News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 183,236  סלולר - 305,835
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אביתר ב-צדף
אביתר ב-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - ליודעים לשאול, מסך עשן, יאמיר, מומחוי וכוחות מיוחדים    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר
הרצל חקק
הרצל חקק
שביל ברמת הגולן המספר את הדרמה עוצרת הנשימה של אלי כהן כמרגל בדמשק    דרך ללמוד את תרומתו של אלי כהן באמצעות שבילי ארץ ישראל
איתמר לוין
איתמר לוין
מכירת הלוח המקוון של וואלה המשיכה לעמוד במרכז החקירה הנגדית של אילן ישועה. מטרת סניגורו של אלוביץ: להראות שלא היה שום מתת בקשר אליה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרס ישראל
מאת: פורומים  |  14/05/2021
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
לעוכר ישראל לא מגיע פרס ישראל
  חד וחלק   8/04/21 19:56
הצעד הכי נכון שיכול להיות! ידעו כל עוכרי ישראל באשר הם. שילך לקבל את הפרס מה-BDS.
כתוב תגובה ל- חד וחלק
+
בחירה של 2 עולי מרוקו נראית...
  מאיר234   16/03/18 17:52
בחירה של מירי רגב ולקקנות של בנט שמתכונן לבחירות
כתוב תגובה ל- מאיר234
+
מושחתים אתם הימנים
  אריה הרשקוביץ   13/02/15 14:25
מאיפה לכם תרבות? עכשיו ירדתם מהעצים (שתי אצבעות מפריז)
כתוב תגובה ל- אריה הרשקוביץ
-  הרשקוביץ חסר לך רק הזנב בשביל
  צורי   17/02/18 18:14
כתוב תגובה ל- צורי
-  לאריה הרשקוביץ' מעניין שאתה
  צורי   16/02/15 08:39
או הוריך שבאו מכפר בפולין או רומניה והיו רועי צאן מדבר כאן על תרבות. באם היה קיים מד טמטום במדידה אצלך הוא היה נשרף.
כתוב תגובה ל- צורי
-  צורי, כולם מכירים את סגנונך
  יצחק יצחק   26/03/19 05:42
ימני מצורע ומעריץ נלהב של הביב מבלפור.
כתוב תגובה ל- יצחק יצחק
-  נקבים נקבים חלולים חלולים
  ע.נ.   4/03/21 13:08
צורת הדיבור שלך גאון יקר מראה שהשתבשו אצלך תפקידיהם של הנקבים בגוף האדם. אתה מחרבן מהפה ואוכל מה**ת.
כתוב תגובה ל- ע.נ.
-  חזיר ורוד שעלה מהמדמנה ביהופיץ
  ב.ל   16/02/15 09:31
כל צאצא של עגלון מפולין או איזה בן של סוחר סמרטוטים שברח מהרעב והפוגרומים חושב שהמציא את התרבות
כתוב תגובה ל- ב.ל
-  אין
  לך   17/02/15 14:05
בושה, גיו'ק מסומם שכמותך? הוא ברך מיהופיץ, ואתה מאיפה: מבור ביבים? אתה מדבר על תרבות? הרי אתה מלך הביצה!
כתוב תגובה ל- לך
-  לפי שגיאות הכתיב זואת אישתו של
  ב.ל   18/02/15 17:47
צ'לו גוורה
כתוב תגובה ל- ב.ל
-  אתה
  חכם   18/02/15 21:44
על אחרים. תראה איך כתבת: "זואת אישתו של". כך כותבים זאת? בדיל, תבדוק את עצמך קודם.
כתוב תגובה ל- חכם
-  אריה תרד מהעצים
  אהרון שחר   14/02/15 13:50
תרבות זה לא רק אמנות. המדינה נחטפה על ידי אליטות השמאל הנאור האונסים את תרבותם השגויה וההרסנית, בלא שנבחרו כדת וכדמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
+
יש פרס בלי כתובת
  ויקטור   10/02/16 00:44
ומחפשים אנשים מהזבל לתת להם
כתוב תגובה ל- ויקטור
+
"חקר מחשב" ?? איך חוקרים משהו
  שאדם בנה?!?!!?!?   1/03/15 10:31
כתוב תגובה ל- שאדם בנה?!?!!?!?
-  כשתשכיל תבין
  שוחר-שלום   4/02/16 20:42
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
+
תרבות ימנית אכן קיימת עם הרבה
  יואל פז   13/02/15 14:22
כישרונות, אבל חנוקה בידי השמאל.
כתוב תגובה ל- יואל פז
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |