s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבטחות שווא
מאת: ד"ר חיים משגב  |  05/04/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צר לי ידידי - אתה טועה
  ייי   5/04/19 23:08
הולכת השולל היא של הימין המשיחי שאתה נמנה עליו, ששליטה על עם אחר היא ערובה לבטחוננו. האינתיפאדה השניה התעצמה אחרי שאריאל שרון עלה לשלטון (לא שעראפאת היה צדיק גדול, ממש ממש לא, וכנראה באינתיפאדה השניה הוא היה ראוי למותו). היציאה מלבנון הייתה מתבקשת - לא הייתה שום תוחלת להישארות שם - היא לא מנעה כלום ורק הביאה לכ-20-30 הרוגים כל שנה. ולבסוף, לא שאני מזמין דבר נוראה שכזה - אך מנין לך שאינתיפאדה כזו לא תחזור תחת ביבי? מנין לך שגם לולא אוסלו לא היו פיגועי התאבדות? (רובן נעשו ע"י ג'יהאד/חמא"ס) ללא שימוש בנשקים שסופקו למשטרה הפלסטינית שבימים אלה משתפת פעולה עם ישראל כבר זמן רב.
כתוב תגובה ל- ייי
2
שלישית המוסקטרים - לבנון
  חיונית   5/04/19 23:33
"מאז הבריחה מלבנון - ואין שם אחר לפינוי במהירות, באופן לא מסודר והשארת ציוד סודי - חלפו 18 שנה, ואני עדיין לא מבין אם צה"ל תפקד בצורה כושלת, או שזה היה מהלך של הדרג המדיני והדרג הצבאי הכי בכיר שהוסתר ממפקדי החטיבות". כך פתח אל"ם בדימוס נועם בן צבי, שפיקד בשנת 2000 על החטיבה המערבית ביק"ל, יחידת הקישור ללבנון, את חשבון הנפש הכואב שלו על מהלך הנסיגה החד–צדדית של ישראל מדרום לבנון. בגזרה שלו החלה הדרמה ביום שלישי 23 במאי, ואותה ואת תוצאותיה נתאר בהמשך. מה הייתה עמדתך לגבי הנסיגה מלבנון? “כל מפקדי החטיבות בגזרה היו בעד נסיגה מסודרת. אמרו זאת בגלוי בדיונים. הרמטכ"ל מופז התנגד. אלוף הפיקוד אשכנזי ומפקדי האוגדות קפלינסקי וגנץ לא הביעו בדיונים את דעתם. אבל מכיוון שראש הממשלה ושר הביטחון הכריע, התכוננו לסגת באופן מסודר בסוף יוני. היו תוכניות מפורטות ונעשו סידורים: התחלנו לפנות ציוד ולהעביר מוצבים לצד"ל. אבל כחודש לפני המועד המתוכנן התרחש אירוע מדהים: במקום נסיגה מסודרת התחוללה בריחה. גם מי שהיה בעד נסיגה, כמוני, אינו יכול לשכוח את ביזיון הבריחה". והפרס על הבריחה: האלוף בני גנץ ימונה לתפקיד אלוף פיקוד הצפון, והאלוף משה (קפלן) קפלינסקי ימונה לתפקיד אלוף פיקוד המרכז. כך החליט שר הביטחון, בנימין בן אליעזר (עוד עבריין) באשרו את המלצת הרמטכ"ל המיועד, האלוף משה (בוגי) יעלון.
כתוב תגובה ל- חיונית
חיונית, ממתי מגישת תה לאלוף
  הרשי השקול   6/04/19 09:07
הפיקוד מגלה הבנה כזו בנושאי ביטחון. בשבוע הבא תתחילי להכין את ארוחת הסדר שם דעתך תהיה חיונית יותר.
כתוב תגובה ל- הרשי השקול
3
גנץ עלוב נפש מי יצביע לאפס כמו
  ירדן חלמיש   6/04/19 00:06
גנץ עלוב נפש מי יצביע לאפס כמוך ????????????????????????? החודש הקשה בחיי!!!!!!!!!!!!!! עלוב נפש מי אתה שתהרוס את ביחסים שנתניהו בנה עם פוטין לטראמפ ???????????????????????
כתוב תגובה ל- ירדן חלמיש
ירדן, אין לי ספק שאני זוכר
  הרופא מאיכילוב   6/04/19 09:01
אותך מימי הטיפולים שעברת אצלנו במרפאה הפסיכיאטרית. נא הגיעי למרפאה בהקדם כדי שנחדש לך את מלאי התרופות.
כתוב תגובה ל- הרופא מאיכילוב
4
ומה עם מלחמת יום הכיפורים
  כוכי   6/04/19 03:23
הקצינים האלה לא אחראים חסרי ניסיון פוליטי ובקושי הצלחה כרמטכלים רוצים לנהל את המדינה
כתוב תגובה ל- כוכי
5
באופן מוכשר, ציורי וקולע מביא
  מדוייק   6/04/19 06:10
בפנינו משגב (העו"ד המצויין), ובשפה עשירה את האסון שייגרם לישראל אם שלושה אלה והטוראי שלהם ייבחרו (חס וחלילה חס ושלום). נקוה מאד שאם יש מבין הקוראים, עדיין מתלבטים ולא מבינים את הצרה האיומה הזו - ובכן, נקוה שמאמר זה ישכנע אותם לנטוש את הקללה הזו של שלושת המנופחים ולהצביע לגורם אחר, לא משנה למי, אך חלילה לתת כוח לכושלים אלה.
כתוב תגובה ל- מדוייק
6
הגדיל לעשות אהוד ברח
  שאול.   6/04/19 06:13
שהתכוון למסור לידי הכנופיות העזתיות את חולות חלוצה "כהפגנה של רצון טוב למען הדו-קיום והשלום".
זאת כבר לא היתה תמימות - זאת היתה טיפשות במיטבה של איש שמאל שטוף מוח וסהרורי שתמונת המציאות התעוותה במוחו ההזוי.
שאלוהים יציל את עם ישראל מכל מיני גנרלים מהסוג הזה.
כתוב תגובה ל- שאול.
ומי "הגדיל לעשות" , שאול ?
  שלמה המגיב   6/04/19 15:58
נו, שאול מלין על ברק על כי "התכוון למסור את חולות חלוצה" ? , הרי מי "שהגדיל לעשות" , זה דוקא נתניהו , שתמך במסירה "בפועל" , ולא רק "להתכוון" למסור , את גוש קטיף וצפון השומרון , ושם זה לא רק היו "חולות" , שאול , אלא "גירוש" יהודים מבתיהם , שזה "פשע נגד יהודים " בלשונו של משגב , אז מי כאן "המגדיל לעשות" שאול ? , האם הליכוד , או מלפגה אחרת שמעולם לא פינתה אפילו אהל , או "חולות" של יהודים לטובת הפלשתינאים ? . נו , שאול "ומתלהבי" נתניהו , מסבירים לקוראים ממי להיזהר. אייטם לתוכנית הבידור , ארץ נהדרת.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
