s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תורת המספרים הנכונים
מאת: יואב יצחק  |  21/09/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
{{{דתיים חרדים וערבים לא ישראל
  רק אינטרסים.   21/09/19 13:00
}}}דתיים חרדים וערבים הם לא מדינת ישראל אותם מענינים רק אינטרסים של המגזרים שלהם. }}}נתניהו למד לשחד חרדים פוטר אותם מצהל ועבודה ומקבל את התמיכה שלהם. }}}המגזר הערבי בונה עצמו אט אט וביסודיות הם לומדים ועובדים ושולטים במגזרי משק רבים בעיקר כי הדתיים וחרדים לא עובדים ולא לומדים באמת(גרבוץ בישיבות לא מוסיף ערך לישראל). === אני יהודי ציוני חילוני וישראלי מצפה ליום שנפרד=== == מהדתיים ערבים חרדים ואוהדי ביתר == פשוט לחלק הארץ.
כתוב תגובה ל- רק אינטרסים.
גזען עלוב
  מגיב ותיק   21/09/19 13:03
שריד למפאיניקים ישנים ובולשביקים סתומים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
80אלף שהצביעו לעוצמה גם הם
  יואב שכחת   21/09/19 20:18
כתוב תגובה ל- יואב שכחת
2
יואב , לא יפה לבלבל בעובדות
  מגיב ותיק   21/09/19 13:00
את שלוימל'ה המגיב, דובל'ה הבולשביק, וכל מיני יוסי מ"מים ושאר מחרפי ומגדפי נתניהו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
דווקא ניתוח נכון ומדויק
  משה דב   21/09/19 20:43
תתפלא גם אנחנו השמאלנים יודעים לקרוא מפה פוליטית. יש כמה אי דיוקים החרדים האשכנזים מצביעים ליהדות התורה גם אם תבחר לעשות קואליציה עם השטן לעומת הש"ס שקשורים רגשית לליכוד אבל נניח לכך-לנתניהו יש קואליציה מגובשת של 55 מנדטים רק שזה לא מספיק ולכן יואב מציע להכניס את ליברמן הרקוב והמושחת לליכוד-אכן מופת מוסרי כמצופה מעיתונאי שאיבד לגמרי את דרכו. אין לי מושג מה יעשה ליברמן אבל כל מפלגה שהצטרפה לליכוד לא הרוויחה מזה בכלל עד היום ולליברמן יש ניסיון רב בנושא. הפוזיציה החדשה יותר משתלמת לו כנראה פוליטית כי היא מוסיפה לפופולריות שלו ובכל מקרה הוא מרכיב מרכזי בקואליציה. אז אני לא יודע אם ואיזו ממשלה תקום ואם יהיו עוד בחירות אבל התענוג לראות את השחצנות נמחקת לכם מהפרצוף גם שווה משהו. ובשר ליואב יצחק- חבל על הזמן פעם עיתונאי והיום מגן ראשי של שחיתות מוכחת-לאיש אין מקום בעיתונות ובתקשורת ולאחר שמצד נתניהו לא תכיעע תמיכה אני מניח שהאתר ייפול-ממילא כבר אף אחד לא קונה את השטיקים ובשביל תעמולה יש את ישראל היום
כתוב תגובה ל- משה דב
3
אין קשר למציאות
  יואבי המבולבל   21/09/19 13:09
1. אף אחד לא כבר לא יתן לחשוד המושחת מבלפור עוד הזדמנות לפגוע במדינה ולארגן עוד בחירות שמשרתות אותו בלבד. העובדה היא שחוץ מביבי כולם מבינים שממשלת אחדות היא הפתרון היחיד. 2. בממשלת אחדות המפלגה הגדולה מקבלת את הבכורה להציב ראש ממשלה. כל הקשקושים על גוש לא מענינים אף אחד אם הגוש הוא לא 61 לפחות. 3. בחירות חדשות לא יועילו לחשוד המושחת מבלפור כי עד שזה יקרה הוא כבר יהיה נאשם בעבירות שוחד ומרמה שיש עמן קלון - ולא חשוד חפני שימוע. ע"פ החוק במצב כזה הוא לא יוכל להתמודד. עכשיו יואבי אתה יכול להמשיך לקשקש כמה שאתה רוצים ולשחק עם המספרים איך שבא לך. דמיון זה דבר חשוב להתפתחות השכלית!
כתוב תגובה ל- יואבי המבולבל
אכן אין קשר למציאות מדומיינת
  מגיב ותיק   21/09/19 13:34
ושל מהנדסי תודעה שמאלניים, עם ערימות שקרים, סילופים ורכילות נגד ביבי.

תמצית להקת ה"רק לא ביבי" עם דם בעיניים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
4
יואב, מכרת את נשמתך לשטן !!!!!
  קיקו   21/09/19 13:20
כתוב תגובה ל- קיקו
מכר רק לאדלסון
  חילקיהו   26/09/19 12:13
כתוב תגובה ל- חילקיהו
5
ניצחון והפסד
  באום   21/09/19 13:22
אלה הן נגזרות של ציפיות.אם לנתניהו היו בסקרים 22 מנדטים,הרי שהוא היה המנצח הגדול ואלפים היו גודשים את גני התערוכה,אבל הציפיות היו ל35 אז באו רק מאות.אבל החגיגות בשמאל והטענות לניצחון הן לא רק להכניס דמורליזציה בשורות הימין וליצור גל כנגד נתניהו מה שמצליח להם חלקית ועיין ערך בוחרי כחלון שעברו לליברמן ששטיפת המוח של השמאל עבדה עליהם,אלא גם נובעות מעידוד עצמי וסוג של דינמיקה קבוצתית שמשתמשים בה קבוצות כדורסל וכדוררגל או סתם חבורה של סטארטפיסטים שמפתחים אפליקציה ורוצים לעשות אקזיט.מתאגדים למעגל וצועקים ”אנחנו ננצח,אנחנו הכי טובים,אנחנו תותחים,אנחנו ורק אנחנו”.זו שיטה שפותחה באמריקה ושטפה את העולם והשיטה אומרת שגם אם אתה מפסיד,אתה עדיין הכי טוב,הכי גדול ,אתה צריך להמשיך להיות במעגל ולצעוק.זה בדיוק השמאל של היום,משתמש בשיטות של שיכנוע עצמי.אבל מה שחשוב בעצם זה הקלפים שיש לך ואני מאמין שגם בשמאל הסהרורי משהו יש מי שיודע שצהלולים וחגיגות לא בהכרח מעידים על קלפים טובים.
כתוב תגובה ל- באום
באום, למה כל כך קשה להודות
  סירני   23/09/19 06:18
בהפסד של הימין בבחירות?
כתוב תגובה ל- סירני
6
ביבי מוביל בכל הסקרים
  ינקה   21/09/19 13:45
היית חייב להוסיף את הנתון הכי משכנע לכתבה וחבל שלא עשית זאת. אף פעם לא פורסם סקר כלשהו שבו ביבי אינו מוביל כמועמד מועדף לרשות הממשלה על גנץ. דווקא בבחירות הנוכחיות הסקרים היו יחסית אמינים. מדובר בעשרות אם לא מאות סקרים מקצועיים. ברוב הסקרים נשאלה גם שאלה מי המועמד המועדף לרשות הממשלה. ביבי תמיד היה מועדף על גנץ ובפערים מהותיים. אלה העובדות למרות שבאופן אישי מעולם לא בחרתי בביבי. זו האמת וחייבים להודות בה גם כאלה שמעדיפים את גנץ.
כתוב תגובה ל- ינקה
ינקה, ביבי גמר את הסוס
  צאלה   21/09/19 17:09
לעם נמאס מהשטיקים שלו, וההיסטריה שהוא הפגין בשבועיים שלפני החירות הביאו לתבוסתו יספח את בקעת הירדן (בלוף), ברית הגנה עם ארה"ב (הכל בדמיונו החולני), יחסי הידידות הקרובה עם פוטין (הנותן לביבי להמתין 3 שעות כל זאת כדי שביבי יקבל תמונה של לחיצת-יד), הידידות עם מודי ההודי ועם נשיא צ'אד שאיש לא שמע עליו). וכמובן, הערבים בישראל המשמידים אותנו. בעוד שבועיים בשימוע יקבל את הנוק אאוט הסופי, וזאת ממנדלבליט השמאלן.
כתוב תגובה ל- צאלה
מי זה העם? באר והסבר.
  באום   21/09/19 17:26
כתוב תגובה ל- באום
ינקה ינקה בילדותה מעטיני עז
  עציוני הרפתן   30/09/19 15:57
לוקה בתסמונת הפה והטלפיים, וזה השפיע קשה על מוחה.
כתוב תגובה ל- עציוני הרפתן
7
אין גוש חוסם! אז הימין ניצח!
  מפוכח   21/09/19 13:47
הכלל הבסיסי הוא כשאין גוש חוסם של שמאל + ערבים = 60 מנדטים אז ת-מ-י-ד תמיד הימין מקים ממשלה! ושלא יעבדו עליכם!!!!
כתוב תגובה ל- מפוכח
8
ביבי הפסיד - טראמפ הבין ראשון
  מישהו   21/09/19 13:50
ביבי הפסיד , המפלגה הגדולה היא שתרכיב את הקואליציה מי שהבין את זה ראשון לפני כל הפרשנים כאן כולל אותך הוא הנשיא טראמפ . החרדים ואפילו ימינה יילכו בשימה עם גנץ כי הוא ייתן להם יותר ויסכן את עתידם הרבה פחות
כתוב תגובה ל- מישהו
9
בימין מזיעים וגנץ נהנה
  ביי ביי ביבי   21/09/19 13:52
כל כתבלבי הימין יוצאים מגידרם להחניף ולשבח את המנהיג ולהמציא תיאוריות מופרכות על למה הוא ניצח בעצם למרות שהפסיד... וגנץ יושב ולא מדבר הרבה כי הוא יודע כמו כל מי שהוא לא ליכודניק אהבל שנגמר הסיפור של ביבי. סוס מת. עכשיו רק נשאר לשבת ולהנות מאיך שביבי ולקקניו חסרי הבינה ממשיכים להזיע עד הסוף המר.
כתוב תגובה ל- ביי ביי ביבי
למה לשבת וליהנות...
  מגיב ותיק   21/09/19 13:58
...למה לא לממש את ה"נצחון" ולהקים מחד בבוקר ממשלה ?
קשקוש.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
טיק טוק... טיק טוק...
  ביי ביי ביבי   21/09/19 14:21
אתה שומע את זה? זה הצליל של השעון הפלילי של ביבי. ביבי לא יכול להרשות לעצמו לבזבז חודשים כי במהלכם הוא יהפוך לנאשם בפלילים מה שמונע ממנו להציג מועמדות לראש ממשלה בבחירות נוספות. אה כן וזה גם מה שיגרום לו להגיע לכלא בסופו של דבר...
כתוב תגובה ל- ביי ביי ביבי
בסדר, בסדר....
  מגיב ותיק   21/09/19 14:52
טיק שמוק, משאלות לב חסרות בסיס ומונעות משנאה.

אבל שוב השאלה, מדוע גנץ ("המנצח") לא מקים ממשלה מחר ביום ראשון בבוקר ?

ואולי הטיק שמוק מתקתק כלפי השמאל שיישאר באופוזיציה יחד עם שונאי ישראל מהמשותפת ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
10
בחירות
  איתמר משולם   21/09/19 14:58
מר יצחק,קשה לך לקבל את העובדות.תגיד ?באיזה סמים אתה משתמש,גם אני רוצה.עוד מספר שבועות תצפה לרוה"מ בני גנץ.כמה אתה עלוב
כתוב תגובה ל- איתמר משולם
ידידי, האם זוכר אתה את הראיון
  ל-איתמר משולם   21/09/19 16:06
של גנץ עם יונית לוי? אתה זוכר את הגמגומים? את ה-יו יו יו נית יונית יונית יונית? את העליבות המביכה הזו? האם אתה זוכר את היחסים לכאורה עם עומר ינקלביץ? האם אתה זוכר את ענין המימד החמישי והסיכום הבלתי חוקי עם אלשייך, את ההפסדים? האם אתה זוכר את הסלולר הפרוץ ע"י האירנים? האם אתה זוכר את השתיקה הארוכה של אדם שאין לו הרבה מה לומר? - ובכן, האם אתה חפץ שאדם בלתי החלטי, חסר חוט שדרה ומגמגם יעמוד בראש מדינה הכי מסובכת וקשה בתבל? הא? התכונה המובהקת אצלכם, אנשי השמאל, היא לטאטא מתחת לשטיח עניינים מהותיים ובעלי חשיבות עליונה, למען המטרה המפוקפקת: "רק לא ביבי". עלובים.
כתוב תגובה ל- ל-איתמר משולם
עוד לפני בדיקת עמדותיו, ככל
  צודק בהחלט, וזה   21/09/19 16:34
שקיימות, בנושא הפלשתינאי וביתר הנושאים. להזכיר, כי במצע "יש עתיד", מפלגתו הפרטית של יאיר לפיד, נרשם, כי מדינה פלשתינאית היא הפתרון הנכון ביותר עבור מדינת ישראל (!) בנושא הנ"ל. ואידך זיל גמור.
כתוב תגובה ל- צודק בהחלט, וזה
11
בחירות
  איתמר משולם   21/09/19 14:58
מר יצחק,קשה לך לקבל את העובדות.תגיד ?באיזה סמים אתה משתמש,גם אני רוצה.עוד מספר שבועות תצפה לרוה"מ בני גנץ.כמה אתה עלוב
כתוב תגובה ל- איתמר משולם
12
אתה מ-פ-ח-ד! ובצדק
  אלטע קאקער   21/09/19 15:54
ש״ס ויהדות התורה ממש לא בכיס של נתניהו, ש״ס לא חתמו על ה״גוש״ והאשכנזים כבר העבירו מסרים שבעבור אתנן הם יהיו מוכנים לאמץ עקרונות בל יעברו אחרים. היחידים שמסונדלים הם ימינה כי אין צורך בהם מחוץ לקוליציית ימין-חרדים, אפילו הליכוד בעל יותר אופציות. אבל אתה צודק, לנתניהו יש יותר ממליצים ולכן הוא צריך להיות הראשון שינסה להרכיב קואליציה. בסוף אוקטובר לאחר שתתקבל החלטה אם להגיש נגדו כתבי אישום יהיה אפשר לפתוח בשלב האמיתי של המו״מ. אף אחד לא יודע מה יהיה לכן אתה בהחלט צריך לפחד שההזניה שעשית לעצמך ולחבריך הייתה לשווא. אל תדאג אנחנו נזכור לך את זה לשנים רבות!
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
ההזיות הן שלך.
  עמי, ת"א   21/09/19 16:11
המפלגות הערביות של היום הן לא המפלגות הערביות של 92' - הן הרבה יותר קיצוניות, ולא החרדים ולא ליברמן לא ישבו בממשלה שמבוססת על תמיכתן. ומה עוד? מפלגה חרדית שתשב בקואליציה שהעקרונות שלה נקבעו ע"י לפיד+גנץ?
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
אל תעמיד פנים שאתה טיפש
  אלטע קאקער   21/09/19 19:10
יואב יצחק טוען שאם לא מסתכלים על המנדטים בכנסת אלא רק סופרים קולות של יהודים אז לנתניהו יש רוב. הטיעון שלי הוא פשוט: אפילו בשיטת ה״מספרים הנכונים״ החרדים לא בכיס של נתניהו. לגבי ממשלה, לי אין מושג מה יהיה. אני יכול לנחש שבשנייה שיוגשו כתבי אישום (לא מובן מאליו אבל סביר לאור שפע הראיות) מי שרוצים להעיף את נתניהו מתוך הליכוד יבצעו את המהלך שלהם. יתכן שלאור הכישלון בבחירות (וזה כישלון לאבד לפחות 8 מנדטים למפלגות ימניות אחרות) יפעלו נגדו מוקדם יותר. מבחינה חוקית, נתניהו יהיה מנוע מלהתמנות כשר בממשלה עתידית כך שממש לא ברור שאין מניעה מלמנות אותו לראש ממשלה. אבל זה כבר שח-מט שנתניהו הביא על עצמו ואם זה לא היה ברור אחרי הכישלון שלו במאי להרכיב ממשלה עכשיו זה ברור. לא יהיו בחירות נוספות בגלל שליברמן והערבים הבינו שהם מיצו את הפוטנציאל האלקטורלי שלהם וספק אם אפילו בליכוד יקחו סיכון. לדבר על ערבים בממשלה זו תעמולת בחירות נהדרת אבל אין לה התכנות כך שתחסוך מאיתנו את המלל המיותר הזה.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
מועד ג》אוטומטית=אםאף1 לא מצליח
  ע_הראל   22/09/19 05:46
לא צריך ליברמן ולא ערבים לעוד סיבוב ג', כי לאחר שגם נתניהו וגם גנץ יכשלו להציג ממשלה, יש תקופה של 2 או 3 שבועות שבו ניתן להסכים 61 ח"כים (בכתב!) על ח"כ כלשהו שוב להקים ממשלה, ואם גם זה נכשל אז הולכים לפי החוק לעוד סיבוב בחירות (כמובן הכנסת יכולה להצביע על הארכת זמני הניסיונות האלה, עד כי נתניהו בס"ד ישיג את מבוקשו להיות הראשון ברוטציה)! ●☆● אך מבחינת הימין בחירות מועד ג' (אם יהיו) הן בוודאי מוצדקות, מפני שהסמול קנה את ניר חפץ בשביל עדות שקר (ששווה כקליפת השום) ב 5M ש"ח - כמו שקנו את גולדפרב עם מיצובישי ועם מי יודע כמה עוד מזומנים (וכך חברו הרופא גונן שגב שנתפס על הברחת סמים, והיום יושב בכלא על ריגול- והוא לא היה טיפוס שמוכר הצבעה כה גורלית בפחות מ 5M₪)! ●☆● לכן אין מה לפחד מבחירות מועד ג' בעוד כחצי שנה, שעד אז יתברר שהתיקים נגד גיבור האומה האהוב בנימין נתניהו- תפורים מכלום ושום דבר, במיוחד ה4000 שזה בדיוק אפס בריבוע+ אפס=0 ●☆● ואין מה להירתע כל כך מהעלות הכספית, כי זה רק 300M₪ תקציב ועדת הבחירות, מפני שהפעם יום השבתון (נניח יום ג' ל"ג בעומר תש"ף החל ב 12.5.2020) ימומן ע"י האזרחים, כלומר יום חופש על חשבונם (וזה יהיה יום קניות אשר עשוי להועיל לכלכלה). ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
13
העובדות הן שאין לביבי ממשלה
  הירונימוס   21/09/19 16:37
הקוסם הגדול איבד כמעט עשרה מנדטים מהמפלגה שלו (39 כולל כחלון) ונשאר עם התחתונים למטה, הוא מבין את זה וגם התומכים שלו מבינים את זה. ההזדמנות היחידה שלו היא ללכת לממשלה משותפת עם גנץ ולהיות שני בתור לרוטציה. אבל הוא פוחד כי הוא יודע שהוא הולך למשפט ומהמשפט לכלא, בדיוק כמו אולמרט אבל למאסר ארוך הרבה יותר. וככה זה, גנץ הטירון, העילג, עם הטלפון הפרוץ וכל שאר ההכפשות המטונפות מבית מדרשו של הימין העמוק, ניצח את ביבי. זה כואב אבל אתם תתרגלו.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
גנץ = ליבני, כחול לבן = קדימה
  מפוכח   21/09/19 23:03
ומי הקים ממשלה בסוף... נתניהו! לגנץ יש מקסימום 57 וזה הכי שיש לו וזה לא מספיק!
כתוב תגובה ל- מפוכח
14
יואב יצחק,חזור לכיתה ג' והכן
  שיעוקי בית   21/09/19 16:52
לבבי הצביעו פחות מאשר לגנץ. עובדה
כתוב תגובה ל- שיעוקי בית
15
בינתיים יש לגנץ 57 ממליצים
  הירונימוס   21/09/19 17:26
ולביבי 57 בלבד. היום החליטה הרשימה הערבית המשותפת להמליץ עליו לנשיא. כל מה שהוא צריך לעשות זה לצרף אליו את החרדים ולסגור עניין, להשאיר את הימין ואת ליברמן בחוץ וללמוד לעבוד כראש ממשלה אחראי שהוא גם ראש הממשלה של החרדים ולא רק של המתנחלים
כתוב תגובה ל- הירונימוס
לביבי 55 בלבד כמובן...
  הירונימוס   21/09/19 17:32
כתוב תגובה ל- הירונימוס
57 המקסימום של גנץ זה לא 61!
  מפוכח   21/09/19 23:14
גנץ לא! יכול להקים ממשלה בשום קוונסטלציה ריאלית! ליברמן עם כול שנאתו לביבי לא יחבור לערבים ולא יחבור למר"ץ החרדים לא ילכו עם לפיד ומר"ץ ובסוף כולם יבינו שהאופציה זה ביבי או בחירות שלישיות!
כתוב תגובה ל- מפוכח
16
מצג שווא ומגמתי
  מוטי הקרייתי   21/09/19 17:31
ראשית תודה ליואב יצחק אשר מציג תמונה מהימנה. ובכן...עיתונות הוגנת הייתה צריכה לדווח ש...(הימין 55 מנדטים) (השמאל 44 מנדטים) (משבחי השהידים 13 מנדים) (נציגי פוטין 8 מנדטים)
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
אתה באמת מצג שווא
  אלטע קאקער   21/09/19 19:22
זה לא משנה איך תחלק את הכנסת לקבוצות ואיזה שמות תתן להן צריך 61 מנדטים לממשלה. בין שהם מגיעים מפוטין, החרדים, השהידים, השמאל, הליכוד לייט (כחול-לבן) או בני הערובה של נתניהו (ליכוד+ימינה). יש רוב ימני ענק בכנסת של 79 ח״כים שזה בניכוי החרדים שישבו עם מי שיתן להם כסף והשמאל והערבים שלא ישבו בממשלה. כמה מתוך 79 הח״כים תומכים בנתניהו? ביום טוב 38, השאר רוצים להעיף אותו.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
תודה מיוחדת לחטיבה הערבית
  מוטי הקרייתי   21/09/19 19:23
אם והיה שהשמאל יקים ממשלה הרי שייכתב בדפי ההיסטוריה של העם בישראל ש...שלושה גנרלים הזדקקו לגייס חטיבה ערבית עוינת על מנת להכריע את מר נתניהו.
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
17
תורת המספרים
  הירונימוס   21/09/19 17:51
אני לא זוכר קמפיין בחירות בישראל שהמועמד המוביל מאבד 300 אלף קולות במהלך קמפיין בן 3-4 חודשים. ככה על הדרך. בשעת מבחן. וגם משקיע בכך מיליונים שלא יספרו מרוב. לא היה
כתוב תגובה ל- הירונימוס
גם אני לא זוכר מערכת בחירות
  מגיב ותיק   21/09/19 17:58
בה המועמד לראשות הממשלה נרדף ע"י השמאל, הפרקליטות המשטרה והתקשורת למעלה מעשרים שנה ללא כל תוצאות, כשהמחנה מולו ממקסם את כל בוחריו, נתמך ע"י התקשורת, גופים מבחוץ, גופי שמאל, גופים המעודדים את הערבים לצאת לקלפי, ניהול התאגדות והתלהמות מבפנים, ניהול דה לגיטימציה ושקרים כנגדו ברוב אמצעי התקשורת.

ולבסוף המועמד הנגדי של השמאל מקבל את מיעוט הקולות היהודיים בבחירות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
18
קוראת לחרדים להצטרף לקואליציה
  אם תמר זנדברג   21/09/19 18:40
אנחנו בדרך חזרה ל- 1992. שומר נפשו ירחק.
כתוב תגובה ל- אם תמר זנדברג
19
המלחמה היא לא בין הגושים אלא
  שבץ חלובה   21/09/19 19:30
בין המפלגות והמפלגה של גנץ כחול לבן גברה על הליכוד בשני מנדטים וזה גם מה שקובע אצל נשיא המדינה. ביבי הפסיד ועליו להודות בזה ולהניח את המפתחות על השולחן כמו ילד גדול. בשבוע הבא הנשיא הולך לתת את הרכבת הממשלה לגנץ אז מה יעשה ביבי? יתנגד לכבוד נשיא המדינה? ילך נגדו? המדינה לא שייכת לביבי אלא שייכת לחוק ואת זה הוא צריך להבין. יש לו כמה ימים להודות בהפסד ולברך את גנץ על נצחונו. האם ביבי יעז ללכת נגד נשיא המדינה להפריע לגנץ להקים ממשלה? אני מזהיר את ביבי לא לשחק באש לשתף פעולה עם נשיא המדינה אחרת דמו בראשו...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
אולי תלמד את התקנון
  באום   21/09/19 20:45
לפני שאתה מתלהם.
כתוב תגובה ל- באום
20
בא לי לבכות
  ארי כספי   21/09/19 19:35
אחרי שקראתי את כתבתו המזעזעת של יואב יצחק. חשבתי לתומי שנתניהו הוא פושע וכעת אני מבין שמה שעשו לדרייפוס לא מתקרב למה שעשו לצדיק מרחוב בלפור ולמשפחתו. חשבתי שבליכוד יושבים עוד כמה צדיקים כמו ביטן, רגב, כץ, צחי והשתכנעתי שהם חלק מהל"ו. חשבתי שנתניהו קיבל רק 31 מנדטים והתברר לי שלמרות שיש לי תואר במתמטיקה , אינני יודע לספור יותר. לא האמנתי שזכינו לצבא מעולה , מערכת רפואית נהדרת, מערכת חינוך שמוציאה רק משכילים, מערכת רווחה שמאפשרת קיום הולם ל כ ו ל ם , תחבורה ציבורית שמאפשרת להגיע מת"א בפחות משעה. בא יואב יצחק ושכנע אותי שאין לי מושג מה קורה במציאות. תודה !!!
כתוב תגובה ל- ארי כספי
בא לי לקחת גלולה נגד צביעות
  הפרמטר   21/09/19 23:39
הם מספרים לנו ש"נתניהו מושחת". אז אחרי שקוראים את כתב החשדות של היועמ"ש נגד נתניהו, וגם אם מניחים שכל מילה בו נכונה, נשארים עם הסיכום הבא: נתניהו משמש ראש ממשלת ישראל כבר 10 שנים רצופות. כראש הממשלה הוא מנהל תקציב של יותר מ-500 מיליארד שקל בשנה ושולט על נכסי מדינה וחברות ממשלתיות בשווי כמה טריליונים נוספים. חייו, פעולותיו, בקבוקיו, כספו, ריהוט גינתו, שיחותיו, מתנותיו, קשריו, חשמלאיו, גלידת פיסטוקו, חמגשיותיו, פתיתיו וצבע תחתוניו – כולם נחקרו, פורקו ונבדקו לפרטי פרטים, במיקרוסקופים זעירים ובטלסקופים ענקיים במשך 5 שנים, על ידי 100 חוקרי משטרה, חוקרי לה"ב 433, חוקרי מיסוי וכלכלה, פרקליטי הפרקליטות הראשית והמחוזות, חוקרים ופרקליטים מומחים חיצוניים שהובאו במיוחד לצורך החקירה ואנשי משרד היועץ המשפטי לממשלה. בחקירות אלו נאספו "500 קלסרים של מידע והתקנים ניידים עמוסי קבצים"; נגבו 180 עדויות ב-3 יבשות ונבדקו מחשבי העובדים במשרד ראש הממשלה ובמעונו. נבדקו גם כלל חשבונות הבנק ופעולותיו הפיננסיות של ראש הממשלה ושל בני משפחתו, בארץ ובחו"ל. במשך 9 מתוך 10 השנים האחרונות, השתכר ראש הממשלה 17 אלף שקל נטו לחודש ובשנה שעברה שכרו עלה קצת מעל 20 אלף שקל נטו. כלומר, אחרי שהוא נחקר מכל כיוון, כל פקק בבקבוק ממוחזר אשר בחצריו תויג, צולם ונבדק, וכל שמועה הפכה לחקירה – אם אחרי כל זה כל מה שמצאו זה שהוא קיבל סיגרים ושמפניות מחבר קרוב ושרעייתו קיבלה כמה כתבות חיוביות באיזה אתר אינטרנט מעפן שלא הפסיק לתקוף אותו – סימן שהוא צדיק ממש.
כתוב תגובה ל- הפרמטר
21
תודה, יואב יצחק!!
  אא   22/09/19 02:49
תודה יואב יצחק על עוד כתבה מאירת עיניים, עם כל העובדות לאשורן, בניגוד מוחלט ליצירת העובדות והמציאות בתקשורת הפייק ניוז!!
כתוב תגובה ל- אא
22
הנצחון היחיד הוא בקרב יהודים
  המורה   22/09/19 06:33
הרי בקרב ציונים הימין לא ניצח, כיוון שהוא מכיל שתי מפלגות אנטי ציוניות. בקרב האזרחים הימין ממש הפסיד, כיוון שכל מי שלא תמך בנתניהו הם 64 מנדטים. והרי הבחירות אינם על הכרעה ציונית אלא על הכרעת אזרחי המדינה ובהם ערבים, למורת רוח הנכאים שלך! עשר שנים של שנאת ערבים ולא הצלחתם להסיר את זכות ההצבעה של הערבים. עכשיו אתם מנסים ליצור להם דה לגיטימציה.. גנץ ניצח עם הערבים ואזהרות ראש הממשלה מכך מראש, מעידה כי אכן כחולבן ניצחה. עכשיו יש לליכוד ולימין אפשרות למנוע זאת באמצעות מתן תמיכה לגנץ, כדי למנוע ממנו צרוף הערבים. הוא עצמו הציע זאת! מה אתם מחפשים? תירוצים להאשימו באהבת ערבים, אחר כך תצאו לרחוב עם תמונות של גנץ עם כפייה ואז עם מדי אס.אס. ואז יקום טמבל כמו יגאל עמיר וינסה לחסלו.. הכל בשם "רמייה"לכאורה.. אם תלחצו שוב על ההדק תחריבו את ישראל, אם תתעקשו על מתמטיקה הלכתית תפרקו את אושיות המדינה הדמוקרטית, אם תניפו שלט אחד כזה הציבור הגדול שמבקש תקווה ישטוף אתכם ברוחו מן הארץ.
כתוב תגובה ל- המורה
23
משהו לא ברור בתאוריה שלך
  מר שמלו   22/09/19 12:00
הייתי רוצה שמישהו מהימין יסביר לי סוף סוף מה ההבדל בין החרדים של אגודת ישראל ובין המפלגה הערבית. שני הצדדים הם אנטי ציוניים. לפחות הערבים לא יושבים לי על הכיס הפרטי. לפחות בין הערבים על פי סקרים אחרונים יש 80% שרוצים מאוד להשתלב בחיים הישראליים בכלכלה ובחיים הציבוריים.
כתוב תגובה ל- מר שמלו
24
פילפויסטיקה עקרה.
  קורצ'אק   22/09/19 12:32
לפי החשבון (המעוות) הזה, צריך להוסיף את 63,200 מצביעי עוצמה כך שהפער בין ביבי לגנץ גדל. הבעיה היא שלא זו השיטה אצלנו. בחשבון נטו ביבי הפסיד לגנץ. כל השאר רק פילפוליסטיקה של אלה שמתקשים להשלים עם העובדות.
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
25
משרד ראש הממשלה וההדלפות
  חיונית   23/09/19 20:39
שב"כ=משרד ראש הממשלה. איך יתכן שהאחראי פוליטית על השב"כ לא יכול להפעיל את השב"כ לחקירת ההדלפות שהן בניגוד לחוק. היועץ המשפטי לא בולם את ההדלפות ולפי רינה מצליח אפילו יותר מכך. למה נתניהו לא יכול להפעיל את השב"כ ??? בעבר: לאחר פרסום הידיעה אודות החקירה ב"הארץ", מינה היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, צוות חקירה מיוחד כדי לאתר את המדליף. בתחילה כלל הצוות אנשי שב"כ, אך הללו עזבו לאור מחאות וצו על תנאי של בג"ץ על עירובם. הצוות חקר באזהרה את קרא (בעבירה של שיבוש מהלכי משפט) וקיבל בצו בית משפט את פלט שיחות הטלפון שלו. נוסף, קיבל הצוות מידע אודות מקור ההדלפה מעיתונאי שנודע בכינוי "נשר" גלט-ברקוביץ הובאה לחקירה, לא ניצלה את זכות השתיקה והודתה במעשה.גלט-ברקוביץ' הושעתה מעבודתה מיד עם פרסום הפרשה. היא הועמדה לדין פלילי והורשעה במסגרת עסקת טיעון בעבירה של "גילוי בהפרת חובה". היא נדונה ל-8 חודשי מאסר על תנאי ונקנסה ב-10,000 שקל. גלט-ברקוביץ אף התפטרה משירות המדינה ולא הועמדה לדין משמעתי (מה שהיה יכול לפגוע בפנסיה שלה). בהליך נפרד של לשכת עורכי הדין נשלל רישיונה לשנה וחצי
כתוב תגובה ל- חיונית
26
peretz with netanyahoo
  dror1   24/09/19 15:52
will be the next government
כתוב תגובה ל- dror1
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il