s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הטירוף כבר כאן
מאת: ד"ר חיים משגב  |  16/11/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
}}}57עמודי כתבי אישום נגד ביבי
  שיתמודד בבית משפט   16/11/19 01:40
}}} כמו כל עבריין.
כתוב תגובה ל- שיתמודד בבית משפט
}}}בחסות הבטחון תרגיל מבריק
  למנוע ממשלת מיעוט   16/11/19 07:50
}}} אבו עטה מחט הגיהד הצליח במותו כפי שלא הצליח בחייו לשתק החיים בחצי מדינה = הכל הודות התרגיל המבריק של המגה חשוד בשחיתות בנגמין ניתאי.
כתוב תגובה ל- למנוע ממשלת מיעוט
אין ראיות, בית-משפח עוין והזוי
  מזכיר נשכחות   16/11/19 10:00
את קצב תפרו לכלא _ללא_ כל ראיות ולמרות שהשופטים קיבלו את עדות השב"כ, שלא היה ולא נברא ובכלל לא יכל להיות.
כתוב תגובה ל- מזכיר נשכחות
{{{קצב, יגאל עמיר,יאיר,בן גביר
  לשילטון ועכשיו.   16/11/19 13:00
כתוב תגובה ל- לשילטון ועכשיו.
אבל אופירה קוניס מאמינה בחפותו
  שטרנפלד   18/11/19 09:00
וכן גם מיקי מכלוף זוהר, אוחנה הלקקן, מירי הגרבונית, ביטן העבריין, ואמסלם המיניסטר.
כתוב תגובה ל- שטרנפלד
2
כתוב ברור ומדויק.
  יוסף מלמוד   16/11/19 02:29
וכל המוסיף גורע.
כתוב תגובה ל- יוסף מלמוד
}}}לשתק חצי מדינה רק כדי לסכל
  ממשלת מיעוט???   16/11/19 17:51
}}} לא מאמין לנתניהו .
כתוב תגובה ל- ממשלת מיעוט???
3
דברים מדוייקים ביותר. ציבור
  אלי נמט   16/11/19 05:32
ענק עומד מאחורי הדברים במאמר זה. אכן טירוף ובית משפט חסר צדק המעוות את הדין, בעל כוח עצום, שהגיעה העת למגרו. שר המשפטים, בבקשה אל תירא ואל תחת, המשך במה שהתחלת. העם מאחוריך. בישראל יש משפח ולא משפט ככתוב בישעיהו: "כִּי כֶרֶם יְהוָה צְבָאוֹת בֵּית יִשְׂרָאֵל וְאִישׁ יְהוּדָה נְטַע שַׁעֲשׁוּעָיו וַיְקַו לְמִשְׁפָּט וְהִנֵּה מִשְׂפָּח לִצְדָקָה וְהִנֵּה צְעָקָה" ישעיהו ה ז. ושוב יש בבית המשפט שלנו עיוות הדין, הכרעה משפטית שיש בה גרימת עוול. הודאות שווא שמושגות בכפייה.
כתוב תגובה ל- אלי נמט
נמט, דבריך חסרי היגיון, וחבל.
  שרון נעימי   17/11/19 11:22
משגב הוא איש ימין ששום דבר לא יזיז אותו מעמדותיו ההזויות. אני רואה אותו מדי יום צועד ברמת אביב החדשה, מעט שחוח קומה, ונראה שהגיל נותן בו אותותיו. נקווה שיגיע בקרוב למסקנה שכדאי להניח לכתיבה.
כתוב תגובה ל- שרון נעימי
דלות מחשבה וצרות אופקים
  אלי נמט   18/11/19 06:37
מוחות בינוניים בדרך כלל מבטלים כל דבר שנשגב מהבנתם, וזה מתאר אותך אדוני הרדוד. תחת להתייחס למאמר הנך מתאר תיאור נמוך ביותר את אורחות חייו של עו"ד משגב היקר. המוגבלות שלך גורמת לשאט נפש לקורא.
כתוב תגובה ל- אלי נמט
4
ניצן כהרגלו משקר ?
  יעקב@11   16/11/19 07:23
משגב יקר, תביא הוכחות שהוא משקר.
כתוב תגובה ל- יעקב@11
למגר את הדיקטטורה המשפטית.
  החושף   16/11/19 13:26
שי ניצן בהיסטריה, הוא רואה את קריסת הפרקליטות, וחושש שבשנת 2020 ייחשפו כל מעלליו, בשש שנות כהונתו.שי ניצן וליאת בן ארי , ודינה פילבר המושחתים לכלא. בשלב שני חיבים לטפל בשופטי בג"צ הסדומיים= אהרן ברק, מזוז, וחבריהם המושחתים.
כתוב תגובה ל- החושף
5
  אבי מאיר   16/11/19 08:23
כתוב תגובה ל- אבי מאיר
6
תודה לאל שמשגב ברור וצלול
  ארי כספי   16/11/19 08:48
אני כבר פחדתי, שמשהו קרה לפובליציסט הדגול משגב, שכן עבר זמן רב מאז הופיעו לאחרונה הגיגיו. כמעט שהתחלתי להאמין שנתניהו אינו גדול המדינאים שקמו לעם ישראל. כמעט שהאמנתי שה פ ס י כ ו ל ו ג י ת אינה אשת מקצוע מעולה ואינה שפויה, שאיש התפוזים טועה ומטעה בכל הנוגע ליצוא שלפני ועוד. תודה משגב ! הלילה אוכל לישון היטב כי ההגה בידים של ביבי.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
כספי, התכוונת שמשגב צלול
  אליעזר בן-גרא   17/11/19 22:36
לחלוטין, ואני מסופק. גיל 80 משפיע באופן לא רצוי על הקוגניציה של חלק מהאנשים.
כתוב תגובה ל- אליעזר בן-גרא
7
ד"ר חיים משגב שכחת את מזוז
  שופט העליון   16/11/19 09:07
זה שסגר את תיק האי היווני של אריאל שרון, זה לא היה יועץ משפטי לממשלה, זה היה פושע ברשות החוק אם זה מה שהוא עשה אחרי שארבל הגישה לו המלצה להעמיד את אריאל שרון למשפט, או אז, עשה אריאל שרון הפושע הגדול את התפנית דין נצרים כדין ת"א, והחלקה להירקם העקירה מכל גוש קטיף, שופט העליון שהתגלה כפושע ממש, טען בעניין שהוא לא ירעיד עולמות, מה שעשה עשה ההפך, וכך אותראג הפושע הגדול אריאל שרון, ואגב בימים אלו, שהדרום בוער, רוב הישובים שם הם ישובים שתמכו בעקירה, אז מה בדיוק יש להם להלין על ראש הממשלה, כן המצב קשה מאד שם, שיתמודדו עם המצב בגבורה, היה ברור לכל בר דעת מן הישוב גם אם הוא לא איש צבא עקירה חד צדדית תביא לאסון גדול, וזה בדיוק מה שקורה, דווקא ראש הממשלה למרות המצב הקשה הרוגים בנפש בעיקר מאז המהומות על הגדר הם מועטים ביותר, אין ספק כל הרוג הוא אבדה גדולה, אז בא עומרי בר לב זה שהמפלגה שלו קבלה 5 מנדטים בראשות אמיר פרץ לעומתו ראש הממשלה קבל 32 מנדטים יותר ממנו ומהפושע אביגדור לברמן, אומר שהשבוע הפעולה הייתה פוליטית אין נבזות יותר גדולה מזו, ואביגדור לברמן טען שהציע לפני יותר משנה לחסל את ראש הזרוע הצבאית של הזהאד בגדה, אז למה לא התפטר מיד אלה רק שהבין שהבחירות קרובות זר את תפקיד משרד הביטחון כמו איזה חתיכת נייר והשאיר את הלוחמים לנפשם, שלא לדבר על שנגד לברמן לא נפתחות חקירות על כל פשעו, למה משום שהוא עבר לצד השני, קרי הוא נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו הטוב ביותר שהיה פה אי פעם, מנדלבליט ניצן ובן ארי בעיני מעלו בתפקידם, הם פושעים של ממש, שקרנים רמאים נוכלים עבריינים עם קבלות, אכן כך ד"ר חיים משגב, באמת תודה לנשיאת העליון שזיהתה מהר את מה שעשה הפושע ניצן וגם השופט מני מזוז, על כן שר המשפטים אוחנה עושה עבודתו נאמנה, הוא לא צריך להתרגש ממנדלבליט שי ניצן ליאת בן ארי מני מזוז שהוכיחו עצמם כאנשים לא נאמנים לאמת וזה בלשון המעטה לכן סופם יגיע במוקדם או במאוחר וצריך לחזק את שר המשפטים אוחנה שעושה עבודתו נאמנה ולא כמו קודמתו שרת המשפטים שהייתה צרת המשפטים שלא פיטרה את פלמור השמלאנית, צרת המשפטים הדליפה ללא הרף לברוך קרא ורביב דרוקר והדומים להם ואף שבחה את דרוקר, אכן כתבה במקומה ומעולה.
כתוב תגובה ל- שופט העליון
8
זו כבר באמת קץ הדמוקרטיה
  אקטואלי   16/11/19 09:10
כל הכבוד לאילה חסון, ביום שישי 15/11/19 שידרה כתבה על שי ניצן. שי ניצן לכאורה יוצא מהכתבה כשקרן כרוני, לכאורה אדם מאוד מסוכן, שהשתן עלה לו לראש לכאורה. אני אישית שמח שבעוד חודש הוא מסיים את תפקידו, מקווה שהוא לא ימונה לשופט בעליון. לא הייתי רוצה שאדם שכזה ימונה באף תפקיד, בטח לא בפרקליטות. בסה"כ הוא פקיד בכיר מאוד שניצל את כוחו בהרבה מקרים. ולא את כולם שידרו. היו לו כמה "טעויות" במשך תפקידו הנוכחי – מה עם עו"ד רות דוד?, מה קורה עם ראש לשכת עורכי הדין אפי נווה? מה קרה בהתנתקות שהוכנסו למעצר אלפי ילדים? מה זה האימייל לשופטים? כאזרח אני רוצה לדעת למי עוד נשלחו אימיילים וכמה זמן התופעה הזו נמשכת? מה לגבי השופטת המוערכת גרסטל שנזרקה לכאורה על ידי שי ניצן מתפקידה? ולמה? האם מנדלבליט חושש משי ניצן עקב פרשת הרפז? (מדובר על קלטת שנמצאת לכאורה ברשותו של שי ניצן שמחזיקה את מנדלבליט במקום מאוד רגיש). יש לחקור את הנושאים הנ"ל בעזרת וועדת חקירה ממשלתית. מהכתבה אני אישית מאמין לעו"ד בראשי ולשופטת גרסטל ולאחרים. לכל אלה שמודאגים "מקץ הדמוקרטיה" – כך זה מתחיל, הדג מסריח מהראש. מומלץ לכל אחד לחפש את הכתבה ולצפות בה ולהבין באיזה מצב משפטי מסוכן אנחנו נמצאים, שלא נדבר על ראש הממשלה שצריך להתמודד עם פרקליט מושחת לכאורה, שרוצה להשאיר מורשת שהוא הפיל ראש ממשלה בישראל "איזה כבוד" הוא יקבל מההיסטוריה. בנוסף הוא רוצה שתיק 4000 יהיה תקדימי – כל כתבה אוהדת תהיה לכאורה שוחד. חוסר האמון שיש לאזרחי המדינה במערכת אכיפת החוק מראה שכבר לא מאמינים למערכת. מערכת אכיפת החוק עושה רק "טעויות" כל השאר הם עבריינים. "טעות" נשמעת כמשהו קטן ולא נורא. זו לא טעות זו עבירה מאוד משמעותית ולכן אגיד "מושחתים נמאסתם". "תודה מיוחדת" אני שולח לאהרון ברק "שהמהפכה השיפוטית" שלו גרמה לכאורה נזק בלתי הפיך למדינת ישראל ולתושביה, מקווה שהוא עוד יספיק בחייו לראות את התרסקותה של אותה מורשת מסוכנת שהשאיר לנו. חוסר האמון של הציבור מראה לי שהתהליך התחיל.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
9
"לפי ראות עיניהם" בנוסח משגב
  שלמה המגיב   16/11/19 10:53
משגב מלין כנגד אנשי מערכות האכיפה ( משטרה , מערכות התביעה ) , שהם "פותחים בחקירה לפי ראות עיניהם" !!. וואלה , ואני חשבתי שאכן במדינה מתוקנת , אכן "ראות עיניהם" של אנשי מערכות האכיפה , שהוסמכו לכך , הם הפרמטר "לפתיחה בחקירה" ולא "ראות עיניהם" של "מתלהבי נתניהו" או , מתפקדי הליכוד" , או "ציבור ענק של בוחרים" , כפי שהתבטא בעבר משגב במאמרים קודמים. וכדאי לרענן את זכרונו של דוקטור למשפטים בהשכלתו (!) , שסעיף 59 לחוק סדר הדין הפלילי , קובע שחובה על המשטרה "לפתוח בחקירה" , כאשר נודע לה על ביצוע עבירה , על פי הבנתה המיקצועית (וראות עיניה ) , ולא על פי "ראות עיניו" של מי שנחקר כחשוד , או על פי "ראות עיני " הציבור "שמתלהב" ממנו ,הלא כן ? . הלו , אם כך מתבטא באופן "משפטי" , דוקטור למשפטים משגב , מה לנו כי נלין על שר משפטים בישראל ( אוחנה , משפטן בהשכלתו !) , שמכריז שלא חייבים לבצע כל פסק דין של בית משפט , וגם לא חיבים לבצע הוראות החוק , כאשר מבצע בעצמו עבירות פליליות ( הפרת צו אי פירסום !) בעומדו נואם כשר משפטים מעל דוכן הכנסת. נו , אולי צודק משגב , "שהטירוף" הוא לפתחנו , רק השאלה הינה , מי זה שגורם "לטירוף" מערכות המשפטי הזה , לקרות בשנה האחרונה והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מי גאון של אמא ?
  מגיב ותיק   16/11/19 11:41
וואלה...

חובה על המשטרה לפתוח בחקירה כאשר נודע לה על ביצוע עבירה...

וואלה...

לא נודע לה דבר ממבקר המדינה על פרשת ההונאה בחברת המימד החמישי, לא נודע לה דבר על פרשת אשכנזי והונאת המניות, לא נודע לה דבר על פגישות נוני מוזס /לפיד.

על איתן כבל לא נודע לה דבר, שלא לדבר על חשיפות יואב יצחק סביב ליברמן.

אוי ליצן !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הערות למגיב הותיק
  שלמה המגיב   16/11/19 17:15
1) מבקר המדינה לא קבע , ואפילו לא רמז , בדו"ח הביקורת שלו , שהתנהלות חברת המימד החמישי , הינה עבירה פלילית , ואם היה סבור כך ( והוא משפטן ושופט מחוזי בעברו !) , היה מחוייב עפ"י החוק להעביר את החומר ליועמ"ש לבדיקתו , והוא לא עשה כך ומכאן שאין כאן שום חשד לעבירה פלילית. 2)לא מוכר לי ולא שמעתי על תלונה , או פירסום של עובדות בתיקשורת , בגין עבירות פליליות של "פרשת אשכנזי והונאת הבחירות " שלא נחקרה ומדוע . 3) " פגישות נוני מוזס\לפיד " , כעובדה אם קרו , אינן מהוות בכלל עבירה פלילית ,אלא אם היה בהן , מו"מ שוחדי של "תן וקח " כמו במקרה של פגישת נתניהו\מוזס ( זוכר את ההקלטה , מגיבי ?) , ולכן אין שום בסיס לחשד פלילי ולחקירה פלילית , אלא אם מישהו יציג ראיה על " מו"מ שוחדי " כזה בין מוזס ולפיד. 4) מה שיואב יצחק מציג במאמריו "סביב ליברמן" , אינו מהווה בכלל ראיה או שמץ ראיה לעבירה פלילית , ואם יואב יצחק סבור "שהחומר" הינו מהווה עבירה , אז מדוע לא מתלונן במשטרה , ומחייב בכך את המשטרה לפתוח בחקירה , או לפחות לנמק למתלןנן (יואב) , מדוע תלונתו בעניין נסגרה ?. נו המבין יבין. נ.ב. הגיע הזמן , מגיב ותיק , שבמקום לכנות אותי "ליצן" בכל פעם שאין התייחסות עניינית להשגותיי הממוקדות כנגד משגב , תעשה מאמץ להתייחס להערותיי הענייניות נגדו ולא לטמטם את השכל ולהגן באופן פאבלובי על כל מי "שמתלהב" מנתניהו , כאילו אתה איזה שמוק , באיזה אסיפת בחירות של הליכוד שצועק כל הזמן " ביבי , ביבי , שרה שרה" . אתה כבר מתחיל להראות פטאתי וזה חבל מאד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, אתה מקשקש הבלים
  מגיב ותיק   16/11/19 17:52
מה אתה שח ? המבקר לא הכריז ? ממתי הוא צריך להכריז כאשר כל כותרות העיתונים נראות ככה :

calcalist.co.il
ynet.co.il

והעובדה היא היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הורה לפתוח בבדיקת היבטים פלילים בקשר בין חברת 'הממד החמישי', בראשה עמד הרמטכ"ל לשעבר ויו"ר 'כחול לבן' חבר הכנסת בני גנץ, לבין משטרת ישראל ובינתיים כולם ישנים בפרקליטות ובמשטרה.

להתלונן במשטרה ? התלוננו (ארז צדוק ואחרים)וביקשו מידע .

twitter.com

וקבלו קדחת !

2. צר לי שלוימל'ה, שאר תגובתך עומדת על אותה רמה של חוסר רצינות ואתה מקשקש לכן חבל"ז.


כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק, אתה מצהיר על עצמך
  הרפז הרענני   17/11/19 13:31
שאתה "ותיק", ואני מניח שאתה לא עול ימים. אך האם אתה לא חש כמו רבים בעם שבבלפור יושב אדם שאינו ישר והגון בלשון המעטה.
כתוב תגובה ל- הרפז הרענני
תשובה
  מגיב ותיק   18/11/19 09:35
נתניהו אינו מושלם אבל לטעמי הוא מבין הישרים ביותר בין ראשי הממשלה שהיו לנו.

עוד דבר, מתרחש כאן ניסיון להפיכה שלטונית במסווה משפטי
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
עכשיו נעשית מבין גדול בחוק ?
  פרשנדתא   16/11/19 11:44
כתוב תגובה ל- פרשנדתא
10
אני מתנג להערותיו של ךמשגב
  באום   16/11/19 10:54
כתוב תגובה ל- באום
איש זה איננו באום. הוא מתחזה.
  הערה   16/11/19 19:48
ישנו נבל המתחזה מדי פעם לבאום. הוא כנראה מטורף.
כתוב תגובה ל- הערה
11
מפלגות הימין פוחדות מהפרקליטות
  ינקה   16/11/19 11:19
שנים רבות הימין נמצא בשלטון ובאותן שנים למרות הביקורת הפרקליטות רק הלכה והתחזקה. מי האחראי לחקיקת חוק נציבות הביקורת המגוחך על הפרקליטות וגופי התביעה האחרים ? בעיקר מפלגות הימין. ומה הם עשו בחוק ? ביטלו את הביקורת המערכתית. הרי הבעיות המרכזיות בפרקליטות מקורם בכשלים מערכתיים. אם כך מדוע הם ביטלו את הביקורת המערכתית. כי מעשית כאשר זה מגיע להחלטות הימין רק מלקק לפרקליטות. כך לדוגמה שר הרווחה לשעבר כץ היה הלוחם מספר אחד למתן הטבות קיצוניות לפרקליטים בשביתה הארוכה שלהם. מה הוא קיבל בתמורה לליקוק שלו ? כתב אישום מהפרקליטות. רובו המוחלט של הציבור משוכנע שרומן זדורוב נמצא בכלא על רקע טיוח ושחיתות של פרקליטים וחוקרים. כעת מה עשו מפלגות הימין כאשר היתה הצעה מעשית להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא של חברת כנסת מישראל ביתנו ? הצביעו נגד. למה ? כי תמיד כאשר מגיעים לצד המעשי הימין בוחר ללקק לפרקליטות. האם מישהו יכול לתאר דבר אחד מעשי (להבדיל מדיבורים) שאיילת שקד עשתה כשרת משפטים להפחתת הכוח של הפרקליטות. התשובה אפס. יוער שמעשית אחת הסיבות העיקריות שביבי לא אוהב את שקד מקורו בליקוק של שקד כשמדובר בפרקליטות. מישהו יכול לציין שינוי אחד הכי קטן שחל בפרקליטות כתוצאה מפעילות דוד רוזן כנציב הביקורת ? אפס. כי גם כאשר יש לו ביקורת כנגד פרקליטים ספציפיים אף פעם לא נוקטים כנגדם הליכים מעשיים.
כתוב תגובה ל- ינקה
12
מר משגב הנפלא, נגעת בכל הנקודו
  קורןנאוה טבריה   16/11/19 11:21
מר משגב הנפלא, נגעת בכל הנקודות שקוממו אותי והיו לי לזרא. ליחס ''תום לב'' לשי ניצן? מעיד על צביעות או על התנשאות או על אוטיזם! שמעתי את ''כבודן'' של המקוננות המורמות מעם, על אובדן האמון במערכת המשפט בישראל, המכובדות: אסתר חיות, דינה זילבר, דורית בייניש ועדנה ארבל - וצבטתי את עצמי שמא אני הוזה. היה זה אהרן ברק שהסביר לנו: "אין לנו לשופטים לא חרב ולא ארנק - כל שיש לנו הוא אמון הציבור בנו". ואני שואלת: אבל מה עשיתם בשביל אמון הציבור? הרי אתם במו ידיכם, חוקותיכם, לשונכם, הדלפותכם, בג''צכם והתנשאותכם - הבאתם עליכם ועלינו את החולה הרעה הזאת - אתם סיפקתם את כל הטענות נגדכם=עם קבלות. אתם, בהעלבת הציבור והפחדת נבחרי ציבור: באיומים,בתפירת תיקים, בסיכולים ממוקדים ובכתבי-אישום חסרי תקדים - גרמתם לנו לאבד כל אמון במערכת ולא מהיום - הרווחתם זאת ביושר - בשלכם הסער - ומוטב מאוחר מאשר אף פעם! "מי שקרוי שר משפטים''? הגדילה הגזענית-עדתית והמתנשאת דורית בייניש: (וע''ע יואב יצחק:''בייניש - עבריינית סדרתית'') שהכשירה, יחד עם חברתה עדנה ארבל - (מהפמיליה והאג'נדה של אהרן בג''ץ) - (וע''ע טומי לפיד:''עדנה ארבל מנהיגה יחידת טרור משפטי'') ואישרו את הפרובוקציות של סוכן השב''כ הפוליטי אבישי רביב ''שמפניה'' נגד המתנחלים והימין ומנעו את העמדתו לדין?! - (כמו את רות דוד)?! ומי ששילמה את מחיר "יוקרת המערכת" - על לא עוול בכפה - הייתה הכסת''ח של הפרקליטות והשב''כ מרגלית הר-שפי! תמיד נפעמתי מההתנשאות המרושעת של הנאורים והמורמים מעם שלטענתם באו מהקופים - על ''הילידים'' ו''הבבונים'' ש'גנבו להם את המדינה' - ועד היום מאז המהפך ב-77 הם מסרבים לכבד את הדמוקרטיה ואת רצון העם ולהשלים עם העובדה שרוב העם חושב הפוך מהם - כפי שהטיב אמנון דנקנר לתאר: "...מי העלה בדעתו שבגין יהיה ראש ממשלה - זה נראה כמו סיוט כמו איזה חלום מטורף, פתאום זה קרה ההפתעה הייתה נוראית הייתה תחושה: שהברברים פרצו את החומות של בית המקדש - והם נגעו בקודש הקודשים של העוצמה - וקרה פה שינוי סדרי עולם". כמה שנאה? "שנאה היא רגש המוליך להכחדתם של ערכים'' - וזה מה שקרה לנו!!! מאז שהעם היפנה עורף לשמאל וידע באיזו ממשלה לתת אמון בקלפי - השמאל ומערכת המשפט והתשקורת המומים - מסרבים להתרגל לדמוקרטיה - לכן הם מנסים לתפוס את השלטון בדרך אחרת - והמטרה מקדשת עבורם את כל האמצעים - והפוטש במסווה משפטי!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
לא יעזור לכם כלום
  הירונימוס   16/11/19 11:53
ביבי הוא עבריין נקלה, לכן יוגשו נגדו כתבי אישום, לכן הוא יעמוד לדין ולכן הוא יכנס לכלא. וזו רק ההתחלה, עדיין לא נחקרה פרשת הצוללות, השוחד ממיליקובסקי, המכירה למצריים, עוד יש הרבה מה לבדוק וזה יבדק!
כתוב תגובה ל- הירונימוס
תגובה פבלובית בולשביקית צפויה
  טודא   16/11/19 17:18
אומדן זהיר של קורבנות המשטרים הקומוניסטים בעולם עומד על כ- 110 מיליון אזרחים. גבוה מכל הרוגי המלחמות במאה ה-20 גם יחד. ה-1 במאי צריך להיות יום זיכרון. הסוציאליזם הוא הכישלון החברתי הגדול של המאה ה-20. זוהי מהות ה0מאל חיסול ולא בניה. שוק סגור ונשלט ולא אחר. למה נתניהו אמור להיות בכלא: נתניהו הפוך לגמרי פתח השוק לעולם, חברתית טוב מכל ה0מאלנים אוהבי עצמם. אפילו חברים ערבים אין להם רק "מחמד"
כתוב תגובה ל- טודא
14
משגב טועה רק בקשר למנדלבליט
  ישראבלוף   16/11/19 12:00
מנדלבליט כבר מזמן לקח על עצמו את תפקיד- הארכי- פושע. הוא מזמן מוביל את כל קנוניית תפירת התיקים. הטעות של משגב, שהוא טוען שמדובר על איזה קונילמל שלא מבין מחייו- ולא כך הדבר. גם טענת הסחיטה לא עומדת לזכותו של מנדלבליט- כי עצם הסכמתו להוביל פיגוע אסטרטגי במדינת ישראל, והדמוקרטיה הישראלית- עולה עשרות מונים בהיקף נזקו, על הנזק שייגרם לו אישית, אם יתברר שהסחיטה שלו, היא בגין נכולליות אמיתית, שהיה שותף לה בעבר.
כתוב תגובה ל- ישראבלוף
15
כל מילה בסלע!
  עודדה   16/11/19 23:09
כתוב תגובה ל- עודדה
16
נו, חיים משגב...
  אנחנו   17/11/19 06:33
הכי צפוי שאת דברי הבלע והזדון האלה כנגד הפרקליט הראשי הוא זה שיגיד...
כתוב תגובה ל- אנחנו
17
חיים משגב עוברבוטל
  גמלאי   17/11/19 12:59
חיים עשה טובה לעצמך ולמשפחתך צא לגמלאות אתה כותב מהירהורי ליבך ומוחך הקודח.
כול המאמר לא היו דברים מעולם.
חיים תעורר מחלום הבלהות שלך אתה כבר הוזה.
כתוב תגובה ל- גמלאי
18
שי ניצן
  ח.ש   17/11/19 13:28
לו אנשים היו יודעים לאשורן ומבינים את הראיות שעומדות נגד שי ניצן, הם לא היו יכולים להירדם בלילה.במילים קצרות אדגיש שבפרקליטות אין תחושת רגיעה.
כתוב תגובה ל- ח.ש
19
פרקליטות כבר מעבר ל
  פנינית   18/11/19 10:51
פרקליטות מעבר מושחתת, הפכה מסוכנת. ועדת חקירה חיצונית מייד ! ולציין התגובות משמאל מסוכנות לא פחות מאותה פרקליטות.
השמאל היה ונשאר צבוע.
כתוב תגובה ל- פנינית
20
נישבר כבר מכולם !!!
  חוזה המדינה   19/11/19 10:51
נישבר לנו מכולם !! מהשרים..מחברי הכנסת..מהשופטים..מהחוקרים.. מהפרקליטים.. מכוווולם !! עופו לנו מהעיניים !! חבורת מטומטמים !! אין לכם מושג איך מנהלים מדינה !! להחזיר את המנדט הבריטי !!
כתוב תגובה ל- חוזה המדינה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il