s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם ליברמן נתון בסיכון; וכיצד מצטלבים מהלכיו עם עמדות הפרקליטות נגד נתניהו
מאת: יואב יצחק  |  11/09/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יואב יצחק הצטרף רשמית
  ביביזבל   11/09/19 14:43
יואב יצחק הצטרף כנראה רישמית לצוות הקמפיין של ביבי אחרת אי אפשר להסביר את אוסף השטויות שהוא משפריץ כאן. הגאון חקר ומצא שליברמן לא מתבטא לאחרונה נגד רשויות החוק וגם רחמנא ליצלן לא משתף פעולה עם ביבי יריבו המר... מכאן ניתן להסיק רק שיש שיתוף פעולה סמוי בינו לבין הפרקליטות נגד ביבי... אפילו הקמפיינרים של הליכוד לא הגיעו לרמה הזאת של יצירתיות. לפחות הם לא קןראים לעצמם עיתונאים... איש מסכן ועלוב.
כתוב תגובה ל- ביביזבל
יואב יצחק עיתונאי אמין
  חסר הבנה בסיסית   20/09/19 03:42
אם יואב יצחק משקר ...נתון לתביעה . השנאה שבתגובה החליפה את ההיגיון !
כתוב תגובה ל- חסר הבנה בסיסית
זבלים כמוך מומחים בענייני זבל
  אא   28/09/19 19:21
כתוב תגובה ל- אא
2
ליברמן מאותרג היטב
  מוטי הקרייתי   11/09/19 14:52
כל העת שהקוזק ליברמן יתקוף ו/או יטרפד את הקמת ממשלת נתניהו זה מבטיח לו שקד מטעם הפרקליטות.
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
3
למה למהר עם החקירות שלו...
  קובגר   11/09/19 16:03
קודם שיעזור להפיל את נתניהו...ואחרי זה אולי... ???
כתוב תגובה ל- קובגר
4
מזל שיש את העיתונאי הזה.
  7_7_7.   11/09/19 16:17
מזל שיש את העיתונאי הזה שתמיד חושף את הכל כולל דברים שאינם אהובים במיוחד על כנופיית שלטון החוק שהחליטה להביא להפלת שלטון ביבי בדרך עוקפת קלפי אשר זוכה כעת גם לעזרתו האדיבה של ליברמן בכך עקב שנאתו הידועה לשמצה לביבי.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
5
המשטרה חלמאית בפרשות ליברמן
  משטרה חלמאית   11/09/19 16:20
האיש ליברמן חומק מהמשטרה החלמאית עוד משנת 1996 ואילך. גם ברח מכתבי אישום כמפורט בספרה של אביה אלף. כל סביבתו צעדה לחקירות ולכתבי אישום - ורק אליו המשטרה לא השכילה להגיע. למה?
כתוב תגובה ל- משטרה חלמאית
יש לך חוש הומור או תמימות
  אהוד בנישו   14/09/19 21:13
חלם ? אתה תמים. משטרה ופרקליטות - כנופיות הפועלות תחת ניצוח הקרן לישראל החדשה וקרן וכסנר.המטרה מדינת כל אזרחיה. ליברמן - סחיט. מוחזק על ידי הכנופיה ויעשה כל מה שירצו העיקר שלא יגעו בו. נתניהו אוייב מבחינתם =חוק לאום, מדינה יהודית, לא מוותר על שטחים,לא מוכן למכור המדינה ולכן אוייב הכנופיה. לא ביבי - לא חוקרים, אין כוח אדם, אין אפשרות (לדוגמא זיופי הבחירות שלא נחקרו 5 חודשים). והשורה התחתונה-רק לא ביבי, ביבי אשם עד שלו יוכח אחרת. 3 כתבי אישום(הזויים). לכן, האוייב של אוייבי, ידידי. ליברמן אוייב של ביבי עושה לו צרות-לכן, אתרוג מוגן מבחינת הפרקליטות. ראה אריק שרון וגירוש היהודים מגוש קטיף הקרוי בלשון הספר 1984 - "התנתקות". גירש יהודים-לכן אריק, אותרג והפך ליקיר השמאל והפרקליטות.
כתוב תגובה ל- אהוד בנישו
6
ליברמן הוא האתרוג החדש.
  Prms-24.   11/09/19 16:30
ליברמן הוא האתרוג החדש של כנופיית שלטון החוק-כל עוד הוא יוצא כנגד ביבי בקביעות,בדיוק כמו שהיה שרון האב המושחת והרמאי בזמנו אחרי שהוא כידוע החליט ללכת למהלך של גירוש היהודים מבתיהם בגוש קטיף בגלל החקירות שהיו אז כנגדו ונגד בניו המושחתים כמוהו גם כן,ובשל חששם הכבד מזה שעדנה ארבל פרקליטת המדינה דאז תגיש נגדם כתב אישום חמור בשל כך-בגין חלקם בשלל פרשיות השחיתות הפליליות השונות הקשות והחמורות שנקשרו בשמם בזמנו,ולכן גם נולד כל מהלך הגירוש הגדול הזה שאף בוצע בסגנון הידוע של-[עומק העקירה-כעומק החקירה]-זה כל הסיפור על קצה המזלג,וכעת ליברמן פשוט הולך בדיוק בדרך הזאת-כאשר הוא נותן לכנופיית שלטון החוק את ראשו של ביבי-פשוט כמשמעו.
כתוב תגובה ל- Prms-24.
7
עכשיו הכל ברור.
  Prms-24.   11/09/19 16:44
טוב שיש את העיתונאי-כי עכשיו אפשר להבין היטב את השינוי בעמדותיו האידיאולוגית של ליברמן שלמד היטב משרון האב המושחת והרמאי בזמנו-שאם אתה בצרות פליליות קשות-או לחלופין כאשר אתה עלול להסתבך בכאלה כדאי לך מאוד להתחיל להתחנף לכנופיית שלטון החוק בדיוק כמו שעושה ליברמן בחודשים האחרונים-על ידי זה שהוא פשוט מיישר קו עם אותה כנופיית שלטון החוק בכל הקשור למהלכיו הפוליטים האחרונים כנגד שלטון ביבי.
כתוב תגובה ל- Prms-24.
8
שומרי הסף...שומרים על המושחתים
  חשדנית   11/09/19 22:15
עכשיו בתוכנית של חה"כ לשעבר יגאל גואטה בערוץ 11. גואטה נפגש עם שניים מבכירי המחלקה הכלכלית במשרד המשפטים, כדי להציג בפניהם את תוכניתו להפריד בין ראשי הרשויות המקומיות לבין ממלאי התפקידים הפועלים תחתם - מבקר העיריה, היועץ המשפטי לעיריה ועוד. הכוונה שמבקר העיריה יהיה כפוף רק למבקר המדינה וגם יקבל ממנו את המשכורת, היועץ המשפטי לעיריה יהיה כפוף למשרד המשפטים ויקבל מהם את המשכורת (בדיוק כמו חשבי העיריה שכפופים היום למשרד האוצר), וזאת כדי למנוע מראש העיר לבצע מעשי שחיתויות שהיום קל לו לעשות שהרי לראש העיר יש סמכויות בלתי מוגבלות אפילו יותר מאשר לראש הממשלה. השניים קיבלו אותו בחדר הישיבות בפרקליטות המדינה בירושלים: אחד מהם עו"ד דן אלדד, מנהל המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה והשני עו"ד טל פרג'ון, בכיר נוסף בפרקליטות, ודנו ביחד עם גואטה בנושא רעיון ההפרדה. הם כמובן דחו אותו על הסף בטענה שזה לא בסמכות משרד המשפטים....ללא ספק דחיה אלגנטית, אבל לא פחות מדהים שהם ישבו בחדר הישיבות של משרד המשפטים, מתחת לתמונה ענקית של תת-ניצב אפרים ברכה שמתחתיה נרשמו דברים יפים לטובת ברכה, ולחשוב שהאדם שלכאורה התאבד בגלל חשדות שחיתות נגדו מוצג כסמל ומופת בחדר הישיבות של משרד המשפטים...ולהבין שהכל רקוב בממלכת דנמרק! אין מה לתקן הכל רקוב מהראש ועד הזנב
כתוב תגובה ל- חשדנית
9
חשד ליחסי שוחד?
  סתם שאלה   11/09/19 22:22
הפרקליטות טוענת שכתבות חיוביות הן יכולות להיות שוחד. אז יואב יצחק אומר שישנו חשד לשוחד בין הפרקליטות לבין ליברמן. נשמע מופרך, אבל אם נכון יצטרך להיזהר כי עוד יאשימו אותו בחזרה שכתבות מעין אלה על מתנגדי ביבי גם יכולה להיות עבירת שוחד( הפרקליטות יכולה לטעון כי קבלת סקופים וחומרים בלעדיים יכולים להוות גם קבלת שוחד)
כתוב תגובה ל- סתם שאלה
הכלל "כתבות הן שוחד"
  עמי, ת"א   12/09/19 14:11
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
10
כתבתי שליברמן הוא הג'וקר
  מייק   11/09/19 22:30
של כל אלו שמתים להחזיר את השלטון לידיהם ממתין לאותו פרקליט, חוקר הגון שהמצפון לא יתן לו יותר לשתוק ויפתח את הפה על כל מעללי ליברמן ומפלגתו.
כתוב תגובה ל- מייק
11
מאמר חשוב
  עודדי   12/09/19 07:51
כרגיל, יואב יצחק עושה עבודה יסודית ומעניינת שמסייעת לניקוי אורוות השחיתות.
כתוב תגובה ל- עודדי
12
אסור לימנים לתמוך בליברמן
  אזרחית   12/09/19 08:27
הכתבה מסבירה היטב את הסיבות להתנהגות המוזרה של ליברמן בחודשים האחרונים. ימני שתומך בו עושה טעות חמורה.
כתוב תגובה ל- אזרחית
13
רמאי
  ישראל ישראל   12/09/19 11:07
זה ברור כשמש...ליברמן הרמאי משתף פעולה עם הפרקליטות
כתוב תגובה ל- ישראל ישראל
14
נראה כמפיה רוסית שליברמן בראשה
  מנדלביט ניצן יתנן   12/09/19 12:33
את הדין על מעשיהם הנלוזים, זה רק עניין של זמן, לברמן מתכנן הפיכה של ממש ברגע שיהיה לשון המאזניים, לפחות כל מי שנשאל על ידי אודות לברמן לא יצביע לו, זה כולל רבים מיוצאי ברית המועצות לשעבר וישראלים רבים, התקשורת ברובה אחראית להתנהלותו של לברמן, מנפחת את האגו שלו בצורה מוגזמת רק משום שהוא נגד ראש הממשלה בנ בנימין נתניהו, בנוסף למה שכותב העיתונאי יואב יצחק, לי יש חשש כבד שלברמן קבל תשלומים כבדים לכיסו כדי שלא תקום ממשלה בישראל, רק העניין של אי הקמת הממשלה בגלל לברמן וזריקת מליארדי שקלים לאשפה בשל גחמותו הצריכה מיד ועדת חקירה ממלכתית, דבר כזה עוד לא קרה, האיש הזה חולני בכל הנוגע לכסף כוח בדרכים אפלות, רק להביט מעט בפרצופי האנשים שסביבו מעורר חלחלה עצומה, מפחיד ממש מה שיקרה אם לברמן יקבל כוח כל שהוא, שקד ובנט יעשו אותו הדבר, אין לתת לאנשים מסוגם שהוכיחו לא אחת שהם בוגדים של ממש, שידעו כולם במיוחד אלה בהתנחלויות אם לא ייתנו את הכוח לראש הממשלה בנימין נתניהו ולא יצליח חלילה וחס להקים ממשלה בראשותו הם יהיו אחראים לכך, בוודאות מוחלטת יתרחשו עקירות של ישובים, אם תסריט כזה יקרה שיאשימו רק את עצמם בלבד כי בעת הזו חייבים לתת את מלוא הכוח לראש הממשלה בנימין נתניהו, שקד ובנט לפיד גנץ בוגי האוזר הנדל לברמן ברח ברק כל אלה נגועים בשחיתות איומה, ראשי התביעה בפרקליטות ופרקליטים ושופטים בדימוס אפסים באשיותם על יד ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא פשוט בכמה דרגות מעליהם, הוא ניחן ביכולת שהיא מליגה אחרת לגמריי.
כתוב תגובה ל- מנדלביט ניצן יתנן
15
זאת כתבה שנולדה ממני בפייסבוק
  וושוור   12/09/19 15:25
אני פרסמתי את התובנה הזאת כמה פעמים בשבועות האחרונים ויואב יצחק הפנים ופרסם את זה . זה הצליח לי לעורר גת דעת הקהל בנושא זאת התגובה שלי בפייסבוק ...... מאוד פשוט ליברמן הורשע מזמן ״גנזו״ לו את התיק בתנאי אחד שהוא ידאג להפיל את נתניהו ולכן מאז שנזרק התיק בהפתעה גמורה למרות שכל חבריו הורשעו הוא משתדל להתפטר כדי להפיל ממשלות לא הולך לו אז הוא החליט עם האחרונה שהוא מרמה את כולם משחק שהוא הולך עם נתניהו ומייד אחרי הבחירות חסם את הממשלה אל תהיו תמימים עם ישראל ליברמן הוא מושתל של הפרקליטות השמאלנית המאפיונרית
כתוב תגובה ל- וושוור
16
ליברמן
  יחזקאל דבס   14/09/19 21:16
כתבה מעולה, אין ספק שבפתרון החידה הזאת טמון סוד מערכת הבחירות, התחקיר מציף כל כך הרבה סימני שאלה וקריאה. איך הפך הנץ הטורף ליונה הומיה? יש משהו נסתר מאחורי סד הלחצים המופעל על האיש . מדהים גם לראות כיצד הוא מאותרג ע״י התקשורת וגורמי אכיפת החוק.
כתוב תגובה ל- יחזקאל דבס
17
ישראל בר
  עוד סתם אחד   17/09/19 09:14
ישראל בֶּר (9 באוקטובר 1912 – 1 במאי 1966) היה קצין בכיר בצה"ל ופעיל פוליטי ישראלי שהיה מעורה בצמרת הביטחונית של מדינת ישראל והתגלה והורשע כמרגל למען ברית המועצות. פרטי זהותו האמיתית, השתייכותו הדתית, השכלתו, הרקע הצבאי שלו וקורות חייו לפני עלייתו לישראל לוטים בערפל.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
18
עד היום אנו לא יודעים מה קרה
  אתו בקפריסין   19/09/19 14:24
למה התאבדה שם מישהי. וכן מה עשה בווינה אצל שלאפף - האם ביקר אותו? או שאלה סתם שמועות?!!!! וכן איך זה בתו הרוויחה סכומים כאלה גבוהים והיא איננה כלכלנית-על????!!!! על כל אלה אנו זקוקים לקבל תשובות. מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- אתו בקפריסין
19
לא אתפלא שליברמן יוכרז לעד
  מדינה נגד נתניהו   20/09/19 13:41
כתוב תגובה ל- מדינה נגד נתניהו
20
יואב יצחק
  גואל נעמתי   20/09/19 15:11
איזה שטויות אספת יואב יצחק,משתיקתו מול גורמי האכיפה ובתי המשפט הסקת מסקנה אישית מרחיקת לכת כאילו יש תאום בינו ובין גופים אלה, שטויות במיץ עגבניות.
כתוב תגובה ל- גואל נעמתי
21
יואב יצחק, אשרייך,איש מוכשר.
  עמרסקי   21/09/19 23:07
בס"ד בתוך צואת התקשורת שקועה עמוק בתחתית השפד"ן עיתונות זבל, בתוך המדמנה,של חזנים ומשוררים חנפנים ועיתונאים להשכיר! יואב יצחק,אותך אני קורא תמיד, אתה לא חלק מהזבל הניזכר למעלה. אתה מוכשר וישר! ברכות ובריאות. תודה.
כתוב תגובה ל- עמרסקי
22
מערכת רקובה!
  עמרסקי   21/09/19 23:12
תלמוד בבלי: " אמר רבי שמלאי בשם רבי אליעזר: אין משיח בן דוד בא, עד שיכלו ויסופו שוטרים ושופטים מישראל" מערכת רקובה,!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- עמרסקי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il