s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השמועות על "מותו הפוליטי" - מוקדמות
מאת: ד"ר חיים משגב  |  08/06/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
משגב חי ובועט
  ארי כספי   8/06/19 09:49
השמועות על מותו הפובליציסטי של משגב התבדו. לאחר ימים אחדים בהם הוא הפסיק לחזור על עצמו, התברר שוב שעוד "כוחו במותניו". אמת ! קשה לומר ללקיסר מרחוב בלפור יש יריבים רציניים, אבל נוכחנו שוב איך הקיסרית מובילה אותו באף. יורש העצר משום מה שותק...
כתוב תגובה ל- ארי כספי
האם הנך זוכר את זה:
  לקשישא ארי   8/06/19 11:34
האם לפעמים אתה אוכל א"ב? צהרים? ערב? אתה עושה מעט ספורט? יוצא לשירותים? מתקלח? ישן? יוצא לטיול? עושה קניות? מסדר את הבית? שוטף כלים? נפגש לפעמים עם המשפחה, השכנים? או שהנך איש בודד? הרי כבודו נכנס לכל מאמר, זורע שם את רעלו וארסו ועובר למאמר הבא. לעתים, באותו מאמר - פעמיים ושלוש. בשביל זה, צריך להיות צמוד למחשב יום ולילה! כנראה שכבודו אדם מנוון, מדולדל, שחדל להתפתח, שניטל כושרו הקודם. באנגלית מכנים זאת atrophied. למרבה הצער, יש עוד כמה כאלה באתר, והמעניין הוא שכולם סמולנים. +++++ נעלמת לכמה ימים אחרי קריאת התגובה הזו שלעיל. קיוינו וסברנו שנעלמת לחלוטין, אך למרבה הצער טעינו, איש מנוון, הנך ממשיך לזרוע את הארס שלך במאמרי ימניים. ליצן מדולדל ועלוב.
כתוב תגובה ל- לקשישא ארי
100% של תגובה !
  א.ל. רמת-גן   8/06/19 11:50
הארי קשישא לא לבד, הגולשים של האתר הזה יעריכו אם תפנה את אותה תגובה, למגיב הסדרתי, חברו לדרך של כספי ושמו בישראל שלמה המגבב.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
}}}13שנים נתניהו ראש ממשלה.
  לא דרך ולא תקוה   9/06/19 09:14
כתוב תגובה ל- לא דרך ולא תקוה
לרמת גני נמוך המצח
  הניה וילטר   13/06/19 16:53
תמשיך להצביע לביב והמדינה תמשיך לדעוך. אני בטוחה להלכת לקלפי עם פיג'מה.
כתוב תגובה ל- הניה וילטר
המשיכי הניה להיות כפויית טובה!
  ע_הראל   13/06/19 20:28
ואנו הציבור החכם והאחראי נודה לבורא עולם על שלומה של המדינה ועל כל הטוב היחסי לאזרחיה - ונזכה לבנימין ושרה נתניהו בבית רה"מ בשלום ובריאות בס"ד עד 2029 לפחות, עם ביטחון נחת והצלחות וכל טוב למדינה ואזרחיה, כולל סמולנים כפויי טובה. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
תודה על הדיאגנוזה
  ארי כספי   8/06/19 13:10
סוף סוף אני מכיר את עצמי. לפחות אינני משתמש בביטויים "מנומסים" כמוך. אולי תספר היכן למדת אותם. מה לעשות שאני מתעב (בפרוש לא שונא) את החסידים של הקיסר שלפני שנים הייתי אפילו מספיק תמים להצביע עבורו. לפחות אינני פוחד להזדהות.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
יפה סיכמת את דמותו
  מוטו   8/06/19 14:29
שמאלני לא יכול למלא את תפקידו ללא הבעת שלילה. אי אפשר להיות שמאלני בלי להראות שאתה מתעב את ביבי, הימין, הליכוד, איחוד מפלגות הימין, המתיישבים ביהודה ושומרון, חובשי הכיפה וכל מה שלא מספיק שמאלני. השלילה היא מהות השמאל, החיוב – או מה כן צריך לעשות, או הנשיאה באחריות לרעיון – זה כבר עסק למישהו אחר. לדוגמה: צריך למסור את הגולן לאסד. עברו שנים, סוריה הופכת למתנ"ס של דאע"ש. חבורת הגאונים שקידמה את הרעיון התפוגגה; צריך לספק יותר עזרה לחלש. נשמע טוב וחברתי לא? מתברר שהשמיכה קצרה ויש כאלה שלא משלמים מיסים. אז מאיפה להביא את הכסף? שאחרים ישברו את הראש. יש להם סיסמה: צריך למסור את יהודה ושומרון לחמאס. מסרנו את עזה, קיבלנו טילים אבל זה לא משנה. עכשיו אנחנו לא מדברים על הסכם פיוס עם העולם הערבי, כבר לא מדברים על הסכם שלום עם הפלסטינים, ירדנו למישור הקוסמטי ומדברים על התנתקות. כשיעופו טילים על נתב"ג מי ממנהיגי השמאל יעמוד וישא באחריות הציבורית? מי יגיד טעיתי? מי יתפטר ויודה שהדם על ידיו? מי? שמאל זה רק סיסמאות שמביעות שלילה - בלי הצעות, בלי אחריות ובלי מדיניות חברתית אמיתית חוץ מלהכניס את הידיים לכיס של משלם המיסים.
כתוב תגובה ל- מוטו
}}}ישראל לא עם אחד.
  נתניהו אחראי מס1   8/06/19 23:06
}}} בעיני נתניהו רשום כאחראי ראשי לתחילת התפרקות מדינת היהודים.זה תהליך שימשך לאורך כמה עשרות שנים אבל ישראל מתפרקת ונתניהו ירשם כמי שהתחיל בחיסולה למעשה של מדינת היהודים.
כתוב תגובה ל- נתניהו אחראי מס1
2
מנהיגות "ולהגיב בעוצמה" ,משגב?
  שלמה המגיב   8/06/19 10:01
כאשר כל אדם סביר , רואה בהחלטתו של נתניהו ללכת לבחירות חוזרות , תוך 5 חודשים , כהחלטה חוצפנית ומגלומנית , שגורמת נזק עצום למדינה ( כלכלי ,חברתי , חוסר יציבות ממשלי , אי ודאות ) , אזי משגב רואה בכך החלטה "שמוכיח מי הבעל הבית" !! . ואת המו"מ שעשה נתניהו עם "השמאלנים המשוקצים" ממפלגת העבודה , מפרש משגב , שנתניהו עשה זאת , לא כדי להישרד , אלא "להציג את קלונה של מפלגת העבודה" !!. ולאחר במאמרו הקודם , לא "התלהב" משגב , מפיטוריה של שרת המשפטים איילת שקד , אז עכשיו , התעשת "מלקק הת.." , הזה לנתניהו , ומפרש זאת כמנהיגות , "להגיב בעוצמה " עלאק , ובלשונו של משגב "פיטר את איילת שקד בלי להניד עפעף" !. ולבסוף , משגב , שכל מאמר שלו , הינו שיסוי והסתה כנגד מיגזרים פוליטיים\אידיאולוגים , שלא "זורמים" עם משנתו , פתאום מתבכיין ומלין על "חברה שעוסקת כל העת בהסתה ובהפצת שנאה" (!) , וואלה , ממש אימרה לבסס אייטם סאטירי על מגב , לתוכנית הטלויזיה "ארץ נהדרת" , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
}}מבראון חברון ועד היום נתניהו
  מגה חשוד בשחיתות   8/06/19 13:46
{{{ עצוב שכזה אדם ראש ממשלה כאן.
כתוב תגובה ל- מגה חשוד בשחיתות
הדבר הטוב
  עודד הנודד   8/06/19 15:26
של משגב הוא שהוא לא רק שפוט של נתניהו, הוא אפילו דוקטור!?!?
כתוב תגובה ל- עודד הנודד
3
השמועות על
  באום   8/06/19 11:05
"מותו הפוליטי" של נתניהו הם עוד טריק ו/או שטיק מבית היוצר של יחצ"ני השמאל שלמעשה ממחזרים את השיטות המסורתיות שלהם ולא מצליחים להמציא משהו חדש.גם "סיפורי שרה בהמשכים" הם חלק מאותו מסע יחצ"ני וגם זה נוסה בעבר,לא הביא תוצאות אבל שוב ושוב יוצאים פרקים חדשים כדי שיהיה לשמאלנים על מה לדבר כאשר הם נפגשים,לא יותר מזה. הלהט לבנות מדינה התחלף בלהט להעיף את נתניהו ושרה מבלפור למרות שמי שהכי מרוויח מתקופת שלטונו של נתניהו אלה השמאלנים עצמם.השמאלנים שאני רואה סביבי השתדרגו ברמת החיים פי שלוש ויותר בעשור האחרון אבל הם יורקים על מי שגרם לכך.סוג של הרס עצמי? סוג של טימטום? משהו כזה.אז עד כדי כך רוצה השמאל לשכנע אותנו שזה הסוף הפוליטי של נתניהו,שהוא מוכן לזרוק לנו סוכריות בצורת תשבוחות להישגיו של נתניהו כדי שעם הסוכריות נבלע גם את הסיפור על סופו הפוליטי.אז אנחנו נבלע את מה שנרצה אבל מעניין שאותם פרשנים שמציינים היום את הישגיו של נתניהו כפתיח לסיפור על סופו הפוליטי,סיפרו לנו כל השנים שלנתניהו אין בכלל הישגים.ולא רק זה,הם סיפרו לנו שהמדינה הולכת ונהרסת ונתניהו הוא ראש הממשלה הגרוע ביותר מאז ומעולם. אז כבר נאמר על הפרשנים האלה שהם למעשה קומיסרים בשרות המפלגה ולא נחזור על זה עכשיו. ופה נשאלת השאלה אם החברה הישראלית באמת משוסעת ומפולגת או מה שמפולג ומשוסע זה הסרט שמוקרן לנו בו משתתפים בסך הכל כמה אלפי שחקנים שרבים בינם לבין עצמם באמצעות התקשורת והאינטרנט והעם עצמו אמנם צופה בסרט פה ושם אבל ממשיך בחייו כרגיל.כי מי שמתעלם מהתקשורת,לא יודע אפילו שהעם מפולג וקרוע כי בחיים עצמם לא רואים שום סימן לקרע הזה. קרע זה קרע ואתה חייב להרגיש אותו.את הקרע והפילוג בקיבוצים הרגישו והיו תיגרות ומכות ומה לא.את הקרע בין הסוציאליסטים לרוויזיוניסטים לפני קום המדינה הרגישו ברחוב ובכל מקום.מכות,התנגשויות,סזון ומעצרים.במה בדיוק מתבטא הקרע היום? בזה שאיזה שדרן או פרשן או פוליטיקאי מספר לנו שיש קרע בעם ועל הדרך הוא שם את עצמו בפוזיציה של נביא בשער? אז יש חילוקי דעות ואולי הם חריפים אבל זה נראה שהקרע בעם זה בסך הכל סוג של פלטפורמה כדי להרים כמה מטיפי מוסר מיקצועים שגם הם כמו כולנו רוצים להביא משכורת בסוף החודש והם בחרו במקצוע שאומר שכמה שתחפור יותר בראשו של האזרח,ככה תרוויח יותר."הקרע בעם" זו הפקת ענק ורבים גוזרים ממנה קופון.
כתוב תגובה ל- באום
יש אמת בשלשול המילולי הזה
  משה דב   8/06/19 17:21
בכל הברברת המילולית של באום יש אמת אחת יסודית השכבות החזקות שאינן תומכות בנתניהו מאד הרוויחו משלטונו-אפשר לומר שזהו השוחד שהן מקבלות לא לפעול נגדו ברצינות. האספסוף יתמוך בו גם אם יגווע ברעב בגללו
כתוב תגובה ל- משה דב
תגובה פבלובית בולשביקית צפויה
  טודא   8/06/19 19:42
כתוב תגובה ל- טודא
באום, אתה צודק, ואני בטוחה
  הניה וילטר   13/06/19 12:42
שרבים ממצביעי הליקוק, נמוכי המצח, המתקלחים אחת לשבוע, מסכימים אתך.
כתוב תגובה ל- הניה וילטר
לא לכעוס》יש מקום שמור לסמולנים
  ע_הראל   13/06/19 20:37
אם לא מוצא חן בעיני הניה, יש מקומות שמורים לכל הסמולנים וכפויי הטובה במרתף 5- VIP בג'הנם. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
"לא חסיד שוטה" , בנוסח משגב
  שלמה המגיב   8/06/19 11:16
שימו לב , רבותיי הקוראים , איך במאמרו הקודם , הגדיר עצמו משגב "שאינו חסיד שוטה של ראש הממשלה " , וקרא בהתלהבות לנתניהו "לאפשר לשקד להמשיך כשרת המשפטים , ואף התעלה על עצמו מרוב התלהבות והציע לנתניהו " לצרף את איילת שקד לליכוד" . נו , ולאחר שכנראה גברת נתניהו ( והמבין יבין !) , לא "התלהבה" מהתובנות של משגב ומהצעותיו בנושא איילת שקד , ונתניהו פיטר את איילת שקד , בלי להמתין אפילו 3 חודשים עד הבחירות הבאות ותןצאותיהן , אז משגב כבר מזגזג חזרה במאמרו הנוכחי , ומשבח את מנהיגותו של נתניהו "שהגיב בעוצמה" , ולראיה לכך "פיטר את איילת שקד בלי להניד עפעף" , ומינה את אמיר אוחנה "שיעשה לביצור שילטון החוק במישר המשפט..." !!. אתם הבנתם איך מוכיח משגב , "שאינו חסיד שוטה של נתניהו" ( בלשונו ממאמרו הקודם ) ? . וואלה , אין מילים !, דוקטור למשפטים שעושה כאן באתר , צחוק מעצמו , כמו איזה עסקן סוג ז בליכוד , ומטמטם כאן את הקוראים בתובנות של איזה זקן נרגן , בפרלמנט שכונתי. ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לנאלח באדם המכנה עצמו שלמה
  לנאלח באדם   8/06/19 15:25
הנך במידה מסויימת תאום של הקשישא כספי. שניכם יורקים דומן, פסולת ואשפה לתוך כל מאמר ומאמר שאתם נכנסים אליו. שניכם בודאי אנשים בודדים היושבים יום וליל ליד המחשב. האיכות, הטיב והמידות הטובות הם מכם והלאה. אנשים בזויים. רק חורבן ורוע ניתז לכל עבר משניכם. עזי מצח וחצופים שמגדפים ומחרפים אדם ערכי ללא כל בושה. בבקשה לא להשיב לתגובה זו.
כתוב תגובה ל- לנאלח באדם
הבנתי את בקשתך
  ארי כספי   9/06/19 08:55
אתה בודאי רואה את עצמך "אדם תרבותי". אבל בניגוד לי ולאלה שחושבים כמותי קצת מתקשה לשמור על פיך מהזוהמה היוצאת ממנו. מעניין אם השתתפת בליכודיאדה.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
תגובה מלאת התנצלות של אדם
  התנצלות של מנוון   9/06/19 14:19
שנפגע מהאמת שנאמרה עליו. חרפה של מדולדל. ההערה הנ"ל 'לא להגיב' לא הופנתה אליך, חסר הבנה ושוטה.
כתוב תגובה ל- התנצלות של מנוון
5
גם אם היה עושה שלום ו
  הכל כרגיל   8/06/19 12:32
נותן לכל אזרח עני 10000 שקל לחודש ופרחים לשבת לכל משפחה(מכל סוג) היו שונאים את נתניהו(אלה ששונאים אותו היום ,האלדד יניבים והאזרח המודאג הנובח,המכונה ברק יסבירו לכולם למה צריך לשנוא אותו יותר)
כתוב תגובה ל- הכל כרגיל
6
לקום ולחזק דברך דר' חיים משגב
  חייבת ועדת חקירה   8/06/19 12:46
ממלכתית איך קרה שבשל גחמות של אדם מושחת ליבררמן ששותפים לו בנט ושקד הביאו לבחירות חדשות, חשבו השלושה שהינה הינה אטוטו הם כובשים את השלטון ברוח סערה, התזמון המבריק והגאוני של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר את שני השרים בנט ושקד, איך שנראים לי פני הדברים, בנט ושקד חודשיים מאז הבחירות לא באו לישיבות ממשלה בשל הסנוקרת שחטפו בצדק מהציבור, הנה לפתע לאחר התרגיל המסריח של ליברמן הופיעו השניים לישיבת ממשלה וזאת כדי לעשות אצבע לתוך עינו של ראש הממשלה, לא במובן המעשי אבל בואם בתיזמן הזה אומר הכל, אין ספק השניים היו מתואמים עם ליברמן, לשלושה לא אכפת מכולם חוץ משיכרון כוח לשם כוח, או אז הראה להם ראש הממשלה את הדרך החוצה ומיד, לא קמה שום צעקה על פיטורהם של הזוג בנט ושקד שכולם יודעים את טיב יחסיהם של השניים ומי זאת שקד באמת, בנט ושקד כל אחד בתורו ובסגנונו תוקפים ללא הרף את ראש הממשלה כשהם יושבים בתוך הממשלה שלו, כאלה אנשים בזויים הם, השלושה ליברמן בנט ושקד הם הם שהפילו את הממשלה, תחילה ליברמן ומיד לאחריהם הזוג בנט ושקד, להבנתי השלושה יקבלו מהציבור את המגיע להם ביום הבחירות, כל מעשה הנבלה של השלושה לקדם את עצמם לא יצלח, הצמד שקד ובנט גנבו לאור יום את כספי הבית היהודי ומכספי הגנבה הקימו הימין החדש שלהם, זה המוסר של הזוג בנט ושקד, מעשה הנבלה הזה לא זעזע את אמות הספין של ואת אבירי הדמוקרטיה וטוהר המידות המנפנפים לנו ללא הרף על השיחתות של ראש הממשלה, מי שמקבלת מחמאות משי ניצן ומנדלבליט מחשיד מאין כמותו אין יותר מסריח מכך בעת הזו, זו המדליפה הקבועה ממשרד המשפטים עשתה את העבודה עבור התקשורת המחבקת מושחתים כשנוח לה, ונוח שניים שי ניצן ומנדלבליט נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ובנט תוקף ללא הרף את ראש הממשלה, לענ"ד צריכה לקום ועדת חקירה ממלכתית, איך גחמות של ליברמן בנט ושקד שהיו המתואמים אתו גרמו לבחירות חדשות שעולות הון תועפות למשלם המסים, מעניין יהיה לדעת אם השלושה קיבלו שלמונים על מעשה הנבלה שהיו מעורבים בו,
כתוב תגובה ל- חייבת ועדת חקירה
7
באמת תהיתי
  מי   8/06/19 13:08
מי בעל המאמר המוטה הזה .עכשיו הכל ברור
כתוב תגובה ל- מי
8
מעריץ נבלים
  משגב האומלל   8/06/19 13:58
משגב הוא מסוג האנשים שמעריצים נבלים. זה עושה לו את זה לראות את ביבי משחית כל חלקה טובה בפוליטיקה. גרם לבחירות מיותרות בשביל לחמוק מדין? כל הכבוד! לא הצליח להקים קואליציה? גיבור! פיזר את הכנסת במקום להחזיר את המנדט? אלוף! עם טמבלים כמו משגב ביבי באמת עוד יחגוג על חשבוננו הרבההההה זמן!!
כתוב תגובה ל- משגב האומלל
בחודש שעבר הגיע משגב לגיל 80
  פסיכולוג קליני   14/06/19 17:22
והדבר מורגש בבלוגים שלו. מעריץ חסר תקנה של הביב הנוכל מבלפור, וזאת למרות היותו משפטן. בוש והיכלם משגב, ואני מייחל לרגע שתיעלם לנו לתמיד.
כתוב תגובה ל- פסיכולוג קליני
9
שלמה וארי בוטים או רובוטים
  יוסף מלמוד   8/06/19 14:24
המגיבים כאן באופן קבוע באופן בולשביקי פשיסטי פתטי. יש קרע בעם. דומא לכך, חברי ה0מאלנים מקבלים התקף אפופלקסיה כשמוזכר שמו של ביבי לחיוב. המגיבים האוטומטים לגופו של אדם ולא לגופה של מהות מראים את מחיקת המוח שלהם מחשיבה תקינה. לפני שיהיה חורבן נוסף, יש צורך באחדות, קבלת האחר ואהבת חינם.אפילו כשמדובר בשחור קטן דתי עילג וצולע.
כתוב תגובה ל- יוסף מלמוד
10
טעות- זה לא אישי, זה מאבק בין
  ייחודי   8/06/19 16:04
השקפות עולם, שני מחנות קוטביים בהשקפותיהם. היה ניסיון לחסל את בגין שרון ושמיר שאף הצליחו בחלקם. בקרב הכול לגיטימי לתפיסת הנאבקים.
כתוב תגובה ל- ייחודי
11
אתה מ-פ-ח-ד!
  אלטע קאקער   8/06/19 18:24
אם הרגשת צורך למנות את התגובות ההיסטריות של נתניהו בתור אינדיקציות לעצמה שלו, זה אומר שאתה מפחד. ואתה צריך לפחד כי למנות את אוחנה לממלא מקום שר המשפטים מצביע על כך שאין אף אחד אחר בליכוד שמוכן להשתתף במשחקי ה״נדמה-לי״ בין בשל האסוציאציה לנתניהו ובין בשל חוסר האמון ביכולות של נתניהו להמשיך את המינוי גם לאחר הבחירות. אבל יש גם נקודה נוספת שהלכה לאיבוד פה, הקבוצות שתומכות בנתניהו לא שותפות להעמדת הפנים שלו כאילו ישראל היא מדינה מערבית וליברלית. הם רוצים את ישראל מזרח-תיכונית ואנטי-ליברלית והם לא יעריכו את הקריצה שלו לשמאל. האמת, הרגעת אותי. אם אתה בכזו פניקה זה אומר שהעניינים מתקדמים לכיוון טוב יותר.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
12
הזיות משגב
  קורא   8/06/19 22:21
מעניין מה החומר שמשגב לוקח, נראה כמשהו טוב, או שמא זה אלצהיימר, הבנאדם -עד 120- כבר בן 80. נתניהו הכריז על נצחון אדיר בבחירות עם 65 חכי"ם ממחנה הימין. אז איפא הממשלה שהקים? אהה, פתאום ליברמן הוא ממחנה השמאל ויש לנתניהו רק 60 ח"כים, כלומר לא כל כך נצחון אדיר? הקרקע תחת רגלי נתניהו רועדת. גם תומכים מובהקים מתחילים לחרוץ לשון, זה רק זמן עד שיריביו בתוך הליכוד יבחינו שהוא מדמם ויעוטו עליו כמו כרישים. בחירת מבקר המדינה, זה לא נצחון של נתניהו אלא כשלון של כחול לבן הטירונים הפוליטיים. בזה נתניהו אשף. אבל עם כל גינוני הקיסרות והאשפות הפוליטיים נתניהו כאיש נבון וחכם מבין שהסוף הפוליטי שלו וגם חירותו האישית מגיעים לסוף. לא אתפלא אם יגיע לפתע לעסקת טיעון (ראו תקדים שרה נתניהו) יקבל עונש מגוחך ללא קלון, ויחזור זירה הפוליטית ויטען "ניצחתי."
כתוב תגובה ל- קורא
13
לא שונאים את ביבי.הבעיה: השוחד
  מסתייגים מהשוחד   9/06/19 17:22
כתוב תגובה ל- מסתייגים מהשוחד
BBנקי》בעיה=שקריsmall&תפירת תיק
  ע_הראל   11/06/19 16:12
סוף כנופיית הליסטים של הפרקליטות לתלייה !! היוע"מ מנדלבליט נמצא בלחץ נוראי מצד כנופיית פרקליטים סמולנים קנויים, שבשנאתם (היוקדת!) לימין ולBBנתניהו רודפים אותו על לא עוול בכפו, מפיצים שקרים גסים ותופרים נגדו תיקים שקריים. ●☆● וברוך ה' מנדלבליט שיודע שאין כלום כי לא היה כלום- מחק השוחד מתיקי 1000/2000, וכן רוקן את 2000 מתוכן (כתב שרה"מ לא התכוון לבצע כלום ממה שנוני מוזס קישקש איתו - רק הבעיה לשיטתו שBB משך זמן רב מדי כך שחוק "ישראל היום" לא יקודם (בעוד שהוא מבשל עם החרדים את הקדמת הבחירות)- ועובדה שהצליח בגאוניות להפתיע את ציפיטפוט ויהיר לפיד לחלוטין בס"ד! ●☆● ולגבי 4000 -שטרחתי לקרוא את פרטיכל הישיבה המסכמת במועצת הכבלים והלוויין בראשות גברת חי שגב, בה סוכם פה1 על דעת 17 המשתתפים (מתוכם 7 בעלי זכות הצבעה) כי אין שום עילה חוקית למדינה להתנגד (לבקשת האזרח אלוביץ') למיזוג החברות בזק*Yes אשר בבעלותו, וכל זאת לפי הדו"ח המקיף שהכינה חברה כלכלית חיצונית (אשר נבחנו בו כתריסר פרמטרים משפיעים בשוק התקשורת, ונמצא כי לא התחרות ולא שום דבר אחר בשוק התקשורת לא יושפעו לרעה מהמיזוג)! ●☆● ובכן זכותו המלאה של האזרח אלוביץ' לרצות את המיזוג בין 2 החברות שבבעלותו, ולמעשה הגברת חי שגב מסבירה למשתתפים (בתרגום חופשי) כי אין שום עילה למדינה להתנגד, ואם לא ננהג כך אזי המבקש אלוביץ' יפנה מיד לבג"ץ "וירים את כולנו על טיל" כי עשינו לו עוול! עד כאן כל בר דעת יקרא ויבין בעצמו כי נתניהו חף 100% בתור ראש ממשלה או שר התקשורת מכל נגיעה אישית בתיק 4000 (נקודה שלום!), מה גם שאלוביץ' ממילא קיבל ציון 100 במועצת הכבלים והלוויין - ולכן לא היה זקוק לא לביבי ולא למשה רבנו כדי לסייע לו כביכול בהליך אישור בקשת המיזוג שלו. ●☆● ואני אף טוען שנתניהו כאן צח כשלג אף ב200%; מדוע? כי לו נניח שהמצב היה הפוך (אולי בדרך ההומור, ששרה יקרה הסתכסכה קשות עם אשתו של אלוביץ'), והיא זו שהפצירה בראש הממשלה להזיק ולפגוע באלוביץ' מתוך נקמנות, ונניח (רק נניח) שהיו ליצנים כאלה ואחרים במועצת הכבלים והלוויין- ויתכן שלפי רוח המפקד BB פעלו לסכל את תוכנית המיזוג הנ"ל במזיד (כאמור ממניעים זרים ופסולים), כי אז האזרח אלוביץ' היה פשוט עותר לבג"צ נגד העוול שעשו לו במזיד, הלא כל הגורמים המקצועיים והסטטותוריים - לרבות רשות ההגבלים העסקיים (כמו גם כל הגורמים במועצת הכבלים והלוויין)- חקרו וחקרו ולא מצאו ולו בדל של השפעה שלילית של המיזוג (לא על התחרות ולא על שום דבר אחר בשוק התקשורת)! אם כן מדוע להתעלל כך באזרח הנכבד אלוביץ' על לא עוול בכפו? ועל כן איך פתאום קשרתם את ראש מחנה הימין לזה- כנופיית ליסטים חלאת ארורים? ●☆● הרי רק לאחרונה שר האוצר משה כחלון הסתבך כך פעמיים עם בג"צ, כאשר החליט לפי מדיניותו הידועה במשרד האוצר- כי אינו מוכן לא להעלות מיסים על הטבק לגלגול, ולא להעלות את מחירי החלב! והנה ראינו היטב איך בג"צ חד וחלק זרק את השר כחלון מכל המדרגות, משום שההחלטות בנושאים הנ"ל מסורות מאז ומתמיד (לשיטתו של בג"צ לטוב או למוטב) בידי הוועדות המקצועיות העצמאיות והרלוונטיות בכל נושא (כגון:- מועצת החלב או המועצה הציבורית למחירי החשמל, או גורמים במשרד הבריאות לגבי הטבק, וכן הרשות להגבלים עסקיים ומועצת הכבלים והלוויין לגבי מה שקשור לעסקי התקשורת), ועל כן אין בכוחו של שר בכיר וחכם ונבון ככל שיהיה, לעקוף סתם כך את מעשי המרכבה של הגורמים הסטטותוריים או הפקידים הבכירים בכל משרד ומשרד ממשלתי!! ●☆● בהמשך> ראה להלן》זכותו של שאול א
כתוב תגובה ל- ע_הראל
המשך》זכות אלוביץבחוק=לרסןWalla
  ע_הראל   11/06/19 21:40
זכותו של שאול אלוביץ' לפי חוק (והתקדים של בית משפט לפני כ4.5 שנים כפי שאסביר להלן) להנחות את העורכים בוואללה שבבעלותו הפרטית -לרסן את ההתקפות הארסיות על BB ומשפחתו! ●☆● זה משום שבית משפט (לא בג"צ) כבר קבע חד וחלק לפני כ4.5 שנים [נדמה לי לאחר שעובדים מערוץ 10 טענו כנגד מנכ"לם "הקודם הקודם?" שהוא נזף בהם (או מתכוון לפטרם), ככל שאינם מצייתים להנחיות העריכה שלו - שלא לתקוף את בעלי הערוץ]- לאמור כי ישנה בהחלט זכות לבעל הבית בכלי תקשורת פרטיים (ולעורכים הראשיים מטעמו)- להנחות את הכותבים בהתאם למדיניות של הבעלים, על מה לכתוב ועל מה לא לכתוב (כולל למנוע את מה שעלול להזיק בדרך כלשהי בעתיד- לשאר העסקים אשר בבעלותם)! ●☆● אגב בזמנו (להזכיר לכולם!)- העיתונאים ברשות השידור (שהיו תחת תוכנית רפורמה שלא הצליח המנכ"ל דאז יוני בן מנחם להשלימה עקב איומים תכופים בשביתות), הגיבו לקביעת בימש"ט הנ"ל לאמור שבתור שידור ממלכתי "למזלם הטוב" הם מוגנים (בחוק רשות השידור) מפני כל התערבות מצד המנכ"ל (שהוא העורך הראשי) בתכנים של השידור - ומאידך הם יהיו מוכנים ודאי להצטרף למאבקם העתידי של עיתונאים בערוצים מסחריים -בתקווה כי יזכו גם הם להגנה דומה בחוק מפני התערבות בתכני השידור שלהם! ●☆● בכל אופן לפי התקדים לעיל- הייתה גם לאלוביץ' זכות חוקית מלאה לפנות לעורך שלו בוואלה אילן ישועה, ולבקש/לדרוש ממנו לרסן לכל הפחות את ההתקפות (הארסיות בד"כ!) נגד בנימין נתניהו, ואף להשתדל להגיע לאיזון מסוים באמצעות סיקור חיובי לו ולמשפחתו "ככל שיתאפשר", למה לא? ●☆● כמוכן בוודאי שאין שום מניעה או פסול - במידה שרה"מ נתניהו (לפי הדלפות בתקשורת!)- נניח קרא לניר חפץ ששימש בזמנו הדובר של משפחת נתניהו, ואולי הינחה אותו פשוט למקד את עבודת הדוברות שלו (לכל הפחות מטעמי יעילות) דווקא מול אתר החדשות ואללה- שאינו עויין מראש את הימין או את משפחת נתניהו כמו קבוצות "הארץ" או "ידיעות" (ואולי "מעריב"). ●☆● הרי זוהי עבודת דוברות שיגרתית - כפי המציאות היום בארץ ובעולם, שאפילו מועצה מקומית קטנה (ועד קבוצת כדורגל שמכבדת את עצמה), ואפילו כל מחוז במשטרה יש לו דובר משלו! ואם כבר יש דובר(ים) למשפחת נתניהו, אז עם מי רציתם שיעבוד, האם מול עיתון הארץ תומך המחבלים? או שמא מול ידיעות / Ynet של נוני מוזס האויב המר של הימין ושל נתניהו מקדמת דנא? ●☆● ובכן זוהי ההתנהגות לגיטימית לחלוטין (גם) מצד אלוביץ' כלפי אתר ואללה, ואפילו מעוגנת בחוק וגם בתקדימים משפטיים, לכן חבל שהפרקליטות הסמולנית חסרת הבושה - זו פעם ראשונה בארץ ובעולם, מנסה לטעון ברוב טיפשותה כי מי שזוכה לסיקור עיתונאי מציאותי (ואפילו מצומצם מאוד), משמעו שהוא מקבל "טובת הנאה" (ועוד תמורת שוחד רחמנא ליצלן)! על כן בושה לכם כנופיית השודדים הארורים (בצווארון לבן) של הפרקליטות שתיזכרו לדיראון עולם על שתפרתם תיקים משום מקום, ופיברקתם עדויות שקר למכביר (ואנו בימין שומרים על זכותנו לנטר ולפקח על פעולות הרמיה שלכם, ולא תעמוד לכם שום חסינות ולא תקופת התיישנות על הפשעים והזדונות שלכם). ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
על השוחד של נוני ללפיד ולאשתו
  קידי   14/06/19 18:03
ברור שהכוונה לשוחד של נוני ללפיד ולאשתו. או ה-50 מליון שגנץ ניסה לגלגל דרך חברים במשטרה, או ... או שפשוט אי אפשר להצליח לבלבל שמאלן עם עובדות. כרגיל
כתוב תגובה ל- קידי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il