s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מוזס רכש את אתר יזרוס; הארכיון שכלל ראיות נגד ליברמן - הושמד
מאת: יואב יצחק  |  26/10/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
,יואב יצחק
  שמחה חן   26/10/19 15:27
מתרחב הלב לשתף אותנו התחקירים המרחבים והמפורטים הללו.יישר כח על העבודה המדהימה שלך והמושקעת לאין ערוך להוציא האמת לאור.תודה יואב .
כתוב תגובה ל- שמחה חן
}}}ליברמן ציוני ישראלי ופטריוט
  נתניהו אמריקאי.   26/10/19 18:18
}}}ליברמן חי בהתנחלות . נתניהו אמריקאי ונטע זר בישראל.
כתוב תגובה ל- נתניהו אמריקאי.
}}}היו רינונים שביבי סוכן cia.
  מתי יפתח הארכיון?   26/10/19 20:12
{{{ מוזס בעלים של עיתון עצמאי ומצליח. ==יואב יצחק נתן במה אוהדת לעברינים כמו פינטו ונימרודי== ×××ליברמן מבקש להציל ישראל מידי הדתיים וחרדים×××
כתוב תגובה ל- מתי יפתח הארכיון?
תמשיך לרנן ש"היו רינונים"
  רינו מרנינו   27/10/19 11:49
מעדיף את נתניהו עם פיג'מה מתוך שינה על בני גנץ מגמגם / יאיר לפיד קורא מטלפרומפטר ועומד על סיר הפוך / עמיר פרץ מניע שפתיים מתחת לשפם המגולח / איילת שקד מתחרה בדיקלום עם ציפי לבני. אני מעדיף בראשות הממשלה אדם שהיה לוחם ומפקד בסיירת מטכ"ל, השתתף במבצעים רבים וסיים קורס קציני חי"ר בהצטיינות, בוגר MIT והרווארד, שגריר ישראל תקיף ויעיל באו"ם, סגן שר החוץ, שר אוצר וכלכלן מוצלח, וראש ממשלה שהפך את ישראל למעצמה ביטחונית, כלכלית ומדינית. עכשיו בוא ספר לנו למה אתה מעדיף את גנץ / לפיד / פרץ / שקד.
כתוב תגובה ל- רינו מרנינו
}}}היו רינונים שביבי סוכן cia.
  מתי יפתח הארכיון?   26/10/19 20:12
{{{ מוזס בעלים של עיתון עצמאי ומצליח. ==יואב יצחק נתן במה אוהדת לעברינים כמו פינטו ונימרודי== ×××ליברמן מבקש להציל ישראל מידי הדתיים וחרדים×××
כתוב תגובה ל- מתי יפתח הארכיון?
מצורף מויקיפדיה -בבנימין נתניה
  ישראלי מן השורה   26/10/19 20:31
"האמקיקני" מקום הולדתו וסרן בסיירת מטכ"ל מענין מה עשה משך חייו לטובת מדינת היהודים המגיב. he.wikipedia.org כדאי לך לקרא ולברר דברים לפני שאתה מותח ביקורת על נושא כל שהוא
כתוב תגובה ל- ישראלי מן השורה
}}}מה בעניין הרינונים לגביcia?
  מעניין להתעדכן   26/10/19 23:06
כתוב תגובה ל- מעניין להתעדכן
חתיכת אשפה, נתניהו נולד בישראל
  יוצא סיירת מטכ"ל   28/10/19 05:40
הרים את ליברמן מאשפה ממש, גר בהתנחלות, תשעים אחוז מתושבי נוקדים וכל התנחלויות מתעבים את לברמן, כמעט ולא קיבל בהתנחלויות קולות, לך תבדוק יא חתיכת אהבל עם התקליט השחוק שלך, נתניהו אמריקאי, את חתיכת אפס פושע מפיונר שליברמן שולח אותו לכתוב איזו תגובה, ללברמן פרצוף של חזיר, נראה אם אתה וכנופיית לברמן היו מעזים לעשות לפוטין מה שאתם מעזים לעשות פה, פוטין היה שוחט אותכם כמו תרנגולות, כל משפחתו של ראש הממשלה כולל ראש הממשלה בנימין נתניהו עם הורו זכרונם לברכה תרמו מה שלברמן וחתיכת אשפה כמוך לא היו תורמים לעולם, תרומת כל הספריה של בן ציון נתניהו ז"ל אביו של ראש הממשלה יבל"א תרם לספריה הלאומית או מוזיאון ישראל, ספרייה עם ספרים נדירים ביותר, לא יסולו בפז, ומה לברמן תרם למדינת ישראל, תרם את שיטת המפיה הרוסית, מעלימים אנשים ומחסלים אותם, זה אתה ימ"ש עלוב נפש ביחד עם לברמן, אם היה כזה מוצלח מדוע לא מעל שני מיליון קולות בבחירות מה לעולם לא ישיג, בשלב הזה הפושע לברמן נהנה מחסינות של הפרקליטות הפושעת שלא מבצעת את תפקידה, מעיתונאים פושעים כמו דרוקר ו 90% מעיתונאי ישראל מושחתים עד היסוד, אין להאמין להם ולו מילה אחת, טוב שיש את האתר הזה עם עיתונאי אמיץ שלא אתה ולא לברמן יעצרו אותו, כבר יושבים על הזנב שלכם, זה רק עניין של זמן שלברמן יתפוצץ, ראו איזה פרצוף נאלח יש לחלאה הזאת, חתיכת טינות, סע עם לברמן לרוסיה שם מקומכם בתקוה שפוטין יחסל אותכם כמו שחיסל אחרים, כי שם זה לא ישראל, נתניהו יוצא סיירת מטכ"ל ולברמן ביוב של ממש.
כתוב תגובה ל- יוצא סיירת מטכ"ל
}}}אתה לא יוצא סיירת מטכ"ל....
  בנגמין ניתאי=ארהב   29/10/19 03:36
}}} בנגמין ניתאי היה מגיע לסיירת עם bmw בעוד כל הלוחמים חלק ניכר מהם היו קיבוצניקים ומושבניקים היו מגיעים באוטובוס ובטרמפים. אתה לא חבר של ביבי מהסיירת כי לביבי לא היו באמת חברים בסיירת. בנגמין ניתאי חכם ומוכשר למד בארווארד ו mit אבל ביבי לא ישראלי הוא אמריקאי. וליברמן ישראלי שמבין שביבי לא טוב לישראל.
כתוב תגובה ל- בנגמין ניתאי=ארהב
2
ליברמן ארכי נוכל ומושחת
  עודדה   26/10/19 16:37
ליברמן הביא מרוסיה את כל שיטות המאפיה הרוסית ! חבריו הם אוליגרכים רוסים ומיליארדר שמאלאני בשם שלאף ולכולם עסקים ואינטרסים ברוסיה אתם מבינים !המתנחל מנוקדים מרופד בכספי שוחד של מיליונים והפרקליטות מתמהמהת ! העם דורש להקים ועדת חקירה לנעשה בפרקליטות גוף שהסתאב והזדהם פוליטית והתנדב לשמש כלי נשק פוליטי בידי השמאל ! ואת ליאת בן ארי עליך להתפטר אינך ראויה לתפקידך לאחר שהגשת תצהיר שיקרי (נאה דורש נאה מקיים) ואיפוא העליון ששותק לכל הדברים האלו ? מי ששותק משתף פעולה ! בא סופה של החונטה המשפטית שניצלה לרעה את סמכויותיה כדי לרדוף אנשי ימין !!!
כתוב תגובה ל- עודדה
}}}נתניהו מינה ליברמן למנכ"ל..
  משרד ראש הממשלה   27/10/19 01:13
{{{ ליברמן ונתניהו חברים טובים ליברמן מונה על ידי בנגמין ניתאי למנכל משרד ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- משרד ראש הממשלה
3
... אתה הבנת את זה ??? פוטין .
  אזרח נאיבי   26/10/19 17:16
כתוב תגובה ל- אזרח נאיבי
4
ליברמן רחוק מלהיות כוס התה שלי
  יוסל   26/10/19 19:15
אבל להאשים אותו שהוא מרגל , בעילום שם, זה הליכה רחוק מדי. מלקקי ישבנו של נתניהו, זיכרו: ה"מרגל" ליברמן היה יועצו הקרוב ומנכ"ל משרד ראש הממשלה הראשון של נתניהו, האיש בעל החושים החדים ביותר, הראשון לזהות כל דבר. היו בטוחים, שלו היה ליברמן "מרגל", העילוי בנימין נתניהו היה "מזהה" זאת ראשון, ומזמן. עדיין, עם כל הפרשיות שמדיפות צחנה אצל ליברמן, מוזר שהעיתונאי ה"חוקר" לא עלה על אף אחת מהפרשיות המצחינות של נתניהו(מחלקן חמק בעבר, חלקן הוחמק בעזרת חברים, חלקן נמצאות בנסיון מסמוס שלא בטוח יצליח, וחלקן בדרכן לבית המשפט המחוזי בירושלים).
כתוב תגובה ל- יוסל
שיהיה...
  יש העזתי שצופר...   26/10/19 20:38
תגובתך דומה מאוד לתגובותיהם של אנטישמיים,הם תמיד מתחילים במשפט "יש חברים יהודים"...
כתוב תגובה ל- יש העזתי שצופר...
אז תעבור לכוס וודקה...
  מגיב ותיק   26/10/19 20:39
...ותהייה ממש קרוב אליו, לאחר התוכ'עסלקריי שהבאת לו פה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב יקר תגובך אינה מכובדת
  רננה   27/10/19 05:14
קצת לשון נקיה לא תפריע גם בדיון סוער שכזה.שבוע טוב ומבורך
כתוב תגובה ל- רננה
5
יש רושם שיש פחד בפרקליטות
  רננה   26/10/19 19:16
על פי המתפרסם על כל האוליגרכים והמאפייה שליברמן קשור אליה, יש פחד אמתי בקרב הפרקליטות לעסוק בהם באוליגרכים וליברמן נציגם . ולכן יואב יצחק הוא אור בקצה המנהרה. רק שיואב חייב לשמור על עצמו. גם אני פוחדת קיבלתי איומים לאחר שפירסמתי כמה תגובות נגד ליברמן .
כתוב תגובה ל- רננה
6
נוכל
  אזרח דואג   26/10/19 19:17
כל יום מתגלים הוכחות נוספות על מעללי הנוכל המולדובי אך הפך יקיר השמאל בלי להעמידו לדין .
כתוב תגובה ל- אזרח דואג
7
אנחנו חיים במדינת מאפיה!!
  אע   26/10/19 19:41
בלתי נתפס שרק יואב יצחק חושף את החולי והריקבון של הרשויות - הפרקליטות, המשטרה, היועמ"ש ומערכת המשפט, בפועלים כמאפיה לכל דבר, יוצרים במדינה מציאות אנרכיסטית של מדינת עולם שלישית מהגרועות ביותר, ופשוט שולטים במדינה ועושים בה ובציבור כרצונם!! הם מחסלים אנשים ואת חייהם לפי בחירתם ע"י תפירת תיקים או העלמת תיקים, ומחסלים פוליטיקאים מהימין ואת בוחרי הימין עצמם ע"י דריסת כל זכויותיהם הדמוקרטיות הבסיסיות ביותר!! הפרקליטות והמשטרה מסתבר מושחתות ומפלצתיות כשהמטרות שלהן מקדשות את כל האמצעים, גם בענייני נפשות (ראו ליברמן, ואלה מבין מבקריו שפשוט נעלמו!!)!! בלתי נתפס, מזעזע ומצמרר!! בוחרי הימין הרבים, הם הם שסובלים יותר מכל, כי הכל מכוון להשתקתם ודריסתם!! בוחרי הימין חייבים במציאות המאנרכיסטית והדיקטטורית הזאת, להפגין בהמוניהם במסות ובתכיפות שלא נראו עד היום, להחזיר את הדמוקרטיה, השפיות וזכויותיהם!!! ולגרום לכל הפושעים - פוליטיקאים וקודם כל אנשי האליטה הדיקטטורית, ובראשם שי ניצן, ליאת בן-ארי, מנדלבליט, אלשייך להיזרק לכלא לכל חייהם!!!
כתוב תגובה ל- אע
8
חשדות
  בפלילים   26/10/19 19:55
הצדקנים מכחול לבן, העומדים עצמם בפני חשדות שחקירתן ממוססת, טוענים כי אינם חפצים לשבת עם בנימין נתניהו בממשלה אחת מאחר ועומד כנגדו כתב חשדות (לא כתב אישום) בניגוד לעמדתם ה"מוסרית" הם חפצים בשותפות עם מי המצטייר כאיש מאפיה. מי הטיפש? הם או ציבור הבוחרים?
כתוב תגובה ל- בפלילים
9
"השמדת ראיות" עלק
  וויבק   26/10/19 19:56
הכל נמצא בארכיון האינטרנט
כתוב תגובה ל- וויבק
10
לכל מכפישי נתניהו
  שמחה חן   26/10/19 21:19
אתם ניזונים מהמחבלו תקשורתיים המגויסים לאגנדה עלללק של השמאל.צא ולמד כנאמר.ביבי הוא המנהיג הטוב ביותר שידעה מדינת ישראל.נקודה.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
11
דרוקר
  שמשון123   26/10/19 21:55
דרוקר. לראשונה" אעצביע ליברמן." אליכם הקוראים. אומר לי מי חבריך ואומר לך מי אתה. הכל בחינם.!
כתוב תגובה ל- שמשון123
12
נתניהו קנה אתר אחר
  ניצן ר   26/10/19 23:07
נראה יותר שנתניהו קנה את חדשות מחלקה ראשונה.
כתוב תגובה ל- ניצן ר
13
יישר כוח יואב יצחק
  דד   26/10/19 23:09
אתה מחזיר את אמוננו בתקשורת תודה לך.
כתוב תגובה ל- דד
14
לקרא ולא להאמין ...
  א.ל. רמת-גן   27/10/19 00:01
ואני מתייחס רק לתופעה "קטנה" אחת משלל הגילויים בכתבה : איך מתרחשת פעולה של מחיקת שתי עדויות חשובות בבית משפט מחוזי במדינת ישראל ? וזה קורה בתחילת שנה זו, לא במאה הקודמת, ושהיה צורך לשחזרן,והשחזור לא תואם למקור. איפה כב' השופט ששמע את העדויות ? האם הנהלת בתי המשפט בדקה? האם הוגשה תלונה במשטרה שתאתר את המוחק האלמוני שעשה זאת לגמרי "בטעות"? מכתבות התחקיר בעניין ליברמן שעשה יואב יצחק,משתקפת תמונה עגומה על התנהלותם של אוכפי החוק בפרקליטות המדינה.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
15
לא ביבי לא חוקרים
  אידו   27/10/19 00:23
לא ביבי לא חוקרים
כתוב תגובה ל- אידו
16
תחקיר?נעליים אולי
  yoni65   27/10/19 01:27
ממחזרים עשרה משפטים לאורך כתבה שלימה
כתוב תגובה ל- yoni65
17
כל ילד יודע שהשחיתות מתאפשרת ר
  קורןנאוה טבריה   27/10/19 04:10
כל ילד יודע שהשחיתות מתאפשרת רק כתוצאה מ: 1) מערכת אכיפת חוק בררנית! 2) תשקורת אובססיביביבית! 3) פרקליטות חולה ומושחתת המתנהלת ע''י: ''כנופיית שלטון החוק''! כלשונו ולעדותו של קורבן המערכת: נשיא המדינה רובי ריבלין - ושל עו''ד אביגדור פלדמן! וע''ע, אלדד יניב: ''השיטה', פרק 10/11:''תמנונוני'' מוזס, ''הכספת של רוזנברג'' ו:''כך נוני מוזס שולט במדינה"!!!! ואיך יכול להיות שמוזס לא בכלא ממזמן? זכות הציבור לדעת!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
18
קשה מאוד להשמיד מידע מהאינטרנט
  Avnerbh   27/10/19 07:08
גם אם אתר יזרוס נמחק עדיין ייתכן שניתן לשחזר את מה שהיה בו באמצעות אתר הארכיון archive.org כמו כן גם מנוע החיפוש של גוגל משכפל דפים ואתרים שלמים וייתכן שניתן ממנו (או גם ממנוע חיפוש אחר) לשחזר הרבה מתוכן אתר יזרוס
  אתר ארכיון האינטרנט
כתוב תגובה ל- Avnerbh
אל תדאג יואב יצחק לא כזה טיפש
  לפני פרסום תחקיר   29/10/19 05:19
כבר עשה את כל מה שצריך לעשות, יואב יצחק לא חדש במקצוע, לא מן הנמנע שיש לו עוד סקופים למכביר, כולל לעיתונאי אלי ציפורי, לברמן את מוזס חושבים שהם חסינים ללא גבול, זה לא בדיוק, יש גבול, כל בלון ספו להתפוצץ, ראה עכשו ליאת בן ארי, פרקליטה כזו יכולה בכלל לחוות דעה משפטית ישרה אחרי פרסומו של אלי ציפורי על עדות שקר, והקלטת האיומים. וכמובן כל זה משליך על ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשכל המושחתים נהנים מהפקרות הפקליטות בראשם שי ניצן שקרן השקרנים ואביחי מנדלבליט, זה החשוד מפרשת הרפז, כל עבודת הפרקליטות והמשטרה מפוברקת עד היסוד בכל הנוגע לתיקי ראש הממשלה, לא יהיה לנם מנוס והם יסגרו את התיק לפני שתפרוץ פה אנרכיה של ממש, למרות שהיא כבר כאן, אם עדיין עד היום לא חקרו את לברמן בהזהרה, יש לקוות שאפשר לסמוך על יואב יצחק שלא עסוק בשטויות, עבודתו העיתונאית ביחד עם אלי ציפורי היא עבודת עיתונאות חוקרת אמתית וישרה, כל שאר העיתונים אין לתת בהם טיפת אמון, בעיקר לפרשנים המשפטיים בכל הערוצים ופרשני הפוליטיקה למנהם, בראשם נחש הנחשים החבר של דן מרגלית, באמת לא ידע עלו כלום, שמור לי ואשמור לך, ליאת רגב רקב של ממש, ושאר סלט העיתונאים הזקנים הרקובים עד היסוד להוציא כמובן את העיתונאי יעקב אחימאיר שהפסיק להיות נוכח באולפני השידור בפרשות נתניהו, ריבונו של עולם למה העיתונאים הללו ממומנים מכספי משלם המסים של אזרחי ישראל,
כתוב תגובה ל- לפני פרסום תחקיר
19
יצחק, כל הכבוד, אבל...
  עמי, ת"א   27/10/19 10:34
כל הכבוד על שרשרת התחקירים החשובים על ליברמן. תחקירים מרשימים ומבוססים, שהיו צריכים לחולל סערה גם בשאר העיתונות, אבל... אבל: למה נזכרת עכשיו? הרי הסיפור הזה הוא מ-2015. ליברמן היה מושחת גם אז, ומידע עליו הסתובב גם אז. למה לא פרסמת אז? למה נזכרת עכשיו כשליברמן נטש את גוש הימין? אני שואל מתוך הערכה רבה לפועלך. הייתי רוצה, בתמימותי, שעיתונאים יפרסמו כשיש מידע ראוי לפרסום, ולא בגלל הצבע הפוליטי של הנחקר.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
20
מה עושים עם שחיתות הפרקליטות?
  אא   27/10/19 17:18
כתוב תגובה ל- אא
21
כמה טוב שיש עיתונאי כזה.
  Prms-24.   27/10/19 22:53
כמה טוב שיש עיתונאי כזה שחושף ברבים גם את מעלליו המטונפים ביותר של אביגדור מאפיונר ליברמן המאותרג החדש של השמאלבן בארצנו כיום.
כתוב תגובה ל- Prms-24.
22
נחשף פעם ראשונה
  ליכוד   28/10/19 15:31
אתר בדיחה,יותר דומה לפשקוולים בלוח מודעות בבני ברק,הזוי.
כתוב תגובה ל- ליכוד
23
אחת החמורות במגזר הציבורי???
  הגלשנית   30/10/19 19:13
מר יצחק, אתה מאבד אמינות. אפילו שקיבלת תשלום, זה עדיין לא מצדיק את איבוד אמינותך כעיתונאי. פרשת ישראל ביתינו תהיה חמורה כשיהיה פסק דין אשם. ואפילו עם פסק דין כזה, היא בוודאי לא תהיה אחת הפרשות החמורות במגזר הציבורי. ברוך השם יש מאות פרשות הרבה הרבה יותר חמורות. כמו פרשת קבלת עספים או טובות הנאה בידי עיתונאים בתמורה לפירסום אוהד ללא גילוי נאות ובניגוד לחוק
כתוב תגובה ל- הגלשנית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il