s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תחזית אפרים לכנסת ה-22
מאת: אפרים הלפרין  |  19/09/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אגזור ואשמור
  עמוס שנער   19/09/19 23:42
לא תצטרך להתבזות אם תחזיתך לא תתממש. רבים וטובים חזו כל מיני דברים ובסופו של דבר הם שגו. גם אני כתבתי מאמר לאחר פיזורה של הכנסת בשם: "ליברמן - תחילת סופו" וטעיתי שם ובגדול. איננו נביאים, אנחנו מנתחים את המצב לפי ההיגיון שלנו ולא תמיד יכולים לראות את כל התמונה. אני לא חושב שליברמן יהיה ראש ממשלה. גם רוב רובו המכריע של העם אינו מעוניין בכך ולכן זה גם לא הוגן ולא מוצדק. אבל אגזור ואשמור ואולי אגלה שטעיתי שוב.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
ההערכה הזו נובעתמכמה בסיסים
  ה.א   20/09/19 02:43
1) ליברמן הוא פוליטקאי, וככזה יש לו גם שאיפות, חזרה בגיל הזה בסערה, באה משאיפה ציבורים ושאיפה אישית, האישית היא להיותר ר"מ. 2) כאשר יש ברקע נבצרות וקואליציה ממושמעת אין צורך בבחירות על מנת להחליף ר"מ עד תום הקדנציה 3) אני לא מאמין לדם הרע שביניהם, בניגוד לסוכה, הרי שחמתם של יחסי השניים מרובה מצלם לפחות שורש היחסים הוא כזה, ולכן ניתן לשיקום. 4) כחול לבן זו חניה, ויש שם כבר היום עודף ראשי ממשלה, וליברמן ודאי מבין זאת.
כתוב תגובה ל- ה.א
גזרתי ושמרתי. ימים יגידו.
  עמוס שנער   21/09/19 20:09
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
2
אהה הלפרין, לזה קוראים הפיכה
  שקטה לתפיסת ראשות   20/09/19 06:26
ממשלה בישראל, בשקט בשקט זה בדיוק מה שרצה וכיוון לברמן לאורך כל הדרך, או אז יתחיל מחול השדים, שעד עכשו הייתה קייטנה לכולם, לברמן אחד האנשים המסוכנים ביותר לישראל, כן כן הוא מדבר בשקט. נשמע כמו כבש ובתוכו לב של טיגריס שעוד מעט ינעץ את כל שינו בכולם, ירסק את כולם לרסיסים, אתם יודעים מי הביא את הלא יהודים יוצאי ברית המועצות לשעבר, אנשים מהמפ"ל תנועת "נעלה" והעומד בראשה בתקופה זו, ידוע לי מי הוא, הססמה הייתה קודם נביא אותם ואחר כך נגייר אותם, זה התחיל בתקופת ממשלת שמיר, ראו איזה מפלצת גדלה לנו, אולי לברמן בנה את כוחו עם צאצאי האנשים הללו בשקט בשקט יחד עם לברמן ומחכים לשעת הכושר שלהם, הנה הנה היא כבר בפתח, כן כן הוא יטפל מצויין בבתי המשפט, יטפל מצוין בפרקליטות, האידיוטית הזו שם, אלה שסגרו לו את התיקים הכבדים ביותר, האי היווני ועוד, לברמן יטפל בתקשורת שלא ממלאת את תפקידה, ויראה לכולם מי הבוס האמתי, אולי היו קשרים אישיים חשאיים ללברמן עם פוטין כשנתניהו היה שם עם השר אלקין לאור הזרקורים, מתחת לאפם הוא פעל שם בשקט בשקט מופטי, לברמן יטפל בכל הגופים הממלכתיים אחרים, יותר מדי דמוקרטיה אולי מביאה בסופו לאנרכיה, שכבר החלה, לא נעים לכתוב אולי הוא יעשה מה שעשה היטלר ימ"ש באמצעים הכי דמוקרטיים, חיסל את כולם וזה כולל אנשים שלו שהפריעו לו בהמשך הדרך, אולי הוא יעשה מה שעשה צ'אבס והכין יורש נהג אוטובוס הלא הוא מדורו, אף מנהיג אחד בעולם לא מצליח לפי שעה להזיז את הדיקטטור כשוונצואלה פנינת דרום אמריקה לאט לאט מתחסלת, כבר הזהירו גורמי בטחון על חדירה לישראל באמצעים דמוקרטיים למוקדי השלטון, אם לא יתעטשו מיד תהיה פה קטסטורופה, לא נעים להגיד, אם התחזית שלך הלפרין תתממש זה תחילת הסוף של הדמוקרטיה, צריך לבדוק ולחקור מי האנשים שממנו את לברמן, מהיכן הכספים הגיעו אל לברמן שהכין בכל הארץ תאים חשאיים לקראת מועד ב' זה הסיפור היום, מרוב שנאה וקנאה לראש הממשלה דעתם של התקשורת הפרקליטות ובהמ"ש ואזרחים השתבשה לחלוטין, אם יתנו ללברמן להיות ראש ממשלה בישראל או אז הוא יתחיל לחסל את כולם, תחילה יזיז את כולם, ויתכן אף חיסולים של ממש, גם אני לא נביא ולא בן נביא, מי יודע מה עוד לברמן מתכנן או כבר הכין בכל הארץ והכל כביכול באמצעים דמוקראטים, רק להסתכל על הבריונים סביבו מעורר חלחלה אמתית, מההתחלה הזהרתי משהו מאד מאד לא בסדר קורה עם לברמן והסובבים אותו, אמש דיברתי עם אחד השרים, אבל הם מרוב התנשאות כמובן אין לו זמן לשמוע אפילו שהקול שלי הוא לליכוד. הרבה זמן הם ימתינו על הקו של אמצעי התקשורת כשקולם יישמע ללא הרף עם הפרעות של שאלות עיתונאים שחושבים שהם מלכים כשעוד לא נתנה כל התשובה, בהתחלה יהיה הלם ושיתוק, מומלץ מאד להתחיל להרים שרוולים ולהוריד עניבות וחליפות ולעבוד כמו שצריך לבדוק מה קורה באמת לגבי לברמן, איך קבל את כל הקולות הללו, אם הכל כשר למהדרין, על פנו נראה שעבד מצוין על יו"ר ועדת הבחירות השופט מלצר שפעם עבד עם מפלגת העבודה.
כתוב תגובה ל- שקטה לתפיסת ראשות
3
הלו הלפרין , יש תוצאות לבחירות
  שלמה המגיב   20/09/19 08:32
זו "תחזית" , או מאוויים אישיים , הלפרין ? . נו , ראש מפלגה שהפסידה בבחירות למפלגה היריבה באופן ברור ( שני מנדטים !) , ונבחרו בבחירות אילו יותר חברי כנסת שמתנגדים לנתניהו , מאשר אילו התומכים בו ( 65 לעומת 55 !!) , הוא זה "שיהיה ראש הממשלה הראשון" לאחר הבחירות ? . וואלה , תובנה דמוקרטית מעניינת בנוסח הלפרין . זהו הלפרין , אסור בסיטואציה שנוצרה עכשיו , לוותר על נתניהו "כראש הממשלה הראשון" ? , עד כדי כך עלובה מפלגת הליכוד ? , עד כדי כך "אומללים" כל אילו כמו הלפרין "שמתלהבים" מנתניהו , ולא מסוגלים לומר לעצמם בהקשר לנתניהו , " די , לך הביתה " , לא אלמן ישראל ולא אלמן הליכוד , והמבין יבין. אולי בכל זאת , אדון הלפרין , אזי תוצאות הבחירות עשויים להביא את עם ישראל למקום טוב , שבו תממש שאיפתו של ליברמן , שתהיה ממשלת אחדות ( כחול לבן , ליכוד , ישראל ביתנו ) חילונית ליברלית , עם רוב יציב בת 72 מנדטים ( לפחות , אולי מפלגות נוספות ירצו אחר להצטרף ללא תנאים ) , עם רוטציה שבה המנצח גנץ יהיה "ראש הממשלה הראשון" , וראש הליכוד יהיה ראש הממשלה השני , אם זה יהיה נתניהו , שנסגרו לו התיקים או זוכה בהם , או יו"ר אחר של הליכוד ? . נו , האם זה לא מה שאומרות לנו "תוצאות הבחירות" להבין כאן , הלפרין ? . וואלה , הלפרין , כל מה שכתבת כאן במאמר ( "תחזית" עלאק !) , כאילו כתבת זאת לפני הבחירות , וזה מוזר מאד . תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ניתוח יפה, רק שחוק הנשיא לא
  יאפשר, קובע מפורש   20/09/19 09:20
רק מי שיהיו לו יותר ממליצים, לפי שעה לראש הממשלה בנימין נתניהו יש יותר ממליצים גם בלי לברמן, זאת יודעים היטב בשמאל, שם גם חוששים שתקום ממשלה רק בזכות המשותפת שחלק מחברה שוללים כליל את קיומה של מדינת ישראל יהודית ודמוקראטית, זה המוקש, לברמן רוצה להיות לברמן, לא זה ולא זה, אי אפשר לתפוש את החבל על בשתי הקצבות, הנשיא כבר באזכרת פרס אמר מפורשות, לא למפלגות לא ציוניות, כלומר לא למי ששולל את קיומה של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי, יהודית ודמוקראטית, לעת עתה יש לראש הממשלה יותר ממליצים, גם שם בכחול לבן יודעים זאת היטב, הם מורכבים משלושה מפלגות שונות, יש שם ימניים, אם לא כחול לבן הם לא היו עוברים את אחוז החסימה, אם מהמרים, הם בפרוש לא ייתנו להקים ממשלה בישראל עם המשותפת שאחת שמורכבת אף היא מכמה מפלגות ואחת מהן שוללת כליל את קיומה של מדינת ישראל, לברמן רוצה להיות מ"מ ראש הממשלה ואת זה אסור בשום אופן לתת לו, בעצם אולמרט עשה זאת, היה מ"מ ראש ממשלת ישראל ששרון הקים את קדימה בעריקה לא דמוקראטית ממפלגת האם הליכוד, כששרון התמוטט אולמרט הפך לראש ממשלה ללא בחירות, זה התכנון של לברמן, לברמן הוא ימני וכבר הודיע על כך שלא יכנס לממשלה עם הרשימה המשותפת, אם לברמן לא ירד מהעצים שטיפס עליהם הוא יהיה קרח מכל הצדדים. כל בלון בסוף מתפוצץ, גם הבטן והראש הנפול של לברמן. תן לא דקירה ממשית וזה יקרה. ואל תשכח אדון שלמה, ליבני הייתה עם 29 מנדטים, התנשאות גאווה ולא מעט טיפשות מצידה הפסידה את כל 29 המנדטים שלה, לנתניהו היו יותר ממליצים כאז כך היום פחות שני מנדטים, אלוהים גדול. ונראה מה יקרה, איך אמרה וויאן לי, מחר יום חדש, מבחינה פראקטית דווקא לבני גנץ היה טוב שלא יהיה ראש הממשלה בשעה שאין לו שום ניסיון בניהול ממשל, כל יום יהיה יום חדש, עד להקמת ממשלה אם תקום אלוהים גדול.
כתוב תגובה ל- יאפשר, קובע מפורש
אין משמעות "ליותר ממליצים"
  שלמה המגיב   20/09/19 11:37
1)אין בכלל משמעות , חוקית , פרקטית ומוסרית , למושג "יותר ממליצים" , אלא אם הם רוב חברי הכנסת ( 61 ומעלה) , וחבל בכלל לציין מונח זה כפקטור משפיע על מי שצריך להרכיב את הממשלה , באשר גם ניתן באותה מידה של חוסר משמעות מעשית וחוקית ( אבל לא במובן המוסרי ערכי ) לציין את העובדה , שישנם יותר חברי כנסת שהם נגד נתניהו , מאשר בעדו וזה דוקא בהפרש משמעותי ( 65 מול 55 !!) . 2) אכן , אין היתכנות בכלל , שהרשימה המשותפת תשתתף בקואליציה כולשהי , ומפלגת כחול לבן לא הציעה זאת בכלל כאופציה , אז מדוע בכלל להעלות שוב ושוב ולציין עובדה זו כפקטור בכלל , לכאן או לכאן. 3) גם אם ליברמן "יהיה קרח משני הצדדים" , ניתן להקים ממשלת אחדות יציבה , שכוללת את כחול לבן והליכוד ( ומי שירצה אחר כך להצטרף אליה , על בסיס ההסכם הקואליציוני בין כחול לבן והליכוד ) , כאשר נתניהו יוותר להיות הראשון ברוטציה , כי הפסיד לגנץ , וזה הגיוני , ולאחר חצי קדנציה של הכנסת ( שנתיים ומשהו ) , יחליף את גנץ כראש הממשלה , מי שהליכוד יחליט , נתניהו באם יזוכה , או התיקים שנגדו ייסגרו , או כל יו"ר אחר שיחליט הליכוד. נו , מה יותר דמוקרטי , מוסרי , מתקבל ציבורית ומאחד את העם , יותר מהאופציה הזו ? , מה ההתעקשות הזו של "מתלהבי" נתניהו , על מינויו כראש ממשלה כבר עכשיו , כראשון ברוטציה , לאור תוצאות הבחירות ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימלה - תקשיב לנשיא
  ה.א   20/09/19 12:49
שלוימלה אתה מנותק. שים לב מה אומר הנשיא לקראת הבחירות (ראה קישור), תוך חריגה מלשון החוק. הוא אומר שבשיחותיו עם נציגי הסיעות הוא יברר עמן במי הן תומכות לצורך הקמת ממשלה. החוק לא קובע מה יהיה תוכן ההתיעצות, הנשיא משום מה בנאומו לאומה פעל בלא הסמכה מפורשת בחוק והבהיר את התוכן המתוכנן של השיחות או לפחות נושא מרכזי בשיחות - אשר החוק לא מדבר עליו כלל. הוא לא אמר שהוא יסתמך על מה שיאמרו אך אמר שזה מה שישאל, ועל זה נאמר, "ואידך זיל וגמור" ומה היה מקובל עד היום? עד היום היה מקובל שהנשיא מטיל את הרכבת הממשלה על חבר הכנסת שמסכים לכך ואשר סיכוייו להקמת ממשלה הם הרבים ביותר. והאם יש פער בין ממליצים ובין הרכבת ממשלה בפועל ? ודאי, כי השמאל זקוק לערבים, ובבחירות האלה זה פרויקט קל יחסית עבור הערבים להודיע לנשיא שהם תומכים בגנץ (זה גם לא תלוי בגנץ אז הוא לא יוכל להתנגד) בהקמת ממשלה, וזה יהיה פרוקט בלתי אפשרי להגיע להסכמה קואליציונית עם הערבים אפילו לתמיכה מבחוץ - כי תמיכה מעקרת את הצורך של הציבור ערבי לישיבה בממשלה, הציבור רוצה תוצאות לציבור ולא אל-אקסא, ולשם כך הערבים חייבים לשבת בממשלה, ומגיע להם לשבת בממשלה!!!!!!!!!!! השאלה רק פער פוליטי, ערכי והערבים הפוליטיים כרגע עם האידיאות שלהם לא ראויים לשת"פ פוליטי עם הציבור היהודי ציוני.
 דברי הנשיא לקראת הבחירות לכנסת ה 22
כתוב תגובה ל- ה.א
שלום ציונקה יקירי
  ה.א   20/09/19 12:21
שלומציונקה יקירי, דמוקרטיה מעוגנת בפרוצדורה, הפרוצדורה של לא "רינה..." אלא אלה חוקי היסוד, חוק יסוד: הכנסת, חוק יסוד: הממשלה, והחוקים, התקנות וההוראות הנגזרות מהם. לא ניתן לשלול על הסף שהנשיא יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על גנץ, זה תלוי בערבים, אבל גנץ ייכשל בקבלת אמונה של הכנסת. הממליצים ברשימה באקסל זה חרטא ברטא, זה לא חוכמה לתת לגנץ לחזור על הטעות של לבני, והוא אפילו הרבה פחות כריש ממנה, לו אני נתניהו, הייתי אומר לנשיא, שמע מר ריבלין אם יש לו רוב ממליצים עם הערבים לך עליו, הנוהג גם מחייב אותך, ניפגש בעוד שבועיים, ובינתיים לך עליו, לך על הראש שלו, כי אתה פשוט מקרב את קצו הפוליטי. אגב הקץ הפוליטי של מעברת של כחול לבן קרוב יותר מאי פעם עקב תוצאות הבחירות, מה שיישאר מהמעברה הזו אלה מפלגות חוסן לישראל ויש עתיד - יש עתיד תימחק בבחירות הבאות, ובינתיים לפיד יהיה אולי יו"ר האופוזיציה, פקק בכדי למנוע את התפקיד הזה מעודה.
כתוב תגובה ל- ה.א
קשקוש
  מגיב ותיק   20/09/19 14:47
מספר המנדטים היהודי אצל הימין גדול יותר, אלא אם שלוימל'ה בונה על ממשלה בתמיכת טרוריסטים ותומכי טרור.

איך שלא תספור את זה, גנץ לעולם לא יוכל להקים ממשלה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
4
פרץ ואורלי הם נכס אסרטרגי ?
  מרק_טווין   20/09/19 09:12
מכיוון שהכל שם אישי.....כך זה כנראה יגמר הרעיון שהצמד פרץ ואורלי הם נכס חשוב לממשלה....קצת הזוי
כתוב תגובה ל- מרק_טווין
5
רענון זיכרון למתלבטים
  שלמה המגיב   20/09/19 12:09
בבחירות לכנסת ה 11 , ( 1984) , זכתה מפלגת העבודה עם פרס בראשה , ב 44 מנדטים , והליכוד קיבל בראשות שמיר 41 מנדטים , ולאף אחד לא היו מספיק תומכים לרוב של 61. ( סיטואציה כמעט זהה למצב כעת ). הנשיא הרצוג , ממש "לחץ" על פרס ושמיר , להקים ממשלת אחדות לאומית עם רוטציה בתפקיד ראש הממשלה ( לאחר שנתיים ) ואכן הוקמה ממשלה יציבה , שהצליחה בהחלטות דרמטיות ואמיצות לבלום את האינפלציה של עשרות אחוזים והידרדרות מסוכנת ביותר של הכלכלה , והיה "פסק זמן" חיובי , בשסעים החברתיים והפוליטיים בעם , והממשלה עם הרוטציה , כיהנה ביציבות ובשקט את כל ארבעת השנים של הקדנציה , כולל כל "הבלאגאן" מול הטרור הפלשתינאי. נו , האם זה לא מה שמתבקש כעת , לאור תוצאות הבחירות ? , האם ממשלת אחדות כזו , לא עדיפה מול מה שצפוי שנעשה ( אין ברירה ) עם החמאס בעזה ? , עם הגרעון הכלכלי האדיר שהשאיר לנו כאן כחלון ? , עם הבעיות שיווצרו לאחר הצגת תוכנית טראמפ ? , עם הבעיות שישנם מול האירנים והחיזבבללה ? . זהו , האם זה לא "עדיף" לכל אזרחי ישראל , כולל מצביעי הליכוד , לעומת גורלו הפוליטי של נתניהו ? . וואלה , "מתלהבי נתניהו" , יש כאן מדינה ושמונה מיליון אזרחים לנהל , ולא רק שרה ויאיר וביבי בראש מעייננו , הלא כן ? . היכן הפטריוטיות שלכם , רבותיי !!!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלומקה - אתה באופסייד
  ה.א   20/09/19 13:20
שלומקה, אתה באופסייד מוחלט. המטרה של גנץ זה לפרק את הליכוד, אולי הוא לא יודע מזה כי הוא תמים אבל זו המטרה שלו. לפתוח מלחמת סכינים בתוך הליכוד על ההנהגה, וזה לא יקרה, כי נתניהו מחזיק ברסן, האנשים מעריכים אותו, ובייחוד כי לגנץ אין סיכוי להקים ממשלה, ואין לליכוד שום סיבה להישחט, מפלגת הליכוד היא היחידה שמסגלת (אמנם כרגע רק על הנייר) להקים כעת ממשלה. ה"אסטרטגים" של גנץ יודעים שאם היום לא יפרקו את הליכוד ואת גוש הימין מבפנים זה לא יקרה גם בבחירות הבאות, ואז אין כל סיבה לקיומה של מעברת כחול לבן. הם ממש בתחנה האחרונה של המעברה הזו, אבל התחנה הזו היא גם תחנה סופית, אלה תוצאות הבחירות חביבי. והבחירות הבאות עוד 4 שנים וארבעה חודשים, אז תזדיין בסבלנות אחי. תראה כמה זמן לקח להתארגנות של לפיד ליצור איום על הנייר - משהו כמו 7-10 שנים ו 4 מערכות בחירות. כחול לבן לא תשרוד, ועד שמפלגת העבודה, עם מרץ, עם חוסן לישראל, ועם הורוביץ וכמה ערבים רציניים לא יקימו מפלגת עבודה חדשה לא יהיה איום על שלטון הליכוד.
כתוב תגובה ל- ה.א
הפטריוטיות שלנו מתבטאת בזה
  מגיב ותיק   20/09/19 14:53
שאנחנו שוללים ממשלת שמאל הכוללת את החלקים השמאלניים ביותר שלה (פרץ, מרץ וכו')

אנחנו שוללים ממשלה בה ראשיה מתרפסים בפני תומך טרור שימליץ בהם (גנץ את עודה)

אנחנו שוללים ממשלת שמאל שהצהירה שתפקיר חלקי ארץ לגרועים שבשונאנו.


להמשיך ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ומי "הפטריוט" , בנוסח המגיב
  שלמה המגיב   20/09/19 19:22
1) גנץ לא ביקש בכלל מח"כ עודה שימליץ עליו , ואינו "מתרפס " בפניו , ואינו בונה עליו כשותף קואליציוני וכולם יודעים שאין בכלל היתכנות כזו ( רשימה משותפת בקואליציה , או תמיכה "קבועה " מבחוץ ) ואל תטמטם כאן את השכל , מגיב ותיק. 2) מי "שהפקיר חלקי ארץ לגרועים שבשונאינו " , היו עד עכשיו רק "הפטריוטים" של ממשלות ליכוד ולא "ממשלות שמאל" שלא "הפקירו" אפילו אוהל , "לגרועים שבשונאינו". 3) נו , מגיב ותיק , אולי בכל זאת "כפטריוט" , אולי תסכים איתי סוף סוף שמה שצריך העם הזה , זה ממשלת אחדות של ליכוד\כחול לבן עם רוטציה , כדי לעמוד בפני האתגרים העומדים בפנינו , ולא את "הצרכים" של משפחת נתניהו . הרי כבר נתניהו בעצמו , שינה דעתו מאתמול והציע לגנץ להשתתף איתו בממשלת אחדות , הלא כן ? , הרי כל טמבל כבר מבין , שאין שום סיכוי לנתניהו ולגנץ , להקים ממשלה צרה (ימנית או שמאלית , חילונית או משיחית , קפיטאליסטית או סוציאליסטית , תמסור שטחים או תספח שטחים ) , ללא שותפות יציבה של ממשלת ימין\מרכז בין הליכוד וכחול לבן , הלא כן ?. יאללה , מגיב ותיק , אפילו הפרשנים הימניים שבתיקשורת כבר ניתחו את תוצאות הבחירות , וקבעו שנתניהו "סיים את הסיפור" והוא כבר לא "קוסם" שמפסיד בחירות ( ראה ערך ציפי לבני עם מפלגת קדימה ) ולבסוף מרכיב ממשלה בראשותו , הלא כן ? , הרי ההפסד הפעם זה כבר משהו אחר , הלא כן ? . מה קורה לכם שם בימין , האם "המורעלות הפוליטית" , שיבשה לכם את יכולת החשיבה ? . נו , יש לנו פה מדינה לנהל ולא רק הדאגה למשפחת נתניהו , צריכה להיות בראש שלכם.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה...
  מגיב ותיק   20/09/19 20:15

1. אנחנו דווקא שמענו שגנץ פנה לאדון עודה (לא ידענו שאתה מעורב בתיווך...)

2. שותף קואליציוני תומך טרור מבחוץ הנו חרפה לשמאל הישראלי וסכנה ממשית למדינת ישראל.

3. קשקוש, גם את הסכם חברון שמדביקים לביבי עשה אדון פרס, ביבי נאלץ לקיים את ההסכם.

4. לא יקום ולא יהיה, ממשלת רוטציה תהיה ממשלת שיתוק כשהשמאל יחזור לטריקים המלוכלכים והאובדניים שלו.

5. קשקוש, מצבו של נתניהו טוב יותר משל הקוני למל (וזאת לאחר מסע רדיפה בזוי שעושים לו כבר שנים בחסות כל עולם השמאל ואשתו...

6. לא עניין משפחת ביבי אלא כדי שהמדינה תתנהל, וכדי להציל אותה צריך לסלק את כל השמאל הבזוי (על תומכיו הטרוריסטיים) מההנהגה.

7. בינתיים אני רגוע, יען כי השמאל אינו יכול למשול.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
עוד משו, אם...
  מגיב ותיק   20/09/19 20:29
...אם בקרב האירנים הצהלה כל כך גדולה...

אם בקרב הרשות הפלשתינית השמחה כל כך בולטת...

אם בקרב הגייס החמישי בארצנו, השמחה לאידו של נתניהו כל כך גדולה.

...אם בקרב שונאי ישראל התקוות להשמדתה כל כך בולטים לאחר עלייה חלקית בכוחו של השמאל (למרות שהוא במיעוט בקרב כלל היהודים)

כנראה שביבי הוא האיש הנכון במקום הנכון.

לכן היום ולתמיד - רק ביבי

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
התייחסות נוספת להלפרין
  שלמה המגיב   20/09/19 13:43
ראה תגובתי הנוספת ( תגובה 5 ) , איני סבור שיש סיכוי לנתניהו וגם לגנץ , להקים ממשלה , ללא אחדות ושיתוף פעולה בין הליכוד וכחול לבן , וחבל שאתה מנסה לעשות הערכות , על מי יטיל הנשיא את הרכבת הממשלה , באשר אין ספק שכל אחד לחוד ( נתניהו או גנץ ) ייכשל. בנסיבות שנוצרו , מדוע אזרח "פטריוטי" כמוך , אדון הלפרין ( גם אם הוא "ממתלהבי" נתניהו ) , לא אמור להסכים עם גישתי והתובנות שלי , לפתרון "הפלונטר" הזה , לטובת עם ישראל ? , מה לא לטעמך בתובנה שלי , בעקבות מאמרך כאן ? , נו , ואם נגיע לבחירות נוספות בעוד שלושה חודשים , אז המצב ישתנה ? , האם לנתניהו יש בכלל סיכוי להקים ממשלה , שאינה ממשלת אחדות עם כחול לבן ? . דרך אגב , תקוותך\הערכתך , שמפלגת כחול לבן תתפרק , אינה אמינה וסבירה יותר , מאשר יהיה "מרד" בליכוד כנגד נתניהו , באם לא יצליח שוב להקים ממשלת ימין , באשר בכל זאת נראה שמפלגת כחול לבן השיגה את מטרותיה והגיעה להישג יפה בבחירות , ואילו נתניהו הפסיד לכחול לבן ב 2 מנדטים , וגם הליכוד בהנהגתו הפסיד בבחירות האחרונות 8 מנדטים (!!) , אם ניקח בחשבון את האיחוד עם כחלון ,ואולי אפילו 10 מנדטים , אם נוסיף לחשבון את 2 המנדטים שהצביעו עבור פייגלין בבחירות הקודמות , ונתניהו "צירף" אותו גם כן לליכוד !!. טוב , בהנחה סבירה שכחול לבן לא תתפרק ובליכוד לא ימרדו בנתניהו , אזי בחירות נוספות אינן אופציה בכלל , וגם הרכבת ממשלה צרה , בראשות נתניהו או גנץ , אינם אופציה ולכן הפיתרון הינו רק ממשלת אחדות לאומית במתקונת שהצגתי והלפרין נמנע מלהתייחס אליה ספצפית וזה חבל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה יקירי, בלי ציניות
  ה.א   20/09/19 19:55
1) לכל אדם דיעות משלו וקשה לברור את התבן מן הקש, האם הדעה האישית מובילה או הצורך הלאומי מוביל. כולנו מנוגדי עניינים זה מה יש. לו היית מציע ממשלת אחדות לאומית עם נתניהו תחילה למחצית הקדנציה, ואחרי כן גנץ למחצית הקדנציה, הייתי אומר שאתה תם לב וידיך נקיות, אתה רק לא ריאלי שדבר כזה יחזיק. ולכן אסור להכנס לזה. אם אתה אומר גנץ תחילה אני אומר שידיך מטונפות ולבך ערל וכל מה שאתה רוצה לעשות זה כיפה אדומה לליכוד, וחוץ מזה אתה לא ריאלי שדבר כזה יחזיק. מה יותר נכון מזה שגנץ ייכנס כחניך, נתניהו יהיה חונך לשנתיים וחודשים, ואז יועבר השלטון בהוד ובהדר לגנץ.יתכן שנתניהו אפילו יהיה חייב להקדים טופס 4 (לקראת מסירת מפתח).
כתוב תגובה ל- ה.א
7
זה מה שיקרה !!!!!!!!!
  י.צ.   20/09/19 14:39
כתוב תגובה ל- י.צ.
8
שלמה, עזוג את הפרשנים הברברנים
  ה.א   20/09/19 21:12
האינטרס של החברה היהודית, ובייחוד של הליכוד הוא הגדלת אחוז ההצבעה ביישוב הערבי, האינטרס של נתניהו היה בהצלחת ליברמן, האינטרס של נתניהו היה לשתות את הימין, האינטרס של נתניה היה לחסל את עצמה יהודית על אף אובדן המנדטים, היה לנתניהו אינטרס מאד חשוב שלא הצליח בו או לא הצליח די, והוא לשתות את דרעי, אבל גם על זה הוא יתגבר, יש לו מספיק שפיל. נתניהו הוא ראש הממשלה הבא. ליברמן משנה. כחול לבן היא לא מפלגה היא רשימה, היא תתפרק, חוסן לישראל תצטרף לממשלת נתניהו. נמתין ונראה. אפשרות אחת שנתניהו לא יהיה לא היא האפשרות שהשתן יעלה לחרדים לראש, ואז נתניהו ילך עם שרה אנגז'ה לקיסריה, הוא לעולם לא הסכים להיות ר"מ אמפוטנט, פעם אחת זה קרה לו בממשלת האחים בנט-לפיד, הוא לא יחזור על השטות הזו. זה כבר לא בשביל הגיל שלו. גם לו יש גבולות
כתוב תגובה ל- ה.א
9
תוצאות הבחירות והאכזבות
  אקטואלי   20/09/19 23:09
התוצאות מראות 55 לגוש הימין ו- 44 לגוש מרכז שמאל. בשלב הזה נראה שגוש הימין יותר גדול. מספר הממליצים הוא הקובע ולא המפלגה הגדולה, זה החוק. ברור שגנץ יאמר אחרת כי זה נוח לו. מאוד מאוד. אחת הסיסמאות של "כחול לבן" היתה "ישראל לפני כולם", בהתנהגותם ובדבריהם זה לא בדיוק נראה כך, מקווה שבמעשיהם זה יראה כך. מאוד מוזר ואפילו מצמרר שיש אנשים בשמאל שמוכנים לשבת עם הרשימה המשותפת ולא עם נתניהו. עד כדי כך השנאה גדולה אליו? נראה לי שזה משהו פתולוגי "רק לא ביבי". תזכרו שלכל אחד יש את זכות החפות. הרי הרשימה המשותפת מצדדת "במסמך החזון" שבעצם מדברת על השמדתה של המדינה היהודית. עיקרי המסמך: ביטול חוק השבות, ישראל לא תוגדר עוד כמדינה יהודית אלא כמדינה רב תרבותית תהיה חוקה פלסטינית וחברי הכנסת יוכלו לפסול חוקים שיהיו מנוגדים לחוקה הפלסטינית, כל הפליטים הפלסטינים יוכלו לחזור ויקבלו אזרחות ישראלית מלאה, גם פליטים ערבים אחרים יוכלו לקבל אזרחות, אזרחות ישראלית מלאה תוענק לכל צאצא של אזרח שנולד בישראל או בחו"ל, ולכל מי שיינשא לאזרח ישראלי, המדינה תיסוג "מהשטחים הפלסטיניים" עד לגבולות 1967 שם תוקם מדינה פלסטינית נקייה מיהודים, פלסטינים בישראל יוכלו לבחור לעצמם גוף לאומי מייצג. כנראה שהראש המעוות לכאורה של אנשי השמאל הוא שרק אם יהיה רע במדינת ישראל יגיע "השלום" לעניות דעתי לא יהיה "שלום" גם בעוד 50 שנה, כי זו מלחמת דת והערבים רוצים לגרש אותנו מפה. בנוסף אני מאוכזב ש- 30% מבעלי זכות הבחירה לא מימשו את זכותם, שיתביישו להם. בנוסף הציונות הדתית מאוד אכזבה אותי למרות שאני לא שייך אליהם. כל אחד מהם הפך את עצמו לכאורה "לפרימדונה" אם לא קיבל מאה אחוז מדרישותיו בחר במישהו אחר, וכעת יש לו אפס אחוז ביד. זו התנהגות ילדותית - עתיד המדינה עומד על הפרק בכל התחומים והם "מרשים" לעצמם לירות כך בתוך הנגמ"ש, תתביישו לכם. חבל שלא למדנו כלום מאירועים קודמים. בנוסף אכזבתי הגדולה היא שאנחנו עם "כפוי טובה" שלא יודע להעריך מנהיגים ולא יודע להגיד גם תודה. לפעמים גם צריך לראות את הצדדים החיוביים שנעשו עבור כולנו עד היום.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
10
תגובה
  ההגון   21/09/19 16:23
למה אני חושב שאפרים הולך רחוק... התרגיל הטקטי שיגמור אסטרטגית את נתניהו 🙂 או : שח מט ! מכירים איך נתניהו אומר משהו וזה לא משנה יותר אם זה ייקרה, עצם המחשבה על זה כבר עושה את העבודה ? "פרס יחלק את ירושלים" למשל זו דוגמה מבריקה. אבל הנה לכם התרגיל ההפוך, ורק תדאגו בבקשה ששרה תשמע על זה. האסטרטגיה של ביבי שקופה הוא יודע שבסיס הקואליציה שלו נעלם, זה לא יעלה ל 61 יותר בעוד בחירות, זה כבר 3 מערכות בחירות רק יורד, זה נגמר. מצד שני הוא גם יודע עוד כמה דברים : 1. מרד בליכוד לא יהיה כל עוד הוא שם. 2. בלי אחדות גם לשמאל לא תהיה ממשלה בשנים הקרובות. 3.כל עוד ממשלה חדשה לא מושבעת, הוא נשאר ראש הממשלה לנצח. ומבחינתו הוא כבר הוכיח שאין לזה שום השפעה על מה הוא חושב שמותר לו לעשות בממשלה שאין לה את אמון הכנסת. מלחמה, חסינות, מינוי שרים, פיטור היועץ המשפטי , רק תגידו... עם השבעת הכנסת החדשה לנתניהו תהיה ממשלה שנשענת על 55 חברי כנסת בלבד ! נדמה למישהו שזה יגרום לו להתנהל באיפוק ? ולכן כחול לבן חייבת להוריד את הכפפות מולו כדי להוציא אותו מהמשחק. איך ? אז דווקא יש פיתרון : גנץ פונה לכל הסיעות בגוש שלו כולל המשותפת וכמובן ליברמן, לכולן יש אינטרס ראשון במעלה לגמור את נתניהו. ויש להם 65 קולות. ולכן לא רק שהן כולן ממליצות עליו לנשיא, אלא שתוך שבוע בערך, גנץ מקים "ממשלה מעבר זמנית חדשה" ! ממשלה שכוללת 57 חברי כנסת מכחול לבן עד הדמוקרטית, ממשלה רזה ובסיסית מאד הכוללת את מינימום התפקידים הראשוניים ההכרחיים. 20 שרים ! כמו שלפיד תמיד הבטיח. ממשלה שכולם בה מצהירים שבהתאם לממשלה הרחבה שתוקם כולם יזוזו מתפקידיהם אם יהיה צורך, אפילו כדברי ליברמן אתמול, יעזבו את הממשלה, זו ממשלה זמנית בלבד ! ממשלת מעבר. אבל לא של ביבי , של גנץ ! הממשלה מצהירה שהיא רק ממשלת מעבר ושתפקידה יהיה לנהל משא ומתן לממשלת אחדות רחבה, אבל... את זה היא כבר תעשה מעמדת הממשלה המכהנת ולא מעמדת המועמדת כאשר ביבי ממשיך לשלוט בסדר היום ובממשלה. את זה היא תעשה כשגנץ ראש ממשלה וביבי חבר כנסת. הממשלה מושבעת בהרמת יד ותמיכה של הרשימה המשותפת, ביבי צועק ומשתגע : ממשלה עם טיבי ממשלה עם טיבי ! אבל הממשלה מתחלפת. טיבי כמובן לא בממשלה, הוא רק הצביע בעד הקמתה וזהו, אולי אפילו מצלם את ביבי באותו רגע 😉 אבל הוא נהנה לראות את נתניהו יורד מהבמה, וכן, הציבור הערבי הלא ציוני הוא סוף סוף חלק מהמשחק, ואם להיות בממשלה זה עדיין קשה לשני הצדדים, אז לפחות להחליף אותה זה תפקיד חשוב מאד. דקה אחרי, המשותפת אינה תומכת יותר בממשלה וזה בסדר לכולם, (היא כן מנהלת מולה מו"מ לממשלה המורחבת אם תרצה). גנץ נואם בממלכתיות, לא הקמנו ממשלת שמאל צרה עם המשותפת, הקמנו ממשלת מעבר זמנית לניהול משא ומתן להקמת ממשלת אחדות רחבה עם הליכוד ואז נצרף עוד שותפים. לקחנו את רצון העם בבחירות, והתחשבנו בקולות הערבים בדיוק כמו ביתר הקולות. לא ניתן יותר לנתניהו לסנדל את המצב הפוליטי בישראל לטובת עצמו. המשותפת באופוזיציה, לממשלה יש 57 תומכים בלבד אבל אין יכולת להפיל אותה כי בשביל זה צריך להציע ממשלה חליפית עם 61 !!! לעומת ממשלת ביבי, זו הממשלה מתנהלת באיפוק כמצופה וכן היא מנהלת מו"מ להקמת ממשלת אחדות. רק שעכשיו האיומים של ביבי קצת פחות לו. עכשיו כשישראל כץ רואה את יאיר לפיד במשרד החוץ הוא כבר יחשוב יותר חזק על מרד בנתניהו, עכשיו אמיר אוחנה מגלה מה זו הדחה טקטית ומפנה את מקומו לעופר שלח , וכשגבי אשכנזי כשר הביטחון נכנס עם גנץ לפגישה עם טראמפ, ברגע אחד הכוח המית
כתוב תגובה ל- ההגון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il