s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
חיים רמון
חיים רמון
מתוך כ-120 טילים בליסטיים שאירן ירתה לעבר ישראל כ-8 אחוזים הצליחו לחדור את מערך ההגנה הישראלי    לפחות תשעה טילים בליסטיים פגעו במטרותיהם: בסיס נבטים, בו מוצבות כל טייסות ה-F-35 של ...
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השר אוחנה - שחרר פצצת סירחון בכנסת
מאת: אברהם פכטר  |  09/11/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תובנות ועובדות בנוסח פכטר
  שלמה המגיב   9/11/19 16:29
1)שר המשפטים אוחנה , לא "טעה (!) בפירסום תחת צו אי פירסום " , אלא ביצע עבירה פלילית ברורה ומתוכננת ( הקריא נאום מהכתב שהכין מראש , והוא לא "טעה" כי הוא משפטן בהשכלתו !!). מדובר בעבירה על פי סעיף 287 לחוק העונשין שדינה שנתיים מאסר !!. 2) אף אחד המערכת האכיפה לא "ניסה לטייח ולהסתיר " וזה שקר גס של פכטר , באשר התנהלות החוקרים , תועדה ע"י החוקרים , הועברה עם חומר הראיות לפרקליטות , והפרקליטות העבירה את החומר המדובר לפרקליטי נתניהו , והם שהדליפו את הנתונים לתיקשורת. 3)" זיהום החקירה " הוא בהחלט שולי , וניר חפץ בעצמו טוען גם היום ( באמצעות פרקליטו ) , שלא הושפע בכלל "מהאיומים" , וכי עדותו אמת ואינו חוזר בו במילה ממנה , והחלטתו להיות עד מדינה , היתה בכלל כשבועיים לאחר "האיום" , בעת שחפץ היה בכלל משוחרר . ולא הושפעה בכלל "מאיומים". 4)פכטר רואה בהתנהלות החוקרים "פגיעה בזכויות נחקרים" , אך מעניין "שהנחקר " ( חפץ) לא טוען כך !!. נו , תובנה קצת "בעייתית" של פכטר בנסיבות המקרה. 5) אין שום עילה "לפסול את עדות עד המדינה" , אלא אם יוכח במשפט , שעדותו אינה אמת. נו , ואם לעדותו מתלוות ראיות נוספות מוצקות ( מיסרון , הקלטה , מסמכים , עדי מחזקים ) שמאמתות את עדותו ( זכור את שולה זקן והקלטת במשפט אולמרט !) , אז עדות ראוייה "לפסילה" ע"י בית המשפט ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, תם הטקס....
  מגיב ותיק   10/11/19 18:11
הקהל מתבקש לעמוד דקה דומיה לזכר מותה של אמינות הפרקליטות.

כל השאר שלומל'ה, קשקוש מקושקש (עבריינות אוחנה) ותירוצים פאטתיים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
2
צודק פכטר
  אלישיב צ.   9/11/19 21:38
כאיש הפרקליטות לשעבר מי כמוהו מבין שצריך לנקות את האורווה.
המהלך של אוחנה נכון ציבורית ובעיתו.
כתוב תגובה ל- אלישיב צ.
"נכון ציבורית" , אלישיב ?
  שלמה המגיב   10/11/19 09:36
ממתי "מהלך ציבורי נכון" של שר , כדי לשנות מצב דברים אצלו במשרד , צריך להתבצע באמצעות ביצוע עבירה פלילית ברורה ופגיעה בפרטיות של עדים ואזרחים ? . הרי המעשה של השר , בביצוע עבירה פלילית של הפרת הוראה חוקית ( הפרת צו אי הפירסום ) , שדינה שנתיים מאסר , עולה בחומרתה על ההתנהלות "הבעייתית" של החוקרים באותה התרחשות , שאינה מהווה בכלל עבירה פלילית , שאותה הוא מבקר , הלא כן ?. נו ,מחר "יתעצבן" איזה שר , על איזו "פשלה" של מישהו במשרדו , ובכדי לעשות "מהלך ציבורי נכון" , כדי "שהפשלה" לא תחזור , הוא יתקוף פיזית את "הפשלונר" , שזו עבירה פלילית שדינה שנתיים מאסר ( סעיף 379 לחוק העונשין ) , והינה באותה דרגת חומרה של העבירה שביצע השר אוחנה !!!. אני ממש המום , מתובנות הזויות ומטופשות של בלוגרים ומגיבים משכילים ורחבי אופקים , "שהמורעלות הפוליטית" משבשת להם לגמרי את יכולת החשיבה והם מטמטמים כאן את הקוראים ומסיתים אותם לכיוונים לא רצויים והמבין יבין. שר המשפטים יכול לעשות מעשה שהוא "נכון ציבורית" , להמליץ לממשלת ישראל , שהוא חבר בה , לפטר מפכ"ל , או אפילו את היועמ"ש , אם הם אחראים "לפשלות" לטעמו , אך לא "נכון ציבורית" שהוא יבצע עבירות פליליות , כדי לתקן ליקויים לטעמו במשרדו , או שמשרד ממשלתי , או בגוף ממשלתי כולשהו. נו , אלישיב , אולי בנסיבות המקרה , יהיה "נכון ציבורית" שראש הממשלה , יחליף את שר המשפטים במישהו אחר , שיכול לתקן ליקויים במשרדו , ללא ביצוע עבירות פליליות ??. זה לא רעיון יותר טוב , "נכון ציבורית ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
זה תפקידו של שליח ציבור נאמן
  ב.ל   10/11/19 13:43
כתוב תגובה ל- ב.ל
4
יישר כוח\ עו"ד פחטר
  עמעד   10/11/19 16:57
כמה שאתה צודק וכמה אמת בדבריך, ולאיזה דרגת ריקבון הגיעה "כנופיית שלטון החוק"
כתוב תגובה ל- עמעד
5
כולנו אוחנה !
  מגיב ותיק   10/11/19 18:08
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מי זה "כולנו" , מגיב ותיק ?
  שלמה המגיב   10/11/19 19:01
אני מבין שעשית סקר , ובו "כולנו" , כל הציבור מן הסתם , או רק "כולנו" שהצביעו לליכוד , תומכים בביצוע עבירות פליליות ע"י שרי הליכוד , כדי ליצור רקע מתאים לדרישה לבטל לנתניהו את כתב האישום. נו , סיסמאות שדופות ( "כולנו" עאלאק ) לא יתרמו למטרה הזו , מגיב ותיק , וזאת כאשר תוצאות הבחירות האחרונות , לא הצביעו על כך "שכולנו" מתלהבים נתניהו , הלא כן ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
רוב הציבור היהודי ציוני
  מגיב ותיק   10/11/19 22:55
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"יהודי ציוני" , מגיב ותיק ?
  שלמה המגיב   11/11/19 09:09
האם ניתן להבין מדבריך , "שרוב הציבור היהודי הציוני" , כולל את "הפטריוטים" הידועים מיהדות התורה ( 8 מנדטים !!) , שמתנגדים כעיקרון לשבת כשרים באופן פורמלי בממשלות ישראל ( רק סגני שרים ) , כי לא יישבו פורמלית בממשלה "ציונית" ע"פ הנחיות הרבנים שלהם , ואם חייל במדים , ייכנס לשכונה של המצביעים שלהם , הוא מסתכן בחייו , יותר מאשר חייל במדים ייכנס לאום אל פחם , לשכונה של שייך ראד , "אוהד הציונות הדגול" , ??. ומהיכן אתה שואב את הביטחון , שרוב מצביעי "הגוש" של נתניהו ( ליכוד , ימינה, הבית היהודי , חרדים ) "מתלהבים" מהתנהלותו העבריינית והמזיקה של שר המשפטים אוחנה ? , כאשר אפילו ראש הממשלה , הצהיר לפני יומיים , שאת צווי הפירסום של בתי המשפט , צריך לכבד , וכן אמר לפני חודשיים , שאת פסקי הדין של בתי המשפט צריך לכבד , לאחר שאוחנה הכריז שלא חייבים לכבד פסקי דין של בתי המשפט. טוב , המושג" ציוני " אצל המגיב הותיק , הוא ערטילאי ומשתנה בין נקודות ההשקפות הפוליטיות של המתבונן בהם. נו , כאשר נתניהו לא מצליח להשיג את תמיכת רוב הציבור לבחירתו כראש ממשלה , אז עושים "חישוב מחדש" , ומנטרלים "בחישוב" קבוצות אוכלוסיה גדולות , כי הם לא "ציוניות" , או כי הם "לא יהודיות" ,למרות שאוכלוסיות "לא יהודיות" כמו הדרוזים והצ'רקסים , תורמים למדינה ולביטחון "היהודים" בה , יותר מהאוכלוסיה החרדית " הציונית" עלאק , טוב , אבל לטמטם את הקוראים ( "רוב ציוני שכולם עם אוחנה" ) , לא "עולה כסף" , אז המגיב הותיק יכול לזרוק לחלל , סיסמאות שדופות והכל בסדר . תהיה לי בריא , מגיבי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, מה כל הפילפול ?
  מגיב ותיק   11/11/19 13:50
תגיד ברורות כי אתה בעד האגף השמאלי הנתמך ע"י הרשימה המחבלית המשותפת, אלה תומכי הטרור שבלעדיהם לשמאל אין תקומה.

אגב שלוימל'ה, אתה לא יודע לספור, גם אם תוריד את שמונת היהודים הטובים , עדיין יש לנתניהו רוב בקרב היהודים הציוניים הטובים.

לכן שלוימלה, תם הטקס, ואוחנה העמיד את הציבור לדקת דומייה לזכר מותה של אמינות הפרקליטות והמשטרה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אגב שלוימל'ה, אתה קצת בור...
  מגיב ותיק   11/11/19 14:04
ההתנכלות לחיילים אינה חזון נפרץ אצל החרדים אלא רק אצל מיעוט שבמיעוט, בכלל, החרדים מקיפים ספקטרום נרחב מאוד מאנטי ציוניים גמורים עד לציוניים נלהבים וחלקם הגדול ציוניים טובים...

הייתי ומא שנסחפת קצת באווירת ההסתה נגד החרדים.

אני מכיר יחידות של חרדים המשרתות באהבה ובמסירות בצבא ההגנה לישראל, הלוואי עלינו שכך ייראו כל יחודות הצבא..

ועוד בעניין חרדים, בעבר הרחוק הכרתי חרדי ואף עבדתי אתו שזכה בפרס בטחון ישראל על פועלו העצום עבור חה"א (אנא גגל קראוס+מבצע ערצב 19)

אפע'ס, קצת הגזמת עם הדרוזים והצ'רקסים...

עזוב טמטום הציבור ואל תאלץ אותי להביא ציטוטים מדבריך על כתב החשדות...

אגב, תודה על איחולי הבריאות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התייחסות נוספת למגיב הותיק
  שלמה המגיב   11/11/19 19:05
1) אין לי בכלל התנגדות שהחרדים יהיו חלק מממשלה כולשהי , ואיני "מסית" נגדם , בתנאי שיקבלו את מתווה הגיוס שהציע צה"ל ( דרישת ליברמן ) , אני בהחלט מבקר את "ההשתמטות ההמונית" הזאת שלהם מגיוס לצה"ל ( רק אחוזים בודדים מתגייסים מבין החרדים האשכנזים !) ואת היחס המעליב שלהם , לחיילי צה"ל הבודדים מקרבם , וזה ממש מביש ומקומם וזה לא רק "מיעוט שבמיעוט " התוקפנות הזו כנגד החיילים אצל החרדים האשכנזים. 2) איך "הגזמתי עם הדרוזים והצ'רקסים " , כאשר הגברים מקרבם מתגייסים ברמה של כמעט מאה אחוז , כשרות חובה (!) , לעומת פחות מ 10 אחוז של החרדים האשכנזים . נו , אל מי אנו אמורים לסמוך בעת שאויבנו תוקפים אותנו ? , על התפילות שלהם בבית הכנסת ? . נו , לא ראינו שזה עזר לנו , מול הצורר הנאצי. 3) אין שום היתכנות , מכל צד שהוא , שהרשימה המשותפת , תהיה חלק ממשלת ישראל , או מקואליציה שתומכת בממשלה כזו , אך בסיטואציה חשבונית מסויימת ( שאיני רואה אותה כסבירה בכלל ) , כאשר בני גנץ הינו ראש ממשלת מיעוט , כאשר הרשימה המשותפת לא תומכת בה , אך גם לא משתתפת , או נמנעת בהצבעות האי אימון נגדה , כתרגיל פוליטי , לאלץ את נתניהו "ללכת הביתה" , אזי , אין לי שום "בעייה" , אם סיטואציה ( די הזוייה , חייבים לומר ) כזו תתממש , עד שהליכודניקים יבינו , שכדאי להם להחליף את נתניהו כמועמדם לראשות הממשלה , והצטרף לממשלת אחדות לאומית עם רוטציה , ולנטרל את הסיטואציה "הבעייתית" הזו , של ממשלת מיעוט , שנופלת , או ממשיכה , על פי רצונם של חברי הרשימה המשותפת. אין לי "בעייה" עם שרים שאינם "ציונים" בממשלת ישראל ( חרדים , ערבים , דרוזים , צ'רקסים ואחרים ) , אלא אם העובדה עם חברי כנסת ( בעיקר מהרשימה המשותפת ) , שמזדהים עם אוייבי המדינה , וזו הסיבה שאיני רואה בכלל מקום לאחמד טיבי ואיימן עודה , כשרים בממשלת ישראל , ולא מפני שאינם "ציונים" . נ.ב. גם הדרוזים אינם "ציוניים" ואף אחד בליכוד , לא יתנגד לשר דרוזי , מכל מפלגה שהיא , בממשלת ישראל , הלא כן , מגיב ותיק ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה
  מגיב ותיק   12/11/19 09:41

1. מתווה הגיוס של ליברמן אינו אלא תירוץ של ליברמן שלא לתת לביבי להיות ר"מ, החרדים וויתרו וקבלו את רוב רובו של המתווה ,הפרטים שנשארו היו זניחים, ממליץ לך להתעדכן.

2. אינך מכיר את החרדים ואתה מוסת, היחס שלהם לצה"ל מכבד יותר מהרבה גורמי שמאל אנרכיסטי שעל מעלליהם לא נשמע דבר מהתשקורת.

3. אינך מכיר את הדרוזים הצ'רקסים (ואפילו הבדואים) אינך מכיר את המספרים ואינך מכיר את מניעי גיוסם .

4. עזוב עניני אמונה ונאצים, מציע לך לא להכנס לזה, (בעיקר בגלל מחדלי הציונות האדומה משמאל ופשעים שעשו גורמים בשמאל בעניין הייחס לנאצים)

5. פילפול עקר, לגנץ אין ממשלה ללא תמיכת תומכי טרור כמו טיבי, עודה וטומטום סולימאן ודומיהם.

אם שאלת הלא כן אומר לך - לא.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
אכן, מר פכטר, פצצת סרחון
  אלי נמט   10/11/19 19:42
הכל נכון. אך יש לחמול על אדם אחד. כה חרפנו וגידפנו אותו בזמנו כש"בגד" בבוס שלו, וטרם ידענו שכל כך נגרם לו סבל ועינויים רבים, כדי להפכו לעד מדינה, וכנראה זה היה גורלם של פילבר וארו. בושה למערכת המשפט שלנו, ממש בושה וחרפה שכך היא נוהגת. הם התאכזרו גם למשה קצב והשליכו אותו לכלא לשנים רבות, הם עינו עינויי תופת את הקטינים בפרשת דומא (שלא הם שרפו את בית המשפחה בדומא אלא החמולות הנוקמות זו בזו) וכנראה עוד פרשות שלא הגיעו לידיעת הציבור. האם אנו ראויים להקרא "יהודים רחמנים"? דרך האלימות הזו של המשטרה והפרקליטות מקוממת ציבור שלם, שהוא מלא חרון אף וזעם בימים האלה.
כתוב תגובה ל- אלי נמט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il