל- הניה וינטר
8
אם משגב צודק הרי שזו
  הירונימוס   29/12/18 13:23
תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שמדינה נופלת בגלל שיטת מיספור התיקים בפרקליטות. (וכל השאר יכתב בספר דברי הימים לפרקליטי ישראל)
כתוב תגובה ל- הירונימוס
9
ממש רחמנות
  ארי כספי   29/12/18 14:09
הבעיה העיקרית עם מנדלבליט אינה במה שעשה אלא במה שלא עשה. אילו היה מטפל במשפחה הקיסרית בלי להתמזמז - בכוונה, כבר כל הסיפור היה מאחורינו ודייר חדש היה נכנס למעשיהו. אבל מרוב מאמץ להגן על מי שמינה אותו - גם הוא אכל אותה. אבל גם כולנו.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
מה עם ברק ושאר מושחתי השמאל
  alice   29/12/18 14:54
הנוטפים שומן הדולרים המתקבלים עבור כלום או עבור פרוטקציות? מי פה המושחת? טחו עיניכם מראות. המשיכו לדמיין לעצמכם שהישועה תגיע מהמשך השמצות ובנית תיקים מפוברקים. לשווא תהא תקוותכם. העם לא מטומטם.
כתוב תגובה ל- alice
ראויים באותה מידה
  ארי כספי   29/12/18 17:30
לא היה בתגובתי שום רמז ש"מנהיגים" אחרים הם צדיקים יותר גדולים. גם אני תוהה איך גנראל ברק הפך למולטי-מיליונר לפני שהחל לעסוק בקנביס, איך אולמרט זוכה מרוב האשמות, איך נסגרה פרשת "האי היווני" ועוד רבות אחרות.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
ואיך ביבי נהפך למיליונר?
  הירונימוס   29/12/18 18:38
מאיפה יש לו וילות ודירות וכספים בחול? מהמשכורת שלו כראש ממשלה או כסוחר רהיטים?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הרישעות בתגובתך מעיבה על
  שיפוטך.   29/12/18 22:07
כתוב תגובה ל- שיפוטך.
10
אין אף תיק שמחזיק, הכל פרשנות.
  משה ג   29/12/18 14:17
ניקח לדגמא את התיק הכבד ביותר תיק 4000. כמי שקרא כל הזמן בוואלה חשבתי שהוא סניף של העיתון הארץ, כמעט כל הכתבות היו נגד ראש הממשלה. וזה ששרה התלוננה אצל אלוביץ, מה גם זה אסור. לגבי האיחוד של בזק ויס, אינני רואה מה כאן פסול, לאדם יש שתי חברות אחת מרוויחה ואחת מפסידה, אז למה אסור לו לאחד אותן ולא לשלם מס הכנסה, למה בכלל צריך אישור מהמדינה, זה סתם ביורוקרטיה. במקרה דנן היתה המלצה של הדרג המקצועי ומה נתניהו צריך למנוע פעולה מסחרית כדי שלא יחשבו שהוא משחד את אלוביץ. בקיצור כל התיקים הם תיקי פרשנות משפטית נקמנית ומתגרה. בארץ אחרת היו מזמן מפטרים את הפרקליטים שאישרו התביעה. ברצוני להצהיר שאינני ליכודניק וגם לא הצבעתי עבור נתניהו הפעם, אני חושב שהוא נהנתן ובזבזן כספים של המדינה, עדיף היה שיקבל שכר נאות ולא יבזבז סתם כסף על מטוסים ומעונות, מסעדות פאר ונסיעות מיותרות.
כתוב תגובה ל- משה ג
11
משגב מגן המושחתים
  ישראלי שפוי   29/12/18 14:18
משגב הוא ד"ר להסתה וסילוף שמזמן איבד קשר עם המציאות. ביבי הוא אכן פושע סדרתי ולכן מה לעשות יש לו הרבה תיקים. אצל כל אחד אחר היו סוגרים עניין מזמן ומעיפים אותו לכלא על מה שעשה אבל מסיתי הימין מוכנים שבראשם יעמוד פושע נאלח ובלבד שלא יודו שטעו. אז הם מסיתים נגד המשטרה היועץ הפרקליטות וכל מי שעושה את העבוה שלו - לחקור פושעים ולהעמיד אותם לדין! בעולם ההפוך של משגב שוחד זה לא פשע אבל לתת לתיקים "שמות עגולים" זה כן! בעולם ההפוך של משגב מרמה זה לא פשע אבל לחקור פושעים זה כן! בעולם ההפוך של משגב הפרת אמונים וגניבה זה לא פשע אבל להיות עד מדינה זה כן! כנראה אין גבול לשפל שמסיתי הימין מוכנים לרדת אליו בשביל להגן על המנהיג השליט שלהם כמו נתינים עבדים נרצעים שלא מסוגלים לדמיין את עצמם בלי רודן כלשהו שמתעלל בהם. ו"דוקטור" משגב הוא ללא ספק אחד הבזויים ביותר ביניהם!
כתוב תגובה ל- ישראלי שפוי
שפיותך טעונה בדיקה דחופה!
  הפסיכיאטר המחוזי   29/12/18 17:18
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר המחוזי
12
ילד טוב ירושלים
  באום   29/12/18 16:14
כאשר מנדלבליט נכנס לתפקיד "היועץ",הוא נכנס למעשה לתוך מאורת שמאלנים שקיבלו ג'ובים בפרקליטות כתוצאה משיטת חבר מביא.הוא לא הביא איתו אנשים שלו וגם משרד המשפטים לא פעל למען איזון בפרקליטות בין שמאל לימין וכך קרה שכל האנשים מסביבו,אלה שלמעשה עושים את העבודה השחורה,היו שמאלנים שבעיקרון רצו ועדיין רוצים להעיף את נתניהו כדי שהמחנה שלהם יעלה לשלטון.אם היועץ היה איש המתמצא בשטיקים ובטריקים של מחנה השמאל,הוא היה סוגר את התיקים עוד לפני שהם נפתחו אבל מנדלבליט לא מתמצא בטריקים והוא ילד טוב ירושלים שבאמת חושב שמה שמעניין את ליאת בן ארי וניצן זה שלטון החוק.וכך יצא שבתקופה שהימין מתחיל להבין שכל הערכיות של השמאל זה בלוף אחד גדול,דווקא לתפקיד הכי חשוב בימים אלו ,תפקיד היועץ,נכנס אדם שעוד לא הבין את זה והוא מושך אחריו את המסורת של דן מרידור ובני בגין שעד היום בטוחים שהמחנה הנאור הוא באמת נאור.למרות זאת ולעניות דעתי,מנדלבליט לא יגיש כתב אישום.בסופו של דבר השיקולים המשפטיים הטהורים ינצחו את הקצף שעל שפתי הפרקליטות,התקשורת והמשטרה והבלון שניפחו אותו למימדים עצומים,יתרוקן מהאוויר שבתוכו בקול דממה דקה או בקול רעש אדיר,תלוי בסיטואציה שתיהיה באותו רגע נתון.
כתוב תגובה ל- באום
באום, כל הכבוד! גם בגיל מתקדם
  ערן, מטפל וקאוצ'   1/01/19 21:34
אתה ממשיך בכתיבה הזויה ב-news1, ואני עוקב אחריך בדאגה, שכן רק מעריצים סניליים של ביבי, יכולים להעריץ אותו.
כתוב תגובה ל- ערן, מטפל וקאוצ'
13
איום מפורש.
  ע.מ.   29/12/18 17:33
הגענו לשלב האיומים, אז ראשית לכל הכותב הינו משפטן מכובד הבקיא ברזי החוק והפסיקה והוא יודע היטב כי על מנת לגבש את יסודות עבירת השוחד אין צורך כי עובד הציבור יעשה מעשה עבור המשחד אלא די ביצירת ציפיה מצידו כאמור. הכותב המלומד מכיר היטב את המינוח " שלח לחמך על פני המים " בהקשר לגיבוש יסודות עבירת השוחד, אלא מה, הכותב לא מנתח את הראיות - שלגביהן אין ממש מחלוקת - כמשפטן, אלא משמש שליח מטעם נתניהו להטיל מורא על היועמ"ש, מהלך זה נחזה להיות כקו הגנה אחרון לפני הבלתי נמנע כתב אישום בשלושה תיקים שונים ונפרדים בגין שוחד.
כתוב תגובה ל- ע.מ.
14
"כיבוש השילטון" בנוסח משגב
  שלמה המגיב   29/12/18 18:12
משגב מנסה "לדחוף" בכל מאמר שלו , בהקשר לחקירות נתניהו , כי המניע של כל אנשי מערכות האכיפה , להביא לדין את נתניהו , וגם של "אנשי השמאל" , זה "כיבוש השילטון" וזו מניפולציה והטעייה של הקוראים ,באשר פרישת נתניהו מתפקיד ראש הממשלה , בעקבות כתב אישום , אינה מחייבת שינוי הקואליציה שנבחרה לאחר בחירות , והליכוד יכול בלי בעיות להמליץ לנשיא על מועמד אחר מטעמו שירכיב את הממשלה , ואין שום הגיון ואין שום היתכנות "שהשילטון יוחלף" או שהשילטון "ייכבש" ע"י מפלגות שלא זכו בבחירות , ואינן יכולות להרכיב קואליציה , וכל הקישקושים הבטלים הללו של משגב , נועדו להסית כנגד מערכות האכיפה והשמאל , כדי להציג איזה "מניע" הגיוני לכך , שאנשי מערכות האכיפה ופוליטיקאים מתנגדי נתניהו , יזמו (!) חקירות נגדו , והמניע המטומטם הזה , חסר ההיתכנות ( "כיבוש השילטון" עאלאק !) שמנסה לדחוך לנו כאן משגב ,גם הוא מצביע על מאפייני אישיותו ומצבו המנטלי של משגב , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
15
הצעה למשגב
  מגיב ותיק   29/12/18 18:15
התחל לנקד את מאמריך וביאורי שוליים, כדי שקוראים כדוגמת יוא"ב, שלמה ואחרים יבינו אותם כהוויתם ולא ייחסו לדבריך כוונות שלא אמרת.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
משגב "לא אמר", מגיב ותיק?
  שלמה המגיב   29/12/18 19:41
אני בכלל לא "ייחסתי כונות" של משגב , במאמרו , אלא פשוט ציטטתי מילה במילה ממה שציין במפורש במאמר ואפילו לא ברמזים . נו , אדון מגיב ותיק , אפילו טיפש כמוני , וכנראה גם כל הקוראים החכמים ממני ,לא צריכים "ביאורי שוליים" , אלא פשוט לקרוא מילה במילה שאת מה שכותב משגב. נ.ב. חבל מאד , מגיב ותיק , שאנשי ימין כמוך , ( אידיאולוגיה לגיטימית בהחלט !) , לא מבינים איזה נזק תדמיתי הסברתי , עושה להם אדם כמו משגב , וכמו איזה אספסוף באסיפת בחירות של הליכוד , מגיבים באופן פאבלובי "לחיזוק" התובנות של משגב , גם שכל טמבל כמוני רואה איך משגב מידרדר ממאמר למאמר , ומביך כל איש ימין הגון שמנסה לנמק כאן את תובנותיו. והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, אתה מיתמם
  מגיב ותיק   29/12/18 21:48
בכל מאמרו משגב לא הזכיר את חילול המצבה, מי שעשה זאת היה יוא"ב ואת הצטרפת בשמחה לעניין ה"תגובה ההולמת"

מדהים כי אתה ודומים לך איכם מסוגלים לזהות את חוסר האמון המוחלט של הציבור הישראלי במערכת המשפט הישראלית ובמשטרת ישראל

אל תדאג שלמה, הציבור מרגיש ומבין את המתקפה חסרת הרסן של גופים אלו נגד נציגי הימין ומבין שהדמוקרטיה שלנו בסכנה גדולה.

ישנה תחושת גועל מהמשטרה והפרקליטות אין ספק כי הפרקליטות מרסקת את אמון הציבור ואת כיבוד החוק.

מה שכתב משגב, היה על התנהלותו המוזרה של מנדבליט בעניין התנעת החקירה \(הפושעת והעבריינית בידי רוני ריטמן שנמצא בניגוד עניינים גמור לביבי) במשטרה, הממונים עליה ועוד.

אם שמת לב שלמה, אין באמת ממשלה וכנסת, זאת חונטת פרקליטות/משטרה ששולטת לנו על החייים , במובן המאפיוזי והדיקטטורי של המילה.

הרשות המחוקקת , הרשות המבצעת , והרשות השופטת , כל אחד חייב לחזור למקומו , שאל את גל הירש שפנה לפוליטיקה כעת ופתאום התעוררה "חקירת מס" נגדו, אם אתה לא מזהה כאן מאפייה, אתה זקוק למשקפיים חדשות.

ובעניין המצבה שחוללה, אין ספק שמי שמרוויח מכך הוא השמאל, לכן יש לחפש את הקשרים המובילים אליהם.

לעיון נוסף במה שנראה כפרובוקציה וצביעות של השמאל:

mida.org.il/

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התייחסות נוספת למגיב הותיק
  שלמה המגיב   29/12/18 23:02
מעניין שאתה מתעלם המכוון , מהאיומים החוצפנים והמסוכנים של משגב על מנדלבליט , כאשר מייחס לו אחריות אישית "לסיכון קיום המדינה" באם יגיש כתב אישום , ואתה עוד מוסיף משלך באותו כיוון שקרי ,מסית ומטופש , בטיעון "שהדמוקרטיה בסכנה" , למרות שאתה יודע , שגם אם יוגש כתב אישום נגד נתניהו ע"י מנדלבליט אזי אין הוא חייב להתפטר עפ"י החוק , וגם אם יפרוש מיוזמתו , אין כאן שום חילופי שילטון ואין שום "פגיעה בדמוקרטיה" , ואם הליכוד ינצח בבחירות וכנראה שכך יהיה , אז לא השמאל יהיה בשילטון , אלא הליכוד עם ראש ממשלה מהליכוד ותפסיקו כבר עם השקר הזה , שכתב אישום נגד נתניהו , זה נסיון החלפת שילטון שלא באמצעות בחירות . דרך אגב , מגיב ותיק , אם אתם מאמינים שנתניהו חף מפשע "ולא יהיה כלום ,כי לא עשה כלום" , אזי מילא יזוכה ע"י בית במשפט , גם אם מנדלבליט שרוצה "לסכן את קיום המדינה" ,יגיש נגדו כתב אישום , הלא כן ? , נו , ממה החשש "לדמוקרטיה" מגיב ותיק ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, לא מתעלם מסכים עם משגב
  מגיב ותיק   30/12/18 14:27
לחלוטין.

מכיוון שלטעמי נתניהו הוא ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לנו בשנים האחרונות.

ומכיוון שלטעמי כל חרצוף אחר שיעלה מהשמאל במקומו יסכן את בטחון מדינת ישראל.(ע"ע אוסלו כדוגמה אחת)

ומכיוום שלטעמי מנדבליט נכשל ונפל בפח המשטרה (רוני ריטמן, והמפכ"ל אלשיח) במתן הוראה לליצני המשטרה לחקור את עניין נתניהו (ע"י אנשים שנמצאים בניגוד עניינים לנתניהו)

תוך כדי אכיפה בררנית ובזוייה (נא קרא כאן את יואב יצחק בפסקה אכיפה בררנית : news1.co.il)

אם הוא יגיש כתב אישום, העניין מופרך ואידיוטי וזאת תהייה התערבות בשלטון דרך הפעלת מריונטות במשטרה ובפרקליטות.

בהחלט אני חושב שההאשמות נגד נתניהו הם קטנוניות, הרי שהעלאת כתב אישום עלולה לסיים את שלטונו.

ע"ע הפעלת מריונטות במשטרה ובפרקליטות ע"י תקשורת ניבזית וליצנים כמו אדון אלדד יניב (עבריין ע"פ דבריו שלו)

מסכים עם משגב לחלוטין !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
16
הנראה סמרטוט ונוהג כסמרטוט
  פועה   29/12/18 19:02
שלא יתפלא שדורכים עליו. מתאימה לו הגדרה: "סמרטוט גאה"...
כתוב תגובה ל- פועה
17
מתי נוני יהפוך לעד מדינה
  חםםםש   29/12/18 20:42
למה שלא יגייסו גם את נוני ויקבלו ממנו את כל הפוליטיקאים והלוביסטים שלכאורה השחית ועשה איתם עסקאות ישירות וסיבוביות ? יהיה אפשר במכה אחת להכניס לכלא חצי מהפוליטיקאים, ולשים במקומם בכנסת שוטרים ופרקליטים שלאף אזרח אין ספק ביושרתם.
כתוב תגובה ל- חםםםש
18
ישנו נבל בן בליעל המזהם מאמרים
  המתקרא שלמה   29/12/18 20:51
של אנשי ימין בהתמדה. אדם זה, כנראה זקן משועמם השוטם את הימין, רובץ יום ולילה מול אתר "ניוז 1", מדפדף ומחפש מאמרים ימניים ומטיל רפש ומדמנה בתוכם. ותמיד תמיד עם סימני שאלה מטופשים, ועם הביטוי: "בנוסח.......". הינו ללעג ולקלס בעיני הקורא ההגון הסולד ממנו. איש מתועב, שאינו מבין שתבונה ורצינות מבזים דמות כמותו.
כתוב תגובה ל- המתקרא שלמה
19
מנדלבליט - שותף לשחיתות!!
  אד   29/12/18 21:01
כשמנדלבליט החלש וחסר עמוד השדרה, משתף פעולה עם רשויות האכיפה המושחתות שכל מטרתן היא להפיל את נתניהו, הוא הופך בעצמו למושחת!! כל החקירות הפוליטיות של רשויות האכיפה נגד נתניהו המתנהלות באין מפריע במדינה דמוקרטית שבה אמורים להיות איזונים ובלמים - העם כבר הבין מזמן שהוא צריך יהיה להיות הבלם!! והתוצאות עלולות להיות קשות מאוד למדינה!!!
כתוב תגובה ל- אד
20
חקירות סלקטיביות סכנה!!!
  אקטואלי   29/12/18 21:11
תסריט שיכול להיות מציאותי - היועץ המשפטי לממשלה מודיע מחר שאין כתב אישום בכל הפרשיות 1000-4000. מה יעשו אותם מפגינים שהתרגלו להיות בכיכר כל יום שבת בפ"ת? האם מבחינתם זה סוף פסוק או בגלל האינרציה הם ימשיכו להגיע לכיכר? אולי אז ימציאו תירוצים חדשים למה הם ממשיכים להגיע. מאוד מומלץ לכולם להירגע ולתת למערכת הצדק לתפקד בלי לחצים חיצוניים. עובדה שבמקרים רבים אחרים בעבר אותם מפגינים לא הגיעו לכיכרות, יכול להיות שהם מצטערים על כך היום. היו פרשיות כבדות משקל עם שרון, ליברמן, רות דוד, עו"ד פישר ואחרים, ולא ראיתי הפגנות מול ביתו של היועץ וויינשטיין ומזוז. בטח לא במשך 38 שבועות רצופים. גם שהיועץ החזיק עובדת זרה שלא כחוק בביתו לא ראיתי הפגנות שכאלה. היה מאוד קל להפיל זאת על אשתו ואותם מפגינים כנראה קיבלו זאת, אחרת איך אפשר להסביר את האיפה והאיפה. האם אין כאן צביעות? האם כל אחד יכול לקבל אחרי שלוש שנות עבודה 52 מיליון ש"ח? תחשבו על כך, כי זה חומר למחשבה במיוחד לצבועים שבינינו. שלט בהפגנה בנוסח "הוא אשם עד שתוכח חפותו" הוא צביעות ולא מוסרי בעליל, עאלק "אבירי הדמוקרטיה". ראינו מה עשו לשופט עליון בארה"ב לפני המינוי שלו. לפי התסריט שלי זה מאוד ייתכן - שלא יהיה כתב אישום. ואם יהיה, רק בפסק דין חלוט בעליון, כלומר אחרי הערעור ראש הממשלה צריך להתפטר. וזאת לצערם של המפגינים, מה לעשות זה החוק במדינת ישראל. שלא נדבר על כך שכל העדים "יעשו במכנסיים" על דוכן העדים. עורכי הדין יעשו מהם לכאורה "פורפרה". הרבה אנשים יצטרכו לאכול את הכובע ובנוסף לבקש סליחה. זה דבר שלא מקובל לעשות במחוזותינו, כמו למשל לקחת אחריות ולהתפטר כאשר עושים פשלה רצינית. האשם התמידי אצלנו הוא הש.ג.!!! וחבל שזה כך. אגב, חבל שהמדינה לא קנתה עוד צוללות מגרמניה, כולנו נצטער על כך בעתיד. ומי בדיוק אפשר את ההפגנות, נכון מאוד - בג"צ. אבל מול ביתה בצהלה של הנשיאה אסור להפגין, תשאלו את הזקנות מדרום ת"א!!! רציתם "מבחן בוזגלו" מה בדיוק קיבלתם??? חקירות סלקטיביות!!! מושחתים נמאסתם!!!
כתוב תגובה ל- אקטואלי
21
אהוד ברק המסית הלאומי
  Jrevach   29/12/18 21:28
מכנה את מנדלבליט ה"קונסיליירי" של משפחת נתניהו. בושה וחרפה שהאיש הזה היה פעם ראש ממשלה
כתוב תגובה ל- Jrevach
22
משגב, תפסיק לחרטט שטויות!
  קיקו   30/12/18 15:39
כתוב תגובה ל- קיקו
23
מישגב עם הלשון בתוך ביבי
  עזרא מנצור   31/12/18 17:53
חיים מישגב, עורך דין במקצועו... קשה להאמין שזה מקצועו לאור דברי-ההבל בהם הוא מאשים מנדלבליט. מישגב, אם נתניהו היה איש עם יושרה לא היה כל העניין עם חקירות ועם צוללות למצרים (מעניין מה יש לך, מישגב, מה לומר - על הצוללות למצרים?), והיינו נהנים משלטון נטול שחיתות. תתעורר חיימק'ה!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
עזרא תרגיע, אני שוכב ומשתזף
  יאיר נ.   31/12/18 19:31
כעת בחוף קופקבנה בריו, לשם טסתי עם אבא ואמא על חשבונך. בערב אנסה להתחמק משני שומרי הראש שלי, ולתפוס ראש באחד המועדונים של חשפניות ברזילאיות שחומות. אולי אפילו אצליח להרוויח ז... הלילה. חיים משוגעים. בקרוב גם ארוץ בפריימריז של הליכוד... יאיר
כתוב תגובה ל- יאיר נ.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il