News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 576,807  סלולר - 1,297,740
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
האם בדמוקרטיה ניתן להחליף את השלטון בהפגנות? בהחלט כן    האם הימין הוא נתניהו ונתניהו הוא הימין? ממש לא    האם חופש ההפגנה וחופש הביטוי הם בלתי מוגבלים? בהחלט לא    האם יש צורך בפסקת ...
טובה ספרא
טובה ספרא
נתניהו וטראמפ נשארים בשלטון    כשכל צד בישראל שומר רק על האינטרסים שלו, מגיעים למבוי פוליטי סתום והתוצאה תהיה בחירות    אי-השקט יימשך. חוסר סבלנות משפיע על כל אחד ולכן נסו לספור עד ע...
מיכל וונש
מיכל וונש
נאום הבכורה של חבר הכנסת מטעם כחול לבן בישיבה ה-63 של הכנסת ה-23 [י"ד באב תש"ף, 04.08.2020]
אריאל קלנר
אריאל קלנר
נאום הבכורה של חבר הכנסת מטעם הליכוד בישיבה ה-63 של הכנסת ה-23 [י"ד באב תש"ף, 04.08.2020]
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשת אולמרט
מאת: פורומים  |  11/08/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
כמו שעשו לדרעי?
  אריק ספורמס   3/07/17 12:08
איש הספר והמעשה איש של אמת וצדק כותב בחסד, ומתוך אמונה מלאה בכל מילה מוקלדת,, לצערי הרב,,, ולתיפארת מדינת ישראל והחברה המושחתת שהפליאה לייצר,, כל המבוקש בכתבה בדיוק ההיפך יקרה. אולמרט יחזור להיות ײסלבײ מהמניין, ירואיין בכל היזדמנות, הספר שלו ימכר בכמויות. ויוזמן כאורח כבוד בכל מקום שרק יוכלו להזמין אותו. תחי מדינת ישראשחיתות.
כתוב תגובה ל- אריק ספורמס
+
אז מי אחראי לשחיתות אם לא..?
  קורא כותב   21/11/16 05:34
וואי איזה גישה מעודדת ונפסדת יש לפרקליטות מול השחיתות, במקום להביא את תל צור המדיח למשפט להרשיעו ולההענישו באפקטיביות, כשברקע הרשעתו של חברו למשרד אותו כספי שקשוקה המדיח מהפגישה הלילית עבור עמר מאגד (כשזה גם זה מקבלים שכר נאה עבור מעשיהם הנילוזים)ולהחמיר אתו יען כי לא הפנים את הרשעת חברו למשרד על אותו דבר, והוא ממשיך בהפקרות, באה הפרקליטות ועושה לו פרוטקציה כספי הורשע תל צור לא... (כל מקרה לגופו קוראים לזה תחמני המשפט..) נראה שהשחיתות בפרקליטות רק גברה מאז אותם ימים .
כתוב תגובה ל- קורא כותב
+
תגובתי לדינור
  שושפרי   27/02/16 20:12
מותר לי להביע את דעתי. התלוננתי נגדך. אתה כותב במספר שמות .... כנראה , אתה מייצג את אולמרט ,בתשלום... איני מכירה אותך ושפתך שפת השוק ,ש התלוננתי נגדך אצל יואב יצחק . לא תוכל להמשיך לכתוב נגדי כשאינך מכיר אותי בכלל.
כתוב תגובה ל- שושפרי
+
בזיון שהוא לא בבית הסוהר
  שושפרי   6/11/15 22:41
אין שיויון .אולמרט מעל החוק
כתוב תגובה ל- שושפרי
-  שושו פרידמן
  יקינתון אביבי   21/02/16 17:42
האידיוטית הידועה מרביצה לנו ממכמניה הנלוזים . הגברת שוש אולי תעלמי מאתנו . את נפל ידוע משכבר הימים . די נמאסת עלינו . שנאתך לאולמרט מרקיעה שחקים וידועה מזה זמן. אולמרט נחשב לראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לנו . הוא חטא ועל כך הוא משלם . זה לא מוריד שום דבר ממה שהוגדר קודם לכן . את יצור נפל בעל רמת שכל מתחת לאפס המוחלט . עשי לנו טובה -היעלמי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יקינתון אביבי
-  שוש פרי -מופרעת ידועה
  דינור צ.   20/02/16 09:19
את לא עייפה אינפנטילית שלנו ששמה שוש פרידמן-פרי את חייבת לראות את שמך מופרעת שלנו . את כנראה מקבלת את סיפוקך ממלות הנאצה שאת מוציאה חדשות לבקרים על אהוד אולמרט. ההיסטוריה תרשום את אולמרט כמי שהציל את מדינת ישראל ותושביה מכליית האטום הסורי למרבה הצער יש באוכלוסיית ישראל אינפנטילים כמוך אש תגידי תודה לאולמרט נפל שכמותך .
כתוב תגובה ל- דינור צ.
-  אריה אבנרי כתב זעקי ארץ מושחתת
  נגד שחיתות אולמר   29/03/16 23:15
*-;1אולמרט לא הגיש כתב דיבה נגד אבנרי כי ידע שכל מילה שנכתבה עליו היא אמת. שפתך היא שפת השוק. אינך ראוי לכתוב באתר זה כב השופט רוזן שפט את אולמרט ב 6 שנים אך ניצו חן וכל החולטה המושחתים בפרקליטות החליטו לאפשר לאולמרט להיות בתתנאי בתנאי בית הבראה במשך שנה.בבית הסוהר לידיעת דינור באותו יום בה הוחלט על הפסקת אש בקרב לוסקי החליט אולמרט לפתוח בקרב חדש בה נהרג בן אחי .בה נהרגו 33 חיילים . בן דוד כתבה תחקיר על התנהלות המושחתת של הפרקליטות . מדוע עד היום פישר לא הובא לדין האם יש צדק מדוע נסגר התיק של רות דוד המושחתת . חוסר הצדק זועק מנדבלייט הולך בכוון של ניצן חן וןוינשטייו. שמו ייזכר כיועץ משפטי כושל ... הציבור לא יישכח. ....
כתוב תגובה ל- נגד שחיתות אולמר
-  תכובתי לדינור
  שושי פרי   25/02/16 15:44
השפה היא שפת השוק. תתביישו גולשים. אינכם מכירים אותי . אתם כנראה, כתבי החצר של אולמרט המקבלים שכר על תגובתכם .אולמרט הוא עבריין מושחת . תקראו הספר של אבנרי :זעקי ארץ מושחתת ""\ותבינו\\ אני גימלאית ,אזרחית אכפתית, כואבת את מצב החלשים חיים מתחת לקו העוני . אולמרט דאג להתעשרותו וביבי אדיש למצב הגימלאים .
כתוב תגובה ל- שושי פרי
-  שוש פרי מופרעת ידועה
  ש\.דניאלי   19/06/17 21:34
מי את פישפש קטן שתעירי משהו לגבי אולמרט. את טיפוס נלוז חסר בינה וידועה ככזו . תגידי 1000 פעמים ביום תודה לאולמרט שהיה לו האומץ לעשות את מה שנעשה בסוריה עם הכור האטומי. מי את שתעיזי בכלל להעיר משהו בנוגע לאולמרט.
כתוב תגובה ל- ש\.דניאלי
-  לט
  אום   20/02/16 16:09
מר אולמרט זה האסון הגדול של המדינה בכל התחומים. לכן עדיף שלא תיראה הטימטום שבך.
כתוב תגובה ל- אום
-  אני מציע להקים עמותה שתשב
  תחכמוני   18/11/15 14:10
למרים נאור על הזנב, עד שכבודה תודיע מהו התאריך בו יתפרסם גזר דינו של הנוכל אולמרט. האיש ממשיך להסתובב בחוגי הצמרת, להתחכך בפוליטיקאים ובאנשי שררה, עם החיוך הנצחי שלו בבחינת "אין מה לדאוג, אותי לכלא לא יכניסו". בי זה פוגע אישית.
כתוב תגובה ל- תחכמוני
+
הציורים של עליזה
  הצדקנית   19/02/16 12:10
חסכתי הרבה כסף ואני מעונינת לקנות ציור של הציירת המפורסמת עליזה אולמרט . האם ידוע לקוראים היכן אפשר לראות ולרכוש את הציורים שלה ?
כתוב תגובה ל- הצדקנית
-  ציור
  צדקה   20/02/16 16:04
בכלא מעשיהו.!
כתוב תגובה ל- צדקה
+
מדיע נתנו לעורך הדין אורי מסר
  הניה   20/02/16 05:29
לחמוק מהעמדה לדין. איך קורה שהאיש לא נחקר על כל הפשעים שעשה כאיש הצללים של אולמרט?
כתוב תגובה ל- הניה
+
מצדיעים ליצחקי על אומץ ליבו
  שוחרי הדמוקרטיה   14/02/16 13:59
ובזים לפרקליטות ולמערכת המשפט. השחיתות הציבורית מתחילה אצלם. לא ביינם בית המשפט העליון שורץ פרליטי המדינה ויועצי הממשלה שכולם אסירי תודה למערכת המנוונתשמינתה אותם ההורסת בארץ כל חלקה טובה. בשביל כבוד צריכי לעבוד !הבוז לבית המשפט העליון!
כתוב תגובה ל- שוחרי הדמוקרטיה
+
הבעת הערכה
  יוסי בלום הלוי   14/02/16 09:16
כל הכבוד והתודה לאתר ניוז-1 בכלל, ויואב יצחק בפרט, על מאבק ללא לאות נגד השחיתות הפושה במערכת המשפט של מדינת ישראל. ראשיתו של האסון היא במינויו של אהרון ברק לנשיא בית המשפט העליון, ובהמשכה, ההפיכה המשפטית שחולל היא שהמיטה חורבן על כל ערכאות השיפוט של המדינה. אם בית המשפט העליון מתעלם מחוקי מדינת ישראל ונוטל לעצמו בלא סמכות חוקתית לבטל חקיקה של הכנסת הנבחרת שלוחת העם - מכאן קצרה הדרך לשחיתות שתחילתה בפסיקות ביהמ"ש העליון והמשכה בבתי המשפט המחוזיים וערכאות השלום, המשפחה, בתי הדין לעבודה , תביעות קטנות ותעבורה. כל אזרח במדינה חש על בשרו כיצד הצדק והחוק רחוקים ממירב הפסיקות הניתנות במחוזותינו. מערכת בתי המשפט היא היחידה שאין איש יכול לה, ואין כל סמכות חוקתית שתבקר או תעצור את מעלליה ושחיתותה. אין שופטים בירושלים - לסדום דמינו ולעמורה היינו.
כתוב תגובה ל- יוסי בלום הלוי
+
מעניין להשוות.
  אזרח סקרן   13/02/16 18:38
האם גם בוזגלו היה מקבל אותו עונש על אותן עבירות? אולמרט היה הראשון בארץ שעשה עבירות כאלה, או שיש עם מה להשוות ולהווכח אם השופטים עושים איפה ואיפה?
כתוב תגובה ל- אזרח סקרן
+
פרשת אולמרט
  אמציה גיבורי   30/12/15 11:10
צריך עתה לדאוג שמלחכי הפנכה של אולמרט ייענשו. הראשון הוא עתונאי מידיעות אחרונות שכתב בטורו שהשופט דוד רוזן בפסק דינו כתב ביבים. זה ביזיון בית המשפט לא כן? השני הוא אחיו של אולמרט שכינה את רוזן במילה חצוף. גם זה ביזיון בית המשפט. אלו רק שתי דוגמאות וניתן למצוא רבות אחרות.
כתוב תגובה ל- אמציה גיבורי
-  גםלפי בג"צ=דוד רוזןכתב שטויות!
  ע_הראל   25/01/16 06:56
וגם אני חוזר ואומר זאת כבר שנה, ששופט המחוזי פיברק ובדא ראיות מליבו כדי להרשיע את אולמרט בהולילנד בכל מחיר ויהי מה! ועובדה שהרשעה זו נמחקה בבג"צ. §¥μ¥§ חברים, הפסיקו להתנהג כמו שיילוקים מגעילים, לדרוש את ליטרת הבשר הנוטפת דם שלכם; הרי כל התיקים נתפרו נגד אולמרט ע"י הפרקליטות הסמולית (אולמרט הרי בא מימין והתחזה מבחינתם לשמאל), וזאת בתור נקמה כי תמך מאוד בשני שרי המשפטים שלו, חיים רמון (שתמך בביטול מנהג הסיניוריטי, ובכך סיכן את בחירתה של דורית בייניש לנשיאות העליון), ופרופ' דניאל פרידמן יצ"ו (הארנק והחרב). §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
למה הצדיק אולמרט לא עלה להעיד
  ירושלמית   17/11/15 12:05
למה הצדיק אולמרט לא עלה להעיד??????
כתוב תגובה ל- ירושלמית
+
מריחת הערעור היא בזיון!
  עזרא מנצור   6/11/15 10:39
על מה ולמה לא הגיע הערעור של אולמרט לידי סיומו?... זה בזיון שמובילה אותו השופטת נאור.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  הנך שוגה
  אורי פ   6/11/15 13:00
השופטים עובדים קשה ביותר על מנת למצוא את כל הנימוקים שלא בנימצא על מנת להוציא את אולמרט ללא עונש אולי אפילו זכאי. זה כנראה קשה מאוד לכן פסק הדין מתעקב.
כתוב תגובה ל- אורי פ
+
בגרמניה ממנה הגעתי לפה לפני 20
  מנפרד   23/10/15 09:54
שנה, היה המושחת אולמרט מקבל 20 שנה בפנים. רק השופטת נאור שנראית כמו סחבה חלשלושה ממשיכה להסס. תתביישי!
כתוב תגובה ל- מנפרד
-  איך אתה מדבר על נשיאת בית המשפ
  איל   6/11/15 06:13
לא מתאים לך לדבר ככה על מוסד בית המשפט. הם עושים את עבודתם נאמנה ואתה משמיץ אותם? כך לדוגמא את טיפולם המסור במניעת הריסת ביתם של רוצחים או למשל את קביעתם שנציגי המחבלים טיבי, זיאד וזועבי רשאים להבחר, את הדוח האחרון של דורנר שקובע שצריך "לשקם" עבריינים בחברה ולא בבית הסוהר. כלומר שהם מבצעים נאמנה את עבודתם כמייצגים את השלטון שמעוניין לדכא ככל הניתן את החברה בישראל. (בעניין של דורנר כדאי שתראה דוגמא אישית ותאחסן אצלה בבית איזה פדופיל או רוצח כלשהו ותשקם אותו באופן אישי).
כתוב תגובה ל- איל
-  איל, מנפרד צודק בכל מילה
  אבא חושי   6/11/15 08:50
האם אתה סבור שבתקופת שמגר או ברק כנשיאי בג"ץ היה עולה על הדעת שערעור נמשך למעלה משנה כיוון שנאור מנסה להציל את עורו של אולמרט המושחת?
כתוב תגובה ל- אבא חושי
-  משפט לדוגמא
  יעקב רעננה   17/11/15 11:46
אצל אשתו של ברק משפט התנהל במשך 18 שנה לידיעתך
כתוב תגובה ל- יעקב רעננה
-  נאור רק סחבה חלשלושה..?
  פרצל   6/11/15 05:37
גרועה הרבה יותר, בעוד היא מהססת עם אולמרט המושחת בעוד היא מסתובבת ליד קלגסבלד (מעסיק בנה בזמן דנציגר בת ים..) עת עמד קלגסבלד למשפט על הרג האם ובנה היא משליכה מבקשי סעד מבוגרים ומטילה עליהם כשגרוניס לצידה.. הוצאות עתק פרועות כדי להלך איימים נראה "שמבצרו של החלש" כבר מזמן הפך למבצרם של המושחתים ואולמרט מבסוט...
כתוב תגובה ל- פרצל
+
אולמרט,עבריין מאפיוזי.
  אלי בובליל ר"ג;   21/04/15 14:30
כתוב תגובה ל- אלי בובליל ר"ג;
+
גם הרשנזון לא מסוכן לציבור
  ישראל. מ   21/04/15 13:12
ועוד רבים הגנבים והמושחתים שלא מסוכנים לציבור. בכל זאת חייבים להענישם בכל החומרה. לדברי הכותב אפשר לשחרר את כל אלה הלא אלימים. כדי מאוד לעיתון כמו ניוז 1 לפטר מיד את העיתוניאי הנ"ל. למען איכות העיתון.
כתוב תגובה ל- ישראל. מ
+
חכמת הכותב
  גירו   1/04/15 18:02
מעניין כמה נחרץ הכותב הזה, ועל מההוא מסתמך. הוא מתגלה כאדם טיפש, חסר כל ידע הממציא ממוחו הקודח אוויליות. איך ועל סמך מה הוא מבסס את דברי ההבל שלו? אם נלך לשיטתו, שום עד ששיקר פעם אחת לא צריך להעיד כי עדותו מראש פסולה ולא אמינה, ולכן מיותרת ואפשר לאף חייב לוותר עליה. אם כך מה עושים? מה הפתרון של כבודו? בעיניו אדם הוא. או שקרן גמור שלא ניתן להעיד אותו, או דובר אמת גמור שכל מה שיעיד אמת הוא. מעניין היכן יש אדם אחד שלא שיקר בחייו, אולי הכותב החכם והגאון הזה יודע מה שאף אחד אחר לא יודע או מכיר? אדרבא שילמד אותנו ואת השופטים. עד כאן צד אחד. ומאידך, מה עם החשוד, מר אולמרט במקרה זה שהתגלה כסופר שקרן מדופלם, אומן שגם משדל מדיח ומסית? מה עם עדותו בבית המשפט, האם יש טעם להעמידו או שלו מותר לשקר? שקריו מלבינים פתאום, או שאלה שקרי אמת? ומה עם השקרים של הסנגורים הנוהגים לצטט ולהביא את שקרי ״ מרשיהם ״? ולא רק זה, אלא מלמדים אותם , מדריכים ומייעצים איך לשקר, מה להמציא ואיך לבנות את המניפולציה, הקומבינה והמניפולציה בכל דרך כדי להימלט מן הדין, בעבור חופן שכר הטיחה שהם מקבלים, מה שאין אצל הפרקליטות. ואם הכותב יטען על מניעים של כבוד וקידום, הרי שזה קיים בכל המגזרים. הכותב מתגלה ככותב מתוסכל שאין לו מושג במשפט, בור שלא יודע איך לאכול את ההרשעה הכה ברורה וודאית של אולמרט בניגוד לאמונתו שהקומבינה היתה אמורה לעבוד, ולכן תולה זאת בהבלותו בסנגוריה שמגיע לה במקרה זה שאפו. ע נ ק !הוא שכח איך פרקליטים המשתפים פעולה עם הגרועים שהעבריינים כנגד הפרקליטים לגופם בכל מיני עלילות שווא, בעוד של פיך לא קורה. נא עיין למלשן עו״ד שרמן. איך הוא מתבטא? אדם שכל כספו בא מסמים גניבה ורכוש גנוב, פרוט קשן וכו׳. זהו בטח הסנגור האולטימטיבי שלך , כותב עלוב וקטן.
כתוב תגובה ל- גירו
-  גירו אתה חופר
  צבר וותיק   5/11/15 23:04
גירו למרות כל החפירות שלך שום דבר לא ישנה את העובדות . ואנשים עלובים נשארים עלובים בכל מצב . גם התכנית עובדה לא הפכה את המורשעת בדין לפחות עלובה ....
כתוב תגובה ל- צבר וותיק
+
מושחתים נמאסתם
  רינת אזרחית מדינה   11/02/15 19:56
ממש נחמד לדעת כשכולם נחקרים בפרשה המביכה מולנר טייל בתאילנד, מה הוא מצא איזה דיל טוב לתאילנד על חשבון משלם המיסים? מה הולך במדינה הזאת? מתי אנשים פשוט יעשו את העבודה שלהם במקום לדאוג לעצמם. ממש מרגיז.
כתוב תגובה ל- רינת אזרחית מדינה
-  הדג מסריח מהראש
  מה חשוב?   6/11/15 00:56
ראי מה קורה היום, לפי ההסדר החדש כולנו נשלם כפלים מהמחיר העולמי של הגז שהתגלה במדינה. מישהם יעשו הון עתק כשאת הונם הם שואבים ישר מכיסינו. לא רק תשובה יהיה מולטי מליארדר אלא כל העוזרים לו ״באישור המתווה״ יתעשרו כקורח. הוא אשר אמרנו בסעיף ״הנושא״
כתוב תגובה ל- מה חשוב?
-  לרינת האזרחית במענה
  צורי   25/07/15 15:52
לשאלתך כנראה שזה יקרה כאשר ינוחו על משכבם בשלום.
כתוב תגובה ל- צורי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
קינוחי סורבה חדשים של יוגטה
קינוחים בשלושה טעמים [צילום: יניב קרן]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |