News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 466,033  סלולר - 530,743
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
"בדור הבא מרבית האנושות תעסוק בלימוד, העשרה עצמית ותחביבים". מרגלית בחצר ביתו 
 [צילום: דוד חרמץ]
דוד חרמץ
כך זוכר ינקי מרגלית, מייסד ומנכ"ל חברת ההיי-טק 'אלדין' אותה עזב לפני כעשור. הוא הגיע לאן שהגיע, למרות שהוא נטול תואר אקדמי ולא ברור אם יש לו בכלל זכאות לבגרות. הוא מאמין שהקורונה ת...
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
אפשר לכתוב ספרים שלמים שיסבירו מדוע דונלד טראמפ הוא אדם מסוכן ונשיא בלתי כשיר. אפילו אם היו לו הצלחות - ואפשר להתווכח על זה - חסרונותיו ומעשיו מבטלים אותן בשישים. ננסה לתמצת את הסי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין  |  
המהפכה החקלאית, התיישבות הקבע והמלחמות בין נוודים לבין יושבי הקבע    היתרונות של הברברים    מהלכים תרבותיים בקרבות אל-עלמיין ומלחמת העצמאות    מאפיינים ברבריים בלחימה הגרמנית במלחמת ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרס ישראל
מאת: פורומים  |  31/10/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
בחירה של 2 עולי מרוקו נראית...
  מאיר234   16/03/18 17:52
בחירה של מירי רגב ולקקנות של בנט שמתכונן לבחירות
כתוב תגובה ל- מאיר234
+
מושחתים אתם הימנים
  אריה הרשקוביץ   13/02/15 14:25
מאיפה לכם תרבות? עכשיו ירדתם מהעצים (שתי אצבעות מפריז)
כתוב תגובה ל- אריה הרשקוביץ
-  הרשקוביץ חסר לך רק הזנב בשביל
  צורי   17/02/18 18:14
כתוב תגובה ל- צורי
-  לאריה הרשקוביץ' מעניין שאתה
  צורי   16/02/15 08:39
או הוריך שבאו מכפר בפולין או רומניה והיו רועי צאן מדבר כאן על תרבות. באם היה קיים מד טמטום במדידה אצלך הוא היה נשרף.
כתוב תגובה ל- צורי
-  צורי, כולם מכירים את סגנונך
  יצחק יצחק   26/03/19 05:42
ימני מצורע ומעריץ נלהב של הביב מבלפור.
כתוב תגובה ל- יצחק יצחק
-  חזיר ורוד שעלה מהמדמנה ביהופיץ
  ב.ל   16/02/15 09:31
כל צאצא של עגלון מפולין או איזה בן של סוחר סמרטוטים שברח מהרעב והפוגרומים חושב שהמציא את התרבות
כתוב תגובה ל- ב.ל
-  אין
  לך   17/02/15 14:05
בושה, גיו'ק מסומם שכמותך? הוא ברך מיהופיץ, ואתה מאיפה: מבור ביבים? אתה מדבר על תרבות? הרי אתה מלך הביצה!
כתוב תגובה ל- לך
-  לפי שגיאות הכתיב זואת אישתו של
  ב.ל   18/02/15 17:47
צ'לו גוורה
כתוב תגובה ל- ב.ל
-  אתה
  חכם   18/02/15 21:44
על אחרים. תראה איך כתבת: "זואת אישתו של". כך כותבים זאת? בדיל, תבדוק את עצמך קודם.
כתוב תגובה ל- חכם
-  אריה תרד מהעצים
  אהרון שחר   14/02/15 13:50
תרבות זה לא רק אמנות. המדינה נחטפה על ידי אליטות השמאל הנאור האונסים את תרבותם השגויה וההרסנית, בלא שנבחרו כדת וכדמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
+
יש פרס בלי כתובת
  ויקטור   10/02/16 00:44
ומחפשים אנשים מהזבל לתת להם
כתוב תגובה ל- ויקטור
+
"חקר מחשב" ?? איך חוקרים משהו
  שאדם בנה?!?!!?!?   1/03/15 10:31
כתוב תגובה ל- שאדם בנה?!?!!?!?
-  כשתשכיל תבין
  שוחר-שלום   4/02/16 20:42
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
+
תרבות ימנית אכן קיימת עם הרבה
  יואל פז   13/02/15 14:22
כישרונות, אבל חנוקה בידי השמאל.
כתוב תגובה ל- יואל פז
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
מוצרי חשמל המחסלים כ-99% מהחיידקים
[צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |