News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 370,018  סלולר - 496,781
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
כדי למנוע בחירות הרסניות אשר יחריבו את המשק ויעלו בחיי אדם, הגיע הזמן להעלות על סדר יומה של הכנסת את הצעת החוק שתמנע מבנימין נתניהו להרכיב את הממשלה הבאה    נתניהו יצטרך לבחור בין א...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין  |  
מותו של פרידריך הגדול    צבא לאומי צרפתי    התבוסה הפרוסית בקרב יֶנָה; נפוליאון לא הפיק לקחים והובס    גרהרד פון שרנהורסט והמהפכה האינטלקטואלית בצבא הפרוסי שהוא היה הבסיס לצבא הנאצי ב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המעטפות שעצרו את שרון
מאת: מיכאל אדירעם  |  07/01/2006
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי המשוחתים ?
  avi_ram   7/01/06 16:47
חשבתי שאתר זה מעודד ניקיון כפיים . הכותב מבטא את הטענות נגד ההשחתה במרכז הליכוד והפירסום כאן וכעת מצביע על כי אתר זה מחפש סנסציות ולא את ניקיון הכפיים . סיבה טובה לתמוך בשרון ואנשיו כיום .
כתוב תגובה ל- avi_ram
2
המחבר מודה בפרהסיה
  שומרי חוק   7/01/06 16:49
בעברה חמורה על טוהר הבחירות,בגידה בשולחיו ובשליחותו,התערבות חמורה במהלך הבחירות. הוא שינה ,אולי,בטיפשותו,את ההיסטוריה של מדינת ישראל.
יועמד לדין מיד!
כתוב תגובה ל- שומרי חוק
אבל מה אתם רוצים,שומרי חוק?
  ריאליים   7/01/06 17:10
זה הליכודניקים.
וכך הם היזנו את המדינה,מוסדותיה וערכיה.
ואינם מבינים במה חטאו ופשעו.
כתוב תגובה ל- ריאליים
3
כשהאריה חולה השפנים מקבלים ביצים
  מרפא חולרות   7/01/06 18:21
כתוב תגובה ל- מרפא חולרות
4
מה התמימות - זו התמונה בפוליטיקה
  אזרח ותיק   7/01/06 19:10
או שהמגיבים ה"מזועזעים" לא השתתפו מעולם בפוליטיקה הישראלית (בכל מפלגה שהיא) או שהם צבועים בשכר.
כתוב תגובה ל- אזרח ותיק
5
אין מה לומר - הכותב הוא אדם צנוע
  מאין כמוהו, וגם עניו   7/01/06 20:36
כתוב תגובה ל- מאין כמוהו, וגם עניו
6
אישור רשמי לעבריינות לשמה!!!
  א.בן דן   7/01/06 23:11
והרי אם היה מעלה הכותב כיצד הוא והם חברי יצור הזה שנקרא מרכז הליכוד, כיצד עשו למען מניעת עליית כוח העבריינות, הייתי ממש נדהם אבל שמח שיש שם משהו חיובי, אבל על מה הוא כותב? על איך מתנהלת אנטי דמוקרטיה של ממש. דבר שיש בו עבריינות לשמה. אבל אין מה להלין על כך, שהרי כל מה שזז ופעיל במרכזי המפלגות, הוא ייצרי כוח, מהולים ברצון להשליט ולהיטיב עם חבריהם הדואגים אך ורק לעצמם, אבל הם למרות הכל ממישיכים לטעון שהם רק רוצים לשרת את העם....
כתוב תגובה ל- א.בן דן
7
מיכאל אז אתה שותף לעבריינות?
  א.בן דן   7/01/06 23:25
או אתה רק מחזק את אשר טוענים רבים מזה שנים. מרכזי המפלגות הן מקור של אינטרסנטים המחלקים משאבי המדינה ככל שרק הם יכולים והכל בחסות החוק!!! תתבישו? לא ולא!!! סומך אני עליך שבפעם הבא תפרסם מאמר איך אתם במרכזים קונים עמדות כוח והכי מעניין כיצד אתם קונים את השופטים!!! ובסוף שוב תהייה ועדת חקירה בה יוחלט שהש.ג. הוא האשם והיה ולא הוא אז אני או כל מי שיחשק לכם להפיל עליו התיק. והרי אצלכם זה מעשה של שגרה, והכל הרי בגלל שאתם רוצים רק הזכות לשרת את העם. ואצלכם לשרת פרושו של דבר זה לשרת את עצמכם! בושב אין לכם. אבל מי יתן ותבינו כי זה בסופו של דבר פוגע ויפגע חס וחלילה גם בכם.
כתוב תגובה ל- א.בן דן
8
עו"ד אדירעם,
  לקוח בלתי מרוצה   8/01/06 06:49
החזרת את החובות שאתה חייב לעשרות אנשים? צריך לספר איך רימית לקוחות וגזלת את כספם? בושה שמפרסמים פה את המאמרים שלך. גנב.
כתוב תגובה ל- לקוח בלתי מרוצה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
PRO MIX - תערובות אגוזים עם חלבון גבוה
פיצוחים עם חלבון גבוה [צילום: עמית שטראוס]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |