s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המימד השיקרי של בני גנץ; ומה אירע בהיותו רמטכ"ל
מאת: יואב יצחק  |  22/02/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בושה וחרפה איך שיואב יצחק
  טור-כספא   22/02/20 12:41
הפך לגדול הלקקנים לביבי. איך זה שיואב יצחק שהוא בדרך כלל בעל מקורות רבים, לא כתב עד כה שום מאמר בנושא המניות שקיבל הביב בכל הקשור לחברת טיסנקרופ והצוללות. איך זה קיבל הביב 16 מיליון דולר ולא הצהיר עליהם למס הכנסה. האם אין כאן עבירת מס שעליה הולכים לכלא? התבייש לך!!!
כתוב תגובה ל- טור-כספא
אני באמת הייתי מבקש התייחסות
  הרצפלד משה   22/02/20 13:09
של יואב יצחק לשאלה של טור-כספא.
כתוב תגובה ל- הרצפלד משה
}}}יואב יצחק בשרות המגה חשוד
  צולללות מניות ו..   22/02/20 16:50
}}}זוכרים איך יואב יצחק יצא להגנתם של העברינים נמרודי ופינטו??? {{{איזה אינטרסים חבויים מניעים את יואב יצחק???
כתוב תגובה ל- צולללות מניות ו..
אתה ושכמותך הבעיה
  עוד סתם אחד   22/02/20 13:13
מכל ערימת כתבלבי החצר של כחול לבן והשמאל אין אחד שיסכים לכתוב אמת על בני גנץ. "בני גנץ עבריין עד שיוכח אחרת" אימרה שהיתה נכונה אילו היה במחנה הימין.עת ברור עם כל מצגת השקרים והבדיות בזמן אמת בתקשורת "שהוא זך כשלג לא שקרן ולא עבריין". כך קבעה התשקורת. לצורך השפעה על תוצאות הבחירות (כבר פעם שלישית) התקשורת גם מאתרגת את גנץ, אשכנזי, לפיד וסגלוביץ. כולם עבריינים לפי קריטריונים אמיתיים ולא קריטריונים מומצאים בנוסח שי ניצן. אתה מדבר על המניות בוודאות ובבטחון. מאיפה לך המידע ? אם יש לך מידע לך למשטרה ותגיש תלונה. אם זה ביבי יש סיכוי סביר שתחקר לפני הבחירות.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
}}נתניהו לא ישראלי הוא אמריקאי
  שיחזור לאמריקה.   23/02/20 08:59
}}}אולמרט עבריין אבל ישראלי. }}}ברק זחוח אבל ישראלי. }}}גדעון סער טמבל אבל ישראלי. {{{נתניהו לא ישראלי.
כתוב תגובה ל- שיחזור לאמריקה.
ישראלי
  1יוכי   20/05/20 15:27
יותר ממך. אין ישראלי יותר מנתניהו. בודאי יחסית אליך. מי יודע. כמה הבלים אפשר לכתוב. רחמנות.
כתוב תגובה ל- 1יוכי
בושה וחרפה איך שטור-כספא
  בונדורמיר   22/02/20 13:16
הפך לגדול הלקקנים לכחול לבן. מס' 1 בכחול-לבן – בני גנץ: הוציא ממשטרת ישראל ללא מכרז ובעזרת קשרים אישיים עם המפכ"ל אלשייך 4 מיליון שקל מכספי הציבור לטובת החברה שלו – "המימד החמישי" (על פי דו"ח מבקר המדינה). מס' 2 – יאיר לפיד: נפגש עם בעלי "ידיעות אחרונות" נוני מוזס במקומות מסתור כדי לקדם את החוק לסגירת "ישראל היום" תמורת מיליוני שקלים לחשבון הבנק שלו (על פי עדות של מוזס). כשר אוצר העביר מיליוני שקלים לפרסום סמוי בקבוצת ידיעות אחרונות בזמן שאשתו קיבלה שם משכורת. מס' 4 – גבי אשכנזי: בית המשפט המחוזי אישר תביעה ייצוגית נגדו על הונאת משקיעים בלמעלה מ-100 מיליון שקל. מס' 9 – יועז הנדל: המכון שבראשו עמד קיבל תרומה שלא כדין מעמותת 'איילים' שהעומד בראשה הורשע במתן שוחד. מס' 21 – אלעזר שטרן: הדליף מסמכים סודיים ליאיר לפיד שעשה בהם שימוש פומבי ופגע בפרטיות החייל חננאל דיין. מס' 22 – מיקי לוי: תפר תיק והעיד עדות שקר בבית המשפט, בדה ראיות והדיח פקודים שלו להעיד עדות שקר. בעקבות התנהלותו סולק מתפקידו כמפקד משטרת ירושלים ל"השתלמות" בארה"ב. מס' 23 – עומר ינקלביץ', נערת השעשועים של גנץ: סולקה מהשירות הציבורי לאחר שמעלה בכספי ציבור על ידי החתמות שעון נוכחות בשעות שבהן לא עבדה. מס' 26 – רם בן ברק: כנשיא "המימד החמישי" העביר מסמכים מטעים לעסקה המסריחה עם משטרת ישראל (על פי דו"ח מבקר המדינה). מס' 28 – יואב סגלוביץ': שיבש חקירה ומשפט בפרשת בועז הרפז, כדי למנוע את הפללתו של הרמטכ"ל דאז גבי אשכנזי (על פי עדותו של גבי אשכנזי). כואב לך שיואב יצחק לא מלקק כמוך לכחול לבן?
כתוב תגובה ל- בונדורמיר
ככול שיואב יצחק משתלח בגנץ
  המדד הנכון   22/02/20 13:16
כך עולים סיכויי גנץ להחליפו.כל הספין של המימד החמישי לא יעבירו אפילו קול אחד לליכוד אלא להפך-הליכודניקים האמיתיים (אלא המבינים את המצב לאשורו ולא הולכים כעדר אחרי "ביבי מלך ישראל") יבינו שרק אם יצביעו גנץ אפשר יהיה סוף סוף לשלוח את נמניהו,אשתו ובנו הביתה.
כתוב תגובה ל- המדד הנכון
הבן שלי שינה את דעתו אחרי הפרס
  צללתם 4 מנדטים   23/02/20 00:23
כחול לבן משדרים אותות מצוקה.
כתוב תגובה ל- צללתם 4 מנדטים
מה הקשר?
  דניאל פריידנברג   22/02/20 13:31
מה הקשר בין זה ובין שקריו של גנץ??? מתברר יותר ויותר שגנץ לא רק רמטכל בינוני (במקרה הטוב) ומנהל ברמה פלילית אלא גם שקרן עלוב.
כתוב תגובה ל- דניאל פריידנברג
טור כספא: תתבייש
  א מ ת   22/02/20 14:30
אתה מעוניין בהסתרת האמת. וזה ממש לא חדש, אלא עולה בקנה אחד עם אופי בולשביקי. תגובה שלך לא תהייה לגוף העניין, היינו: אם דברי אמת נאמרו בשם גנץ, אם לאו. אגב, איך נכלול כמוך יודע לומר שביבי לא דיווח על מכירת המניות? עוד כזב למהדרין מבית היוצר שלך. נפלא.
כתוב תגובה ל- א מ ת
לא צריך לדווח על מניות
  מורי   22/02/20 14:31
יש הצהרת הון ויש מס רווחי הון. לא הגבת על הטענות נגד גנץ . לא ביבי לא חוקרים.
כתוב תגובה ל- מורי
ונגיד שיצחק מלקק לנתניהו אז
  וולף   22/02/20 14:52
מה? מה זה רלוונטי,? אם אין לך עמדה לגוף הטענות של יצחק, מוטה תחריש
כתוב תגובה ל- וולף
הבושה היא של טור כספא
  עודדי   22/02/20 14:58
איך לא מתבייש זה שמכנה עצמו טור כספא. יאה יותר לקרוא "טור סומא" , כי טחו עיניו לראות את שרואים רבים מאוד בישראל. גנץ , בנוסף להיותו גולם חסר מנהיגות, חסר בטחון ,חסר ידע בכלכלה חברה וחסר יכולת להתבטא כראוי,מתברר שהוא גם עבריין. במקום להתמודד עם טענותיו של יואב יצחק, התחקירן מספר 1 בעיתונות כיום, הטור כספא הזה פולט את מנטרות השמאל רווי השינאה לנתניהו ולימין. אנשים כמוהו, המתעלמים מהשגיו הפנומנלים של נתניהו בכל תחום שהוא ,מוכנים להעמיד בראשם גולם שמוביל אוסף של פליטי מפלגות שביניהם פער אידאולוגי או מדיני עצום, ושהדבר היחידי הקושר אותם הם קינאה ושינאה לראש ממשלה מצליח. מנהיגי כחול לבן כוללים: גולם=גנץ, עבריין=אשכנזי, אופורטוניסט=יעלון, וליצן=לפיד. וכולם יודעים מה סופם של קנאים ושונאים... להיכשל וליפול לבור שכרו לאחרים.
כתוב תגובה ל- עודדי
בום!
  נעמה   28/02/20 17:09
אחלה תגובה מדוייקת!
כתוב תגובה ל- נעמה
גנץ הוא הנושא והחשוד
  לא קשור לביבי   22/02/20 16:50
מה הקשר לביבי?דבר אחד ברור .ביבי חכם והרויח כסף ביושר.גנץ הוא המנהל שנאשם ברמיה והטעיה וחברתו התפרקה. אין שאלה מי הלוזר פה.לעצם הענין ברור שנציגי החבר שיקרו אועשו תרגיל ביחד עם המשטרה.גנץ היה היו"ר והטענה שהוא לא קשור מופרכת מעיקרה. יו"ר של חבר קטנה שטוען שהוא לא מעורב בפרויקט היחיד שלה הוא שקרן אורשלן בצורה פלילית
כתוב תגובה ל- לא קשור לביבי
נו!
  שמ   22/02/20 17:57
ב 2/3/20 זה יהיה ללא ביבי - ללא בני ?
כתוב תגובה ל- שמ
מניות
  אריק 1958   28/02/20 07:36
פייק ניוז בן דיווח בהצהרת ההון אין שום קשר בין המניות לחברת טיסנקורפ סתם לזרוק אשמה זה ממש פשוט
כתוב תגובה ל- אריק 1958
2
אכן כך גנץ שקרן מקצועי כתבה
  במקומה, כמו תמיד   22/02/20 13:02
העיתונאי יואב יצחק מביא את הדברים הנכונים באמת, הראשון שקצפת יעלון שלא עבר במשך שנתיים את אחוז החסימה בשיתופם של הנדל שקבל מעמותת איילים שוחד והאוזר, זאת מלגת תלם שרק עניין של זמן שתמות כמו תלם של משה דיין, זאת המקוריות של העגלון, מפלגת כל"ב היא מפלגה של שלושה מפלגות שבראשם אנשים נוכלים שקרנים לא נבחרו בצורה דמוקראטית, הנחש מטי גילת עם תמר חרמוג פצחו במזמור נגד דן אלדד, הם כל כך שחוקים, באותה שניה המקלט שלי נסגר, זה הגנץ עם חבורת הפושעים שלו מכל"ב המפמפמים לנו על טוהר מידות של ראש הממשלה בו בשעה שגנץ המערטל הוא לא רק מטערטל בפני נשים הוא גם שקרן פחדן גדול, רמטכ"ל של ברירת מחדל גדול, ראינו בצוק איתן אותו ואת העגלון שהיה שר ביטחון, דו"ח המבקר בעניין המנהרות שלא עשו דבר ועל התמשכות המבצע ימים ארוכים, סוף סוף האמת יוצאת לאור, תודה לך העיתונאי יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- במקומה, כמו תמיד
המימד המושחת של יואב יצחק חרטא
  יהודה דרורי   22/02/20 23:26
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
כמה שיואב דרורי הקשיש טיפש
  כמה   23/02/20 05:16
גם דבריו הבטלים בפייסבוק על נושא זה - מעידים כמה האיש שונא הדת, איננו חכם. ממש הבלים.
כתוב תגובה ל- כמה
כמה שיהודה דרורי הקשיש!
  נפלה שגיאה   23/02/20 08:32
יהודה דרורי! (טיפש).
כתוב תגובה ל- נפלה שגיאה
מענה ממי שקורא לעצמו נפל-שגיאה
  יהודה דרורי   6/03/20 18:08
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
3
בלגנץ אינו ראוי
  שםלי   22/02/20 13:20
בלגנץ שילם סיכום של 2,455,499 על מסע בחירות ברשתות החברתיות מכספי הציבור. ארבעת ראשי המפלגה הוציאו יחדיו על מסע הבחירות סכום של 6,139,907 . זה אמור לגבי הרשתות פייסבוק ואינסטגרם, אך אינו כולל את הטוויטר ורשתות נוספות. בנוסף לראשי המפלגה גם , כמעט כל חברי המפלגה העלו פרסומים בתשלום בעמודי הפייסבוק הפרטיים שלהם באלפי שקלים. עבור ראשי המפלגה שלמה המפלגה מכספי הציבור כנראה שכך נראה אצלם "ישראל לפני הכל". ------------------------------------------------------ בלגנץ אדם שאינו ראוי. הוא לא היה ראוי להיות רמטכ”ל אלא מונה לרמטכ"ל במקום יואב גלנט שהפרקליטות מצאה אצל האחרון חריגות בניה. משכך גנץ מיהר להרוס את חריגות הבניה אצלו שם הפרקליטות לא חיפשה. בתור רמטכ"ל התנגד לבניית הגדר החוסמת הצפתנו באפריקאים. בתור רמטכ"ל השאיר את המינהרות על כנן כי לטעמו הן לא היו מספיק איום. בתור מפקד על מבצעים גרם למות מיותר. נזכיר גם את מדחת יוסף שדימם למות בעוד גנץ מביט בו דרך המשקפת. גנץ אינו ראוי להיות מועמד לראשות ממשלה ולא רק שאינו ראוי להיות ראש ממשלה בפועל. במשך שנה תמימה לא הציג שום תכנית, זולת מה שהממשלה כבר החליטה עליו: לקים בתי חולים חדשים אחד בבאר שבע ושני בקרית אתא. את זה הבלנץ מציג כאילו זו תכניתו. אינו מבהיר את עמדתו המדינית מלבד מזה הוא צורח בקול רווי שנאה שהוא לא יקדם שנאה! הדבר היחיד שהוא ראוי לו הוא כתב אישום. בלגנץ הוא שצריך להיות נאשם. ------------------------------------------------------ ממצאי מבקר המדינה: בשנת 2016 חברת המימד החמישי בניהולו של בנימין גנץ הציעה למשטרה לרכוש מערכת ש"פיתחה" תוך הצגת עובדות לא נכונות על מוצר שלמעשה לא קיים. היה צורך לבצע בדיקת יכולות המערכת לכך צריך אישור ועדת פטור במשרד האוצר לפי תקנה 11 לתקנות חובת מכרזים. לוועדת המכרזים שדנה בעניין הפטור הוצגו נתונים בעקבותם אישרה הוועדה את הפטור ממכרז. לוועדת המכרזים הוצגה חוות דעת של מנהל הטכנולוגיות של המשטרה שכללה פרטים כוזבים אודות החברה., על-פי חוות הדעת שהוגשה לוועדת המכרזים ב-2016, החברה הייתה קיימת ארבע שנים, אף שהיא התאגדה רק בשנת 2014 ונאמר שלחברה חמישה לקוחות שהם גופים ביטחוניים וקיים אצלה זה שנה וחצי מוצר מדף - מבדיקת המבקר עלה כי מדובר בפרטים כוזבים, לחברה לא היה מוצר מדף ולא היה לה שום לקוח שהינו ארגון ביטחוני. ------------------------------------------------------ בעקבות הצגת נתונים כוזבת מצד החברה, המשטרה הסכימה ללא מכרז ושילמה מקדמה של 4 ארבעה מליון שקל ואף התכוונה להתחייב מראש במקרה של הצלחה על רכישה בסכום של 50 מליון שקל גם כן ללא מכרז. כאן התנגדה ועדה המכרזים. המשטרה התכוונה להרחיב את ההתקשרות אך באוצר סיכלו זאת. בניגוד לחוק מבקר המדינה לא הפנה את ממצאיו המחשידים בפלילים ליועץ המשפטי לממשלה. לכן ליכוד ועמותת לביא דרשו מהיועץ המשפטי לממשלה לחקור את גנץ את נסיון לקחת במרמה 50 מליון שקל. מאחר שהלה לא החל לחקור, עתרה לביא לבג"ץ. הפרקליטות הודיעה שקבלה ממבקר המדינה חומרים בעלי היבטים פליליים ושבודקים. חברת המימד החמישי בראשותו של גנץ גרמה למשטרה הפסד של 4 ארבעה מליון שקל שיכל לגדול לעוד 50 חמישים מליון אילולי נסגרה החברה.---------בראיון שבו בלגנץ טוען שהוא אדם ישר אפילו פיו מתעקם כמו אופיו העקום.
כתוב תגובה ל- שםלי
4
גנץ לא מתאים להיות מס' 1
  אקטואלי   22/02/20 15:19
לאור המאבקים, והתנהגות הבלתי סבירה של המערכת כנגד המינוי של אישה אחת מבשרם, שר המשפטים אוחנה מינה את עו"ד דן אלדד כממלא מקום פרקליט המדינה. מקווה שיהיה לו הכוח לבצע הלכה למעשה שינויים משמעותיים במערכת אכיפת החוק, לעשות סדר בבלגן ולהחזיר קצת את אמון הציבור. למשל להורות על פתיחת חקירה בנושא "הממד החמישי", בנושא זה היו מעורבים ח"כ בני גנץ, ח"כ בן ברק, לכאורה מפכ"ל המשטרה לשעבר אלשיך וצמרת המשטרה. לפתוח בחקירה כנגד רות דוד ובירור מה היו האינטרסים של שי ניצן בפרשה זו. לפתוח בחקירה בנושא קלטות מנדלבליט ולפרסם את תוכנן לציבור. ח"כ אשכנזי היה מעורב בהן כמו שח"כ סיגלוביץ היה מעורב בפרשת הרפז/אשכנזי. ח"כ אשכנזי מעורב בנושא הרצת מניות שמן והטעית המשקיעים. בנוסף בנושא לכאורה הדלפת חומר מסווג כסודי ביותר לעיתונאים, כנראה מבצע של המוסד וארגונים נוספים עוד בטרם ביצועו. תארו לעצמכם שזה היה דולף לאויב והיו נהרגים אנשי המוסד ו/או אחרים. לי זה מזכיר את דבריו של גנץ על סיכון חיילי גולני עבור פלסטינאים. להורות על פתיחת חקירה בנושא ישראל היום שבה היו מעורבים: כבל, לבני, ועוד, היועצים המשפטיים של ידיעות אחרונות, מוזס ועוד גורמים. להורות על חקירה בנושא המפגשים של ח"כ לפיד עם מוזס ומילצן והסתרת המפגשים מעיני הציבור. ח"כ אורנה ברביביי היתה ראש אכ"א בתקופתה לכאורה צה"ל שיקר בנושא גיוס החרדים. מהרשימה החלקית הזו אני מוצא את עצמי כותב על חברי כנסת מהשמאל, פתאום יורד לי האסימון שהם אלו שמדברים על שחיתויות של הימין, המציגים את עצמם כנקיים משחיתויות, לכאורה הם בעצם חלק מבעית השחיתויות במדינה. מעניין שהם הצליחו לשנות את התודעה לרוב אזרחי המדינה, איך עשו זאת? הסיסמה החדשה של "כחול לבן" היא "שחובה להתקדם". צהל מלמד את קציניו שאין בלקסיקון הצהלי את המילה "נסיגות" יש רק "התקפה לאחור". (בקיצור בריחה). במידה וגנץ יהיה ראש ממשלה עם הרשימה המשותפת, "ההתקפה לאחור" תהיה בכל התחומים – ביטחונית, כלכלית, מדינית, חברתית. ממליץ לכל אחד ואחד לשמור על הקיים, כי להתקדם לא נתקדם. אלא ניסוג לאחור. אני מקווה שלא יהיה ניסיון להחזיר את הגז לאדמה, כמה זה הזוי היה לדרוש להשאיר את הגז באדמה. חס וחלילה שגנץ יהיה ראש ממשלה, "אין לו את זה" והוא לא מתאים לתפקיד הנחשב לקשה ביותר בכל העולם – ראש ממשלת ישראל. במידה וכחול לבן יובילו את הנהגת המדינה, נראה לי שהאנדרלמוסיה במדינה תגיע לשיאים. האחד ירצה להתקדם, השני ירצה לספח, השלישי ירצה להתנתק ואולי הרביעי יהיה אדיש למתרחש. ראינו את דבריה של ח"כ גרמן ולאחר מכן את ההכחשה של ראשי כחול לבן. כעת צריך להעמיד אותם במבחן ולהגיש הצעה לסיפוח הבקעה ולראות את תגובותיהם של כל חברי הכנסת מכחול לבן וכן את חברי הכנסת של העבודה- גשר- מר"צ, בנוסף לראות את תגובות של טיבי ואודה למהלך. זה מה שיהיה אם ראש הממשלה הבא יהיה גנץ, ראה הוזהרתם!!! כמה מילים לציונות הדתית, בעיניי לא הראיתם בגרות בבחירות האחרונות, שיחקתם לכאורה את הטהרנים, השבעים, היהירים והעשירים. ואולי גם אדישים למצבכם. אתכם יפנו ראשונים מיהודה ושומרון והקטסטרופה תהיה נוראית, לא רק אישית אלא גם קולקטיבית. על מנת שהדברים יהיו ברורים: מי שיחזיר אותנו לגבולות 67 יביא על מדינת ישראל שואה שנייה. אתם אלה ששומרים על מדינת ישראל ממזרח, ההתנחלויות הם ברכה ולא קללה למדינה. רק להזכיר שבגולה כבר היינו אלפי שנים, אני משוכנע שרוב העם לא רוצה לחזור לשם, ובטח לא הרג של עשרות אלפי יהודים.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
גנץ=קונילמל
  חפץ חיים   28/02/20 15:58
כתוב תגובה ל- חפץ חיים
5
מימד השיקרי
  בן-. משה   22/02/20 15:19
יואב יצחק היקר הכתבה על המימד החמישי כל מילה חקוקה בסלע מדוע המדינה לא מגישה תובענה להחזרת 4 מליון ש"ח שבני גנץ קיבל בתרמית ובהונאה מהמשטרה
כתוב תגובה ל- בן-. משה
6
תסביר את הסיפור לשלוימל'ה...
  מגיב ותיק   22/02/20 16:20
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
7
אין ספק, הליכוד מקבל
  הירונימוס   22/02/20 16:48
תמורה מלאה למודעות שהוא קונה אצלך במיליונים
כתוב תגובה ל- הירונימוס
8
גנצי
  אזרח דואג   22/02/20 16:53
בושה איך גנצי ממשיך לשקר ובעזרת התקשורת השמאלנית הפרקליטות מושחתת וכמובן המשטרה לצאת בשלום כי הרי "רק לא ביבי" מאחדת את המושחתים !!!!!
כתוב תגובה ל- אזרח דואג
9
אם זה נכון.
  7-7-7.   22/02/20 17:51
אם זה נכון ואין סיבה להאמין שלא כך הדבר אז בני אווזי ביצע עבירה קלאסית של-[קבלת דבר במרמה-בנסיבות מחמירות],אז קדימה להתחיל לחקור אותו לאלתר על כך.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
10
רגע אחד.
  7-7-7.   22/02/20 18:01
רגע אחד,עם בני אווזי השתתף בעצמו בישיבות המכריעות בנושא הזה של חברת המימד החמישי שבה היא הציגה מצגי שווא פיקטיביים כוזבים ומטעים למשטרת פח ישראל כדי לזכות שלא כדין במכרז התפור הזה שנתפר במיוחד עבור מידותיה הייחודיות שלה,אז בהחלט ניתן גם לחקור אותו ולהעמידו לדין בעבירה קלאסית של-[קבלת דבר במרמה-בנסיבות מחמירות],אז קדימה למה עדיין לא עשו זאת.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
11
מזל שיש את העיתונאי הזה.
  7-7-7.   22/02/20 18:02
מזל שיש את העיתונאי הזה שחושף ברבים גם את כל מעלליהם של המאותרגים בתשקורת השמאלבנית בארצנו שאינם ביבי.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
12
בלעם אברמוביץ' צודק: אין פה ס
  קורןנאוה טבריה   22/02/20 18:03
בלעם אברמוביץ' צודק: אין פה סימטריה=הרבה יותר גרוע ומזעזע כשרמטכ''לים חשודים בשחיתות! מאז קום המדינה התרגלנו שפוליטיקאים, ללא הבדל מפלגתי, מושחתים - מי פחות מי יותר - כשרמטכ"לים ולובשי מדים חשודים בשחיתות ומפוקפקים - ובלי בושה מתהדרים לריק - ב"ערכים" ו"טוהר המידות" ומשטים בציבור - זה אסון לאומי לעם ולצה''ל - ולזה אסור להתרגל - כי אין בגידה גדולה יותר מגנרלים מושחתים!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
תגובה
  צנחן   22/02/20 18:57
טחנות הצדק טוחנות בכיוון אחד בלבד בישראל.חייבת לקום ועדת חקירה ממלכתית שתנקה את המדינה מעברייניה רמי הדרג. מנדלבליט שי ניצן וחבריהם חייבים להיות מאחורי סורג ובריח ולו ליום אחד כי בשל מעשיהם האכזריים והפליליים איבדו את עולמם.
כתוב תגובה ל- צנחן
14
הנושא הכספי,השקרים וההטעיות
  בני בנקר   22/02/20 19:28
חמורים,אבל יש נושא חמור הרבה יותר שלא מדברים עליו. חומרים סודיים ביותר,כל בסיס הנתונים של משטרת ישראל על עולם הפשע ועוד,הועבר לחברה מסחרית ללא שום בקרה ופיקוח שרק אנשים בחברה עם סיווג בטחוני הולם יראו את החומר,חברה שהמשקיע הראשי בה היה אוליגרך רוסי מאנשי פוטין ויתכן מאוד שכל החומר הזה נמצא עכשיו ברוסיה. פשוט הפקרות ביטחונית שכל התשקורת מתעלמת ממנה ואפילו יואב יצחק לא הזכיר אותה בכתבה זאת.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
נניח לרגע לגנץ, האם נתניהו
  בני הנכבד   23/02/20 00:04
בפרשת הצוללות פעל ללא ידיעת שר הביטחון והרמטכ"ל, והאם הביע הסכמה או לא הביע התנגדות למכירת צוללות למצרים? ברור שמתנגדי נתניהו, האמורים להיות מהשמאל, טוענים זאת מתוך הנחה, המנוגדת לעמדות השמאל בדרך כלל, כאילו מצרים היא מדינת אויב בפוטנציה וישראל יכולה או לפחות צריכה היתה להתנגד למכירת צוללות למצרים. אבל כיצד פעל בפרשה זו נתניהו? באשר לגנץ, נראה שיש מי שיחלצו אותו מפרשת הממד החמישי ללא פגע - וזאת ללא קשר להתאמתו לתפקיד ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- בני הנכבד
מזל》מצריםלא רכשה צוללות מפוטין
  ע_הראל   23/02/20 15:55
הצוללות של פוטין הם פי5 יותר קטלניות, במיוחד באגן הים התיכון שהוא כמו בריכה סגורה וצפופה שקשה לצוללות לחמוק ולהסתתר מפני הסונארים (המכ"מים התת ימיים) של כל המדינות הזירתיות שבולשות אחריהן (וסביר אגב להניח כי הצוללות של ישראל מיועדות לפעול בעיקר בזירות הרחוקות יותר מזרחה); לכן מרקל מנהיגת גרמניה עשתה חסד לאנושות שהציעה צוללות (בהנחה גדולה!) למצרים, כי גם ארה"ב גם ישראל שיקשקו מפחד שמא תגענה חס ושלום הצוללות מפוטין לערבים (ולא משנה האם יש חוזה שלום עם מי מהם על הנייר או לא). ●☆● לכן לפי הריאיון שנתן תא"ל במיל. פרופסור יעקב נגל מהטכניון (שהסכים להיות ממלא מקום זמני לראש המל"ל בשנים 2016 - 2018 בין יוסי כהן לבין מאיר בן שבת), נושא הצוללות למצרים ומה הן מסוגלות לעשות או לא- נלמד היטב וביסודיות בגוף האחראי לכך במשרד הביטחון עוד בתקופתו של בוגי יעלון (שהוא שקרן ורמאי פתטי אם אמר שלא ידע מהנושא)! אממה ההמלצות של משרד הביטחון נמסרו כבר לשר הביטחון החדש ליברמן, והוא זה שהיה צריך לעדכן את הרמטכ"ל איזנקוט אם בכלל (ואם היה בכלל מה לעדכן, כי בסה"כ לגוף האחראי במשרד הביטחון לא היה בשלב זה מה להציע חוץ מאשר כמה המלצות לנתניהו לגבי מה הוא יכול כבר לדבר או לבקש ממרקל נניח ב 4 עיניים, כלומר מדובר על "דגים בים"- שעדיין אין תשובות שמניחות את הדעת מהגברת מרקל שאפשר לעדכן בהם את הרמטכ"ל או לא); אגב עובדה היא שלא שמענו מאיזנקוט שמא מסתירים ממנו משהו! ●☆● בכל אופן כאשר כן היו תשובות "סבירות" ממרקל שמניחות את הדעת ככל הנראה, אזי היא ביקשה וקיבלה "מכתב כיסוי" מישראל (מפני שאז הייתה בשלהי כהונתה ה-3 וחששה להסתבך בעתיד עם האופוזיציה בארצה שמא יאשימו שהיא פועלת נגד ביטחונה של מדינת ישראל, וגם לא היה ברור האם היא תמשיך לכהונתה הנוכחית מס'4)! ●☆● והנה נשארנו רק עם עבירת הביטחון החמורה של בוגי יעלון, כי השנאה שלו לנתניהו העבירה אותו על דעתו והפכה אותו לבלתי יציב נפשית ושאינו אחראי למעשיו, עד כדי כך שהוא גילה את סוד המדינה הכמוס והרגיש- דהיינו את עצם קיומו של המכתב למרקל, גם את תוכנו הסודי ביותר, ואף גילה את המקור שלו (שזה רובי ריבלין)- כלומר כעת כמעט בלתי אפשרי לראשי המדינה להכחיש את קיומו של המכתב; כמוכן זוהי פגיעה די קשה בתעשיה הגרמנית ובמוניטין שלה. ●☆● אז מה היה לנו? גנץ אפנדי התגלה בתור "נפל באזרחות", ומרגע שתלה את המדים התמחה רק בפשיטות רגל, ולפני זה בחשד להונאת המשטרה כדי לפלח כספים במירמה ממנה; אשכנזי הסתבך בחשד להונאת משקיעים של "שמן", חוץ מהפגר של פרשת הרפז; לכן שניהם כמו אולמרט ייחקרו לגבי הונאות כספיות, זאת לעומת רה"מ נתניהו שהוא צח כשלג לעומתם, כי בשום כסף הוא לא נגע- ואף בר דעת במדינת ישראל לא קונה את הבלופים כאילו סיקור חיובי (שבקושי היה בכלל) שווה= שוחד! וכעת בוגי יעלון מככב בתור עבריין נגד ביטחון המדינה בגלל שהשנאה שלו לנתניהו העבירה אותו על דעתו; סה"כ כל הקוקפיט הזה אין בו אלא כמה "נפלים באזרחות" - לא עלינו. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
15
יואב יצחק בשירותו של ביבי.....
  קיקו   22/02/20 19:57
יואב יצחק, מרגע שהפכת לשופר של ביבי נתניהו איבדת את טיפת היושרה האחרונה שהיתה לך! כמה הערכתי את התחקירים והכתבות שלך על אהוד אולמרט. אז השתכנעתי שאתה עיתונאי חוקר אמת. אבל מאז שהפכת לשופרו של ביבי נתניהו אתה תוקף את כל מתנגדיו הפוליטיים ללא קשר לעובדות והמציאות. בעיני איבדת את מעמדך כעיתונאי חוקר ללא משוא פנים ושוחר ואמת. אלא שהפכת לכתב חצר ושופר של ביבי, וחבל!
כתוב תגובה ל- קיקו
16
מושחתי הקוקפיט-גנץ,לפיד,אשכנזי
  אא   22/02/20 20:07
ראשי הקוקפיט של כחול לבן מושחתים עד העצם - גנץ, כראש המימד החמישי שיזם את עסקת ההונאה של עשרות מיליוני השקלים עם אלשייך ובגינוי סגלוביץ' ובן-ברק שאותם הכניס כאנשי שלומו בכחול לבן!! גנץ ושותפיו במימד החמישי (ועכשיו בכחול לבן) אמרו שלחברה היו לקוחות,כשלא היו לא לקוחות כלל, שמוצר החברה נמכר בהצלחה, כשאף אחד לא קנה אותו, והצליחו במרמה עם אלשייך להשיג את העסקה ללא מכרז!! ולהזכיר, שארבעת המיליונים שגנץ קיבל מאלשייך כ"מקדמה" הם כספי המיסים שלנו!! גנץ גם מעורב בפרשת הרפז שאשכנזי פעיל ראשי במסמך המזוייף, שיקר גם לגבי העובדה שהמסמך המזוייף היה אצלו!! ובנוסף, אשכנזי רימה את לקוחות חברת שמן שבראשה עמד לטובות כיסו!! ומה עם לפיד שקיבל ממוזס סיקור אוהד במיוחד תמורת הון ששילם לו, ומה עם ההסכם ביניהם שלפיד יפעיל כחבר כנסת לביטולו של ישראל היום לטובת מוזס?? את כל הנ"ל שי ניצן ומנדלבליט סרבו לחקור!! כשבימים אלה, על רקע הוראתו של פרקליט המדינה, אלדד, לחקור את גנץ והמימד החמישי, מנדלבליט יצא בהודעה שגנץ זכאי - לפני שנפתחה כל חקירה!!! וזאת כשלנתניהו מאפיית המשפטנים תפרה תיקים ומאשימה אותו בהאשמה חסרת תקדים בעולם המערבי, בשוחד, לא פחות, על סיקור אוהד שכביכול קיבל מוואלה השונא אותו באופן חולני (כשמהסיקור האוהד של לפיד ממוזס המאפייה כמובן מתעלמת!!!! והמאפייה, בשיתוף הדוק עם תקשורת השמאל והשמאל הפוליטי, כבר פסקו שנתניהו אשם עד שלא יוכיח את חפותו - דרכי מאפייה בדיוק כמו בדיטטורות העולם השלישי!!
כתוב תגובה ל- אא
17
להערכתי בסוף החקירה כתבי אישום
  אקטואלי   22/02/20 20:52
מסתבר שיש מספר חברות שהמשטרה יכלה לקבל מהן מוצר עובד, כן מוצר קיים, אך המשטרה העדיפה ללכת על "המוצר" של "הממד החמישי" וזאת ללא מכרז. מאוד מאוד תמוה שאין חקירה בנושא. להגיד שיש חמישה לקוחות כאשר אין אף לקוח!!! ובעצם אין מוצר כלל. כאשר מרמים בקשר לזמן שהחברה קיימת ועוד דברים, זה מראה על ניסיון לרמות במצח נחושה את משטרת ישראל. מצד שני המשטרה בסיפור הזה יוצאת מאוד מאוד גרוע (יצאה פארש). ראו את דווח המבקר!!! תגידו לי! אתם נתתם 4 מיליון ₪ "לממד החמישי" והתכוונתם לתת להם עוד 50 מיליון ₪. לא בדקתם מי אותם 5 לקוחות שהחברה הצהירה שיש לה? זה הרי מאוד בסיסי לבדוק ולוודא!!! מדובר על המון כסף, שלי ושלכם – כסף ציבורי. מעניין מי הם אותם אנשים במשטרה שעושים בכספים שלנו כרצונם? בעיניי זה דורש חקירה מידית לאלתר. היות "ומותר" לעשות עסקאות ללא מכרז עד 4 מיליון ₪ "החכמים" קבעו שזה יהיה המחיר הראשוני ולא שקל אחד יותר, כך הכשירו את השרץ, כעת הכל נראה כשר לכאורה. כנראה שגם את החמישים מיליון לכאורה רצו לחלק לתשלומים של 4 מיליון כל פעם וגם אז "הכל כשר". כך עושים קומבינות שיראו "נקיות" מבחינה ציבורית. רק להזכיר, שבעבר נשפטו "מורשה חתימה" בחברות שגנבו בדרך מתוחכמת כספים, כי חילקו צ'קים בסכומים של מיליונים כאשר הצ'קים היו על אותו סכום מקסימלי שמותר להם לחתום עליו. לפיכך אני שולח מכאן "תודה מיוחדת" למפכ"ל המשטרה לשעבר ולקצינים בכירים נוספים שהעדיפו לכאורה את טובת החברה הנ"ל מאשר את טובת הציבור. בושה וחרפה שזה המצב לכאורה. לי ברור שבני גנץ לא ייבחר לראשות הממשלה בבחירות הקרובות, הוא פשוט לא מתאים לכך, כפי שאני לא מתאים לתפקיד. אני לפחות מודע ליכולות שלי ואני מאוד מציאותי. ולגנץ? ארה"ב שמה על האוליגרך, בעל החברה "הממד החמישי" שבה עבד בני גנץ, סנקציות אישיות וזה אומר הרבה. מדובר על ריגול תעשייתי של הרוסים, ולא רק בישראל. יוצא שמשטרת ישראל פותחת לכאורה בפני הרוסים חומרים רגישים ביותר על מדינת ישראל ועל אזרחי מדינת ישראל, דרך "הממד החמישי". (מומלץ לראות את הסרט גוני אנגליש 3) האם בני גנץ לא הבין זאת? מאוד, מאוד מוזר שרמטכ"ל לשעבר לא רגיש לביטחון שדה של עצמו (הפלאפון) ושל של מדינת ישראל. האם כל דבר זה לגיטימי כאשר מדובר בכסף גדול??? לצערי גם בנקודה זו בני גנץ לכאורה נכשל. האם זו תמימות? האם ניתוק מהמציאות? האם זו חוסר התאמה מוחלט לתפקיד? האם "פשוט אין לו את זה"? ואת כל זה נדע בהמשך. אם פרטיהם של חלק מתושביי ישראל הועברו לכאורה על ידי "הממד החמישי" לרוסיה, עבור "הפיילוט", בעיניי זו סופר בגידה במדינת ישראל ואזרחיה' ואם הועבר קניין רוחני של המשטרה לחברה, כולל בינה מלאכותית וסודותיה, זה מחייב בדיקה וחקירה מידית. ריגול כבר אמרנו? זאת בנוסף לניסיון של גנבה לכאורה של 50 מיליון ש"ח מהמשטרה בטענות פסולות וזריית חול בעיניי הבכירים במשטרה. הרי אם הוא לא יצליח להיות ראש ממשלה הסכינים בכחול לבן יישלפו והם יתפרקו. ואם חס וחלילה הוא יהיה ראש ממשלת ישראל, אחרי תקופה לא ארוכה גם כל החרא והזבל יצופו על פני המים, אז יסתבר שכל העיתונאים ידעו ולא רצו לספר על גבי על בני ועל יאיר, כי יש להם אג'נדה ברורה ומסוימת (כמו עם הנשיא קצב שלא דיווחו). בעיניי התפקיד של להיות ראש ממשלת ישראל גדול עליו, כפי שעלי התפקיד גדול מאוד. מה לעשות שרק בודדים יכולים למלא תפקיד קשה זה שהוא גם כפוי טובה, עובדה תסתכלו על השנאה שיוצאת מחלק מהטוקבקיסטים כנגד ביבי בלי בושה אלמנטרית.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
18
כדאי לקרוא את מאמרו של
  ניאוף ושקרים   22/02/20 21:11
אליהו קאופמן מה-23.7.19 "ואל אישך תשוקתך" העוסק בעומר ינקלביץ'. ממנו אנו למדים על ניאוף של השניים (גנץ וינקלביץ'). אוי לנו שבנוסף לבלבול, גמגום (יו יו יונית יונית), אי התאמה חמור לתפקיד הרם - השמאל מבקש ל"המליך" על ישראל גם שקרן ונואף. עצוב שהחכמים בעיני עצמם הם כלל לא חכמים (גם לא אחראים, שכן הם מבקשים להפקיד את מוסרות השלטון בידי אדם חיוור וחלש).
כתוב תגובה ל- ניאוף ושקרים
19
שכנעת אותי! נתניהו גרוע יותר
  מה? מה פתאום?!   22/02/20 21:57
שכענת אותי! גנץ לא מושחת כמו נתניהו שגנב מילארדים מכספי הציבור והעניק אותם כשוחד והוא גם לא חבר של אנטישמים ברחבי העולם. שכנעת אותי להצביע לגנץ. תודה יואב יצחק!
כתוב תגובה ל- מה? מה פתאום?!
אל תבואו בטענות אחרי הבחירות
  אקטואלי   23/02/20 01:13
אני מקווה שלא תקטר אם מצבך הכלכלי יורע. לכל אחד מאיתנו זכות בחירה במדינה דמוקרטית. רק תזכור שהסיסמה החדשה של "כחול לבן" היא "שחובה להתקדם". צהל מלמד את קציניו שאין בלקסיקון הצהלי את המילה "נסיגות" יש רק "התקפה לאחור". (בקיצור בריחה). במידה וגנץ יהיה ראש ממשלה עם הרשימה המשותפת, "ההתקפה לאחור" תהיה בכל התחומים – ביטחונית, כלכלית, מדינית, חברתית. ממליץ לכל אחד ואחד לשמור על הקיים, כי להתקדם לא נתקדם. אלא ניסוג לאחור. אני מקווה שלא יהיה ניסיון להחזיר את הגז לאדמה, כמה זה הזוי היה לדרוש להשאיר את הגז באדמה. חס וחלילה שגנץ יהיה ראש ממשלה, "אין לו את זה" והוא לא מתאים לתפקיד הנחשב לקשה ביותר בכל העולם – ראש ממשלת ישראל. במידה וכחול לבן יובילו את הנהגת המדינה, נראה לי שהאנדרלמוסיה במדינה תגיע לשיאים. האחד ירצה להתקדם, השני ירצה לספח, השלישי ירצה להתנתק ואולי הרביעי יהיה אדיש למתרחש. ראינו את דבריה של ח"כ גרמן ולאחר מכן את ההכחשה של ראשי כחול לבן. כעת צריך להעמיד אותם במבחן ולהגיש הצעה לסיפוח הבקעה ולראות את תגובותיהם של כל חברי הכנסת מכחול לבן וכן את חברי הכנסת של העבודה- גשר- מר"צ, בנוסף לראות את תגובות של טיבי ואודה למהלך. זה מה שיהיה אם ראש הממשלה הבא יהיה גנץ, ראה הוזהרתם!!! כמה מילים לציונות הדתית, בעיניי לא הראיתם בגרות בבחירות האחרונות, שיחקתם לכאורה את הטהרנים, השבעים, היהירים והעשירים. ואולי גם אדישים למצבכם. אתכם יפנו ראשונים מיהודה ושומרון והקטסטרופה תהיה נוראית, לא רק אישית אלא גם קולקטיבית. על מנת שהדברים יהיו ברורים: מי שיחזיר אותנו לגבולות 67 יביא על מדינת ישראל שואה שנייה. אתם אלה ששומרים על מדינת ישראל ממזרח, ההתנחלויות הם ברכה ולא קללה למדינה. רק להזכיר שבגולה כבר היינו אלפי שנים, אני משוכנע שרוב העם לא רוצה לחזור לשם, ובטח לא הרג של עשרות אלפי יהודים.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
20
חבל שיש רק צדיק אחד בסדום פה.
  חנוך2   23/02/20 01:49
כתוב תגובה ל- חנוך2
21
לעצור מיד את ניצן והמן דבליט!
  ירון...   23/02/20 08:25
שני המושחתים הללו הורידו את המדינה לשפל ברמת השחיטות הציבורית. שיחלקו ת"א עם גנץ ואשכנזי!
כתוב תגובה ל- ירון...
22
...ומה אירע בהיותו רמטכ"ל?
  gizi@bgu.ac.il   23/02/20 09:40
יואב שלום,
הכתבה לא הושלמה כי בכותרת נכתב "המימד השיקרי של בני גנץ;
ומה אירע בהיותו רמטכ"ל". לא מתואר בכתבה מה אירע בהיותו רמט"כל!
כתוב תגובה ל- gizi@bgu.ac.il
23
תביעה ייצוגית כנגד הממד החמישי
  אקטואלי   23/02/20 14:21
אם פרטיהם של חלק מתושביי ישראל הועברו לכאורה על ידי "הממד החמישי" לרוסיה, עבור "הפיילוט", בעיניי זו סופר בגידה במדינת ישראל ואזרחיה' ואם הועבר קניין רוחני של המשטרה ושל השב"כ לחברה, כולל בינה מלאכותית וסודותיה, זה מחייב בדיקה וחקירה מידית. ריגול כבר אמרנו? זאת בנוסף לניסיון של גנבה לכאורה של 50 מיליון ש"ח מהמשטרה בטענות פסולות וזריית חול בעיניי הבכירים במשטרה. הנ"ל סיבה מספיק טובה לבקש תביעה ייצוגית כנגד המעורבים בפרשה החמורה הזו. כל תושבי ישראל צריכים לחתום על התביעה. בטוח שאני, ואתה הקורא כעת, לא מעוניינים שפרטינו האישיים יהיו כעת ברוסיה או באיראן או במקום סודי אחר. לך תדע איך זה ישפיע על כולנו בעתיד. "תודה מיוחדת" אני שולח לך ח"כ בני גנץ, למפכ"ל לשעבר אלשיך, לח"כ רם בן ברק, לדורון כהן המנכ"ל ולעוד קדקודים. שתאוות הכסף סנוורה אותם, וכלל לא חשבו עלינו האזרחים הפשוטים. תתביישו לכם אם כל זה אכן קרה. מקווה שאת כל זאת כולנו נדע בקרוב!!! אלא אם ימשיכו עם "החקירות הסלקטיביות". אם יחקרו לעומק לעניות דעתי זה יסתיים בהרשעה מהדהדת. זה יחזור לגנץ בבומרנג משמעותי. נזכור שבתאריך 22/02/2020 אמר בפני כל האומה שאם יהיה כתב חשדות הוא יעזוב את תפקידו כח"כ/שר/ראש ממשלה. (חס וחלילה אם יהיה ראש ממשלה בעיניי הוא פשוט לא מתאים).
כתוב תגובה ל- אקטואלי
בינתיים מי שעומד לדין
  הירונימוס   23/02/20 18:12
והולך לכלא זה ביבי. ועוד לא התחלנו בפרשת המניות והצוללות
כתוב תגובה ל- הירונימוס
24
קיבלתי ברשת: גנץ עושה ביד
  חשדנית   23/02/20 18:29
הסרטון של פורסט גנץ עושה ביד כבר הגיע אליכם? הדגנרט הזה שלח לרופאה שלו (ג'ודית וולפסון) וידאו שלו עושה ביד בזמן מבצע צוק איתן בשעה שחיילים נהרגים ! בושה בושה בושה! איך אדם כזה מעז לרוץ ולייצג ציבור שלם בידיעה שסרטון כזה רץ בחוץ? מקור: twitter.com
כתוב תגובה ל- חשדנית
בכותרת של יואב יצחק כתוב:
  היי חשדנית   23/02/20 20:31
"ומה אירע בהיותו רמטכ"ל" - האם לזה הכוונה? --------- זה כל כך מביש ומביך. פשוט בושה. ועוד לחשוב שזה נמצא בידי האירנים...... וחלקים מן השמאל ואולי 2 הגנרלים האחרים ובעל הג'ל במפלגת השעטנז - יודעים את הסיפור הזה, וכולם מחרישים וממשיכים להריץ את האדם החיוור הזה..... לאיזו מדינה נמוכה הפכנו?
כתוב תגובה ל- היי חשדנית
קיבלתי ביד: גנץ עושה ברשת
  חדשנית   23/02/20 22:18
ראשית, גנץ מעורב במכבסת כספים. שנית, גנץ סוחר בביטחון הלאומי שלנו. שאלות שלעולם התקשורת לא תשאל את בני גנץ: 1. איזה ניסיון ניהולי יש לך? 2. הסבר את המשפט שאמרת, שבו הודית כי סיכנת את חיילי גולני במבצע צוק איתן. 3. מה קרה בחברת המימד החמישי? איך החברה קיבלה את המכרז של המשטרה? 4. איך זה שגם אתה וגם גבי אשכנזי נכשלתם בניהול חברות? 5. מהי תגובתך לפסיקת בגץ בעניין המסתננים? 6. מהיכן תביא את הכסף להעצמת מערכת הבריאות? 7. האם אחמד טיבי יוכל לשמש שר בממשלתך? 8. מרצ טוענים שהבטחת להם את תיק החינוך. האם נכון הדבר?
כתוב תגובה ל- חדשנית
למה שאדם נורמלי ישלח סרטון
  שאלה   24/02/20 10:05
מן הסוג הזה לרופאתו האישית? לאיזו מטרה? האם זה נורמלי?
כתוב תגובה ל- שאלה
כנראה כדי להשתחרר מהלחץ
  חשדנית   25/02/20 20:16
כתוב תגובה ל- חשדנית
25
מי רץ לתקשורת על קלטת שלא היתה
  אלון פלג   26/02/20 00:24
ביבי חושב שאם הוא ילכלך על אחרים, אז ישכחו את מעלליו. הוא הודה בבגידה בטלוויזיה בגלל קלטת אינטימית בדיונית ומאז הוא נתון בסחיטה תמידית ע״י אשתו, ביבי בדרך הביתה.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
26
מ"מ פרקליט המדינה : גנץ אינו ח
  משה דורון   26/02/20 15:57
פורסם כי מ"מ פרקליט המדינה נימק את החלטתו להורות על תחילת חקירה פלילית עוד טרם הבחירות בכך שגנץ א י נ נ ו חשוד. נימוק זה פורסם כראיה לכך שהחלטתו התבססה על נימוק ענייני סביר (ולא בשל רצון לרצות את אוחנה).
כתוב תגובה ל- משה דורון
27
מעניין מרתק, מיום ליום ..משעה
  גוטליב   27/02/20 00:30
גנץ וחבורתו, נחשפים כחשודים במעשים חמורים.. לדוגמה,גבי אשכנזי,בפרשת שמן..והרפז..וההקלטות עם מנדלבליט..היועץ שמחפה עליו !! לא ייאמן.. בני גנץ ,נחשף בהתערתלות..,ופרשת המימד החמישי..גנבת 4,000,000 כספי ציבור..וניסיון לגנבת עוד 50,000,000 ש"ח !! מכספי ציבור,שרק פקידי האוצר מנעו את הגנבה !! יואב סגלוביץ מכחול לבן, "חקר"..את גבי אשכנזי..והזהירו אותו..ואמרו לו איך ..יתמודד עם החקירות נגדו !! ממש שחיתות איומה..מסוכנת לדמוקרטיה..מצד כחול לבן..שתעשה לנו שחור בעיניים !!בושה וחרפה !!..ועוד אלה מציגים את עצמם..ממלכתיים..ישרים..חייבים להתקדם ..לאן להתקדם ??..לתהום השחיתות.. להרס מדינת ישראל..על ידי כחול לבן !!??..
כתוב תגובה ל- גוטליב
28
מעניין מרתק, מיום ליום ..משעה
  גוטליב   27/02/20 00:30
גנץ וחבורתו, נחשפים כחשודים במעשים חמורים.. לדוגמה,גבי אשכנזי,בפרשת שמן..והרפז..וההקלטות עם מנדלבליט..היועץ שמחפה עליו !! לא ייאמן.. בני גנץ ,נחשף בהתערתלות..,ופרשת המימד החמישי..גנבת 4,000,000 כספי ציבור..וניסיון לגנבת עוד 50,000,000 ש"ח !! מכספי ציבור,שרק פקידי האוצר מנעו את הגנבה !! יואב סגלוביץ מכחול לבן, "חקר"..את גבי אשכנזי..והזהירו אותו..ואמרו לו איך ..יתמודד עם החקירות נגדו !! ממש שחיתות איומה..מסוכנת לדמוקרטיה..מצד כחול לבן..שתעשה לנו שחור בעיניים !!בושה וחרפה !!..ועוד אלה מציגים את עצמם..ממלכתיים..ישרים..חייבים להתקדם ..לאן להתקדם ??..לתהום השחיתות.. להרס מדינת ישראל..על ידי כחול לבן !!??..
כתוב תגובה ל- גוטליב
29
Gantz, TheUnready!
  SheeberAl   1/06/20 17:44
, Gantz will allways remain: en.wikipedia.org Æthelred the Unready
כתוב תגובה ל- SheeberAl
30
Gantz, TheUnready!
  SheeberAl   1/06/20 17:44
, Gantz will allways remain: en.wikipedia.org Æthelred the Unready
כתוב תגובה ל- SheeberAl
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il