News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 190,261  סלולר - 340,299
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
יש לנו מערכת בתי משפט טובה מאוד. אפשר להפוך אותה למצוינת. אבל הדרך לעשות זאת איננה בפוליטיזציה שלה, שמשמעותה היא איום קיומי על הדמוקרטיה. הדיון צריך להיות ענייני, להתבסס על עובדות ...
קיבל את צל"ש הרמטכ"ל. בר-לב והמזכרת שקיבל מלוחמי סיירת מטכ"ל [צילום: דוד חרמץ]
דוד חרמץ
אל"ם (מיל') עמר בר-לב, לשעבר מפקד סיירת מטכ"ל וכיום מספר 2 ברשימת 'העבודה', גדל לאבא שהיה רמטכ"ל. לשאלה האם הוא נהנה ממעמד זה, הוא משיב בתקיפות: "זה מאוד תסכל אותי. רציתי לקבור את ...
ירון פרידמן
ירון פרידמן  |  
בראיון שזכה למיליוני צפיות ביוטיוב אומרת ררד כי אביה בלם את המהפכה האיסלאמית באירן והציל את העולם הערבי והמוסלמי הסוני מהשתלטותו של משטר האייתולות    על החיים הטובים בילדותה - רכיבה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אריאל התחרט; יקים מחדש את האיחוד הלאומי
מאת: איציק וולף  |  25/12/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כצפוי !!!
  זאב מהשומרון   25/12/08 21:39
מהרסיך ומחריביך ממך יצאו !!!!
כתוב תגובה ל- זאב מהשומרון
2
המסקנה : רק "התקוה"!!!
  הניה   25/12/08 21:49
WWW.HATIKVA.ORG.IL
כתוב תגובה ל- הניה
3
שקיפות ויושר?
  מנחם הקטן   25/12/08 21:53
מי שלא עמד בדיבורו, ופרש למרות שהתחייב לקבל כל החלטה של המועצה בציהורית, מעז לדבר על יושר?
אין גבול לחוצפה!
כתוב תגובה ל- מנחם הקטן
שום חוצפה, התקווה מקבלת 10 מנד
  נה   25/12/08 22:02
מנדטים, כלומר האיחוד הלאומי התקווה מולדת בראשות ח"כ פרופ' אריה אלדד המצוין.
כתוב תגובה ל- נה
חוצפה ועוד איך
  מנחם הקטן   25/12/08 23:05
זה שהוא חושב שהוא יקבל יור מנדטים (ואני לא חושב כך), לא מתיר לו לצפצף על דברים שהוא חתום עליהם. מינימום יושר נדרש מאיש ציבור, שטוען שיהיה "שקיפות ויושר".
כתוב תגובה ל- מנחם הקטן
4
טעות, אריה אלדד הוא זה שמקים
  שמואל .ס   25/12/08 21:55
מחדש את האיחוד הלאומי.

אורי אריאל רק הצטרף בדרך.

לא משנה איך תהיה הרשימה החדשה, חשוב מאוד שפרופ' אריה אלדד יעמוד בראשה!

חשוב שתהיה דמות חילונית בראש כדי לא להטעות את הבוחרים שזו מפלגה דתית.
כתוב תגובה ל- שמואל .ס
בעזרת השם
  א. פובליציסט   26/12/08 11:41
לא יכול להיות שפרופסור אלדד החילוני קיצוני, יהיה מנהיג בקבוצות קיצוניות במסווה דתי עם כיפות לראשם...
כתוב תגובה ל- א. פובליציסט
5
יש גביל לכל תעלול
  לוי   25/12/08 22:44
המפדל גרשה מן הבית היהודי את הגרעין הקשה של הציונות הדתית וכנסה לתוכו את הפשרנים דוסי המחמד.
העוול היה משווע . הכתומים לא האמינו שהתחמנים ירחיקו לכת עד כדי כך.
המפדל אחראית לקרע שנוצר.
לכתומים רוב ביחס לדוסי המחמד ההגינות מחייבת שמור רוב זה.
כתוב תגובה ל- לוי
6
זיכרו את הלקח של 92
  אחד שכבר למד לקח   25/12/08 22:53
תשמעו טוב טוב את הלקח שאני למדתי. ב- 92 הצבעתי לצומת. רציתי משהו יותר טהור. יותר מתאים להשקפותי וכו'. התוצאה - צומת נצחה בגדול, אבל עם ישראל אכל אותה בגדול עם אוסלו. כי הכוח של הימין פוצל. למרות שרוב המצביעים הצביעו למפלגות ימניות, השמאל השיג רוב חוסם, כי הרבה קולות של הימין אבדו מתחת לאחוזי חסימה ולא נספרו בחישוב העודפים. לא בכדי עיתונאי השמאל משתפים פעולה עם מפלגות ימין קיקיוניות, נותנים להם פרסום ומסתירים את פגמיהם. הם מעוניינים בפיצול קולות הימין. ראו הוזהרתם!
תפסיקו להתפצל! אם אם לא יכולים להתאחד, תפרשו, ואם יש לכם מימון מפלגות תעבירו אותו לליכוד, כמו איתם ולוי.
כתוב תגובה ל- אחד שכבר למד לקח
מפלגת התקווה קקיונית? הליכוד
  נה   26/12/08 11:17
הוא הקקיוני והזר לנו, מצביעי הימין.
כתוב תגובה ל- נה
7
תמונת מצב עגומה - וחבל...?!
  הרשלה   26/12/08 02:24
המדינה נחלשת בגלל השמאל ההזוי השולט במדינה , שמנצל את את חולשתם של הדעות החלוקות בימין...!!!

במצב כזה הימין לא יגיע לעולם להגה השילטון , ויסתפק רק בנו... נו... נו... לשמאל...!!!
כתוב תגובה ל- הרשלה
8
מושחתים נימאסתם
  פלצן אלטע קאקר   26/12/08 11:36
מסתבר שלא רק ביבי נתניהו, "מנהל הליכוד", מחליף כל יום שני וחמישי את דעתו..גם אורי אריאל המצחיק, ואפי איתם ה"גנרל" החוזר בתשובה. למדו מביבי את "תורת הזיקית".
כתוב תגובה ל- פלצן אלטע קאקר
9
לא יכול להיות שתגובה קיצונית
  שמואל .ס   26/12/08 18:05
מאיש קיצוני יודע על מה הוא מדבר
כתוב תגובה ל- שמואל .ס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
מחלקה ראשונה
סדרת מוצרי היגיינה של קלינקס
מוצרי היגיינה חדשים [צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |