s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תסמינים של מחלת הרודנות
מאת: איתמר לוין  |  26/03/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המחוקק אלוהים חיים מעל ביהמ"ש
  בהגדרת הדמוקרטיה   26/03/20 10:42
בניגוד לכתבות אבסורד קומוניסטיות
כתוב תגובה ל- בהגדרת הדמוקרטיה
2
אימר לוין טועה בכל
  משה, עורך-דין   26/03/20 11:15
איתמר לוין שוגה לחלוטין: בבריטניה נמנע חופש הביטוי בימי המלחמה, כמובן לא ממי שדיבר בעד הממשלה אלא ממי שדיבר בעד האויב. אוסוולד מוסלי, מנהיג הפשיסטים הבריטיים, לא עשה מאומה בעד היטלר, רק דגל במשטר פשיסטי וראה בהיטלר דמות חיובית. וממשלת בריטניה כלאה אותו יחד עם אשתו ובנו למשך כל ימי המלחמה, כדי לבלום את חופש הביטוי שלו. אפילו דברי צ'רצ'יל, שלוין ציטט, אינם אומרים שהאזרח הבריטי יכול לדבר כרצונו בימי המלחמה, אלא הוא משבח את הסכמת האזרחים וחברי הפרלמנט עם הממשלה בימי החירום - שזה דבר חיובי אך זה אינו עולה על דעת השימה הערבית המשותפת. לנהוג לפי הכללים זה דבר חיובי, רצוי והכרחי - אך לא כך חשב בג"ץ, כאשר קבע מי יכהן כיו"ר הכנסת במקום אדלשטיין, שזה כשלעצמו הפרת כללים חשובים אחדים. החוק קובע מי יכהן כיו"ר, בהיעדר סגנים וכאשר כהונת היו"ר נפסקת עקב התפטרותו, מותו או תום כהונתו. אך כל עוד הוא המשיך לכהן, 48 שעות לאחר התפטרותו, לא היתה לבג"ץ סמכות כלשהי למנות את עמיר פרץ כיו"ר שמני לצידו. גם אם אדלשטיין לא ציית לצו בג"ץ, שניתן בנסיבות מכוערות של פס"ד מוכן מראש וללא התייחסות לטענותיו שהוגשו להם, היה על השופטים להתאזסר בסבלנות עוד יממה אחת בלבד. בזיון ביהמ"ש היה עניין נפרד, שבגינו יכלו לדון את אדלשטיין לקנס או למאסר, אך לא לפעול בבריונות משפטית ולמנות יו"ר לכנסת, דבר המהווה המשך לפעולת בג"ץ לפסילת חוקי הכנסת, בלא שיש בחוק כלשהו אפילו פסיק המסמיכם לכך. פסה"ד של בג"ץ באותו עניין מהווה למעשה פוטש, בדרך לא-אלימה אך גם לא-חוקית. ביהמ"ש חייב לשמור על החוק הרבה לפני כל גורם אחר, אך בג"ץ פעל בשכרון הכוח, ועשה מעשה שייזכר לדראון עולם, ככישלון משפטי חמור וכחדירת ביהמ"ש לתחום שבו אין לו כל סמכות. ויש דבר נוסף: הצגת גנץ ושות' כפועלים במסגרת המותר, היא הטמנת הראש בחול. חבורה זו עשתה מעשה של מרמה ושקר, בהישבעה לפני הבחירות שלא תיעזר בכהוא-זה בסיועה של הרשימה המשותפת, שמטרתה הרחוקה היא הפיכת המדינה למדינת "כל אזחריה", כלומר למדינה ערבית נוספת, לשלילת הציונות ואף לשלילת זהותו של העם היהודי כעם, על פי טענתם כי זוהי רק דת. גם עם מעשי גנץ וחבורתו חוקיים, הם מעלו קשות באמון בוחריהם, וממשיכים בכך גם כעת, בדרשם כי הממשלה תכלול את "כל יסודות הבית". צירוף אנשי הרשימה המשותפת לממשלה או כיו"ר ועדה (דווקא הוועדה לטיפול בנפגעי הטרור!!), תכבול את ידי הממשלה כי הם יאיימו כל אימת שצה"ל יירה אפילו קפצונים לעבר עזה או סוריה. גם אם לגנץ יש סכות חוקית, אין ל הזכות המוסרית לפעול בסתירה מוחלטת, ממשך ההיפך הגמור, מהבטחותיו לבוחריו, שברור כי אילו אמר להם כי יפעל כמעשיו כיום - היו מפנים לו כולם עורף.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
בוודאי...
  מגיב ותיק   26/03/20 12:21
מצחיק כי איתמר מסוגל כל כך לסלף את ההיסטוריה , אם כבר בריטניה, אז צריך לזכור כיצד הם שפטו את לורד האו האו (ויש לנו מספר כאלה מהמשותפת) ועדיין לא דברתי על ההסגר בו האמריקאים הכניסו אזרחים יפניים עם כניסתם למלחמה.

מאמרו של איתמר משקף כאן יותר בורות מרצינות במיוחד כשהוא מלהג על "דמוקרטיה"

מאמר גרוטסקי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תגובה מעולה, משה
  עובד 1   26/03/20 14:50
אתה מגיב בצורה מסודרת ועניינית המכוונת אחת לאחת כתשובה למאמר. כל מילה מבוססת עובדתית ונכונה במאה אחוז. חסכת לי עבודת מקלדת רבה. אתה צריך להגיב יותר באתר זה ובמקומות אחרים.
כתוב תגובה ל- עובד 1
תגובת עו'' ד משה חכמה וממצה
  א'' ש   26/03/20 15:05
דברי עו'' ד משה מאלפת. כתובה בבהירות וראוי לשופטי בג'' ץ ללמוד אותה. התגובה חושפת את השפל שירדו אליו גנץ ושותפיו. הם מדברים על דמוקרטיה וזכויות לערבים אך הם מחזקים את תומכי המחבלים. גישה גלותית להחניף ולפייס את הצוררים נגד היהודים.
כתוב תגובה ל- א'' ש
3
המערכת חולה הרבה לפני הקורונה
  בעז ש   26/03/20 11:36
לדאבוני נופל הכותב לפח היקוש אותו בנתה התקשורת בצירוף החונטה המשפטית. בהנחה שהדמוקרטיה היא ברירת המחדל הרצויה הרי שכלל יסוד בה הוא עקרון הפרדת הרשויות. בית המשפט העליון בפרט ומערכת המשפט בכלל חצו זה מכבר את קו ההפרדה ובכך מסכנים את הדמוקרטיה. לכשתכונן ממשלה יציבה המשקפת את רצון רוב העם יהיה צורך דחוף ועליון לתקן את המעוות הזה. למען הסר ספק הכוונה ליהודים בלבד שהרי הערבים אינם חלק מהעם (והרי לך דוגמה לחסרונות הדמוקרטיה בישראל בה פועל בתוככי בית המחוקקים גיס חמישי המזדהה עם אויבי העם).
כתוב תגובה ל- בעז ש
4
קשקוש
  מגיב ותיק   26/03/20 11:54
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
5
ואתה מזלזל רק בדבר אחד :
  אנונימי   26/03/20 12:42
בחוש הביקורת של הקוראים , הכל חייבים לשמור על החוקים ולציית להם = לחוקים = לחוקי בית המחוקקים ! כאשר "שלטון החוק" פוסק בניגוד לחוק יסוד הוא עבריין לכל דבר ועניין. זה שאנחנו שתקנו שנים רבות אינו אומר שלא ראינו את התהליך של ריקון בית המחוקקים מתוכן.
כתוב תגובה ל- אנונימי
6
אין רע בשעורי היסטוריה
  באום   26/03/20 13:55
אבל מי שלא עושה סינכרון בין הידע שלו בהיסטוריה לבין הזמן שהוא חי בו,פשוט מפקשש, וכאשר הטיעונים נשענים על אפיזודות היסטוריות,סימן שאין טיעונים.אבל ההיסטוריה מלמדת אותנו שהטוב או הרע לא נמצאים אצל מישהו לעולמי עד,הם נעים בין הקטגוריות השונות ופעם הטוב נמצא במערכת המשפט ופעם הרע נמצא במערכת המשפט.פעם הטוב נמצא אצל האינטלקטואלים ופעם הרע נמצא אצלם.אותו כנ״ל עם משוררים,סופרים,שחקנים בהוליווד וכמובן עם השלטון. כבר היו מערכות משפט בהיסטוריה שביצעו דברים נוראים ואיומים ואפשר היה כמובן להביא את הדברים הללו כנגד סיפרי צ׳רצ׳יל ורוזבלט,אבל כיוון שיש טיעונים מוצקים כבטון כנגד מערכת המשפט הישראלית,אין צורך.מי שחי בהווה וניחן בהגיון,שכל ישר ובגרות,יודע שמערכת המשפט בישראל חולה,תאוות כח ושתשוקתה לשלוט במדינת ישראל לא יודעת שובע,רוזבלט וצ׳רצ׳יל לא שייכים כרגע לעניין.
כתוב תגובה ל- באום
7
האם יש לאיתמר לוין
  עובד 1   26/03/20 15:04
תשובה לתגובות שהוא מקבל כבר זמן רב, מנומקות בפירוט ובאריכות, על הטענה העקרונית של בית משפט עליון שהחליט על דעת עצמו שפסיקותיו אינן כפופות לחוק, החוק הוא המלצה בלבד בשבילו והוא רשאי לשפוט לפי גחמותיהם של השופטים התורנים גם אם אלו מנוגדות במפורש לכתוב בחוק - כהכרזתו המפורשת של אהרן ברק. אין תקדים כזה בעולם כולו, ואם היה שופט מוציא מפיו הכרזה כזו במקום כלשהו בעולם (נניח ארה"ב) השופטים היו נזרקים תוך 5 דקות לרחוב, אם לא לכלא. עד היום לא שמעתי מחברי כת מעריצי בג"ץ, שלמרבה האירוניה רואים עצמם כאבירי "שלטון החוק" (מעניין לאיזה חוק הם מתכוונים) שום תגובה עניינית חוץ מסיסמאות חלולות וריקות מתוכן.
כתוב תגובה ל- עובד 1
8
רוב זכאי לפעול בחוסר אחריות?
  יאיר4   26/03/20 15:49
ראשית, אבל אין לו רוב. יש לו 58. שנית, האם הרוב הנאצי רשאי היה לפעול בחוסר אחריות?
כתוב תגובה ל- יאיר4
9
מחלה של סתימת פיות?
  יאיר4   26/03/20 15:57
א- האם ניתן היה במשך 10 שנים לסתום פיות של רדיפה תקשורתית של בכירי העיתונאים. אתה מכיר אחד אחד יותר טוב מהח"מ. ב- האם ניתן היה במשך כ 10 שנים להפסיק הדלפות מוזרות ממערכת האכיפה? ג- האם הדחיפה הבלתי פוסקת של "שבת תרבות" עם ליברמן בתקשורת היא סתימת פיות. ניתן להרחיב את היריעה- אך במקרה דנן סתמו פיות לצד אחד בדיוק כמו "בלי חרות והקומינסטים" ו"פשיסטים" ו "צחצחים" ו "איאטולות" ועוד כהנה וכהנה. כן מר לוין- יש בעיה לדמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- יאיר4
10
מדהים לראות איך לאיתמר אין
  מרחם על בורים   26/03/20 18:06
מדהים לראות איך לאיתמר אין תחתית בגלישה שלו למטה...
עצוב לראות מה הקורונה עושה לאיש...
כתוב תגובה ל- מרחם על בורים
11
איתמר לך לטיפול המרה
  עוד סתם אחד   26/03/20 21:34
אתה לוקה בפסיכוזת " רק לא ביבי ורק לא טראמפ" האם יש מצב שהם רק טועים ואתה היחיד שיודע יותר טוב. של נעליך מעל רגליך תרד לרמת היכולת המקסימלית שלך ואל תזבל את המוח כמו דינה זילבר. יש לך יכולת כמו שלה לכתוב המון שטויות עם המון מילים בתוך דקות...ולהגיד את אותו הדבר כל הזמן..לא..לא..לא ולא.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
12
איתמר לך לטיפול המרה
  יענשקוש   26/03/20 21:35
אתה לוקה בפסיכוזת " רק לא ביבי ורק לא טראמפ" האם יש מצב שהם רק טועים ואתה היחיד שיודע יותר טוב. של נעליך מעל רגליך תרד לרמת היכולת המקסימלית שלך ואל תזבל את המוח כמו דינה זילבר. יש לך יכולת כמו שלה לכתוב המון שטויות עם המון מילים בתוך דקות...ולהגיד את אותו הדבר כל הזמן..לא..לא..לא ולא.
כתוב תגובה ל- יענשקוש
13
התסמינים של מחלת הרודנות
  מנדל   26/03/20 21:56
על צ׳רציל אנני יודע מספיק אבל על רוזוולט יש עשרות סדרות דוקומנטריות ב PBS הטלביזיה הציבורית שידוע בנטייתה שמאלה ותמיכה מוחלטת בדמוקרטים. ובחן בגלל רוזוולט הגבילו את הנשיא לשתי קדנציות. בשונה מבן משפחתו רוזוולט הרפובליקני שתיקן שהוליך את אמריקה קדימה הרי FDR היה נוצרי אדוק וחשוך מחשבה ואת התיקונים ביצע אך ורק בגלל אלינור אישתו שהייתה מוכשרת מתקדמת דאגה לנשים לחלשים והשפיע ישירות על תיקונים סוציאליזם. FDR היה ילד חלש נישלט בידי אימו ובמשפחתם בעיות פסיכיאטריות קשות . הכל מתועד. הוא סרב לפגוע במחנות ההשמדה בין היתר בגלל שנאה ליהודים כיאה למעמד הגבוה העשיר הנוצרי אדוק שהתחנך במוסדות ה Ivy League וראו עצמם מורמים מעם ונבחרים ע״י השכינה . לוין מקשקש מנסה להרשים ומראה חוסר ידע .
כתוב תגובה ל- מנדל
14
כדרכך אתה מביא חצי אמת
  ישראל בר-ניר   27/03/20 19:49
באנגליה היתה מפלגה פאשיסטית בראשותו של אחד בשם מוסלי. המפלגה הזאת היתה גירסא בריטית של הרשימה המשותפת. צ'רצ'יל לא הסס להשליך את מוסלי ותומכיו לבית סוהר - בלי משפט, למרות האופי הדמוקרטי של המשטר. לא עלה בדעתו של אף בג"צניק לערער על החלטתו של צ'רצ'יל.
כתוב תגובה ל- ישראל בר-ניר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il