7
שוב חוזר הניגון
  באום   6/04/19 08:19
אין ספק שהשמאל מתעקש לדפוק את הראש בקיר שוב ושוב אבל הפעם,כדי שהמכה תיהיה חזקה כמו שלא היתה מעולם,הוא שולח למערכה לא רמטכ"ל אחד אלא שלושה.אם רמטכ"ל אחד מפשל עוד אפשר לצאת מזה,הם אומרים,אבל אם שלושה רמטכ"לים יפשלו,או אז נצליח להרוס אחת ולתמיד את מה שבנינו בעמל רב כי אין טעם לתחזק את המפעל הציוני אם כל מיני טרמפיסטים כמו הימין או הדתיים עלו עליו.מה ששלנו הוא שלנו ואם הוא לא שלנו,הוא לא יהיה גם של מישהו אחר.אז תפקידם של גנרלים הוא להרוס והם עושים את זה לא רע. כל זמן שהם הורסים את האויב זה סבבה אבל כאשר מתוך הרגל הם מתחילים להרוס גם אותנו,אתה שואל את עצמך מה רע בפנסיה התקציבית ובמשרות המרופדות שהם מקבלים ולמה הם חייבים להתעלק עלינו."אנחנו יודעים איך לעשות את זה" אמר אהוד ברק לניסים משעל באותו ראיון מפורסם ובדיוק באותם המילים השתמש גם גנץ בנאומו הראשון ובראיונות שבאו אחר כך.האם זה אמור להעביר צמרמורת בעצמותינו לאור פועלו של אהוד ברק? ולא רק זה.שפת הגוף של גנץ כלפי מראייניו היתה בדיוק כמו שפת הגוף של אהוד ברק כלפי ניסים משעל.אותה רכינה כלפי המראיין,אותה יד מונפת באיום ואותה התייחסות אל המראיין כאל פקוד.עכשיו זה כבר סופר צמרמורת.
כתוב תגובה ל- באום
8
רק להפחיד?
  צודק   6/04/19 08:54
טוב אז רגע, לא ממש הסברת למה ההצבעה לביבי היא הצבעה לשחיתות, לסיאוב, לחצר שליט מטורללת אחר עשרות שנות שילטון... מה שכן הצלחת לשזור זה פרצי היסטוריה חלקית (עם הרבה פרשנוצ) שמראה כי מי שלא ביבי ״טועה״. יושר אינטלקטואלי בסיסי לא הוכחת, רק מילות דמגוגיה והפחדה. העם מבין שביבי סיים את תפקידו ההיסטורי והתחנה הבאה היא כלא מעשיהו. מנ שהיה טוב לאולמרט טוב לביבי, ולא משנה איזה סיפור תספרו לעצמכם, נתיניו המגוחכים. ואני מצטט ״ראש ממשלה שנתון לחקירות אין לא את המנדט הציבורי...״ כןכן, מה השתנה??
כתוב תגובה ל- צודק
9
משגב במונולוג איבוד עשתונות
  שלמה המגיב   6/04/19 09:29
לאחר שכל הסקרים מצביעים במפורש , שמפלגת כחול לבן מנצחת את נתניהו בהפרש משמעותי של בין 3 ל6 מנדטים ( ולהזכירכם שנתניהו ניצח את פרס ב 1996 רק בחצי אחוז ונהיה ראש ממשלה , והפסיד לליבני במנדט ב 2012 ונהיה ראש ממשלה !!) , מבין משגב שהעם לא כל כך "מתלהב" ממושא הערצתו נתניהו , ויש "חשש" ממשי , שהוא ילך הביתה , כתוצאה מהחלטת העם ולא מהחלטות מערכות האכיפה ובתי המשפט , אז משגב "עוזב" כעת במנוחה את ההתגוללות והליכת האימים כלפי מערכות האכיפה ומשתולל על שלושה רמטכ"לים לשעבר שמעיזים להתמודד פוליטית מול המלך נתניהו ומסכנים את מעמדו. ובכן תראו מה קורה לשלושה אזרחים ישראלים ששירתו את עם ישראל ותרמו לביטחונה יותר מכל אזרח אחר במדינה , על "החוצפה" שלהם להתמודד מול נתניהו , עפ"י התובנות של משגב. "..גנרלים..זחוחים , מנופחי חזה..מפריחי הבטחות שווא..חסרי יושר אינטלקטואלי..מסובכים בכשלונות מסחריים שגובלים במעשי מרמה..צמרמורת לעם ישראל..טיפוסים מהסוג הזה..זה ייגמר בנהרות דם..כולנו שבעי גנרלים ומכירים בחולשותיהם.." !!!. מעניין שאת האלופים לשעבר וכיום של הליכוד ( שרון , יוסי פלד ,איציק מרדכי , גלנט ועוזי דיין ואפילו את יעלון כאשר היה בליכוד ) לא כינה משגב בלעג בכינוי "גנרלים" והם לא "טיפוסים מהסוג הזה" , אלא רק מי שמעיז להתמודד מול נתניהו. ומעניין שאלוף זאבי (גנדי) הטראנספריסט , אונס החיילות וחבר של משפחות הפשע , שמשגב היה מתומכיו בזמנו , לא כונה כך "טיפוסים מהסוג הזה" ע"י משגב , כי "זרם" עם "הראש הפוליטי" של משגב. מה קרה אדון משגב ? , מה זה הטרוף ואיבוד העשתונות הזה ? האם אסור לאזרח יהודי ישראלי להתמודד פוליטית ובאופן דמוקרטי מול נתניהו ? , האם עצם היותם של מתמודדים פוליטיים מול נתניהו , רמטכ"לים בעברם , זה עושה אותם "..טיפוסים מהסוג הזה..צמרמורת לעם ישראל..זחוחים מנופי חזה..ייגמר בנהרות דם.." ??. וכל ההתגוללות הזו של משגב על ראשי מפלגת כחול לבן , הינה כי הם זוכים בסקרים לאהדה רבה יותר מהעם מאשר לנתניהו ? , ושום איזכור וכינוי של נתניהו במילים של "טיפוס מהסוג הזה" של אדם שהיועמ"ש החליט להביאו לדין בעבירות שוחד !!. אתם הבנתם מי כאן "הטיפוס מהסוג הזה" עפ"י המושגים של "הטיפוס מהסוג הזה" דוקטור למשפטים חיים משגב ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה פבלובית בולשביקית טפוסית
  חיון   6/04/19 09:39
אתה נמנע (מחוסר יכולת אינטלקטואליתז) להתמודד עם העובדות.ברגע שאתה פוסל אדם ולא מבין את טיעוניו, ביטלת את יכולתיך לשכנע.
כתוב תגובה ל- חיון
ליצן
  מגיב ותיק   6/04/19 09:50
מה שקובע הוא גודל הגושים ולא גודל קבוצה אקראית שהתגבבה למפלגה אחת ששמה רק לא ביבי.

קרא את כל הסקרים ותפנים, ביבי ר"מ לעוד 4 שנים
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ומה זה "הגוש" , מגיב ותיק ?
  שלמה המגיב   6/04/19 10:31
נו באמת , מגיב ותיק , האם החרדים הם "גוש ימין" ? , האם "חבורת ההזויים המסטולים" של פייגלין הם "גוש ימין" ? וזה רק בדוגמא הזו 18 מנדטים (!) , של מצביעים שבכלל לא בטוח שהיו מצביעים לנתניהו "שומר המצוות" וזה שמקפיד על עשרת הדיברות ( ניאוף !!) , באם היה אצלינו בחירות אישיות , הרי הכל עניין של אינטרסים ( כסף , תפקידים ) , וגם "התלהבותם " מנתניהו של ליברמן , בנט ושקד , היא לא "משהו" , מגיב ותיק , הלא כן ? . נו , היכן ראית דוגמא בדמוקרטיה המערבית , שמועמד בבחירות דמוקרטיות , שמפסיד ליריב פוליטי שלו , באופן משמעותי ( 3-6 מנדטים עפ"י הסקרים ) , יש לתת לו , בהיבט המוסרי , הערכי הדמוקרטי ועל פי הרצון האמיתי של העם , את תפקיד המנהיג ? . זהו מגיב ותיק ? , הרי נתניהו שכל כך "מתלהבים" ממנו אנשי הימין ,לא קיבל בשלושת הבחירות האחרונות ( כנראה גם הנוכחית ) יותר מרבע (!) של תמיכת הציבור , לעומת ראשי הליכוד האחרים ( בגין , שמיר ושרון ) , שזכו לתמיכה מסיבית משמעותית פי כמה. נו, אז אפילו בין אנשי הימין בישראל , אזי נתניהו , הוא לא בדיוק , המועמד האולטימטיבי , הלא כן ?. נ.ב. ועוד שאיש ימין אידיאולוגי אמיתי , ירצה להצביע "בהתלהבות" לנתניהו , שהכריז בבר אילן על שתי מדינות לשני עמים , וגם הצביע בכנסת לחוק "גירוש היהודים" מגוש קטיף !, מעניין , מגיב ותיק , נו , "גוש" עאלאק !. בחייך , הכל אינטרסים ושום "גושים" אידיאולוגים. תהיה לי בריא , מגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אני אגיד לך מה זה הגוש...
  ndhc u,he   6/04/19 10:46

כל מי שאינו מפלגת החונטה, העבודה, מרץ והערבים

פייגלין יותר קרוב לימין מאשר למרץ ולעבודה - גם עובדה זו מוטב שתפניo, ברור שלביבי לא יהיה קל איתו, אבל ביבי פוליטיקאי בחסד שיתגבר על כך.

ומה שברור גם כן, שהחרדים לא ייסבלו את נוכחותו של לפיד - תפנים שוב.

מה שברור הוא שלשמאל אין גוש חוסם (וזה מתבטא בכל הסקרים)

אגב, לגמרי לא בטוח שמפלגת החונטות עוברת את הליכוד, במספר סקרים הליכוד גדול יותר ולפחות בשיוויון, וממערכות הבחירות הקודמות צפוי שהליכוד יהיה חזק יותר מבסקרים.
כתוב תגובה ל- ndhc u,he
10
ועוד על מה מלין משגב !!
  שלמה המגיב   6/04/19 10:02
על "הנסיגה מגוש קטיף תוך עקירת אלפי יהודים מבתיהם שהיתה בבחינת פשע מתועב כלפי העם היהודי" !. רגע רגע , הרי שלושת "הגנרלים" לא קשורים בכלל "לפשע המתועב הזה" ואפילו יעלון התנגד לו , ומי שתמך , והצביע בכנסת בעד "הפשע המתועב הזה" , זה נתניהו , בהצבעתו בכנסת בתאריך 16.2.2005 , שעה 1700 , בחוק פינוי גוש קטיף וצפון השומרון ,בעוד "הגנרלים הטיפוסים מהסוג הזה " עסוקים בביטחון המדינה , הלא כן ? . אתם הבנתם איזה "סוג טיפוס" שקרן , מניפולטור וגונב דעת , אדון משגב , שמטמטם כאן את הקוראים ומסית אותם כנגד כל מי שלא "זורם" עם "הראש הפוליטי" שלו ? , נו , נתניהו , עפ"י משגב , הוא מועמד ראוי למרות שעשה "פשע מתועב" וגרם במו הצבעתו בכנסת "לעקירת אלפי יהודים מבתיהם " ויש נגדו כתב אישום בגין שוחד (!) , ואילו יעלון , גנץ ואשכנזי הם " הטיפוסים האלה..מעוררי הצמרמורת..שייגמרו אותנו בנהרות דמים.." !!. נו , מה כבר נאמר על משגב , שלא אמרנו קודם ? , אין מילים ! זה כבר עניין של בריאות הנפש , או סתם נבזות מגעילה , או איזה תעמולה בנוסח "חובב ציון" במשטר כולשהו באירופה בשנים 1933 - 1945 , שהמציא את שיטת התעמולה שאם חוזרים על שקר והסתה שוב ושוב , זה כבר מתקבע בתודעת השומעים , או שמשגב כבר קשור הרמטית לשלושת המאפיינים הללו ביחד. אלוהים ישמור !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה מתעקש שלא להפנים
  מגיב ותיק   6/04/19 10:34
אז תפנים, הבחירות אצלנו אינן אישיות אלא קואליציוניות, בבחירות שלפני לפני, לבני עברה את ביבי במנדט וזה לא עזר לה כי הגוש השמאלי/ערבי להקטן יותר לא הועיל לה.

במציאות הנוכחית (וגם מתבטא בסקרים) בכל קונסטלאציה, גוש הימין גדול מגוש השמאל /ערבים (נכון שלביבי יהיו אולי קשיים עם פייגלין האנרכיסט או עם כחלון, אבל אלה עובדות החיים.)

ביבי ר"מ לעוד 4 שנים ולשמאל שימשיך לאכול את הלב יישאר רק להמשיך ולתפור לו תיקים.

שלויימל'ה - תנחת כבר.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אני בהחלט "מפנים" , מגיב ותיק
  שלמה המגיב   6/04/19 12:53
אכן הבחירות אינן אישיות , אך בפועל אף אחת מהמפלגות הגדולות לא מציגה שום מצע , ימני או שמאלי , שהציבור אמור לבחור ביניהם , אלא מציגים כאובייקט לבחירה את ראשי מפלגה ( ביבי מול גנץ ) ומאפייניהם האישיים ולא את האידיאולוגיה שלהם. הקואליציות המרכיבות את הממשלות , אינן קשורות לשום "גושים" אידיאולוגים של ממש , אלא למצרף של אינטרסים של המפלגות הבינוניות והקטנות , ולא מדובר פה בכלל "בגוש" ימין מול "גוש" שמאל מרכז ,באשר בעבר הלא רחוק , כבר היו החרדים בקואליציה של ברק ורבין ( אפילו יחד עם מר"צ !!) , כאשר זה התאים לאינטרסים המיגזריים שלהם , והם קיבלו את מה "שרצו" , והאידיאולוגיה הימנית או השמאלית ( "גושים" עאלאק ) מעניינת את הסבתא שלהם. ציפי לבני היתה יכולה להיות ראש ממשלה בעבר , כאשר ניצחה את נתניהו במנדט אחד (!) , ורק התעקשותה לא לתת לחרדים את מה שדרשו , הביאה את נתניהו לראשות הממשלה , למרות שהפסיד בבחירות. אתה צודק בהחלט , מגיב ותיק שנתניהו יכול להיות ראש ממשלה , עם תמיכה של 61מחברי כנסת , מכל מיני סיעות קטנות "שיוציאו לו את המיץ" , והן תקבלנה מה שתרצנה , וראשי הליכוד ישארו עם משרדים "חשובים" של ספורט , תרבות , מדע , וכיוצ"ב , והמדינה תתנהל בראשות נתניהו , על פי "הקרקס" של סמוטריץ , בן גביר , פייגלין והחרדים שיבטלו לחלוטין את גיוסם לצבא , וזה בכלל לא מדאיג את המגיב הותיק , והעיקר שביבי יהי ראש ממשלה וינסה לחוקק את החוק הצרפתי , שימנע את הבאתו לדין , ומבחינת המגיב הותיק ויתר "מתלהבי" נתניהו , אזי , "לעאזאל המדינה" וגורלה , העיקר שביבי ושרה ויאיר ממשפחת המלוכה , ימשיכו להתגורר בבלפור. כן , אני בהחלט "מפנים" שסיטואציה כזו של ממשלה בישראל , הינה לא הזוייה בכלל , ואני דואג מאד מהעתיד של המדינה , בסיטואציה הזו , מגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה המגיב: ואף על פי כן, אני
  בבר   6/04/19 13:24
ואף על פי כן אני מעדיף ממשלה עם רוב של 61 מנדטים בראשות בנימין נתניהו, עם כל הבעיות והקשיים שהעלית עם המפלגות שגם אני כואב אותן מאשר מפלגת שלושת הגנרלים וסמל כתב במחנה, הנתמכים בקולות של הרשימות הערביות, שאני משער שגם אתה מכיר בהם אוייבי מדינת ישראל, שאולי גם אתה כמוהם מבלי דעת, המהווים סכנה לקיומה של מדינת ישראל. (הכוונה לכל הגוש הסמולי).
כתוב תגובה ל- בבר
התייחסות לבבר הדואג לביטחוננו
  שלמה המגיב   6/04/19 14:42
אז אם "הרשימות הערביות הינן סכנה לקיומה של מדינת ישראל " , אז שכל המפלגות החוששות "מהסכנה" הזו , ודואגות לביטחוננו , יקימו קואליציה עם גנץ ( במידה וינצח כמובן !) , ובא לציון גואל. מה קרה , בבר ? , האם החרדים או כחלון ( לדוגמא) , לא יכולים "לשבת" עם גנץ ? , מה בכלל מחבר את כחלון ( כיום !) ואת החרדים לנתניהו ? , האם נתניהו "שומר מצוות" יותר אדוק מגנץ ? . בחייך , בבר , הכל זה עניין של תן וקח , וכל עניין "הגוש" האידיאולוגי לכאן או לכאן , זה שטויות כדי לטמטם את הבוחרים. נו , הרי עד עתה רק ממשלות ימין בראשות הליכוד , פינו ישובים "וגירשו יהודים" מביתם ולא ממשלות בראשות מפלגות אחרות , הלא כן ? ומי הכריז על שתי מדינות לשני עמים בבר אילן ? . אז פתאום קמים לי כל האידיאולוגים בגרוש , וממליצים לנו על "גוש" ולא על מי שינצח בפועל . , זה הדמוקרטיה ורצון העם , בבר ? . תראה לי עוד דוגמא אחת בעולם , שבבחירות דמוקרטיות , מפסיד מועמד בפעם השניה ( באם יפסיד נתניהו השבוע ) , ובכל זאת מקבל את משרת ראש הממשלה , בקנוניות פוליטיות של מפלגות קטנות , מיגזריות ואינטרסנטיות , שמן הסתם גם "סוחטות" לגמרי את ראש הממשלה ומנטרלות אותו לגמרי מיכולת להשפיע על קידום המדינה ואזרחיה , עפ"י דעותיו ואמונתו ? וכל זאת רק כדי שמשפחת נתניהו לא "תזוז" מהבית בבלפור !, הלו בבר , יש לנו כאן מדינה לנהל ולא הכל , זה גורלה של משפחת נתניהו , הלא כן ?. מה קרב לליכוד ? האם הם עד כדי כך עלובים שאין בתוכם תחליף לנתניהו ? , האם סער או כץ או אדלשטיין , לדוגמא , יקבלו פחות תמיכה מהציבור הליכודי מאשר נתניהו ? , מה הפחד הזה , בבר ? , מה הפאניקה הזו של "מתלהבי" נתניהו ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ואף על פי כן נוע תנוע !
  מענה לשמואל המגיב   6/04/19 20:31
במענה לדברי ההבל בתגובתך אענה בקיצור:
האם יש ספק בלבך על אי נאמנותם איבתם ועוינותם של נציגי הרשימות הערביות לכנסת למדינה היהודית ישראל וליהודים?
הטיב ד״ר חיים משגב לכתוב ולתאר את הישגיהם של גנרלים שקיימו בראשות ממשלה. ממליץ שתשוב לקרוא במאמרו את דבריו עליהם. אף שאין אלה כל הנוזקות שהמיטו על מדינת ישראל בתוקף תפקידם.
כל ממשלה שבנימין נתניהו הרכיב היתה נצחונו בבחירות כי התוצאה היתה ממשלה בראשותו.
כל 13 שנות כהונתו של נתניהו בראשות ממשלה היו רצופות בקידום המדינה בהישגים מופלאים הן בהעצמת כוחה הצבאי הן בתחום הכלכלי הן בתחום המדיני והן בתחום החברתי. כאופוזוציונר תכפור באלה אבל לא תוכל לשנות את העובדות והתוצאות שכולן חקוקות בסלע.
נתניהו נמנע מלהכנס למלחמות מיותרות ומאידך לא חסך את שיבטו בריסוק הכוחות האיראניים וההתבססותם בסוריה תוך תאום והימנעות מחיכוך עם הכוחות הרוסים שם. שזה עצמו הישג ברמה גבוהה ביותר למנהיג.
הברווז גנץ לועג על הישגיו של נתניהו ב 13 שנות כהונתו, אומר במענה שגנץ לא יגיע להישגים כאלה גם לא ב 130 שנה שלא לדבר על הסיכונים והאסונות שהוא יכול לגרום למדינה שעלולים להביא לחיסולה ובכיה לדורות, שאלה חלומם הרטוב של כל הערבים והאיראנים בתמיכתכם ועידודם של הסמול האנטישמי באיחוד האירופי.
רק נתניהו בעמידתו האיתנה לשמירת בטחון מדינת ישראל תתקיים ותצליח.
כתוב תגובה ל- מענה לשמואל המגיב
שמואל מלין על "דברי הבל" ?
  שלמה המגיב   6/04/19 23:34
היכן ראית בתגובתי לבבר , את "הספק בדבר אי נאמנותם , איבתם ועוינותם של נציגי הרשימה הערבית.." ? . אני בסל הכל התייחסתי לבבר לעניין הקואליציה האפשרית בראשות גנץ ( רק אם ינצח בבחירות את נתניהו !) ,תוך שלילת המושג "גושים" , בהקשר להרכבת קואליציה כולשהי , ואף נימקתי זאת , הלא כן ?. נו , אז מי כאן מדבר "דברי הבל" ומטמטם את הקוראים , בעניין "13 שנות כהונתו של נתניהו" , באם היו טובים או לא ? , היכן ראית בתגובות שלי , אדון שמואל , התייחסות לסוגיה זו , של מה תרם נתניהו , כן או לא , לעם ישראל , במשך שנות כהונתו ? . מה אתה נהיה לי איזה תעמולן של נתניהו ומעביר מסרים עבורו לקראת הבחירות , כאשר לא על עניין זה בכלל התייחסתי לבבר ? . נ.ב. אני טוען שמי שעומד בראש המפלגה שתנצח בבחירות , הוא זה שצריך להרכיב ממשלה ( לפחות לנסות ) , בלי קשר "לגושים" ולכל השטויות הללו , ואם נתניהו ינצח , אז הוא שצריך לקבל את הוראת הנשיא לנסות להקים ממשלה , וכל הסיפור הזה של "הגושים" , זה נימוק של מפסידים , שמנסים מראש להלך אימים על הנשיא , מחשש שנתניהו יפסיד לגנץ , ומשום כך לא יטילו עליו את הרכבת הממשלה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
11
מעוררי חלחלה
  מתחלחלת   6/04/19 13:51
גנץ, אשכנזי יעלון וגם לפיד נוהגים כמו היהודי ההונגרי קסטנר
שאלה איך קרה שבסוף למחמת העולם השניה שככבר היה ברור שגרמניה נוצחה, הצליחו כמה אלפי חיילים נאצים איך לחסל את יהודות הונגריה שמנתה כמה מאות אלפים? תשובה על ידי הונאה על ידי רמאות. אמרו שכדאי ללכת למחנות, לא רע שם הרי קיבלו גלויות שכך נטען בהן מאנשים שהכריחום לעשות כך. בעזרת הרדמה זו, הצליחו הגרמנים הנאצים בעזרת היהודי קסטנר להונות את יהדות הונגריה ולהביא לחיסולה הפיזי. כלומר והעלים מחצי מיליון יהודים את ההשמדתם המתקרבת. קסטנר עשה עסקאות עם הנאצים וכך רק אלף ששמאות יהודים עשירים ומיוחסים הועברו ברכבת המיוחסים למחנה ברגן בלזן. ברכבת זו היתה גם מי שלימים תהיה אמו של בני גנץ (בתור מיוחסת היא שמאלנית). היא הכירה במחנה בודפסט את טומי לפיד שהפך למגינו של קסטנר, שני בני דור ההמשך (בני ויאיר) הכירו עוד קודם. קסטנר נהג בדרך של השמאל הפרוגרסיבי בישראל. קסטנר שלל כל דרך של התנגדות התקוממות נגד הנאצים או אף בריחה.

כל שלושה רמטכ"לים לשעבר אלו, גנץ, אשכנזי ויעלון הטוענים כעת שאין שמאל ואין ימין, תחילה מסתירים אחר כך רומזים ותמיד ממליצים על דבר מה מעורפל לא ברור שיש לעשותו. כך אירופה העכשיות בעזרת מפלגת כחול לבן (השמאל שבשמאל) כנראה שגנץ מצפה שלעת צרה יהיה הוא בין המיוחסים שינתנו לו זכויות מיוחדות. אם יענו להם בעניין נסיגות חד צדדיות מכל הנכסים האסטרטגיים - תחוסל המדינה על מליוני יהודיה. אף אחד מרמטכל"ים אלו איננו מדינאי וכולם ביחד עם שותפם יאיר לפיד חסרי ידע בניהול מדינה. גנץ הבטיח שיביא מומחים אירופים לנהל לנו את מדינתנו. לפי אהדת אירופה והתוכנית לנסיגה חד צדדית אפילו ללא שום תמורה (כבר לא מדובר בשלום) יחסלונו סופית. זאת בעת שמתבררת לכל האלימות והרצחנות הערבית והמוסלמית שאינה ולא היתה שונה מזו של השותפה הנאצית. להבהרה: גנץ וגם לפיד לא רק מצדדים בחזרה לגבולות 67 וטוענים לשמירה על "גושי התישבות גדולים", שזו סיסמא נבובה. אין גושי התישבות גדולים, ישנן התישבויות פזורות. גנץ וגם לפיד הם בעד מדינה פלסטינית שפרושו שזכותה יהיה להחזיק בכל כלי משחית נגדנו.
כתוב תגובה ל- מתחלחלת
12
החמישיה....
  חוזה המדינה   6/04/19 14:13
שלושה גנרלים יוצאי מערכת הביטחון המושחתת, מערכת הבולעת תקציבי ענק ולא מסוגלת לנצח כמה אלפי טרוריסטים בצפון ובדרום המצוידים בנשק פרימיטיבי. אחד יוצא תקשורת ה fake news המושחתת. ואחד יוצא ההסתדרות, גוף מיושן ומושחת תוצרת שנות החמישים "העליזות" של שלטון מפא"י. ועדר "הרק לא ביבי" יעלה אותם לשלטון....
כתוב תגובה ל- חוזה המדינה
13
סתם בבל"ת, ביבי הולך לכלא
  הירונימוס   6/04/19 14:23
ושום דבר לא יכול לחלץ אותו מזרועות החוק.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
תגובה פבלובית בולשביקית
  טודא   6/04/19 15:28
משפט הרופאים והסופרים. אין הבדל, אותו הדבר. כשהבולשביקים רוצים - מוציאים להורג ומורידים את הראש. אחד על אחד-דומה בדומה. גם בוט כמו הרונימוס לא יכול להסתיר כעת את האמת מאחורי הרדיפה הופליטית. בין ה-12 וה-13 באוגוסט 2012 מלאו 60 שנה להוצאתם להורג בחשאי של שלושה-עשר אנשי תרבות ורוח יהודים בברית-המועצות בהנהגתו של סטלין. 13 הנרצחים היו סופרים ומשוררים ופעילים בתחומי תרבות שונים. הוצאתם להורג באוגוסט 1952, לאחר משפט בדלתיים סגורות, הייתה ממעשי הרדיפה האחרונים של סטלין, שמת פחות משנה לאחר מכן. בסוף שנת 1952 נערכו בפראג בירת צ'כוסלובקיה, שהייתה מדינה גרורה של ברית המועצות, משפטי ראווה של קבוצה מאנשי השלטון ובראשם היהודי רודולף סלנסקי באשמת היותם "סוכני האימפריאליזם האמריקאי". במשפטים, שכונו משפטי פראג, הודגשה יהדותו של סלנסקי ורוב יתר הנאשמים. המשפטים נסתיימו בהרשעה וסלנסקי נידון למוות.
כתוב תגובה ל- טודא
מה הקשר למפלגת כחול לבן, טודא?
  שלמה המגיב   6/04/19 16:14
דוקא הסיפור של השתלטות שילטון דורסני על מערכות האכיפה והמשפט בנוסח סטאלין , דוקא מתאים לנתניהו שמנסה לעשות אותו הדבר אצלינו , ושולל את הלגיטימיות של המשטרה , הפרקליטות והיועמ"ש להחליט בעניינו ועושה מהם אויבי העם , הלא כן ?. ועוד טודא מלין על "תגובה פאבלובית " , כאשר מדמה כל מגיב שאינו "זורם" עם משנתו "לבולשביקים" , גם אם הנושא הינו גידול חסה בגליל , או כל נושא אחר. וואלה , מי שלא בעד נתניהו , הינו "בולשביק" עפ"י תובנתו המבריקה של טודא , שעוד מלין על "תגובות פאבלוביות".
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, אגיד לך מה הקשר
  מגיב ותיק   6/04/19 16:37
אבותיו של אדון הירונימוס (וייתכן גם הוא) סגדו לבולשביקים ואף התאבלו מרות על "קברניט המהפכה" ועל " אב כל האנושות המתקדמת" כאשר התפגר,

ו ואם אתה לא מאמין, כך הם התאבלו :

google.co.il

על מודעות אלה היו חתומים השמאל, מפ"מ ומפאי של אז שהיום הם מופיעים בתפאורה חדשה.

אותו נבל אדום הוא סמל הבולשביזם, הטינוף, העלילה וההשחרה, ממנו למדו חבר'ה כמו הירונימוס ועל כך נראה לי שטודא הגיב.

הוא צודק, כך נראה לי....
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אגב...
  מגיב ותיק   6/04/19 16:46
טודא לא הזכיר את כחול לבן - אתה עשית זאת.

על זה נאמר על ראש הבולשביק בוער הכובע, לא ככה שלמה ?.

סטאלין היה מצהיב מקנאה למשמע הטינוף, ההשחרה ועלילות הדם מבית היוצר של כחול לבן היום.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אתה מטעה את הקוראים , מגיבי
  שלמה המגיב   6/04/19 20:50
המודעות שאתה מפנה אותי אליהם , הינם בכלל לא של מפא"י ( מפלגת העבודה כיום ) , אלא של מפ"מ ( מפלגת הפועלים המאוחדת ) , שהינה במקור חלק ממר"צ , כאשר מפלגת רץ של שולמית אלוני התחברה למפ"ם , ואז הוסיפו את האות מ לפני האותיות רץ. נו , ואנו מדברים על ראשית שנות החמישים , אז מה הקשר למפלגת כחול לבן "והגנרלים" שלה , בלשונו הבוטה של משגב , שהיא הנושא במאמר , ומה שהאמינו אנשי השומר הצעיר והקומוניסטים בארץ , בראשית שנות החמישים ? . הסגנון המסית והשקרי הזה , ( לדמות את מי שמתמודד מול נתניהו , כאוהד ומזדהה עם סטאלין ומשטרו ) , הוא עלוב ולא ראוי , מגיב ותיק , ואני עוד שמעתי לפני חצי שעה בחדשות , שגם גלנט דימה את השמאל בישראל למשטרו של סטאלין , ואם תומכי הליכוד ומועמדיו לתפקידים בכירים , יורדים לרמה כזו , כדי לעורר את בוחריהם ללכת להצביע , אז כנראה שגם הם חוששים שנתניהו הולך הביתה. וזו גם תגובתי לך בעניין התגובות הפאבלוביות של טודא . הסגנון הזה של השמאל הקיצוני המדמה את הימין בישראל לפאשיזם ( נאצים !!) , והימין הלא קיצוני בישראל , המדמה את השמאל ואפילו את השמאל המתון והמרכז ( כחול לבן והעבודה !) , למשטרו של סטאלין , זה סגנון ביבים מגעיל , וצר לי מאד שלרמה הזו יורדים פוליטיקאים בישראל ואף תומכיהם , משני הכיוונים של הקשת הפוליטית וחבל מאד , מגיב ותיק שגם אתה "נדבק" לכך ועוד "מתלהב" מטודא הדגנרט , שרק פוגע בתדמיתם של תןמכי הימין בישראל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
14
נקודות למחשבה!!!
  אקטואלי   6/04/19 17:44
מדינת ישראל היא ביתו של העם היהודי בלבד "חוק הלאום" נותן תוקף חוקתי לזה. תזכרו!!! 1). הערבים מבינים רק כוח ומעריכים רק כוח. 2). רק החזק שורד במזרח התיכון. 3). מי שיחזיר אותנו לגבולות 67 יביא על מדינת ישראל שואה – כבר לא ניתן להגן על מדינת ישראל בגבולות 67 במיוחד כאשר הערבים יושבים על גב ההר. 4). אסור שבירת המדינה הפלסטית תהיה מזרח ירושלים, שיבחרו מקום אחר. למרות שכל עם בוחר את בירתו. במשך הזמן הם ינסו לפגוע בירושלים היהודית והם יצליחו בזאת כמו שהעולם המוסלמי יודע לעשות במקומות אחרים 5). המדינה הפלסטינית היא ירדן, הציבור מבין כעת שאסור שתהיה יותר ממדינה אחת בין הים לירדן!!! ההתנחלויות הם נכס ולא נטל!!!. הן הקו ההגנה הראשון למדינת ישראל. מלך ירדן רוצה לקבל לידיו את שטחי החכירה, אין בעיה להחזיר אותם לירדן, אבל - יש להפסיק את העברת כמות המים האדירה לירדן כי אנחנו בשנות בצורת, יש להפסיק לשמור עליו ועל הממלכה שלו. – הערבים מבינים רק כוח ולכן יש לפעול בהתאם לכך. 6). גבולות 67 הם שלב לחיסול מדינת ישראל אין להם שום כוונה לעמוד בהסכמים שעליהם יחתמו. 7). במידה והערבים יחליטו לצאת לאינתיפאדה ואולי גם למלחמה. עקב המעשים של טראמפ, יש לתת הוראה לצה"ל לגרש מקסימום תושבים לכיוון ירדן. 8). במידה ואבו מאזן ושריו ידחפו לאינתיפאדה קשה כנגד ישראל יש לחשוב על סגר על רמאללה ולא לאפשר להם לצאת מהמוקטעה כפי שזה נעשה על ערפאת. 9). גירוש לעזה של משפחות מחבלים היא הדרך היעילה ביותר כנגדם. 10). קשה מאוד להתמודד עם השקרים שלהם בנוסף הם מאמינים לשקרים של עצמם. 11). הסוגיה הפלסטינית לא באמת בראש של מדינות ערב המתפרקות. 12). מעולם לא היה עם פלסטיני זו המצאה של מדינות ערב ושל חלק ממנהיגי ישראל בעבר. 13). לעולם לא יהיה שלום אמתי עם הפלסטינים, הם בעצם רוצים את כל מדינת ישראל ולא מדינה לצד ישראל. 14). בהמשך להעברת השגרירות לירושלים, ארה"ב צריכה להודיע שישראל יכולה לבנות חופשי בכל יהודה ושומרון ובירושלים, הודעה זו תאלץ את הפלסטינים לרדת מהעץ ולהגיע לשולחן מו"מ, כי הרכבת יצאה מהתחנה, ולהיות יותר ריאליים בדרישות שלהם מאתנו. (הם לא זזים מהעמדות שלהם במילימטר, אולי זה מזלנו, כי מזמן הם היו יכולים לקבל 97% מהשטח בעזרתם של שני "האהוד"). 15). ככל שתעשו מחוות לערבים הם ידרשו עוד, מחווה נראות בעיניהם כחולשה, ולכן העברת חלק משטחי C אליהם מיותרת לחלוטין זוכרים את הרצון של מערכת הביטחון לאפשר להם לבנות בקלקיליה מגדלים. אין לאפשר לאיחוד האירופי לבנות בשטח C, את כל המבנים שנבנו יש להרוס. הפלסטינים עושים שימוש ציני בביהמ"ש העליון שלנו על מנת לפגוע בריבונות שלנו על שטחי המדינה. מצד שני אצל בג"צ הרי "הכל שפיט", יוצא שדווקא שופטי ישראל פוגעים לכאורה במדינת ישראל. ברור שהם מנסים להתיש את בג"צ בעתירות שמוגשות לו. בג"צ לאחר מכן מתלונן שיש עליו עומס אדיר (בבקשה תכניסו עוד 20 שופטים שאולי אז לא יהיה קול אחיד במקהלה. פשוט ירדנו מהפסים!!! 16). כמה הזוי ומטומטם היה להביא את אנשי ערפאת לפה ולתת להם נשק - זה "מזרח תיכון חדש"?? חבורה של הזויים!!! שני "מנהיגים" שלא הבינו את המנטאליות הערבית, איזו "מורשת נהדרת" השאירו לנו, הם הלכו ואנחנו נשארנו עם התוצאות הקשות שבמעשיהם. 17). הבעיה הדמוגרפית תחמיר אם נחזור לגבולות 67, אני רוצה פתרון גם לבעיה הדמוגרפית שתישאר אתנו אחרי החזרה לגבולות 67 - ערביי ישראל והמגזר הבדואי. ( גם לאלה שרוצים שנחזור לגבולות 67 אין פתרון לבעיה שנשארת אתנו). ברור שאז ידרשו ערביי ישראל אוטונ
כתוב תגובה ל- אקטואלי
15
שלושת רמטכלים, נפיחות!
  קורמן רוני   7/04/19 01:12
גבי אשכנזי, בנימין גנץ,בוגי יעלון:מפריחי נפיחות ומפריחי יונים!
כתוב תגובה ל- קורמן רוני
הם עצמם נפיחה אחת מגעילה
  לולינקה   7/04/19 07:21
כתוב תגובה ל- לולינקה
16
1936
  דון קישוט   7/04/19 07:37
1936 כאן, פשיזם בניחוח בושם, מלקק כפות רגלים.... שחיתות שלטונית... אהבת כיסא מלוכה.... די הגיע הזמן לחזור ל 2019 לשפיות ואהבת לרעך כמוך,לעבוד את הציבור ולא את הניראות די
כתוב תגובה ל- דון קישוט
17
נקודות למחשבה!!! (המשך).
  אקטואלי   7/04/19 08:41
17). הבעיה הדמוגרפית תחמיר אם נחזור לגבולות 67, אני רוצה פתרון גם לבעיה הדמוגרפית שתישאר אתנו אחרי החזרה לגבולות 67 - ערביי ישראל והמגזר הבדואי. ( גם לאלה שרוצים שנחזור לגבולות 67 אין פתרון לבעיה שנשארת אתנו). ברור שאז ידרשו ערביי ישראל אוטונומיה בנגב ובגליל. לא אתפלא שיהיו כאלה שיסכימו לכך כולל לכאורה בג"צ. ("כבוד האדם וחירותו", "הם אזרחים", " חופש העיסוק" "מידתיות" "הכל שפיט" וכו'). אם רוצים פתרון סופי ומוחלט לסכסוך אז צריך לפתור את כל הבעיות ולא ניתן להשאיר בעיות פתוחות לעתיד – לילדינו ונכדינו. (זה קשקוש לטאטא מתחת לשטיח את הבעיות). תזכרו שהקלפים עדיין אצלנו ביד, לא ניתן לשחק על עתיד המדינה בניסיונות סרק, אין מועד ב' לניסיונות לא מוצלחים, תשאלו את "אנשי אוסלו" ואת שני "המנהיגים". 18). הדבר היחידי הוא העברת כל ערביי עזה וכל ערביי יהודה ושומרון לסיני, ומבחינתי גם העברת ערביי ישראל והבדואים לסיני. כל זאת בהסכמת המעצמות, מצרים וסעודיה, ושם תבנה המדינה הפלסטינית במרחק של לפחות 100 ק"מ מישראל – זה נראה פתרון לבעיה הפלסטינית ולנו. (ההסכמה פרושה מיליארדים של דולרים שהם יסכימו לתת לצורך המימוש). 19). יוצא שאין פתרון סופי ומוחלט לסכסוך – אנחנו נמשיך לעד לחיות "על החרב" – זה גורלה של מדינת היהודים הנמצאת במזרח התיכון (אני לא מקטר על כך, יש לנו ארץ נהדרת, אבל צריכים להיות ריאליים ולא לחיות בהזיות שווא שיש פתרון לסכסוך - אין פתרון לסכסוך ולא יהיה "מזרח תיכון חדש" בהתאם "לחזון ולמורשת" של שמעון פרס). 20) אסור לנו אפילו פעם אחת להפסיד מלחמה, כי אחרת כולנו, כולל השמאלנים, נצטרך ללמוד לשחות בים. הרי הם מקדשים את המוות יותר מאשר את החיים, ככה זה באסלם. עובדה!!! תזכרו, שהערבים מבינים רק כוח וגם מעריכים רק כוח, לכן חובה לפעול כנגדם ברוח דברים אלה בלבד. חבל שיש כאלה שיושבים בתפקידים בכירים ולא מכירים את המנטליות הערבית. 21) חובה לתת גיבוי וגב לאנשי כוחות הביטחון ולעודד אותם להצליח במשימותיהם הרבות, בוודאי לא לסרס אותם. הוראות פתיחה באש מסכנות את לוחמי צה"ל, במיוחד על הגדר ברצועת עזה. שיהיה ברור – כל פגיעה בחייל על הגדר היא באשמת המפקדים בשטח וכן לזה ששינה לאחרונה את ההוראות פתיחה באש. 22) בהזדמנות זו יש להגיד לכל הלוחמים שעדיף שתעשו טעות בקרב, וטעויות קורות, מאשר שנראה אתכם חוזרים בארונות. מאות חיילים נהרגו במשך עשרות השנים לחינם עקב התחשבות הומאנית מצדנו וניצול ציני של הצד השני באירועים. תפעלו רק לפי ההיגיון הבריא שלכם, אתם שומרים על עצמכם וחייכם, ותזכרו - "אם יש ספק אין ספק". 23) מלחמה לא קשורה למוסריות לפיכך יש להפסיק עם הביטוי "אנחנו הצבא הכי מוסרי בעולם". תפקיד המפקדים והחיילים לשמור על עצמם ועל מדינת ישראל באמצעות כל האמצעים העומדים לרשותם. דווקא ביטוי זה יכול לסרס חייל מלתפקד נכון בשדה הקרב. 24) אסור שלאיראן יהיה נשק גרעיני ויש לעשות את כל המאמצים למנוע מאיראן נשק זה. כל הכבוד למערכת הביטחון שחשפה את כל המסמכים של תוכנית האטום האיראנית. כעת כל העולם מתייחס לנושא בכובד ראש. טראמפ פרש מההסכם וקבע 12 תנאים לאיראן הם לא יעמדו בתנאים הנ"ל ולכן יפעיל עליהם מכבש של סנקציות קשות "וייתן להם בראש". 25) אין לאפשר בכל סיטואציה, לעולמי עד, לערבים שנמצאים ברשות הפלסטינית לבחור לכנסת ישראל ואולי צריך לחשוב שגם ערביי ישראל הטוענים שהם בכלל פלסטינים לבחור לרשות ו/או למדינה הפלסטינית שהיא ירדן, כך נמנע רוב ערבי בשנת 2050 במדינת ישראל. כבר עכשיו צריך לחשוב חמישים שנה
כתוב תגובה ל- אקטואלי
18
למשגב כתבתך אינה נכונה
  חיגז   7/04/19 10:30
משגב את ליכודניק ותיק.אנו לא נגד הליכוד אלא כנגד ביבי כבר 13 שנה הוא בשלטון ב2019 אין בטחון.תחבורה מקרטעת .בתי חולים קורסים והפער החברתי הולך.וגדל אז תהיה ישר לאחר 13 שנה נחליף את השלטון.
כתוב תגובה ל- חיגז
19
ניצחון במלחמה מהו???
  אקטואלי   7/04/19 14:50
ניצחון במלחמה הוא השמדה של כל התשתיות (כבישים, גשרים, נמלי תעופה, נמלים ימיים, גנרטורים, פגיעה במערכת החשמל, פגיעה במערכת המים, פגיעה במאגרי נפט, פגיעה במרכזי תקשורת וטלוויזיה, פגיעה במערכות השליטה והפיקוד של האויב, פגיעה במערכות האינטרנט, ועוד) בנוסף פגיעה קשה במפקדים ובלוחמים של האויב, זאת בנוסף להשמדת מערך הטילים, הטנקים, מחסני תחמושת רכבים ועוד. אין לאפשר באמצע המלחמה הפסקות אש כולל "הפסקות אש הומניות" וזאת עד הכרעה ברורה ועד בקשה מפורשת של הצד השני בכניעה!!! ברור שכניעה לא תאפשר לאויב להרים את ראשו למשך 50 שנים לפחות, ולאורך כל הדרך יהיה תחת זכוכית מגדלת שלנו, כל סטייה מכתב הכניעה תביא לתגובה עוצמתית שלנו. דיי נשבר לנו מהתיקו הזה, בנוסף נשבר לנו מטענות הגנרלים שאין "פתרון צבאי" לבעיות במזרח התיכון. מדינת ישראל השקיע בגנרלים מיליונים על גבי מיליונים שיביאו את צה"ל לניצחונות. בסוף אנחנו מקבלים מהם "אין פתרון צבאי" ממש כל הכבוד לאותם גנרלים!!! כל גנרל שחושב כך מתבקש לעזוב את הצבא. היעוד של צה"ל הוא שמירת אזרחי המדינה וניצחונות בשדה הקרב. דיי כבר עם הסיסמא "הצבא המוסרי בעולם"!!! תפסיקו לסרס את החיילים והמפקדים בכל מיני "הוראות פתיחה באש" שמסכנות את חייהם של לוחמי צה"ל ואנשי הביטחון. בוודאי שנחרדתי שרמטכ"ל לשעבר, שרוצה להיות ראש ממשלה, מתגאה בכך שסיכן את חיי לוחמי צה"ל, גולני, עבור מחבלים ואזרחים של האויב. הגיע הזמן להבין שהמחבלים מנצלים את "ההוראות" הנ"ל לפגוע בחיילי צה"ל. הגיע הזמן לתת ללוחמי צה"ל "הוראות" חדשות שינטרלו את הניצול הציני שעושים המחבלים כנגדנו. בנוסף יש להפסיק לחפש את המחבלים בפינצטה, הגיע הזמן ללמוד מרוסיה וארה"ב איך הם פועלות בשדה הקרב כאשר יש אזרחים, זו לא הדרך לניצחון. אזרחים לא אמורים להיות באזורי קרבות. בטח לא מהפעיל מהבתים שלהם טילים, מבחינתי כל אזרח שנמצא במקום שכזה הוא מחבל ויש לפעול כנגדו בהתאם.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il