News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 110,480  סלולר - 362,591
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל אביב כוכבי כבר הצהיר בנאום באוניבסיטת רייכמן כי ת' ביצע מעשה חמור ביותר מבחינה ביטחונית    לא מדובר במשובת נעורים
רון בריימן
רון בריימן
קיצוני הוא קיצוני הוא קיצוני, גם אם הוא משתייך לקצה השמאלני של הקשת הפוליטית    בצלאל סמוטריץ' אינו קיצוני יותר מניצן הורוביץ    למעשה כל אחד מהם הוא תמונת ראי, בבואה של האחר
איתמר לוין
איתמר לוין
רב-פקד ביאן מילא סיפר לבית המשפט, כי החשוד ברצח ספיר נחום נמצא דובר שקר בפוליגרף - למרות שזוהי ראיה בלתי קבילה שאסור בכלל להציג אותה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
פנחס עידן [צילום: משה שי, פלאש 90]
פעיל איגוד עובדים, פוליטיקאי
פנחס עידן (נולד: 1955), פעיל איגוד עובדים ופוליטיקאי ישראלי.
אלעד קופרמן [צילום: פלאש 90]
מפיק טלוויזיה ישראלי
אלעד קופרמן (נולד: 2 באוקטובר 1969), מפיק טלוויזיה ישראלי.
פרופ' אביעד קליינברג [צילום: היינריך בול]
היסטוריון ואיש אקדמיה
אביעד קליינברג (נולד 25 בנובמבר 1957), היסטוריון ואיש אקדמיה.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רופאים לזכויות אדם: לפתוח פרוזדור הומניטארי
מאת: רובי שטיינברג  |  04/01/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לא לפתוח פרוזדור הומניטארי
  לא לפתוח פרוזדור   4/01/09 21:10
כתוב תגובה ל- לא לפתוח פרוזדור
2
למצרים. אנחנו אוייב. לא?
  Joe Anaaref   4/01/09 21:55
כתוב תגובה ל- Joe Anaaref
3
פרוזדור למחבלים פנטים
  שלומיצקין   4/01/09 22:40
מדובר ברופאים מתחזים ומשתפי פעולה עם מחבלי החמס , בכל פעם שמדינת ישראל מתגוננת וקמה להגן על אזרחיה ,מגיעים נציגי הגיס החמישי בתחפוסת הרופאים יפי הנפש למען הצלת מחבלים מהסוג הנאלח ביותר .הפרוזדור היחידי שמדינת ישראל צריכה לתת לרופאים המתחזים זה כניסה לעזה ובלי יצאה ממנה ,ושישארו שם עם אהבי נפשם. נ. ב ,במלחמה הזו נפל האסימון למנהגנו , מנהגנו הבינו שהשפה שמבינים אויבנו היא אגרוף של אש וגופרית מה שבטוח החמס לא חשב על מהלומה כזו.
כתוב תגובה ל- שלומיצקין
4
צריך לשלוח אותם לעזה
  dxferfewr34e23   4/01/09 23:04
צריך להכניס את הרופאים האלה לעזה.
החמאס בוודאי ידע מה לעשות איתם.
כתוב תגובה ל- dxferfewr34e23
5
אין זכויות לחיות אדם.
  כנניהו המיסר   4/01/09 23:08
לכו לדרפור, סומליה, קמבודיה, רואנדה, קוסובו ועוד הרבה מקומות נוספים שזקוקים לכם.

תנו לערבים לדאוג לאחיהם. אם זה יקרה, מסכנים באמת הפלסטינים....
כתוב תגובה ל- כנניהו המיסר
6
רופאים תומכי טרור
  גדעון אמיר   4/01/09 23:42
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
7
הרופאים ה"קדושים" היו צריכים
  עין צופיה   5/01/09 02:25
מזמן לבוא בדרישה לפלשתינים להקים מוסדות ציבור, כמו בתי חולים למשל, מהתקציב שהם השקיעו בטילים ובכלי נשק ובתחמושת.

במקום להשקיע באיכות החיים והבריאות של התושבים בעזה, העדיפו ההנהגות שלהם לדורותיהן ולפלגותיהן, להשקיע באיכות המוות שהם מארגנים עבור ישראלים!!
היכן היו הרופאים המופלאים האלה עד כה??
ישראל איננה צריכה להתנצל על היותה חזקה, אין לה ברירה אחרת!

כתוב תגובה ל- עין צופיה
8
תפנו לחמאס - שיפסיקו להיות טרו
  טרוריסטים   5/01/09 08:24
הכול יבוא על מקומו בשלום.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- טרוריסטים
9
ראוי היה שיפנו למושאי דאגתם !
  שי אלידע   5/01/09 10:07
פניית הארגון לצה"ל משקפת עמדה עויינת ! המלחמה נפתחה בשנת 2000 ביוזמת ארגוני הטרור ומשפחותיהם !!
מלחמה היא מעשה נורא וקטלני !! הם מורגלים בקטל, אנחנו, בטפשות מנהיגינו, ספגנו את התוקפנות במקום לחסלה בעודה באיבה.
ארגון הומאניטרי צריך לפנות למרצחים להפסיק את ההרג הנורא, ולא למתגוננים שהתאפקו שנים רבות !
הארגון מבקש מצה"ל לחדול מהגנת המותקפים !! האם זה יעודו להצטרף לאויבי היהודים ??
כתוב תגובה ל- שי אלידע
10
לתת לרל"א פרווזדור לבונקר-הניה
  צבי שטרן ביח שיפא   5/01/09 11:02
כתוב תגובה ל- צבי שטרן ביח שיפא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |