s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשת רצח רבין
מאת: פורומים  |  25/04/2024
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
לי זה לא ברור
  ד"ר עדי ירדן   6/06/23 09:56
אני דוקא מאמין שיגאל עמיר רצח את יצחק רבין. לא סביר בעיני שאחרי שיגאל עמיר ירה ביצחק רבין, מישהו במכונית החליט לירות כדור נוסף על רבין מטוָח אפס. אכן יש קושיות משמעותיות ביותר על הגרסה הממלכתית. גם יש הוכחות מוחלטות לעובדה שהשב"כ ידע על כוונתו של יגאל עמיר לרצוח את יצחק רבין: א. השב"כ מודה שסוכן שלו, אבישי רביב שוחח על כך בפומבי עם יגאל עמיר. לשיחות אלו יש עדים רבים. ב. השב"כ הציג בפני ראשי מועצת יש"ע תֵאור של רוצח פוטנציאלי שתאם לגמרי ליגאל עמיר. מה השב"כ החליט לעשות עם כוונותיו של יגאל עמיר לרצוח את יצחק רבין? מדוע הוא לא מנע זאת? מדוע בשעת אמת אנשי השב"כ לא ירו ביגאל עמיר? אני מאמין שהיתה להם דרך אחרת למנֹע את הרצח, אבל דרכם נכשלה ואת המחיר כולנו משלמים עד היום.
כתוב תגובה ל- ד"ר עדי ירדן
+
לא לשכוח את אלטלנה
  שמחה חן   3/11/19 07:04
מי נתן הוראה לרצוח את יושבי אלטלנה וגם חלק מהאנשים קפצו למים כדי להינצל,וירוס בהם במים חסרי אונים.לא נשכח
כתוב תגובה ל- שמחה חן
+
תגובה
  צנחן   3/11/19 03:36
קשקשן מהמחנה הלבן.
כתוב תגובה ל- צנחן
+
אז יגאל קם בבוקר ועושה טלפונים
  Xenon   14/08/19 11:31
כאילו שאין עליו פיקוח צמוד , הוא גם בטח הקליט את השיחה עם ה״צל״ כדי שהיא תתפרסם בכלי התקשורת…
זה בדיוק כמו שאהוד ברק ביקש לעצמו ״רק״ את המקום העשירי מתוך גדלות נפש ולא חלילה מהמחשבה שלא יזיק שתהיה חסינות במידה ואפשטיין יתחיל לזמר
די לבלבל לנו את השכל
כתוב תגובה ל- Xenon
+
מה שבטוח- לא עמיר רצח את רבין
  אמת הוסתרה מהצבור   8/12/18 19:25
גם לדליה יש שאלות קשות וגם ללאה רבין שכבר לא איתנו, היו תהיות. מי באמת הרוצח? אומר רק זאת: רבין ככל הנראה נרצח מפני שהחליט לסגת מתהליך אוסלו. כל אדם בר דעת מבין שיגאל עמיר מאחורי גבו לא יכול היה לירות ברבין מקדימה, בחזהו... ומדוע לא נתנו ללאה רבין ללוות את בעלה הפצוע לבית החולים? למה הרחיקו אותה אנשי השב"כ בכוח? ואיך העיד איש שב"כ על רבין שזינק למכונית, אם כבר היה פצוע אנושות באותה עת! ומרים אורן שעמדה בסמוך העידה מייד כי רבין לא נפגע! ואיך יתכן שבמכון לרפואה משפטית פשוט השמידו את התיעוד של ניתוח גופתו? מישהו בממסד מזלזל באינטליגנציה של התיבור ושל משפחת רבין.
כתוב תגובה ל- אמת הוסתרה מהצבור
+
צדק
  חיים ו.   4/11/18 04:58
אתה צודק אך אין מידהו בשמאל שיצדיק אותך. בשל בריחתם הנצחית מהתמודדות עם האמת ומשמעותה אין מתנגדים להדתה, מהחשש שמי שילמד קצת יהדות יקלוט במהרה שהסחורה שלהם מיותרת ושקרית.
כתוב תגובה ל- חיים ו.
+
ימין יקר, לא ליפול למלכודת, ול
  קורןנאוה טבריה   3/11/18 15:24
ימין יקר, לא ליפול למלכודת, ולא להתנצל על רצח והסתה שבוצעו ע"י אחרים - לא מהימין! מר הנגבי תזכור שהרצח המתועב היה בעוכריו של הימין תחילה, השמאל שמת אידאולוגית באוסלו, ושורד פוליטית ורוקד על הדם רק בזכות הרצח שמנע מרבין לבטל את תרמית אוסלו במו ידיו! הימין לא אשם שהשב''כ של רבין וגילון עשו שימוש פוליטי מחליא בסוכן פרובוקטור נגד הימין לצורך הון פוליטי - דיר-בלאק כבוד השר, אם תחליט חלילה להתנצל, תדגיש שזה על דעת עצמך, כי רוב הציבור לא יסלח לך!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  מטה ברשות צחי למיגור יצחק רבין
  יוספוס פלוויוסמטה   19/10/21 12:17
ראש השב"כ ביקש מנתניהו כבר בשנת 1993 להפסיק הסתה פרוע נגד יצחק רבין,אבל נתניהו רק חייך... המטה של נתניהו ובתכנון של צחי הנגבי "פעל ביעילות".
כתוב תגובה ל- יוספוס פלוויוסמטה
+
רצח רבין=מפריכים את השקרים ומד
  קורןנאוה טבריה   3/11/18 14:31
רצח רבין=מפריכים את השקרים ומדברים עובדות=23 שנה לעלילת הדם התורנית נגד הימין והעומד בראשו=לא עוד! 23 שנה ל'פספוס', של הסוכן-פרובוקטור בשירות ממשלת רבין אבישי רביב, ב'פעם השלישית' למנוע משותפו באירגון אי''ל יגאל עמיר, לפגוע ברבין = והימין אשם? מר שבס, להזכירך, בסרט הזה היינו בעלילות הסיזון, ובעלילת דם''המרד'' שקדמה והכשירה את הרצח ב'אלטלנה' - ובעלילות הדם ארלוזורוב וקסטנר נגד הרוויזיוניטים - שבגינן נכפה על בגין לשבת באופוזיציה יותר מ-30 שנה=התפכחנו מאז ולא פלא שרוב הציבור חדל להאמין לכם! מר שבס, השמאל יכול להערים על חלק מהאנשים כל הזמן, ועל כל האנשים חלק מהזמן, אבל השמאל אינו יכול להערים על האנשים כל הזמן=גם לדעתו של אברהם לינקולן=תשכחו מזה, התפכחנו מאז!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
תודה לשמואל פישר כותב המאמר
  לא יודעים את האמת   3/11/18 12:59
רוב הציבור לא יודע את האמת על גישתו של רבין לגבי מדינה פלסטינית.
כתוב תגובה ל- לא יודעים את האמת
-  מי רצח את......
  א-דפנה   8/11/22 13:59
ומעתה נשאל לא רק מי רצח את ארלוזורוב נוסיף גם מי רצח את רבין? תאוריות הקונספירציה חוגגות על הדם
כתוב תגובה ל- א-דפנה
+
יגאל עמיר היה אידיוט שימושי מת
  קורןנאוה טבריה   29/10/18 06:16
יגאל עמיר היה אידיוט שימושי מתועב בדיוק כמו שותפו למחתרת איי''ל אבישי רביב ששימש כפרובוקטור בשירות ממשלת רבין לצורך הון פוליטי - והבאשת המחנה הלאומי והשנאת נתניהו על כל העולם ואשתו. רצח רבין היה בעורכיו של הימין תחילה - משום שהמתועב עמיר חיבל והרס לימין לנצח את הבחירות ב-96' בהליכה ובפער חסר תקדים כפי שניבאו כל הסקרים לפני הרצח המתועב, כתוצאה מהסכמי אוסלו המדממים שריסקו בסקרים את רבין והשמאלנים: עדות לכך שהימין לא נזקק חלילה וחס לשום רצח פוליטי, ובטח לא יצחק רבין, כדי לבטל את הסכמי אוסלו המדממים כשרבין בכבודו ובעצמו שקל לבטלם - גם בגלל שהפרטנר-ארכי-טרוריסט לא כיבד את ההסכם שהוביל לטרור חסר תקדים וגם בגלל הסקרים שחיסלו פוליטית את רבין והשמאל!!! נוח לשמאל לשכוח את ה"פרטים הקטנים'' כדי שהעובדות לא יבלבלו אותם ולא יקלקלו להם כל שנה בפסטיבל לרקוד על הדם! גם לדעתו של פרופ' הרסגור, עמיר היה קשור לשב''כ של גילון ורביב ולראייה: "לדעתי, יש לחפש את הקשר של הרוצח לשב''כ. יכול להיות שיש כאן קונספירציה. מתברר, שהרוצח היה בשב''כ כשנסע לריגה. היו לו מסמכים ועל סמך זה קיבל את האקדח. משמע היו לו קשרים בשב''כ". (הרסגור,'ידעות אחרונות' 12/11/95) הימין לא אשם שהשב''כ של רבין וגילון הפקירו את 'מר ביטחון' בידי 'השמפניה' שלהם אבישי רביב ש'פספס' גם ב'פעם השלישית' למנוע משותפו לפגוע ולירות בגבו של רבין את כדורי הסרק סרק - וביתר-שאת: הימין לא אשם שרבין, חרף כל אזהרות השב''כ מפני ''פעיל ימני קיצוני'' ו''תימני קטן ומקורזל'' - סירב ללבוש איפוד מגן ולצפצף על החוק - אלא אם כן גם רבין היה בסוד ההתנקשות המבויימת? - שמטרתה להשחיר את הימין והבנימין - ומי שרצח את רבין על אמת יכול היה להיות רק מי שמנע ממנו לבטל את הסכמי אוסלו כפי ששקל רבין לפני הרצח, ותשאל את דליה רבין..... וגם לדעתו והרגשתו של מאיר פעיל: "אני מעריך שבתקופה שיצחק נרצח בשלה בו ההחלטה להחליף את הפלשתינים בירדנים, שהם יותר אמינים, ויש לי הרגשה שמי שרצח אותו עשה זאת כי הבחין בכך"! ('מקור ראשון', 11/11/05) האירוניה שברצח רבין היא שהרב בני אלון זצ''ל, שידע שאבישי רביב פרובוקטור בשירות ממשלת רבין והשב''כ, הזהיר את יגאל עמיר, (שנראה בעיניו 'אינטליגנט, נחמד ועדין') - מפני השטינקר והפרובוקטור נגד הימין והבנימין, אבישי רביב, וכך השיב לו עמיר: ''אל תדאג, הרב, אני אמתן את אבישי". ועל האבישי הלז מחפים: בשמאל שלא מעז להעלות את שמו של אבישי רביב היחיד שהדיח בגלוי לרצוח את רבין, על דל שפתותיהם, וגם לא בתשקורת 'החוקרת' ע'אלק- וביתר-שאת במערכת אכיפת חוק סלקטיבית ובררנית - המועלת בתפקידה 23 שנה וכולם יודעים למה? ושותקים!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
למה לא לסלוח?
  כנניהו המיסר   21/10/18 17:07
שלום הרי עושים עם אויבים. יגאל עמיר הוא אויב ולכן צריך לעשות איתו שלום. אני זוכר היטב את הפילוג וההסתה נגד הימין במשמרת של רבין. ארגון איל הפיקטיבי. סתימת הפיות. מניעת התקציבים. דיכוי ההפגנות. נרצחי אוסלו. לא שוכח ולא סולח. רבין ז"ל נרצח ולכן לא נאלץ להתמודד עם תוצאות מעשיו. במותו התכפרו לו עוונותיו. אבל המחנה של רבין ראוי לכל גינוי. והם אינם מכירים בתוצאות ההסתה שלהם. לא שוכח ולא סולח לפושעי אוסלו למיניהם.
כתוב תגובה ל- כנניהו המיסר
+
זה היה רק עניין של זמן
  ישעיהו א   19/11/17 10:01
זה היה רק עניין של זמן - האמת חייבת להתגלות. 18 הוכחות חותכות ועוד עשרות הוכחות נסיבתיות -יגאל עמיר ריצה את עונשו על נסיון רצח, אבל הרוצח האמיתי מסתובב עדיין חופשי. התפנית היתה כאשר תוך בימוי ניסיון התנקשות כושל חגי עמיר החליף את כדורי הסרק לכדורי הולופויינט מתוך מחשבה שבאקדח כדורים רגילים. אנשי השב"כ ציפו שרבין לא יפגע כלל ולכן איפשרו את תנועתו של עמיר במרחב הסטרילי. בפועל היה להם ראש ממשלה פצוע ששומע ברכב את חילופי ההאשמות בין המאבטחים. "זה היה צריך להיות סרק, מי האידיוט שפישל ככה". כך שברכב היו שני עדים להתרחשות. המאבטח יואב קוריאל ורבין. יואב קוריאל נורה ונקבר בליל הרצח בבית עלמין ירקון אך אינו מופיע ברשימת הנפטרים של בית העלמין ירקון. אומרים שהתאבד, אבל קצת קשה להתאבד עם 8 קליעים בחזה, לא? העד השני כידוע נרצח אף הוא.
כתוב תגובה ל- ישעיהו א
+
רבין נרצח בנסיעה למטה השבכ
  יואב קוריאל   18/11/17 22:37
רבין נורה בחזהו בזמן הנסיעה מכיכר מלכי ישראל למטה השב"כ ברמת אביב והגיע למיון איכילוב בשעה 21.52 בנט"ן כשהוא משותק ועם שוק ספינלי. מותו נקבע ב 22.30 בחדר הטראומה מפצע יריה בחזה שריסק את החוליה בגובה D5. זמן קצר לאחר שד"ר גוטמן סיים לתעד את מסמכי המיון נכפה על הרופאים לנתח את הגופה ולהפתעתם נוספו בגופה 2 הקליעים בגב שיוחסו ליגאל עמיר. פרופסור היס אולץ לשכתב את הדו"ח הפתולוגי ולהעלים את הקליע שריסק את החוליה. הרוצח ישב במושב הקדמי לצידו של הנהג דמתי.
כתוב תגובה ל- יואב קוריאל
-  ואיך
  ואיך   18/11/17 23:57
אימללאא אני מתחיל להאמין ברוחות רפאים ותגיד איך קוראים לרוצח שאמרת שישב ליד הנהג.?
כתוב תגובה ל- ואיך
+
שיכתוב ההיסטוריה
  לוי האחד   5/11/17 17:17
מפלגת העבודה בראשות רבין ניצלה את תמימותם של העולים החדשים מרוסיה. אמרו להם: אם אתם רוצים עבודה תצביעו למפלגת העבודה. תוצאות הבחירות היו כמעט חמישים חמישים. ללא קולות העולים לא היה להם סיכוי.
כתוב תגובה ל- לוי האחד
+
העיתונאי ראובן פדהצור ז"ל בתגו
  קורןנאוה טבריה   5/11/17 06:11
העיתונאי ראובן פדהצור ז"ל בתגובה:"...הרי בשב"כ ידעו בוודאות שאירגון אי"ל, המופעל על ידי השב"כ, לא ביצע את הרצח (בחלחול). מדוע הסתירו נציגי השב"כ משרי הממשלה עובדה זואת? ...בכירי השב"כ היו ערים בוודאי למסכת ההסתה שנגד הימין הקיצוני על רקע הרצח הזה, ובכוחם היה לתרום להרגעת הרוחות. אך הם בחרו שלא לעשות זאת. האם אין בכך נקיטת עמדה של ראשי השב"כ לצידם של הממשלה וראש הממשלה בוויכוח הפוליטי המתלהט?". ('הארץ', 19/4/96).
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
עיתונאי ירון קנר בשמו המחתרתי
  קורןנאוה טבריה   5/11/17 05:57
העיתונאי ירון קנר בשמו המחתרתי 'נדב' שואל את רביב יום לאחר הרצח: "עמיר משלנו?" רביב משיב:"כן, והוא מאוד קרוב אלינו". (ידיעות אחרונות, 10/11/95).
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
היה לו צד בטחוני ? מעניין
  ארכימדס_   1/11/17 03:52
כלומר כשהיה רמטכל פיקד על הכוחות לתעלה שניצטוו לא להגיע לתעלה על ידי דיין ? (והיגיעו) או על הכוחות בירושלים "שנוהלו" על ידו ? והלכו למרות כל תיקי המבצעים המוכנים בלא כל הגיון ובלא ניהול ואולי העליה לרמה,שדיין אפילו לא שיתף בה את רבין ? הם בוודאי מתכוונים להסכם אוסלו שהזרים עשרות מחבלים לתוך ישראל עם נשק, והתוצאה המוכרת לחוסר ההבנה הבטחוני הזה..... אז אם נשארו כמה בעלי דרגות צבאיות ,שחושבים שהאיש ההוא היה בעל הבנה צבאית, בניסוח מודיעיני, "כל הסימנים המעידים" מראים שחוסר ההבנה שלהם היא אנציקלופדיה בנושא הצבאי. ופעולתם היא רפלכס מותנה פאבלובי,שמעיד שחוסר ההבנה שלהם ממשיך להדהד בנושא הצבאי. כאן המתופפים ינסו לגנוב את דעת מביני הדבר, ולספר לנו שחצי מהעם אחראי לזה שלא ירדנו לסוף דעתו. ובכן עצוב שכל יהודי מת, ועוד יותר שנרצח. אבל אחרי שאמרנו זאת, הטפשות נשארה טיפשות . ולמרות שאין חוק נגד טיפשות (ונכון שלא קיימת הצדקה לפגוע באף יהודי)...חוסר ההבנה הצבאי של אלו שמזדהים עם פעילותו "הבטחונית " היא שיא הגיחוך
כתוב תגובה ל- ארכימדס_
-  בגלל שיובל רבין טיפש, אין זה
  סובלנות וכבוד   1/11/17 21:23
מתיר לפגוע זכרו של אביו ולא לחפש דברים לגמד את פעלו, גם מישהו שפרשנותו, ואינה בהכרח מדויקת איה חיובית פה ושם.
כתוב תגובה ל- סובלנות וכבוד
+
למי היה ענין לרצוח אותו
  יותם   3/11/16 06:40
שאלה שמדלגים עליה : מי היה מעונין ברצח ? הפוםולאריות של רבין היתה בשפל והיה ברור שלקראת הבחירות נתניהו ינצח. רציחת רבין היא הצלה לשמאל ! "השמאל" הוא ביטוי כללי . עכשיו כששמעון פרס מת . פחות אנשים יחששו מלהצביע על מי שהיה לו אינרס מיידי אישי שראש הממשלה יוחלף. כשדליה רבין אמרה שאיננה בטוחה שהחשדות ביגאל עמיר נכוני , היא ענתה למראיינת מעולם האשה שאינה מוכנה לומר במי היא חושדת. עכשיו אולי תגיד יותר פרטים. HTTP://TINYURL.COM/JDTYRJN
כתוב תגובה ל- יותם
-  לאשים את מחנה הלאומי זה
  ישע.   5/11/17 08:23
עסק משתלם משפחת רבין.מקבלים שלמונים רבים ו חיבה רבה מי דקטטורה תקשורתית פושעת בוגדת לא מעיזים להתמודד איתם כולל ראש ממשלה הבוי לבושה
כתוב תגובה ל- ישע.
-  לא יתכן שפרס היה בקושרים לרצח?
  בבר   13/11/16 22:44
הרי ברור שיגאל עמיר לא הרוצח של רבין. רבין נרצח על ידי אחד המאבטחים במכונית שאליה נכנס בכוחות עצמו לא ירוי ולא מת. סרק סרק.
כתוב תגובה ל- בבר
-  יותם ש קח את הכדורים .
  הפסיכיאטר המחוזי   12/11/16 11:06
רק פסיכופט יכתוב שהשמאל רצח את רבין .
כתוב תגובה ל- הפסיכיאטר המחוזי
-  לא הגיוני? אנו מדברים על
  ב_שמואל   13/11/16 16:24
לא הגיוני? אנו מדברים על חונטה שמאלנים (בוגדים) שהקריבה את חיילי התעלה ב- 73, במטרה שרציחתם תביא שוק שבעטיו מנהיגי מדינת ישראל יאבדו את שפיותם ויחתמו על הסכם כניעה למצרים. העובדה שהפושע פרופ' היס לא בכלא, אומרת שיש מאחוריו גורמים חזקים השומרים עליו שמערכת אכיפת החוק לא תשפוט אותו. יש לזכור שהמסיתים כנגד רבין היו אנשי השב"כ ובמימון השב"כ - בחסות הפרקליטות.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
-  קרן השלום של פרס מטפחת
  סניל   6/11/16 09:59
את קרן רבין של המשפחה.
ככה זה ימשיך

עצם העובדה ההזויה שראש השב"כ התפטר מיד - אומרת הכל. תראה לי פונקציונר שמתפטר...
כתוב תגובה ל- סניל
+
מאיפה טען הארץ את טענותיו ?
  sush   29/11/15 04:21
הם באים לבית משפט בטענה. אומרים לו תביא את רביב כי בלעדיו אין לנו כלום. ואין להם מה להציג לבית משפט ?? שופט נורמלי היה צריך לחייב אותם על ביזיון בית המשפט. באים עם המצאה שאין לה שחר ומבקשים שבית משפט יחייב מישהו ..... בקיצור עושים צחוק מבית משפט !!!
כתוב תגובה ל- sush
+
כל חלל מתמלא..למי שאין אלוהים.
  פסטיבל שמאל בכיכר   4/11/15 16:09
למי שאין אלוהים ..יש את רבין הוא מעולם לא ירה על אף אחד..ואף אחד לא ירה עליו (ציטוט מדיין) אי אפשר להאשים אותו כאינטלקטואל..או הוגה דעות .ומורשת
כתוב תגובה ל- פסטיבל שמאל בכיכר
+
הסכם אוסלו נרצח יחד עם אביו
  שבץ חלובה   3/11/15 17:58
מולידו יצחק זצוק"ל. מה עוד צריך לקרות כדי שזבה גלאון תבין את זה? אמנם ייבאו לכאן את קלינטון כדי שינפח בו בהסכם נשמה אבל הנסיון כשל בגדול כי קלינטון נאם לפני אסיפה שהיתה מורכבת מ 80% ערבים ן 20% יהודים סמולנים שלא קובעים כלום בסדר היום שלנו. האם ערבים בוגדים גייס חמישי יקבעו לנו אם נחזיר שטחים שנכבשו כתוצאה ממלחמה יזומה עלי ידי הפלסטינים? ב 1967 הפלסטיניפ הפסידו מלחמה ויחד איתם שטחים שאותם כבר לא יקבלו מאיתנו. אחת הסיבות הראשיות לכשלון אוסלו היה שיצחק זצוק"ל ניסה להלבישו על העם היושב בציון בעזרתם של גייס חמישי פלסטיני היושב בישראל. העם היהודי לא יקנה את הרעיוןם שהער ים יקבעו לנו אם מתי וכמה שטחים נחזיר. הרי הם כבר קרוב ל 67 שנים רוצים שנחזיר להם את עיקרית ובירעם האם מישו מעלה בדעתו להחזיר ישובים אלה? אם נחזיר נאלץ להחזיר את יפו וחיפה גם כן.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  מישה ארנס בעד החזרת איקרית ובי
  ק.ר.   20/11/17 13:51
במאמר אורח בעיתון הארץ, שם הוא כותב לעיתים מאמרים, תקף משה ארנס את אי החזרת תושבי איקרית ובירעם לכפריהם לאחר שהבטיחו להם (רימו אותם כדבריו) שתוך מספר ימים ישובו לכפריהם. ארנסג תקף את ממשלות ישראל בעבר על מעשה זה.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
+
אבל למה שוחרר רוצחו של אלדו
  שבץ חלובה   2/11/15 13:03
מורו ר"מ איטליה אחרי 15 שנות מאסר למרות שקיבל שישה מאסרי עולם? וגם הבוגד והמרגל פולארד עומד לפני שחרור למרות מאסר העולם שלו!
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  בור שכמוך! פולארד קיבל 30 שנה
  הפרופסור לטיפשות   2/11/16 23:13
פולארד לא קיבל חנינה.הוא שרת את מלוא העונש. פולארד לא הואשם בריגול ולא בבגידה אלא בהעברת מידע סודי לישראל (מידע שהאמריקאים התחייבו בהסכם להעביר לנו ונמנעו מכך בבזיון לעצמם)
כתוב תגובה ל- הפרופסור לטיפשות
+
פוגע באישיותו המכובדת של רבין
  ל-שבת שלום   1/11/15 16:09
רבין המכובד הביא סיפוק וגאווה מזה שרצח יהודים, חיילי

אלטלנה, שקפצו למים ונופפו בגופיות לבנות לאות כניעה !

" דפקנו אותם על האנייה, דפקנו אותם שוחים במים", כך התגאה

"התותח הקדוש" של הבולשביק בן גוריון, שאל את עצמך אם יגאל

עמיר הביא אי פעם סיפוק וגאווה ש "רצח" את רבין ?
כתוב תגובה ל- ל-שבת שלום
+
כיצד נסתמו שאלות משפחת רבין?
  שולם   31/10/15 22:49
מיד אחרי הרצח גם אשתו של רבין לאה וגם בתו דליה הציגו שאלו ודרשו תשובות על הפרדתה של לאה מבעלה ועל גירסאת שונות וסותרות שנמסרו להם באותו ערב. וראה זה פלא כל הקולות האלה נדמו. אין הסבר ודליה אינה עונה.אחת ההשערות היא שנחתם אתם הסכם על תקציבים שינתנו להקמת מוזיאון על שם רבין ״ומורשתו״ עם תקציבי ענק לאחזקה ומשכורות עתק וניהול לבני המשפחה. כל זאת היא רק הערכה ופרי הדמיון שיכולה להיות בדיוק המציאות.
כתוב תגובה ל- שולם
-  לי יש השערה נוספת:השב"כ סיפר
  נתין מדמנת ישראל   18/11/17 23:56
למשפחה שרבין היה בתוך הקנוניה,ואם הציבור יידע זאת, זאת תהיה השחרת פניו, שחרור עמיר, ומהפכת סדום ועמורה. בוודאי שקריאת שמו של רבין על כל גבעה גבוהה, ותחת כל עץ רענן, תתבטל, ולא יהיה מרכז מורשת רבין,ולא תהיה לו מנהלת בשם דליה.תעשו את החשבון
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
+
כמה כסף מפא"י שילמה לקלינטון
  שבץ חלובה   31/10/15 19:27
כדי שיבוא ללכלך את ביבי ולהאשים אותו ברצח?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
שקרים ועוד שקרים ועוד......
  שבת שלום   29/10/15 15:05
מאחר וישנן מאות ! שאלות שנותרו ללא מענה וההסתה של השמאל נמשכת, אנסה לצמצם את שאלותי לכמה שאלות קרדינליות.
הראשונה, מי ירה בחזהו של מר רבין יריה רביעית מלפנים שלמעשה גרמה למותו. שניה היכן ד"וח נתיחת הגופה ממכון פתולוגי באבו כביר(מדובר במסמך משפטי המשמש כראיה בבית משפט)
וכן קלטת המתעדת את מהלכי הניתוח הנ"ל .שלישית ,של מי כתמי הדם שנמצאו על גב מושב רכב המילוט של מר רבין. רביעית היכן המאבטח הנוסף שישב ליד הנהג בדרך מהעיריה עד לבית החולים.
חמישית מיהוא מר קמפנר הצלם שבתאור הראשוני בטלביזיה סיפר שהוא במקרה צילם במקום והמצלמה מדגם ישן ניתנה לו ע"י חבר. הוא הוסיף שצילם שמונה סרטים באותו ערב. העדות הזו יותר לא ניראתה או נשמעה במקומותינו, אז למי שאינו מבין בצילום של פעם ,המצלמה שלו היתה מצלמת סופר 8 מ"מ בעלת אפשרות הקלטה. כל חמור שהכיר את המקום שואל עצמו מה יש לבן אדם לצלם בחושך מתחת למדרגות כשכל עיוור רואה את הזומים שהאיש עושה על יגאל אמיר כלאמר הצלם ידע את מי בא לצלם. העגל גם פלט שצילם שמונה סרטים !!! אז למי שאינו יודע כל גלגל לסרטון הוא באורך 50 רגל ויוצר כשלוש דקות סרט. אם נכפיל זאת בשמונה, נקבל 24 דקות סרט נטו, הטעינה של כל סרטון לוקחת מספר דקות- ניתן לומר שהאיש הסתובב עם מצלמה דמיקולו כשכיסיו מלאים בשמונה מחסניות כשלדבריו הוא חסר נסיון במסרטה הנ"ל מצלם חושך בתחתית המדרגות ללא פלש או תאורת עזר וממוקד על יגאל עמיר . לסיכום . כל ביום הרצח זו עבודת חובבים ברמה ירודה שסיבכה גורמים שונים בשקרים ןהביאה את רוב העם לא להאמין בוועדת החקירה ובסיפור הרצח כולו. האמת לא תצא לאור וחבל שפילגו את העם לשניים . עד שלא יעלמו כל היזמים,המפיקים והשחקנים בפארסת הרצח , אין סיכוי לפרסם את האמת מפני שמדובר בפצצת אטום חברתית שתקרע את העם. חשוב רק שהימין בישראל ירגיש שאינו אשם במה שקרה. הכל יוזמה וביצוע ירוד וחובבני של השמאל והשקרים והעצרות רק פוגעים באישיותו המכובדת של מר רבין.
כתוב תגובה ל- שבת שלום
-  לשבת שלום, כבר מוצ״ש והכל
  בבר   31/10/15 22:09
הכל קנוניה של הבכירים ביותר בשלטון באותם ימים עם הקשרים והלחצים המתאימים שיאיימו וישתיקו את כל מי שהיה בקשר כל שהוא בפרשת רציחתו של רבין. בין המושתקים אשתו ובתו ששאלו שאלות ולפתע נדומו.
רבין עמד לפני הודעה על ביטול הסכם אוסלו וזה ככל הנראה לא כל כך התאים לכמה מראשי הכנופיה.
כל זמן ששימון פרס חי שו סוד לא יתגלה. וכבר גליתי יותר מדי.
כתוב תגובה ל- בבר
+
זהירות! מלכודת!
  דורין אלן בל-דותן   28/10/15 11:19
מפרסמים כל מיני "דיווחים" ו"אמירות" בעתונות העשויים לגרות אותנו ולפתות אותנו להגיב עליהם. הממשל פורס רשתות וחופר בורות לסבך ולהפיל פעלים ודורשי צדק כי הם נואשים. אין טעם להגרר למערבולת. אין להתיחס לשערוריות המדווחות בעתונות. אין להתפתות להביע דעות כשמפרסמים שמות ידועים. כל אלה מלכודות.
כתוב תגובה ל- דורין אלן בל-דותן
-  מדינת הצ-חוק
  שדג   28/10/15 12:26
אם זו לא היתה המדינה שלי בין השאר המדינה היחידה ליהודים גם אני הייתי צוחק
כתוב תגובה ל- שדג
+
יגאל עמיר מודיע בתדהמה:"זו היי
  קורןנאוה טבריה   26/10/15 17:39
הייתה מזימה, לא ידעתי שאני הולך להרוג את רבין? ולמה אף אחד לא ירה בי כדי להציל את רבין?" (עמיר לחוקרו בשב"כ בזמן אמת, 21/11/95)!! תשובות חברים תשובות!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  חבל שלא שאלת את שפטל על זה !!!
  איריס כהן   1/02/16 08:56
כתוב תגובה ל- איריס כהן
-  ליגאל היתה פוליסת בטוח שאף
  שבץ חלובה   3/11/15 20:11
אחד לא ירה בו בשעת מעשה והקריאה "סרק סרק" היא ההוכחה לכך. איזו עוד הוכחה אתם רוצים כי להווכח שהיה כאן קשר נירחב מימדים?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
הימין אשם ברצח רבין..תבקשו סלי
  קורןנאוה טבריה   26/10/15 11:25
חה
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
רבין לפואד:"פרס ירדוף אותי עד
  קורןנאוה טבריה   25/10/15 13:59
הקבר" (בעצרת ביום הרצח)!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  אני מבקשת סליחה על ההסתה לרצח
  קורןנאוה טבריה   28/10/15 11:01
של רבין הי'ד
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
יגאל עמיר מודיע בתדהמה:"זו היי
  קורןנאוה טבריה   25/10/15 12:48
הייתה מזימה, לא ידעתי שאני הולך להרוג את רבין"! (לחוקר בשב"כ ב-21/1195)!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
יגאל עמיר מודיע בתדהמה:"זו היי
  קורןנאוה טבריה   25/10/15 12:42
הייתה מזימה, לא ידעתי שאני הולך להרוג את רבין"! (לחוקר בשב"כ ב-21/1195)!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
במשך 22 דקות רבין טופל
  ל-שבץ חלובה   25/10/15 08:31
על ידי רופא מרדים, באמבולנס מצויד בציוד להכנסת צנרת ניקוז

נוזלים לגופו intubation בלעז,והצמדת מסכת חמצן על פני רבין.

טיפול כזה אפשר לעשות רק ואך ורק על ידי רופא מרדים ובתוך

אמבולנס מצויד לכך,ובשום פנים ואופן בתוך רכב שרד של רבין,

כך ורק כך הגיע רבין לבית החולים ! לכן ובגלל מסכת החמצן על

פניו לא ידעו בהתחלה שרבין הוא זה שהובא מהאמבולנס, ועדת

שמגר לא ראתה לנכון לעיד את הרופא המרדים ואת נהג האמבולנס,

ואינם מוזכרים כלל במסקנות ועדת שמגר,זה עיוות משפטי חמור!

מה דעתך על זה ?
כתוב תגובה ל- ל-שבץ חלובה
-  זאת היתה ועדת חקירה?ועדת מריחה
  ןלשבץ חלובה   25/10/15 14:00
המסקנות של וועת החקירה הזאת נכתבו לפני השהיא החלה בעבודתה. וגם תוך כדי עבודתה סוננו הושמדו וסולקו מסמכים ועדויות שהיו קיימות בחדר המיון באמבולנס ובוודאי גם דברים אחרים שאינני יודע עליהם ולא כלום. דבר ראשון שחייבים לעשות הוא לפרסם את כל הדוחות והמסמכים החסויים של הוועדה ולאחר מכן תוקם וועדת חקירה שלא מטעם. ויש לי הרגשה שזה לא יעשה לעולם כי את השקר הזה לא יהיו מוכנים לחשוף.
כתוב תגובה ל- ןלשבץ חלובה
-  אם האמת תוודע אז הלכה המדינה
  שבץ חלובה   26/10/15 00:11
מוטב שנחיה בשקר והמדינה תתקים מאשר נדע את האמת והמדינה תלך פייפן....הרי אין לנו עוד מדינה. אמריקה מסוגלת לספוג כל מיני אמיתות מוזרות ומשונות וכל מיני פשעים מכל סוג שהוא אבל לא ישראל השברירית שכל העולם רוצה לחסל אותה. אז למה לשחק לידי האויב? אני לעצמי מבין שהמנוח נירצח בעזרת קנוניה שבה לקחו חלק כל מיני כוחות גדולים. יגאל בסך הכל פיון קטן שמילא את תפקיד הרוצח מבלי שהוא בפועל רצח למרות שהוא מאמין שהוא הרוצח. נכון בסרטון רואים אותו יורה במנוח אבל רואים שיוצא גם רשף מהאקדח וזה קורה רק אם יורים כדורי סרק. הקושרים לא נתנו אמון ביגאל ותפקידו היה בסך הכל ליצור מראית עין של פגיעה במנוח כדי שיהיה להם תרוץ להכניסו למכונית בדרך לבית החולים. במקום שהמנוח ניפג כביכול לא היו כתמי דם על הרצפה המנוח ניכנס בכוחות עצמו למכונית וגם יגאל עבר בדיקת יריה במז"פ ונימצא שלא ירה בכלל כי לא נמצאו סימני אבק שריפה על כפות ידיו. חוץ מזה מי צעק בזמן הירי "סרק סרק"? זאת ההוכחה הכי חזקה לקשר ולקנוניה.רק עם מטומטם כמו העם הישראלי קנה את גרסת הממשלה ובית המשפט על הרצח. ה עם הזה קנה גם את מסקנות ועדת אגרנט שהפכה את הרמטכ"ל הגיבור דדו לאשם במפלה.אתם מבינים לא גולדה ודיין אשמים אלא דדו אשם. ואת זה השחילו לעם והוא בלע את הצפרדע.כמה צפרדעים עוד נמשיך לאכול מידיו של ביבי ושריו?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  קמה ועדת חקירה לא משוחדת.ראה
  ר.א.   25/10/15 18:11
באתר therabinkilling.com מסמכי משטרה, בי"ח, עדויות, עיתונות
כתוב תגובה ל- ר.א.
+
מסקנות ועדת שמגר נכונות ?
  ל-וכך צריך להתייח   23/10/15 14:43
ועדת שמגר העלימה והסתירה מידיעת הציבור זהותם ותפקידם של

נהג האמבולנס והרופא שהרדים וטיפל ברבים אחרי שנורה, יש לך

דעה אחרת ? נא להסביר, איך עדי מפתח אלה לא הוזמנו לעיד

בפני ועדת שמגר ?
כתוב תגובה ל- ל-וכך צריך להתייח
+
מורשת רבין: ברח משדה הקרב ב
  שבץ חלובה   23/10/15 11:17
1948 (ראה מחקרו של הד"ר מילשטיין שוחט הפרות הקדושות) הודח מהפיקוד על חטיבת הראל התמוטט ערב מלחמת ששת הימי ואושפז למכות חשמל כרמטכ"ל ואחר כך מכרו לנו שסבל מהרעלת ניקוטין מחלה שעד היום לא ידועה ולא מוכרת. בהיות שיכור מכרת את המדינה לאויב בהסכם אוסלו. אז על איזה מוראשת מדברים? רבין כבר סיים ממזמן את הקריירה שלו אצלינו ומוטב להשכיח את הבושה הזאת כמה שיותר מהר כי הכללתו בתוכנית הלימודים מקלקלת את הנוער והופכת אותו לסרבן לחימה. על זה שנתן לערביי ישראל קיצבת יוצא צבא והתחיל לממש את זכות השיבה יחד עם השר רמון ימח"ש וגם נתן להם בטוח בריאות חינם נדבר בפעם הבאה. אני קורא לשפן הראשי של הליכוד ביבי לעצור את אורגית רבין המאיימת לשטוף את כולנו כל שנה במשך חודש. הנשיא קנדי נירצח לפני 52 ומרות שהיה גדול יותר מרבין כמה מונים אף אחד שם לא עושה מזה ענין ואף אחד לא מציין את היארצייט שלו כמו אצל רפה השכל רבין.מפלגת העבודה סוחטת מביבי ימי זכרון תחת האיום שאם לא ישתף איתם פעולה יצאו בקמפיין נגדו ויהפכו אותו לשותף ברצח המנהיג.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  יואב יצחק למה לא מצנזרים את
  תהילימזוגר   23/10/15 15:21
הזבל הזה .מענין שאת תגובתי בשם ברוך שפכטל לא פרסמתם
כתוב תגובה ל- תהילימזוגר
-  אתה שפכטל? אני מחפש אחד כמוך
  שבץ חלובה   23/10/15 17:26
לשפכטל וצבע בחדר המדריגות שלי....משלם 45 ש"ח לשעה פלוס נסיעות. יאללה תתחיל לעבוד יא מניאק.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  שפת הביבים שלך
  שוחר-שלום   25/10/15 13:07
מצביעה על הרצינות שבה יש לקחת את התגובות שלך, בעיקר אם הם מנומקות.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
+
ועדת שמגר הסתירה זהותם של
  ל-קורןנאוה טבריה   22/10/15 15:01
רופא המרדים ו אנשי האמבולנס שהוזעקו על ידי מלויו של רבין

לאחר שנורה בתוך רכבו (יש עדי ראיה שראו את רבין נכנס לרכבו

בכוחות עצמו), בניגוד למסקנות ועדת שמגר רבין עבר טיפול של

רופא מרדים באמבולנס המצויד למקרים כאלה, הטיפול היה הצמדת

מסכת הנשמת חמצן והכנסת צנרת ניקוז שטף דם ונוזלים, טיפול

זה לקח 22 דקות ולא 1,5 דקה כפי דו"ח שמגר קובע,( רבין נורה

ב- 21:30 והגיע לחדר מיון ב- 21:52 , אי הבאת נהג האמבולנס

והרופא המרדים לתת עדות בבית המשפט, הנו טיוח בניגוד לחוק,

ובמיוחד במשפט רצח, עם טיוח זה לא ייבדק מעולם לא נדע האמת.

כתוב תגובה ל- ל-קורןנאוה טבריה
-  יורם רובין
  יוספוס פלוויוס   19/10/21 12:08
יורם רובין? מכירה
כתוב תגובה ל- יוספוס פלוויוס
-  רצח רבין פוענח
  יואב קוריאל   8/11/19 12:41
רצח רבין פוענח: יואב ק. שישב במושב הקדמי ירה את הכדור הקטלני בחזהו של רבין שהיה בדרכו למטה השב"כ ברמת אביב לאחר התנקשות מבויימת. רבין הועבר לאמבולנס נט"ן ומשם הועבר למיון איכילוב כשהוא מונשם וכפצוע אלמוני. לאחר פטירתו נורו בגופתו של רבין שני קליעי הולופוינט בגב על מנת לשכתב את הדו"ח הפתולוגי והרופאים אולצו לנתח את הגופה על מנת לשפץ את מסמכי המיון. את הפתולוג הבכיר פרופסור לוי שהגיע לנתיחה ביחד עם פרופסור היס סילק השב"כ שכפה על היס להעלים את ריסוק החוליה הגבית והשיתוק המיידי. למחרת הרצח כפה השב"כ על ד"ר גוטמן וד"ר קלוגר לכתוב את הדוחות הרפואיים מחדש ולהעלים את קביעת המוות בחדר הטראומה. השב"כ העלים את צילום החזה וה CT שחשפו את ריסוק החוליה ואת העובדה שרבין הגיע למיון עם פצע יריה בודד שנורה מלפנים וריסק את החוליה. הרוצח של רבין הוא המאבטח יואב שיש מלפנים. השב"כ גם העלים את סרטון האבטחה שתיעד את הטיפול ברבין בחדר הטראומה בו מתועדת הגעתו של רבין עם פצע ירי בודד שנורה מלפנים וריסק את החוליה הגבית ואת קביעת מותו של רבין מקליע בודד. סרטון זה וצילומי הרנטגן וה CT חסויים ושמורים במרתפי השב"כ.
 רצח רבין - סודות ושקרים
כתוב תגובה ל- יואב קוריאל
-  הסמול הרקוב
  איש תמים   9/10/20 23:23
הסיפור שלך נכון מלבד טיעון אחד . יואב קוריאל לא רצח את רבין . יואב ישב ליד הנהג בכסא הקדמי . על אותו מושב —בגב המושב , נמצאו כתמי דם . איך לדבריך הוא ירה ברבין שנמצא מאחוריו עם המאבטח רובין כאשר בגב המושב כתמי דם . רבין לא ירה בו דרך גב המושב ....... גם הנהג לא יכול היה לעשות זאת ....... תסיק את המסקנה לבד .— הוא נורה . שני אנשים יכולים למוטט את מדינת ישראל . הראשון הוא נהגו של שימון שראה את ההתרחשות ברכב והפך לדג מים עמוקים מאד והשני הוא הפתולוג יהודה היס .מושחת ידוע שעשה במכון באבו כביר הרבה כסף ממכירת קרניות עינים ועור להשתלה וידע שאיש לא יפתח את פיו נגד מעשיו , מפני שאם הוא יאלץ ל״זמר״ , כל שרותי הבטחון שלנו יקרסו יחד עם משפטנים בכירםים /ות מאד . שלא לדבר על מלחמת האחים שתפרוץ . מה שהכי עצוב הוא שהשב״כ התגלה כאסופת אידיוטים שהסתבכו בשקרים ועד היום לא יודעים לצאת מהם . למזלם המערכת הפוליטית מימין ומשמאל צופפה שורות לטייח את הרצח . כל צד מסיבותיו הוא . בינתיים יושב קרבן טיפש אחד בכלא שחסמו את פיו ושם הוא יגמור את חייו . אחרי מות כל ״ הקדושים ״ שהיו שותפים למעשה וילכו למקום הראוי להם בגיהנום . בעבור 50 שנה אולי יפתחו הארכיונים עם כתבי השקר של ועדת החקירה והעדים . רצח , מלווה בהחלטות חובבניות של גן ילדים . אגב מישהוא יודע מדוע אשתו של פרס התגרשה ממנו ,שינתה את שמה וביקשה להיקבר בכפר דניאל ,רחוק מהשרץ שחייה איתו עשרות בשנים — התשובה קשורה לרצח . אגב המאבטח רובין מיד קיבל רילוקיישן לארה״ב . ראש השב״כ העגל המקורנן והשקרן כרמי גילון עזב את השב״כ וקיבל את הג׳וב : מנכל מכון ״ פרס״ לשלום —כן המכון ששימון הקים לעצמו . איך קוראים לחד גדיא כזה . לעג לרש או חירבון בפניהם של תושבי מדינת ישראל . כוונתי חירבון על מאוורר פתוח , לא השתנה מהמקפצה ,אלא סרחון הרבה יותר גדול . היום אותו חרא בולשביקי אינו מקבל את דין הבוחר ומנסה בכל דרך להוריד ראש ממשלה נבחר מכסאו . הפעם ראש הממשלה הוא זה שמחרבן על מאוורר שמכוון אל פני הסמול הרקוב . לא יעזרו להם כל ההפגנות , הפוליטרוקים הזקנים והשרלילות המתפשטות עם דגלים שחורים ,אדומים או ירוקים . בסוף הצדק מנצח גם אם אינו יוצא לאור . נ.ב. רבין הבחור הטוב ״בעל המורשת ״ המפוארת , הוא זה שפיקד על התותח הקדוש שהטביע את האניה אלטלנה וירה על ניצולים נבמים . אז יש דין ויש דיין . ועל כך נאמר בערבית ש ״כול כאלב ביג׳י יומו ״ ובתרגום חפשי יעני : כל יום בא כלב .........
כתוב תגובה ל- איש תמים
-  הימין הוא אחראי לרצח רבין ה'יד
  קורןנאוה טבריה   26/10/15 09:17
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  אלמלא 'השמפניה' רבין היה היום
  קורןנאוה טבריה   28/10/15 17:14
בחיים=הוא נרצח רק משום שעמד לבטל את פשע אוסלו בגלל מצבו הפוליטי המביך בסקרים=ולא מכדורי הסרק סרק של עמיר כפי שהוכח עובדתית!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  הטיוח והקונספירציה זועקים מכל
  שבץ חלובה   25/10/15 06:36
פינה. הטיוח הכי גדול זאת היתה הקריאה "סרק סרק" שנישמעה תוך כדי הירי ביצחק זצוק"ל. טיוח שני האיש נכנס בכוחות עצמו למכונית לכוון בי"ח ובמקום שעמד לא היו כיתמי דם. זמן הנסיעה מכיכר העיריה לאיכילוב הוא 2 דקות מקסימום וכאן פתאום האוטו נעלם ליותר מ 20 דקות. איפה הוא היה בזמן זה ומה בוצע בו שם? הצילום של הירי ביצחק מראה בברור רשף הבוקע מקנה האקדח של יגאל. רשף כזה יכול להתפרץ רק אם אתה יורה כדורי סרק. כדור אמיתי לא פולט רשף מהקנה. בבדיקת כף היד שנערכה ליגאל מיד לאחר הירי התגלה שהוא בכלל לא ירה. הסוכן שמפניה העמד לדין בגין הסתה לרצח תוך כדי משפט השב"כ הודיע לשופט שעליו לסגור את התיק אחרת המדינה תתמוטט אם האמת תוודע לציבור. וכך היה. הפרופסור מיכאל הרסגור מומחה עולמי לרציחות פוליטיוךת קבע מיד לאחר הצח במאמר שפירסם תחת הכותרת "רצח מתוך השב"כ" ואם הרסגור הגדול אומר מי אנחנו שנתווכח איתו? ומי שעדיין לא השתכנע מוזמן לקרוא את הספר "מי רצח את רבין" שפורסם מיד לאחר הרצח ונאסר להפצה על ידי השב"כ והורד מעל המדפים. שם ישנם כל ההוכחות והראיות והטיוחים.. הקונספירציה והטיוחים על הרצח הם גסים ותפורים בצורה לא מקצועית והשקרים זועקים לשמים. הקונספיקציה של רצח קנדי היא ברמה יותר גבוהה מבחינה מקגצועית אבל גם שם ה cover up היה גלוי. לאה תמיד העריצה את ז"קלין ורצתה תמיד להדמות לה אז הגורל סידר לה את זה בגדול...האם דליה בתו לא יודעת או לא מבינה? יודעת גם מבינה כי היא לא סתומה! אז למה היא שותקת? כי השתיקו אותה ואיימו עליה וככה היא התכנסה לתוך עצמה. יגאל? ירה כדורי סרק שלא בידיעתו ומאמין עד היום שזה הוא שהרג אותו. הרוצח האמיתי מסתובב חופשי עד היום. אוכל שותה מבלה לא אתפלא שבמשך השנים חיסלו אותו כדי לחסום את פיו לנצח. יגאל הוא תינוק שנשבה שהיה חוליה משרשרת הרצח משפטית היה צריך לצאת זכאי כי פעל לפי גזר דין של בית דין רבני שגזר מוות על יצחק. הרבנים האלה עד היום מסתובבים חופשי. לפי החוק הפלילי שקיים בכל המדינות הנאורות רוצח שפועל תחת השפעה של סמכות פסיכולוגית גבוהה יותר יוצא זכאי אן עם אישום מופחת בעוד שזה שפקד על הרצח נושא באחריות המלאה ומשלם את המקסימום זה יכול להיות אפילו עונש מוות. יגאל האידיאולוג התמים הוסת תומרן ושוכנע להשתתף בהצגה הגדולה ביות שהעלתה אי פעם על בימות תאטרון האבסורד של הפוליטיקה העולמית. נשאלת האלה למה כל ההצגה הזאת. לדעתי המתכננים לא סמכו על יגאל שיעשה את העבודה שלו הם היו צריכים תרוץ כדי תקוע את יצחק לאמבולנס ושם כבר יגמרו אותו. אז תפקידו יגאל היה לירות כדורי סרק שאחריהן יצחק יושלך למכונית לכוון בית החולים ושם כבר יחסלו אותו בדרך בצורה מקצועית . המחסלים חיסלו יגאל משלם את המחיר כי הוא מאמין בכל ליבו שהוא הרוצח. ליתר בטחון עוד הושיבו אדם על הגג שיצלם את הירי וככה סגרו את המעגל. אבל כל הגירסה הזא מלאה חורים וסימני שאלה וככה נוצרה האגדה על הקונספירציה שעד היום לא הופרכה. האמת על רצח רבין תתגלה יחד עם האמת על רצח קנדי אולי בעוד 200 שנים כשכל הסיפור יהיה שייך לארכיאולוגיה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  כתב בארי חמיש
  אלי 1234   28/10/15 15:45
ספר חובה להבנת מה שקרה שם.
כתוב תגובה ל- אלי 1234
-  קראתי - בארי חמיש לא רציני
  mozer   4/11/20 18:18
כתוב תגובה ל- mozer
-  שטחי וברברן
  ישראל עמיאל   26/10/15 23:05
כדאי שתיקח חופשה. כנס לבית מדרש ותעשה לך רב. לא מצאו אף רב ולא ימצאו כי הוא טרם נולד לפסוק דין רודף על ראש הממשלה שנרצח. נפלת בבבור שכרו השאל בעיניין הרבנים.
כתוב תגובה ל- ישראל עמיאל
-  זה שהיתה קונספירציה
  שונא טפשים   25/10/15 12:24
לא שולל את היותך אידיוט. אין רשף מהקנה בירי כדור חי? כנראה עשית את שירותך הצבאי כמוכר ופלים בשקם בקרייה.
כתוב תגובה ל- שונא טפשים
-  ירי לא מדויק
  קולט 45   29/10/15 15:20
אתה מזהה עצמך כשונא טיפשים אבל גם אתה אינך מתגלה כמאור גדול. יש הבדל ברשף מכדור סרק לכדור רגיל במיוחד באקדח (תלוי גם באיכות אבק השריפה. אני מניח שראית ירי בכדור רגיל ומכאן השערותיך. הדבר הנכון הוא לא להכניס הראש בין גדולי תורה-בכל תחום.תהיה בריא ושנה טובה לך.
כתוב תגובה ל- קולט 45
-  שונא מגלגלי עיניים
  אמנון111   26/10/15 04:09
טוב רמבו , אז יש רשף...מה עם שאר הטענות בתגובה? רפה שכל
כתוב תגובה ל- אמנון111
-  דליה רבין:"הסתירה בין הדוח של
  קורןנאוה טבריה   23/10/15 17:17
הרופא , שקיבל את אבא כשהגיע לאיכילוב, לבין הדוח של הפתולוג היס. זה לא מנחם אותי, תחושת התסכול קשה מאוד"! (עולם האישה נובמבר 1999) מי יודע מה שכנע את דליה להפסיק להיות מתוסכלת? ולא לחקור?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  פשוט מאוד השב"כ איים עליה
  שבץ חלובה   24/10/15 08:16
שתסתום את הפה ולא תעלה תהיות פן יבולע לה. היא הבינה את הרמז והתכנסה לתוך אבלה. ומאז שומרת על פרופיל נמוך ולא שומעים עליה. אבל מה שיש לה בלב כל אחד יכול להבין...לפני הרבה שנים ניסו לשחד אותה עם תפקיד סגן שר בטחון אבל זה לא הצליח כי השאלות נשארו פתוחות והיא פרשה כי לא רצתה למכור את האשמה של רצח האב בעבור בצע כסף או תפקיד.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  אל תהיה תמים
  אריק הנוקם מאזור   7/11/19 22:10
היא מכרה בשביל כסף, נתנו להם שליש מההכנסות של מרכז רבין ,וכן הסבירו לה שאבא שלה שיתף פעולה עם התרמית ,ולמעשה השתמש בשב"כ כדי להבחר שוב, ולכן אם היא רוצה שמרכז רבין יעשה כסף ולהשאיר את אבא שלה קדוש מעונה אז כדאי שתשתוק,מה גם שרבין חוסל על ידי השבכ, אבל כנראה אחר שחטף שבץ מוחי באוטו ואז דפקו בו. מי שרצח את רבין רצח גם את יואב קוריאל,זה רצח כפול.
כתוב תגובה ל- אריק הנוקם מאזור
-  {{{תימני שרבנים אשכנזים הסיתו
  רצח את רבין=עובדה   28/10/15 08:44
חגי עמיר שם עצמו או מעודד אחרים לדבר בשם ה״קדוש ברוך הוא״?
כתוב תגובה ל- רצח את רבין=עובדה
+
מה תפקיד הצלם שצילם את הרצח
  אדוה נוה '   21/10/15 23:12
יש שאלה נוספת מי הוא ומה תפקיד הצלם שצילם את רצח רבין
כתוב תגובה ל- אדוה נוה '
-  תפקידו היה לספק ראיה שיגאל ירה
  שבץ חלובה   31/10/15 22:39
ביצחק זצוק"ל. הוצב שם למעלה מבעוגד מועד על ידי השב"כ. הסיפור שהוא חובב צילום זה סתם חתיכת בלוף מסריח. הצילום למעשה מוכיח שיגאל ירה כדורי סרק וזה בגלל הרשף החזק שנפלט מקנה האקדח. כדור רגיל גם פולט רשף אבל בהרבה יותר חלש מכדור סרק. וככה הצלם שהיה איש שב"כ שרצה להפליל את יגאל בעצם גרם לזיכויו עם הרשף הזה רק שסנגוריו של יגעל מעלו מתוך בורות בתפקידם ועזרו לשלטון לשלוח את מרשם למאסר עולם כשהוא מאמין בתמימותו שהוא הרוצח.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  תעתועי השקר. נסו לצפות ברגעים
  של צילום הקלטת   1/11/15 13:02

באותם רגעים בהם קולו של העתונאי מנחה את הצופים "לראות"
את יגאל עמיר יורה.
כדאי מאד מאד מאד להחליש לגמרי את קולו של העתונאי, ואז... אין רואים את יגאל עמיר יורה...

הבנת את זה ברוך?!
כתוב תגובה ל- של צילום הקלטת
-  תפקיד הצלם
  אנונימי   26/10/15 13:27
זו אכן השאלה המרכזית והמפתח להבנת אירוע הרצח ! מי שצילם עשה זאת בתפקיד ועל פי הנחיות ! הוא לא בא לצלם את יצחק רבין המנוח ! תפקידו היה לתעד את יגאל עמיר "מנסה" לרצוח את רבין ! . כל מי שרוצה באמת לחשוף מה היה שם צריך להתמקד בצילום ולא לדבוק בכל מיני טענות שונות ומשונות של קונספירציה וכו' . חשיפת סרט הצילום הזה היתה טעות גדולה מצד "המארגנים" והם ככל הנראה הבינו זאת וגנזו אותו לעד.
כתוב תגובה ל- אנונימי
-  ומדוע הסרט נקטע ברגע הנורא?!
  שאלות ללא תשובות   22/10/15 08:10
כתוב תגובה ל- שאלות ללא תשובות
-  כולם בצמרת שקרנים
  סימון הסיני   29/10/15 15:29
הסרט שהוצג לך הוא קטע מסרט שהוסתר ברובו מהציבור.
מה שמראים לך זה מה "שהמעונינים" רוצים שתיראה.חבל שתשבור את הראש. הציבור לא יראה דבר גם לא בעוד 50 שנה. מה שחשוב זה שתדע שאנשים שאתה בוטח בהם ,משקרים לכולנו בעיניים.
כתוב תגובה ל- סימון הסיני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il