News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 445,508  סלולר - 862,026
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
תעודת טרווניקי הייתה אותנטית והמצולם בה היה רוצח ההמונים איוון דמיאניוק. לא משנה כמה יורם שפטל ינסה לסובב את העובדות, להוציא דברים מהקשרם ולפברק "מציאות" חילופית
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
הקצין הבריטי ג'ון לינקלייטור, שאינו כפוף לפיקוד הבריטי בארץ ישראל, מסייע לאנשי ה"הגנה" בחיפה להשיג נשק, דלק ואף לחסל מפקדים ערביים; אנשי לח"י לשעבר - כנופיית שודדי רכב יהודים.
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
אין ספק שתהיה פגיעה משמעותית בייצור, אולם להכריז כבר עכשיו על התייקרות מחירים, פניקה וצרחות, לבטח אינה משקפת התנהלות הגונה של חלק מהיבואנים, אשר חלקם מנסים לייצר לכאורה כבר עכשיו א...
נסים ישעיהו
נסים ישעיהו
מזווית הראייה הזאת אפשר בהחלט להבין את רדיפת נתניהו. המוסר האנושי קבע שאנחנו חייבים לערביי הארץ בעוד המוסר האלוקי קבע שהארץ הזאת היא שלנו ורק שלנו. בקטע הזה נתניהו בחר ללכת בקו של ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שמעון פרס: הקשר הצרפתי ונתיב השחיתות (2)
מאת: אלון דהן  |  28/12/2006
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מענין. שווה מחשבה
  קורא   29/12/06 16:07
כתוב תגובה ל- קורא
2
רק בתי דין עממיים עם גיליוטינות
  הארגון   29/12/06 17:07
כתוב תגובה ל- הארגון
3
עוכר שלווה ומדאיג
  mikelina   29/12/06 21:04
כתוב תגובה ל- mikelina
4
שמעון פרס – האיש שלא שירת בצה"ל
  עברון (מחבר הספר הראשון על שמעון פרס –" סואץ 56 – מבט חדש")   20/01/07 14:48
שמעון פרס – האיש שלא שירת בצה"ל אפילו יום אחד – שב וחוזר אחרי כל תבוסה אישית בתדמית חדשה, תוך חתירה בלתי נלאית לכיסא ראשות הממשלה, ולאחרונה לכס הנשיאות – בדומה ל"הידרה", נחש המים בעל תשעה הראשים מהמיתולוגיה היוונית, שכל אחד מהראשים שנחתך הופך מיד לשניים.
הוא לא שירת בצה"ל אפילו יום אחד. לא השתתף בשום פעולה צבאית במלחמת השחרור ואף לא באחת ממערכות ישראל.
על מלחמת הקוממיות השקיף פרס ממקום מושבו המרווח במטה הכללי שעל שפת ימה של תל אביב; יחד עם עוד אחד עשר מבין עובדי המטה טיפס במאי 1948 על גג "הבית האדום", נשבע אמונים לצה"ל, קיבל כרטיס מגויס (השמור עמו בגאווה עד היום),ובזה תמה פארסת הגיוס של שמעון פרס ועמה הפרק הצבאי בחייו.
לתמהים מקרב תומכיו הוא יודע לספר, "שפעמיים, במרוצת מלחמת השחרור, ביקש לעבור ליחידת שדה – ובקשותיו נדחו על ידי בן גוריון..." למרבה הפלא, אין שום מסמך המאשר זאת. אך נראה, שנושא השתמטותו מהשירות בצה"ל מעיב לא מעט על תדמיתו הפוליטית המושלמת , כפי שרוצה היה לשוותה בעיני עצמו ובעיני קהל הבוחרים. בראיון עיתונאי עם כתבת ידיעות אחרונות, אמירה לם, ב-17 ביוני השנה, הוא נזכר לספר, שבין הדברים המעטים שהוא מצר עליהם היה סירובו להיענות להצעתו של הרמטכ"ל הראשון, יעקב דורי, "לקבל דרגה של סגן אלוף" (סתם כך, בלי לשרת בכלל בצה"ל, בתוקף שירותו כפקיד במשרד הביטחון...). מאחר שר"א יעקב דורי נפטר לפני 32 שנה (ב-1973), העדות היחידה לכך היא זו של המספר...אך מאלפת עוד יותר הסיבה לצערו של פרס על "שסירב לאותה הצעה", וכך הוא אומר לכתבת המראיינת: "יכול להיות שבגלל שלא היו לי דרגות על הכתפיים חסרו לי מדי פעם 10 אלפים או 15 אלף קולות..." הנה סוף סוף נפתרה חידת ה מ פ ס י ד ן הנצחי בכל מערכת בחירות. חסרו לו רק דרגות הקצונה של צה"ל לה צ ט ע צ ע בהן, כד י לזכות במערכות הבחירות. עיטורי כבוד שברוב צניעותו "סירב לקבל" כשהוצעו לו. שירות סדיר בצבא ככל אזרח במדינה לא עלה כלל בדעתו.

הכתבה המלאה ב"מזכר"
mizkar.ios.st


כתוב תגובה ל- עברון (מחבר הספר הראשון על שמעון פרס –" סואץ 56 – מבט חדש")
5
נשיא שחתר תחת עמדות מדינת ישרא
  שי אלידע   28/05/07 22:27
האיש שהעתונות רוויה במעשים מבוזים שעשה הוא יביא כבוד למוסד הנשיאות הפגוע.
הפצרתי בחברי הכנסת למנוע הפעם איש פוליטי ולבחור באיש שכל העם מוקיר ומעריך אותו, נשיא בית המשפט העליון בעבר, השופט מאיר שמגר.
מגיע למדינה שקט במוסד מעורער זה. רק הוא מסוגל להחזיר את כבוד הנשיאות.
שום מועמד לא יצליח לעשות זאת, אך הגרוע מכולם הוא שמעון פרס !!!
איש זה חשוד לכאורה במעשי שחיתות שלא הופרכו !!
איש זה חתר תחת ממשלות ישראל, סייע לאויבי ישראל בהשגת לגיטימיות בינלאומית !!
איש אחראי לקנוניה שהתרחשה במינכן נגד מדינת ישראל !!
העובדה שאולמרט החשוד בשחיתות ממליץ עליו צריכה לעורר חשד, על קשר בין הזרזיר ובין העורב !!!
כתוב תגובה ל- שי אלידע
6
פרס פרסר ופרסה לא יאנוס פקידה
  נשיא חיריה בע"מ   31/05/07 00:42
כתוב תגובה ל- נשיא חיריה בע"מ
שהיתחננה לחזור לעבוד אצל אונסה
  אלונסו   26/08/12 15:52
כתוב תגובה ל- אלונסו
7
מעורר מחשבות - למה מחכים? לחקר
  מנטה ריי   11/10/07 02:21
כתוב תגובה ל- מנטה ריי
8
פרס התמחה כנראה בשנות ה 50
  רק_בישראל   22/06/11 12:40
בשהיותיו המרובות בצרפת בתורת השחיתות הממשלית , סחיטת מקסימום מנעמי שררה ושלטון ואולי אף בנוהג הצרפתי המסורתי של מנהיגיה להחזיק פילגשים לרוב . רק בישראל יכול איש כזה שלא הראה דוגמא אישית מעולם להיות נשיא בגילו המתקדם.
כתוב תגובה ל- רק_בישראל
9
אפילו אם רק לצורך המאמר הזה
  איתן8   8/03/12 18:52
אפילו אם רק לצורך המאמר הזה באת בשליחותו של הקב"ה לעולם , דייך!
נראה לי שהמצוה הזאת שקולה כנגד הרבה נוספות...
כתוב תגובה ל- איתן8
10
חנן וייס
  1   16/05/13 13:50
" פרס קיים קשרים עם ג'ו ליבו, שהיה עד 82 יו"ר מועצת המנהלים של 'אליאנס', מפעל הצמיגים בחדרה. ליבו נחשף כנוכל בינלאומי, מודיע לשירותי ביון, חברה של היצאנית הבריטית לשעבר מנדי רייס דייוויס – איש המאפיה בארצות הברית" news1.co.il
כתוב תגובה ל- 1
11
חנן וייס
  1   16/05/13 13:56
"ואולם מרכז פרס איננו מוסד ציבורי כי אם מוסד פרטי, ולכן אין המבנים שבבעלותו נחשבים מבני ציבור וממילא בניית המבנה ע"י המרכז מהווה הפרה בוטא של חוקי הבנייה. מבנים ציבוריים חייבים להיות פתוחים לקהל הרחב ללא הבדלי השקפה פוליטית או אמונה דתית וכו', ואילו מרכז פרס הוא מוסד, שעל אף הצהרותיו, נותר סגור בפני אנשים שלא הוזמנו לבקר בו ולקחת חלק בפעילויותיו השונות." news1.co.il
כתוב תגובה ל- 1
12
חנן וייס
  1   16/05/13 13:56
" בנוסף לשורת השחיתויות הנ"ל, מן הראוי להאזין לבנות קול קלושות המכסות קופת שרצים אדירת ממדים הנסחבת על גבו של פרס כבר שנים: מרסיסי פליטות פה של הגב' ג'ודי שלום ניר מוזס עולה כי עמירם ניר, בעלה לשעבר של הגב' שלום ניר מוזס, היה בדרכו לארה"ב להעיד בפרשיה אפלה של עסקי נשק עם אירן, בה היה מעורב פרס בדרך זו או אחרת, ואולם הוא נהרג בתאונה טראגית ולא זכה למסור את עדותו. ביתה של הגב' שלום ניר מוזס נפרץ, וחומר חסוי ומסווג נעלם ממנו בדרך מסתורית. האם יש לדברים קשר? האם אסור לשאול או לברר ולחקור מה היה טיב החומר שנחקר ומדוע הגב' שלום ניר מוזס כל כך כועסת על שמעון פרס? " news1.co.il
כתוב תגובה ל- 1
13
מקושר בשב"כ ובמע' המשפט
  זה רק קצה הקרחון   17/05/13 16:13
אחרי סילוקם או היעלמם של אישים שהפריעו לפרס בדרכו, חוששים אנשים למסור את כל הידוע להם. זה לא רק השב"כ, גם בכירי מערכת המשפט היו ב'מילייה' שלו וחלקם הגדול-- גם כיום. למזלו של פרס, סוניה כבר עצמה את עיניה לנצח.
כתוב תגובה ל- זה רק קצה הקרחון
14
אילו רק יכולתי לספר לכם הכל...
  יצחק רבין   17/05/13 17:40
כתוב תגובה ל- יצחק רבין
15
כל קרן חדשה טומנת בחובה שחיתות
  קורןנאוה טבריה   30/06/13 04:01
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
16
שמעון פרס
  ט.ב.א.   15/05/14 14:01
קראתי והזדעזעתי.כעת הובן לי למה מצליח פרס לנסוע לכל העולם במימון של אחרים. למה לא מוסרים הנתונים לידי מבקר המדינה באם יש הוכחות פיזיות.זה יותר גרוע ממעלליו של אולמרט.חבל שאין פרסום בעיתונות.
כתוב תגובה ל- ט.ב.א.
17
גולדה היתה אומרת אני מזועזעת
  מושיקו   11/06/14 20:51
ומאז ועד היום המלך והמלכה חיים בארמון באהבה בתוך תיבת פנדורה
כתוב תגובה ל- מושיקו
18
הכך נכון ועוד....
  אורה הכפולה   14/11/14 13:45
- כל מילה במאמר מדוייקת ! איש מושחת אשר גורם שנים רבות נזק למדינת ישראל - משלב ידיים עם עוכרי ישראל!! כדי להפוך את ישראל - למדינת כל אזרחיה! עומד מאחורי רצח רבין !!! לא יגאל עמיר רצח...... קשר קרוב מאוד למנהיג הקומוניסטי !!
כתוב תגובה ל- אורה הכפולה
19
אכן בנו של פרס הרג חייל
  תותוש   20/09/16 15:40
בטעות,פליטת כדור בחדר האוכל. אבא שלו הוציא אותו מזה
כתוב תגובה ל- תותוש
20
מת המושחת
  ינג   28/09/16 09:20
בשעה טובה אפשר לומר שנפתרנו ממנו.
כתוב תגובה ל- ינג
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |