s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
מה בעומק ליבו חשב חסן נסראללה על נותן לחמו חמינאי? ומה חשב יחיא סנוואר, שכה רצה לגרור את אירן למלחמה, והנה ההר הוליד עכבר?
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התנשאות ושנאת חינם
מאת: ד"ר חיים משגב  |  21/06/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ומשגב מתחיל כבר להשתגע
  שלמה המגיב   22/06/19 00:10
משגב מלין על "שנאת חינם" של אנשי "מחנה השמאל" כנגד מחנה הימין , מתאר היסטוריה מלאת הגזמות וסילופים והסתה כנגד השמאל עוד מלפני קום המדינה , ולקראת סוף המאמר המסית הזה כנגד כל מי שהינו בעל השקפה שמאלית , הוא כבר עושה מהשמאלנים בוגדים חד משמעית כאשר אומר ואני מצטט - " אני אפילו רואה כמה מהם ( השמאלנים) עומדים על הגגות ומסמנים לאויבנו לאן לירות את הטילים" !!!. נו , וזה הדוקטור הפסיכופט הזה , שעוד מלין על "שנאת חינם" ? . אתם הבנתם איך רואה משגב את אנשי השמאל ? . טוב , אם כך , כדאי שכבר כעת יתחילו "לחסל" אותם , לפני שהם "יתחילו לסמן לחיזבללה ולחמאס " , היכן לירות את הטילים , וכנראה שיסמנו את הערים בישראל שבהם רוב המצביעים הצביעו לימין , והמבין יבין. תראו עד לאיזה רמה של אובססיביות כנגד כל מי שלא "זורם" עם השקפותיו האידיאולוגיות\פוליטיות , מגיע חתיכת פסיכופט עם תואר דוקטור , כאשר כך רואה את מה שהם ( השמאלנים) עלולים לעשות ! , לא פחות ! , לסייע לאויב לירות טילים בבני עמם ! . וואלה , ואני מצפה כאן באתר , מאנשי ימין אידיאולוגי , שהינו לגיטימי בהחלט , שיתייחסו כעת לתובנות של הפסיכופט הזה , שכבר מתחיל להשתגע לגמרי , ולא צריך להיות איזה פסיכיאטר מדופלם , כדי להגיע למסקנה הזו . ממש מביך ומבייש את כל האנשים הנורמלים וההגונים בעלי השקפה אידיאולוגית\פוליטית ימנית , שאדם כזה נמנה עם מחנה הימין. טוב , הרי כבר חודשים אני מתריע , ממאמר למאמר שלו מדי שבוע , שהדוקטור הזה , כבר מידרדר נפשית , וכעת הוא מגיע לתהומות שאיש לא יכול היה להאמין שניתן להגיע אליהם . נו " השמאלנים מסמנים לאויב לאן לירות את הטילים" על בני עמם !!!. אני "מת מסקרנות" מה עובר על בני משפחתו של משגב , אם אילו התובנות שלו , נו , אולי הגיע הזמן שילך לטיפול ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, סחתיין על המומחיות
  מגיב ותיק   22/06/19 00:31
החדשה שלך...

והרי אתה תמיד שואל אם הבנו, שלוימל'ה כולנו הבנו אותך.

1. משגב המעיט בעוצמת השנאה והבוגדנות של השמאל כלפי הימין כן, עוד מלפני קום המדינה.

2. משגב לא הסית כלפי כל בעל השקפה שמאלנית, אתה מקשקש.

3. אכן משורות השמאל (והשמאל הקיצוני) יצאו לא מעט בוגדים, אלה עובדות היסטוריות (החל באהרון כהן משער העמקים וכלה באדון דגן שהשתנקר אצל האמריקאים ואף התגאה על כך
mida.org.il/

(ובאמצע היו עוד הרבה נבלים)

4.אני די מופתע... לא ידעתי כי בנוסף לכך שהנך עוסק במשפט (שהרי על כך העדת בעבר) שאתה גם מומחה בתחום בריאות הנפש... אכן איש אשכולות...

5. אני בכל מקרה אשמח על כך שד"ר משגב ימשיך לתקוע כאן כל שבוע סיכות בבלון השמאלני ושאתה תקפוץ לתקרה על כך...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
}}}4מליון ערבים6מליון יהודים
  ישראל דו לאומית!!   22/06/19 11:45
{{{בין הים התיגון לנהר הירדן חיים 6 מליון יהודים ו4 מליון ערבים (בלי עזה)=עובדות. ===מ67 ישראל מדינה דו לאומית === נתנינו לא מגפר לנו איך מתמודדים עם זה.
כתוב תגובה ל- ישראל דו לאומית!!
באיזה צד היה אודי אדיב
  ב,ל   22/06/19 16:51
חבר פעיל במצפן חבר קיבוץ שהיה ושותף בחולית חבלה
כתוב תגובה ל- ב,ל
משגב "לא מסית" , מגיב ותיק ? .
  שלמה המגיב   22/06/19 09:09
זהו , מגיב ותיק ? , גם אתה "רואה את השמאלנים עומדים על הגגות ומסמנים לאויבנו לאן לירות את הטילים" ? , האם אין לך מה לומר על התובנה הזו של משגב ? , מה אתה "מתלהב" באופן פאבלובי מכל תובנה של איש ימין כאן באתר ? , אין לך דעה עצמאית משלך ? . האם אתה איזה ילד בגן ילדים , שמתלהב מכל מילה של הגננת שלו , כי הוא אוהב אותה ? , ואתה עוד טוען שאני "מקשקש" ? . כל התובנות הללו , של אנשי שמאל כלפי אנשי ימין בדימוי לנאצים ( חבר הכנסת כסיף כלפי אנשי ימין והמתנחלים ) , ושל אנשי ימין כלפי אנשי שמאל בדימוי לבוגדים , ושל חילוניים כלפי חרדים שהם עלוקות ופרזיטים , ושל חרדים ( ח"כ אייכלר) כלפי חילוניים שהם אנטישמיים , זה שיח מגעיל , שהגיע הזמן שיוקיעו אותו מכל צד פוליטי , ומכל צד אידיאולוגי , וממך אני מצפה שתביע את הסתייגותך , מהסגנון הזה של משגב , שכבר מגיע לרמות בלתי מתקבלות על הדעת , ואל תופתע אם "סיפור רצח רבין" , יחזור , וכדי להגן על עם ישראל מפני "בוגדים" שמטווחים את החמאס והחיזבללה , היכן לירות טילים על בני עמם , אז איזה איזה פסיכי "שמתלהב" כמוך מהתובנות של משגב , יזרוק רימון רסס על איזה כנס של שמאלנים ( זוכר את אמיל גרינצוויג , מגיב ותיק ?) , או "יתקע" כדור בראש של איזה פוליטיקאי שמאלני , כי משגב הסביר לו שכך הוא יגן על עם ישראל , מפני אילו שמטווחים את הטילים של האויב כלפיו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד התייחסות למגיב הותיק
  שלמה המגיב   22/06/19 09:20
בעצם מה לי כי אופתע , "מהתלהבותך" מהגיגיו של משגב , כאשר גם אתה כבר מתחרפן ומציג את ראש המוסד לשעבר , אלוף במילואים מאיר דגן , כבוגד בעמו !!. התייחסות בסגנון כזה לאנשים שאינך מסכים עם דעותיהם , כמו שלך וכמו של משגב , הינה "בעייתית" מאד ומצביע על הלך רוח ומצב נפשי "בעייתי" של האומר אותם והמבין יבין. וואלה , מגיב ותיק , הפתעת אותי לגמרי , נו , שאתה "תידבק" כך למשגב , שכל טמבל מבין שהזקן הדוקטור יורד לגמרי מהפסים !!. לא להאמין !. ממך לא ציפיתי לכך. תהיה לי בריא , מגיב ותיק ותשמור על עצמך , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, כמה הערות :
  מגיב ותיק   22/06/19 09:45
1. צר לי, אתה מסלף את דבריו של משגב לנוחיותך.

2.בענייני "התלהבות", אני בעיקר לא מתלהב מההתלהמות שלך כנגד משגב.

3. אכן אני טוען שאתה מקשקש, משגב לא טען כך כנגד כל השמאלנים, קרא שוב.

4. מסכים אתך לגבי ריסון בהתבטאויות, אבל השמאל לוקח בגדול את כתר ההתבטאויות הניבזיות ומוטב כי יפשפש במעשיו ובדבריו, אבל למה שנלך רחוק ? אתה בעצמך כאן כעת בתגובותיך השתלחת באופן מחפיר במשגב עם ביטויים מתחום רפואת הנפש ולא בפעם הראשונה.

5. לגבי מה שאני צריך להסתייג ומה לא, אני תומך בכל מילה של משגב ומניסיון אישי אני טוען שהוא עוד היה מתון.

6. מה דחפת לכאן את רצח רבין ? שלוימל'ה, אתה במצוקה ?

7. לא יעזרו לך ההתפעלויות מדגן "ראש המוסד", דגן ביצע מעשה בגידה.(ומהיכרותי עם אנשים כאלה, הם המסוכנים ביותר לעם ישראל, לאחרונה דביל כושל אחר, גם לשעברניק כראש מוסד התבטא בטיפשות מדהימה , אם אתה רוצה את שמו, בדוק בכוכבים...)

8. על דברים כאלה סבתא שלי הייתה אומרת, טול קורה מנגד עינך.

9. אגב, תודה על איחולי הבריאות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
כל מילה בסלע. במדינת ישראל
  בני בנקר   22/06/19 10:21
בוצעה הפיכה(פוטש) משפטית,כנגד הדמוקרטיה הישראלית ושלטון נבחרי העם,הפוליטיקאים,לא המילה המכובסת "מהפכה". קבוצה של פקידים ממונים,בד"כ עם השכלה משפטית בלבד,לפעמים תואר ראשון בלבד,החליטה שבכל נושא עלי אדמות היא מבינה יותר מכל מומחה לנושא ושמה עצמה בנעליו. "שופטים" אלה,בעזות מצח בוטה,ע"י המצאת "פרשנות תכליתית" ושאר הבלים מבית מדרשם המציאו בניגוד לחוק,כפי שקובע פרופסור דניאל פרידמן "חוקה",ללא שום הסמכה מפורשת לביטול חקיקה בשום חוק ולאחרונה מצעידים את עצמם ואת המדינה כולה אתם בצעד גדול לתוך התהום: הם החליטו שהם יקבעו גם את תוכן החוקה שהמציאו,הם ולא נבחרי העם בבחירות דמוקרטיות. אני בז להם.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
יש עוד דרכים.
  יוסי מ.   22/06/19 10:37
לא מתאים לך מגיב ותיק לרדת לבנקט. אני מעיר רק על ענין מאיר דגן, ,גיבור ישראל שאתה מכנה אותו בוגד. לא נרחיב ולא נסביר. חבל שגם אתה לא שם צפה גבולות. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
נכון יוסי...
  מגיב ותיק   22/06/19 10:50
אחד הדרכים המומלצות הוא להתעמק בחומר ולא ללכת שולל כחסידים שוטים אחרי סופרלטיבים כמו "גיבור ישראל".

איך שלא נהפוך את זה, האיש בגד , וקצת חומר מקדים בשבילך על הנושא :

mida.org.il/
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק
  יוסי מ.   22/06/19 12:16
מגיב ותיק. אתר מידה הוא שווה ערך למקורות המידע של הארץ, כל אחד ממקומו הוא, שניהם משרתי מטרה פוליטית שניהם מוטים . אשר לענין של דגן ומניעת ההתקפה שרצו ברק (שותפו של נתניהו בהנהגה המדינית מי שהתגאתם בו עד שגם הוא התחיל לדבר אמת), ושותפו הזוטר נתניהו לבצע באיראן, כדאי לך לזכור שאם כל הפרטים שפורסמו מסביב בכל המקומות הרי שלא היתה החלטה חוקית לביצוע פעולה, (החלטת קבינט,שם לא היה לצמד הפוחזים ההוא רוב). לכן יכול לבוא אדם ולהגיד ביושר מוחלט ואמונה פנימית ממש כמוך, שדגן ויתר ראשי השירותים למינהם, חסכו לצמד ההוא ולנו קצת צרות, אולי אישומים והאשמות כבוגדים. בכל מקרה אני לא הייתי רץ לקביעות כמו בוגד על אף מנהיג ,הרי יכול היה מנהיגך הפוליטי לפטר אותו בזמן אמיתי, למה לא עשה? בוא תשאיר את הדברים המיותרים למגיבים אחרים שמפוזרים כאן. יש לך מספיק טיעונים והגיון גם בלי להיזקק לדברים חסרי שחר ו-או הצדקה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
יוסי
  מגיב ותיק   22/06/19 12:43
1. תתייחס לעובדות שמועלות במאמר המבוסס על תחקיר של גב' אילנה דיין (אגב, ראיתי את התחקיר כשהופיע בפעם הראשונה ולטעמי גב' דיין הייתה מאוד אוהדת את דגן, אפילו עשתה לו הנחות) ולא לגופו של אתר.

לכן טענתך נגד אתר מידה אין לו שום רלבנטיות, חפש בעצמך מאמרים בנושא ואפילו תמצא באחד מהם את דגן מתגאה במעשה הבוגדנות שלו.

2. בקשר להחלטת הקבינט וחוקיות ההתנהלות אתה מטעה את הציבור.

3. בשום מקום דגן לא העלה שאלות חוקיות סביב העניין אלא פעל כמעט במחתרת, לסכל את העניין אצל האמריקאים ולכן טענתך לגבי עניני חוקיות, היא מפלט לא רציני.

4. דגן יצא מהעניין רק בגלל שנאת השמאל לנתניהו ואם דגן מצטרף, אז מה טוב.

5. לכן אני ורבים אחרים טוענים, עם כל הכבוד לדגן על פועלו בעבר, דגן בגד ..
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
צריך להגיד אמת.
  יוסי מ.   22/06/19 19:13
אני לא אגרר לדו שיח שבבסיסו מוגדר דגן כבוגד. אותו כנ"ל לא כשנתניהו יהיה במוקד. יש דברים וענינים שמחוץ לבסיס משותף של שמונים אחוז מהעם. ראיתי את עובדה עם אילנה דיין. זה שמור אצלי בהקלטה.אני זוכר כל פרט בענין ההוא ולא רק את הראיון. באשר לאתר מידה, הוא אתר עם עמדה פוליטית ולכן "עדותו" לפחות צריכה להיבחן, בטח לא כתורה מסיני. אבל זה לא הענין.הענין הוא שאני לא מטעה אלא אתה טועה. לא היתה החלטת קבינט על הכנות לפעולה באירן. ההוראה "לדרוך את המערכת" היתה של צמד רעים, כשנסיונות שלהם להשיג רוב בקבינט,נכשלו. בלי החלטת קבינט,הפעולה שלהם ותקיפה באירן היו לא חוקיות,ולכן כל מי שעשה למנוע אותן הוא בצד של הטובים. נכון שדגן לא הסתתר מאחרי אי-ההחלטה ולו רק כי אמר בראיון ההוא ובעוד כמה מקומות, שהוא לא מתיחס לדיוני קבינט. המידע בא ממקורות אחרים, בינהן שטייניץ. תבדוק. מסקנתך היא לא ראויה, ובגלל הכבוד שבשיחות ביננו אני לא משתמשב מילים אחרות. אתה לא כתובת לדברים כאלה בעיני. עכשיו, כשאתה אומר "שינאת השמאל" זה מעלה בי חיוך וקצת הערכה לתועמלן נתיהו שהצליח לקבע מונח כזה בתודעה שלכם. מי שלא תומך בו הוא שמאלן.שמאלן שווה בוגד ומכאן השמיים הם הגבול. לרשימת השמאלנים נוסבפו בחדשיים הארונים גם בנט, ליברמן,סער, והשבוע גם הורוביץ ראש הלישכה. נו באמת. רחמנות על האיש ומחנהו שכבר לא רואים כלום.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
אויש' יוסי....
  מגיב ותיק   22/06/19 21:51
אתה ממשיך להתעקש על ענינים חוקיים או לא (ואני לא כתבתי בשום מקום שהייתה החלטת קבינט) וזו דרך להסיט את הנושא משיתוף הפעולה הבוגדני של דגן עם שר ההגנה האמריקאי לשרת את האינטרסים האמריקאייםל לענינים אחרים שלא קשורים לנושא.

(אגב, היו מספר דיונים (של השמיניה) על מוכנות צה"ל, והסיפור נע לקראת תקיפה ישראלית, אך לא אכנס לזה ואל תעלב יוסי, מה שאני כבר שכחתי בנושא, אתה טרם למדת...)

הייתה כאן פעולה של הדרג הפקידותי עם מעצמה זרה נגד מקבלי ההחלטות וטרפוד הנושא - ובתורכית מדוברת קוראים לזה בגידה ואם עדיין לא הבנת את זה אז צר לי.

עזוב עניין ביבי , איני מצפה ממי שתמך באלמרט המושחת עד לשד תחתוניו, לתמוך בביבי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הבהרה וסיום עם חיוך...
  יוסי מ.   22/06/19 23:41
כדי לסגור את הפינה הזו, אולמרט הוא נער מקהלה מסורס לעומת ראש משפחת הפשע נתניהו. זה כדי לשים אמת על מקומה. באשר למי שיש ללמוד, אני מקבל ברוח טובה ובחיוך את הערתך זו. ולא ניכנס לויכוח שכן קינאת סופרים תרבה חוכמה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
ועוד
  יוסי מ.   22/06/19 19:47
אגב מגיב ותיק, גם דגן וגם שביט היו ראשי מוסד עם אוריינטציה ימנית ברורה.אותו כנל פרדו שמונה על ידו וגם הוא ברשימת הבוגדים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
בסדר...
  מגיב ותיק   22/06/19 22:16
גם ציפי ליבני וגם אולמרט התהדרו בעברם בתפיסה ימנית.
אז מה ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מי שפועל אצל מעצמה זרה כנגד
  בני בנקר   22/06/19 11:08
החלטות ראש הממשלה ושר הביטחון הוא לא רק בוגד הוא גם קושר נגד השלטון החוקי.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
צריך להגיד אמת.
  יוסי מ.   22/06/19 12:21
למה אותו ראש משפחת פשע לא פיטר אותו והביא אותו לדין??? אולי כי מה שהוא ניסה לעשות, התקפה באירן בלי החלטה ,יותר נכון נגד החלטת קבינט, היא סוג של בגידה???? מה עם מתן אפשרות למקורבים לגזור קופונים מעיסקת צוללןת וספינות מיותרות?? בגידה? המ עם קבלת שוחד של 17 מליון מדוד שיש לו ענין בטיסמקרופ, בגידה?? תיזהר, זו מילה כברה מדי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
זאת בדיוק המילה שראשי "שחור
  בני בנקר   22/06/19 12:37
לבן" השתמשו נגד נתניהו,להם מותר,הם "משלנו"...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אפשרות נוספת
  יוסי מ.   22/06/19 15:06
זה לא טיעון אפילו ברמה של האתר הזה. הצבעים שלנו הם כחול לבן. שחור לבן זה החרדים האנטי ציוניים שלהם אתם מוכרים את המדינה, רק כדי להיות עוד קצת בשלטון, בלי לחשוב שבעוד עשר שנים, שליש מהאוכלוסיה תהיה נזקקת סעד (מהמדינה הציונית שממנה מתנערים שותפי נתניהו ו"המחנה הלאומי"). וכן, היום זה כבר רק לא ביבי, כי הוא גנב, משחד ומשוחד, טמע פתלוגי ,שכל סביבתו וקרוביו ומקורביו הם עברינים וקוטפי קופונים על חשבון רכש בטחוני, שהוא מפלג מסית שקרן רמאי וכן, גם חבר של טראמפ(תודה לאל). בקיצור זה ראש משפחת פשע ועדר מעריציו מול כל ראשי מערכות הביטחון לדורותיהם, שמיצצגים חצי עם ושחלק גדול מ"המחנה הלאומי" עריך אותם אך מצוי בדום שתיקה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
משגב כבר משוגע.
  שלמה טעית   22/06/19 10:30
כתוב תגובה ל- שלמה טעית
גם
  שמ   22/06/19 13:20
אם הוא גלש קצת בעניין העומדים על הגג ומכוונים את יורי הטילים(סביר מאוד להניח כך בעזרת אודי אדיב הצנחן הגיבור היהודי למשל-מה כבר ההבדל המהותי האידיאולוגי בין זה לבין קבלת הכשרה מסוריה בדמשק להכנת מטענים והנחתם באוטובוס שאימו נוסעת בו מקיבוץ גן שמואל לעפולה נניח?לא סביר לחשוש כך?),למה אתה מכחיש את האמיתות ההיסטוריות שהביא בעניין השנאה של הסמול לימין ועשיית כל המעשים המגונים הנוראים בלוחמי אצ"ל ולח"י?אני מודה שאתה מצליח לעוות את האמת בכל תגובה שלך.בכישרון רב.
כתוב תגובה ל- שמ
"גלש קצת" בנוסח אדון שמ
  שלמה המגיב   22/06/19 16:28
נו , כמה "אודי אדיבים" אתה יכול לציין , מאז קום המדינה ? , אפילו יד אחת תספיק כדי למנות אותם , הלא כן ?. הרי מאותו קיבוץ של אדיב , היה גם "השמאלני" רחמנא ליצלן אורי אילן שנפל בשבי ולא מסר סודות למרות שעונה קשות אצל הסורים עד מוות , הלא כן ? . זה הפרמטר שלך ושל משגב , לאפיין את מידת הנאמנות של יותר משליש מאזרחי ישראל למולדתם ? , זה רציני , אדון שמ ? , מה זה השיח הרדוד והמסית הזה ? , לך תבקר בחלקות הצבאיות בקיבוצי השומר הצעיר ואחר כך בחלקות הצבאיות בערים שמזוהות עם בוחרי הימין , ותהיינה לך כמה "הפתעות סטטיסטיות". דרך אגב , גונן שגב , "ידיד האירנים" היה בכלל ימני בהשקפותיו הפוליטיות והמבין יבין. ואם אברושמי ויגאל עמיר "הימניים" עשו את מה שעשו , אז זה יהיה פרמטר לאפיין "סכנה צפוייה" מצד אנשי ימין ? , נו "גלש קצת" , אדון שמ ? , משגב צופה שאנשי שמאל פוליטי\אידיאולוגי יטווחו לאויב את ירי הטילים על אזרחינו !!. זה כבר לא "גלש קצת" ולא הגזמה , אדון שמ , זה כבר שנאה תהומית חסרת פשר וטרוף מערכות של חתיכת פסיכופט שיורד לגמרי מהפסים בגילו המופלג והמבין יבין. ממש מביש ומביך , איך אנשי ימין לגיטימי כאן באתר לא מגנים זאת ויש שאפילו מזדהים עם זה. נ.ב. "המעשים המגונים הנוראיים" באנשי אצ"ל ולח"י , היו במקרים ספורים ולא היו בכלל תופעה ,ומי שמציין זאת כראיה , למה שהוא מצפה בעתיד מאנשי שמאל , אז הוא בור לא קטן , וגם שקרן וגם מסית וגם אדם מיסכן רווי שנאה ואולי הכל ביחד והמבין יבין. יש גבול לכל דבר , אדון שמ , ואבותינו וסבינו לא בנו כאן מדינה ליהודים , ששמוק כזה כמו משגב , יפלג אותה ויהרוס אותה בהסתה של יהודים איש ברעהו. תהיה לי בריא אדון שמ.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה רק מוכיח את דברי משגב!..
  את   22/06/19 19:31
בשנאתך המתלהמת אתה "מזדעזע" מהאפשרות שאנשי השמאל הרדיקלי עלולים "לסייע לאויב לירות טילים בבני עמם", אבל שום זעזוע, ולו במידה אחת מהעובדה שאנשי השמאל לא סייעו, אלא רצחו במו ידיהם את בני עמם על האלטלנה?? ושעינו את בני עמם, לפני שהסגירו אותם לבריטים, בידיעה שהבריטים עלולים להוציאם להורג, שהעלילו על בני עמם עלילות דם כמו ברצח ארלוזורוב, שעם קום המדינה אנשי השמאל מנעו מאנשי האצ"ל והלח"י למצוא עבודה, ודנו את משפחותיהם לחרפת רעב, שכינו את מנחם בגין ואנשי הימין "נאצים" ואת ז'בוטינסקי "היטלר"??? דברים אלה יכולים לא לזעזע רק אדם חסר אנושיות, ושמאלן כמוך!!
כתוב תגובה ל- את
כבוד
  שמ   23/06/19 11:00
ל - את!פגעת בנקודת התורפה של "שלמה המגיב" שכמנהגו שלא בקודש מעוות ומכסה את דברי המגיבים והופכם לחוכא ואיטלולא.כבר אמרתי שכשרונו של הנ"ל לעשות כן רב.כל מה שקרה מעט מדי אליבא ד"שלמה המגיב" עוד יתרבה למרבה הצער על ידי יהודינו הישראלים והתפוצתיים כי יש בהם לא מעט נבלים שימכרו את עמם ומולדתם ובלבד שיקבלום-האנטישמים/ עברייני זכויות אדם/משת"פים עם מחבלים ושאר חלאות בארצות העולם.כך היה בארץ ישראל בברית הרספובליקות הדמוקרטיות העממיות בגרמניה הנאצית בארצות העולם ובמדינת ישראל.וכך יהיה ועוד יותר גרוע גם בעתיד.כי אין קץ לנבזות האדם בעיקר לאדם היהודי.ואין חדש תחת השמש.
כתוב תגובה ל- שמ
2
}}}נתניהו מגה חשוד בשחיתות
  מחברון בראון ....   22/06/19 00:33
/// נתניהו מסכן שילון החוק בישראל /// נתניהו פוטר דתיים וחרדים מצהל ומעביר להם יותר תקציבים . /// נתניהו מגה חשוד בשחיתות אם אין כלום למה כל המשחקים??? /// נתניהו מתעלם שהשחיתות בנושא הצוללות למה??? /// נתניהו מתעלם מ57 סעיפי חשדות בשחיתות בפרשות הקשורות להתנהלותו.
כתוב תגובה ל- מחברון בראון ....
{{{ 13 שנים נתניהו ראש ממשלה
  לא הוסיף גרם ערך   22/06/19 08:03
{{{ 13 שנים נתניהו ראש ממשלה בהם לא הוסיף גרם של ערך לעם ולמדינה. }}} 13 שנים נתניהו רק הוביל לקיטוב וארס בין יהודים ליהודים ויהודים לערבים {{{ 13 שנים נתניהו משחד דתיים וחרדים פוטר אותם מצהל נותן להם יותר תקציבים והופך אותם לשליטים. {{{{{ עדיף לפרק ישראל ל 2 מדינות כמו אחרי מלכות שלמה }}}}}
כתוב תגובה ל- לא הוסיף גרם ערך
3
מה אתה מקשקש ?
  רספוטין   22/06/19 03:52
שביט מאיר דגן יעלון אף פעם לא היו מהשמאל הם פשוט אנטי ביבי מסיבות מוצדקות. אז ככה זה לא יעזור לך להסית נגד אנשים בתואנה שהם שמאלנים, אלה אנשים עם דיעה. ואתה קאקה.
כתוב תגובה ל- רספוטין
האנשים שהזכרת הם שמאלנים
  למגיב גס הרוח   22/06/19 05:35
לחלוטין. בשל היותם כאלה - שנאתם לנתניהו עזה. שוטה ואיש חסר תרבות שכמותך.
כתוב תגובה ל- למגיב גס הרוח
4
אני באמת שונא אותך משגב
  משה דב   22/06/19 07:32
וזו לא שנאת חינם-אתה מזכיר לי למה צריך לשנוא את הימין. התותח שירה על אלטלנה היה תותח קדוש כי הוא הבהיר שיש במדינה רק שלטון אחד וצבא אחד. הנשק שאבד לא שינה-מ9/1948 לפחות יכולנו לכבוש את כל הארץ -הממשלה החליטה שלא מסיבות טובות מאד . מי שמחנך לשנאה זה הימין בגלל שבשנים הקריטיות לא הוא היה בשלטון והמדינה הוקמה לא על ידו. חוץ מזה הכל בסדר-אמשיך לשנוא אותך משגב וכל מה שאתה מייצג בדמות לאומנות חשוכה ,תמיכה אקטיבית בשחיתות ודמגוגיה צעקנית
כתוב תגובה ל- משה דב
5
תועמלנים עם שיטות מהעבר ההוא
  יוסי מ.   22/06/19 07:37
התנשאות ושינאת חינם? אתה פשוט פוליטרוק עלוב, חלול וחסר משמעות שכן אתה מגן על מי שמתברר יותר ויותר כפושע, מי שמקדים שלוש פעמים בחירות על רקיע אישי ומשקר לעדר מרעיתו על הסיבות האמיתיות. מי שרותם את כל מחנה הימין לעגלה המשפטית שלו והופך את כולם לעברינים משוחדים. מי שכל סביבתו גזרה קופונים מרכש בטחוני ואולי גם הוא (זה יתברר בועדת חקירה שתקום יום לאחר נפילתו) אתה מגן על מי שנשלט על ידי משוגעת על פי עדות פרקליטה ועל ידי בן שמרכז את כל השלילה שבאביו ואימו יחד,בטלן וצרכן זנות סידרתי .הבעיה היא נתניהו ולא כל אחד אחר מהימין. הבעיה האמיתית היא תגרנים ותועמלנים כמוך, שאינם שונים בדבר בתחום הזה מאבותיהם הרוחניים שם בשנות השלושים, אלה שלימדו את פראבדה ותישרין מה זו עבודת אלילים. לאן שהם הלכו, לוקח אותכם ראש משפחת הפשע וטיפש כמוך, "מסייע" לו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
האם ניתן לבקשך לנוח שבת אחת?
  לי. מזרחי הכורדי   22/06/19 08:28
הרי המנטרות שלך חוזרות על עצמן וידועות לכל, אזי לשם מה צריך לחזור עליהן מדי שבת? איש מאוס וחסר-ערך.
כתוב תגובה ל- לי. מזרחי הכורדי
}}}ביבי, שרה יאיר בעיני מאוסים
  לשתוק?   22/06/19 09:23
}}} 13 שנים נתניהו ביבי שרה ויאיר השתלטו על חיינו כאן ואולי לעוד שנים.עם תיקים חשדות ארס ופילוג בעם ובמדינה אתה מציע שנשתוק??
כתוב תגובה ל- לשתוק?
חס וחלילה לשתוק
  מגיב ותיק   22/06/19 09:58
תמשיך, תמשיך, דבריך המטופשים אך המשעשעים (כאן ובמאמרים של מילשטיין) הם תמורה מלאה לאגרה ומשקפים את דמות השמאלן הבור, המתלהם והמטופש ונותנים לנו מושג עם מי יש לנו עסק...

אל תפסיק !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
איזה נבזות בשמאל,התכונה
  בני בנקר   22/06/19 10:29
היחידה שהעניקו לנו,"הבבונים הימניים" כטענתם ולאחרונה עם "אינטיליגנציה בגובה הדשא",ההצבעה לנתניהו שלא נובעת מהראש,מהשכל,אלא "מהבטן",מרגש הזוי ולא רציונלי,גם את זה לקחו מאתנו מפלגות "רק לא ביבי". החונטה של "כחול לבן" מנעה מאתנו הזדמנות היסטורית של פעם בדור להקים ממשלה יציבה ללא כל ההזויים מימין ומשמאל רק בגלל ההחלטה מהבטן "רק לא ביבי",כאשר כל משפטן מליגה ג' יאשר שהחוק שהם כל כך רוצים "לכבד" עומד לצידו והוא עדיין לא הועמד לדין ולא הורשע בדבר. בישראל חזקת החפות נקברה קבורת חמור ע"י פוליטיקאים ו"עיתונאים" עלובים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ועוד משהו,אני המום שאדם עם
  בני בנקר   22/06/19 10:40
אינטליגנציה בגובה הדשא,הגיע לתפקיד ראש המוסד. האיש הטיפש הזה גוזר גזרה שווה בין הסכם "שלום"(בפועל אי לחימה),שהושג עם מצריים וירדן,שאין לנו שום סכסוך טריטוריאלי אתן והסכם שלום עם "הפלסטינים" שכולם ללא יוצא מהכלל חושבים שכל גרגר אדמה בין הירדן לים התיכון שייך להם,פשוט אוויל משריש,מביך.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
יכול להיות שאתה.....
  יוסי מ.   22/06/19 10:32
תשאל את אמא למה חזרנו אני וחברים אליה כל הזמן ותבין(אולי).
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
תגובה דוחה!
  ליוסי מ   22/06/19 15:20
תגובתך גורמת לנזק בקרב השמאל המתון! את הפנטזיות שלך עם החברים אצל אמא של מגיב שיש לו דעות שונות משלך תשאיר עמוק במכנסיים
כתוב תגובה ל- ליוסי מ
כל אחד על פי כבודו.
  יוסי מ.   22/06/19 19:52
כשיהיה לך שם, ותבקש יפה, אסביר לך למה רק סגנון כזה מתאים למי שהוא מופנה אליו. עד אז, רחץ נא את ידיך במי שושנים, ותהיה בריא.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
אדם חסר כבוד לחלוטין מעז
  מי שמדבר על כבוד   23/06/19 09:02
ומלהג על כבוד. יצור מתרברב שבדמיונו החולני הוא וחבריו שוכבים עם אשה נשואה - צריך לבלום את פיו, להרגיש בושה. ושוב: אדם חסר כבוד לחלוטין - אינו מתבייש לדבר על כבוד. הנך אשפה של אדם, יצור נחות ובזוי. למטה למטה בתחתית הדרגה, שכל שבוע מדבר גבוהה גבוהה, מנאץ ומגדף באופן בוטה, פובליציסטים הנמצאים בכמה וכמה דרגות מעליו. נבל.
כתוב תגובה ל- מי שמדבר על כבוד
יש עוד דרכים.
  יוסי מ.   24/06/19 09:31
נפגעת סמרטוט עלוב נפש?? ככה זה שמשחקים במגרש כמו שבחרת, רק שחשבת שהפה המלוכלך שלך,ישאר לבד ולא תקבל תגובה שמתאימה לך. הנה קיבלת, ראית שאפשר לחטוף ועכשיו אתה מתלונן.... הסר דאגה מליבך, כל מה שכתבת בתגובה האחרונה הוא דמיון ואולי הקשר היחיד למציאות הוא שאתה חסר שם, אבל עם כתובת IP שחוזרת על עצמה בכינויים מתחלפים. אילו היית שווה משהו, הייתי מפנה אותך לדיונים אפילו בכתבה הזו עם אנשים אחרים שלא אנקוב בשמותיהם כדי לא לשים ליכלוך כמוך לידם, היית רואה ששיחות וויכוחים איתם מתנהלים בכבוד,מפני שהם לא מתנהגים כבנים של הדימוי שבו אתה חי. כדאי לך לרדת מהדרך שבחרת שאם לא כן תהיה כל הזמן תגובה, חריפה יותר ויותר,אפילו שאתה מרשל"צ.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
6
גדעון סער מועדף?
  מאמר טוב ובמקום   22/06/19 07:54
המאמר נכון. האזרח הישראלי חווה לאורך שנים את שנאת החינם וההתנשאות של השמאל והטינה לנתניהו. ויש בתוכו (באזרח) הרבה שאט נפש מן המצב הזה. ==== ובהקשר זה נכתב במעריב של אתמול יום ששי (21.6) שגדעון סער הינו המועדף על מצביעי הליכוד אחרי נתניהו. האם זו משאלת הנפש של עתון "מעריב"? יש לשער שכך הדבר. שכן ב-16.5.19 סער מתח ביקורת חריפה על הכוונה לחוקק את התיקון לחוק החסינות וגורם בליכוד אמר בתגובה: "לא מחמיץ אף הזדמנות לחתור תחת נתניהו ולנסות להפילו". אזי מי הם חברי הליכוד המבקשים שהוא יהיה מחליפו של נתניהו? ובעיה עוד יותר חמורה: האיש נשוי לשמאלנית-קיצונית. האם באמת חפצים אנשי הליכוד שברחוב בלפור תשב זו השמאלנית, שתשפיע (והיא משפיעה!) על ראש ממשלה "ימני" בניהול המדינה? הבל וריק. אין אמת בדבר. דעה אישית: גדעון סער איננו איש ימין. הוא סוס טרויאני היושב בליכוד. איך איש ימין יתנגד לחוק החסינות? וסער מתנגד! אסור לסלול עבורו את הדרך להגיע לשלטון. גב ההר ימסר לערבים, עוד בתקופה הראשונה לישיבתו בכס ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- מאמר טוב ובמקום
7
ברל כצנלסון תיאר התופעה במדויק
  תודא   22/06/19 08:33
ברל כצנלסון: ''היש עם בעמים, אשר בניו הגיעו לסילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו, הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, ממלא את לבם, רגש הערצה והתמכרות?...וכאן בארץ ישראל נדבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו, עד כדי כך שיראה את הגאולה בנאצים הפלשתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואלוגית של אירופה, עם תאוות הפגיון שבמזרח''. זה נכון גם היום, זה לא ימין שמאל, זה לא זכויות וחובות אזרחיות. זה שכל ישר פשוט ואת זה המגוננים על בכרי פשוט איבדו.
כתוב תגובה ל- תודא
8
מה קרה משגב ?
  ארי כספי   22/06/19 09:40
עבר כמעט שבוע מאז ה"תובנה" האחרונה שלך ? האם לא התחדש אצלך מאומה , או שהקיסר לא משלם (כמו לפרקליטים) ? אין לי הפעם מה להוסיף לשאר ה"טועים" שלא מבינים אותך.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
9
לפחות אנחנו לא רוצחים אלימים
  הירונימוס   22/06/19 10:06
כמו אנשי ימין וגם זו לטובה
כתוב תגובה ל- הירונימוס
השמאל טובל ובידו שרץ
  עוד סתם אחד   22/06/19 10:23
כאשר השמאל פותח את דלתות הארץ בפני הנהגה של מחבלים ותיקים שידיהם מגואלות בדם חפים מפשע, ואז מחמש את אותם מחבלים, כאשר ידוע לכל בר דעת כי הם עלולים להשתמש בנשק נגד מתנחלים – הרי שהוא שותף לאחריות לרצח שיבוא. כאשר השמאל לוחץ לפתוח מחסומים למרות שהוא יודע שהסכנה שגרמה להצבתם לא פגה והיא בגדר סכנה ממשית – הוא שותף לרצח שמתרחש כתוצאה מכך. כאשר בג"צ וארגוני שמאל מונעים הסרת מבנה לצד הכביש בעזה, למרות התראות מפורשות שהוא עלול לשמש מחסה לפיגוע, ואותו מבנה אכן משמש כעבור זמן קצר מחסה לרוצחיהם של טלי חטואל ובנותיה – השמאל שותף לרצח פוליטי. כאשר תקשורת השמאל מתעלמת מטרור המבוצע נגד מתנחלים ומסתירה אותו מעיני הציבור – היא שותפה פוליטית לטרור הזה. תאמרו – ובכל זאת, זה לא אותו הדבר כמו רצח "קלאסי" של מנהיג פוליטי. ובכן, ראשית – אמיל גרינצווייג לא היה מנהיג פוליטי. שנית אם יונה אברושמי לא היה זורק את הרימון, אלא נותן את הרימון למחבל ערבי שעמד לידו כאשר ברור לו שהוא ישליך אותו על המפגינים – האם למישהו היה ספק שאברושמי שותף לדבר הרצח? אותו כלל ממש חל על מי שמחמש מחבל בידיעה שישתמש בנשק בכדי לפגוע במתנחלים. ואם כבר מדברים על התנקשות במנהיגים: איך, בעצם, נרצח רבעם זאבי? האם לא נרצח על ידי מחבלים שהשמאל איפשר להם להיכנס לישראל ולהתחמש, ולפעול בתוך אוכלוסייה ערבית אוהדת במזרח ירושלים – אוכלוסיה שהעזה להרים ראש עקב הכניעה המדהימה ההיא, ואשר כללה את עובדי המלון בו נרצח זאבי? התשובה ידועה, ועולה ממנה שהשמאל שותף פוליטי בהתנקשות. אז בפעם הבאה שהשמאל שואל "למה כל הרציחות באות מימין לשמאל?" – יש מקום להזכיר לו שהשמאל, פשוט מאוד, לא צריך להתנקש באף יהודי – אלא רק לסייע לאויב הערבי לעשות זאת במקומו. רציחות פוליטיות מהסוג הזה כבר חווינו, לדאבוננו, במאות. וכולן באות מהשמאל לימין. גם אם בדרך, הן עוברות אצל הערבים.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
בשמאל לא היו רוצחים ?
  ארי כספי   22/06/19 19:45
מי רצח את דה האן ? מי פקד לירות ב"תותח הקדוש" על אנשי אלטלנה ? מי הסגיר את אנשי "נילי" לטורקים ? אלה לא היו רציחות ?
כתוב תגובה ל- ארי כספי
טמבל,רק לאחרונה הובא לידיעתנו
  בני בנקר   22/06/19 10:34
שהרצח הפוליטי הראשון היה רצח ד"ר דה האן,בהוראתם של יצחק בן צבי ודוד בן גוריון,מנהיגי השמאל,לא עשבים שוטים כמו אברושמי. גם באלטלנה ביצע השמאל רצח המוני ,תוך ניסיון לרצוח את בגין כפי שהעיד רבין ז"ל בספרו ואף ביצעו פשע מלחמה כשרצחו קופצים לים מספינה בוערת,ועל הסזון אפשר לכתוב הרבה,אז תשתוק פוליטרוק קטן. בוגדים בעם ובמדינה נמצאו רק בשמאל.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ממש !
  מגיב ותיק   22/06/19 10:42
מחזק את אדון הירו כי בשמאל היו מלאכי שרת.

א. רצח דה-האן בידי הממסד השמאלני של אז (בן צבי, ב"ג).

ב. התקפות אלימות ואכזריות נגד חברי בית"ר ע"י פלוגות "הפועל" קבוצות של פוגרומצ'יקים צמאי דם מיסודה של "ההסתדרות".

ג. חטיפה, עינויים ורצח אליהו שלומי מאנשי אצ"ל.

ד. הסזון הקטן , חטיפת אנשי לח"י והסגרתם לבריטים באפריל 42 כדי שאנשי ימין יוצאו להורג.

ה. הסזון הגדול , חטיפת, עינוי והסגרת לוחמי אצ"ל לבריטים בינואר 45 כדי שאנשי ימין יוצאו להורג.

ו. המשת"פ טדי קולק - הלשנה והסגרת יהודים לבריטים – כדי שאנשי ימין יוצאו להורג.

ז. רצח של שני אנשי אצ"ל ע"י הש"י ב 1947.

ח. הסזון הקטן השני בינואר 48 – כדי שאנשי ימין יוצאו להורג.

ט. טבח אלטלנה, הפגזת האנייה העמוסה בתחמושת וירי צלפים באנשים מפרפרים במים שניסו להגיע בשחייה מהאנייה הבוערת ,חלקם פליטים ששרדו את השואה ורצו להגיע לארץ.
"...דפקנו אותם באניה, דפקנו אותם במים, ועל החוף...", התפאר רבין ברצח נתעב של כ- 17 מעפילים באחד מהרגעים בהם היה בגילופין.

אגב, אם היו מעשי רצח שבוצעו ע:י הימין, היו אלו מעשים של זאבים בודדים בעוד שהטרור הנפשע המתואר כאן בוצע והונחה ע"י פוליטיקאים ובכירים בשמאל.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
על תגובתך המרשימה לפוליטרוק
  בני בנקר   22/06/19 11:16
הירונימוס אפשר רק להוסיף את דברי עו"ד אמנון גולדנברג ז"ל,לעד ששאל אותו "מה להעיד בבית המשפט ?". "גם האמת היא אופציה" ענה גולדנברג ז"ל. היכן היום עורכי דין בליגה שלו ? יושרה,חכמה,כיבוד הזולת,דור הולך ונעלם.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
תגובה מעוררת חלחלה . תודה
  מורי   22/06/19 11:18
השמאל אכן מורכב גם מאנשים רעים . תודה על המידע .
כתוב תגובה ל- מורי
עם כל הכבוד הגדול והרב
  הירונימוס   22/06/19 12:18
שאני רוחש למגיבים החביבים, אני נאלץ לקבוע בצער כי כל דבריהם אינם אלא שטויות מחורבנות ובלתי רלוונטיות לעובדה שהימין במדינת ישראל הוא אלים ורצחני בכל שלושים השנים האחרונות וכי הימין מבצע התנקשויות פוליטיות. גם אם היתה טעות בהסכמי אוסלו שגרמה לשפך דמים, אין זה רצח פוליטי ואין זו התנכלות אלימה ליריבים פוליטיים, וגם אם היו דברים כאלה לפני מאה שנה לפני קום המדינה זה לא מכפר על האלימות של הימין במדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
אה...
  מגיב ותיק   22/06/19 12:47
...ואני נאלץ לקבוע כי אתה אדם מסית וגם מאוד לא ישר בכתיבתך, כששמים לך מראה מול הפנים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
10
תשגב מאוהב בביבי...
  עזרא מנצור   22/06/19 13:56
חיים משגב הוא עורך דין, עפ"י טענתו. כאיש מקצוע עליו להבין מה באמת קורה בסביבתו, במיוחד את הדברים הגלויים לעין! זה ששרה נתניהו הוכרזה כעבריינית לא הפליא איש. עכשיו נתניהו חשוד בשלושה תיקים חמורים ואילו משגב מגיב בכעס על עניינים שאינם שוליים. האפשרות לחקיקת "פיסקת ההתגברות" חייבת להדיר שינה מעיניך, עו"ד משגב! אתה תקוע בענייני הסמול כאילו יש להם השפעה אמיתית על חיינו. למען כבודך, משגב, תתעורר!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
11
הארץ המובטחת
  באום   22/06/19 15:23
הבעיה של השמאל היא שארץ ישראל היא לא ערך בשבילו אלא פלטפורמה למימוש אידיאולוגיות מזדמנות.לכן גם לא איכפת להם לדבר על נטישת הארץ. היהודי הגלותי החילוני שניתק מהמקורות תמיד רצה לתקן את העולם כי נוצר אצלו ואקום אידיאולוגי אחרי שהוא עזב את הדת והמסורת.כדי לתקן את העולם הוא היה חייב פלטפורמות בדמות הקומוניזם,הסוציאליזם ועוד פילוסופיות שהיו נכונות או שלא לשעתן. האפשרות להתיישב בארץ ישראל נתנה בידיו פלטפורמה חזקה והוא התחיל לנוע על גביה אל עבר תיקון העולם ותיקון האדם בצורה אובססיבית.ארץ ישראל עצמה לא ממש מעניינת אותו אבל היא מעניינת את אנשי הימין הקרובים למסורת ולעבר של העם לפחות בנשמתם.בדיוק פה נמצא השבר הגדול והשנאה היוקדת של השמאל את הימין. הימין חי לו בסבבה וארץ ישראל עצמה ממלאת את כל כולו ואילו השמאל לא שקט ומחפש כל הזמן אידיאולוגיות/תאוריות/פילוסופיות כדי להשקיט את נפשו.לא פלא שקיימת שנאה מצד השמאל כלפי אלה שלא ממש חייבים אידיאולוגיות,הם פותחים את החלון,רואים את הארץ המובטחת וזה מספיק.
כתוב תגובה ל- באום
12
קנאה
  ביבאי   22/06/19 15:37
ראשית הכתבה של משגב נכונה. יש בשמאל החולה הרבה פצועי ראש לכן לזרות מלח על פצע זה מכאיב.! שנית נכתב מספר פעמים לכל המלעיזים השקרנים והמתנשאים. נתניהו ענק בצמרת העולמית לא רק בארץ. אי לכך השנאה והקנאה מכרסמת את מוחם המעופש של חולי השמאל. אך אל דאגה השמאל הקיצוני נמוג לאט וכל האליטות אכולי הקנאה של השמאל הופכים לשוכני עפר!!!
כתוב תגובה ל- ביבאי
13
חיים משגב המתהדר בדוקטוראט
  הניה וילטר   22/06/19 18:37
שלו, הוא ישיש שאינו יודע שבגיל 80 מפסיקים להביע דעות נפסדות, ומקדישים יותר זמן להתבוננות בערוץ 20, כדי ליהנות מהשמעון ריקלינים. נכדי היה נוכח באירוע השלכת הכיסאות במתחם ימית 2000 לפני שבועיים, וסיפר לי בבעתה שרוב רובם של הפורעים היו בני תשחורת שרוממות "לך תזדי.." בפיהם, והם מצביעי הליכוד כמו משגב וחבר פורעיו בבלוגים.
כתוב תגובה ל- הניה וילטר
קנאה
  ביבאי   22/06/19 20:00
אתה בוחן כליות וראש מבין ויודע מי מצביע למי! הצעה בדיקת ראש מקיפה ייתכן ותשפר דעת שפיטה.?
כתוב תגובה ל- ביבאי
לאדם הנאלח ביותר המכנה עצמו
  אל: הנבל באדם   22/06/19 21:00
"הניה וילטר" או "יהויקים וסרפויגל" וכן שמות אחרים, בעל ה-IP 77.138.13.18 - פיו מלא בזוהמה וברפש והצחנה היוצאת מכתיבתו זורמת למרחקים רבים. ובכן, אדוני, את הטריקים הבזויים שלך, הגידופים והנאצות, אנו הקוראים כבר מכירים מזמן. אישיות ירודה ונמוכה שכל עיסוקו מתאפיין בהכפשה, רוע ונבלות. אינך עושה עלינו שום רושם. אדם בוטה. צא מחיינו מנוון.
כתוב תגובה ל- אל: הנבל באדם
14
קצת שמות של צדיקים
  הירונימוס   22/06/19 19:01
רשימה חלקית(רק אלה שהצליחו לרצוח ולא אלה שמוכרים לך שרק ניסו) ישראל לדרמן.אלן גודמן.דוד בן שימול.עמי פופר.ברוך גולדשטיין.נתן זאדה.ג'ק טייטל.יגאל עמיר.יונה אברושמי. מנחם לבני.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
וכל שמות שמנית מהצד הימני של
  ליאור כץ   26/06/19 13:03
המפה. עם עובדות לא ניתן להתווכח.
כתוב תגובה ל- ליאור כץ
15
כל כך מדוייק, כל הכבוד משגב
  רון5   22/06/19 21:06
כתוב תגובה ל- רון5
16
טדי קולק וחיים וייצמן
  ‫אסף מדמוני‬‎   22/06/19 22:51
מר משגב יקר, וחיים וייצמן והפודל שלו טדי קולק, הסגירו לבריטים שמות וכתובות של כ- 500 לוחמי האצ"ל והלח"י !!! האיש היה ציוני נלהב ופעל רבות למען הציונות, רק חבל שיכולותיו הופנו לכיוון אנטישמי רע.
כתוב תגובה ל- ‫אסף מדמוני‬‎
17
ההפגנות מעשה הזוי ולא דמוקרטי
  אקטואלי   22/06/19 23:13
כזכור, החוק לא מחייב את ראש הממשלה להתפטר גם אם הוגש כנגדו כתב אישום, אלא רק אחרי ערעור בעליון. גם אני נגד שחיתות וכל מי שיימצא בביהמ"ש מושחת שיקבל את מלאו העונש המגיע לו. אך אני לא מקבל את הביטוי "הוא אשם עד שתוכח חפותו". לכל אחד מאתנו עומדת זכות החפות. מי שמחליט במדינת ישראל על הגשת כתב אישום הוא היועץ המשפטי לממשלה והפרקליטות, לפיכך אני מחכה בסבלנות להחלטות מהפרקליטות ומהיועץ המשפטי לממשלה. "מוות לציונות" "די לציונות", או שימוש בשלטים של ה- בי,די,אס, או "נאצית" לשפי פז וחברותיה, או שלטים של גיליוטינות, או הגעה לבית הכנסת של היועץ המשפטי ולא לאפשר לו לקרוא קדיש על אמו, לאיים עליו "שעוד מעט מגיעים אליו" וכעת "שאין לו אלוהים" ועוד דברים שעברו את כל הגבולות האפשריים. כולל השחתת המצבה של אביו - אלה בוודאי לא נגד השחיתות!!! הם נגד הממשלה ונגד המדינה כולה, כלומר נגד הדמוקרטיה!!! בושה וחרפה לאלה "שהתבלבלו" במסר!!! לא זכור לי שהיו הפגנות כאלה כנגד, למשל, סגירת התיקים כנגד ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון בנושא האי היווני. לא זכור לי שהיו הפגנות כנגד התיקים העומדים הרבה זמן בנושא רות דוד ועו"ד פישר, שלפי העיתונות נעשו על ידם לכאורה מעשים פליליים חמורים ביותר. רבותיי יש הרבה תיקים שנסגרו ואותי אישית הם קוממו ועדיין "סתמתי את האף " והמשכתי הלאה. לא הזכרתי פה את "החקירות הסלקטיביות" והזדהמות החקירות נגד ראש הממשלה. ליועץ יש את הסמכות והאחריות להחליט, מכוח החוק, לגבי סגירת החקירות או הגשת כתב אישום. אתם אלה שבעצם רוצים בכל מחיר להרשיע את ראש הממשלה למרות שהחוק לא נתן לי או לכם את האפשרות הזו. במידה והיועץ המשפטי לממשלה יסגור את התיקים, בצדק רב לדעתי, אני אישית אקבל את הדין. ומה אתכם? נניח שהיועץ סוגר את תיק 4000 שהוגדר על ידי שי ניצן "כתקדימי" (לא רק בארץ אלא בעולם כולו) האם תמשיכו להפגין כנגדו? האם תמשיכו לאיים עליו? עד מתי? האם הוא יהפוך להיות "המושחת" התורן בעיניכם? כל ההפגנות והלחצים שאתם מפעילים הם להוריד את הליכוד מהשלטון לא בדרך דמוקרטית. במעשיכם אלה אתם מאוד שקופים. לשמחתי רוב אזרחי ישראל רואים את המעשים שלכם ולא מתחברים אליכם. אתם פשוט הגזמתם בצורה קיצונית עם הכוחניות והלחצים הלא לגיטימיים שלכם. אני אישית בז לכל אלה שהולכים להפגין כנגד היועץ המשפטי לממשלה. זו לא הדרך לשנות דברים במדינה, מה שאתם עושים זו לא דמוקרטיה!!! אני רק מקווה שההפגנות האלה לא ישפיעו על החלטותיו. זוכרים שגם היועץ המשפטי לממשלה הנוכחי טען בעבר שתופרים לו תיק. כזכור גם נשיא המדינה ריבלין, שאתם היום אוהבים, אמר בעבר על מערכת אכיפת החוק - "כנופיית שלטון החוק". גם את בגין בעבר שנאתם וכיום הרבה מכם מחבקים אותו "ומתגעגעים אליו". (מאוד הזוי מה שקורה איתכם). לכן מומלץ לכולם לחכות להתפתחויות בתיקי ראש הממשלה ולהזכיר לכולם שראש הממשלה יכול להמשיך לתפקד גם עם האישומים ולנהל משפט במקביל לניהול המדינה. זה החוק!!! האם אתם רוצים לשנות כעת את החוק? ולטעון כעת שמבחינה ציבורית זה לא נראה טוב. לא ברור בדיוק מה אתם רוצים? אתם בעד חוקי המדינה או נגד חוקי המדינה? האם זה לפי אינטרסים שלכם בלבד? או לפי מה שמוצא חן בעיניכם בלבד?
כתוב תגובה ל- אקטואלי
18
השמאל יצא גם נגד שרון
  עמוס שנער   23/06/19 02:05
השמאל יצא גם נגד שרון והפך אותו לאיש מסוכן צמא דם עד ששרון התחיל לקדם את ההתנתקות והפך במכה אחת לסבא טוב וחמוד.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
19
ההפגנות כנגד היועץ מסוכנות לנו
  אקטואלי   24/06/19 00:45
נניח שהיועץ סוגר את תיק 4000 שהוגדר על ידי שי ניצן "כתקדימי" (לא רק בארץ אלא בעולם כולו) האם תמשיכו להפגין כנגדו? האם תמשיכו לאיים עליו? עד מתי? האם הוא יהפוך להיות "המושחת" התורן בעיניכם? כל ההפגנות והלחצים שאתם מפעילים הם להוריד את הליכוד מהשלטון לא בדרך דמוקרטית. במעשיכם אלה אתם מאוד שקופים. לשמחתי רוב אזרחי ישראל רואים את המעשים שלכם ולא מתחברים אליכם. אתם פשוט הגזמתם בצורה קיצונית עם הכוחניות והלחצים הלא לגיטימיים שלכם. אני אישית בז לכל אלה שהולכים להפגין כנגד היועץ המשפטי לממשלה. זו לא הדרך לשנות דברים במדינה, מה שאתם עושים זו לא דמוקרטיה!!! אני רק מקווה שההפגנות האלה לא ישפיעו על החלטותיו. זוכרים שגם היועץ המשפטי לממשלה הנוכחי טען בעבר שתופרים לו תיק. כזכור גם נשיא המדינה ריבלין, שאתם היום אוהבים, אמר בעבר על מערכת אכיפת החוק - "כנופיית שלטון החוק". גם את בגין בעבר שנאתם וכיום הרבה מכם מחבקים אותו "ומתגעגעים אליו". (מאוד הזוי מה שקורה איתכם). לכן מומלץ לכולם לחכות להתפתחויות בתיקי ראש הממשלה ולהזכיר לכולם שראש הממשלה יכול להמשיך לתפקד גם עם האישומים ולנהל משפט במקביל לניהול המדינה. זה החוק!!! האם אתם רוצים לשנות כעת את החוק? ולטעון כעת שמבחינה ציבורית זה לא נראה טוב. לא ברור בדיוק מה אתם רוצים? אתם בעד חוקי המדינה או נגד חוקי המדינה? האם זה לפי האינטרסים שלכם בלבד? או לפי מה שמוצא חן בעיניכם בלבד?
כתוב תגובה ל- אקטואלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il