News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 507,102  סלולר - 363,413
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
מדענים ישראלים גילו כי לכ-4% מהנשים האיטרות יש חוש ריח תקין, אף שאין להן "פקעת הרחה"
איתמר לוין
איתמר לוין
אין-ספור פסקי דין, החלטות של נציב הביקורת על הפרקליטות ודוחות של הסניגוריה הציבורית מלמדים: שוטרים מפרים את החוק והנהלים, וזוכים לגיבוי מצד פרקליטים. הדוגמאות מששת החודשים האחרונים...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
תגבורת בפיקוד אברהם ריקלין מגיעה לטבריה מיבנאל ותופסת עמדות בעיר העתיקה; התקפות ערבים על כוח ריקלין; יהודייה זקנה נשרפה למוות במשוריין; תגבורת הגיעה לערבים מנצרת; טעות בהערכת המצב ...
ורד כהן, רענן בר-און
ורד כהן, רענן בר-און
ימי הקניות ברשת, המתהדרים בהנחות ענק, מציגים מחזורים של מיליארדי דולרים. גם בישראל פשטו על אתרי האינטרנט השונים והזמינו מוצרים בשווי מיליוני שקלים. כעת לא נותר אלא להמתין לאספקת המ...
שירי מימון [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
אפרים הלפרין
אתן צודקות, אבל גם נערי הגבעות צודקים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עיריית עפולה הרימה את דגל הגזענות
מאת: איתן קלינסקי  |  09/07/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מחאת ראש עיריית עפולה
  מחאת ראש היר   9/07/19 08:44
מחאת ראש עיריית עפולה צודקת. בלונדון לא נותנים למי שלא גר בלונדון לטייל בפארקים. בפאריס לא נותנים למי שלא גר בפאריס לטייל בפארקים של פאריס . ראש עיריית עפולה מתנהג כמו כל ראש עיר נבון. גם בתל אביב הכניסה לפארק הירקון היא רק לתושבי תל אביב. אז מה רוצים מראש עיריית עפולה.
כתוב תגובה ל- מחאת ראש היר
2
עיריית עפולה צודקת
  עיריית עפולה   9/07/19 08:53
בבית החולים בעפולה מקבלים רק עפולאים בבתי החולים בתל אביב מקבלים רק תושבי תל אביב. לכן צודקת עיריית עפולה בהחלטתה , שהכניסה לפארק שלה הוא רק לתושבי עפולה.
כתוב תגובה ל- עיריית עפולה
3
"כל הכבוד" לראש עיריית עפולה.
  ניר..   9/07/19 09:24
עיריית עפולה "מתנהגת" כמו ש"מתנהגת" עיריית חולון, שמתירה רק לחולונים להיכנס לפארק פרס. אף אחד לא התנפל על עיריית חולון. באשדוד ראש העיר "החליט" שהכניסה לחוף הים המטופח של אשדוד הוא רק לתושבי אשדוד. כך גם המצב בראש העין, אז מדוע מתנפלים על ראש עיריית עפולה ?
כתוב תגובה ל- ניר..
פארק הירקון הוא הכי יפה בארץ,
  שיבואו לתל אביב.   9/07/19 13:18
ופתוח לכולם, בחינם, ובלי שום גדרות.
כתוב תגובה ל- שיבואו לתל אביב.
4
זה לא מעניין את אמיר אוחנה
  זה לא מעניין   9/07/19 09:45
זה לא מעניין את אמיר אוחנה, שר המשפטים של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- זה לא מעניין
5
טרחת לקבל הסבר מראש העירייה?
  עמוס שנער   9/07/19 11:04
אני לא פוסל את האפשרות שנעשה כאן עוול אך בשביל התמונה המלאה מגיע לקורא לשמוע גם את הצד השני ולהביא את תגובתו של ראש עיריית עפולה במלואה. לא כל הקוראים מכירים את מציאות החיים שם.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
מתי תפסיק לטרחן?
  מר שנער הנכבד,   9/07/19 11:43
גזענות נטו. mako.co.il
כתוב תגובה ל- מר שנער הנכבד,
ראש העיר הסביר בתקשורת
  איצי.   9/07/19 12:43
ראש עיריית עפולה הצהיר"אין לי דבר נגד ערבים" ולאחר מכן הוסיף: "לפארק ייכנסו רק תושבים ששילמו עבור הקמת הפארק במסים ובארנונות". מצד אחד אומר ראש העיר פעמים רבות "שאין לו דבר נגד ערבים", ו"מי שטוען" שההחלטה של העירייה מכוונת נגד ערבים הוא מסית נגד תושבי העיר עפולה" ומצד שני רופא קרדיולוג, העובד בעפולה כבר שלושים שנה בבית החולים המקומי, לא יוכל להיכנס עם נכדותיו לפארק, כי מקום מגוריו הוא דיר אל אסעד. ראש העיר את תגובתו לנושא הנדון כבר השמיע עשרות פעמים בתקשורת , וקבע שהמקום הזה מיועד לתושבי המקום בלבד . אם ההסבר הזה שניתן בטלוויזיה , בעיתונות, ברדיו משכנע את המגיב . זה בסדר . אינני יודע , אם איתן פנה לראש העיר או לא, אך האם הוא היה מוסיף משהו לשלל ההסברים שניתנו כבר בתקשורת?
כתוב תגובה ל- איצי.
בפועל, יהודים נכנסים לשם
  הסבר שקרי   9/07/19 14:31
גם אם הם לא גרים בעפולה. ערבים לא.
כתוב תגובה ל- הסבר שקרי
עמוס, חבל"ז...
  מגיב ותיק   9/07/19 15:14
הקומוניסט וחבר סובביו (פמיניסטית קיצונית חובבת בל"ד ואיימן עודה, אנרכיסטים ע"פ עדותם, שפיציק טיפש שאינו יודע לשאול ובעל בעיות חמורות בהבנת הנקרא, ובתוספת פלשתינאיים שקרנים) רואים רק בעינם השמאלית ולעולם לא תמצא פשקוויל תוצרת איתן על העניינים האחרים :

0404.co.il

20il.co.il/

twitter.com

אל תנסה לבלבל את ההזויים הללו עם עובדות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אני תמיד שמחה להבהיר ולהסביר
  אוילוש קושקוש.   9/07/19 15:29
אתמול הראיתי לך שהמשטרה לא יכולה לקבוע את אשמתו של שוטר חשוד, והיום הראיתי לשנער, שראש עיריית עפולה שיקר כאשר הכחיש, שהפארק סגור רק לערבים. שמחתי לעזור.
כתוב תגובה ל- אוילוש קושקוש.
תגובתי לתגובות
  עמוס שנער   9/07/19 17:15
השאלה שלי הייתה לגיטימית ולא טרחנות כפי שאחד המגיבים קבע. אני לא חייב לעקוב אחרי ערוץ 2 כדי להכיר את כל המציאות בכל המדינה. בסופו של דבר ערוץ 2 (12 או 13 מה שזה היום) אוהב לעשות כתבות מגמתיות. קל לי יותר להזדהות עם מה שאמר האזרח הפשוט בכתבה: (שהם עושים בלאגן, מלכלכים ולא משאירים ספסלים ריקים שם). הראיונות בהתחלה עם השומרים טשטשו את תמונת השומרים ולא בטוח שהם בעצמם באמת דיברו שם והשומר שנטען שהוא בעצמו ערבי וודאי לא היה אובייקטיבי. אותי יותר מטריד שהערבים מרגישים חופשי להסתובב באזורים היהודים ואף לקנות שם בתים בזמן שהיהודים פוחדים להסתובב באזורים של הערבים. מגיב וותיק גם העניק חומר נפלא לקלינסקי למאמרים הבאים שלו.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
טעיתי שאמרתי שאתה טרחן,
  תגובתה לשנער   9/07/19 17:53
הנכון הוא שאתה רב מג בטרחנות. גם כאשר אתה עומד מול העובדות, אתה ממשיך להתפתל ולשפוך מלל מיותר כדי להכחיש אותן.
כתוב תגובה ל- תגובתה לשנער
ראש העיר טוען אחרת
  לעמוס שנער   9/07/19 18:44
ראש העיר התבטא מספר רב של פעמים בתקשורת, שאין בהחלטה של העירייה דבר נגד ערבים .כך שהתגובה שלך סותרת את מה שאמר ראש העיר הרבה פעמים.
כתוב תגובה ל- לעמוס שנער
עמוס שנער לא צרים להיות עיוור
  גסות של שנער עמוס   10/07/19 10:11
כתוב תגובה ל- גסות של שנער עמוס
לא לטרחנות של עמוס שנער
  לא לטרחנות   10/07/19 17:19
איתן ראה קבוצה של בנות דתיות עם סמל התנועה שלהן ומצא לנכון לציין עובדה זו בכתבה שלו. הוא התרשם מהסמל של תורה ועבודה, ובהבלטת עובדות אלו מצא עמוס שנער, מגיב טרחן, פגם חמור, שחייב אותו לייחס לאיתן שהוא רואה בציבור הדתי ציבור פרימיטיבי. טרחנות מחליאה באה לידי ביטוי בתגובה של המגיב עמוס שנער.
כתוב תגובה ל- לא לטרחנות
לחובבת איימן עודה....
  מגיב ותיק   9/07/19 18:30
...אתמול לא הראית דבר, למעט עד כמה את קוויזלינגית הזוייה, חובבת אנרכיסטים ועבריינים ועד כמה את נטולת בינה.

זה בעניין "להראות"...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
גם לגבי הים של עזה. לבריאות.
  קיבלת הסבר מלא   9/07/19 19:12
כתוב תגובה ל- קיבלת הסבר מלא
אלך לים רק אם תלווי אותי
  מגיב ותיק   10/07/19 13:53
כמגן...

אני צריך מישהו/מישהי שהטרוריסטים מהחמס מכירים....
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לעמוס שנער הטרחן
  סולד מטרחנות.   11/07/19 16:44
מה היתה מסייעת הפנייה האישית של איתן לראש עיריית עפולה. ראש העיר הסביר עצמו פעמים רבות. העירייה הסבירה עצמה פעמים רבות. הם נאחזים בהחלטה, שמדובר במקום ציבורי השמור רק לתושבים ששילמו מסים וארנונה בעפולה. עפולה "הולכת בדרך המקובלת בעולם הנאור" וזה פשוט לא נכון "שיש כאן משהו נגד ערבים" כלשון ראש העיר. אז מדוע עמוס שנער אתה מחליט להיות טרחן פעם אחר פעם. ועוד מגיב בניגוד למה שהצהיר ראש העיר.
כתוב תגובה ל- סולד מטרחנות.
6
מ.ותיק הצליח לסתור טענה שקרית
  נערה   9/07/19 16:37
מגיב ותיק הצליח לסתור טענה שקרית. מגיב ותיק התייחס בכובד ראש לנושא המאמר והוכיח שכל הרופאים ללא יוצא מהכלל, העובדים בבית חולים בעפולה, יכולים לבקר בפארק. מגיב וותיק הוכיח שלא היה ולא נבראה הוראה, המתירה כניסה לפארק רק למי שבתעודת הזהות שלו מצוין , שהוא תושב עפולה. מר מגיב וותיק הביא את כל ההוכחות שבתל אביב ובחיפה , בלונדון ובמדריד, במוסקבה ובפריז קיימת אותה הוראה. צודק מגיב וותיק שציטט את דברי ראש עיריית עפולה, שאין בהוראה זו מאומה נגד ערבים.
כתוב תגובה ל- נערה
בערה...
  מגיב ותיק   9/07/19 18:34
מה נסגר עם קורס קטן בהבנת הנקרא ?

אם יש בעיות מימון, אני מוכן להשתתף.

אל תזניחי !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
7
אני מאמין לעיריית עפולה
  רמי לוד49   9/07/19 17:51
כמו שתושבי עפולה,לא מגיעים לישובים ערביים.וכמו שרוב תושבי המדינה היהודיים,לא מגיעים לישובים ערביים.בטח לא לקנות בתים בישובים ערביים.לעומת הערבים שמגיעים לקנות בתים בישובים יהודיים.אינני מתכוון לערים מעורבות כגון חיפה(זול,כנסיות,מעורבת).כאן בלוד שכונת רמת אכול שבעבר היתה מאוכלסת רק על ידי יהודים.היום מאוכלסת ברובה רק על ידי ערבים.היהודים הדתל"שים הגיעו בהמוניהם ללוד והחלו להתאכלס בתוך השכונה של הערבים שכונה לא קלה.לא קשה להבין למה הערבים מגיעים לישובים היהודיים?עקב האלימות בכל במיגזר הם לבד אומרים.לפניי כ9 שנים זכיתי במכרז לדירה בלוד בשכונת רמת אשכול שכאמור רובה ערבית 4 חדרים מאה ושמונים₪.במהלך במיכרז אמר לי מתמודד במיכרז בחור צעיר ערבי אתה קונה לביזניז אנחנו לא יכולים ללכת לגור בראשון לדוגמא.זכיתי במיכרז חתמתי חוזה,לאחר יומיים התקשרה אליי עורכת במיכרז עו"ד חנה אפרת קומט ואמרה לי שיש מכרז חוזר אפילו שחתמתי.הגעתי למכרז וראיתי את האנשים הערבים לפני המיכרז וידעתי שהפסדתי את הדירה שהגיעה למחיר של מאתיים ועשרים ₪ תודות לעו"ד הערבי שייצג במיכרז הראשון..
כתוב תגובה ל- רמי לוד49
תגובה לרמי
  תגובה.   10/07/19 09:13
ראש עיריית עפולה אינו אומר את הדברים שאתה אומר בשמו. ראש העיר אומר שאין לו דבר נגד ערבים. הוא בדעה שהפארק צריך לשרת רק את התושבים שמימנו אותו במסים ובארנונות ששלמו.
כתוב תגובה ל- תגובה.
8
לא לגזענות
  לא לגזענות   9/07/19 20:01
כתוב תגובה ל- לא לגזענות
9
איתן יקר, "חזק ואמץ"
  tאורה מפתח תקוה   10/07/19 18:04
איתן יקירי אני מברכת אותך בברכה השומרית היפה גם להיום ובמיוחד להיום "חזק ואמץ"
כתוב תגובה ל- tאורה מפתח תקוה
10
איתן יקר, "חזק ואמץ"
  tאורה מפתח תקוה   10/07/19 18:14
כתוב תגובה ל- tאורה מפתח תקוה
11
"כל הכבוד" לעיריית עפולה
  ראש עירי "למופת"   10/07/19 18:35
עיריית עפולה "צודקת" ההחלטה שלה אין בה דבר נגד ערבים. "צודק" ראש העיר , ההולך בעבות ואשינגטון ולונדון, שם אין כניסה לגנים , אלא אך ורק לתושבי ןאשינגטון ולונדון.
כתוב תגובה ל- ראש עירי "למופת"
12
תודה לשר המשפטים
  תודה לאמיר אוחנה   10/07/19 18:48
תודה לשר המשפטים שנותן להחלטה של ראש עיריית עפולה לקרום עור וגידים. כי הרי ראש עיריית עפולה הולך בדרכן של כל ערי הבירה באירופה שם רק משלמי ארנונה נכנסים לגנים הציבוריים , ולא הולכים בדרך הנלוזה של העיר המפגרת תל אביב, ששם אפילו תושב יעפולה ומטולה יכולים להיכנס לפארק הירקון.
כתוב תגובה ל- תודה לאמיר אוחנה
ציפיות שווא משר המשפטים
  ציפיות שווא   11/07/19 08:26
צפיית שווא לצפות ששר המשפטים יבהיר לעיריית עפולה שההחלטה שלהם היא בלתי חוקית.
כתוב תגובה ל- ציפיות שווא
13
בושה וחרפה לעיר עפולה
  בושה וחרפה   10/07/19 21:19
כתוב תגובה ל- בושה וחרפה
14
שההחלטה אינה חוקית
  הפרקליטות קבעה   11/07/19 09:42
הפרקליטות אומנם קבעה, שההחלטה של עיריית עפולה אינה חוקית. אבל חוץ מאמירה, שהיא אומנם חשובה, בפועל לא נעשה מאומה.
כתוב תגובה ל- הפרקליטות קבעה
15
לאיתן תודה
  נילי.   11/07/19 16:20
כתוב תגובה ל- נילי.
16
זה בכלל לא מעניין אותו
  איפה שר המשפטים   11/07/19 16:31
כתוב תגובה ל- איפה שר המשפטים
17
מגיב ותיק מזהיר את מנדלביט
  מגיב ותיק מזהיר   12/07/19 10:18
מגיב ותיק מזהיר את מנדלביט, שהביעו את דעתו נגד עיריית עפולה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק מזהיר
18
אני מגיב ותיק מזהיר את מנדלבי
  אני מגיב ותיק..   12/07/19 11:25
אני מגיב ותיק מזהיר את מנדלביט , שח"חוצפתו" החליט לתמוך בערבים נגד עמדתי , שהיא עמדת עיריית עפולה.
כתוב תגובה ל- אני מגיב ותיק..
הותיק עלול להעניש את מנדלביט
  הותיק עלול   12/07/19 15:59
כתוב תגובה ל- הותיק עלול
ותיק יכבד אותו באלימות מילולית
  איצי   13/07/19 10:27
המגיב הוותיק עוד יכבד את מנדלביט באלימות מילולית, כי הוא העז להסתייג מהחלטת עיריית עפולה.
כתוב תגובה ל- איצי
19
הכל בסדר ,חוצמיזה, שעיריית
  מגיב ותיק   13/07/19 16:21
עפולה לא כתבה בשלטיה "אין כניסה לערבים", אלא שאין כניסה לאלה שאינם תושבי עפולה.

וההבדל בין הדברים עצום .

והכל, כדי להסית.

אבל חבורת אופף איתן, המוסתים המטומטמים נוהים אחרי שקרי איתן.

חרפה!ֱ
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
בפועל, נותנים להכנס ליהודים,
  נכון, והיא שיקרה   13/07/19 20:50
ולא לערבים, ללא קשר למקום מגוריהם
כתוב תגובה ל- נכון, והיא שיקרה
דין עפולה כדין לונדון
  אני מגיב ותיק....   14/07/19 04:00
בלונדון אני מגיב ותיק קראתי ה באני כעפולאי שלטים, שהכניסה היא רק לתושבי לונדון. כך קראתי בטיול שלי במדריד ובפאריס , ודי להשמצות. אני כעפולאי לא נכנסתי לגנים באירופה, כך כל מי שלא תושב עפולה לא ייכנס לגני עפולה.מנלביט עוד יחטוף ממני על החוצפה שלו.
כתוב תגובה ל- אני מגיב ותיק....
מגיב ותיק שבוי בשקריו
  מגיב ותיק משקר   14/07/19 12:14
בכל הארץ יש את הנוהג וגם החוק, שכניסה למקומות ציבוריים היא רק למקומיים המשלמים מסים, לכן מגיב ותיק צודק בכל טענותיו, והוא עוד יעמיד למשפט את מר מנדלביט שמעל בתפקידו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק משקר
רק הטירוף של מגיב ותיק לא בסדר
  הכל בסדר חוץ..   14/07/19 12:59
כתוב תגובה ל- הכל בסדר חוץ..
20
העדפה מתקנת ירוקה או להיות
  בימבונת   13/07/19 19:29
יהודים..קשקוש למי מותר ואסור ( אני ממש בעד שלא יתנחלו לי בחצר שלי שאני משלמת במיטב כספי עליה -כל מיני זרים שלא הוזמנו אליה) מה שנכון לעשות זה להלחם כדי שהערבים יבנו להם פארקים משלהם.הם לא חושבים שהם צריכים להקצות מקומות ציבוריים כמו פארקים, בריכות שחייה, ושאר הנאות החיים המרווחות אם אפשר לנכס מקומות אלה למען עוד וילות ענק , עוד פנצ'רייה ועוד מחסן למכירת בלוקים. אז תפסיקו לרחם.
כתוב תגובה ל- בימבונת
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |