News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 471,430  סלולר - 568,000
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
מבקר המדינה ואנשי משרדו ראויים לתשבחות על בחינה בזמן אמת של היבטים חשובים ביותר במאבק בקורונה - אבל עיקר חסר מן הספר: אחריותו של הדרג המדיני    בין אם הממשלה והעומד בראשה פעלו כראוי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין  |  
ברית-המועצות הייתה הוותיקן של המפלגות הסוציאל-דמוקרטיות במערב ובישראל    החתרנות הקומוניסטית הפכה להיות לגורם חשוב בתרבות המערב וגם בישראל    התנגדות בארה"ב למעורבות אמריקנית במפרץ ה...
"בדור הבא מרבית האנושות תעסוק בלימוד, העשרה עצמית ותחביבים". מרגלית בחצר ביתו 
 [צילום: דוד חרמץ]
דוד חרמץ
כך זוכר ינקי מרגלית, מייסד ומנכ"ל חברת ההיי-טק 'אלדין' אותה עזב לפני כעשור. הוא הגיע לאן שהגיע, למרות שהוא נטול תואר אקדמי ולא ברור אם יש לו בכלל זכאות לבגרות. הוא מאמין שהקורונה ת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חגים ומועדים
מאת: פורומים  |  28/10/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
פחות חלב
  פר שימשון   5/10/20 23:38
משק החלב מתוכנן בשיטות שונות ברוב העולם המערבי זה פשוט עניין חשוב מדי להשאיר אותו לכוחות ה"שוק החופשי" חלב זה לא נעליים או צעצועים מסין, תיכנון הוא לא בהכרח הסיבה ליוקר המחיה, החזירות נמצאת גם בשוק החופשי. כל עניין קיום הקשרים הפוליטים שהחקלאים יצביעו נכון הוא קישקוש גמור, מדובר ב 1000 רפתנים אביתר.אתה בדרך כלל כותב לעניין, הפעם נסחפת.
כתוב תגובה ל- פר שימשון
+
חבורה של מטומטמים
  קובע   22/05/20 16:35
היו צריכים לפוצץ את המסגדים האלה מיד עם שחרור הר הבית. במקום זה תקעו אותנו איתם חמורים מטומטמים
כתוב תגובה ל- קובע
+
גם אל קפונה ידע לכתוב...
  עזרא מנצור   8/05/20 20:32
אדון נתניהו מדבר כאילו העניינים מתנהלים כרגיל! אבל אנחנו לא שוכחים כי בעוד שנה-שנתיים האיש יוקע, ככל הנראה, כעבריין עם קלון ואולי גם מאסר!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
+
כל זמן שכוונתם המוצהרת
  לא חרדית   29/04/20 06:43
של החילונים במדינה ששילוב של החרדים פירושו בין השאר הטמעות תרבותית זה רק ירחיק ויעודד הסתגרות הדוקה יותר מצד החרדים, ובצדק. וככל שהחילונים יפסיקו לחנך אחרים במקום לכבד את האחר (כפי שהם עצמם דורשים) זה יניע יותר כבוד של החרדים למדינה.
כתוב תגובה ל- לא חרדית
+
ריבלין החזיר
  כרמי   29/04/20 05:38
ריבלין חזיר בר ביבי המלך
כתוב תגובה ל- כרמי
-  כרמי, חלאה שלשולית שכמותך
  דנציג   6/05/20 17:33
כך לימדו אותך להתבטא כלפי הנשיא. תיכנס לשירותים ותגיע אל סיפוקך!
כתוב תגובה ל- דנציג
+
בגידת הערבים
  אליעזר מ   27/12/19 17:31
הערבים מעדיפים לחיות בישראל מאשר ברשות הפלסטינית ומעדיפים את השלום על פני המלחמה. זה מכון עובדית וקולות מתונים מחזקים את התחושה הזו. אבל כשהאלימות גוברת, באינטיפאדה או באוקטובר 2000, הערבים מצטרפים מייד לצד האלים והקולות המתונים משתתקים...
כתוב תגובה ל- אליעזר מ
+
אידיוט שימושי
  אבי מ   19/04/18 08:53
מדובר באידיוט שימושי שמסייע לאויב בכך שהוא מפלג את העם,הוא משתמש בכאבו כדי להכאיב לרוב הכואבים,אם הוא חושב שהוא מספיק הגון, שלא יקבל את פרס ישראל, אולי ראי שיקבל פרס בשם ערפאת נשמתו זבל.
