s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פוחלץ לראשות הממשלה
מאת: חיים משגב  |  03/08/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מונהג ולא מנהיג
  באום   3/08/19 02:26
תכונותיו של גנץ אשר משגב מספר לנו עליהן הן בדיוק הסיבה מדוע הוא נבחר על ידי מי שנבחר כדי לכבוש את ראשות הממשלה. בראש ממשלת ישראל, על פי אותה "מדינת עומק"(או כל שם אחר שיתנו לזה) , חייב לעמוד מישהו שיעשה את מה אומרים לו ולא יצייץ ולכן גנץ מתאים לאותם "ממליכי מלכים" כמו כפפה ליד. הם זוכרים איך הם הסיטו את רבין מדרך הישר ובדיוק באותה שיטה הם מתכננים לעבוד על גנץ כדי לבצע את אותה רגרסיה לציונות המהווה היום את עיקר חזונם. לשמאל אין מנהיגים מאז רבין כולל רבין ובראשו עומדים תמיד מונהגים, זו הסיבה גם לכעס על נתניהו מצד אותה "חונטה" משום שהוא על דעת עצמו ומבלי לשאול אותם החליט להיות מנהיג ולא מונהג, הישמע דבר שכזה? אבל כפי שאני מריח, יש בקרב ראשי השמאל השפוי רצון להתנתק מאותה לפיתה של "החונטה" ומאחיזתה של הזרוע המבצעית שלה שהיא התקשורת ולהתחיל לנווט את המחנה שלהם לפי המצפן שלהם עצמם ולא לפי מצפן מוכתב על ידי קומיסרים שנותנים להם פקודות דרך המרקע, הפרינט והאינטרנט. לדעתי מתחילות להתגנב מחשבות גם אצל עמיר פרץ, גם אצל גנץ וגם אצל עוד גורמים בשמאל השפוי שבעצם מישהו הכניס אותם לאיזה סרט הזוי גם בנוגע למדיניות החוץ והבטחון וגם בנוגע לנתניהו ולא מאפשר להם לצאת מהאולם. הם רק צריכים להיזכר במילות השיר "כתבו עליו בעיתון והוא בכלל לא ידע שהוא כזה" ואז להבין שהאכילו אותם לוקשים במשך שנים רבות ואין מה לעשות, צריך פשוט להקיא את זה,להשתחרר ולהביט על המציאות ללא הפילטרים שכל מיני נביאים מטעם עצמם או מטעם קומיסריונים כאלה ואחרים חילקו להם. מנהיג אמיתי זה אדם שמביט סביבו ללא פילטר והקשר בין המוח שלו למציאות הוא ללא מתווכים.
כתוב תגובה ל- באום
{{{עדיף רמטכל על מוכר רהיטים.
  תחשבו על זה.   3/08/19 23:42
כתוב תגובה ל- תחשבו על זה.
השיקוץ בדבריך מעורר גועל
  alice   5/08/19 13:24
אם את ראש ממשלתנו, שגדולי העולם רואים בו אחד מהם - אתה מכנהו ״מוכר רהיטים״, זה מעיד על כמה דברים: א. אינך יודע בדיוק מה ההבדל בין מנהל חברה, לבין מוכרן. ואם רוה״מ עסק במקצוע לא מספיק מכובד לדעתך כשחזר מלימודיו בארה״ב, הרי לידיעתך, רוב הסטודנטים בישראל, עובדים בכל עבודה מזדמנת - ממלצרות, נקוי חדרי מדרגות וכשומרי סף - ובלבד שיוכלו לעמוד בתשלומי הלימודים והמחיה, עד לקבלת התואר. ואינם מתביישים בעבודת כפיים. אבל יצור נמוך כמוך יודע רק ללעוג למי שהוא עצמו, הזוחל, לא יגיע לעולם לרמתו, וכך גם כל חברי מפלגתך.
כתוב תגובה ל- alice
כל מילה באום
  ‫אלברט שבות‬‎   4/08/19 04:53
כתוב תגובה ל- ‫אלברט שבות‬‎
באום, ומשגב בן ה-80 שומע טוב
  סימון בנעד   7/08/19 22:34
בשתי אוזניו, אך יש לו בעיה עם חלק הראש שבין האוזניים.
כתוב תגובה ל- סימון בנעד
2
}}}נתניהו מגה חשוד בשחיתות....
  57עמודי אישום   3/08/19 09:12
כתוב תגובה ל- 57עמודי אישום
892 עמודים תפורים והזויים
  חיון   3/08/19 11:00
שיחה עם עיתונאי עבירה חמורה.וכאלה יש הרבה
כתוב תגובה ל- חיון
3
ליקוק
  ארי כספי   3/08/19 09:42
מה היינו עושים בלי מורה הוראה כמו משגב ? היינו עוד עלולים להשתכנע מהסיסמא המזוייפת "רק לא ביבי" ומצביעים עבור פוחלץ כאשר ניצב לפנינו מנהיג צנוע שאפילו אינו מחזיק ברשותו כסף וכרטיס אשראי. מנהיג שנהנה מ פ ס י כ ו ל ו ג י ת צמודה שעוזרת לו להתגבר על כל הקשייים. למזלנו יש עדיין עדר שלם שמאמין בכך ו"ליכוד" של אנשי רוח הכולל, בין היתר, את צחי הנגבי , מירי רגב, כץ מהתע"א, גלאנט, אמסלם, אוחיון ועוד עשרות שמואילים לחזק את ידיו. גם התמיכה של האדמורים - נציגי אלוהים עלי אדמות בודאי שאומרת משהו. לא נשכח גם את היועץ ה"משפטי" שעשה הכל במהירות שיא על מנת שלא יופצו שמועות כזב. אגב, אינני מעריץ של גנט , הגנראלים והכמעט דוקטור, וגם לא את המוצי-פוצי עם הבושם.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
תת רמה כרגיל
  מגיב ותיק   3/08/19 18:12
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ואתה בתשובתך מפגין רמה גבוהה
  עמיקם פבזנר   7/08/19 22:03
ואתה גם סבור בוודאי שמתניהו אנגלמן, שעשה דברים על סף הפליליות בטכניון, הוא ברמה גבוהה גם כן, כמו גם אמסלם, מירי רגב, ביטן, ואוחנה צורך הווזלין.
כתוב תגובה ל- עמיקם פבזנר
קשה לכם לקבל תמותו מקנאה
  המצליפה   4/08/19 02:08
כתוב תגובה ל- המצליפה
4
}}}נתניהו לא עומד במצבי לחץ...
  שרון על נתניהו.   3/08/19 09:59
כתוב תגובה ל- שרון על נתניהו.
5
כל אחד, אפילו חזן רק לא ביבי
  ארק   3/08/19 10:17
רק לא ביבי. ומדוע? אם האיש כ'כ חכם ובעל מעוף, עליו לדעת שהטבע עושה את שלו וביום בהיר אחד עלינו לטובה, גם ביבי יקרא לישיבה של מעלה, ומי יחליף אותו? את מי בכל הליכוד הגדול הכשיר ביבי שיהיה לו מחליף? אם טובת המדינה לנגד עיניו עליו להכשיר לו יורש (ולא את הקטן שלו). אם גנץ כ'כ עלוב, למה ביבי מינה אותו לרמטכל? כל ילד יודע שרמטכל זה ראש הצבא....כל ילד יודע שרמטכלים טובים הולכים בין היתר לפוליטיקה, אבל ביבנו עשה את חשבונו הוא, עדיף שיהיה רמטכל עלוב שלא יתחרה בו בפוליטיקה. לכן גנץ טוב או לא, יש לתת לו להחליף את ביבי, אם הוא לא טוב, אותו יהיה יותר קל להחליף מאשר את סגול הבלורית.
כתוב תגובה ל- ארק
האמת היא שגנץ נבחר בלית ברירה
  עמי, ת"א   3/08/19 22:46
לרמטכל. הוא היה אופציה שלישית או רביעית. המועמדים המועדפים (אייזנקוט, גלנט) נפסלו בגלל פרשת הרפז, והיה צריך לבחור מישהו. אז לקחו את גנץ. אין לי מושג איך הוא היה כרמטכל, אבל ברור שכפוליטיקאי הוא רחוק מלהבריק.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
6
עדיף על פני מסית מושחת
  הירונימוס   3/08/19 10:57
ובוגדני עם אשה מטורללת וילד קקה. (ועוד לא אמרנו כלום על מכירת הצוללות למצרים)
כתוב תגובה ל- הירונימוס
7
פרשנות צבאית ותובנות נוסח משגב
  שלמה המגיב   3/08/19 11:35
$ פוליטיקאי שלא התרכז כראוי בשאלה שנשאל ע"י עיתונאי בטלויזיה , וענה אוטומטית "מהמותן" , זה סימן עבור משגב שהוא "..ריקנות עמומה..עגלה ריקה..סיסמאותיו נבובות..אין בו מאומה.." !! , לעומת נתניהו , שתמיד עונה לעניין , ללא סיסמאות נבובות ומעולם לא משקר לתיקשורת , ולא משנה עמדות מדיניות עפ"י "לחצים" ( שתי מדינות לשני עמים , נאום בר אילן , זוכרים ?) , ולא מצביע בכנסת בעד פינוי ישובים ואחר כך מתנגד לכך ( פינוי גוש קטיף , זוכרים ?). 2) רמטכ"ל שלא רואה במנהרות בעוטף עזה "איום קיומי" ( וואלה , החמאס יכבוש את הנגב עם חוליית מחבלים !!) , ולא רואה היתכנות "לכיבוש ישוב" ע"י החמאס ( נו , חוליית מחבלים תכבוש את נחל עוז תוך חיסול פלוגת גולני שמאבטחת אותו !!) , זה רמטכ"ל "מטומטם" , ואני שואל , מי כאן "המטומטם" ? , והאם נתניהו , גם הוא "מטומטם" , לאחר שאימץ את החלטת הרמטכ"ל בעניין זה ? 3) נפילת 74 חיילים במבצע צוק איתן , הינו סימן "לבלבול מבצעי..הנחיות שגויות..כישלון קולוסאלי.." של הרמטכ"ל ? . האם כך מפרשן משגב את כל המבצעים והמלחמות שבהם נפלו חיילים , מאז קום המדינה ? . איזו תובנה מטומטמטת בנוסח משגב !1. 4) מפקד שממונה לפקד על יחידה , לאחר שמפקד היחידה הקודם , נפל בקרב , זה "ברירת מחדל" ואינו מינוי מיקצועי ?. פקרשן צבאי חובב בנוסח משגב. 5) טכניקת נסיגת כוחות צה"ל מלבנון בשנת 2000 ( "אישון לילה..הפקרת נשק ובני ברית..) , הינם באחריות ובהחלטה של מפקד יק"ל ? , האם אלוף הפיקוד , רמטכ"ל ושר הביטחון , הם משקיפים מהצד ? . נו , גנץ קבע איך "באישון לילה , יפקורו את בני הברית" !1 . ולסיכום , תובנות מטומטמות , מסיתות ורדודות של אזרח מן השורה , שחושב , שכך ניתן לטמטם קוראים , וזה ברמה של פרלמנט שכונתי דרג ז. זהו , עכשיו השתכנעו הקוראים , למה גנץ לא מתאים וצריך לבחור בנתניהו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
8
כתבה פוליטית מסיתה
  offer the freedom   3/08/19 11:43
דר חיים משגב. אתה מבייש את התואר דוקטור שאתה נושא. כתבתה כתבה פוליטית מסיתה תוך ניתוח עם מסר אחד ברור והוא שאתה פוליטיקאי תומך ביבי. הרי כל מה שכתבתה הוא הסתה נגד אדם ששווה אלפי מונים בכל קריטריון מלבד תעמולת בחירות מעל ביבי הכושל. אתה תומך בביבי שנמלט כמו שפן מראיונות חופשיים שמפחד להיחשף ללא הכנה מוקדמת, שמפחד לשנות, שמשקר ללא סוף, שמתנהל כמו דיקטטור ולא מאפשר לאף אחד משביבתו לפעול בחופשיות ולכן מעדיף לחזק את החנפנים חסרי היכולת ולהעלים את האנשים המוכשרים מתוך פרנויה. ביבי שלקח על עצמנו משרדים מקיר לקיר בלי לעשות כלום, אדם אנוכי שמצפצף על כולנו ומקריב את כולנו למען משפחתו, ביבי אדם קורבני ומבוהל שנרדף על ידי כולם. נכון שהוא כוכב בקמפיינים ונאומים אבל זה כל מה שהוא יודע לעשות. יחד עם חבריו טרמפ ופוטין שהם עוד 2 מושחתים הם יהרסו לנו את המדינה שנבנתה בדם ויזע. אם אתה מעדיף את ביבי העלוב הזה על גנץ שהוא אדם ישר, כנה, מאפשר לאחרים לגדול ולפעול, מאפשר לעצמו לטעות ולא בורח מאחריות, לא בורח מהתקשורת ולא מהעם ומכבד את כולם. אדם שיצור אחדות בעם ויחזיר למדינה את עטרתה. אם אתה מעדיף את ביבי אני למד מי אתה. תתבייש לך.
כתוב תגובה ל- offer the freedom
9
לכל פוחלץ יש מפעיל - מיהו ?
  יוסף מלמוד   3/08/19 11:59
רשת עיתונים ? קרן ? מפחיד...רק לא גנץ !!!!!
כתוב תגובה ל- יוסף מלמוד
10
לדעתי, אין בשמאל שפוי אחד שלא
  קורןנאוה טבריה   3/08/19 12:31
לדעתי, אין בשמאל שפוי אחד שלא רואה ולא מבין שגנץ לא מתאים בלשון המעטה להיות כאן ראש ממשלה - ואין מה להשוות בינו לבין בנימין נתניהו בשום פרמטר - ושלא לדבר על ההזייה ושמה יאיר לפיד כראש ממשלה - שלא נדע! אבל מה שמניע את השמאל זו השנאה הידועה והרעילה מאז הסיזון - כפי שהטיב לתאר ולהודות בכך אחד שידע לשנוא ולא התבייש להודות בכך ושמו יצחק בן אהרן - חיים חפר סיפר פעם ששאל את בן אהרון בן התשעים, ''מה מחזיק אותו?'' ובן אהרון השיב זו: "השנאה, חיים, השנאה".
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
חייבים לצאת לבחור
  רועי. ס   3/08/19 12:35
חברים בבחירות הקרובות הכי חשוב שכל החילוניים ילכו להצביע , ולא משנה לאיזו מפלגה, כך, רק כך נישאר רוב במדינה, בשתי המערכות האחרונות , ערבים חרדים ורוסים הלכו להצביע בהמוניהם ומהרוב החילוני ישראלי רק 50% כך לאחר הספירה הסופית הקולות שקבעו את המנדטים הם, 20%חרדים 15% ערבים 12%רוסים ורק 53% ישראלים שעובדים ומשלמים מיסים , נוצר מצב אבסורדי שהמיעוט במדינה הוא 50% מקובעי המדיניות והממשלה
כתוב תגובה ל- רועי. ס
12
ומי היה רמטכ"ל , תחת נתניהו ?
  שלמה המגיב   3/08/19 12:36
שימו לב לכותרת של משגב , למאמרו ! . "פוחלץ" ! , לא פחות ? . כך מגדיר\מסיק\מפרשן אדו משגב אדם שמונה ע"י נתניהו לתפקיד רמטכ"ל על צבא הגנה לישראל ! . ובכן , "הגורו" של משגב , ראש ממשלתנו נתניהו , אדם אחראי ואין לו מחליף , עפ"י טעמו של משגב , נתן "לפוחלץ" ארבע שנות קדנציה (!) , תחת אחריות ראש ממשלת ישראל , האחראי והרציני , לפקד על צבא הגנה לישראל , על "פוחלץ" ! , נו , אין מילים ! . דרך אגב , האם נתניהו האחראי על ביטחוננו , עוד "העיף" את יעלון מתפקיד שר הביטחון , ונתן את תפקיד שר הביטחון לאפסנאי ליברמן , שישגיח על "הפוחלץ" , פן "הלך פייפן " ביטחון המדינה ? . ואני שואל את משגב , אם תובנה מטומטמת כזו ( הרמטכ"ל במדינה , הינו "פוחלץ" !!) , איך נגדיר ראש ממשלה , שאיפשר לסיטואציה כזו להתרחש ? . נו , על זה נאמר , רצה לקלל ויצא מברך , או ההפך. משגב , הפרשן הצבאי" החובב , שמבין מה טוב לביטחון המדינה. אז למה שנסמוך על נתניהו ונבחר בו שוב , אם הוא ממנה "פוחלץ" לתפקיד הרמטכ"ל , ומאפשר לו לסיים ארבע שנות קדנציה ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
13
סקופ: פורסם בתקשורת שיהיר לפיד
  בני בנקר   3/08/19 14:34
השמיע משפט שלם בלי איזה שקר בתוכו. אין ספק,עכשיו הוא מתאים להיות ראש ממשלה...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
14
גנץ לראשות הממשלה?
  יופה   3/08/19 14:44
לדעתי, גנץ לא מתאים לתפקיד ראש הממשלה, לכן הצביעו לליברמן - ישראל ביתנו
כתוב תגובה ל- יופה
15
מטומטם
  אליפז   3/08/19 15:07
רק לראות את שם הכותב-ולהבין......מה ניתן לצפות מעלוב שמזלזל ברמטכל-ומתחבר למושחת??????מביך ולא שווה התיחסות
כתוב תגובה ל- אליפז
16
עדיף על מושחת ותחמן
  רמי א   3/08/19 15:55
כתוב תגובה ל- רמי א
17
אי אפשר היה למצוא ביטוי הולם
  אלי נמט   3/08/19 18:59
יותר מאשר 'פוחלץ' לבחירה של נאורי השמאל. פשוט ומדוייק. כמה צודק ד"ר משגב. מה סבורים אלה המבקשים לבחור באדם זה, שהוא עילוי? מבריק? יש להזכיר להם את ראיון יונית לוי, נציגת השמאל, לפני מספר חודשים, ובו תשובותיו המבישות והמגמגמות. כבר אז הכל סברו שאוי ואבוי אם זה יהיה ראש ממשלתנו. בקצרה, אם ייבחר (חלילה וחס) אדם זה לשמש בתפקיד הקשה ביותר מכל מדינות תבל - זו תהיה בושה וכלימה, תדמית נחותה, תעודת עניות למדינה שלמה. לא די שמפלגה זו (כחול-לבן) הינה מעושה ומלאכותית, שעטנז צורם - אזי גם זה אשר הם מועידים לתפקיד ראש ממשלה - מבזה אותה. תמוה מאד כיצד הוא נאות לקבל על עצמו משימה כבדה זו. בד"כ אדם חש ויודע למה הוא מסוגל. הסכמתו זו בלבד מעידה כמה הוא לא ראוי. יש לתלות מאמר זה במטה 'כחול-לבן' למען יפשפשו במעשיהם אלה המתכוונים להצביע עבורו.
כתוב תגובה ל- אלי נמט
18
והכי גרוע שליברמן רוצה את גנץ
  עמוס שנער   3/08/19 23:41
והכי גרוע שליברמן רוצה את גנץ ולא פוסל את האפשרות להמליץ עליו לנשיא. צריך לכתוב מאמר דומה המכוון את החיצים כלפי ליברמן.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
19
עוד ניסיון עלוב להדביק לגנץ הש
  יניב ש.   4/08/19 09:39
וואוו, נגמרו לתעשיית השקרים של נתניהו הטריקים והשטיקים? ניסו להדביק לגנץ מעשה מגונה, לפני 150 שנים, טלפון פרוץ ע"י האיראנים, כנראה על ידי איראני היושב בישראל, ניסו להדביק לו טירוף, כאילו הטירוף שבבלפור לא מספיק חמור, הכול נשכח, אז עכשיו מנסים לההמציא חוסר כשירות ושאר קללות, נראה שנתניהו ושלוחיו לחוצים מאוד.
כתוב תגובה ל- יניב ש.
20
הכל, רק לא ביבי השקרן, הפחדן,
  שחיתות   4/08/19 10:37
איך עוד אפשר לחשוב שביב שחשוד בחשדות כבדים במשטרה, יכול להמשיך בתפקידו? אנשים שכחו את אמות המידה המוסריות הבסיסיות שמנהיג חייב לעמוד בהן. אין בכלל מה לדבר כשעבריין מכהן כראש ממשלה. החוצה, ומייד!
כתוב תגובה ל- שחיתות
21
משגב הדובר של ביבי
  עיוור ולא יראה   4/08/19 11:14
משגב אתה פאתטי וכל פוסט היסטרי שלך רק מראה את זה יותר. הפכת לדובר הלא רישמי של החשוד בפלילים שעדיין אוחז בקרנות המזבח ומשעבד את כל המדינה בשביל זה. אתה אדם בזוי שלא מבין דבר פשוט - ראש ממשלה במדינה דמוקרטית לא אמור להיות שליט יחיד, רודן שסביבו רק אוסף לקקנים ועושי דברו. במדינה דמוקרטית ראש הממשלה הוא רק מרכיב אחד בתמונה וסביבו אמורים להיות אנשים אמיתיים עם דעות אמיתיות ותפקידים אמיתים שעוזרים לו. הבעיה שלך ושל שאר השוטים בימין זה שפשוט אין לכם מושג בשיט ומבחינתכם ראש ממשלה הוא השליט אתם הנתינים וצריך ללקק לו את הרגלים כל יום על זה שהסכים להנהיג אותכם. סע לאפריקה משגב - יש שם המון מדינות שמתאימות בול לאופי שלך. פה אנחנו מעדיפים מנהיגים שהם משרתי ציבור ואם אפשר גם לא חשודים בשלושה תיקים של שוחד מרמה וכו'. טמבל!
כתוב תגובה ל- עיוור ולא יראה
22
חס וחלילה שהם יהיו ראשי ממשלה
  אקטואלי   4/08/19 11:58
"תודה מיוחדת" אני שולח מכאן למר שבתאי שביט, תמשיכו עם השטויות שלכם וללכלך על בוחרי הליכוד, איזו התנשאות, בושה וחרפה!!! ירדתם מהפסים, את השלטון המדינה, אזרחי המדינה לא יתנו לכם בבחירות הקרובות. בדברכם אלו אתם אלה שמפלגים את העם, ובמעשיכם העתידיים, אם יהיו כאלה, לכאורה אתם מסכנים את מדינת ישראל ואת אזרחי המדינה. מסתבר ששבתאי שביט לא היחידי מקבוצת "הלשעברים", לדוגמא: כולנו זוכרים שראש המוסד לשעבר מאיר דגן מנע לכאורה את התקיפה על איראן, הודיע לארה"ב לכאורה מה תכניות התקיפה שלנו, ונשיא ארה"ב חוסיין אובמה איים עלינו שמטוסינו יופלו על ידי צבא ארה"ב אם נתקוף. לאחר שחרורו מהמוסד מאיר דגן תקף לכאורה את ראש הממשלה שלא תקף באיראן. איזו צביעות! רק להזכיר שאלוף במילואים גיורא רום אמר על "כחול לבן": "כחול לבן הם כמו היחידה הצבאית בגבעת חלפון, בסוף זה "רק לא ביבי". (הרי בכחול לבן יש מספר גנרלים לשעבר). ניסוח מדויק לדברים שאני אומר - "אין להם את זה" וחס וחלילה אם בני גנץ ייבחר להיות ראש ממשלה (שלא נדבר כעת על יאיר לפיד בנושא התאמתו לראשות הממשלה). עד היום לא ברור לי בשביל מה היה צריך בני גנץ להיכנס להרפתקה שכזו, נראה לכאורה שהוא מנותק מהמציאות ומהיכולות שלו עצמו. הרי יש הבדל עצום בין יכולות להיות רמטכ"ל לבין להיות ראש ממשלה, לשם השוואה אתה יכול להיות מח"ט מצוין וגרוע כאלוף פיקוד, לא חסר דוגמאות רבות להשוואות הנ"ל. אגב, כשנכנסים לתפקיד חדש, במיוחד כראש ממשלה, לוקח מעל שנתיים שבעל התפקיד "מבין איפה הוא חיי" ועדיין גם כשאתה ראש ממשלה מנוסה ומצליח כל יום הוא "סיפור חדש" ויש המון הפתעות וחוסר וודאות בהרבה נושאים, ויש להחליט לפעמים מאוד מאוד מהר. ("בניחותה").
כתוב תגובה ל- אקטואלי
23
הימין - עבדים נרצעים
  נופל   4/08/19 12:55
הימין - עבדים נרצעים של שליט מושחת מוקף לקקנים וצבועים. המדינה תתאושש ממנו. הליכוד כנראה שלא.
כתוב תגובה ל- נופל
24
לצערי כל מילה בכתבה נכונה
  בכיר במשרד הבטחון   4/08/19 13:19
גנץ - בדיחה לא מצחיקה
כתוב תגובה ל- בכיר במשרד הבטחון
25
גנץ ראש לזנב
  אבי בנשוש   4/08/19 14:51
אני לא שונא אותו. הוא אדם נחמד. היה רמטכל ככה ככה. מחייך יפה. אבל להנהיג מדינה מטורפת כמו שלנו. מבחינה מדינית גלובאלית. צבאית. כלכלית. עצבי ברזל. זה פשוט לא יעבוד. הוא לא מתאים. ואם הוא לא מתאים יאיר הלפיד המקשקש לא יתאים עשרת מונים ממנו. כחול לבן זה שם ישראלי יפה. אבל במצבינו הקשה אוי לנו אם הם ינהיגו אותנו.הם פשוט לא הביאו איש נכון ראוי ומתאים. ועל הדוב הרוסי שצמח על גלי שנאה ואנטישמיות אין מה לדבר.
כתוב תגובה ל- אבי בנשוש
26
עבריינים
  הבורר   4/08/19 15:48
אצל גנץ לא ישבו עבריינים לא חשודים ולא נוולים ברשות התורה .ובטח שלא נשב עם עבריין נמלט
כתוב תגובה ל- הבורר
27
צודק, רוה"מ בישראל? קשה
  א-ת   6/08/19 03:39
אנשים לא מבינים מה זה להיות ראש ממשלת ישראל. בני גנץ אדם טוב , לתפקיד הזה אינו מתאים. האם אחרים מתאימים? מעטים. על כף יד אחת מקסימום.
כתוב תגובה ל- א-ת
28
תשובה
  X   6/08/19 18:30
יש בו שלווה וחוכמה. יש בו ניסיון קרבי עילאי ויש בו צניעות.
כתוב תגובה ל- X
29
גנץ יכול להיות רק מס' 2 במקסי'
  אקטואלי   11/08/19 15:49
אם באמת חשוב "לכחול לבן" "שישראל לפני הכל", ממליץ לגנץ לוותר על מועמדות לראשות הממשלה, כי הוא לא מתאים לתפקיד זה, ולהיכנס כשר לממשלה הבאה. גנץ יכול להיות מקסימום מספר 2, מספר אחד "זו אופרה שונה לחלוטין". כל האחריות על מדינת ישראל ותושביה נופלת על מספר 1 – הוא המנהיג עם כל המשמעויות. אגב, איפה אשתו של גנץ, ילדיו, וחבריו שיגידו לו דיי, לא מתאים? אלוף במילואים גיורא רום אמר על "כחול לבן": "כחול לבן הם כמו היחידה הצבאית בגבעת חלפון, בסוף זה "רק לא ביבי". "אין להם את זה" וחס וחלילה אם בני גנץ ייבחר להיות ראש ממשלה (שלא נדבר כעת על יאיר לפיד בנושא התאמתו לראשות הממשלה). עד היום לא ברור לי בשביל מה היה צריך בני גנץ להיכנס להרפתקה שכזו, נראה לכאורה שהוא מנותק מהמציאות ומהיכולות שלו עצמו. הרי יש הבדל עצום בין יכולות להיות רמטכ"ל לבין להיות ראש ממשלה, לשם השוואה אתה יכול להיות מח"ט מצוין וגרוע כאלוף פיקוד, לא חסר דוגמאות רבות להשוואות הנ"ל. אגב, כשנכנסים לתפקיד חדש, במיוחד כראש ממשלה, לוקח מעל שנתיים שבעל התפקיד "מבין איפה הוא חיי" ועדיין גם כשאתה ראש ממשלה מנוסה ומצליח כל יום הוא "סיפור חדש" ויש המון הפתעות וחוסר וודאות בהרבה נושאים, ויש להחליט לפעמים מאוד מאוד מהר ("ולא בניחותה"). יוצא שמפלגת "כחול לבן" עושה עלינו סיבוב עם הרוטציה שלהם, שיתגלחו על משהו אחר ולא על מדינת ישראל, אין מועד ב' על החלטות שגויות - אסור שזה יקרה!!! גם אם תבוטל הרוטציה, והיא לא תבוטל, עדיין חוסר ההתאמה של בני גנץ לתפקיד עומד על הפרק. פשוט "אין להם את זה", בני גנץ לא מתאים לכאורה להיות ראש ממשלת ישראל, כפי שאני לא מתאים להיות ראש ממשלה השוני הוא שאני מבין שאני לא מתאים והאחרים עדיין לא מבינים זאת. אחרי הבחירות הקרובות אולי הם יבינו, מקווה בשבילם שלא ירקדו שוב "עוגה, עוגה, עוגה", אישית התביישתי בשבילם, ארבעה אנשים רוקדים כאשר שלושה מהם היו רבי אלופים בצה"ל, מי היה מאמין שזו הרמה שלהם, לשפשף את העיניים. שלא נדבר על נאום "הניצחון" של גנץ, זה היה ביזיון שייזכר בהיסטוריה, והראה ניתוק מוחלט מהמציאות. יש כאלה שאומרים שגנץ מדבר לכאורה כמו רובוט שקיבל דף מסרים, אך לא אומרים ממי קיבל אותו. חס וחלילה אם בני גנץ ייבחר לראשות הממשלה. מומלץ לאזרחי המדינה לשמור על הקיים (עבודה, הכנסה, וכו') כי כל שינוי ישפיע על כולנו ולא לטובה. באופן כללי: ניתוק מהמציאות לפעמים מצריך פסיכולוג או פסיכיאטר, שיעזור לאדם, אחרי מספר רב של שיחות, לפתור את הבעיות שעומדות בפניו. זה תהליך ארוך של מספר שנים. אין זבנג וגמרנו. לפני עשרות שנים ניתן לחולים כאלה מכות חשמל, בנוסף לכדורים, וזאת על מנת להחזיר אותם למציאות, זוכרים את הסרט "קו הקוקייה". לא חסרים אנשים בבתי החולים הפסיכיאטרים שחושבים את עצמם לאלוהים, לנפוליאון, לאיינשטיין, לסופרמן, וכו'. אלה שחושבים שרק הם יכולים להציל את כל העולם, כולל את מדינת ישראל מעצמה. זוכרים "מה שרואים משם לא רואים מפה". לכן מומלץ לכולם קצת יותר צניעות.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
30
חפרפרת בכחול לבן
  אקטואלי   21/08/19 22:42
גנץ פנה לחברה של יעקב פרי על מנת שיגלה מי היא החפרפרת שמדליפה חומרים לתקשורת. כזכור יעקב פרי היה מבכירי "יש עתיד" והוא נזרק החוצה על ידי יאיר לפיד, עקב שקרים לכאורה בקשר לשרות הצבאי שלו. גנץ לא בחר במשרד חקירות רגיל, אלא חברה שעוסקת בריגול בין מדינות. לבחור דווקא בחברה של יעקב פרי זה להכניס אצבע בעין ללפיד. זה גם נראה כשיקול דעת לקוי של גנץ, הרי לא חסרות חברות חקירות. יהיו אולי כאלה שיגידו כעת שהחקירה זויפה כי היא שייכת ליעקב פרי, "חיסול חשבונות". כעת מקורבים של גנץ טוענים שעקב תוצאות שקיבלו מהחברה של יעקב פרי, הם מתכוונים לדרוש את ביטול הרוטציה. לפי דעתי בלבד, נראה שהחפרפרת היא בכיר מאוד משמעותי ב-"יש עתיד" ולכן הדרישה כעת לביטול הרוטציה. "האקדח המעשן כבר יורה". חס וחלילה אם בני גנץ ייבחר לראשות הממשלה, הוא לא סומך על חבריו, אולי זו לכאורה תחילת פרנויה. הוא פשוט לא מתאים לתפקיד. התפקיד של ראש הממשלה גדול עליו. אולי הוא יכול להיות מספר 2 לראש הממשלה אך לא מספר 1. מספר 1 זה אופרה אחרת לגמרי. שמעתי היום ברדיו 19/8/19 את תא"ל במילואים צביקה פוגל, שגם הוא חושב שגנץ לא מתאים לתפקיד, פשוט נחרדתי מדבריו. צביקה מכיר אותו משרות משותף בצה"ל. ברור לי שאם גנץ לא ייבחר, כחול לבן יתפרקו לרסיסים, היחיד ששומר עליהם מפירוק, בשלב זה, הוא ליברמן. במידה וגנץ ייבחר לתפקיד, נתחיל לשמוע עיתונאים שיודעים היום כמה שהוא לא מתאים, שיוציאו את כל הכביסה המלוכלכת החוצה, בסוף כל הזבל והחרא יצאו החוצה. במידה ולא ייבחר אז תתחיל מלחמת סכינים אמיתית ומסוכנת. השאלה היא למה לחכות לתוצאות הבחירות תספרו את כל הידוע לכם עליו, כאן ועכשיו. גם בתקופת הנשיא קצב, עיתונאים ידעו ולא סיפרו, "כל הכבוד" לאותם עיתונאים. האם אתם לא רוצים לספר כי יש לכם אג'נדה מסוימת?
כתוב תגובה ל- אקטואלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il