News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 341,575  סלולר - 279,190
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
הספינים של החודשים האחרונים נועדו להשכיח מאיתנו, שהשאלה הגורלית שתוכרע במשאל העם הגדול בשבוע הבא, נוגעת לסלע קיומנו: מדינה פלשתינית, כן או לא?
ליברמן. על דאטפת אטפוך [צילום: פלאש 90]
עידן יוסף
הוא פוסל ישיבה באותה ממשלה עם יהדות התורה, ש"ס, הבית היהודי, האיחוד הלאומי, הרשימה המשותפת, עוצמה יהודית, המחנה הדמוקרטי, כחול לבן בממשלה צרה ואפילו עם הליכוד בממשלה צרה. יותר מאשר...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
הריסת חלק משכונת אבו כביר ב"פעולת מרכז"; הפגזת אבו כביר במרגמות "דווידקה" שפותחו על-ידי ההגנה ;רמה נמוכה של מפקדי מחלקות בארגון ההגנה ואמון הכיתה התגלה כלקוי מאוד; הערבים מתכננים ל...
נתניהו, גנץ. בימים אחרים [צילום: מתן פאר/במחנה]
גרשון הכהן
תוצאת בחירות שתחרוץ את גורל ההתיישבות בארץ ישראל לחורבן נוסף, תהיה קשה ומכרעת פי כמה מתוצאת בחירות שתחשוף את מדינת ישראל לפגמים נוספים בצביונה היהודי-הלכתי
שלומי וינברג
שלומי וינברג
תקנות סדר הדין החדשות אולי יועילו לקיצור ההליכים, אך לבטח לא לעשיית הצדק. את המחיר ישלם הציבור - וזו הסיבה שלשכת עורכי הדין מתנגדת להן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה הן הסיבות לאוקיאנוס הקללות נגד תומכי נתניהו
מאת: עמוס גלבוע  |  11/07/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מסכים עם הכותב.
  יפה מאוד   11/07/19 10:13
כתוב תגובה ל- יפה מאוד
2
באידיש אומרים:
  אבנר צפוני   11/07/19 15:28
"דו וויסט אלס,אונד פשטייסט גורנישט". אתה "יודע" הכל,אבל לא מבין דבר.... מאז ומתמיד יש מחלוקת חריפה בין השמאל והימין. אני ועוד רבים,חלקנו לחלוטין על בגין,שמיר,שרון. אבל לפחות לגבי חלק מהם-לא היתה שום טענה על התנהלותם האישית,טוהר מידותיהם,טוהר כוונותיהם,צניעותם,מעורבות בני משפחותיהם. אצל נתניהו המצב הפוך לחלוטין !!!!!! ומחמיר !!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
הבעיה שהמלחמה
  באום   12/07/19 09:15
נגד נתניהו מצד השמאל התחילה מסיבות אחרות לגמרי.אמרתם שהוא לא מתקדם לתהליך מדיני,שהוא לא רוצה משא ומתן,שהוא הולך לקראת מדינה דו לאומית,אמרתם שישראל נמצאת במצב כלכלי גרוע,אמרתם שאומות העולם יטילו עלינו חרם בגללו ובישרתם על צונאמי מדיני,אמרתם שאובמה יזנח אותנו,לא יתן לנו נשק ולא יבוא לעזרתנו בגלל נתניהו,אמרתם שנתניהו אובססיבי לגבי אירן ונלחם נגד ההסכם של אובמה ובזה הוא גורם נזק לישראל ועוד ועוד פימפמתם דברים כנגד נתניהו שלא קשורים בכלל להתנהלותו האישית.אבל ברגע שהבנתם שנתניהו פתח פער ענק בין הימין לשמאל בגלל הדרך הנכונה שהוא הלך בה והתוצאות הטובות לעומת הדרך הלא נכונה שאתם הלכתם בה,הבנתם שלעולם לא תשובו לשלטון אלא אם כן תעשו הפיכה על ידי הפללתו של נתניהו והדבקת התנהגות לא הולמת לאישיותו.להזכירך,בימי בגין ,שמיר וגם שרון הפער בין הימין לשמאל בציבור היהודי לא היה גדול,והשמאל היה יכול לנצח כמו גם הימין.לא כך בימי נתניהו כאשר הפער בציבור היהודי עומד על 62% לימין לעומת 38%לשמאל והוא במגמת גדילה.כלומר,כדי לנצח את שמיר או את בגין לא היה צריך להפליל אותם אבל עם נתניהו השמאל נכנס לסרט שונה לגמרי כאשר נתניהו סגר לו את האופק.מבחינה משפטית כל מה שיש כנגד נתניהו הוא דברי רכילות כאלה ואחרים אבל תועמלנים הופכים את הרכילות הזו לפשעים.טוב,זה מה שיש היום לשמאל,תועמלנים,פעם היה להם משהו יותר טוב.
כתוב תגובה ל- באום
אתה אומר:"אתם"-
  אבנר צפוני   14/07/19 12:05
מי זה בדיוק "אתם" ? האופוזיציה,שתפקידה לבקר אותו,ולהעמיד אלטרנטיבות למדיניותו ? התקשורת-שגם היא-תפקידה ומהותה,לבקר ולמצוא פגמים וכשלים ? מבקר המדינה ? המפכ"ל ? היועץ המשפטי ? אנשי חצרו,שהתפכחו ?מינויים אישיים שלו,שנוכחו בטירוף בסביבתו ? * משום מה אתה חושב שהמציאות "הוכיחה",את צידקת דרכו של נתניהו- ממש ממש לא !!!!!!!!!!!! אף מדינה בעולם לא השתכנעה בגישת הימין לגבי השטחים והפלסטינאים. אף מדינה לא העבירה את שגרירותה לירושלים (עזוב את טראמפ-הוא יעבור) הסכם הגרעין עם אירן-היה מבורך,וטעות גדולה לבטלו.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
3
ממש צער בעלי חיים
  ארי כספי   11/07/19 16:48
מה שעובר על הקיסר מרחוב בלפור, אנשי החצר ו"סתם תומכים". אני עדיין מאמין שהקיסר סובל בביתו (נחשו ממי) יותר מאשר מכל אלה ש"מקללים" אותו. האם לומר שמדובר באדם מושחת זה קללה ? בסדר, גם אני מתנגד לשימוש במילים בוטות, אבל הנאמר ב"מאמר" לא שיכנע אותי.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
רק לא ביבי אשם עד שיוכח אחרת
  יוסף מלמוד   11/07/19 23:26
עכשיו אתה רגוע. 0מאלני קטן...קנאה.איבה.שנאה.שריטה בשכל 0מאל קטן
כתוב תגובה ל- יוסף מלמוד
4
הסיבה פשוטה: הקנאה
  alice   11/07/19 19:36
מכיוון שהכתר והכסא נשמטו מהם - ומכיוון שהעם החליט מיהו ראש הממשלה הטוב ביותר עבורו - ומכיוון שאין סיכוי לשמאל המשמיץ את ישראל בעולם שיחזור לשלטון - הם בוערים מנאה. כי הם יודעים היטב עד כמה באמת הם שווים. לכן לא עוזרים להם כל מאמרי השיטנה, ההשמצות והפייק ניוז. ומכאן מקור הקנאה, עיניהם כלות בראותם את הצלחת רוה״מ לשפר את מעמדה של ישראל בגויים, ובהיותו ידיד של כל ראשי המעצמות והמדינות ברחבי העולם. הם לעולם לא יכלו ולא יוכלו לעשות זאת. וכמו כלבי טרף הם עומדים כשלשונם נוטפת ריר ארסי, וכל מה שנותר להם לעשות זה לנבוח.
כתוב תגובה ל- alice
שימי לב,
  אבנר צפוני   12/07/19 02:10
כמה מילות שנאה והשמצה בתגובתך. מדוע לא תניחי,באופן רגוע,שלו,בוטח,ומפרגן- שיש אנשים מעולים,המתחלחלים מנתניהו והתנהלותו ?
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
כל הכבוד
  אליהו נריה   12/07/19 20:29
נהנתי ממה שכתבת. נכון מאוד. כל מילה נכונה ואמיתית.
כתוב תגובה ל- אליהו נריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |