News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 366,571  סלולר - 501,951
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
כדי למנוע בחירות הרסניות אשר יחריבו את המשק ויעלו בחיי אדם, הגיע הזמן להעלות על סדר יומה של הכנסת את הצעת החוק שתמנע מבנימין נתניהו להרכיב את הממשלה הבאה    נתניהו יצטרך לבחור בין א...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עיתונות וברנזה
מאת: פורומים  |  04/12/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
הבלוף של המאה- זה למה בחירות .
  מינו רוקח   1/06/19 14:26
ברור לכולם שחוק הגיוס זה קשקוש שלא חשוב לאף אחד מהצדדים . טאז למה באמת בחירות ? אז זה למה . ========= נתניהו חייב בחירות כדי להנצל וכולם ( כן , כולל ליברמן )רוצים לעזור . ================================================== התרגיל המבריק ביותר של נתניהו ,ליברמן והדתיים. כן , כן , הם ביחד וכל הריב ביניהם מבויים ומנוהל ברמה מקצועית מדהימה ומשכנעת . גם ההצעות הפיקטיביות המגוחכות והפטטיות שהיציע נתניהו לחכי"ם (כולל אבי גבאי) הם בבירור תרגיל שלא היה מתקיים . הוכחה פשוטה בסוף הפוסט . הוכחות אחד לאחד .רק סבלנות והתמדה . 1. נתניהו לא היה בטוח שהוא יכול להעביר את חוקי החסינות כי : *מתוך 65 המנדטים *סער ושיר נגד *כחלון ופולקמן 2 לא היו בכיס *יהיו הפגנות ,לחץ של שופטים ואישי ציבור מוערכים . יהיו חכים מהליכוד שיושפעו ,במיוחד אלא עם יושרה כמו אבי דכטר, יואב קיש ( אני מאמין שלטייס קרב יש אומץ ויושרה )יולי אדלשטיין שרן השכל ויש עוד שסתם מחכים בפינה. מ א ו ד מ ס ו כ ן !!! 2. צריך לקרוא תגובות באינטרנט כדי להבין שליברמן הופך לגיבור העם , מגן הציבורהחילוני ומקבל מעל 15מנדטים . אני מודה שהצבעתי כחול לבן וחשבתי שאם ליברמן מונע ממשלה , אני מצביע עבורו . עד שהבנתי שנפלתי במלכודת. המנדטים של ליברמן לא יבואו מהימין ,שם כועסים עליו כי לא מבינים את התרגיל המשולש ,הם יבואו מכחול לבן , העבודהמכחלון שאיכזב ועוד . לא סתם נתניהו קורא לליברמן שמאלן , המטרה ברורה , שיקבל קולות רבים מהשמאל וזה אמנם קורה . כך שהימין מתחזק למעל 75 מנדטים ונתניהו ( והדתיים )יכול להיות רגוע !!! 3. באותה הזדמנות ,מעיפים את סער ושיר ( נתניהו הבטיח שלא יהיו פרימריס אבל קטן עליו לשנות ע"י החלטה " דמוקרטית"של מרכז הליכוד ) 4. ליברמן ישב עם הדתיים יחד עם כל תקציבי הענק בקדנציה האחרונה ולא הפריע לו . פתאום על חוק לא חשוב ( גם הדתיים יכולים לחיות איתו ) והכל נופל . 5. אחרי הבחירות , הדתיים יתקפלו ( כי לא חשוב להם ) , ליברמן יצא גיבור , יקבל 18 מנדטים , והימין עם 75 . עכשיו הכל פשוט .תקום ממשלה , נתניהו חזק מאד ומקבל חסינות יציבה ובא לנתניהו גואל. 6. מה יוצא לליברמן ? א.. הרבה מנדטים ב. הבטחה שלא להחזיר את תיק חברות הקש לבדיקה מחודשת . .מדובר בחברות ,כולל חברה על שם ביתו בת כ25 ש"הרוויחה " מיליונים שחושבים שאלו כספי שוחד לליברמן . אתמול התפרסם הציוץ של יאיר נתניהו שליברמן דרש את מיניו שך וינשטיין ליועמ"ש שיחלץ אותו מאישום . כנראה שיאיר לא היה מודע לתרגיל . 3.ניחוש אנטליגינטי (? ) , ימים יגידו אחרי הבחירות ,ליברמן חובר לליכוד ובהמלצת נתניהו,יעמוד בראש הליכוד אחרי נתניהו תמורת הבטחת החסינות שליברמן שהודיע חד משמעית שיתמוך בכך ( גם בשביל עצמו ) !!. 4. פשוט לא היית לנתניהו אפשרות אחרת שימו לב , נתניהו תחמן ברמה הרבה יותר מכולנו . האנשים התמימים שיצביעו לליברמן כמגן החילוניים יקבלו שני נוכלים יחד כראשי ====================================================== ממשלה אחד אחרי השני לתקופה ארוכה של מדינת בננות חשוכה ============================================= תוספת לאור התגובות שקיבלתי : שאלה שנשאלה : והרי נתניהו התאמץ מאד להקים ממשלה ע"י גיוס אנשים מהמרכז ושמאל כולל אבי גבאי ביום ההצבעה על פיזור הכנסת . כדי לקרוע את המסיכה חד משמעית נתייחס תחילה להצעה לאבי גבאי . נתניהו היציע לגבאי ,שהוא נתניהו יוותר על כל חוקי החסינות וההתגברות בתמורה להצתרפותו . אבל כולנו יודעים שסמוטריץ ( בה
כתוב תגובה ל- מינו רוקח
+
ראה תמונה
  אורי ליולקו   8/03/19 18:09
אני פונה לצוות האתר , כי במידה הפניה הקודמת לא תפורסם בפורום שבה רשמתי אותה , יגיד לי מעל לחשש סביר על עמדה שלכם לטובת המערכת שעשו עבירות , והעונש שלהם רשום בדיני עונשין כ עיוורון מכון , מבקש לעשות צדק ואמת זה כל מה שאני מבקש , לתת לציבור אפשרות לדעת האמת ולא להסתירה
כתוב תגובה ל- אורי ליולקו
+
פרסום מודעות בעיתון
  זאב איינס   30/10/17 23:57
פרסום מודעות בעיתון עדיין נחשב לרוולטי ואפקטי אז אם אתה בית עסק שרוצה לצמוח, אפיקי הפרסום יקרים? מודעות בעיתון יכולות להוביל להצלחת העסק שלך בכל החחומים החל מגיוס עובדים,פרסום מודעות מסחריות ועוד מוזמנים לנסות :)
 מידע נוסף אודות פרסום מודעות בעיתון
כתוב תגובה ל- זאב איינס
-  פרסום מודעה בעיתון
  חבצלת   8/01/20 13:30
אמת ויציב. לפני שמתכננים לפרסם מודעה בעיתון, חשוב להכיר ולהבין את האפשרויות השונות, העיתונים הרלוונטים, גדלי המודעה, חבילות הפרסום וכן הלאה
 פרסום מודעה בעיתון
כתוב תגובה ל- חבצלת
+
קושמרו הוא מגיש חדשות
  מושיקו   6/09/15 00:25
כמו שיש מרכזנית יש גדולים ממנו שכנראה קיבלו כסף שוחד אלו אנשים שאיבדו כל צלם אנוש שמסתתרים אחרי הכיסוי של עיתונאי אבל בעצם הם מרגלים אויבים שהושתלו שם לחסל את השלטון הקיים במסוה של עיתונאי שאי אפשר לגעת בהם הם אנשים קימים רק הם רואים ולךא נראים כי הם שיכים לחוג מיוחד
כתוב תגובה ל- מושיקו
-  fwbuejZEfpQWyVoZ
  Vinny   17/12/16 12:56
Have you given any kind of thought at all with converting your website into German? I know a few of tratlsaners here that will might help you do it for no cost if you wanna get in touch with me.
 wLGMaZnt8
כתוב תגובה ל- Vinny
+
מגיב ותיק יסגור את ערוץ 2
  ערוץ 2 בסכנה   5/12/16 10:05
קיימת סכנה שמפקדת מגיב ותיק יחד עם ב.ל הצדקנית יסגרו את ערוץ 2 , שהעז לערוך סקירה ובה ישנן הוכחות שאין מקום לדבר על אינתיפאדת ההצתות.
כתוב תגובה ל- ערוץ 2 בסכנה
+
לקח החניון- לדאוג לפיקוח והקנס
  חגי007   11/09/16 00:56
להתכונן לתרחיש פי 500 גרוע החניון לא תוכנו בתקן לרעידת אדמה. חגי | 00:47 11/09/16 היום בעידן הבזול והעוד יותר בזול יש למנות פיקוח תכנוני שיבדוק את התכניות הקיימות לחניונים ועמידותם בתקן רעידת אדמה. ברור שפה ומבלי להאשים פרט אלא את השיטה של הבזול, והדבר אינו פוסח על אף אחד, פרטיים,רשויות ויזמים,משקיעים וראשי רשויות. להסיק את המסקנה המתבקשת- ועדת היגוי ממשלתית לאיתור מחדלים ולחייב תיקון מהיר. מה לעשות? לחפס אשמים בשביל הפרנסה? או לתבוע מהחברה שבנתה שקיפות ופרוט כל התכניות שבוצעו בשנים האחרונות,וחיוב בתיקון וחיזוק מבנים בתקן רעידת אדמה. זה קנס נאות.
כתוב תגובה ל- חגי007
+
כנס עיתונות באילת
  עיתונאי   5/08/16 16:01
שלום, אשמח לדעת מתי מתקיים כנס עיתונות באילת. תודה , מועדון צלילה
כתוב תגובה ל- עיתונאי
+
זה סופו של כל מגולמן
  אופיר   27/12/15 00:12
ארדואן חשב להקים מחדש את האימפריה האותמנית. בשתוף האחים המוסלמים בעולם הערבי. עכשיו הכל מתנפץ לו בפנים. טוב תעשה ישראל אם תחמיץ לו פנים. אך כפי שאני מכיר את הרפיסות הישראלית יוותרו לו בכל.
כתוב תגובה ל- אופיר
+
מתי תבקשו גם לבדוק את החרא שלו
  משה הב ע ר   20/09/15 12:42
שהעם ידע מה הוא אוכל די הגזמתם גם עם בנדיק הגזמתם יותר מידי בן אדם רוצה ילד די מספיק לחטט תעגלו פינות מספיק זה מתחיל להימאס
כתוב תגובה ל- משה הב ע ר
+
ביטון יצא לריצת ישו על המים
  יוסי ארגואן   13/08/15 20:12
בזמן שפישר וויינשטיין שתו שפריץ סליבוביץ רומני איכותי איטליה ארץ המגף המפיונרית ישראל ארץ הסנדל המושתתת המיתולוגית
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
+
עד מתי נרנן ?
  קמיקזה   14/07/15 06:29
עד מתי נרנן בישבננו? עלינו לשוב בצעד תימני! ולהמשיך לפזז כבימי קדם.
כתוב תגובה ל- קמיקזה
+
כשקוראים את מאמרים
  נאור 1234   27/06/15 09:51
של השמאל נדהמים מהטירוף והצביעות השוואת דברים לא הגיונית וברבורי מילים ללא כל שחר זה מפחיד כי האנשים האלה מקבלים כסף מהאנטישמים הגדולים ביותר האירופים כדי לקעקע את הזכות של היהודים לחיות כאן עפרט ולחיות בכלל
כתוב תגובה ל- נאור 1234
+
ספור פשוט
  אלזה   18/05/15 00:33
שיהלה
ספור אנושי ופשוט של נהג מונית שעושה לביתו ימים כלילות ב2-3משרות ,והעיקר לספק את צרכיהם בצורה מכובדת. אלה האנשים שלא סופרים אותם ביומיום ואילו את הפלאת להעלות ספור פשוט אבל נפלא ומאוד אנושי. שאפו!!!
כתוב תגובה ל- אלזה
+
שוחד בעולם השלישי?
  אריה מהלא   25/04/15 15:43
כמי שעובד מעל עשר שנים בארצות שונות מחוץ לישראל, ואינני ולא הייתי מעולם קשור לברן, אני קובע פסקנית שאי אפשר לקבל עבודות, וגם קטנות בהרבה מהסכום הנ"ל, בלי לשמן, לגרז, למרוח, לתמוך, לתרום או איזה ביטוי שתבקשו. אין כוח שהדברים יהיו אחרת. אפשר לא לשחד אבל אז אי אפשר עבודה בהיקף של קילוף תפוז. כל היתממות בעניין זה היא צביעות או גרוע מזה, שקר גס מאד. איני יודע מה העסק עם ברן באותה סרי לנקה אבל אם מישהו חושב שזה עניין ישראלי לא חמוד, אני מזכיר לכם בזאת נציגים מבית המלוכה הולנדי והבלגי, מאצולת יפן מכל פינה אפשרית באמל"ט או ברוסיה, באפריקה או בסין: כולם עשו עסקים משומנים היטב ולהשומע לא ינעם. אין מצב ביניים. תשלם או אל תהיה כאן.
כתוב תגובה ל- אריה מהלא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
PRO MIX - תערובות אגוזים עם חלבון גבוה
פיצוחים עם חלבון גבוה [צילום: עמית שטראוס]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |