s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פגיעה דמוקרטית במפלגות הקטנות
מאת: עמוס שנער  |  10/07/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כתבת -
  שמ   10/07/19 13:05
" אחוז חסימה גבוה ".3.25% הוא אחוז חסימה גבוה?!!לוועדת הבחירות המרכזית הוגשו 47!!!רשימות.לכנסת הגיעו 13 רשימות.מה קרה לכל 34 הרשימות שעבורן הצביעו כ 500,000 אזרחים וקולם הלך לביוב?ולמה זה קרה? לא בגלל אחוז החסימה המגוחך?היום, יום רביעי 10/7/2019 ב " ישראל היום " ציטוט - " היעד הבא:נתניהו יפעל לאיחודים בימין ".איך אנשים נבונים כמותו וכמוך וכמו עוד רבים בחברה הישראלית לא מצליחים להבין ואחר כך להפנים שהצרה הבסיסית של הפוליטיקה הישראלית היא בשלושה:1)משטר מיושן (פארלמנטרי עם מפלגות קטנות אבל עם כושר סחיטה גבוה),2)חוק בחירות שמנציח את מרכזי המפלגות אבל מונע מהאזרחים לבחור איש כלבבם,שאם לא יפעל למען בוחריו ולא יהיה " קונגרסמאן " במובנו האמריקאי,יאבד את כסאו,3)רשות רביעית בנוסף לשלוש רשויות השלטון הדמוקרטי הקלאסי,הרשות המבקרת(שתחליף את משרד מבקר המדינה האימפוטנטי).לכן מר נתניהו מבזבז את זמנו שהוא זמננו על הכותרת הנ"ל,ואחר כך לאחר שיצליח או לא יצליח לאחד את הימין,יחזור להיסחט על ידי כל המפלגות הקטנות שיסכימו להצטרף לבועליציה שתבעל אותו ולכן תבעל בעצם אותנו.חוק בחירות " ישירות - אישיות - איזוריות " יביא לבחירת נציגים אוטנטיים שמייצגים יצוג אמיתי את בוחריהם,10% חסימה ימנעו הגשת רשימות סרק ויגרמו לכל המפלגות הקיימות למצוא את מקומן ברשימה אחת שמתאימה לדעותיהן ולצמצם את מספר המפלגות הישראליות ל 2-3 בלבד.האיש שיזכה במספר הקולות הרב ביותר יתמנה מיידית לרוה"מ(אם עדיין יתקיים המשטר הפארלמנטרי)או לנשיא.אף פוליטיקאי ישראלי לא טרח לנסות להחליף את השיטה.לנתניהו היו השכלה והכרת אורח החיים האמריקאי אבל בא לפוליטיקה הישראלית מבלי להבין את הנזק שהיא גורמת במתכונתה הנוכחית לאזרחי המדינה ולמדינת ישראל.אבל אתה מכיר את הסוגייה,אז למה אתה מלין כנגד אחוז החסימה הגבוה?!!!
כתוב תגובה ל- שמ
לא יצאתי נגד אחוז החסימה
  עמוס שנער   10/07/19 16:27
לא יצאתי נגד אחוז החסימה ואין לי בעיה שיגדילו אותו, (תיארתי את הקושי להתמודד מולו כחלק בלתי נפרד ממסכת הקשיים של המפלגות הקטנות וזו עובדה ולא תלונה ובטח לא עיקר המסר במאמר) אבל כשישנן מפלגות עם קהל תומכים מקורי המסוגל להתחרות מול אחוז החסימה (גם אם לא מובטח להן להיבחר בסופו של דבר), אני חושב שזה לא נכון לפגוע בהן באמצעות שקרים (שגודל המפלגה קובע ולא הגוש). שקר כזה גם גרם לפחות למפלגה אחת (הימין החדש) לא לעבור את אחוז החסימה למרות שקהל תומכיה המקורי היה שווה יותר מאחוז החסימה. נפילתם של בנט/שקד פגעה בסופו של דבר גם בנתניהו עצמו שקיווה ליהנות משתיית הקולות המבוססת על השקר הזה כי כישלונם של בנט/שקט מנע בסופו של דבר מנתניהו את הרכבת הממשלה בקדנציה האחרונה. אני מתנגד גם לכך שהמלצה לנשיא מטעם מפלגה ספציפית תישען על גודל המפלגה ולא על קריטריון אחר כי כאשר נקבע אחוז חסימה מסוים, צריך לאפשר למפלגות שקהל התומכים המקוריים שלהם עשוי לעמוד במכסה, התמודדות הוגנת. שוב.... אינני מתנגד להעלאת אחוז החסימה. אבל כל עוד קיים אחוז חסימה מסוים, צריך לאפשר התמודדות הוגנת למפלגות שקהל תומכיהם המקורי עשוי לעמוד במכסת האחוז הזה. להתחרות על קולות תמיד אפשר ואף רצוי אך לא באמצעות רמאויות ולא באמצעות טריקים בזויים המאלצים את המצביעים לא לבחור במפלגה המועדפת עליהם, גם אם החוק מתיר את הטריקים הללו.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
}}}נתניהו פוטר דתיים וחרדים...
  מצהל ועבודה.   11/07/19 12:22
נתניהו פוטר דתיים וחרדים מצהל ועבודה=בעיני זה שוחד בחירות. את מחיר הכפילות הדתית חרדית משלם הציבור החילוני.
כתוב תגובה ל- מצהל ועבודה.
בתקופת השמאל זה היה אחרת?
  עמוס שנער   11/07/19 12:57
בתקופת השמאל זה היה אחרת? אשמח שתחדש לי. לגבי עבודה - אתה מוזמן לבני ברק ולשכונות החרדיות בירושלים ולראות את העסקים שם פורחים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
2
"מעשה בריוני" בנוסח שנער
  שלמה המגיב   10/07/19 21:43
כאשר מפלגה קטנה ( ישראל ביתנו) עלולה "לכפות" (!) הקמת קואליצית אחדות לאומית של ליכוד וכחול לבן ( בתוספת ישראל ביתנו ) , שזה 75 מנדטים (!) , עפ"י הבחירות האחרונות , זה "מעשה בריוני ולא דמוקרטי" בלשונו של שנער , אך כאשר מפלגה קטנה כמו הבית היהודי , בת 5 מנדטים , "כפתה" על נתניהו להחזיק בממשלתו הנוכחית 3 שרים , כאשר שניים מהם חברי הקבינט ( פרץ , סמוטריץ' ואריאל !!) , זה "הדמוקרטיה" וזה לא "כפיה" וזה בכלל לא סחיטה בריונית !!. טוב , המושגים "בריונות...דמוקרטיה.." , הינם תלויים בהשקפה הפוליטית של שנער , באשר אם זה "טוב" לציפיות הפוליטיות של שנער ( קואליצית ימין ) , אז זה דמוקרטי וראוי , ואם זה משבש את הציפיות הפוליטיות של שנער ( ממשלת אחדות לאומית יציבה ומאחדת את העם בת כ 75 מנדטים , ללא ימין קיצוני ,ללא שמאל קיצוני וללא חרדים ) , אז זה "בריוני " ולא "דמוקרטי" !!. אתם הבנתם את " הראש" של שנער , שקואליצית ימין צרה של 61 מנדטים , הינה יותר "דמוקטית" ומבטאת את רצון רוב העם , יותר מקואליצית אחדות לאומית בת 75 מנדטים ?? . וואלה , צריך לשלוח את שנער , ללמד אזרחות "ודמוקרטיה" בבתי הספר , במקום כל המורים הטמבלים שמלמדים כיום את ילדינו , שתמיכת העם בממשלתו , באמצעות נציגיו בכנסת , ברוב של62.5 אחוז ( 75 מתוך 120 ) , זה יותר "דמוקרטי" מאשר תמיכת רק 51 אחוז מהעם ( 61 מתוך 120) .נו , "והפגיעה במפלגות הקטנות" ממנה חושש שנער , משמעותה "ניטרול" הסחיטות שלהם ממי שמרכיב את הממשלה , וזה ( הניטרול" הזה ) הינו "בריוני" ולא "דמוקרטי" !!.תובנות "מעניינות" יש לו לשנער , אין מה לומר.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אין לי עניין בהמשך דיאלוג איתך
  עמוס שנער   11/07/19 01:04
[1] לא אנהל איתך דיונים יותר. [2] אתה מחפש רק לעקוץ וכשמוכיחים לך שאתה עוקץ סתם אתה מתעלם מכך וממשיך לחזור על אותן הטענות במאמרים הבאים, או שאתה מוצא לך מיד סיבה אחרת לעקיצה. [3] לא פעם אתה מעלה טענות שאתה בעצמך יודע שהן אינן נכונות באמצעות הפעלת לוגיקה עקומה או היצמדות למשפט בודד שנכתב מבלי להתייחס לתמונה הכוללת שבו אותו משפט נאמר וכך אתה מגיע למסקנות שאני גזען, שהחרדים כביכול אינם משרתים בצבא רק, אבל רק בגלל הוראות הפתיחה באש שאינן לרוחם, ועוד כל מיני שטויות שאתה בעצמך יודע שהן אינן נכונות ו/או שלא אמרתי אותן. [4] אתה אפילו לא מודה בטעויות שלך, למשל כשחשבת (או שעשית את עצמך שכאילו חשבת) שנטורי קרתא הם הקהל כביכול של המפלגות החרדיות. [5] אתה מניפולטור משועמם שרק מחפש להציק לכותבים כאן ולא פעם אתה עושה זאת בזלזול רב ובמילים שאינן מכבדות בלשון המעטה. אתה מחפש רק להתעמת כאן עם הכותבים והמגיבים, ואפילו בעצמך אמרת פעם שאם אתה מסכים עם כל הנאמר במאמר אז אין לך עניין להגיב לו, כאילו שזה בזבוז אנרגיה להגיד גם מילה טובה. אתה מסוגל אפילו להסכים עם 99.9 אחוז מהמאמר ולצאת בשצף קצף בגלל משפט אחד שם שאינו לרוחך גם אם הוא אינו מבטא את עיקר המאמר, ולעשות בגללו סיבה למסיבה ולהאשים בגללו את כותב המאמר בטמטום הקוראים [6] גם כשהוכחתי אותך על כל ההתנהלות שלך מעולם לא התנצלת (ההיפך, לפעמים גם ירדת על התוכחה בזלזול). [7] אני לא סמרטוט שלך ולא מעוניין להתדרדר לרמה שלך בדו שיח איתך (עד עכשיו השתדלתי לענות לך יפה אבל זה לא בה לי בקלות) חוץ מזה הזמן שלי יקר. [8] אם מישהו חושב שאני מפחד מעימותים איתך הוא יכול לראות כיצד יצאתי בצורה מכובדת מכל דיון קודם איתך ולא פעם תוך חשיפת הבורות שלך. [9] הפעם לא טרחתי אפילו לקרוא את מה שכתבת כי ידעתי שאם אקרא יהיה לי קשה להתאפק ולא להגיב לך. גם לא אקרא את דבריך בפעמים הבאות [10] לנוסח הדברים שכתבתי לך עכשיו אעשה העתק הדבק ואשלח לך אותו לכל תגובה ראשונה עתידית שלך במאמרים הבאים ואחר כך, תהיה מוזמן להמשיך במניפולציות שלך כמה שתרצה ואפילו להציף בתגובות ולרדת עלי כמה שתרצה אם אתה חושב שזה מכבד אותך. [11] חפש לך מגיבים או כותבים אחרים שמוכנים לנהל איתך דיאלוג בסגנון שלך ורצוי שתמצא אותם בחיי היום יום ולא רק דרך מסך המחשב, למרות שהמחשב פחות מאיים בייחוד אם אתה היחיד שמכיר את זהותו האמתית של שלמה המגיב. כן.... קל להיות "גיבור" כשהשם שלך אינו מסגיר את זהותך פרט להיותך שלמה (גם לא בטוח) ופרט להיותך מגיב. [12] אתה מתנהג כך לעוד כותבים כאן באתר. אני כנראה הייתי הכי סבלני איתך. יש כאלו שהיו יותר חכמים ממני ולא טרחו לענות לך בכלל. אם אתה כזה גאון אתה מוזמן לנסות ולפרסם כאן גם מאמרים. בוא ונראה כמה שבחים תקבל עליהם. [13] אני מאחל לך כל טוב ובריאות עד 120.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
נקוה שכל המגיבים התמימים אשר
  חרם   11/07/19 05:36
טורחים להגיב לאדם נאלח זה הקורא לעצמו "שלמה המגיב" - ינהגו כשנער (באיחור רב!) ויבטלו את המשועמם הזה אשר בצדק מכנה אותו שנער "מניפולטור", כי זה מה שהוא, איש הארס והרעל.
כתוב תגובה ל- חרם
עמוס , הסכמתי עם כמה מסעיפי
  ינאי ס.   11/07/19 07:02
כעסך על שלמה, אך רק חבל שאתה בגילך הצעיר ממשיך להגן על ראש ממשלה מושחת.
כתוב תגובה ל- ינאי ס.
יש לך הוכחה ל"מושחתות"?
  מגיב ותיק   11/07/19 09:46
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק רוצה "הוכחות"
  שלמה המגיב   11/07/19 12:33
וואלה , אני לתומי חשבתי , שהגשת כתב אישום פלילי כנגד אדם , זה "קצת" יותר מאיזה שמועה , או תחקיר עיתונאי , או קישקושים של פוליטיקאים יריבים או תומכים . מה עוד , שרוב העובדות המתפרסמות\מודלפות בתיקשורת , שעליהם מבוסס כתב האשמות נגד נתניהו , אינו בכלל במחלוקת , ורק הפרשנויות השונות למשמעותן , זה בנושא לדיון. טוב , אני מבין שגם אם נתניהו יורשע , אזי המגיב הותיק את השאלה האולטימטיבית , שהוא שואל כאן את המגיב "האם יש לך הוכחות" ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה איך , איך נפלת בפח?
  מגיב ותיק   11/07/19 14:04


ולא רק שנפלת בפח, הוכחת שוב שאתה מוסת ובמחילה, גם בור לא קטן בענין הזה.

אז ככה.

נגד נתניהו לא הוגש שום "כתב אישום פלילי", אלא כתב חשדות,(עליו יצטרך לעמוד בפני שימוע) הנה הפרסום הרשמי :

gov.il

וכדי לעזור לקוראים, הנה הפסקה בפרסום זה המאשרת את דברי "

"יודגש, כי אין מדובר בהחלטה סופית על הגשת כתבי אישום. טרם קבלת החלטה סופית בעניין ייערך כנהוג וכמקובל, ככל שמר נתניהו יחפוץ בכך, שימוע בפני היועץ המשפטי לממשלה, אשר יבדוק בלב פתוח ובנפש חפצה את כל הטענות שיציגו באי כוחו של ראש הממשלה".

ולמה כל זה שלוימל'ה ?

נזכרתי בזה כאשר כתבת מספר פעמים לעמוס על מ"טימטום הציבור" ונזכרתי בויכוח ישן אתך ששם טענת כי כנגד נתניהו הוגש "כתב אישום".

האם לא הבחנת בכך שזרקתי לך חכה? אני הרי הייתי מוכן להשבע שאתה כ"מטמטם ציבור" אולטימטיבי, שתבלע את הפיתיון...

לכן אמור מעתה שלמה, מי ש"מטמטם" את הציבור זה אתה ושכמותך שמפמפמים בוקר וערב (איך אמרת ? שמועות...הדלפות...) את השקר הזה כאוהבי נתניהו ידועים...

יכולתי עוד לפרט כאן ההרבה על מופרכות כתב החשדות הזה, אבל חבל"ז, אי אפשר לשכנע מי שמומחה כמוך בתחום "טימטום הציבור"...ועוד חוזר על זה שוב ושוב...

וכעת שלמה, עמוד בפינה אבל הפעם שעה שלמה... (לאחר החמש דקות שאתה חייב עבור עמוס) וחזור אלי ונראה מה עושים עם אחד כמוך...

בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
איני חוזר בי אפילו במילה
  שלמה המגיב   11/07/19 15:24
מדובר חד משמעית בכתב אישום , או בטיוטת כתב אישום , אכן לפני שימוע ולכן כל מיני "יפי נפש" נזהרים בלשונם ומכנים זאת "כתב חשדות" ( עאלאק ). נו , הרי גם מכתב אישום שכבר נרשם בבית משפט , ניתן לחזור ממנו , או להגיע איזה עיסקת טיעון מקלה ( ראה פרשת המעונות של שרה נתניהו ) , אז זה אי הדיוק שאתה רואה אצלי בהצגת פני הדברים ? . מה שכתוב "בכתב " החשדות" עאלאק , זה מה שהיועמ"ש במדינת ישראל , חושב ומבין את מה שנתניהו עשה , והמגיב הותיק "רוצה הוכחות" (!) , טוב , הרי אפילו אחרי הודאה באשמת קבלת דבר בתחבולה ממדינת ישראל , שעל פיה הורשעה בפלילים שרה נתניהו , לא היתה "הוכחה" לכלום עבור המגיב הותיק וגם שנער טען שהיא הודתה סתם , כדי שיהיה לה שקט והיא בכלל חפה מפשע לדעתו , אז תראו מי מבקש "הוכחות" ומה עשוי להוות "הוכחות" עבורו והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שקרן ! אל תחזור בך.
  מגיב ותיק   11/07/19 16:59
ואל תעשה טובות

ולפיכך מעכשיו אנחנו נקרא לך שקרן.(ואפילו שקרן פחדן)

כי כך כתוב בפירסום הרשמי של משרד המשפטים :

"יודגש, כי אין מדובר בהחלטה סופית על הגשת כתבי אישום"

אבל שלוימל'ה שיודע יותר טוב, טוען שזה כתב אישום....

טיוטה שמויוטה, אני רק מכיר חברה למכוניות שנקראת טויוטה,
אין טעם להתווכח עם חסר יושרה, פחדן וסלפן כמוך.- חבל"ז

ואתה עוד מדבר על "טימטום הציבור"

שלוימל'ה תתבייש
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אתה גדול.
  חחחחחחחחחחחחחחחחח   11/07/19 17:31
לא ברור מה יותר אידיוטי, ההסבר "המשפטי" או הסימוכין. בכל מקרה, שניהם מצחיקים.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחחחח
הכי מצחיק זו את
  מגיב ותיק   11/07/19 17:54
שאינך מבינה כי מזהים מקילומטרים את הצחנה שמעלה הפמיניסטית/האנרכיסטית/חובבת עודה/הלא חכמה/שמשוטטת בד"כ באופף איתן.

מסכן שלוימל'ה שצריך מסייעת דבילית כמוך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אוילוש, צא למסע הופעות.
  חחחחחחחחחחחחחחחחח   11/07/19 17:58
אתה להיט עולמי
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחחחח
אפילו המארח שלנו, יואב יצחק
  מגיב ותיק   11/07/19 17:02
קורא לזה - שקר

twitter.com
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
עוד משהו המעיד על בורות...
  מגיב ותיק   11/07/19 17:35
איך כתבת ?

"זה מה שהיועמ"ש במדינת ישראל , חושב ומבין את מה שנתניהו עשה"

זה לא מה "שהיועמ"ש חושב שנתניהו עשה" זה סיכום פרטי החקירה (המזוהמת) של תת ניצב ריטמן (שעמד בניגוד אינטרסים לנתניהו בכך שהאשימו (את נתניהו) בהפרחת עלילת ההטרדה של ריטמן נגד הקצינה צ. בשילוב סיכומים של אדון ניצן אוהב נתניהו.

אם היה חושב שזה מה שנתניהו עשה, לא היה דורש שימוע.

שלוימל'ה אתה גם בור.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תראו מי כאן "הבור" ?
  שלמה המגיב   11/07/19 18:14
הרי מי שחתום על כתב האישום ( כתב חשדות בלשונך העדינה ) , הינו היועמ"ש אישית , ומי שניסח אותו הם ראשי מערכת התביעה במדינה , שבקיאים מן הסתם בחומר הראיות ועל בסיסו ניסוח את כתב האישום , אך אצל המגיב הותיק זה סיכום חקירה של הקצין ריטמן , שלא חקר בכלל בתיק , אלא היה ראש היחידה , שאחד מהצוותים שלה חקרו ואספו את הראיות , והמגיב הותיק מטעה במכוון את הקוראים ומטמטם אותם ונותן להבין שהקצין ריטמן הוא זה שקובע ליועמ"ש , "והחקירה מזוהמת" ? , איזה מושג משפטי זה , מגיב ותיק ? , מה אתה דוחף סיסמאות ןמסית ומטעה את הקוראים ? , האם הקצין ריטמן "המציא" ראיות כנגד נתניהו ? . נו , נדבקת למילה "מזוהמת" שאין לה שום משמעות לחוזק ומהימנות הראיות כנגד נתניהו , כדי להמעיט מחומרת הראיות שנחשפו במה שכתוב בטיוטת כתב האישום ? . מה שצריך לעניין את הקוראים וכל עם ישראל וכמובן את בית המשפט , אם יש ראיות כנגד נתניהו המבססות את כתב האישום נגדו , כן או לא , וכל הסיסמאות של "מזהמות" וכל השטויות של הקצין ריטמן , אם הוא "מתלהב" מתניהו או לא , אינם קשורות בכלל לעובדה החשובה והיא , יש ראיות , או אין ראיות וזהו. נו , עכשיו הקצין ריטמן היא "ההוכחה" של המגיב הותיק שאין ראיות שמבססות את כתב האישום , כי הוא בכלל נוסח ונכפה על היועמ"ש ע"י הקצין ריטמן והמגיב הותיק עוד מעיז לכנות אחרים "כבורים" במאטריה הזו שח אכיפת החוק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שקרים בזויים
  מגיב ותיק   11/07/19 19:20
1. לא אינה לשוני, אלא לשון משרד המשפטים :
gov.il
כתב חשדות ולא כתב אישום.

2. החקירה של ריטמן שהיה בניגוד ענינים גמור לנתניהו, הייתה חקירה מזוהמת.(חוקר שטוען שנתניהו העליל עליו בעבר, אינו יכול להיות חוקר אובייקטיבי)

3. הוכחת שאתה בור, שקרן וסלפן, (למרות שבעבר התיימרת לטעון כי אתה בא מהתחום המשפטי)

5. כשקרן מדופלם, אתה יכול להמשיך ולקשקש על "כתב אישום", למרות שמשרד המשפטים הודיע על כתב חשדות : gov.il,
6. גבלס היה מצהיב מקנאה על התמדתך בשקרים.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לינאי ס
  עמוס שנער   11/07/19 12:09
מדוע אתה מלין שבגילי הצעיר אני עדיין מגן על נתניהו? אולי זה דווקא בגלל גילי הצעיר? חכה בסבלנות עד שאהיה יותר מבוגר ואצבור ניסיון חיים כמו שיש לך ואז אולי אחזור בי מההגנה על נתניהו. אבל עכשיו ברצינות - אני תומך במפלגת עצמה יהודית ומעולם לא הצבעתי לליכוד ולנתניהו באופן ישיר. כרגע זו לא אופציה לצפות שאיתמר בן גביר יהיה ראש ממשלה וספק אם זו תהיה אופציה בעתיד. כרגע בין המועמדים הראליים לראשות הממשלה אני לא מוצא מועמד טוב יותר מנתניהו. במדינה שלנו השחיתות חוגגת בכל פינה. היא נמצאת במערכת המשפט המתיימרת לשפוט את נתניהו והיא גם נמצאת בין ראשי מפלגות האופוזיציה. ייתכן שנתניהו לא מושלם, אך דווקא הוא הכי פחות מדאיג אותי. חוץ מזה, אני לא אתמוך במסירת שטחים ובפגיעה בדתיים ובחרדים רק בגלל חמגשיות, סיגרים, גלידה ואולי בקרוב בגלל קבוקים, נצנצים ודפי ממו. אגב .... נתניהו עדיין לא הורשע.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
יצע המרצע מן השק
  שלמה המגיב   11/07/19 13:17
נו , שנער מלין על חוסר דמוקרטיה ובריונות (!) , בהתנהלות הפוליטית בישראל ? , זה "שתומך במפלגת עוצמה יהודית " הגזענית , עם גופשטיין , ברוך מרזל ובן גביר ( שמעריץ את ברוך גולדשטיין שרצח במו ידיו 29 מתפללים מוסלמים במערכת המכפלה !) ? . אתם הבנתם מי מלין כאן על "בריונות" ? , ומי מלין נגדי ( במאמר קודם , על שהעזתי לטעון שהוא גזען !) על שהגדרתי אותו כגזען ? . נו , והרשעה פלילית של שרה נתניהו עפ"י הודאתה , זה "חמגשיות" , וקבלת מתנות של משפחת ראש הממשלה מאזרחי המדינה בשווי מאות אלפי שקלים ( כתב אישום בגין הפרת אמונים של עובד ציבור !) , זה "סיגרים , גלידה ונצנצים" , ואחר כך עוד כועס שנער , שאני טוען שהוא מטעה במכוון את הקוראים ומטמטם אותם ועושה עליהם מניפולציות !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה (2)
  מגיב ותיק   11/07/19 15:32

1. תפסיק לקשקש, תמיכה בעוצמה לישראל ובגופשטיין אינה תמיכה בבריונות (אלא רק בממציא סיפורים על כתב אשמה פלילי לנתניהו כמוך...)

2. אתה ביריון תגובות, זו גם עובדה.

3. ענין החמגשיות של שרה נתניהו הנו יום כיפור משפטי לפרקליטות ולנוהים אחרי הבלים מהסוג הזה כמוך.

4. אתה אכן "מטמטם את הציבור ע"ע כתב אישום פלילי נגד נתניהו...: news1.co.il
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ועוד תובנות בנוסח מגיב ותיק
  שלמה המגיב   11/07/19 17:12
1)תמיכה במפלגה הכהניסטית הגזענית של עוצמה יהודית , שראשיה הם אנשים כמו בן גביר - מעריצו של רוצח ההמונים ברוך גולדשטיין ומתומכי פעולות תג מחיר , וגופשטיין הגזען , שאוסר (!!) על יהודיות לקיים זוגיות עם שאינם יהודים ומציק להן וברוך מרזל הצדיק הידוע והליברלי המוכר ובן ארי שכבר נקבע חד משמעית ע"י בית המשפט שהינו גזען , זה תמיכה בבריונות , חד משמעית . וכדאי להזכיר לשנער הפטריוט , שבן גביר , מרזל וגיפשטיין , לא שירתו אפילו יום אחד בצה"ל בסדיר ובמילואים , וגם החרדים , ששנער "מתלהב" מהם , גם הם לא תורמים "מי יודע מה" לביטחון המדינה , וכדאי שההקוראים יבינו כאן את הפארדוקס המביך הזה , בעטיו של שנער הפטריוט , שמטיף כל הזמן "לשמאלנים" רחמנא ליצלן , הפוגעים באינטרסים של המדינה לטעמו והמבין יבין. 2) יתכן ואתה צודק שאני "בריון תגובות" , אך נראה לי שגם אתה חוטא בכך , מגיבי , הלא כן ? . 3) הרשעה בפלילים בבית משפט , של שרה נתניהו , עפ"י הודאתה , אינה "הוכחה" למעשים המיוחסים לה בכתב האישום , עפ"י "הראש" של המגיב הותיק וזה "כלום" לטעמו !1 , מעניין !. 4)אכן הוכנה טיוטת כתב אישום פלילי נגד נתניהו , ואם הוא יוותר על השימוע , או יידחה בשימוע ( וכך מסתמן על פי כל הפרשנים ) , אז זה יירשם פורמלית בבית המשפט ואיני מטעה בכלל את הקוראים במשמעות כתב אישום זה , גם אם עדיין לא נרשם טכנית בבית משפט וכל מיני "זהירים" , מגדירים אותו כתב חשדות , למרות שאין מושג כזה בכלל בלקסיכון המשפטי בחוק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קשקושים נוסח שלוימל'ה...
  מגיב ותיק   11/07/19 17:48

1. אתה קשקשן וסלפן, עוצמה יהודית אינה מפלגה כהניסטית ומעולם לא הכריזו על עצמם ככאלה.

2. פסילת בן ארי ע"י הבג"ץ עליו (אתה מסתמך) (תוך אישור כסיף האנרכיסט הפלשתינאי שונא ישראל) הנו הפרצוף הגזעני /אנטי יהודי/אנטי ציוני של בית המשפט שלך.

3. הקשקושים שלך על החרדים רק מעידים על בורותך...

4. תיק שרה נתניהו הוא דוגמה לפרקליטות מושחתת, לו היו הוחכות חד משמעיות נגד שרה נתניהו לא היו מגיעים אתה לעסקת טיעון, (אפילו את הדבר האלמנטרי הזה אינך מסוגל להבין) לכן שוב, תיק שרה נתניהו הוא ביזיון, חרפה וקלון לפרקליטות..
בעניין תיקי בנימין נתניהו כבר הוכחת שאינך מבין בהם דבר וחצי דבר אלא ניזון מרכילויות ומוסת.

5. כבר הוכחת שאתה שקרן וסלפן כאן :

news1.co.il
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
צ"ל - הוכחות
  מגיב ותיק   11/07/19 18:01
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
החלטות בימ"ש אינן "הוכחה" ,?
  שלמה המגיב   11/07/19 18:31
נו , המגיב הותיק שמכנה אחרים כשקרנים וסלפנים , כבר מודה למעשה שהחלטות בית המשפט ( שעליהן אני מסתמך בעוונותיי !), הינן "הפרצוף הגזעני\אנטי יהודי\אנטי ציוני " ומן הסתם אינן "הוכחה" עבורו למשהו , ובכלל , מי זה בית המשפט שיקבע עבור המגיב הותיק , שמכנה אחרים בתואר "בורים" , כי הם מעיזים להסתמך על החלטותיו. טוב , מה שהינו "הוכחה" עבור המגיב הותיק , זה מה שאומר נתניהו או שרה אישתו , או מרכז הליכוד או נתן אשל , ואילו מסקנות יועמ"ש מחקירה פלילית , או החלטות בית משפט , זה "כלום" עבורו ואינו "הוכחה" לכלום. נו , מה נאמר ? , אין מילים ! ועוד למגיב הותיק יש טענות נגדי על כי אני מלין על טימטום הקוראים !!.תהיה לי בריא , מגיבי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לא, החלטות בג"ץ אינן והוכחה
  מגיב ותיק   11/07/19 19:09
ובמקרה בן ארי - כסיף, הם הוכחה כי אותו בג"ץ היה גזעני/אנטי יהודי/אנטי ישראלי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
היועמ"ש (!) עתר לבג"צ , מגיבי
  שלמה המגיב   11/07/19 19:49
בג"צ נעתר לעתירת היועמ"ש בעצמו , שסבר שיש הוכחות שבן ארי התנהל באופן גזעני ולכן לא יכול להיות ועמד לכנסת עפ"י חוק יסוד הכנסת ואילו לגבי כסיף , לא היו הוכחות שהפר את התנאים הרשומים בחוק ןלכן ראויה להיפסל מועמדותו. נו , אז בית המשפט אנטי ציוני ואנטי יהודי וגזעני , שמאשר את מה שחושב היועמ"ש ? , גם היועמ"ש אנטי ציוני ואנטי יהודי ? , אתה כבר מתחיל להבין להיכן התובנות שלך "זורמות" , מגיב ותיק ? , הרי מבחינתך צריך כבר "לפרק" את המדינה , כי המשטרה , הפרקליטות , בתי המשפט , היועמ"ש , ראש הצבא , ראשי השב"כ , ראש המוסד ובכלל כל "השמאלנים" , הם כולם (!) נגד המדינה לטעמך , וכולם (!) אנטי ציונים ואנטי יהודים ורק אם עם ישראל יבחר שוב בנתניהו בבחירות הקרובות וכל התיקים נגדו ייסגרו , אז תהיה "גאולה" לעם ישראל , והכל יהיה בסדר. וואלה , אני "מת מסקרנות" לראות אותך בסיטואציה , ( מציאותית ?) שבה נתניהו מפסיד את הבחירות "לשמאלנים" הלא פטריוטים גנץ , יעלון ואשכנזי ואיך אתה מגיב באותו רגע שזה נודע לך. וואלה , תשמור על הבריאות מגיבי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימלה 3
  מגיב ותיק   11/07/19 22:02
1. היועמש הוא חלק מהבעיה ומה שכתבת אינו מעיד על שום הוכחה לצדקת בגצ. 2.אפשר להביא לכאן עשרות החלטות של בגץ שהוכחו כשגויות, אבל חבל''ז אתך. 3.לא יודע מה יהיה עם נתניהו בבחירות אבל אני אופטימי .)זה גם לא נושא הויכוח( 4.מענין מדוע אינך מציין למי בחרת בבחירות האחרונות, מפחד ממשהו שלוימל'ה ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ממה יש "לפחד" מגיבי ?
  שלמה המגיב   11/07/19 22:58
אני אכן "לא מציין למי בחרתי בבחירות האחרונות " , כי אני לא "מורעל פוליטית" על אף מפלגה ועל אף ראש מפלגה , ואני יכול לשנות דעתי מהיום למחר , ואיני חסיד שוטה של אף מפלגה ושל אף ראש מפלגה וכל בחירות אני מחליט ברגע האחרון , איזה מפלגה ואיזה ראש מפלגה הכי פחות גרועים ולה אני מצביע , ולא מעט אני אף מתחרט על הצבעתי לאחר זמן , ואני יכול בחור בליכוד שבראשו x , יבבחירות הבאות אבחר במפלגה אחרת שבראשה y , ואם אני מתאכזב מהתנהלותו של מישהו במישור האישי ( רמז דק , מגיבי ) , אז לא אבחר בו , גם אם יש לו נסיון , כי איני "מורעל" על איש ואין אדם שאין לו תחליף והמבין יבין. מבחינתי , אין כמעט הבדל במדיניות של חוץ וביטחון וגם בכלכלה וחברה , בין הליכוד ובין מפלגות מרכז שמאל שהיו כאן בראשות ממשלה ( פרס , ברק , שרון , ליבני , רבין ) , ואיני חושש מאף מפלגה ( גדולה) אם תנהל את המדינה , ואיני נכנס לפאניקה , כמוך מגיב ותיק וכמו רבים "ממתלהבי" נתניהו , אם מי שבחרתי בו , הפסיד בבחירות ואיני חושש שבגלל זה "תתפרק" המדינה , ואיני מוכן "למכור" את עקרונותיי בנושא טוהר מידות ודוגמא אישית של מנהיג , בשל אף ראש ממשלה (!) , אפילו אם מישהו יחשוב שהוא כפיל של צ'רצ'יל והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
התחמקות עלובה
  מגיב ותיק   11/07/19 23:22
במקום כל הקשקשת הזו יכולת לציין פשוט במי בחרת. כעת נרשום לפנינו שאתה גם פחדן
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
עוד משהו לגבי קשקושך
  מגיב ותיק   11/07/19 22:40
1. בית המשפט העליון נגוע בשמאלנות יתר ולא חסרות דוגמאות לשמאלנותו ולהטיות שלו.(הזכירך אחד שתמכת בו באתר זה כינה אותם כנופיית שלטון החוק) כך יש לראות את העליון שהכשיר את בשארה המרגל (בתואנות מטופשות) לכהן בכנסת ישראל. 2. כפי שאמרתי כבר היועמש עצמו הוא חלק מהבעייה כנציג הפרקליטות בממשלה 3. אני כאחד שהיה קרוב לאנשים שציינת והכרתי רבים מהם, רובם היו שמאלנים עם אינדוקטרינציה שמאלנית צרובה וכך יש לראות אותם.(שמאלנים מעיוורון ולא אנטי ישראלים) 4. משום כך אני התחלתי להאמין ב''חכמת ההמון'' כי הכרתי בחירים שרמת ההבנה הפוליטית שלהם הייתה פחותה משל הקופאית ושומר הכניסה בסופרמרקט שלי. זה שלוימלה לגבי להיכן זורמות התובנות שלי
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אתה מופתע ש"מתק שפתיים" שנער,
  לא הבנתי כלום   11/07/19 16:45
תומך בבן גביר ובחבריו הכהניסטים הגזענים (בן ארי, גופשטיין ושות')?
כתוב תגובה ל- לא הבנתי כלום
אני אמשיך לחשוף שטויות , שנער
  שלמה המגיב   11/07/19 08:13
אין לי שום עניין לנהל דו שיח איתך , או עם מי מהבלוגרים והמגיבים , שאני חושף כאן את ערוותם בפני הקוראים. אני אמשיך במטרתי , והיא להפסיק לטמטם כאן ולהסית את הקוראים , ע"י חלק לא קטן מהבלוגרים ( משגב , בריימן , קלינסקי , שנער , עליס ועוד ) ועל ידי רוב המגיבים כאן , שמתייחסים לקוראים כאל אספסוף של אידיוטים. אני אמשיך לעקוב אחריך , שנער , ולא אתן לך שום "חסינות" מביקורת ואפילו " בלעג " , כדי למקד את ביקורתי כלפיכם מול הקוראים , שאתם מטמטמים אותם ומסיתים אותם. נ.ב. לא תמצא אפילו שקר אחד בתגובותיי ולא תמצא שום קללות בתגובותיי. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ל "חושף הדגול" שלוימל'ה...
  מגיב ותיק   11/07/19 09:37
ול"עוקב המתמיד"...

אתה יכול להביע את דעתך, להפריך תיזות, לנסות לשכנע (ואולי לכתוב מאמרים בעצמך...) מבלי שתתקוף אישית את הכותב.("הראש של הכותב" , "חשיפת ערוות" ולשון דומה )

וואו... פתאום הפכת להיות "חושף ערוות" ו"עוקב" ? צר לי, אתה לא רציני.

אגב, כל מה שכתבת לא נכון (רוב מצביעי הימין וגם השמאל וראשיו (שמצהירים זאת חזור והצהר) אינם מעוניינים באחדות, אבל זה לא הנושא שלי כעת כי חבל"ז.

אגב, שיטת האיומים בהם אתה נוקט לאחרונה (טרור תגובתי..., "עקיבה" (ואולי גם הכפשות אישיות כפי שאתה נוהג) , הפכו להיות פאטתיות,(גם נגדי נקטת בלשון איומים news1.co.il) שלוימל'ה, זכור כי התגובות הן דו סיטריות...

לסיכום, הצעתי, עמוד בפינה ותתבייש כחמש דקות...(גם כוס מים קרים בימים חמים אלו לא יזיק...)
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התייחסות למגיב הותיק
  שלמה המגיב   11/07/19 11:51
1) אני "תוקף אישית את הכותב" , כאשר אני מבחין שהוא בכלל לא טיפש , אך משקר או מעוות נתונים במודע , מסית במזיד , ועושה מניפולציות ומטעה את הקוראים כשיטה ולא בגלל שדעותיו שונות משלי. 2) "חושף ערוותו" , זה דימוי שגור בשפתנו ואין בו כל גסות , או "תקיפה אישית". 3) אין כל ספק , שאם אף אחת משתי המפלגות הגדולות , לא מצליחה לקבל תמיכה ( המלצה לנשיא ) של 61 חברי כנסת ומעלה , לאחר תוצאות בחירות , אזי בסיטואציה כזו , רוב מצביעי שתי המפלגות הגדולות , שהם מן הסתם רוב מוחלט של העם ( עפ"י התוצאות של הבחירות האחרונות ) יעדיפו ממשלת אחדות לאומית בתנאים שיסוכמו ( רוטציה , תפקידי שרים , הסכמות בענייני כלכלה , הסכמות בענייני חוץ וביטחון וכיוצ"ב ) , ולא יתכן שכאשר בסיטואציה כזו , נמנע מהמפלגות הקטנות ( מכל צד פוליטי או סקטוריאלי) "לסחוט" את המפלגות הגדולות , שמרכיבות את הממשלה , אז " הפרשן הפוליטי" האובייקטיבי , אדון שנער , יגדיר זאת "כבריונות" (!!!) , או "כפגיעה בדמוקרטיה" , כי שנער אינו טמבל , והוא יודע שאין כאן שום "בריונות" ואין כאן שום "פגיעה בדמוקרטיה" וזה ממש אבסורד , שמפלגות קטנות ( ששנער מן הסתם , תומך במי מהן ) "סוחטות" את מי שמנצח בבחירות ושנער רואה בכך תפארת "הדמוקרטיה" ועל טימטום השכל מסוג זה , אני מלין , מגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה
  מגיב ותיק   11/07/19 14:16

1. תירוץ קלוש לחפות על תוקפנות באופן אישי נגד כותבים.

2. בסדר, אין בו שום גסות, ממש !(בעצם גם אני לא דברתי על גסות, אלא על התייחסות אישית)

3. אני לא מתווכח אתך בנושא זה ולא זאת הייתה מטרת תגובתי אליך.(למרות שגם כאן אני לא מסכים עם מילה מדבריך)

4. אגב, מטעמי שלי אני חושב גם שליברמן הנו ביריון פוליטי אבל יותר מכך הוא לטעמי שקרן לא קטן (אבל זה נושא אחר לגמרי בו ניתן להכניס שמועות משמועות שונות וגם רכילויות על כך שגורמים בפרקליטות שיש להם ניגוד אינטרסים עם ממשלה של נתניהו שמחזיקים את ליברמן במקום רגיש (דבר הגיוני לגמרי) דרך גב' פאינה שעברה חקירות בענינו...אבל באמת רכילויות ושמועות (הרי אתה אוהב את זה במקרה של "כתב אישום פלילי" נגד נתניהו, באמת נעזוב זאת...אתה רשאי לחשוב אחרת...)
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ובקשר לליברמן , מגיב ותיק
  שלמה המגיב   11/07/19 15:46
איני נמנע על "מתלהביו" ובודאי איני יכול לראות בליברמן איזה דמות מופת לדמוקרטיה ולטוהר מידות ( זוכר איך פתח חשבון בנק בקפריסין ובו עשרות מיליוני שקלים על שם בתו החיילת והוא "יצא מהעניין" בעור שיניו , לאחר שהעדה המרכזית הקפריסאית מהבנק , התחרטה (!) וסירבה להעיד במפשט בישראל , אם יתקיים ) , אך איני רואה בו "ביריון פוליטי" ( בלשונך ) , יותר מכל ראשי המפלגות הקטנות שסוחטות את המפלגות הגדולות המרכיבות את הקואליציות השונות , שהן מן הסתם מייצגות את רוב הציבור , אז כאשר שנער "המתלהב" ממפלגת עוצמה יהודית של בן גביר וברוך מרזל הכהניסטים , מגדיר אחרים "כבריונים" וכאנטי דמוקרטיים , זה כבר לצחוק על הקוראים , או לזלזל בהם ואפילו לטמטם אותם , או הכל ביחד. ועל כך אני מלין שוב ושוב. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בסדר, בסדר.
  מגיב ותיק   11/07/19 17:11
רק שנושא הויכוח שלי אתך אינו ליברמן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
3
דרך המלך היא הבחירה הישירה
  חםםםש   11/07/19 11:50
מה שאתה באמת רוצה זה בחירה ישירה - הציבור יבחר ישירות ראש ממשלה. (בשני סיבובים וברוב של 50% מהבוחרים) יהיה ברור לכולם מי ניצח בבחירות. הרוהם ימנה שרים כרצונו ויהיה אחראי להישגי ממשלתו. הציבור גם יבחר לכנסת מפלגות שיתמכו בראש הממשלה או יגבילו אותו. בזמנו "פחדנו" שהמפלגות הגדולות יתרסקו - הסוסים האלה כבר ברחו מהאורווה מפלגת העבודה כבר התרסקה. הליכוד התרסק ואז חזר. קדימה עלתה וירדה. מה שכן - זה יאפשר לערבים לבחור את נציג השמאל הציוני בלי להצביע למפלגה שלו וזה כנראה הסיכוי היחיד של השמאל לחזור לשלטון (למרות שכנראה תהיה לו כנסת לעומתית והוא לא יוכל לעשות כל מה שהוא רוצה).
כתוב תגובה ל- חםםםש
למגיב היקר
  עמוס שנער   11/07/19 12:51
כיף לדעת שאנשים זוכרים מאמרים קודמים שכתבתי ונכון, השיטה הזו תחזק מבחינה מסוימת את השמאל אך מבחינות אחרות היא תחזק את הימין ותקבע מי הוא ראש הממשלה המועדף ע"י העם. בכל מקרה אין שיטת בחירות מושלמת. אגב ... הערבים הם לא בכיס של השמאל. הם התנגדו אפילו להסכם עודפים עם מר"צ שהיה יכול להטיב איתם. אפילו מר"צ ציוניים מדי בשבילם. בבחירות שבהן פרס הפסיד לנתניהו, הערבים יכלו להכריע את הכף לטובת פרס בייחוד שהוא הפסיד בכמה אלפי קולות בלבד. הייתה אז בחירה ישירה לראשות הממשלה אך הערבים כעסו על פרס בגלל מבצע ענבי זעם ועל הטיל ששוגר בטעות שהביא להרבה הרוגים בלבנון (אם אני זוכר טוב ההרוגים היו ילדים). לא עניין את הערבים בישראל שפרס רצה להמשיך את אוסלו. גם להלוויה שלו הם לא הגיעו חוץ מאבו מאזן לאחר שלחצו עליו לבוא. אז לא מובטח שגם עכשיו כל קולות הערבים יצביעו למנהיג השמאל לו תהיה בחירה ישירה. הגאווה לא תאפשר להם זאת בייחוד אם מדובר ברמטכ"ל לשעבר.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
4
למגיב ותיק
  עמוס שנער   11/07/19 23:48
אני קורא רק את התגובות שלך כי אם אקרא תגובה של שלמה המגיב יהיה לי קשה לא לענות לו וממש לא מתחשק לי לעשות זאת מהסיבות שכבר ציינתי קודם לכן. יישר כוח על הבקיאות שלך בעובדות. בקיצור - קראתי באחת התגובות שלך משפט יפה. כתבת שגילית שחכמת ההמונים של הקופאית בסופר והשומר בכניסה עולה הרבה פעמים על חכמתם של ה"מומחים הגדולים". על תובנה כזו כתבתי בעבר מאמר עם הסבר שלי לתופעה. מדובר באחד המאמרים האהובים עלי מאלו שכתבתי. יתכן שבאחד הימים אשחזר אותו. רק חוזר בי מבעיית ניסוח קלה שמפריעה לי כי היא בולטת בכותרת המשנית למאמר. כתבתי שם: מתחרים עם האיסטינקט במקום מתחרים באינסטינקט. מי שמעוניין לקרוא שילחץ כאן.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
עמוס
  מגיב ותיק   12/07/19 11:27
.1. אינך מפסיד דבר מכך שאינך קורא את תגובותיו של שלוימל'ה...

2. האיש משקר במצח נחושה ולמרות שגם אם מראים לו עובדות שחור על גבי מסך, הוא ממשיך לשקר ולהתפתל (ענין הכתב חשדות/כתב אישום) דבר שמראה על חוסר יושרה קיצוני.

3. בויכוחים כאלה אני מרגיש בטוח, מכיוון שתכונת הפרפקציוניזם (המחורבן) שלי מביאה אותי לקרוא כל פיפס בנושאים שמענינים אותי, לכן חבר'ה כאלה כמו שלמה, הם טרף קל לעימות (זאת למרות שאתמול הייתי די עסוק באירוע שלא אפשר לי לענות בפירוט יתר), אבל גם את מה שפירטתי, הבחור לא שווה.

4. ראה, אתה הצהרת למי בחרת, אני הצהרתי בעבר שהצבעתי לביבי, אבל האיש הפחדן מסרב להגיד למי הצביע, אבל הוא גיבור גדול לפתוח פה גדול כלפי עוצמה יהודית ולחבר אותם עם מה שהם לא, אומר לך, מוויכוחים קודמים אתו נראה לי שהבחור הצביע לגנץ, ולכן הוא מפחד אולי שנכתוב (כפי שהוא כתב נגד עוצמה יהודית) כי כחול לבן תומכת בשקרים כלכליים והונאה כפי שעשה גנץ בפרשת המימד החמישי וכפי שעשה אשכנזי עם חברת פצלי השמן שלו שם הונה משקיעים, לך תדע....אולי ברק עם קרן ה-2.3 מיליון דולר ומחקר בקטינות....לך תדע...

5. עניין שמאל /ימין שלי התגבש לצד ימין, בערך אחרי מלחמת יום כיפור אחרי שחוויתי מקרוב מחדלים נוראיים ופוליטיקה מזוהמת של הנהגת השמאל הצבועה/פחדנית של אז ועוד יותר התגבש במהפך 77 (שם, התברר לי כי בקיבוצי השמאל של חברים טובים שלי (מהצבא) אז הזהירו אותם מבגין (באסיפות עם בקיבוץ) יען כי אם יעלה לשלטון, יפצח מיד במלחמה נגד ירדן... תאר לך את שטיפת המוח...)
אפשר לפרט עוד הרבה כיצד גיליתי שאנשים שצריכים להיות עם חכמה פוליטית, אינם אלא עבדים נרצעים לאידיאולוגיה שקרית, נקמנית ובמידה רבה - מרושעת ועד כמה צרבו במוחם הממונים עליהם בחינוך (בקיבוצים ובבתי הספר) אינדוקטרינציה שמאלנית קיצונית שרובה שקרית, אנטי יהודית ואף אנטי ציונית.

6. הסיפור הוא ארוך יותר עם הרבה לקחים אישיים שהביאו אותי להשתכנע שיש תופעה ברורה שנקראת: חכמת ההמון (אגב, קראתי את המאמר המצוין שלך בנושא) בענין זה ובהזדמנות אולי אוסיף מניסיוני המר עם תעמולת השמאל.
(לדוגמה בולטת: במלחמת לבנון הראשונה בחופשת לימודים אליה נשלחתי - מרצה באוניברסיטת חיפה שבא ממפלגת העבודה משקר מול אולם שלם של סטודנטים על פעולות חה"א בלבנון (האיש ממש הסית וטען לרצח חפים מפשע ובמכוון) פעילות שבמקרה אני השתתפתי בה ימים קודם שזה קרה והייתי עד לעובדות הפוכות...) היה לי אז עימות פומבי מרתק אתו שם הזמתי את כל שקריו.

בענין שלוימלה, שוב, אינך מפסיד דבר אתה רק חוסך מעצמך שקרים, בורות והתלהמות שהבחור מצטיין בהם.

בינתיים שבת שלום.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
חבל שאתה לא מפרסם כאן מאמרים
  עמוס שנער   12/07/19 16:54
חבל שאתה לא מפרסם כאן מאמרים. עושה רושם שיש לך המון מה לכתוב ולתרום. שבת שלום גם לך.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il