News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 374,625  סלולר - 496,237
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ועדת האיתור מספרת שסיימה היום לראיין את המועמדים לפרקליט המדינה ותוך שעות בודדות קיבלה החלטה פה אחד    זה קרה כמה שעות אחרי שבג"ץ סירב להוציא צו ארעי נגד המינוי, אבל הורה למדינה להג...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מיקי גנור העיד: איש סודו של ליברמן שרון שלום דרש 300 אלף אירו שוחד
מאת: יואב יצחק  |  10/09/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חמוד.....
  fishler1@zahav.net.il   10/09/20 16:45
נשוי לסימה לוי. אחותה של אורלי לוי. הבת של דוד לוי. מי שומר עליו?
כתוב תגובה ל- fishler1@zahav.net.il
2
כל המושחתים חברו להפיל את ביבי
  היחיד שלא חבר אלי   10/09/20 17:14
כתוב תגובה ל- היחיד שלא חבר אלי
3
ובתמורה מנע ממשלה אחרי הבחירות
  עוד גאון   10/09/20 17:15
והנה לנו עסקת שוחד לכאורה - ניצן מנע חקירה בקשר לשחיתות אישית של א ובתמורה א הפר את ההבטחה לבוחר מנע הקמת ממשלת נתניהו הראשונה וגרר אותנו לבחירות נוספות.
כתוב תגובה ל- עוד גאון
4
כמה לא מפתיע
  אזרח   10/09/20 21:24
הפסקתי להתרגש. כל תמונה ברורה. הפרקליטות, היועמש, המשטרה הבכירה כולם הפכו לארגון פשע לכאורה וכל כתבה בנושא, לא מוסיפה ולא מורידה אני רק לא מבין, מי יחקור אותם? ומי יפתח בחקירה נגדם, כאשר הם אלה שמחליטים מי לפתוח חקירה. השתלטו עלינו!
כתוב תגובה ל- אזרח
5
מין מצא את מינו .חחחח.. .
  B   10/09/20 23:59
חחחחח......
כתוב תגובה ל- B
6
התואר מעיד על הכוונה
  יהודה אלידע   11/09/20 00:18
אין דרך בדוקה יותר להגנה משפטית מהשגת חסיון של מעמד קונסול כבוד. כך אפשר לחלק כספי שוחד ללא צורך בהנמקה או הפעלת חשבונות בנק חשודים. ולא רק בישראל, בהיותי בחו"ל נתקלתי בקונסול כבוד של מדינה שאינה מיוצגת כלל באפיקים דפלומטיים פורמליים, לא בישראל ולא באותה מדינה, שהציע את שירותיו המפוקפקים תחת מסוואה של דמי ייעוץ עסקי. כישראלי חשדן דחיתי את חיזוריו ותוך זמן קצר הוא ירד מהגב שלי. לא בטוח שכל הסובבים את ליברמן מחוייבים כל כך לדרך המלך בעסקים.
כתוב תגובה ל- יהודה אלידע
7
יכול
  לא   11/09/20 00:35
לא יכול להיות מה זה רציני. אבל ידוע שיש אקסיומה שהשמאל הוא הל"ו צדיקים שבכל דור.!.וד"ל(שי ניצן כתב )
כתוב תגובה ל- לא
8
ליברמן
  יוסי קניבל   11/09/20 12:28
כבר בבחירות ב2019 כתבתי שברור שליברמן לא יכנס לממשלה מפחד חקירות.
כתוב תגובה ל- יוסי קניבל
9
ליברמן התהפך על נתניהו
  מגיב ותיק   12/09/20 16:03
מהסיבה הפשוטה שלו היה מצטרף לממשלת נתניהו, הפרקליטות והמשטרה היו פותחים בחקירות נגדו.

מצד אחד מאפיונר

מצד שני פרקליטות ומשטרה מושחתים.

ואין מציל.

בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
10
יש לי שאלה
  אני רק שאלה   14/09/20 08:07
לפני 20 שנה כאשר ליברמן היה בן ברית של ביבי חקרו אותו שנים וכאשר לא מצאו כלום החליו להאשים אותו "בסידור עבודה לחבר" (זה אומר למעשה שכולנו עבריינים כי מי לא ניסה לעזור לחבר?) חקירות ליברמן נדונו באמצעי התקשורת בהרחבה. כיום כאשר ליברמן נגד ביבי, אין חקירות וגם לא מדברים באמצעי התקשורת על מה שכתבת, גם אף אחד לא שואל אם זה לא נכון מדוע ליברמן לא תובע על לשון הרע? האם מישהו יכול להסביר למה התייחסות שונה בשני המקרים?
כתוב תגובה ל- אני רק שאלה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
PRO MIX - תערובות אגוזים עם חלבון גבוה
פיצוחים עם חלבון גבוה [צילום: עמית שטראוס]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |