s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משטרת ישראל מסייעת לבריונים
מאת: איתן קלינסקי  |  18/02/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
משטרה של בריונים
  בושה וחרפה..   18/02/19 09:35
אם באסיפה של הליכוד היה מתקרב לעבר הבמה איש או אנשים מהקהל והיו מגדפים אותו, הם היו מושלכים מייד מכל המדרגות. אך לעבר עורך הדין עודה איימן, ד"ר דב חנין וד"ר עופר כסיף מותר להתפרץ , לגדף ולנסות למנוע מהם לדבר......והמשטרה תעצור מרצה באוניברסיטה הפתוחה שניסה למנוע מהם להמשיך להפריע , למרות שהוא הוכה בבטנו על ידי המתפרעים, המשטרה שהוזמנה על ידי הבריונים עצרה את מי שניסה מהבריונים להפריע למהלך האסיפה.
כתוב תגובה ל- בושה וחרפה..
2
בקיצור...
  מגיב ותיק   18/02/19 10:18
איתן מסייע לחלאות קומוניסטיות
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
כל הכבוד למגיב הוותיק
  הכבוד למגיב הותיק   18/02/19 14:47
משתתף בצערו ובכאבו של מגיב ותיק, שחבר הכנסת אורן חזן, אותו הוא העריך כחבר כנסת הכי רציני, נזרק על ידי מתפקדי הליכוד מרשימתם לכנסת. היתה חסרה לי הברכה של מגיב ותיק למי שהיה מנכ"ל משרד הקליטה ונציג הג'וינט בבילרוס על כך שעשה הכל לעלות על הבמה ולמנוע מהנואמים לדבר,"כל הכבוד" לו על הבוקס שנתן הישר לבטנו של מרצה באוניברסיטה הפתוחה, שביקש ממנו לעזוב את המקום.
כתוב תגובה ל- הכבוד למגיב הותיק
המגיב הוותיק בעל ניסיון בסחי
  ותיק בחלאות   19/02/19 13:46
מגיב ותיק יש לו וותק בשהות בחיק הסחי והחלאות. לסחי ולחלאה של המגיב הוותיק אי אפשר להתקרב
כתוב תגובה ל- ותיק בחלאות
3
"בלית ברירה" , קלינסקי ?
  שלמה המגיב   18/02/19 10:36
נו ואני חשבתי שכן היתה "ברירה" חוקית , של משתתפי האסיפה , למנוע הפרעה לאסיפה והיא להזעיק את המשטרה , שתטפל בתלונה בגין הסגת גבול , ותוציא צ'יק צ'אק את המפריעים ,ללא "הברירה" לתקוף אותם ( "להפעיל כוח" בלשונו של קלינסקי ) , שזו עבירה פלילית , שראוי שתטופל בנחישות ע"י המשטרה , כולל מעצר חשודים , אם יש צורך בכך. המשטרה נהגה כראוי ועל פי החוק , ולא נתנה בכך , שום "גיבוי לשלושה בריונים שניסו לפוצץ את האסיפה". דרך אגב , האם ניתן להבין מהתייחסותו של קלינסקי , שהוא בעצמו השתתף והיה בין "המאה וחמישים איש שהתאספו לשמוע את יו"ר מפלגת חד"ש "הציונית" , והוא "אנטי ציוני" כמוהם , או סתם חשוב לו הסדר הציבורי במדינה וחופש הביטוי במדינה הדמוקרטית שלנו ? . זה ממש מעניין , כי עד עכשיו הבנתי שקלינסקי בעל השקפות סוציאליסטיות "עמוקות וקיצוניות" (קומוניזם בלשון העם ) , אך לא הבנתי שהוא יהודי אנטי ציוני !!. נו , מה יש ליהודי בעל השקפה כזו ( לגיטימית כשלעצמה ) , לחיות בארץ ישראל , ולא להישאר בגלות ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תובנות שלמה המגיב
  תובנות שלמה המגיב   18/02/19 14:00
לשלמה המגיב. המשטרה הוזמנה מייד עם התפרצות המתפרעים לעבר הבמה . אך המשטרה לא הגיעה. כשהמתפרעים היו בחוץ והפ הזמינו משטרה משום מה הם הגיעו מהר. באסיפה של הליכוד היו מאפשרים למתפרע להמשיך בהתפרעות עד שתגיע המשטרה. במפלגתו של ליברמן , הקהל היה נותן לקבוצת אנשים להתקרב לבמה להפריע לליברמן לנאום לקלל אותו בכל המילים "היפות" בשפה העברית עד שיגיע שוטר.
כתוב תגובה ל- תובנות שלמה המגיב
כל הכבוד לשלמה המגיב
  הכבוד לשלמה המגיב   18/02/19 14:32
שלמה המגיב לקחנו לתשומת לבנו את הערותיך. מעכשיו כל מפלגה תאפשר למתפרעים לקחת את המיקרופון לקלל ורק להמתין עד שתבוא המשטרה ותוציא את המתפרעים על הבמה. אחרי שמבקשים מהם כמה וכמה פעמים להפסיק להפריע והם ממשיכים בהפרעה אסור להוריד את המתפרעים מהבמה. וכשמורידים אותם בכוח מותר להם להלום באגרופים. ההסדר שלך , שלמה המגיב, חייב להיות מאומץ ואפילו להיות מנוסח בחוק.
כתוב תגובה ל- הכבוד לשלמה המגיב
אין כמו שלמה המגיב.
  תודה לשלמה   18/02/19 16:18
שלמה מגיב אתה צודק בהחלט. מהיום יש להנהיג את הנוהג, שאם אדם מפריע לנאומו של ליברמן. נותנים לו להפריע עד שתבוא המשטרה ותוציא אותו מהמקום צ'יק צ'אק. יש לאמץ את דבריו הנבונים של המגיב שלמה. אסור לנסות להוציא את המפריע בכוח. הגם שבמקרה המדובר המתפרעים התבקשו על ידי ד"ר דב חנין מספר פעמים להפסיק. חובה היתה על הקהל לתת להם להמשיך להפריע עד שתבוא משטרה ולא לעשות מאומה, גם לא לנסות להוציא אותם בכוח. חובת המשטרה לעצור רק את מי שניסה להוציאם.תודה רבה מכל הלב להצעה הנבונה של המגיב שלמה.
כתוב תגובה ל- תודה לשלמה
ביבי שומר מקום משוריין לליצן,
  שליימה והותיק,   18/02/19 18:28
אחרי שכל הליצנים עפו בפריימריס. המכרז פתוח לכולם עד יום ד' בערב, וביום חמישי ההכרעה. לכו על זה.
כתוב תגובה ל- שליימה והותיק,
4
לאלכס קושניר מנכ"ל לשעבר
  משרד הקליטה מצדיע   18/02/19 16:33
משרד הקליטה מצדיע לאלכס קושניר מנכ"ל משרד הקליטה לשעבר. כל הכבוד לאלכס על מעשי הגבורה שלו. אלכס קושניר הוא מורה לחיים.
כתוב תגובה ל- משרד הקליטה מצדיע
5
לאומץ ליבו של דודו קורן
  ישראל ביתנו מודה   18/02/19 17:08
כתוב תגובה ל- ישראל ביתנו מודה
6
משטרת ישראל מודה למגיב שלמה
  משטרת ישראל מודה   18/02/19 17:37
כל הכבוד לך שלמה. אתה ממש אדם לרוחה של המשטרה. אדם שהחליט להפריע, הקהל באולם צריך לאפשר לו להפריע עד שתבוא המשטרה ותוציא אותו.

אדם שהחליט להפריע לנאומו של שר האוצר כחלון, יש לתת לו לצעוק ולהמתין לבוא המשטרה. אם הקהל ביקש ממנו להפסיק להפריע ואותו אדם ממשיך בהפרעה, אסור לדחוף אותו מהאולם. יש להמתין עד שתבוא משטרה.
כתוב תגובה ל- משטרת ישראל מודה
חוק זה חוק , אדוני המגיב
  שלמה המגיב   19/02/19 12:18
נו , מה לעשות ,לא כל אזרח רשאי לתקוף אנשים ( "לדחוף" , עאלאק ) שעושים לו פרובוקציה , או מוציאים אותן מהכלים "ואסור לדחוף אותו מהאולם " , כי זה עבירה פלילית כשלעצמה ואדם אינו יכול לעשות דין לעצמו. רק למשטרה , בנסיבות ספיצפיות , יש סמכות להשתמש בכוח. דרך אגב , אנשי שמאל רבים , עושים פרובוקציות כנגד המתנחלים בשטחים , "ונדחפים" ע"י המתנחלים ( תקיפה בלשון החוק ) וזה לא חוקי בכלל שהמתנחלים נוהגים כך , ורק כוחות הביטחון רשאים "לדחוף" את הפרובוקטורים מאיזורי "הפרובוקציה".
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לא רק מותר לדחוף החוצה,
  טרחנים כמוך,   19/02/19 15:58
אלא אפילו מצווה.
כתוב תגובה ל- טרחנים כמוך,
שלמה המגיב צודק בהחלט
  משטרת ישראל .   19/02/19 18:56
משטרת ישראל מודה למגיב שלמה על נחישות לפיה אסור למנוע מאדם המפריע להמשיך בהפרעה עד שתבוא המשטרה. אסור בכוח למנוע ממנו לעלות על הבמה לקחת מיקרופון . על פי החוק צודק המגיב שלמה , רק המשטרה זכאית להוציאו מהאולם. שלמה צודק. לא היתה סיבה לעצור את אלכס קושניר וחבריו. היתה הצדקה לאסור רק את הקומוניסט שניסה להוציאם מהאולם.
כתוב תגובה ל- משטרת ישראל .
7
תעודת הצטיינות לאלכס קושניר
  תעודת הצטיינות!!   19/02/19 14:01
מנהל משרד הקליטה לשעבר, אלכס קושניר, הוכיח שאין כמוהו מתאים להיות נציג של מפלגת "ישראל ביתנו" בכנסת. חברת הכנסת מיכאלי עם כוס המים היא אפס מול עוצמת אישיותו המגוחכת של אלכס קושניר.
כתוב תגובה ל- תעודת הצטיינות!!
8
מקום שביעי ברשימת ישראל ביתנו
  הכבוד לאלכס קושני   19/02/19 23:11
אחרי מסע הליצנות המופרעת של אורן חזן מכין לנו אביגדור ליברמן מסע בריוני אלים בדמות אלכס קושניר, גברת מיכאלי עם בריונות של כוס מים זה היה רק מבוא להקדמה שמבין לנו הכלומניק אלכס קושניר. נקווה רק שישראל ביתנו לא תעבור את אחוז החסימה.
כתוב תגובה ל- הכבוד לאלכס קושני
9
יישב פרחח אלים אלכס קושניר?
  בכנסת ישראל   20/02/19 11:47
אם מפלגת ישראל ביתנו תכניס 7 מועמדים לכנסת היא תכניס אגרופן אלים פרחח אלים בשם אלכס מילר. מנהיג הכנופיה האלימה אלכס קושניר אסור שיישב בכנסת
כתוב תגובה ל- בכנסת ישראל
10
עוד גלגול עיניים צבוע,של האיש
  פלא יועץ   21/02/19 08:03
התומך בנבל המרושע שונא היהודים וארצם -הד"ר לטימטום מתקדם עופר כסיף,אשר לא שמעתי מ"איש המוסר" הצדקן המתחזה דבר אודות אמירותיו השערוריתיות,הנבזיות והמסיתות, המתאימות לתגרן בשוק ולא לאיש אקדמיה.ואכן אין לאפשר למי שקורא להחרבת ישראל כמדינה יהודית,אייכמן דודא,לשאת את דבריו הנאלחים בישוב יהודי כלשהו,ואף אין מקומו של הנבל הלזה וחבריו בכנסת ישראל כלל.כמו כן מעולם לא שמענו מילה המוחה כנגד בריוני השמאל הבזויים,כגון אמירתה של הקרפדה המקרקרת מעל המירקע -"כי חיילי צה"ל הינם חיות אדם." המוסר הכפול של הקומוניסט נשוא הפנים מרקיע לשחקים בצביעות המתחסדת.תתפכח.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
הסברי פלא יועץ "משכנעים"
  לא יועץ "משכנע"   21/02/19 09:30
פלא יועץ. הבנתי את הסבריך , שמותר להפריע למהלך תקין של אסיפה במועדון של מפלגה. מותר לקחת את המיקרופון מהנואם ולצעוק ולמנוע מהנואם להשמיע את דבריו. ולדברי מגיב אחר על פי החוק יש להמתין עד בואה של המשטרה ולא למנוע מהמפריעים להשתולל המועדון, לצעוק ולמנוע מהקהל להקשיב לנאומים, שהוא בא לשמוע. מאחר שהדעות של ד"ר דב חנין, ד"ר עופר כסיף ועודה איימן אינן מקובלות על המגיב הרי ההפרעה היא מוצדקת .
כתוב תגובה ל- לא יועץ "משכנע"
11
על הבריון האלים גרי קורן
  על גרי קורן   21/02/19 14:13
גרי קורן הוא חבר מועצת העיר חיפה. גרי התמנה כיושב ראש הוועדה למניעת אלימות בעיר. וועדה ששמה לנגד עיניה כמטרה לעורר שיח מכבד גם אם יש חילוקי דעות. את הפרקטקה האישית שלו כשליח ציבור וכיושב ראש וועדה למיגור אלימות הוכיח גרי קורן בהתפרצות הבריונית האלימה אל במת הנואמים עליה ישבו ד"ר דב חנין , חבר כנסת לשעבר, עורכת הדין נועה לוי יושבת ראש חד"ש בתל אביב, חבר הכנסת עודה איימן וד"ר עופר כסיף מרצה למדעי המדינה באונברסיטת ירושלים ומועמד חד"ש לכנסת .
כתוב תגובה ל- על גרי קורן
אחכס קושניר אדם מסוכן ואלים
  ידידיה   21/02/19 18:42
לכנסת ישראל ייכנס כנראה חבר כנסת המתמחה בגילויי אלימות באסיפות בחירות של מםלגות שאינו מסכים עם דעותיהם.
כתוב תגובה ל- ידידיה
אסור שאלכס קושניר יהיה בכנסת
  ידידיה   21/02/19 19:03
אסור שאלכס קושניר יהיה חבר בכנסת ישראל. צריך לדאוג שישראל ביתנו לא תעבור את אחוז החסימה.
כתוב תגובה ל- ידידיה
12
הבריון אלכס קושניר בדרך לכנסת
  זהירות !!!   22/02/19 10:36
המפלגה של פאינה קירשנבויים מפנה מקום לבריון אלכס קושניר. צריך לדאוג שהמפלגה הזו לא תעבור את אחוז החסימה. מפלגת המועלים בכספי ציבור , המפלגה של בריונים, מפלגת ישראל ביתנו, לא לתת לה לעבור את אחוז החסימה.
כתוב תגובה ל- זהירות !!!
13
לא לתת יד לבריונות.
  איצי.   22/02/19 11:51
חובה לדאוג שישראל ביתנו לא תעבור את אחוז החסימה כדי שבריון המוצב במקום השביעי לא ייכנס לכנסת.
כתוב תגובה ל- איצי.
14
אני
  שמ   22/02/19 18:44
חושב שלא הבנתם את הבעיה שנוצרה עם הזמנת המשטרה.במקום לשלוח זוגות שוטרים כשבכל זוג שוטר אחד שיודע לקרוא ושוטר שני שיודע לכתוב זה התערבב להם בציוות הזוגות ונשלחו זוגות שבהם אחד יודע לכתוב ושני יודע לקרוא וזה מה שבילבל אותם.🤗
כתוב תגובה ל- שמ
15
אם זה היה בכנס של ישראל ביתנו
  אלכס קושניר שואל   24/02/19 16:06
אם ז אדם בשם אלכס קושניר היה מתפרץ לאסיפה שהנואם בה הוא אביגדור ליברמן ואורחות הכבוד זו סגנית שר הפנים לשעבר והיה ממתפרץ כלפיהם , הקהל היה יושב בשקט ובנימוס , נותן לו לגדף את הנואמים וכולם היו ממתינים רק למשטרה.
כתוב תגובה ל- אלכס קושניר שואל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il