s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תרגילי השוחד של ביניש ובן-אור
מאת: יואב יצחק  |  17/02/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כנופיית מושחתות שהשתלטה על הפרקליטות
  טל"ש   17/02/07 11:29
ועושה בה כל מה שעולה על רצונה כבר מספר לא מועט של שנים.
תמיד היו ציפיות שנשים תדענה לנהוג ביושר וכבוד אבל איפכא מסתברא: הן הוכיחו וגילמו רוע, שחיתות וסאוב.
אוי לנו מהכנופייה הזו.
כתוב תגובה ל- טל"ש
MUST BE REMOVED FROM ISRAEL
  BEYNISH+A.BARAK+ CLIQUE MEMBERS   17/02/07 16:39
כתוב תגובה ל- BEYNISH+A.BARAK+ CLIQUE MEMBERS
2
כל מקורביה ייתמנו
  עוד עו"ד   17/02/07 11:31
וכל בני טיפוחיה יתקדמו ובעזרתם שליטתה ואחריזתה במערכת המשפט תהיה לאבסולוטית.איש לא יכול לעצור תהליך זה.

היה סמוך ובטוח שמלבד שלושת שופטי העליון הרי שהחתלתולה אורית נוקד והעבד הנרצע יורי גיא רון שכל עוד ממנים ממשרדו לשיפוט הוא מסכים לכל מה שהעליון רוצה,יתמכו בה וכבר יש לך רוב בטוח בוועדה לאישור מועמדי ביניש לשיפוט.

אגב האם קראת איך מונתה היועצת המשפטית הבעייתית של הכנסת -השבוע הייתה כתבה מרתקת בהארץ הסיבה היא שהגברת שייכת לסיעתו של שלמה כהן ויורי גיא רון "לשכה אחרת" וזה הספיק לצורך העדפתה על פרופ' סוזי נבות שכישוריה לתפקיד עולים לאין ערוך
כתוב תגובה ל- עוד עו"ד
יד רוחצת יד ומחטטות בשת ופולות כיני ערווה ומאוננות על ראשי הציבור
  רימה ותולעה   17/02/07 12:26
ולידיים האלה קוראים בישראל "זרועות אכיפת החוק".

למזלו של הציבור - אנחנו פה. ולנו יש סבלנות. ובסופו של יומם של בעלי הזרועות הללו - אנחנו נטהר אותם ואותן עד העצם.

אם יש לכם פיתרון טוב מזה למצב המביש - התכבדו ופִתרו.
כתוב תגובה ל- רימה ותולעה
אלח-דם
  לא עו"ד !   17/02/07 13:58
אם תקום יש מאין ועדה למינוי שופטים שכול חבריה מונו אך ורק על בסיס אישי, והם אישים מוכרים בציבור בזכות עצמם, שהוכיחו חזור והוכח באישיותם ובעברם שהם "אַנְשֵׁי אֱמֶת שׂנְאֵי בֶּצַע"; שאינם נציגים ואינם קשורים לשום גוף בעל אינטרסים; שאינם מקבלי תכתיבים או הנחיות מגופימ כמו לשכת עורכי הדין; שאינם רואים סיבה אחרת למינויים מלבד מינוי וקידום שופטים המסוגלים לייצג את תכליות שפיטת הצדק ולא את תכליותיהם הפרטיות של כול מיני גורמים במשטרה, בפרקליטות ובבתי המשפט - אם תקום ועדה כזאת, תטוהר מערכת השפיטה במהלך דור אחד, לכול היותר.
וכשמערכת השפיטה תהיה נקייה מאלח הדם הזורם בעורקיה והנפוטיזם והחבריזם ושאר טפילי האיזם - יתרחש באופן ספוטנטי הטיהור הזה גם בשאר מערכות אכיפת החוק.
כתוב תגובה ל- לא עו"ד !
הזדעזעתי כשקראתי על אלשטיין שהוציאו כנגדה איזשהו אישום על עבירות בנייה. איך היא יכולה לשמש בתפקידה?!
  מיכל מירושלים   17/02/07 13:25
ילמדנו רבנו יו"ר הכנסת וחבריו (או שגם ליו"ר חו"ח יש עבירות בנייה?)
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
תאוות השררה ורדיפת הכבוד בתוך מערכות אכיפת החוק הביאו את המערכות הללו למצבים פתולוגיים
  אזרח חרד   17/02/07 15:08
והדבר מהווה סכנה ממשית ברורה ומיידית לקיומו של שלטון החוק במדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- אזרח חרד
3
בלי שום בושה
  משפטן ותיק   17/02/07 11:43
שמערכת אכיפת החוק היא מערכת שאינה נתונה לבקרה וביקורת אמיתיות ומעמיקות של גופים המורכבים מאנשי-שם בלתי-תלויים וחסרי פניות (איפה ישנם עוד אנשים כאלה?); ולכן כול זרועותיה מרשות לעצמם לנהוג כאוות האינטרסים והאמביציות הפרטיות של ראשיהן והן מצפצפות על הציבור הרחב ונוהגות בו כבעדת כלבי-חוצות הנובחת מחוץ לטווח נשיכה על שיירת המורמים מעם, שהרימו זה את זה במשך שנים מתוך אינטרסים של הרם לי וארים לך, הגבה אותי ואגביה אותך, לקק לי ואלקק לך.

וכשמערכת חקיקת החוק נראית כמו שהיא נראית, ושום בוחר לא היה בוחר לרכוש ממנה אפילו מכונת משומשת יד-ראשונה - מה הפלא שהיא משתדלת לכבוש את פניה בקרקע ולהתפלש לעפר רגליה המסריחות של מערכת אכיפת החוק.

למראית הגילויים האחרונים של הטפחים המלוכלכים מהמסד עד הטפחות - מי ירצה להביט בהם, קל וחומר - לבוא במחיצתם ולהזדקק לשירותיהם?

כתוב תגובה ל- משפטן ותיק
4
Cיניש דומה לרספוטין אך יותר קלוקלת ומושחתת ממנו
  א צ רול   17/02/07 11:48
כתוב תגובה ל- א צ רול
החשוב הוא שהיא וחבריה יסימו כרספוטין
  צארינה   19/02/07 09:41
כתוב תגובה ל- צארינה
5
היכן אפשר לקרוא במרוכז את כל מעלליהן של ארבל/בייניש
  כל הכבוד ליצחק   17/02/07 11:50
ושאר חברותיהן לכנופיית פרקליטות השמאל? האם איזו שחיתות הגיעה להליכים משמעתיים/ביקורתיים/פלילים? לדוגמא - הפנסיה הכפולה, התואר השני שלא היה, הדירה בתל ברוך, פרשת שמפניה...
כתוב תגובה ל- כל הכבוד ליצחק
תגובה
  פטריוט ישראלי   17/02/07 12:38
כנס באתר לכול רשימותיו של יואב יצחק.

בברכה.
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
6
ראשי הפשע בישראל
  ווזווז   17/02/07 11:52
לפי התיקשורת הווזווזית המושחתת והמטוטמת קלק ראשי הפשע בישראל אוספי הבקבוקים ואוספי הברזל לאור ריבוי השחתויות במיגזר הווזווז צריך שר מישפטים ווזווז
כתוב תגובה ל- ווזווז
7
מעל לחוק
  vnuo   17/02/07 11:56
כתוב תגובה ל- vnuo
8
וגם חיותה כוחן שהרשיעה את רמון מועמדת ברשימה של ביניש!!
  רשמי   17/02/07 11:59
כתוב תגובה ל- רשמי
כל שופט ישר היה מרשיע
  זבולונוב   17/02/07 12:53
את רמון במעשה מגונה , גם אם לא היה ברשימה כזו או אחרת!
כתוב תגובה ל- זבולונוב
אף אם נעשו טעויות במשפט רמון-מרגע שטען או עדיו טענו ל"זנזנותה" ולא חזרו בהם - ירד עליו הגולל
  מיכל מירושלים   17/02/07 13:28
וגם גלזר - מרגע שהכתים את המתלוננת - גזר על עצמו פס"ד יותר חמור (לפחות כהבנתי)
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
היתכן להחדיר את הלשון שאין בה עצם לפה סגור?
  דבר בשם אומרו   17/02/07 19:47
כתוב תגובה ל- דבר בשם אומרו
עצם העניין הוא שברור שהיא בעצם התחילה איתו
  עצמונית   17/02/07 20:22
אז כל העצמות והעצמים האחרים לא רלוונטיים.
כתוב תגובה ל- עצמונית
בת 20 לא מתחילה עם סבא בן קרוב ל-60
  מיכל מירושלים   17/02/07 21:17
היא תחשוש שהתותבות שלו יחליקו לתוך גרונה.

זה לא נעים לכם הגברים לחשוב - אבל הוא תרח בשבילה
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
אני נשואה לגבר שיותר מבוגר ממני פי שניים
  יבגניה   17/02/07 23:37
ואני בטוחה לפי נקודת המבט הזקנה שלך
שאנחנו עושיפם בשבוע אחד יותר סקס ממה שאת מסוגלת לעשות בחודש.
כתוב תגובה ל- יבגניה
כשיש אינטרסים תפוס יחסים לעבודה עתידית,בת 20 שאפתנית תישכב גם עים בן מאה
  ראה אנה ניקול סמית   19/02/07 02:27
כתוב תגובה ל- ראה אנה ניקול סמית
מיכל, מה עם עיקרון ההדדיות?
  וועלוואלע טרוקסבעטריגער   17/02/07 19:55
אם לגברת מותר להתנהג כמו זנזונת
מדוע אסור לגבר להתנהג כמו זנזון
בייחוד כשלרגע היא הייתה רימונה
והוא היה, הווה ויהיה תמיד רמון.
כתוב תגובה ל- וועלוואלע טרוקסבעטריגער
9
אני מסכימה בל לב עם יואב יצחק ובהמשך...
  טוהרת המידות   17/02/07 12:26
לתגובה מס' 4 בלי כל קשר לדורית ביניש או ליואב יצחק,
נידמה לי שאתה לא יודע דבר על רספוטין חוץ מלדעת מי היה
האיש, מכאן ועד להשואות כאלה אינך יודע היסטוריה, אני
מציעה לך ליקרוא ביסודיות את מעלליו של רספוטין שהיה אדם גס רוח רי מתוכן בור ועם הארץ, ההשואה לרספוטין היא
פשוט לא במקומה, צריך להתיחס ענינית למה שיואב יצחק כותב משום שהעיתונאי יואב יצחק הוא אדם רציני שעושה
עבודה יסודית ורצינית הוא לא כותב לפני שהוא בודק,
מה שיואב מעלה הוא תופעה חמורה ביותר ואני מקוה שיצליחו
לטפל ולמגר אחת ולתמיד בצורה יסודית ביותר את צורת המינויים שחבר מביא חבר ועוד כשהוא עושה טובה זה לזה.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
לטוהרת המסנגרת על בייניש, קראנו למדנו ובכל זאת בייניש גרועה יותר ונחשית בימינו,מרספוטין בשעתו
  תקני אצלך   19/02/07 02:16
כתוב תגובה ל- תקני אצלך
10
עיתונאי משכמו ומעלה מכול העם. כול הכבוד, אשריך.
  פטריוט ישראלי   17/02/07 12:35
מדי פעם אנו קוראים את רשימותיו של יואב יצחק, וכול פעם מחדש מלמד אותנו כיצד מתנהלים הענינים בקודש הקודשים בבית המשפט העליון ובעוד מקומות חשובים ורגישים. ואכן יואב יצחק ואתר NFC, ועוד מספר עיתונאים בודדים (לצערי) הם היחידים שמעיזים לגלות לציבור את ערותה של המערכת במקומות הרגישים ביותר. ומזלנו שיש לציבור עיתונאים כיואב יצחק הכותבים ללא משוא פנים ובמקצעיות רבה, כי הדרך היחידה להיפטר מהמורסות של השחיתות היא הצגתם לעיני כול. ועל זה אומר יואב: ישר כוח.
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
11
זה חשוב אבל לא עיקר הבעייה של העליון
  פנחס   17/02/07 12:49
עיקר הבעייה של העליון מבחינה ציבורית היא שהוא נשלט ללא מיצרים על ידי הסמול ולמעשה הוא זרוע של הסמול. כל מה שהסמול לא השיג בקלפי הוא משיג על ידי העליון.
לכן עיקר הבעייה היא יצירת עליון המייצג את חלקיה העיקריים של הציבוריות הישראלית. עליון שפסיקותיו יהיו בתאם לאידאות ולערכים של רוב גדול ביותר של הציבור. עליון בו יתרחש עימות השקפות ופשרת השקפות של כל חלקיו העיקריים של הציבור בארצנו.
כי זאת לדעת, ועם התפטרותו ברק שכל הזמן הכחיש זאת הודה בזאת. לאמר: אין שפיטה ללא השקפת עולם וביחוד בעליון שכל הכרעותיו העקרונית והחשובות נקבעות לפי השקפת העולם של שופטיו.
על כן על כל הציבור שאינו מיוצג בעליון, ואשר בערכיו ובאידאות שלו ובכל האמונות היקרות לליבו העליון מסתולל ברגל גסה בעזות מצח ובבוז אינסופי, לפתוח במסע של דה לגיטימציה מוחלטת של העליון ולהכריז בקול רם בכל אתר ואתר: העליון יהיה בעינינו בלתי ליגיטימי לחלוטין עד שהרכבו ייצג את כל חלקי הציבוריות הישראלית החשובים
כתוב תגובה ל- פנחס
אם ברצונך לזכות ביחס רציני לתגובותיך, טוב תעשה אם תחדל לכתוב סמול במקום שמאל
  אליעזרה בת יהודה   17/02/07 13:13
זה גם יקל עליך להבדיל בין ימינך לשמאלך.
כתוב תגובה ל- אליעזרה בת יהודה
מי שלא יודע להבחין בין השמאל לסמול
  נחום שחף   17/02/07 17:16
מותב לו שלא ילמד את האחרים.
שמאל - השקפת עולם המגינה על החלשים.
סמול - המאפיה של החזקים, שהשקפת עולמם מנוגדת לערכי היהדות.
שמאל סמול - האחד היפוכו של השני.

ואני אומר את הדברים למרות היותי חילוני (חילוני שאינו זורק לפח את ערכי המסורת היהודית).
כתוב תגובה ל- נחום שחף
תודה
  פנחס   17/02/07 18:43
כתוב תגובה ל- פנחס
מוטב שתכתוב מוטב ולא "מותב" ואז גם אתה תדע
  הנ"ל   17/02/07 22:10
להבדיל בין סמול, מדיום, לארג' ואקסטרא-לארג'.
אחד מהגדלים האלה ודאי יתאים לך, מאחר שאתה גם לועזיסט וגם לא מהשולטים בכתיב נכון בעברית.
כתוב תגובה ל- הנ"ל
מה התעצבנת? מר שחף ניסה בסך הכל לנהל כאן סמול-טוק
  קורא מזדמן   17/02/07 22:54
ואם התחלפה לו או התפלחה לו
המילה מוטב במילה מוֹתָב
הוא כבר ימצא את הדרך להפוך אותה
למושב ליצים ולהצביע באצבע משולשת
על מוֹתַב תלתא כדי להראות שלא פליטת
קולמוס יצאה מתחת ידו אלא כוונת מכוון
היתה כאן כפי שהיתה כביכול בענין "סמול"
ואידך זיל גמור.
כתוב תגובה ל- קורא מזדמן
אתה מתרכז בטפל תוך בריחה מהעיקר
  קורא מזדמן   18/02/07 11:05
אדם הגון לא בורח מהעיקר תוך ניצול טעות סופר.
והרי כולנו בני אדם וכולנו עלולים פה ושם לשגות במילה באיות.
כתוב תגובה ל- קורא מזדמן
סמאל=סמאל,מלאך החבלה= שונאי תרבות עמם,מיתיוונים מוכרי עמם לאוייביו,נהנתנים (להמשך כנסו),
  סמול טוק   19/02/07 09:30
סמאל=סמ-אל,מלאך החבלה = הסמאל בעם ישראל, הבוגדים ומחרבים ומזלזלים בתרבות עמם, דור מיתיוונים חדש, מוכרי עמם וביטחונו לאוייביו,נהנתנים וגורפי ההטבות והדבש במדינה לעצמם בלבד,
גישתם בעצם בדיוק הפוכה משמאל סוציליסטי,והינם מפני עורף ולועגים לשכבות החלשות, בדיוק ההפך ממה ששמאל בעולם הגדול טוען שאיכפת לו,
ואחרון אחרון חביב, שונאי לטומיות ופטריוטיות, ורומן להם עים צוררי עמם, כשכרגע זה הערבים
כתוב תגובה ל- סמול טוק
נכון עשיתה אבל
  צוף שאול   18/02/07 12:04
יש פתגם האומר אל תעצור שור בדישו אתה יכל בשקט לתקן ותבורך על כך ומה התוספת המאיימת אים תרצה או לא תרצה תבין תתבין מתוקי
כתוב תגובה ל- צוף שאול
12
מוריד את כובע בפניו של יואב יצחק !
  פיני - 2   17/02/07 13:05
כאשר אני בחרתי קדימה הוא הזהיר אותנו על כל מעלליו של אולמרט.
קראתי היום כתבת תחקיר במעריב על ההתנהלות של השופט בדימוס ורדי זיילר - זה שמחר צפוי לחרוץ את דינם של הדפוקים מהמשטרה ואיבדתי כל אמון במערכת. אני חש בוז עמוק לשופטים. כאשר מתבררים הנושאים הכספיים הפרטיים שלהם הם נוהגים כאחרון הרמאים מהיישוב.
יש להדיח את שופטת בית המשפט העליון וכן את כל חברותיה אותם מינתה או עזרה למנות.
אני בטוח שהרמטכ"ל החדש יעשה את הסדר הדרוש בצבא . לגבי פרופ' פרדמן - שר המישפטים החדש , אני לא כול כך בטוח שהוא יוכל. הדג שלנו מסריך מהראש !!!
כתוב תגובה ל- פיני - 2
13
שבן-אור תתחיל בשלום
  מקשה הקושיות   17/02/07 13:27
נאוה בן-אור, בחורה מוכשרת ללא ספק, בת חמישים ושתיים בלבד, יכולה להתחיל, כמו כל שופט צעיר בבית משפט השלום. אין כל סיבה שהיא תמונה ישר לבית משפט מחוזי ותדלג מעל ראשם של שופטי שלום שממתינים להגיע למחוזי שנים רבות שבהן עבדו ללא לאות כשופטי שלום. היא מוכשרת אך לא עד כדי כך. היו שופטים שמונו ישירות למחוזי והתגלו ככישלון מושלם. לא צריך לחזור על שגיאות (למשל - עדנה קפלן הגלר). אם השלום לא נאה לה שתחפש כיוון אחר בחיים.
כתוב תגובה ל- מקשה הקושיות
14
יואב יצחק, תודה וישר-כח
  חגי   17/02/07 14:13
לנקות האורוות! אולי יש צורך למוטט אותן?
כתוב תגובה ל- חגי
15
האם בית המשפט העליון הוא בעצם
  מאפייה קשוחה?   17/02/07 14:16
כתוב תגובה ל- מאפייה קשוחה?
כן! לצערנו כן.
  אזרח מותש   17/02/07 17:21
כתוב תגובה ל- אזרח מותש
16
חובה להדיח את בייניש מתפקידה ומהר
  נועם ירון   17/02/07 14:41
הכתבה של יואב יצחק גורמת לתהיה לכישוריה של הגברת בייניש. חיוך מזויף ויכולת שוחד משפחתית.
אסור לוותר על היושר בבתי המישפט, אבל כל עוד בייניש יושבת שם זה לא קיים.
כתוב תגובה ל- נועם ירון
17
יואב יצחק הנכבד: כדברי השופט בדימוס חשין "זה ביתם ומי שיעז להתערב בתחום זה דמו בראשו"
  חץ   17/02/07 14:47
כתוב תגובה ל- חץ
18
ביניש היא מושחתת לא מהיום היא וארבל !!!!
  אריה שניפר   17/02/07 15:40
היום בית המשפט העליון הוא מערכת של שחיתות .

בתקשורת לפעמים שואלים האם בישראל יש פשע מאורגן?

התשובה פשוטה יש ויש והוא בית המשפט העליון ברובו המכריע כולל גם כאלה שיצאו לפנסיה כמו השופט העליון בדימוס מצא שהוא מושחת עד היסוד!!!
כתוב תגובה ל- אריה שניפר
19
כל אחד, מבעלי השררה, בונה לעצמו את "חלקת האלוהים" שלו, בה יכה שורש, לעד
  הניה   17/02/07 15:51
כתוב תגובה ל- הניה
20
Chande the Judicial system+The LAW according to their FORIEGN MOTIVES
  BEYNISH is like A.BARAK   17/02/07 16:34
כתוב תגובה ל- BEYNISH is like A.BARAK
Beinish & Barak changed the law many times
  Doron Rubin   17/02/07 19:49
כתוב תגובה ל- Doron Rubin
21
CORRUPTION starts in JUDICIAL system
  NAPOLION B   17/02/07 16:35
כתוב תגובה ל- NAPOLION B
22
ALL THE WAY TO ISRAEL'S END
  HAND WASHES HAND   17/02/07 16:36
כתוב תגובה ל- HAND WASHES HAND
23
הנוזלים טיפסו לראשיהם/ו
  יונתן18   17/02/07 16:50
את היד אשר חותמת על המינויים הללו צריך לגדוע (כמאמר חשין)
ואת הלשון אשר מהלכת עלינו אימים בגדיעות - צריך לעקור.
כתוב תגובה ל- יונתן18
24
דאגה לבית המשפט או לצבור
  ק.שייקה   17/02/07 16:59
יואב יצחק ,מרוב ההתעסקות עם בית המשפט שכחת את האזרחים. התפקיד הראשון של שר המשפטים הוא הכרזה על"נקוי שלחן" .בתי המשפט ומשרד המשפטים חייבים לחסל תוך שנה את כל התיקים(או לפחות 95%) שנמשכים מעל שנה ולהפסיק את עינוי הדין. במשך השנה לתת תמרוץ לשופטים לסגירת תיקים ולאחריה להעניש את השופטים שגורמים לעינוי דין. זה תפקידו הראשון של שר המשפטים ולא ההתעסקות בשופטים
כתוב תגובה ל- ק.שייקה
25
להעיף את בייניש+ארבל
  מנקה האורוות   17/02/07 17:16
חברים...לא יעזור כלום...עד ששתיהן לא יצאו בחוץ...השחיתות תחגוג...ויום אחד הן תעמודנה לדין פלילי
כתוב תגובה ל- מנקה האורוות
26
כול הכבוד לכותב, יישר כוח.
  ZU   17/02/07 17:20
כתוב תגובה ל- ZU
27
שבייניש תעשה מה שהיא רוצה
  אנחנו כבר לא מאמינים לחוק   17/02/07 17:40
ממילא כל מערכת החוק זו כנופיה של פרקליטות שתפשו את כולם בתרגיל למתחילים ("אנו שומרות החוק") אז מצידי שיעשו במערכת המשפט מה שהן רוצות. למה - מישהו מאמין עדין לבתי המשפט ? מישהו מאמין לפרקליטות ?
כתוב תגובה ל- אנחנו כבר לא מאמינים לחוק
28
ארבל+בייניש=ארבייניש=הרבה גורנישט
  תוקידס   17/02/07 17:46
כתוב תגובה ל- תוקידס
29
יואב יצחק רד כבר מבייניש הטיעונים שלך לא משכנעים כלל ומורידים מערכך
  ציקו   17/02/07 18:45
יואב יצחק כקורא שדווקא מעריך את עבודתך והחשיפות שחשפת היו תחקירים מענינים ואף עזרו רבות במלחמה בשחיתות. לעניין ביניש כל הכתבות עד כה צר לי אתה לא משכנע טעינוך מגוחכים ונראה שפיתחת איזה אובסיסיביות עוינת שמעבירה אותך על דעתך כלפי ביניש שהיא כיום נשיאת בימ"ש עליון ההכפשות ללא ביסוס כלפיה פוגעות לא רק בביניש אלא במעמד בית המשפט העליון ומנגחות בשלטון החוק ומשחקות לידי המושחתים שמתמוגגים מנחת למקרא כתבותך. כאחד שדווקא מעריך אותך ממליץ לך לרסן את עצמך ולא לצאת בכתבות ללא ביסוס כלפי ביניש. רק באם יהיה לך חומר מבוסס אז תצא גם נגד ביניש. בנתיים גלה איפוק ושמור על שמך הטוב ואל תתן למושחתים להתלהם ולחגוג.
כתוב תגובה ל- ציקו
ציקו למה לרדת
  קורא נאמן   17/02/07 19:19
אם אני הייתי ממנה את הילד שלך לתפקיד בכיר ואח"כ אתה ממנה אותי לתפקיד עוד יותר בכיר
איך היו רואים זאת מבחוץ
לתופעה הזו הומצא גם שם נפ.....

אז יואב יצחק המשך אל תירתע לא מבייניש וגם לא מציקו
כתוב תגובה ל- קורא נאמן
אתה מתנהג כבת - יענה
  שושי   18/02/07 00:48

רבות נכתב על מעלליה של בייניש ועל בעלה.
אם מבקרים אותה זה לא אומר שפוגעים בעליון.
נראה שמגיע לנו שופטות יותר הגונות ויותר
מוסריות ׁ(ראה פרשת חיים רמון)
שחיים רמון מטומטם על מה שעשה בכותלי הכנסת אין עוררין
אבל הדרך שהכל נעשה אומרת דרשני.
כתוב תגובה ל- שושי
ציקו,מעמד העליוןכבר לא נחשב ממילא,ולא ביגלל יואב,אלא ביגלל חביריו ,אז באותו השוונג רצוי
  לא בזדון,אלא צרוףמיקרים שיש לתקנו   19/02/07 02:38
אחת ולתמיד לעשות סדר, אחרי הישתלטותתה של קבוצה סגורה,שלכל הדעות אינה מיצגת את חתך העם,ש"במיקרה"היא גם בברית עים השמאל הנהנתן,
כתוב תגובה ל- לא בזדון,אלא צרוףמיקרים שיש לתקנו
30
עוד כישלון כמו נילי ארד
  וגם היא מועמדת לקידום   17/02/07 18:56
מי שראה אתיך מתנהגת נילי ארד בבית הדין הארצי לעבודה מבין מהו הנזק לציבור ממינוי "בוגרות הפרקליטות" לתפקידי שיפוט. ועכשו גם נילי ארד תקודם. מה זה כבר משנה: מערכת המשפט הפכה לבדיחה עצובה. מסכנים הנשפטים.
כתוב תגובה ל- וגם היא מועמדת לקידום
31
בן-אור צריכה לעוף אבל קודם לכן צריך להשליך לאשפה את
  ה"שופטת" בייניש   17/02/07 19:05
כתוב תגובה ל- ה"שופטת" בייניש
32
כמו שק תפו"א הבייניש הזאת תיפול.
  נעמן   17/02/07 19:16
כתוב תגובה ל- נעמן
33
שלטון החוק שלטון החוק.אנחו החוק אנחנו החוק אנחנו השליטים אנחנו השליטים
  אופרתכנופיית שלטון החוק   17/02/07 19:20
כתוב תגובה ל- אופרתכנופיית שלטון החוק
34
ל-29
  אילתי1   17/02/07 19:20
תעריך את הידיעה,ואל תאריך בדברי שטות,תעקוב אחר ההיסטוריה של המוזכרת ותבין כמה טעית...
כתוב תגובה ל- אילתי1
35
לאיפה הגענו?
  אלרום   17/02/07 19:31
האם אין כבר שום חלקה לא נגועה במחוזותינו? איך אפשר להשליט חוק במדינה כאשר השחיתות פורצת בכל הרמות השליטות והאמונות על הטיפול בשמירת החוק? הכסדום ועמורה הפכנו? האם אלה ימי פומפי האחרונים שלנו כמדינה?
כתוב תגובה ל- אלרום
36
יואב... יש לך אומ
  יעקב סילבר   17/02/07 19:51
כתוב תגובה ל- יעקב סילבר
37
ש לקוות שהשמועות המתמידות על עסקאות של שופטים וכונס הנכסים יחקרו עד תום
  פנחס   17/02/07 19:52
כתוב תגובה ל- פנחס
38
יואב... יש לך אומץ- כל הכבוד לא האמנתי שתחזיק מאמץ
  יעקב סילבר   17/02/07 19:54
כבר בשבוע הראשון שלך און-ליין ראיתי אומץ לבך, אודה שלא נתתי לך זמן עד ש"יורידו" אותך ---- אבל אתה מפתיע - כל הכבוד......!
כתוב תגובה ל- יעקב סילבר
39
לשבור את עולו המנטלי והאידאי של הסמול מעל צווארנו.
  ראשית מעשינו הוא:   17/02/07 20:25
ועוד בדורנו נזכה לזאת
פנחס
כתוב תגובה ל- ראשית מעשינו הוא:
40
אח"כ ראשי המערכת המשפטית מתפלאים
  עו"ד מהמרכז   17/02/07 20:50
למה חל כירסום במעמדו של בית המשפט. נו, באמת, למה ?
כולי תמיהה ופליאה גם על העיכוב המוזר שחל בעניינו של עו"ד יחזקאל בייניש, כפי שמר יואב יצחק התייחס אליו בפיסקה האחרונה במאמרו. אכן, יד רוחצת יד אבל מה שגרוע יותר, שאין אני שומע דבר וחצי דבר מצד לשכת עוה"ד והעומד בראשה ביחס לעניינים שהובאו בכתבה זו ובאחרות שקדמו לה. היכן הקול המוסרי של עורכי הדין שאמורים להשמיע את קולם לנוכח הביזיון ודריסת כל החוקים האתיים המתרחשים לנגד עיניהם ?
כתוב תגובה ל- עו"ד מהמרכז
פרידמן רוצה להגביל סמכות העליון
  שושפרי   17/02/07 21:20
פרידמן רוצה להגביל סמכות בית המשפט העליון ,
פרידמן רוצה להעביר את הטפול בעניינם של אישי שצבור שחטאו, לבתי דין משמעתיים מיוחדים . המשמעות המעשית
שאיש צבור יוכל במקרים רבים לחמוק מהעמדה לדין פלילי.

פרידמן , שר המשפטים החדש , שנבחר על ידי אולמרט,
ישרת את נבחרי הצבור המושחתים . ולא את מערכת אכיפת החוק.בושה וחרפה.
כתוב תגובה ל- שושפרי
פרידמן יגמול לאולמרט על מינוי לשר המשפטים
  שושיה   17/02/07 23:29

מחזקת את יואב יצחק שיהיה מספיק חזק לעמוד גם נגד פרידמן
לי נראה כעת שפיו וליבו של פרידמן לא יהיו שווים.
כתוב תגובה ל- שושיה
האים שושיה שושפרי ואריה (שושו)אבנרי(השתול) זה אותו אחד?
  שושתיים   19/02/07 02:10
כתוב תגובה ל- שושתיים
41
קשקוש
  יונה גורלי   17/02/07 20:59
יואב יצחק מתחיל להגזים.נאוה בן אור משפטנית מצויינת,הגונה,ישרה ותהיה שופטת מצויינת.הכרתיה בעבודה לפני מספר שנים,ולי לא ימכרו קשקוש של חברות.אין ולא היתה לה כל חברות וקרבה לביניש פרט ליחסי עבודה.הן מרקע שונה לחלוטין.גם ביניש הצעירה היתה פרקליטה מצויינת שיכלה לקבל עבודה בכל משרד פרטי או ציבורי,ואף להרויח הרבה כסף,אך היא בחרה בייצוג המדינה ולא בכסף.אז מה אם היתה מתמחה של בן אור?הרי כל אחד רוצה מתמחה טוב,וחוץ מזה היא עזבה את עבודתה כי הינה עושה תואר שלישי באוניברסיטת הרוורד בארצות הברית,מה שמראה על יכולותיה.הרדיפה של יואב יצחק את משפחת ביניש,לא מצדיקה את רדיפת בן אור וביניש הצעירה,והוא עושה בכך עוול גדול.השנאה כנראה מעבירה את הכותב על דעתו,וחבל.
כתוב תגובה ל- יונה גורלי
אם היא הבת של פרופ' שרה בן-אור ושל ד"ר יוסי (קרר) בן-אור - אז קיבלה חינוך טוב
  מיכל מירושלים   17/02/07 21:19
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
יש לך בעייה גנטית ?
  זה נימוק ?   17/02/07 22:14
תפסיקי לציין מאיפה את. האינטליגנציה שלך פוגעת בעיר.
כתוב תגובה ל- זה נימוק ?
כדאי לך להצניע קצת את היותך דוברת של מעוז הנפוטיזם
  יודעת דבר מבפנים   17/02/07 23:54
זה כל כך בולט שמישהו עוד יכול לחשוב שהדברים שלך הם שתלים מסיליקון.
כתוב תגובה ל- יודעת דבר מבפנים
אם היא הבת של יענק הסנדלר שעשה נעליים בחינם לעניים
  פנחס   18/02/07 00:57
ושל חנה מנקה חדרי המדרגות שלעולם לא לקחה שכרה בשחור אז היא מבית טוב
כתוב תגובה ל- פנחס
פנחס,פנחס,פנחס
  הגשש,,שועל האש,,   8/10/07 02:06
פנחס, פנחס,פנחס כל היום וכל הלילה פנחס/חבצלת חבשוש ז,,ל.אך פנחס מעל באמון שנתנה בו חבצלת וחבצלת השרון שמה קץ לחייה בגלל שנתנה אימון באדם לא ראוי לאימון אחריכן לא עזר לו לפנחס גם כשכתב ,,חבצלת יקרה, קדושה את לא תשובי אלאי אני בא אליך,,. ,,החיים כמשל,, הציבור נתן אימון במערכת המשפט אמון שלם,ואילו המערכת מעלה באימון זה, לכן היום יש יותר ממחצית הציבור הדורשים נקיון אורוות,.
*חבצלת. ,,אחרי המקלחת חזרתי חדשה,, דיינו באם השופטים היושבים בעליון ידעו שהעו,,ד הדימתקאריה דניאלה בייניש,זו שהופיעה בפניהם היא בתה של נשיאת בית המשפט העליון,ושתקו,הרי זה בלבד יכול ומהבא עילה מספקת לשר המשפטים כדי לפזר את כוווולם. אוטופיה,טירת עננים,או צדק תרדוף.
כתוב תגובה ל- הגשש,,שועל האש,,
האם אמרתי שבן-אור נהגה כך או אחרת -סה"כ ציינתי שחינוך טוב קיבלה-אבל אתם "פתחתם הברז שלכם" ללא בקרה
  מיכל מירושלים   18/02/07 15:25
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
הבת שלי לא יכלה להתקבל לפרקליטות בלי מכרז מדוע ההבדלים
  אמא של עו"ד שלמדה בניו-יורק   17/02/07 23:23
כתוב תגובה ל- אמא של עו"ד שלמדה בניו-יורק
42
קשקשן הגזמת
  עו"ד   17/02/07 21:28
מדובר באחת מעורכות הדין המבריקות בארץ, בתור רודף שחיתויות אתה צריך לברך על המינוי- להזכירך היא לא מונתה להיות פרקליטת מדינה רק בגלל עמדתה בפרשת האי היווני.
כתוב תגובה ל- עו"ד
תקרא שוב את המאמר
  שושי   17/02/07 23:21
יואב יצחק לא מטיל ספק בכשוריה של עורכת הדין
הוא מתנגד לדרכים הנלוזות של בייניש, כולנו צריכים
לתמוך ביואב יצחק שעןמד בשער.
כתוב תגובה ל- שושי
לעו,,ד ,,המתחזה,,
  הגשש,,שועל האש,,   8/10/07 00:48
קשקש בזנב שלך אולאי תזכה בעצם של מהדלמעלה, מה יא מלומד, לא די לך בכך שנמצא פרוטוקול אפילו אחד משל בית המשפט העליון אשר מוזכר בו השם של הבת של נשיאת בית המשפט העליון מטעם המדינה. יכול מאוד להיות שהתואר שלך דומה לזה של אסתרינה טרטמן,או כמו זה של עדנה ארבל.דע לך כל עבודה מכבדת את בעליה,אני סנדלר,ועשיתי הסבה מקצועית לתפרן בגדים. גשש, זה מבטן ומלידה,,שועל אש,,זה כינוי לאדם ,,שמופיע,, ביותר ממקום אחד בו זמנית. באם אתה רוצה מסמכים מכלי ראשון המעידים שאכן יואב יצחק צודק ודובר אמת.
, רק תגיד כן וזה סגור.יש גם תקדין-תקליטורים אני מקווה שאני לא מחדש לך זה דברים בסיסיים לעו,,ים.
כתוב תגובה ל- הגשש,,שועל האש,,
43
יואב. תמשיך כך. העם איתך.
  נקודה   17/02/07 21:51
אל תקשיב למושחתים.
כתוב תגובה ל- נקודה
44
בין אולמרט לבייניש - אנו אבודים
  תחרות השחיתות בעיצומה   17/02/07 22:12
מה שעצוב הוא שבין השחיתויות של אולמרט לבחיתות הבירוקרטית של בייניש אנו מעדיפים כבר את רוזנשטיין ומשפחת פריניאן. אם משוחתים - אז לפחות עם סיגנון....
כתוב תגובה ל- תחרות השחיתות בעיצומה
45
שום עבירות
  עובד רשות השידור לשעבר   17/02/07 23:34
מר יצחק הנכבד,מר ביניש לא ביצע כל עבירות מב חמורות או עבירות אחרות.כל "חטאו" היה שעמד בהתנדבות בראש התזמורת כאשר חברך הנוכל אברהם נתן היה ראש רשות השידור שהפסיק להעביר את המשכורות לתזמורת מטעמים פוליטיים.ביניש גייס תרומות ואף תרם מכיסו לשלם לעובדים את השכר נטו כדי שלא ייזרקו לרחוב,והתריע בפני הממשלה על שההקצבות לא מועברות.הוא לא עבר כל עבירה ותפסיק כבר למחזר חומר ישן ולא נכון שרק איבתך ואיבתו של נימרודי שלך ממשיכים לדחפו.הלואי והיו לנו הרבה מנהלים כמו ביניש שהצעידו תזמורת שהיתה תזמורת מקומית ובינונית לתזמורת מדהימה שזכתה לתהילת עולם.אתה ושכמותך גורמים לכך שביניש ורבים כמוהו אינם מוכנים עוד להתנדב לכל תפקיד ציבורי,וראה באמת מה מתרחש אצל נבחרי הציבור שלנו.די,הפרד מביניש כי זה לע עניני,ותתמקד בנבחרינו המושחתים.
כתוב תגובה ל- עובד רשות השידור לשעבר
מדוע לא למצות את הדין עם בייניש -כי דורית היא אשתו
  סטיבס ניו-יורק'   18/02/07 00:56
מי שרוצה להתנדב התנדב גם בלי להיות מעורב בכספים.
אני לא קונה את הספור שבייניש שילם מכיסו לחברי התזמורת. אני כן יודע שהוא עבר על חוקי המס ונכון לעכשיו התיק שלו תקוע.
כתוב תגובה ל- סטיבס ניו-יורק'
אתה קבעת שיחזקאל בייניש לא עבר עלהחוק
  סטיבן   18/02/07 01:12

מהיכן הידע שלך? הצחקת אותי יחזקאל בייניש שילם מכיסו
לחברי התזמורת.
כתוב תגובה ל- סטיבן
חברו להם שלושה והעלילו
  אני מתימן   18/02/07 03:23
מענין שיואב יצחק ,אברהם נתן וג'קי מצא הם מאותו הכפר
ג'קי במעצר נתן עף לכל הרוחות ורק וצחק ממשיך לעשות גלים.
היה זה נסיון כושל לפגוע בווזווזים האלה עם המוסיקה הקלאסית.
עבורם זאת פגיעה תרבותית ,זאת תזמורת בלי דרבוקות ושומשומיות.
עלילה ברמת עלי באבא בסך הכל חבורת נוכלים שניסתה להזיק אבל נגוזה.
כתוב תגובה ל- אני מתימן
אים בגיזענות עיניינך,אהלן וסהלן,אנו
  מיזרחי זה יפה,מסורת זה עצמינו,דת זה משובח   19/02/07 02:02
אנויחד עים הדתיים לסוגיהם עדיין הרוב במדינה,וברצונינו ינגנו הזורנות והדרבוקות (אפילו עים סיבסוד)ולא יפסיקו,תירצו, תילמדו לחבב,לא תילמדו, גם ינגנו וגם תיסבלו
כתוב תגובה ל- מיזרחי זה יפה,מסורת זה עצמינו,דת זה משובח
ככה קונה גידמרק את המדינה
  שראוד   18/02/07 09:27
וככה קונה ביניש אותך
כתוב תגובה ל- שראוד
אם נכון שמר נתן לא העביר כסף מסיבות לא ענייניות לתזמור -זה חמור:
  מיכל מירושלים   18/02/07 15:09
באשר למר בייניש כדאי ללמוד מהפרשה שזה לא מספיק שאתה עובד בהתנדבות, משלם שכר נטו לעובדים מכיסך - אם אין לך את ההפרש שמגיע לרשויות בגין הנ"ל: כמו למס הכנסה לביטוח לאומי.
לעולם אל תשלם שכר אפילו לא מכיסך, כיוון שיש כאן מצב של עבירה. כל רו"ח מתחיל ידע לומר זאת ללקוחותיו. קלון ברור שאין פה. ואפילו מעשה טוב ויפה יש כאן - אבל מה לעשות שהחוק דורש את חלקו ובזמן.

ובאשר למר נתן - האם נפטרנו ממר נתן? (שהוא בוודאי יקיר מרכז הליכוד).
נקווה שלעולם לא נראה אותו בשירות הציבורי.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
46
פרופ.פרידמן עליו להחזיר את אמון הצבור בבית משפט העליון
  סטיבן   17/02/07 23:38

עליו לטפל דחוף בביניש לא יתכן שפרקליטה חסרת מוסר
ויושר שנגד בעלה עומדת תביעה ושיהיה בידה כח רב.
זה מפחיד.
כתוב תגובה ל- סטיבן
47
יואב יצחק- כל הכבוד! לחקור ולבית סוהר
  עמיהוד   18/02/07 00:36
כבר מזמן נראתה המפיה הזאת ,רק שאיני יודע מדוע הצליחו להשתיק את העניין עד כה.
יש מיד לחקור את העיוות הזה ולהשליך את הפושעות לבית הסוהר ,רק בגלל האמון שניתן להן ע"י המדינה ,כן יש בהחלט לחקור מה היו מניעין של מי שגרם שבייניש תהיה בתפקידה היום (המחטף נעשה ע"י השר מאיר שיטרית) .
כמוכן,יש לחקור את מי שמינה את ביתה של בייניש ללא מכרז ולפטר אותה בגין מעילה באמון,פעילות בילתי חוקית בעליל תוך ניצול מעמד שניתן לה ע"י המדינה.
ביצוע פעילות אסורה כמתן הטבה או שוחד לחברת במישרה בכירה יותר לצורך קידום עצמי.
איך עיניני המדינה מתגלגלים מאב לבן כאילו אנו נמצאים בימי הביניים,או אנו באיטליה של ימי המאפיה
כתוב תגובה ל- עמיהוד
48
הכתבה פשוט לא מדויקת
  בוריס11   18/02/07 01:41
הייתי מצפה מעיתונאי כל כך מכובד שיעשה לפחות תחקיר (גוגל?) לפני שהוא בודק אם היה או לא היה פרסום ברשומות.

אז ככה. פרסום ברשומות היה גם היה. חתומה עליו לא אחרת מאשר שרת המשפטים (הקודמת) ציפי לבני. היא חתומה עליו. בהתאם להוראות החוק, ולא דורית ביניש.

מעבר לכך, הפרסום הזה נמצא גם באינטרנט. לא סתם באינטרנט אלא באותו אתר של משרד המשפטים שיואב יצחק דרש שהפרסום יופיע בו.

להלן לינק לאתר הרשומות. הרשומות הרלוונטיות פורסמו ב- 6.2
justice.gov.il/

להלן לינק ישיר לקובץ המכיל את הפרסום
justice.gov.il
כתוב תגובה ל- בוריס11
אל תביא לכאן אמת זה לא הולך כאן
  ד"ר נו   18/02/07 08:23
טוב ולא מתאים למכפישן העלוב הזה.
אפילו הכסילים יבחינו כל אחד בזמנו שהאיש בונה דבריו על שקרים וגרוע מכך על חצאי אמיתות.
כתוב תגובה ל- ד"ר נו
זה לא שקר ולא חצי אמיתה.
  ט.ג.מ.   18/02/07 09:44
זאת האמת לאמיתה. נאוה בן-אור משתייכת לקליקה, החביבה על בית המשפט העליון. כבר כשנודע לה, בזמנו, שמני מזוז לא רוצה אותה כפרקליטת המדינה (בגלל היותה נושאת הכלים השפוטה של עדנה ארבל), היא מיהרה לאהרון ברק (אז- נשיא העליון) וביקשה שימנה אותה למחוזי בי-ם. הסיפור ידוע.
אלא שברק מסיבותיו שלו, לא יכול היה למנות אותה באותה מהירות שבה מינה את נילי ארד לביה"ד הארצי לעבודה. וכך, לאחר תקופת צינון צוננת, היא חוזרת לזירה. וצריך להיות נאיבי ביותר כדי להאמין, שבייניש/ ארבל אינן תומכות נלהבות במינוי הזה. למה אתה מתכחש לזה? אתה הרי יודע בדיוק, איך הדברים מתנהלים.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
49
יואב חזרתה לגדולתך,ללא משוא פנים וללא מורא,על כולנו לידחוף את פרידמן לשינויים,
  ביניש והחונטה החוצה   18/02/07 05:13
לדעתי יש להקים ועדת חקירה עליונה,שתשעה זמנית כבר בתחילת עבודתה,כל שופט עליון החשוד כנגוע באי ניקיון כפיים, דרישות הניקיון משופטי עליון עומדות כמובן עשרות מונים מעל פוליטיקאים, כלומר פירור של היתנהלות לא ראויה חייבת ליפסול המשך כהונה, ההשעיה תהיה עד שהוועדה תסיים את עבודתה ומימצאיה כשתהיה מעין מליאה שיהיו לה סמכויות שיפוט להשעות שופטים, מעין סידור אד-הוק לרגל המצב המיוחד שניקלענו, כשלעתיד יש לארגן את החוקים ומשך כהונת השופטים, ו/או שיזדקקו לחידוש ואישור המינוי ע"י הוועדה (בהרכב החדש) כל 3 שנים, כך שלא יחשבו וירגישו שזה ביתץ אביהם, ויתטימו עמדתם לרצון העם
כתוב תגובה ל- ביניש והחונטה החוצה
50
אני מוחה בתוקף
  אלמוני   18/02/07 06:05
כל מה שכתוב כאן הינו אוסף של ספקולציות. בשם אותם ספקולציות בחר יואב יצחק להאשים את נשיאת בית המשפט העליון בשוחד.

כך לדוגמא, לעבוד בפרקליטות איננה משאת נפש של המונים. זה איננו תפקיד נחשק עם שכר אסטרונומי בצידו אשר עליו יש תחרות רבה. לא צריך לתת שוחד כדי להתקבל לעבודה בפרקליטות וסביר מאד להנית כי בתה של ביניש התקבלה בזכות עצמה.

אני בהחלט מעריך את יואב יצחק על גילויים עובדתים מענינים שהוא הביא לציבור. כל מערכת ציבורית כולל מערכת המשפט איננה חסינה מביקורת. ראוי אבל שהביקורת תתמקד בעובדות ולא בספקולציות.
כתוב תגובה ל- אלמוני
אתה טועה בגדול
  מומחה בתחום   18/02/07 06:44
העבודה בפרקליטות מאפשר שליטה משמעותית בכל מדינת ישראל. והמשמעות של זה היא הרבה כסף, המון קשרים, ותעודת ביטוח לכל החיים. כך שמדובר בטובת הנאה של ממש, אשר ערכה לא יסולא בפז.

גם לגבי עניין הספקולציות אתה טועה.

נאווה בן-אור התגלתה כפרקליטה בעייתית, שהיושר והצדק ושמירת החוק הם ערכים הנשמרים על ידי באופן מאוד סלקטיבי, מניפולטיבי ופרוטקציונרי.

זו אישה שאסור לה לעבוד לא בפרקליטות, לא במערכת המשפט ולא בשו מקום שבו היושר וחוש הצדק חשוב.


ואשר ליואב יצחק - בוא ונגיד לו כולנו, כל אזרחי המדינה, פשוט תודה. על עבודת הקודש שהוא עושה. למען כולנו בעצם.




כתוב תגובה ל- מומחה בתחום
51
נאוה בן-אור היא תוכעס לייקערית
  פרקליטה   18/02/07 08:32
טיפוסית של פרקליטות המדינה. ליקקה לבייניש, לייקה לעדנה ארבל מכל הכיוונים, נדחפה לתקשורת, התחסדה ופילבלה בעיניים. מלכת הצדק והטוהר. היא קומבינטורית קטנה ותכמנית כמו כולם במשרד הצבוע והמזוייף הזה.
כתוב תגובה ל- פרקליטה
52
כשבית המשפט העליון מאבד את הבושה
  א. קונשטטר   18/02/07 08:51
ומתהלך כשערוות האינטרסים הפרטיים והאמביציות הנפוטיסטיות שלו חשופה לעין כל - אין זילות בית משפט גדולה מזו.

אילו עמדו זה לצד זה מול ועדת ורדימוס זיילר, ראשי הצבא, המשטרה, הפרקליטויות ובתי המשפט - האם היה לוועדה הזאת האומץ להמליץ על הפסקת כהונתם של הראשים האלה יחדיו, כפי שעשתה עם מפכ"ל המשטרה?

את התשובה תתנו אתם, הקוראים.
כתוב תגובה ל- א. קונשטטר
הרי גם עיוור מלידה יכול להריח היום את הצחנה הקשה
  קורא מזדמן   18/02/07 09:58
הנודפת משיטת המינויים שלחשכתה מתמנים ומקודמים שופטי בתי המשפט.
ניבצר מבינתי להבין כיצד מסוגל השופט זיילר בדימוס לבקר בחריפות כה רבה וגם לצאת בדרישות או בהמלצות נחרצות להפסקה מידית של עבודתם של בכירים במשטרה ולביטול קידומם של בכירים אחרים, וזאת בשעה שהוא עצמו והיושבים מימינו ומשמאלו בוועדה באו מתוך מערכת שכול כולה בנויה על שיטת מינויים פסולה ועל קידומים שריח רע נודף מהם, ושהיא המערכת העומדת בראש הפירמידה של אכיפת החוק.

נכון שאין אדם יכול לראות את האחוריים של עצמו בלי אמצעי עזר אופטיים, אבל הוא יכול לפחות לפחות לדמיין אותם.
וכשמדובר באחורי הקלעים של בית המשפט, המצב שרואה השופט זיילר בדימוס דומה מאוד למה שהוא רואה באחוריים של המשטרה, מח"ש והפרקליטות.
כתוב תגובה ל- קורא מזדמן
53
יואב "עיתונאי" בשרות מטורפי הימין ההזוי
  נביא הזעם   18/02/07 10:57
בשנאתם לשארית הממיסד השפוי, המנסה לרסן את פלנגות הרשע של ה"מתנחלים" שם מכובס לחאמס היהודי, לבריוני מדיניות הגזל, הטרור, הרשע ושנאת הזולת היוקדת בהם, משתמשים ביואב יצחק, והוא בשקרים, סילופים, חצאי אמיתות לנגח את שומרי צביונה השפוי של המדינה והמנסים לעמוד בפרץ פשיעהם.
כתוב תגובה ל- נביא הזעם
שומרי צביונה השפוי?זו סיסמת השמאל,בבחינת לשילטון העליון בחרתנו,
  רק מיצגי העם יקבעו,ולא נצא לרחובות,אנו הרוב   19/02/07 01:42
כתוב תגובה ל- רק מיצגי העם יקבעו,ולא נצא לרחובות,אנו הרוב
54
לא צריך לקרוא את העובדות, שפת הגוף והפנים אומרות: נמיכות-קומה.
  שפת גוף   18/02/07 11:58
כתוב תגובה ל- שפת גוף
55
אולאי אישתו של בכיר באגד
  ד"ר יס   18/02/07 12:10
איש בכיר מאוד באגד קוראים לו בן אור אולאי היא אשתו או גיסתו של בן חושך
כתוב תגובה ל- ד"ר יס
56
חשיפה - המגזין "אובססיבי"
  יענקל צאטעלה פרעסר   18/02/07 15:37
ליואב יצחק שלום,

ברצוני לברך אותך על השקת העיתון היומי "אובססיבי". מסתבר שאין יום שחולף ללא שתפרסם כתבה על משפחת ביניש לדורותיה. אמנם הקורא המתמיד עלול לחשוד שמא הינך עושה את מלאכתך לשם שמיים, אולם יש לי תחושה שהשליחות היחידה שהינך ממלא, הינה שליחות מטעמו של מי שחרץ על דגלו לבוא חשבון עם השופטת ביניש דווקא בשל עמידתה האיתנה על שלטון החוק. בוודאי תשאל מי הוא זה ואיזה הוא? ובכן, רשמתי את שמו על פתק והרגע לעסתי את הפתק כך ששמו שמור במערכת (העכול).
כתוב תגובה ל- יענקל צאטעלה פרעסר
השופטת ביניש עומדת איתן להשאיר השילטון בעליון לבני הזוג בייניש וקליקה השמאל הנהנתנית
  השילטון יוחזר לנציגי העם,השופטים ימונו ע"פ מפתח חתך הדעות בעם,ולא שליטה בעליון לשמאל   19/02/07 01:48
כתוב תגובה ל- השילטון יוחזר לנציגי העם,השופטים ימונו ע"פ מפתח חתך הדעות בעם,ולא שליטה בעליון לשמאל
57
פשוט 10
  משה בן מאיר   27/02/07 22:50
לו הדבילים בכנסת היו קוראים את מה שכתוב .אולי. אולי .היה אפשר לשנות . אבל יכול להיות שהם כן קוראים את יואב יצחק ובסך הכל מפחדים .איפה ביבי הגדול ? הנה יש לך אתגר לנקות גם את השחיתות בממשלה ובפוליטיקה וגם בבית המישפט . כתה פשוט מדהימה .אנחנו ממש בסיציליה . לא ירחק יום ויעמידו את יואב יצחק למישפט על אתר הזוי באינטרנט .זה יכול להיות .הכל יכול להיותכאן. אולי פרידמן ישנה משהו .דבר אחד הוא עשה .דורית קצת מפחדת .
כתוב תגובה ל- משה בן מאיר
58
האם יש לנו סיכוי?
  סולנג'   21/03/07 23:09
מה יעשו פשוטי עם?
כאלה שאין להם קשרים, רק כישורים.
מעולם לא התפעלתי ממשפחות השופטים המשרתים בהיכל המשפט, שאלתי את עצמי "כיצד זה קורה, האם זה תקין?"
המסקנה ברורה, לנו יש סיכוי להסתפק בפרורים, כל המקומות "שמורים"!
כתוב תגובה ל- סולנג'
59
נסה להתקבל לפרקליטות...
  סולנג'   21/03/07 23:48
אני מציעה לך לנסות להיתקבל לעבודה בפרקליטות, אם אין לך חבר או בן משפחה, סיכוייך אפסיים.
ואם תתקבל, סיכוייך להתקדם קלושים, תמיד ימצאו "המוכשרים הטובים והכשרוניים" הפלא ופלא, כמעט תמיד יהיו אלה מקורבים ובני משפחה של...
לעיתים רחוקות הם מטפחים "פשוט עם מחמד", זאת בתנאי שהוא "יודע את מקומו".
כתוב תגובה ל- סולנג'
60
דברי חוכמה בנועם נאמרים
  גילארד לרנר   6/05/07 18:19
צר לי מאוד על ההשתלחות הנלוזה בכבוד הנשיאה ביניש.
לא זו בלבד שהשפה שפת ביבים היא ,אשר לא הולמת אף בן תרבות,אלא שגם הקשר בין העובדות הנטענות לבין המסקנות הנגזרות מהן נראה קלוש ביותר ,בלשון המעטה.
הדבר החשוב ביותר ,לדעתי,הוא לוודא שכל שופט ושופט
פוסק באופן ענייני, הגון, אנושי וחוקי.למיטב ידיעתי איש מעולם לא הצליח להוכיח שכבוד הנשיאה חטאה בפסיקתה והסבה עקב כך סבל למישהו.אלא שיש שופטים רבים שכן חוטאים לשליחותם.מי ייתן וייפסק מחול השדים הסתמי והרכילותי הזה ויחלו לעסוק בניתוח פסקי הדין ותוצאותיהם.
כתוב תגובה ל- גילארד לרנר
תגובה
  אלכס ק.   3/06/07 21:27
גלארד,אתה חייב לי כסף.אלכס
כתוב תגובה ל- אלכס ק.
61
בייניש והגילדה השלטת במדינה
  האלמוני   2/07/07 14:42
כל הכבוד. מילים כדורבנות.מי יתן ותמשיך בדרכך המיוחדת תוך הדיפת כל מלחכי הפינכה אשר מייצגים גילדה חברתית,כלכלית,תרבותית ועוד,המצומצמת מאד בכדי לקבוע לנו נורמות וכללי התנהגות שלדעתם נכונים. את עצמם הם מוציאים מחובת התנהגות שהם מטיפים לה השכם וערב.
מדוע אין הצפה של ביהמ"ש העליון בעתירות על התנהגות נלוזה חסרת אחריות ודוחה של בייניש וחבריה.מדינתנו הקטנטונת החשובה יותר מכל אלה שאמורים לפסוק בעניינים שבינה לבין אזרחיה או בין אזרחיה לבין עצמם.לצערי, המדינה נשלטת ע"י קבוצת בעלי הון קטנה ביותר (יש שאומרים כ -10 משפחות) והם שקובעים מי המולך כאן. מי יקבע,מה נראה,כיצד נגיב וכו'. ולקבוצה זו יש אג'נדה נקודתית צרה מאד (כסף ועוד כסף) ועל כן המדינה תמשיך להיתדרדר עד אשר יבוא מושיעה.
כתוב תגובה ל- האלמוני
62
עובדות על ציבור,גם פרידמן
  הגשש,,שועל האש,,   7/10/07 22:43
עובד ציבור חב חובת,אמינות,נאמנות,מהימנות,סבירות, יושר ויושרה, נקיון כפיים,והגינות בלתי מעורערים,ואסור לו לעובד הציבור,לעצום עיניים, או לאטום אוזניים, וכנגד עובד ציבור די בעצימת עיניים או אטימת אוזניים כדי שיפוטר ממשרתו.איה דוקטור פרידמן בעל הבית.
כתוב תגובה ל- הגשש,,שועל האש,,
63
דניאלה בייניש
  הגשש,,שועל האש,,   7/10/07 22:51
כתוב תגובה ל- הגשש,,שועל האש,,
64
משפח
  הגשש,,שועל האש,,   7/10/07 23:39
,,על שלישים ועל רביעים,, הדיונים בהם הופיעה עו,ד דניאלה בייניש בבית המשפט העליון הם בגדר פשע ומשפח שאין דוגמתו אף במשטרים חשוכים ןאפלים וטוטליטארימ.ובעל דין יכול לקום ולהפוך כערה על פיהא.לא רק בעל דין גם דמתקאריה ,,לאיכות השלטון,,ובראשה שראגא אליעד יכולים אך לא רוצים,והנה לכם חזרנו להגדרה המדויקת של הרבי, יואב יצחק
,,יד רוחצת יד,, מסיים: לכל איש יש שם שנתנו לו מעשיו/זלדה שניאורסון.
כתוב תגובה ל- הגשש,,שועל האש,,
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il