כתוב תגובה ל- אבי מ
+
תודה למר נתניהו ראש הממשלה
  עטרה שגב קלימי   8/03/15 13:05
עד עתה חשנו אזרחיה המזרחיים הערבים העליה הרוסית וערבי ישראל כי שם בוועדה ישבו אנשים שהידרו אותנו מטקסי יום העצמאות , ראש הממשלה היקר נלחמת עבורנו המזרחים הנשים ואזרחיה הערבים של המדינה כדי שלא נודר , ועתה נחוש עצמני שותפים מלאים באירועי יום העצמאות משום שהמאבק שלך נשא פרי אני תקווה שגם בפרסי ישראל נגיע לאותם השגים שישנם במרחב האזרחי הכללי , אבל על עובדות אין מה להתווכח נצליח להשיג זאת רק בזכות היותך ראש ממשלה לקדנציה נוספת
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
-  עטרה, מעולם לא הייתי סבורה שאת
  חרטרה רגב מליקי   7/05/20 07:25
אישה חכמה, והערצתך את הביבון מבלפור מעידה על כך.
כתוב תגובה ל- חרטרה רגב מליקי
-  ביבי ענק, חכם וגם עושה טוב
  עחרה רגב קמילי   6/05/20 17:39
לנשים איתם בגד בנשותיו החוקיות. אני הייתי מוכנה לשכב על הגדר בשבילו...יחד איתו.
כתוב תגובה ל- עחרה רגב קמילי
-  עטרה, מעולם לא הייתי סבורה שאת
  שמחה חן   1/05/20 22:55
אינטליגנטית, והתגובה הזאת שלך מחזקת את דעתי.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
-  מ4.11.1995שולט כאן נתניהו...
  ישראל שסועה מתמיד   29/04/20 10:42
}}} מ1988נתניהו בוחש בליכוד ובפוליטיקה הישראלית. מ4.11.1995 נתניהו שולט בישראל שהפכה למדינה שסועה ומפולגת. ===נתניהו לא באמת ישראלי הוא אמריקאי=== נתניהו אימץ המלצות פינקלשטין ז"ל שיסוי ופילוג מובילים לשלטון.
כתוב תגובה ל- ישראל שסועה מתמיד
-  }}}די ביבי!סע הביתה לאמריקה.
  די לשיסוע ופילוג!   8/10/19 20:38
{{{ בנגמין ניתאי נתניהו לא באמת ישראלי. 13שנים ראש ממשלה וישראל הופכת אט אט למקום בלי תקוה ועתיד. ישראל מפולגת ושסועה =ישראל לא עם אחד=
כתוב תגובה ל- די לשיסוע ופילוג!
-  הליקוקים שלך לראש הממשלה
  הניה פינטר   10/05/19 10:56
גורמים לי לקבס. המתיני עד להרשעתו במשפטיו, ואז תוכלי ללוותו למעשיהו.
כתוב תגובה ל- הניה פינטר
-  אכן! ראש הממשלה הטוב ביותר.
  משה מיכאל   19/04/18 09:12
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
-  הגב' עטרה קלימי
  מחמוד עבאס   1/05/17 02:06
שאלתי פשוטה גברתי :באומנם חיה את במדינת ישראל או שמה התעוררת ואת במדינה אחרת ובזמן שונה?
כתוב תגובה ל- מחמוד עבאס
-  מחמוד עבאס יחסית לסוריה....
  הגועש   1/04/18 16:42
ולעוד מדינות ערביות אתם חיים כמו מלכים אבל אתם כרגיל ביד אחת לוקחים מכל הטוב שיש במדינה וביד השניה עושים את הכל כדי להרוס את המדינה. ותגיד לי מחמוד עבאס המדוכה היכן יש מקום בגלובוס שיש מוסלמים ואין טרור.
כתוב תגובה ל- הגועש
-  עטרה כאן ביביהו, תבואי גם מחר.
  סחלה   13/03/17 05:06
איזה כיף לי.. אני עושה עליכם מהמקפצה.. ואני לא צריך לנקות את עצמי בעצמי, תמיד יש מי שינקה..
כתוב תגובה ל- סחלה
-  עטרה, מהמגיבות היותר דביליות
  ברכה נורדאו   19/12/16 20:46
באתר. תחזרי למרוקו ומהר!
כתוב תגובה ל- ברכה נורדאו
-  את עמוק עם הלשון. קחי אוויר...
  עזרא מנצור   12/05/16 20:30
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  what d f....ck
  jj   12/05/16 14:32
are you on something????????????where are you in New Hamshire
כתוב תגובה ל- jj
-  תגובה מושתלת
  כמה כסף?   22/04/15 15:40
כתוב תגובה ל- כמה כסף?
-  תשלפי את לשונך מישבנו של ביבי
  עזרא מנצור   22/04/15 13:35
מה פשר הליקוק הזה לראש הממשלה?... כדאי לך, גב' קלימי, לשמור את האנרגיות לדברים מועילים יותר!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  אדם ליברלי כביכול
  אורי231   2/06/19 14:54
מעניין שדווקא כל אלה שחושבים את עצמם ליברלים ופתוחים לכל דעה, נעשים כלבי תקיפה והעלבה וביוש של אלה שלא חושבים כמותם ומעזים, רחמנא ליצלן, להביע דעה אחרת. באמת מוזר שיש חופש הדיבור במחנה השמאל אבל -- צריך להביע רק את הדעה "הנכונה" !!!
כתוב תגובה ל- אורי231
-  תברח מפה לברלין אתה לא רצוי במ
  ירדנה   22/09/17 10:00
במדינת היהודים זקוקים לאוהבי העם והארץ ...מי שמטיף לשנאה ונגד מי שהעם בחר מקומו בין הגרמנים או במדינה אחרת ולא להנות מפירות עבודתו הרבה של נתניהו שצריך להלחם גם במסיתים כמוך וחבריך ..נתניהו פה להישאר עד סוף הדורות כמו אמר הרבי מלובביץ
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  מנצור מוזמן למרתף5- VIPבג'הנם!
  ע_הראל   7/12/15 23:58
זהו מקום הכבוד שזוכים לו בד"כ המצטיינים בשנאת נתניהו. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  גסות רוח=שמך מעתה"עוקא מנחוס"!
  ע_הראל   13/09/15 10:53
הנ"ל עבר קו אדום מבחינת גסות הלשון והרוח; לכן כולנו באתר שנגעלים ממנו נקרא לו (במקום ע.מ.) מעתה "עוקא המנחוס".
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  משמעות החופש
  אורי פ   23/04/15 10:46
כל אחד דוחף את לשונו/ה לאן שחפץ/ה. אתה יכול לקלל אחר יכול לקלס. לכן חופש הבטוי קיים באופן דווקאי ביותר.
כתוב תגובה ל- אורי פ
-  עקור את לשונך הגסה
  שוחר-שלום   22/04/15 21:16
איש רע וחסר רגש אתה.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  נתניהו
  דוד לוי   22/04/15 04:53
עטרה האם את חולמת?
כתוב תגובה ל- דוד לוי
-  צרות מוח ולקקנית עכוז
  ע. בן-יוסף   11/04/15 03:15
לקרוא ולצחוק מצמצום תבונתה של זו שבורכה במוח שגודלו כגודל ענב שכווץ וצומק - ולא נותרה בו טיפת מיץ שכלי...
כתוב תגובה ל- ע. בן-יוסף
-  בא נניח שאתה צודק ..
  mozer   29/04/20 14:06
מה אפשר ללמוד מן ההערה שלך ? 7ח הרבה כינויי גנאי - מה שלבטח לא ישכנע את הכותבת . אם כן מה הרווחת ? למה טרחת להגיב ?
כתוב תגובה ל- mozer
-  בא נניח שאתה צודק ..
  mozer   29/04/20 14:02
כתוב תגובה ל- mozer
-  הפוסל במומו פוסל, עלוב שכמותך
  מוטי1   29/04/20 07:34
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  ביביסטן
  תימוני   23/04/19 14:33
חחחחחחחחחח חזק עוד לא יצאה ממצרים תקועה שמה במדבר המצרי עם המצה ביד
כתוב תגובה ל- תימוני
-  השמאלנים לועגים למי שמפרגן
  אורי9812   23/04/18 21:02
השמאלנים הם דוגמה למי שאינו מוכן אפילו לשמוע את מי שיש לו דעות שונות. השמאלני מלגלג ומבזה את מי שאינו חושב כמוהו. לעומתו הימניים, האנשים שבוחרים הנהגה ימנית ה- הדמוקרטים האמיתיים. מוכנים לשמוע, וגם להשמיע כמובן את דעותיהם. אני אחד מהם.
כתוב תגובה ל- אורי9812
-  לשון ארס במקום כיבוד האחר
  תומס   11/05/16 19:28
כבדו את האחר גם אם דעתו אינה כדעתכם אחרת ממה אתם שונים מבעל חי ללא מוח .
כתוב תגובה ל- תומס
-  מחרף ומגדף
  מודד מוח   11/05/16 10:16
לע. בן יוסף אין טעונים רציונליים - לכן הוא פוער פה כתגרן בשוק .(המשל לא מוצלח .מעולם לא שמעתי תגרן בשוק עם שפה כמו של ע.בן יוסף )
כתוב תגובה ל- מודד מוח
-  גסות רוח ושנאת חינם
  אלון לוי   23/04/15 09:18
זו הבעיה המרכזית במדינת ישראל 2015
כתוב תגובה ל- אלון לוי
-  חד ערוציות במחשבה היא שלך!
  לאורך שנים!!!   23/04/15 09:08
אתה ידוע שאינך מאוהדי נתניהו, והתוצאה שאתה בז לכל אחד אחר שדעתו שונה משלך. גם הפסקת לכתוב כאן באתר בגלל שאנשים ניסו להראות לך שיש דרך אחרת או אמת אחרת. אבל אתה הוכחת מכולם שאתה לא מסוגל לחשוב אחרת וגרוע מכך, אינך מסוגל לתת לאחרים יחשבו אחרת ממך, לכבד דיעות של אחרים !!! . בהתבוננות לאחור, אתה מבין שאתה שייך למיעוט? אחר הבחירות? ארז ביטון המשורר מקבל את פרס ישראל! הפעם זה בזכות החלונות שנתניהו פתח והוכיח שאפשר גם אחרת. יבורך ראש הממשלה נתניהו. ( כדי שלא תמשיך לתייג, אני אשכנזי,וכל משפחתי, אנשים שסיימו ללמוד באוניברסיטה עם מקצועות חופשיים, אנשים חילוניים ובכל זאת כולנו הצבענו עבור נתניהו, כי אין מנהיג אחר.)
כתוב תגובה ל- לאורך שנים!!!
-  שנקירה הרע במיעוטו או רובו
  לשון וורודה   17/04/16 21:29
שמסלקים את שיעורי האזרחות מבית ספר עממי רוב מצבאי הליכוד שלא מגיעים לתיכון לא יודעים מה זו דמוקרטיה וגם לא ידעו שנאמר גם תולעת בחזרת חושבת שזה המקום הכי מתוק שיש
כתוב תגובה ל- לשון וורודה
-  דגנרט.
  בבון זה קוף   10/05/15 11:04
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
-  שיר כיפורים ל קלינסקי
  ב.ל   23/09/15 11:04
מתי איתן קלינסקי יעשה את חשבון הנפש שלו כדבר הנביא

מתי יפקח איתן את עניו
ו קלינסקי את אוזניו
האיש נעול ככסיל
כאסיר בתאו אינו רואה ואינו שומע
כמיסיונר באמונתו כך קלינסקי באיוולתו
מטיף רעל ושנאה כ-קאפו לעמו
חנפן מתרפס לאויבו רודף נפשו
כאיש בער לא ידע וככסיל לא יבין
את גדולי הרוצחים יעריץ סטאלין ועארפת יוקיר
ובצדיקים יתעמר כך חושב היהיר
לדמוקרטיה ולחופש יבוז
לעריץ לדיקטטור ישתחווה
את עמו עם קדמון מני עמים ביזה
העריץ וסגד לעם לא היה ולא נברא
בעניו כל ערבי דגול וכל עברי בזוי
אימץ כל שקר אחז כל בת קול אם יצאה מישמעאל
זנח דרך אביו ותורת אבותיו לא חפץ
הלך לרעות בשדות זרים אימץ תורת כוזרים
לכן כסוכה עזובה כנביא שקר ביום פקודה
כך יהיה איתן עינו רואות וכלות עמו גדל והתחזק
רענן וחכם צומח וגועש מילא אסמיו בר וביתו צהלת עוללים
לא ירא מאש ביום ולא ידאג מבוגד לילה
ארור השקרן וארורה משנתו לדראון עולם
כתוב תגובה ל- ב.ל
-  ב.ל משורר מבוזבז
  ב.ל משורר מבוזבז   1/01/20 07:19
כתוב תגובה ל- ב.ל משורר מבוזבז
-  אתה מתחזה וכדאי שתפסיק
  ב.ל   22/03/16 19:08
כתוב תגובה ל- ב.ל
-  יגעל, שנאתך לביבי מוציאה אותך
  מגיב ותיק   22/09/15 15:04
מדעתך, לך לעשות תשובה
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
-  לא יכול להוציא אותך מדעתך.
  בבון זה קוף.   11/04/16 00:15
חסר דעת בור עילג. כבר אמרה המעושרת היפה: בבון זה קוף.
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף.
-  ועכבר גטו הוא rat
  גרמני נאור   22/04/19 22:14
הגרמנים אפילו עשו עליכם סרטים -
כתוב תגובה ל- גרמני נאור
+
ספרו של כותב המאמר צבי גבאי
  מבין   10/05/17 21:52
אפשר לקרוא פרקים מספרו של צבי גבאי מבגדד בנתיבי הדיפלומטיה באתר סיפורים של יהודי ארצות ערב בו הוא מספר גם על החיים בבגדד לפני העלייה ההמונית בשנת 1951
כתוב תגובה ל- מבין
+
לא מעניין אותי
  ברברה123   3/05/17 13:43
תנו לנו מנוחה מהרב הראשי ומהחרדים ומנתניהו ואשתו תעטפו את כולם בנייר עיתון. די רוצים לחיות במדינה ולא בבית משוגעים
כתוב תגובה ל- ברברה123
-  ברברה בית משוגעיםפ בשבילך
  צורי   24/05/17 14:19
היא תחנת התרעננות.
כתוב תגובה ל- צורי
+
ערוץ 20, ערוץ המורשת, משדר
  יובלשםתפוס   1/05/17 11:19
תעמולה ימנית לאורך כל השנה על אף שזה לא הייעוד שלו ולא על זה קיבל רישיון, זאת אומרת שתושבי ישראל שרוצים לראות ערוץ מורשת נתקלים בערוץ פוליטי. בניגוד לערוץ הערבי שמן הסתם לא זוכה לחיבוקים של פוליטיקאים מהשלטון, ערוץ המורשת זוכה לתמיכת הפוליטקאים כדי לשנות את ייעודו כדי שיוכל להמשיך לשדר תעמולה ימנית, גזענית, מסיתה ומפלגת
כתוב תגובה ל- יובלשםתפוס
-  והשנאה שמטפטפים הערוצים האחרים
  לא מפריעה לקהה מח   19/04/18 09:21
כתוב תגובה ל- לא מפריעה לקהה מח
-  שוכנעתי=נעביר ע20 לשובריםשתיקה
  ע_הראל   1/05/17 18:04
כי יש מחסור חמור בתשקורת סמולנית בוגדנית, וצריך אפליה מתקנת. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
אורוול היה גאון
  תרצה   5/04/17 13:01
רק חבל שהסוציאל-דמוקרטים של היטלר חשבו בדיוק כמוהו... "העבודה משחררת"
כתוב תגובה ל- תרצה
-  גם פקידי הבנקים משדרים ללקוחות
  שמין   12/04/17 08:22
כתוב תגובה ל- שמין
+
חג פורים הוא חג פלאי, נסי ואקט
  קורןנאוה טבריה   13/03/17 10:17
חג פורים הוא חג פלאי, נסי ואקטואלי בכל דור ודור - ומה נורא שלא בכל דור קיים המרדכי של המן - וזה מה שקרה לדור יהודיי השואה באירופה הנאצית: כשמרדכי היהודי התחפש למרדכי הציוני ושכח מה זה להיות יהודי כשהעז למרוד ולהמיר את דת היהדות בדת הציונות כאן בארץ חמדת אבות? נס הפורים: 'ונהפוך הוא' לא התרחש, לאסוננו ויגוננו על יהדות אירופה - כי לא נמצא המרדכי היהודי שיושיע אותם מציפורני המן הצורר-תורן היטלר מאותו הזרע של אגג העמלקי. כזכור, את מרדכי הציוני, יהודיי הגלות באירופה עניינו אותו כ:'אבק אדם כלכלי בעולם אכזרי' וכל כולו היה שקוע בהקמת מדינה ל'יהודים' החדשים המחופשים לציונים למען מדינה חדשה ככל העמים ונקייה מיהדות ויהודים גלותיים - אותם תיעב בגלוי מרדכי הציוני תכלית התיעוב. ולראייה מתוך עדותו של מרדכי (דויד) בן-גוריון הציוני: "הציונות אינה מפעל פילנטרופי. א"י זקוקה כיום לא למהגרים סתם אלא לחלוצים. אנו זקוקים פה לטיפוס המעולה...". גם הציוני מרדכי (יצחק) גרינבוים הסביר מפורשות לכל היהודים בגלות: "עז אחת שקולה כנגד מיליון יהודים בגולה...הציונות מעל הכל". ובתגובה לדבריהם של המורדכיים הציונים בא"י הגיב הרב וייסמנדל שזעק מן המיצר': "אם אין עם בלי אדמה - ודאי שאין אדמה בלא עם - ואייה עם ישראל החי? לא באירופה?" וכשנואש האומלל וייסמדל היהודי, שהציל יהודים הרבה יותר מרוז'ה קסטנר המפא"יניק הציוני, לאחר שהבין שהציונים סיכלו את ההצעה של אייכמן בשליחות יואל ברנד:"סחורה תמורת דם" - הטיח הרב וייסמנדל בפני הציונים את זעקתו המצמררת שגורמת לי להתפרק כל פעם מחדש : "ולדם ישראל יש מוכר ובדמי ישראל אין קונה". אתם הבנתם את זה יהודים יקרים?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
אנחנו לא שונאים את ביבי, הוא
  דוד4   24/12/16 12:35
שונא אותנו ולא שם עלינו.
כתוב תגובה ל- דוד4
+
אירועים ונהנים
  גודי   22/05/16 13:01
פורטל מקומות לאירועים הפורטל שלכם לבחירת אולם אירועים מועדף באזור מגוריכם.
כתוב תגובה ל- גודי
+
הבעיה שלא נותר מי שיאמין לו.
  הגוי..   13/05/16 14:58
כתוב תגובה ל- הגוי..
+
יושבת ליד פתח המקעד ומחרבנת.
  בבון זה קוף.   13/05/16 02:02
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף.
+
המלצה
  efratc   21/04/16 14:57
Kampf כל מה שילדים אוהבים.
כתוב תגובה ל- efratc
+
חוגגים עם הטבע
  גודי   21/04/16 11:47
שמורתה - המקום לחתונות קטנות. ממוקם בפארק בצפון ומותאם בצורה מושלמת לכל סוגי האירועים
כתוב תגובה ל- גודי
+
על דא ועל הא
  גודי   19/04/16 13:03
קשקתא - המקום שלכם לדבר ולקרוא על הכל. בקרו אצלנו ותהנו מזמן מענין ושקט
כתוב תגובה ל- גודי
+
הכל לבית
  גודי   19/04/16 12:15
בלוג חמישה נגרים, עוסק בבמידע רב אודות עיצוב וייצור של מגוון רהיטים לבית מבית 5 נגרים. חברה המובילה וידועה באיכות מוצריה.
כתוב תגובה ל- גודי
+
קריאה: נשות כל העולם התאחדו!
  מב"י   8/03/16 22:39

ביום האישה הבינ"ל אני מציעה להקים בנק בשם "בנק הנשים העולמי" וכמו כן להכריז על הקמת "התאחדות בינ"ל של נשות העולם". הרי הנשים מהוות מחצית האוכלוסיה בעולם - ומובטחת לרעיון הזה הצלחה אדירה. כל אישה תקבל מניית יסוד של הבנק בלי צורך להוכחה, שכן ההוכחה המשפטית המכרעת נמצאת בכל מיני מקומות על גופה של כל אישה. כל גבר שנטען נגדו, כי "הטריד מינית" (כלומר גם אם לטענתו המגוחכת ללא כוונה עף מבטו לעבר אחת ההוכחות שעל גופה של אישה) תגיש נגדו "התאחדות הנשים העולמית" תלונה במשטרה המקומית והוא ייעצר מידית. יישלח גם העתק בהול למשטרה הבינ"ל "אינטרפול", מחשש שהעבריין יתחמק מציפורני החוק. הוא לא יזכה לשלווה בשום מקום בעולם עד שייתפס - וייתבע על סכומים של מאות אלפי שקלים, מה שיכניס רווחים עצומים ל"בנק הנשים". ההכנסות יתחלקו שווה בשווה וכל אישה ללא הבדל באשר לצבעה או לדתה תקבל את חלקה. "בנק הנשים" ייהפך ל"בנק לתעשיה" ויקים מפעלים על טהרת הנשים, שבה יועסקו רק נשים שהיו כידוע מקופחות בצורה מחפירה, ובאשר לגברים הנואפים, לא נרחם עליהם, גם אם יתגלגלו בחוצות בשרב ובכפור מנודים וחסרי בית. ואם נצטרך אותם כדי להיות אימהות נאלץ את אלה שהיו פעם יפים וחזקים לתרום לנו בחינם את "זרע הפורענות" הגברי המאוס.
אני מאוד מקווה, שהרעיון יתקבל - ויש לזכור ששום בג"צ לא יועיל לגברים הנואפים המטרידים, שכן רוב התובעות בפרקליטות המדינה הן נשים וכך גם השופטות, ונשיאת בג"צ גם היא משלנו וכמוה הייתה דורית בייניש ...
כל הנשים בעולם התאחדו ויפה שעה אחת קודם...

כתוב תגובה ל- מב"י
+
אין לחברח הכנסת צרות? חיים יפי
  יאיר מטוניס   26/11/15 00:53
אלו הצעות החוק? רעש במימונה? למה כדי לשמוח צריךתלהפריע לאחרים? למה הברבריות. תחגגומעד שעה סבירה אחר כך תאכלו תשתו תצחחקו בלי רעששששש ואני מזרחי משני הצדדים
כתוב תגובה ל- יאיר מטוניס
+
קשישים בודדים
  שרון תמיר   10/09/15 12:11
חח כמה איום שהקשישים הבודדים ברובם אשכנזים שעשו הכל לרדות במזרחיים מקום המדינה היום נשארים לבד בבית,אני חושב שזה סופם של היודנרט פעם דחפו את אחיהם לתוך הכבשן והיום חיים בכבשן של בדידות,על זה נאמר כול כלב יבוא יומו
כתוב תגובה ל- שרון תמיר
-  אין גבול כנראה לטיפשות
  בן יוסף   10/09/15 14:09
אין מצליחים להכניס בארבע שורות כל כך הרבה רוע וטפשות?
כדאי לך להסתכל בראי לפני כתיבת תגובה שכזאת.
כתוב תגובה ל- בן יוסף
-  10+
  דודוקL   22/02/16 12:29
כתוב תגובה ל- דודוקL
+
בעל תפילה עם נשמה
  תפילה למשה   25/08/15 13:26
שלום רב, אנו מתפללי בית הכנסת תפילה למשה שבבני ברק מחפשים בעל תפילה ירא שמים לתפילות הימים הנוראים הבלע"ט. רב בית הכנסת נפטר בפתע ואנו המשפחה והמתפללים מבקשים לפנות לציבור בעזרה במציאת בעל תפילה לחגי תשרי. זהו בית כנסת עתיק וקטן בבני ברק, צנוע ונחבא אל הכלים. נודה לכל מי ישכול לעזור. בתודה
כתוב תגובה ל- תפילה למשה
+
תתעסק בשחיתות.זה לא התחום שלך
  אורי ציון   7/05/15 10:18
כתוב תגובה ל- אורי ציון
+
יום העצמאות בעיניים חרדיות
  חרדית זאת אני   24/04/15 12:59
אני בדרך כלל לא מגיבה אבל פה הייתי חייבת.מאד כעסתי על הכתבה הזאת!אתם לוקחים קבוצה קטנה ומאד קיצונית של חרדים וחושבים שככה כולם.כמה פעמיים שנגיד את זה לא תבינו. אני חרדית ואני חגגתי את יום העצמאות בדיוק כמוכם! עשינו על האש,שמחנו שיש לנו מדינה,יצאנו לטיול וכו.. אני מבקשת לפחות מהקוראים-אל תחשבו שכל החרדים כאלה!כי בכל קבוצה יש יוצא מן הכלל!
כתוב תגובה ל- חרדית זאת אני
+
מה עלה בגורלה של שורת המתנדבים
  אליהו חיים   23/04/15 17:30
פלא הוא שהעצבני שהיה ממייסדי שורת המתנדבים שלחמו בשחיתות של מי מימסד מפא״י אינו מזכיר אף במילה אחת את השחיתות האוכלת בכל פינה. לא שטחים, לא התנחלויות, לא ארץ ישראל השלמה,ולא הקו הירוק, רק שחיתות היהודים וממשלה של שרים גנבים רק אלו יגרמו לנפילתה של מדינת היהודונים. לא ביבי ולא מיס פיגי הם דוגמה למנהיגות, וכל עוד ינהיגו את העם הזה דמויות כמו ביבי ,בוזי, ברק ושות׳ לא תהיה תקומה 68 שנות עצמאות הן פסיק קטן בהיסטוריה ,ביבי יכול להפחיד עם הערבים והאיראנים, הוא יכול להזמין את יהודי העולם לישראל, רק דבר אחד הוא עוד לא למד כפי שאומרים בחסידות ״חושך לא מגרשים עם מקלות,מדליקים את האור״ ביבי הוא לא זה שידליק כאן אור, הוא יודע להדליק מדורות.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
-  נכון, שומרים עלינו לא בזכות בי
  מלי מלי   24/04/15 18:01
שומרים עלינו לא בזכות ביבי או בוזי, אלא בזכות הרבה יהודים טובים ופשוטים שעושים טוב.
כתוב תגובה ל- מלי מלי
+
איפה שלא רוצים אותך- לא תהי ה
  יוסי פרלשטיין   23/04/15 14:54
צר לי מר מעולם- ורק מפני השם אני נמלא יראת כבוד בכנות, מועלם נושא תכנים מהותיים בערבית מעבר לתלמיד חכם במקורותינו. אבל לא בעניין איכותי מדובר אלא לגיטימציה , בדחיה סטיגמה, בהנה לעומק השל הדברים במרחב הסטורי שיש לכל אחד מאיתנו. אינני יודע במה מתבטאת איכותיות- אני למשל לא סחלב, אבל גן ם לא קוץ ודרדר וחרול- הייתי סביון קטן וזאת היתה איכותי אבל לא הכל תלוי בעמדה של האדם- צריך גם סביבה אותנטית ומגבה ומגוננת שלא תמיד קיימת, ואדם שנותר מו מעונת המדינה לא תמיד נוכחי שהיא רוצה בו. איכות גם דורשת תשומת לב, טיפוח, אחיריות וזהירות, אז במילותיו של הרמן הסה" מתחת לגחגל" שהמוטו מפרקי אבות" גלחגל הוא שחוזר בעולם" כך במקור העברי של נושא פרס הנובל לספרות 1946 הרבה כמנחת כבוד לספרות הגדולה שנאנסה- אני לא יודע מה בכיינותה של המעולבת אבל אתה חורץ כמפלח באסחת מרסק לבנת אבן יפני מבלי לקחת בחשבון שלא רק אדם קיים עם עצמו אלחא מרקם רחב מאוד שלא תמיד איכותי ולרב כדי להתקבל ולהמריא בו זה יותר לשקוע בבצה בתוך נפיחות ג'אמוסים מאשר להמריא.אם הכל היה תלוי בי החברה סביבי היתה מקבלת רק אישרור לאיכותה אבל היא לא היתה כזאת. אני לא אמזער בכיינית שמא היא כנראה מאיר על אכזריות, עריצות אגשית ו-או טיםפולית. לא קוטל על הסף.
כתוב תגובה ל- יוסי פרלשטיין
+
אסירים ביטחוניים
  sirg   23/04/15 07:50
אם במקום ללמוד תארים ולבזהז לנו מים בבוז בבתי הסוהר,יכלו המחבלים לעבןד כצה שעות עם זכויות ולחפור לנו מננרות משוכללות כמו של עזה ועוג-היום היו לנו רכבות תחתיות.עולם שלישי.הרי אנו דליליים תמיד-אז עוד קצת.
כתוב תגובה ל- sirg
+
מנהל התחנה החבלנית על מנהליה
  צורי   22/04/15 15:20
ושדרניה צריכים היו כבר לאחוז במכתבי פיטורין. אני מקוה שבג"ץ אין בדעתו אם כי בבג"ץ לעולם אין לדעת יבוא ויטען שלא נעברה כאן עבירה שמחייבת את שליחת של המחבלים בתחנה לכל הרוחות.וזה עומד בגבולות החוק שזה הרבה יותר מדאיג מהמחבלים הללו.
כתוב תגובה ל- צורי
+
אין ענישה והחוצפה עולה
  1א לנצח   22/04/15 09:17
לאט לאט הבינו החלק הלא ציוני בערביי ישראל שאין ענישה. לכן - מנפצים אנדרטאות מחללים קברים צועקים בצפירה ומחרבנים על המדינה. אם לא תהיה כאן אכיפה וענישה חמורה אין לצפות לשינוי. עצוב לי.
כתוב תגובה ל- 1א לנצח
+
קלימי אנשים עלובים חשים עלובים
  עזרא מועלם   3/04/15 00:50
ואנשים איכותיים חשים איכותיים. את הבעיה עם תחושת העליבות שלך איש לא יכול לפתור עבורך. זה משהו שאת צריכה לפתור עם עצמך. אם את חרוצה פתוחה ללימודים ואחת שיודעת לתכנן את חייה וחיי משפחתה תגיעי רחוק ותוכלי לחוש בערכך. אם את בכיינית נוטה להאשים אחרים במצבך העלוב עצלנית וטפילה תרגישי רע ובצדק. ביבי מוכשר ככול שיהיה לא יכול למכור לך כלום חוץ מהבטחות נבובות בימי בחירות לפיהם בכוחו להפוך כל צפרדע לנסיכה וכל קרפד למלך.
כתוב תגובה ל- עזרא מועלם
-  מעולה ונכון מאד. תבורך
  ברוריה מקרית מוצק   22/04/15 12:41
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית מוצק
-  נבצר מבינתי...
  אדיר 1   21/04/15 17:25
נבצר מבינתי מדוע הניסוח של עטרה קומם אתכם. גם אם מליצי לטעמכם למה להעליב ??? כך היא חשה וזו זכותה המלאה להביע את תחושותיה. אם יש לך השגות על התוכן בטא אותן בלי להעליב ובלי להתייחס לגוף הכותב...!!!
כתוב תגובה ל- אדיר 1
-  קצה נפשנו בהזויים. האם כלל
  צורי   22/04/15 09:33
ניתן לתת הסבר הגיוני לגיבוב ההבלים הזה מבלי לקשור זאת בעליבותה או חוסר בינתה האלמנטרית של הכותבת?
כתוב תגובה ל- צורי
+
בתגובה לסקירה
  סיידוף מזרחי רחל   24/02/15 11:29
יפה כתבת בלפור רק שכחתה שאחד הנינים של המן הוא הומיני שפרושו המן, כמו שחנה קוראים לה חניתה בזמנינו וכו.
גם הוא רוצה להשמיד ולאבד את כל היהודים בעת החדשה אז ויזתה כבר לא כל כך מסוכן כמו הומיני שהוא ההמן להתראות רחל
כתוב תגובה ל- סיידוף מזרחי רחל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
מוצרי חשמל המחסלים כ-99% מהחיידקים
[צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |