s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משרד הביטחון בראשו ליברמן שחרר 'שטח אש' להקמת ישוב נוה תמרים; היזם הצטרף כשותף לבניו של ליברמן
מאת: יואב יצחק  |  16/11/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יואב שמור על עצמך...
  מגיב ותיק   16/11/19 11:32
... כי יש לך עסק עם מאפיונרים מכיוון ליברמן ומכיוון הפרקליטות.

בכל מקרה, יישר כוח.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
}}}57עמודי כתבי אישום נגד ביבי
  ליברמן צדיק   16/11/19 17:47
}}} 42 שנות שילטון ליכוד דתיים וחרדים = ישראל מעצמת שחיתות ופשע. {{{ יואב יצחק המגן של עברינים מהסוג של פינטו ונימרודי. }}} ליברמן דורש ממשלת אחדות בלי דתיים וחרדים וביבי מסרב. {{{ ביבי מסרב כי בנגמין ניתאי פוחד להגיע למשפט. }}} כפי שישראל היום ומקור ראשון לא באמת עיתונים הם השופר של ביבי גם יואב יצחק ספק עיתונאי או פובלציסט . ))) נתניהו לא באמת ישראלי הוא אמריקאי ואחר מעשיהו ((( יעביר רוב זמנו בארהב לא כאן.
כתוב תגובה ל- ליברמן צדיק
והרי לכם ולכן ..:
  עוד סתם אזרח   16/11/19 21:08
והרי לכם ולכן הסיבה האמיתית: כן/לא אגב מי שצפו בשידור בערוץ 2 בשעות 8-9 בערב, מבין שחקירת ראש הממשלה, לפחות בחלקה היא חקירה נגועה (מזוהמת). והרי לכם ולכן , כל כך פשוט, הסיבה האמיתית, כובפשטות המילים: חלק לא קטן מהציבור החילוני ממורמר מלהבנתו בחוסר שיתוף ותרומה מצד הציבור בחרדי, כלציין וככלל אנשים טובים וישרים. ואין ספק שצריך יותר רצון כמאמץ משותף, הבנה, כהבנת כל צד וצד, כהבנה מוצהרת פומבית: הבנה מובנת לכלל הציבור הרחב, כהסכמות וקירוב לבבות@@@@@. ומי אמר שעולמנו כה ופשוט כהידידות הידידים לב ואמת כבהערכה ורבה כן וירבו כוהערך הטוב ובטוב, שאו ברכה. ((הגם ומעוד סתם אזרח כזה ואחר)). (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
2
אסור שבן משפחה יהיה גם מלווה
  מלווה לנכה צה"ל   16/11/19 11:42
כתוב תגובה ל- מלווה לנכה צה"ל
3
לא ביבי לא מעניין.
  אהוד בנישו   16/11/19 12:54
לא ביבי לא חוקרים. ביבי אשם עד שיוכח אחרת. רק לא ביבי. אין שוטרים בשכונות, יש תאונות דרכים בגלל היעדר פיקוח, יש רצח ברחובות.משטרה בשפל מבחינה ציבורית. אין כוח אדם. תקציב המשטרה "מושקע" בדובר מטעם, חברה כושלת של גנץ וחקירות ביבי. לא ביבי לא חוקרים. ביבי אשם עד שיוכח אחרת. רק לא ביבי. חקירות ביבי 200 מיליון ש"ח.
כתוב תגובה ל- אהוד בנישו
4
}}}יואב יצחק בשרות המגה חשוד
  בשחיתות ופשע.....   16/11/19 12:56
}}}יואב יצחק בשרות המגה חשוד בשחיתות ופשע בנגמין ניתאי נגדו יש 57 עמודי כתב אשמה בתיקים 1000,2000,3000 4000.שמקורביו חשודים בשוחד צוללות ופשעים כמו איומים נגד עדי מדינה. זוכרים ליואב יצחק עניין העברינים נימרודי ופינטו.
כתוב תגובה ל- בשחיתות ופשע.....
יואב יצחק ראוי לפרס עיתונאי
  הכי תורם לציבור!   16/11/19 16:16
כתוב תגובה ל- הכי תורם לציבור!
ונניח שאתה צודק
  יש העזתי שצופר...   16/11/19 21:55
האם לא צריך לחקור את ליברמן?,את גנץ+רם בן ברק בנושא "המימד החמישי" כפי שהמליץ מבקר המדינה,את יאיר לפיד בנושא סיקור אוהד?,לבטל את התביעה כנגד אשכנזי בגין הונאת משקיעים?...
כתוב תגובה ל- יש העזתי שצופר...
{{{זה פשע ללכלך על חפים מפשע.
  נתניהו חשוד-עובדה   17/11/19 00:12
{{{ אם יש חומר ולא רק רכילות מבית מדרשם של ביבי ויאיר אז לחקור את כולם.
כתוב תגובה ל- נתניהו חשוד-עובדה
5
החקירה תפתח, רק אם דרוקר
  מייק   16/11/19 13:29
יפנה לשי ניצן והוא יורה למשטרה לחקור.
החקירה אני מעריך תפתח רק אחרי שנתניהו יפנה את בלפור, אין מצב קודם
כתוב תגובה ל- מייק
6
אין מנוס מהקמת משמרות מחאה
  מול הפרקליטות   16/11/19 13:37
נגד אביחי מנדלבליט ושי ניצן, לאחר סדרת כתבות כה חמורות נגד לברמן וילדו, זה ברור שי ניצן הוא פושע עם קבלות שסוחף אחרו את מנדלבליט וליאת בן ארי, התנהלות כזו של השלושה מחייבת סילוקם המיידי ממשרד המשפטים, במיוחד המכתב שכתב הפושע שי ניצן לפרקליטים שופטים בדימוס ושופטים מכהנים על הביקורת שהוטחה בפרקליטות ובצדק רב, הם לא יכולים ולו לשנייה אחת לעסוק בתיקי נתניהו שנראים תפורים מראש, כך לעולם לא יהיה צדק, תודה לך העיתונאי יואב יצחק שאתה מוציא את השקר של הנפשות הפועלות, תודה על אומץ ליבך ויושרך, חייבים להקים משמרות מחאה מול משרד המשפטים נגד ראשי הפרקליטות מנדלבליט ניצן ובן ארי ולדרוש את התפטרותם או פיטורם המיידי מתפקידם, הם מעלו בתפקידם.
כתוב תגובה ל- מול הפרקליטות
7
מה יעשו לאיווט ליברמן האתרוג ת
  קורןנאוה טבריה   16/11/19 13:44
מה יעשו לאיווט ליברמן האתרוג תורן של אברמו-ביץ', דרקר, קרא, פלג, גילת וושכמותם בתשקורת - בחסות ''כנופיית שלטון החוק'' ? נאדה!! מי יעז לגעת במי שאולי עשוי להביא להצלחת פוטש במסווה משפטי=רק לא ביבי? מי? ואחר כך אני שומעת את המקוננות על אבדן האמון במערכת המשפט של המגחיכות עצמן לדעת: בייניש,ארבל,זילבר וחיות - הלו, בשלכן ועל ראשכן האשמה וחורבן האמון שהבאתן עליכן ועלינו=עם קבלות!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
כל הכבוד ל - NEWS1
  אלעד רון   16/11/19 14:56
וליואב יצחק שלא נכנע וממשיך לחשוף ולבצע עבודה עיתונאית מדהימה.
כתוב תגובה ל- אלעד רון
9
יואב יצחק שאלה שלא קשורה.....
  מהפך 77   16/11/19 16:32
לתוכן הכתבה שלך.
איזה פריבילגיה יש לדן מרגלית המסית הראשי נגד נתניהו שבעיתון שלך לא אפשר להגיב לכתבות השנאה וההסתה שלו.
אפילו לך אני יכול להגיב והאיש הזה מרגלית שגם לגביו היו תלונות מתלונות שונות אני לא יכול להגיב ובמיוחד שהוא הבססי לגבי ראש הממשלה למה???
כתוב תגובה ל- מהפך 77
10
מה קורה בארץ הזאת-שמישהו יסביר
  מיכל מירושלים   16/11/19 17:36
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
11
איפה החקירה.
  7_7_7.   16/11/19 19:08
אם כל מה שמתפרסם פה נכון ואין סיבה להאמין של כך הדבר אז איפה החקירה כצריך אותה כנגד אביגדור מאפיונר ליברמן כשצריך אותה או שהוא נהיה המאותרג החדש ישן של השמאלבן בארצנו.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
12
למה לא חוקרים זאת.
  7_7_7.   16/11/19 19:15
למה אף אחד לא חוקר את אביגדור מאפיונר ליברמן בגיו פשעיו השונים שנחשפו באתר הזה רק לאחרונה או שמישהו מהחונטה המשפטית בארצנו החליט לאתרג אותו רק בשל כך שהוא מוכן לתת להם את ראשו של ביבי על מגש של כסף.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
13
יואב יצחק-היחיד החושף את ניצן!
  אא   16/11/19 20:10
יואב יצחק היחיד שחושף את מאפיית הפרקליטות במלואה!! ליברמן הוא לא הבעייה!! הבעייה היא הלגיטימציה שניתנת לו ע"י הפרקליטות, המלבינה פשעים, כמו לליברמן, וממציאה פשעים - כלנתניהו!! הסכנה לדמוקרטיה שלנו היא הגדולה ביותר מאז קום המדינה, שכן מאפיית הפרקליטות הדיקטטורית, בשיתוף פעולה עם המשטרה והיועמ"ש, מחליטה מי ישלוט במדינה, לא העם, כשכל האמצעים כשרים - ואין עוצר!!! זה לא נתניהו או ליברמן - הקרבן הוא אנחנו, כשאיתנו נלקחות זכויותינו הדמוקרטיות והצדק נרמס - בדיוק כמו במדינות עולם שלישיות טוטליטריות!! רק בוחרי הימין, שהם הקרבן האמיתי, יכולים למגר את המאפייה האליטיסטית ע"י הפגנות בלתי פוסקות, עד להעמדת המאפיונרים לדין ומיגור מוחלט של האליטה!!
כתוב תגובה ל- אא
י
  שיי   16/11/19 20:34
מילים כדורבנות
כתוב תגובה ל- שיי
14
זה קץ העיתונות וקץ הדמוקרטיה
  אקטואלי   16/11/19 21:33
כל הכבוד לאילה חסון, ביום שישי 15/11/19 שידרה כתבה על שי ניצן. שי ניצן לכאורה יוצא מהכתבה כשקרן כרוני, לכאורה אדם מאוד מסוכן, שהשתן עלה לו לראש לכאורה. אני אישית שמח שבעוד חודש הוא מסיים את תפקידו, מקווה שהוא לא ימונה לשופט בעליון. לא הייתי רוצה שאדם שכזה ימונה באף תפקיד, בטח לא בפרקליטות. בסה"כ הוא פקיד בכיר מאוד שניצל את כוחו בהרבה מקרים. ולא את כולם שידרו בכתבה. היו לו כמה "טעויות" – מה עם עו"ד רות דוד? מה קורה עם ראש לשכת עורכי הדין אפי נווה? מה קרה בהתנתקות שהוכנסו למעצר אלפי ילדים? מה זה האימייל לשופטים? - כאזרח אני רוצה לדעת למי עוד נשלחו אימיילים וכמה זמן התופעה הזו נמשכת? מה לגבי השופטת המוערכת גרסטל שנזרקה לכאורה על ידי שי ניצן מתפקידה? ולמה? האם מנדלבליט חושש משי ניצן עקב פרשת הרפז? (מדובר על קלטת שנמצאת לכאורה ברשותו של שי ניצן שמחזיקה את מנדלבליט במקום מאוד רגיש). יש לחקור את הנושאים הנ"ל בעזרת וועדת חקירה ממשלתית. מהכתבה אני אישית מאמין לעו"ד בראשי ולשופטת גרסטל ולאחרים. לכל אלה שמודאגים "מקץ הדמוקרטיה" – כך זה מתחיל, הדג מסריח מהראש. מומלץ לכל אחד לחפש את הכתבה ולצפות בה ולהבין באיזה מצב משפטי מסוכן אנחנו נמצאים, שלא נדבר על ראש הממשלה שצריך להתמודד עם פרקליט מושחת לכאורה, שרוצה להשאיר מורשת שהוא הפיל ראש ממשלה בישראל "איזה כבוד" הוא יקבל מההיסטוריה. בנוסף הוא רוצה שתיק 4000 יהיה תקדימי – "סיקור אוהד" יהפוך לשוחד, זו קץ העיתונות ולא רק קץ הדמוקרטיה. העיתונאים יורי לעצמם ברגליים שמשתפים לכאורה עם שי ניצן פעולה, אך קרוב חלקם יתחילו לחפש עבודה אחרת. חוסר האמון שיש לאזרחי המדינה במערכת אכיפת החוק מראה שכבר לא מאמינים למערכת. מערכת אכיפת החוק עושה רק "טעויות" כל השאר הם עבריינים. "טעות" נשמעת כמשהו קטן, זניח ולא נורא. במקרה של האימיילים לשופטים זו לא טעות זו עבירה מאוד משמעותית ולכן אגיד "מושחתים נמאסתם". "תודה מיוחדת" אני שולח לאהרון ברק "שהמהפכה השיפוטית" שלו גרמה לכאורה נזק בלתי הפיך למדינת ישראל ולתושביה, מקווה שהוא עוד יספיק בחייו לראות את התרסקותה של אותה מורשת מסוכנת שהשאיר לנו. חוסר האמון של הציבור מראה לי שהתהליך התחיל.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
15
ליברמן לכלא ומיד
  ליברמן מקומך בכלא   16/11/19 23:24
כתוב תגובה ל- ליברמן מקומך בכלא
16
ליברמן זה הביידן של ישראל
  דן ה   17/11/19 00:22
מנהל שחיתויות דרך ילדיו על חשבון מדינת ישראל שי ניצן המושחת חייב לעוף !
כתוב תגובה ל- דן ה
17
מידע לא מדויק בעליל
  קשקוש   17/11/19 01:05
אל תתלהמו לפני שתבדקו את העובדות לעומק. אני לא בא להגן על ליברמן או כל אחד אחר, אבל כדאי לדעת שמדובר בקרקע שמיועדת להקמת יישוב עוד מאז שנת 2003. הועדה המחוזית אישרה תכנית לשינוי התממ וכבר 15 שנה קיים במפות ישראל סימבול של היישוב נווה תמרים. זה גם לחלוטין לא נכון שהשמות המוזכרים בכתבה מחזיקים ב 1350 דונם. זה קשקוש מוחלט. תוציאו נסח ותראו שיש מאות בעלים בקרקע הזו. שטויות לא מאומתות, לא מגובות בראיות ונסמכות על השערה מופרכת. הייתי מצפה מעיתונאי שיעשה את המינימום הנדרש לאמת את הטענות שלו, כמו להוציא נסח או לבדוק את המצב התכנוני לפני שהוא מפרסם כתבה כ"כ עוינת בדרך של הצגת מידע כ"כ חלקי. ואין לי שום קשר לליברמן או לישראל ביתנו. אפילו לא בתור מצביע.
כתוב תגובה ל- קשקוש
18
גנבים נמאסתם
  מגי   17/11/19 01:21
מה שקורה בקרשר של הפרקליטות משטרה וליברמן הוא פלילי וחמור. מי משתיק את החקירות??? מדוע אין התייחסות לפשעיפ של ליברמן???? מה שקורה זה פשע לאור היום בחסות משטרת ישראל ופרקליטות המדינה. זה פשוט ביזחון שאלה האנשים שאחראים על שמירת החוק ועל אכיפתו. הם הפושעים הראשיים.
כתוב תגובה ל- מגי
19
קונסיליירי ? אבל הפוך !
  צעד תימני חבני   17/11/19 05:54
שמתי לב שיואב יצחק שולט הבעלים של חברת עיתונות זהב / אתר מחלקה ראשונה news 1 שולט למעשה בגובה עוצמות הפירסום . מתקרבים לרגע ההכרעה כחול לבן מצליחה להקים ממשלת מיעוט או אז משחררים עוד להמר מידע לרשת . ליברמן לא יקבל רגליים קרות ! ליברמן הוא בולדוזר . אז ככה , נווה תמרים הוא ברכה לישראל ולישוב הנגב . עד שמגיע מאן דהוא ומפריח את הנגב ויזמים לוקחים על עצמם להקים במקום ישוב שמיימר להיות בעל עוצה כלכלית אז מתחילים לחפור . חכו שיתחילו להניח אבן . לופט גשפטעיין בסוף אני עוד יראה פירסום למכירת ווילות של נווה תמרים באתר מחלקה ראשונה
כתוב תגובה ל- צעד תימני חבני
20
איך האבא נותן לבניו דבר כזה זה
  חייל   17/11/19 06:01
ירושה לבדוק מיד ועדת חקירה
כתוב תגובה ל- חייל
21
ליברמן המושחת זכה להגנת שי ניצ
  רננה   17/11/19 06:40
זה כבר לא סוד כי שי ניצן נותן חליפת מגן לכל מי ששותף להפלת ממשלת נתניהו. בני עמי היקרים! אנו בשעת חירות מערכת החוק והמשטרה נחשפים במלוא פישעם . כל מי היושב בביתו ולא אומר את דברו שלא יתלונן לאחר המהפכה של כת הצבאית כת מערכת החוק המשטרה והמשפט ומעל כולם כת התקשורת
כתוב תגובה ל- רננה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il