News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 508,184  סלולר - 364,185
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עו"ד ורו"ח רמי אריה
עו"ד ורו"ח רמי אריה
ועדה ברשות המיסים צפויה להמליץ בשבוע הבא על הקשחה ניכרת בתנאים להכרה בישראלי כמי שאינו תושב ישראל    אם ההמלצות יאומצו, יחויבו במס בארץ רבים מבין אלו היוצאים לרילוקיישן
דרעי. יש לו סמכות [צילום: פלאש 90]
עו"ד צבי שוב, עומר עבאדה
שר הפנים דחה בקשה לפיצויי סבל בגין הפקעה, בנימוק שכך קבע בית המשפט העליון. אולם בחינת פסק הדין ותכליתו מעלים, כי דרעי היה חייב לכל הפחות לשקול את הבקשה
עידן יוסף
עידן יוסף
מדענים ישראלים גילו כי לכ-4% מהנשים האיטרות יש חוש ריח תקין, אף שאין להן "פקעת הרחה"
לוחמים כורדים בסוריה [צילום: בדרחאן אחמד, AP]
ד"ר ערן לרמן
ניתוח האירועים המהירים בסוריה - הנסיגה האמריקנית, הפלישה הטורקית וחיסול אל-בגדדי - מלמד על האינטרסים המורכבים של כל הצדדים ומציע מספר לקחים מנקודת מבט ישראלית
ניתן לצמצם את הפגיעה בדגה [צילום אילוסטרציה: אליין תומפסון, AP]
רותי אבירי
מחקרים שהתבצעו בארה"ב בתחום פליטת מזהמים ושמירה על המערכת האקולוגית, מצאו שמשקי הבית הפרטיים גורמים לזיהום אוויר גדול יותר מזיהום הנפלט מכלי רכב    בשנים האחרונות התפתחה אט אט מערכת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
החמאס חוגג: חודש המו"מ עם בריטיש-גז
מאת: עומר כרמון  |  24/07/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
האם יש קשר לעובדה שברק........
  לבנה   24/07/08 18:24
האם חידוש המו"מ קשור לעובדה שברק שר הבטחון???
כתוב תגובה ל- לבנה
לדעתי ברק נכנס לממשלה רק כדי
  לטפל במכירת הגז   24/07/08 21:48
אהוד ברק משקר בריש גלי. שוחחתי אישית עם הגיאולוג הישראלי שמצא את שדות הגז. שדות הגז נמצאים מול אשקלון, לא מול עזה כמו שאהוד ברק מנסה לשדר לנו.
קשה לי להשתחרר מההרגשה שאהוד ברק ועוד כמה עסקנים ישראלים הם שותפים סמויים בחברת בריטיש גז. אם העיסקה תצא לפועל, יישלמו אזרחי ישראל מדי חודש חשבונות חשמל שחלקם יזרום כנראה לכיס של אהוד ברק ואירגוני החבלה הפלסטיניים ברצועת עזה.
זו גם הסיבה שלא נקבל לעולם את גילעד שליט בחזרה. מי שלא מבין את הקשר, שיתרכז ויבין.
כתוב תגובה ל- לטפל במכירת הגז
2
או שברק מטומטם או שהוא.......
  אולמרט לא לבד...   24/07/08 20:00
כתוב תגובה ל- אולמרט לא לבד...
3
אולי ברק יסביר ל"עמך" למה נתן
  מיכל מירושלים   24/07/08 22:02
לחמאס את הגז שנמצא - אנחנו פשוט לא יכולים לעכל את זה עם השכל המוגבל שלנו!!!!!!!!!!!!!!!!

קודם הביאו לנו את ערפאת - ואיש אינו מקבל אחריות לכך - ועכשיו ברק לא מסביר מה קורה פה!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
שתיקת ברק היא ההסבר לתופעה
  .   25/07/08 11:16
אהוד ברק נוקט בזכות השתיקה בנושא העברת שדות הגז כמו בנושא עמותות ברק. לדעתי, הסיבה בשני המקרים זהה: השתיקה היא לפחות הודאה חלקית בנכונות החשדות. אילמלי כן היה ברק מנסה בכל כחו להזים את החשדות.
כתוב תגובה ל- .
4
מסדר השתקנים
  גדעון אמיר   24/07/08 23:07
אין סיכוי שברק יסביר. הוא ובוז'י קרובו התמחו בשתיקות בחקירה והמשטרה כל כך התפעלה מהשתיקה שמהרה לסגור את התיקים. בחקירת שדות הגז הם יתנהגו באותה שיטה. יושבים בכנסת ובממשלה עברינים ששתקו בחקירת משטרה (שתיקה כהודאה) לחרפת מדינת ישראל ומצביעי העבודה
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
5
תארו לעצמכם מה היה קורה בארה"ב
  אם הנשיא היה נותן   24/07/08 23:40
תארו לעצמכם מה היה קורה בארה"ב אם הנשיא היה נותן שדה גאז לאל-קאידה... זה מה שצריך היה לקרות בישראל! אז צאו לרחובות! הפכו עולמות! וזרקו את המושחת!
כתוב תגובה ל- אם הנשיא היה נותן
שיעור בעברית למתחילים
  הגולם מרעננה   25/07/08 00:34
1- אהוד ברק הוא לא מושחת אלא בוגד במולדת.
2- צריך לצאת להפגנות כדי לדרוש את כליאתו והעמדתו לדין. לא מספיק לסלקו מתפקידיו הציבוריים. הוא צריך לתת את הדין על מעשיו.
כתוב תגובה ל- הגולם מרעננה
6
שאלת תם לפרקליטות וליוע"מ
  חושם זרנוגי   25/07/08 09:49
איזו חקירה יותר חשובה לעם ישראל:
1- כמה פעמים ליטף מר קצב את הרגל של מזכירתו?
2- באלו נסיבות העביר רה"מ אהוד ברק שדות גז מניבים של ישראל לידי אירגוני החבלה ברצועת עזה?
לגבי דידי התשובה היא חד משמעית. בעידן של מחסור באנרגיה, בעלות על שדה גז מניב היא נכס איסטרטגי ממדרגה ראשונה. מי שמעביר נכס כזה לאויב הוא בעיני בוגד. חקירתו והעמדתו לדין צריכים לעמוד בעדיפות ראשונה של שלטונות אכיפת החוק. השתיקה הרועמת של הפרקליטות והיועץ המשפטי בנושא זה מעבירה צמרמורת בגבי. היתכן שגם הם שותפים ברווחים של מעשה הבגידה?
כתוב תגובה ל- חושם זרנוגי
7
שיצטרף לחמס וגמרנו
  מד' ליונה עיוורת   25/07/08 11:59
הוא הרי לא מוכן להיפגש עם ראשי אירגון נכי צה"ל. הוא מאוד מוכן לשחרר את ברגותי ולדבר עם ראשי החמס. וכעת הוא מאוד מעוניים להזרים להם מיליונים על הגב של קורבנות השלום - שיעשה לנו טובה גדולה ויפנה את עצמו ממקומו, יסע לעזה ויצטרף לחמס. הנייה יקבל אותו בשמחה...
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
במקום ברק לא הייתי מקבל עצתך
  הינשוף העיוור   25/07/08 15:29
בחיים שלו לא יעשה אהוד ברק כל כך הרבה כסף אצל החמאס כמו שהוא חוגג על חשבון תקציב המדינה שלנו. במצב עניינים כזה, אין לו שום אינטרס להצטרף לחמאס.
כתוב תגובה ל- הינשוף העיוור
לפי דבריך
  מד' ליונה עיוורת   25/07/08 17:49
הוא גרוע יותר מהחמסניק הממוצע. שכן, החמסניק רק מבקש להרוג את קורבנו היהודי ואילו אהוד ברח מבקש לעשות קופה אגב מסירתו לחמסניק. את הכסף הוא לוקח לעצמו ואת מלאכת ההרג הוא מותיר לבני בריתו ברשות.
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
אתה צודק בהחלט
  יאגו   25/07/08 22:41
אנשי החמאס ישרים והגונים. הם מודיעים בפרהסיה שכוונתם להרוג את כל הגברים היהודים ולשבות את הנשים היהודיות. כל הכבוד להם.
לעומת זאת, אהוד ברק מנהל את פעילותו במחשכים, תוך שימוש בתחבולות עורמה והסוואה. הוא מתחפש לפטריוט ישראלי. לאמיתו של דבר, הוא עושה בדיוק ההיפך. מוכר אותנו לאירגוני החבלה וכנראה מקבל תמורה נאה על כך. עדיף לי חמסניק ישר על בוגד במחשכים.
כתוב תגובה ל- יאגו
8
רמון, פרס, בן אליעזר..:הקשיבו
  ברק, אולמרט, לבני   25/07/08 13:38
כספך היה לסיגים סבאך מהול במים: {כג} שריך סוררים וחברי גנבים כלו אהב שחד ורדף שלמנים יתום לא ישפטו וריב אלמנה לא יבוא אליהם
כתוב תגובה ל- ברק, אולמרט, לבני
9
גילוי האמת