News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 452,353  סלולר - 933,387
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
יו"ר כחול לבן התנהל באופן מגונה בשורה של עניינים: הוא שיקר לאנשי השב"כ כשהגיעו לתשאלו לאחר שהתגלתה פריצה למכשיר הנייד ונשאבו גם תמונות וסרטונים מביכים גם בתקופה ששימש רמטכ"ל    הוא ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
מכונית תופת שפוצץ האצ"ל בחיפה הסלימה את המלחמה בעיר; תגבורת מ"צבא ההצלה" הגיעה לחיפה; השחתת אוטובוסים של ערבים ופיצוץ מכונית-תופת על-ידי מחלקה של ארגון ה"הגנה"; ניסיון חיסול של המנ...
איתמר לוין
איתמר לוין
עדותו של אברהם ישראל, לשעבר ראש מוסדות "חזון ישעיה", מבליטה את האנושיות ותשומת הלב לפרטים של השופטת רבקה פרידמן-פלדמן. משפטו של נתניהו צפוי להציג בפניה אתגרים אחרים
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
לא ייתכן שכל הרכבים מושלמים, לכל אחד מהרכבים יש חסרונות ומן הראוי שאלה יובלטו ויורחבו נושאים שבקושי נמצאים כמו עלות טיפולים, מחיר חלקי חילוף, עלות ביטוח וירידת ערך
אשכנזי [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
אלי ציפורי
אמר בדיון בדירקטוריון ש"חלק מהנתונים שהתקבלו מהלוגים (בקידוח ים 3) היו בעייתיים"    בדיווח הרשמי לבורסה, שעל בסיסו גייסה החברה עשרות מיליונים, לא נכתב דבר על הבעיות; אשכנזי בעדותו: ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשת קצב
מאת: פורומים  |  27/02/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
קצב שמערער על עונשו
  נורה פייט   3/04/19 05:38
מדובר בעבריין מין ולא בנשיא מכובד שזה במאסר קצר מדי.
כתוב תגובה ל- נורה פייט
+
אתה הזרזיר וחברך אבנר צפוני
  תגובה לפסיכי   8/08/16 13:28
הוא העורב.נשים הרי מתמסרות לכל סמרטוט מן הסתם כמוך. מדוע אתה חושב שנשים לא הלכו איתו. במה הוא היה שונה במעמדו.
כתוב תגובה ל- תגובה לפסיכי
+
להוסיף לרשימה עוד רשעים לבנים
  מב"י   27/03/16 10:03
התומכים בשחרורו המוקדם של הנשיא קצב כמעט כולם מזרחים רחמנים בני רחמנים ומנגד המתנגדים הם כמעט כולם לבנים רשעים
ויש להוסיף לרשימה את שלי יחימוביץ ושמאלני לבן דן מרגלית, שמנצל את מעמדו בעיתון "ישראל היום" ומבקש "חרטה" ו"התנצלות". נזכור את "הרוגי המלכות", שלא כפרו בתורת ישראל ונרצחו ע"י הרומאים. וכן נזכור את עולי הגרדום של לח"י שלא התכחשו לציונות וניתלו כששירת "התקווה" ממלאת את חדר הגרדום. המתנגדים אינם שמים לב כך, שבוצע בקצב "סיכול ממוקד" ע"י הפרקליטות, שנקמה בו מפני שסירב לעיסקת הטיעון ומי שתמכה בהם פרקליטת המדינה לשעבר דורית בייניש ובתפקידה כנשיאת ביהמ"ש העליון קבעה הרכב (=הרקב") של ערבי + שתי שופטות בשל שנאה - שנאת חינם ואבוי לנו כעם ואבוי לעתידנו כמדינה! מחוזי ובעליון. האם זה לא אומר דרשני? אנחנו נכנסים למערבולת
כתוב תגובה ל- מב"י
-  אני אשכנזי.
  יואש   16/07/16 13:28
ותומך בקצב תמיכה מלאה, גם כי אינני מאמין שאנס וגם כי אפילו אם כן (אציין עוד פעם שאינני מאמין שכן), מן הראוי לנכות שליש מפאת הנימוקים שהועלו בכתבה וחידדו עוד יותר את דעתי בעניין. עזוב את האשכנזים, עזוב גם את הנשים (שמטבע הדברים מתנגדות לשחרור בבחינת אוי אוי אוי, אם היית אישה היית חושב אחרת), נימוקים הגיוניים בלבד, כפי שכתב כאן יוסף אליעז, ייראו טוב יותר.
כתוב תגובה ל- יואש
-  בלה בלה רחמנים חחח אנס מצחין
  גאנס חזרו   6/04/16 14:58
כתוב תגובה ל- גאנס חזרו
-  גזען
  היתום   6/04/16 14:21
עד מתי יהיו לכם ריגשי נחיתות עלוב שכמוך
כתוב תגובה ל- היתום
+
ממשלת הסתרים קובעת הכל
  הורס   5/07/16 14:10
ממשלת סתרים שהחליטה להפיל את קצב עם שוטרים וחקירות מוטים עם שחיתות בית משפט תביעה נגועה ממודרת מושחתת וכך הורשע קצב בתיק שנתפר למידותיו צא ולמד מאז פרשת קצב עשרות שוטרים פרשו מחשש שיתגלו שלדים בארונות שלהם עשרות שוטרים ניצבים מורשעים ניצב התאבד יועצים פרקליטות מושחתת וממודרת ונלחמת להשאר בעילום וללא שקיפות נו אז אין ספק שיש פה מגמה להפיל את קצב וכך הופלל הנשיא שלעבר המתלוננות כולן היו נשים שיזמו וטיפחו את מיניותם לטובתם וקידומם על ידי בכירים כאלו ואחרים
כתוב תגובה ל- הורס
+
שטנגר העלוב מצא עוד הזדמנות
  אבי123   3/07/16 18:43
להתפרסם על חשבונו של משה קצב. יש לברך על כך שבית המשפט הצתעלה הפעם על עצמו ועל הקטנוניות העלובה המובעת במאמרו של שטנגר וקיבל את הבקשה להארכת מועד. משה קצב זכה עד כה ליחס מפלה ולא ליחס מועדף.
כתוב תגובה ל- אבי123
-  אבי123 צודק לחלוטין!
  שטנגר השלילי   5/07/16 20:07
כתוב תגובה ל- שטנגר השלילי
+
קצב האנס התעלל בעובדות שלו
  איש אכזרי קצב   1/05/16 11:09
כתוב תגובה ל- איש אכזרי קצב
+
קצב ארטיסט מתחזה לחרדי
  שבץ חלובה   1/05/16 10:19
ועכשיו החליט להתחזות לסתם אדם מופרע ומיואש שאם לא יחונו אותו אז הוא מאיים להתאבד....תנ"צ ברכה התאבד דודו טופז התאבד השר עופר התאבד לוינסון מבנק הפועלים התאבד אז מצידי גם הוא יכול להתאבד. המדינה תרויח את הפנסיה שלו....יאללה קצב ניראה אותך מבצע את איומך ומשחרר אותנו מהבושה של נשיא במאסר. חוץ מזה אני לא מאמין שקצב במאסר ונידמה לי שראיתי אותו מסתובב חופשי בקרית מלאכי ושם מנשקים לו את הידיים ואומרים "כן אדוני הנשיא". אצלם קצב תמיד ישאר נשיא שהודח על ידי קנוניה אשכנזית.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  מה זה מתחזה לחרדי?? הוא חרדי!!
  קורן-נאוה טבריה   23/05/16 02:41
חרדי שרכש לו מקצוע נוסף והוא "אנס" (לא כל החרדים הם אנסים חלק מהם דווקה לא). הוא מנסה להחזיק בחתדמית העתיקה שלו בכל מאודו: לא אנסתי והכל עורבא פרח ואז באים דבילים כדוגמת נאוה קורן ומבקשים לרחם עליו.
כתוב תגובה ל- קורן-נאוה טבריה
-  די להתחזות בשמי.
  קורןנאוה טבריה   22/12/16 05:09
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
קצב בתגובה: לו הייתי פרס?!
  קורןנאוה טבריה   7/04/16 18:26
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  קצב הוא לא פרס. פרס ידע
  alice   15/05/16 12:44
לתגמל את כל חביבותיו. לא השאיר אף אחת עם הרגשת ניצול. אבל קצב, מעבר להיותו ממוצא מזרחי, לא תיגמל במה שהבטיח, והכל חזר אליו בבומרנג. ובכלל- אין ניצול מיני רק מצד אחד. מי שלא צורחת "אונס" - ומחכה לתיגמול, זו בעייתה. לכן, יש להתייחס לנשיא קצב כאל כל אדם שחטא ונענש, ולשחררו בתום התקופה מינוס השליש המגיע לכל אסיר שלא עשה בעיות. אם הוא לא נגיש שוב ערעור - זה בגלל שהוא מכיר את הלך רוח השופטים הצדיקים שלנו.
כתוב תגובה ל- alice
-  פרס הוא גבר שרמנטי להבדיל מקצב
  קורן מטבריה   8/04/16 05:59
הגמד האנס
כתוב תגובה ל- קורן מטבריה
-  פרס אשכנזי קצב מזרחי לא ברור
  יאירר   12/04/16 15:41
כתוב תגובה ל- יאירר
-  פרס אשכנזי
  מ.ב.   19/05/16 13:01
יאירר החשוך והשכחן! לא חסר דוגמאות של אשכנזים חובשי תאים בשב"ס. אולמרט נולד בתימן? הירשזון בטוניסיה? כבר הגיע הזמן שתפסיקו להשתמש בטיעון הזה. אם במשך 68 שנה לא הצלחתם (יוצאי ארצות המזרח) להמציא טיעון יותר טוב, אז מגיע לכם. הוא לא עושה לכם כבוד אלא להיפך.
כתוב תגובה ל- מ.ב.
-  תופרים תיקים למזרחיים
  ישישי   19/04/16 21:29
למה שפרסי יהיה נשיא? אנחנו רוצים רק אשכנזי אז שחקו לו אותה בשחמט
כתוב תגובה ל- ישישי
-  תופרים תיקים למזרחיים
  ישישי   19/04/16 21:23
רשימת כל המזרחיים המבוקשים באשמת פשעים חמורים ביותר צבי בר זני פואד בן ... קצב דרעי בוטבול נניקשבילי יצחק תשובה רמי לוי וכל המתעשרים למיניהם וגם לבייב
כתוב תגובה ל- ישישי
-  איזה טעם!....................
  אוי לשרמנטי כזה   9/04/16 21:28
כתוב תגובה ל- אוי לשרמנטי כזה
+
מתנת אלוהים ?
  אברם בורגול   6/04/16 13:32
אולי כדאי לעשות פעם סדר לכל האידיוטים שמביעים דעתם בלי שיש להם טיפת מושג. קצב מעולם לא היה צריך לאנוס ,אחזור על כך שנית האיש לא היה צריך לאנוס וגם פיזית לא היה מסוגל לבצע מעשה כזה. מי שמקורב לאיש יודע שלקצב יש "קורנס" שנשים היו נופלות לרגליו. נשים חיזרו אחריו כדי להתנסות ב"ברכת האלוהים" לה זכה. כל מי שהכירו ידע שהוא מחליף נשים כמו גרביים כשהיוזמה באה מצידן. ראו את ה"מסכנות" שטענו שאנס אותן פעם ופעמיים ושלוש ובכל זאת חיפשו את קרבתו.
אילו לקצב היתה מספיק חוצפה ,היה מזמין את השופט לשרותים ,מציג לו את מה שמסתירים מכנסיו ושואל את השופט אם יש צורך לאנוס עם מכשיר כזה.לדעתי היה משתחרר במקום והשופט מועבר לחדר התאוששות.
כתוב תגובה ל- אברם בורגול
-  לבריאות שיהיה להן....
  יוספוס..   19/05/16 12:27
כתוב תגובה ל- יוספוס..
+
קצב לא מסוכן? גם אתי אלון לא
  שבץ חלובה   1/04/16 15:03
מסוכנת ויותר לא תגנוב 300 מיליון ש"ח אז למה לא נותנים לה את השליש המגיע לה? אתי לא היתה יכול לגנוב 300 מיליונים בלי ידיעתם של מנהליה אבל אף אחד מהם לא עמד לדין וגם לא יעמוד.קצב הוא לא אסיר ממושמע כמו שמנסים לשווק לנו יחצח"ניו. הוא סרבן שמתנגדללבוש מדי אסיר ולצאת לעבודה וגם כופה על הנהלת הכלא לספק לו נערות ליווי על חשבון המדינה....למה לו שליש בכלל? הרי בכלא הוא חי בהילטון? בבית אישתו תשמור עליו והוא יוכל לשכוח מזיונים בצד.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
השופט הערבי שתקע את קצב לעליון
  שבץ חלובה   28/03/16 16:50
ככה יעשה לשופט דגול שעשה את העבודה של השופטים היהודיים שהיו קונים אותם עם שוחד ומוציאים את האנס עם מאסר על תנאי. הרי לקצב יש מספיק מיליונים כדי לקנות את שחרורו....יש להוריד אותו על הברכיים ולכפות עליו מודה אני ומתוודה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
קצב הצדיק
  צדק   28/03/16 11:55
שלא יעשו לו הנחות.הוא מסוכן לנשים ,הוא לא יוכל להגמל זה ייצר שאי אפשר להפסיק.בקשר לגיל ,ויאגרה אחד והוא פנתר ואפילו יותר מסוכן.פעם צחק ונהנה ועכשיו מסכן ובוכה שימשיך לשבת הצדיק המעונה.
כתוב תגובה ל- צדק
+
הפרקליטות נגד שדולת הנשים
  שבץ חלובה   28/03/16 00:37
בכנסת נגד רוב הציבור נגד אז מה יש להם להתמהמה ועדת החנינות? כל התמהמהות מגייסת ומזמינה עוד לחצים מצד משפחתו ופוליטיקאים מושחתים שאוכלים מכף ידו כי למרות שהוא בכלא האיש הוא מולטי מיליונר ויש לו כסף לצ"פר את אוכלי הקורצה שלו....גם לפי הקריטריונים שחלים על כל דורש חנינה הוא לא עומד בתנאים ולא מגיע לו חנינה אלא להפך הערכת זמן הכלא ל 15 שנים לפחות. התרוץ של אנ"ש הוא שהוא לא מסוכן לציבור אבל גם אתי אלון לא מסוכנת ואין סיכוי היא תגנוב עוד פעם 300 מיליון אז למה לא משחררים אותה ומוצצים את דמה?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
להוסיף לרשימה את שלי יחימוביץ
  מב"י   27/03/16 09:12
עם סיום הדפסת התגובה שלי שמעתי ברשת ב' את שלי יחימוביץ - והתחזקתי בדעתי, כי התגובות ממחלקות בגדול לשניים: מזרחים רחמנים לעומת לבנים אכזריים: סלחנותנ



























.
כתוב תגובה ל- מב"י
+
מי שקיבלה אתנן לא נאנסה
  יוסי ארגואן   19/03/16 02:44
אני בטוח שהבחורה קיבלה תמורה לסקס שסיפקה. כמו תמיד ניתן לזהות בפרשת פישר פרייס סניף רוט דוד. קשרים בין תובעים לשופטים מזרח אירופאים. מכשירים ללא תו תקן אירופאי מוסרי.חסרי מוסר וגזענים חשוכים. אף שופט או חוקר לא שאל שום שאלה מתבקשת. או ביצע בדיקה לשכרה של ספקית שרותי המין.כמה השתכרה קודם. וכמה כעת היכן עובדים בניה בנותיה בעלה ?גרעין המשפחה הקרוב. חברות חברים ידידים?קבלנים?מאחורי הפרשות האלה מסתתרת שחיתות. אני הייתי מושיב את קצב בכלא על תשלומי האתנן מקופת המדינה. תכלס קצב לא אנס אף אחת.הבחור יושב מטעמי גזענות נטו. אותה כנופיית פלייליסט מגלי צהל.גזענים גמדים וחשוכים. עם גלימות וכובעים מרובעים .שמתיימרים להיות נאורים. לצערי מדובר באנשים גזענים וחשוכים בילט אין.נולדים לגזענות.
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
-  כל הפקידות שלו היו נערות ליווי
  שבץ חלובה   26/03/16 16:50
או זונות? זה מה שאתה רוצה להגיד שעבדו שם זונות ולא סתם פקידות שנישכרו בלשכת התעסוקה או במכרזים? האם גם על אישתך או הבת שלך אתה מדבר ככה? קצב הנואף ניצל את מעמדו כדי לכפות סקס על העובדות שלו הנזקקות שבלית ברירה וכדי לשמור על מקום העבודה שלהן סיפקו את יצריו. קצב מנוול חסר מצפון נואף אכזר ומשולח רסן שהורשע בפני כמה ערכאות כולל העליון יושב בדין ולא זכאי לשליש. האם פולארד קיבל שליש? אצל סטלין גם קיבלו שליש? אם יעשה משאל דעת קהל נגלה ש 80% מתנגדים למתן חנינה לקצב וה 20% שכן מסכימים הם ערבים או בני קהילת קרית מלאכי שעד היום רואים בו שבוי מלחמה של האשכנזים הגזעניים שגייסו שופט ערבי כדי לכלוא אותו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
יש לקחת מקצב את קצבת הנשיא
  שבץ חלובה   25/03/16 08:50
שלו שמסתכמת ב 90000 ש"ח נטו לחודש פלוס רכב צמוד נקי ממס פלוס משרדים וקיצבת ויאגרות על חשבון משלם המיסבים. הוא רוצה להמשיך לזיין? שיהיה לו לבריאות אבל למה על חשבוני? כל זמן שקצב מקבל הטבות אסטרונומיות על חשבון המדינה אז בשבילי הוא הנשיא....סילקנו את האנס ולוקח השוחד קצב ובמקומו קיבלנו את הנואף לוקח השוחד והמרגל פיירס. האם עשינו עסק טוב? עד היום אני לא יודע....לא היה חסר שבמקום השפיון פיירס היינו מקבלים את לוקחי השוחד והנואפים והמטרידים המיניים פואד או שיטרית או סטיב של ג"ודי. ברגע האחרון ניצלנו מהצרות שהם היו מביאים עלינו. ריבלין? חצי צרה. גם הוא קיבל שוחד מדודי אפל אבל זה היה לפני הרבה זמן וחלה על זה התישנות. אני זוכר שזוכה פרס נובל שלנו רצה להיות מעמד לנשיאות . אותו לא בחרו כי הוא היה ישראלי טוב מדי ויפה מדי. הכנסת אהבה מושחתים מהקליקה שאכלו איתם מאותו המסטינג. גנבי סוסים תמיד יבחרו באנשים כמותם לנהל את העסק. חברים זאת עליכם לדעת שגנבים מושחתים לוקחי שוחד ואנסים ובוגדים בנשותיהם מנהלים לנו את המדינה. כל ח"כ יש לו שתי עוזרות פרלמנטריות וחדרי ג"קוזי על שמו במשכן הכנסת. מה הבנות האלה עושות בשביל הח"כ שלכם אני משאיר ליד הדמיון לקבוע. לא פלא שאף אחד מהם לא רוצה לחזור הביתה אלא פעם בשבועיים תחת התרוץ של ישיבות וועדות....מסכנה אישתו של הח"כ שיודעת ושותקת על מה שבעלה והעוזרת חוגגים במשכן. המשכן הזה שהוא בית היוצר לחוקי ישראל הפך למכון ליווי אחד גדול וככה גם ניראים החוקים שהם מחוקקים. המחשב שלי דפוק ולא קולט טוב את האותיות כך שהכתבה ניראת מעוותת ואיתכם הסליחה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
לא מאמינה שהוא אנס
  שש   25/03/16 00:30
שחררו את קצב
כתוב תגובה ל- שש
+
לא מאמינה שהוא אנס
  שש   25/03/16 00:24
די הושפל מספק שחררו אותו היא ניסתה לסחוט. אותו. לאמאמינה. לה
כתוב תגובה ל- שש
+
בזכות ולא בחסד
  א. ש.   21/03/16 15:39
אונס מילה גסה לאונס בכפייה ובנגוד לרצון הנאנס
אין כזה דבר אונס מרצון , כי לפנינו מקרה ,של נאנסת פעם ראשונה ופעם שניה , ושלישית ,ועוד מבקשת להמשיך ולעבוד בבית הנשיא
העניין הוא ,אונס ממש לא היה כאן. אולי עברות מין תחת מרות ועוד עבירות נבזיות ומרושעות .
העבריין אינו מודה באונס לכן אי אפשר לבקשו להביע חרטה.
ולגבי החנינה , לא רלוונטית בשלב זה
העבריין מילא את כל שנות המאסר שהוטלו עליו זכותו לניכוי שליש כמקובל אינו מעשה חסד, או טובה אישית זו זכות חוקית בהתקיים התנאים הבאים התנהגות טובה , אינו מהווה סיכון, בגילו של קצב אינו זקוק לגמילה , הן מחמת גילו, והן משום שהורחק מכל תפקידיו שימצאו בקרבתו נשים .
בעניין החנינה , זאת לא אושרה לו למרות שהוגשה עוד בשנת 2012
אין כל צורך יותר לבקשה לאחר תום תקופת מאסרו היום ,מגיע לנ"ל לנכות את השליש מתקופת מאסרו ללא חנינה וללא טובות אלא מזכות לניכוי שליש באופן חוקי . הניחו לאיש מספיק ודאי ...
כתוב תגובה ל- א. ש.
+
לעקל לו את הקצבה 80,000 שח לחו
  עמית אלתם   19/03/16 13:07
מה פתאום הוא מקבל קצבה מלאה פלוס ,הרי הוא נשפט רק על חלק מהאישומים ,להגיש את שאר האישומים ולשלול לו קצבה
כתוב תגובה ל- עמית אלתם
-  אם ישללו אז יאלצו לשלול גם
  שבץ חלובה   19/03/16 13:36
לאולמרט הירשזון ושאר מושחתי הליכוד אז למה שהם יעבירו החלטה כזאת נגד עצמם? הרי הקיצבה היא תעודת הבטוח שלהם. מה אתה לא מבין את זה? מי יודע כמה לוקחי שוחד יש לנו כרגע בקנה שעוד לא תפסו אותם.הרי תעשית השוחד וההטרדה המינית פועלת אצלינו 24/7 וכל יום יכולה לצוץ פרשה חדשה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
יואב יצחק, מי אתה שתחליט?
  שילמו לך?   18/03/16 20:21
עם ברכה לא היית כזה נדיב וגרמת לו להתאבד.
כתוב תגובה ל- שילמו לך?
+
אולמרט... 6 שנים בפנים.
  עזרא מנצור   18/03/16 13:20
השופט דויד רוזן גזר את דינו של אולמרט ל-6 שנות מאסר בגין קבלת שוחד, שהופקד בחשבונו של אחיו בחו"ל... אולמרט אמנם זוכה בערעור, אבל זאת רק מפני שמנעו משולה זקן למסור את עדותה המפלילה בנושא הזה. גם פרשת ראשונטורס ושיבוש ההליכים עדיין באוויר. אין כל סיבה לתת לאולמרט ליהנות משחרור השליש האחרון.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
+
לכולם היה היכרות מוקדמת איתו
  משפטן   18/03/16 07:15
לכולם היה היכרות מוקדמת איתו, מתוקף תפקדיו הממלכתיים של הנשיא לשעבר קצב. אז למה כל האחרים לא פוסלים עצמם ? למה האחרים כן ישבו בדין ובעניינו וכן קיבלו החלטות ???
כתוב תגובה ל- משפטן
+
קצב היה אסיר מורד וסרבן
  שבץ חלובה   17/03/16 10:27
שלא התנהג בהתאם לתקנות הכלא וסרב ללבוד מדי אסיר הסתובב שם עם חליפה שלושה חלקים עם תיק ג"יימס בונד ויחלק פקודות למנהל הכלא שפחד ממנו. אז לאחד כזה מגיעה חנינה? הרי יגאל עמיר הוא אסיר יותר ממושמע ממנו אז למה אף אחד לא חושב לחון אותו ולתת לו שליש כמו לכל רוצח מה גם שלא בטוח בכלל שיגאל הרג אותו...מי שחושב שיגאל הוא הרוצח מוטב שיקרא את ספרו של ברי חיש שהורד מעל המדפים לפי פקודת השב"כ יומיים אחרי שיצא לאור. אחרי שתקראו את הספר תבינו את המזימה ותבינו שכל הראיות הן מוכיחות שלא יגאל עשה זאת אלא גורם אחר. אז אותו יגאל נמק בכלאו במאסר בודד ואף אחד לא מדבר על ליש למרות שיושב כבר יותר מ 20 שנים בעוד שקצב יושב בקושי 4 שנים בתנאי הילטון. אם ישוחרר יתחיל לנהל מיד מסיבות עתונאים בהן ישתלח בממשלה בשופטים ובפרקליטות ויקלל את כל העולם ואישתו אז למה לנו את זה? קצב צריך לסיים את ריצוי עונשו וזה לטובת הנאנסות. קצב עדיין לא עמד לדין על עשרות המיליונים שוחד כבד שקיבל מהאחים גבריאלי. ידיו של קצב בממשלה לוצים על אנשי ביבי לשחרר ולא בטוח שיעמוד בלחץ. חייבים בעזרת הח"כין ושדולת הנשים לעשות רעש גדול נגד שחרורו של הרב אנס הזה. חוץ מזה ביננו מה רע לו בכלא. כלוא בתנאי הילטון עם נערות ליווי. אצל אישתו הוא יוכל לשכוח מנערות ליווי.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
משוגעי השמול
  ישראל.מ   14/03/16 21:54
הבעת החרטה פרושה הודאה. אבל הוא לא הודה כי הוא זכאי. ועוד אם הוא יביע חרטה אז הוא כבר לא יהיה מסוכן ????? על מי השמול עוד. חבורה של טמבלים
כתוב תגובה ל- ישראל.מ
+
הגיע הזמן לשחררו, די לשפיכת דמ
  אבי123   14/03/16 02:06
כתוב תגובה ל- אבי123
+
מה ההבדל בין ניצב שהודח וקצב?
  מפוכח   12/03/16 23:00
אז ככה א-י-ן הבדל!
בשני המקרים מדובר בניצול של יחסי מרות!
והיה רצוי שבשני המקרים יבלו בכלא תקופה
כול העם בישראל יודע שלא היה כאן אונס בכוח פיזי אלא יחסי מרות ואולי קח ותן מיני רק שהטיפש קצב לא היה מוכן להודות על יחסי מין בהסכמה...
כתוב תגובה ל- מפוכח
-  אתה רק חושב שאתה מפוכח
  אהוד פרלסמן   13/03/16 01:47
אתה לא יודע כלום על המשפט, אתה לא יודע איזה ראיות הוצגו במהלכו, ואני בטוח שאתה גם בכלל לא יודע במה בדיוק הואשם קצב. העיקר שאתה חושב שאתה מפוכח. אז אם בכלל מענינת האמת מפוכחים כמוך, קרא את המאמר שבקישור שלהלן, ותתפכח. להלן הקישור: משפט דרייפוס הישראלי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
+
בשחרור מוקדם אין צורך בהודאה
  פרקליטות מושחתת   12/03/16 21:18
כתב לידיעות אחרונות מר דוד בר-אופיר, שופט וסגן נשיא בדימוס ביהמ"ש המחוזי תל-אביב ששימש כיו"ר ועדת השחרורים של שב"ס, כי אין צורך בהודאה וששחרור של השליש זה על התנהגות טובה בלבד.
כתוב תגובה ל- פרקליטות מושחתת
+
ועדת השחרורים וריבלין לא
  שבץ חלובה   11/12/15 20:52
יעמדו בלחץ וישחררו אותו זה דרך השליש והשני דרך החנינה הגורפת. הרי ריבלין וקצב אכלו מאותו מסטינג של קבלת השוחד. חוץ מזה קצב הוא למעשה אסיר למראית עין שהנהלת בית הסוהר כפופה להוראותיו. האיש מסרב ללבוש בגדי אסיר ומסתובב כל הזמן בחליפה שלושה חלקים וגם כופה על ההנהלה להכניס כמה פעמים בשבוע נערות ליווי למילוי תאוותיו. גם הויאגרות הן על חשבון הממשלה. למה לו להשתחרר בכלל? את הכייף חיים שיש לו בכלא של ארדן לא יהיה לו בחוץ כי שם אישתו גילה תשמור עליו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  דפוק
  חלבני   17/03/16 02:07
מבלי להיכנס לעצם העיניין, אדון חלובה אתה דפוק כמו גוף שונסים אותו להכיל מוח מעוות כשלך
כתוב תגובה ל- חלבני
-  אתם רואים שצדקתי? אני הרי מכיר
  שבץ חלובה   13/03/16 12:42
את הנפשות הפועלות! התנהגות טובה? מה פתאום הוא היה סרבן נוהלי הכלא וסרב ללבוש מדי אסיר. הסתובב כל הזמן כמו פקיד בכיר עם חליפה שלושה חלקים ותיק ג"יימס בונד וחילק פקודות למנהל הכלא ולסוהרים. הם פוחדים ממנו ורוצים לסלק אותו. חי כמו מלך בהילטון ולא ביצע שום פקודה וגם סרב לעבוד. למה לעבוד ולהזיע אם כל חודש מקבל 80000 ש"ח נטו פטור ממס רכב צמוד שמסיע את אישתו ועוד כיסוי הוצאות משרדיות. ממתי פושע בבית סוהר מקבל משכורת של נשיא המדינה? כמו שאמרתי אלה שאכלו איתו מאותו המסטינג ישחררו אותו ובראשם המושחת ריבלין שגם הוא לקח שוחד מדודי אפל. שקד? מושחתת קטנה שמכרה את נישמתה לשטן.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  אתם רואים שצדקתי? אני הרי מכיר
  שבץ חלובה   13/03/16 12:42
את הנפשות הפועלות! התנהגות טובה? מה פתאום הוא היה סרבן נוהלי הכלא וסרב ללבוש מדי אסיר. הסתובב כל הזמן כמו פקיד בכיר עם חליפה שלושה חלקים ותיק ג"יימס בונד וחילק פקודות למנהל הכלא ולסוהרים. הם פוחדים ממנו ורוצים לסלק אותו. חי כמו מלך בהילטון ולא ביצע שום פקודה וגם סרב לעבוד. למה לעבוד ולהזיע אם כל חודש מקבל 80000 ש"ח נטו פטור ממס רכב צמוד שמסיע את אישתו ועוד כיסוי הוצאות משרדיות. ממתי פושע בבית סוהר מקבל משכורת של נשיא המדינה? כמו שאמרתי אלה שאכלו איתו מאותו המסטינג ישחררו אותו ובראשם המושחת ריבלין שגם הוא לקח שוחד מדודי אפל. שקד? מושחתת קטנה שמכרה את נישמתה לשטן.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  קצב קיבל 80000 שקל בושה
  שושפרי   18/12/16 15:13
בושה שקיבל משכורת 80000 שקל בהיותו במאסר והתנהג כבוס ולא כאסיר הפתרון היחידי לכל התחלואים של המדינה לצאת להפגנות
כתוב תגובה ל- שושפרי
-  שקד מכרה נשמתה לשטן
  מה הכתובת שלו ?   17/07/16 09:24
תן את הכתובת של השטן ! יכול להיות שיהיו עוד שירצו למכור נשמתם .
כתוב תגובה ל- מה הכתובת שלו ?
-  אתה מעורר בחילה, סחי.
  בבון זה קוף.   23/05/16 03:20
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף.
+
ההוכחה שהוא זכאי
  נאור.............   11/12/15 08:11
ולא קשורה למשפט אם הוא היה אדם מגעיל כזה רעייתו היתה עוזבת אותו אחיו היו נוטשים אותו ומעניין כל המשפחה הקרובה של משה קצב ללא יוצא מן הכלל תומכת בו לחלוטין. האם זה לא הוכחה שמשפחתו מאמינה לו ולא לבית המשפט המסואב
כתוב תגובה ל- נאור.............
-  חחח טיעון אינטלגנטי? לפי
  ,,   13/03/16 10:43
ההיגיון שלך ראשי משפחות פשע היו האנשים הכי בודדים בעולם
כתוב תגובה ל- ,,
+
ינמק על הסבל שגרם ונזק בכלל
  ז'רזור   11/12/15 07:53
כתוב תגובה ל- ז'רזור
+
אני מקווה שבתקופה הזאת
  YOSS   11/12/15 06:35
כתב ספר וסיפר את סיפורו בלי לתת לעצמו הנחות וגם החיים בבית הכלא ועוד.............
כתוב תגובה ל- YOSS
+
אות אזהרה לגברים
  מוטי הקרייתי   11/12/15 05:27
הנשיא קצב ישמש דוגמא לגברים שאינם שולטים ביצרים המיניים.
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
-  אות אזהרה לימניים ודתיים
  טרור ליברלי   11/12/15 11:53
כתוב תגובה ל- טרור ליברלי
+
הנשיא קצב זכאי וגם אם לא...
  עג   17/11/15 01:38
השופטים הנהורים שדנים בעליון לא פחות פשעו ושלחו חפים מפשע לעונש בקריירה שלהם.. כבר אמר פרקליט המדינה א.פלדמן שברור שלפחות עשרות זכאים יושבים בכלא!

באיזשהו מקום גם אם קצב טעה והתנהג באופן לא ראוי כשהיה שר וכו האם הקלון והפיטור מהנשיאות אינן עונש הולם למעמדו?
מי צריך כלא כאחרון האנסים..

האם נדרש ממנו בגילו ובמעמדו לשבת בין קירות כלא כדי להתחרט על מעשים? מספיק מה שעבר עליו והוא מתחרט בשביל מאתיים שנה קדימה גם!
בושה היכן הכבוד למוסד הנשיאות וכבודנו בעולם?
בעבר אשה שהייתה נאנסת ע"י נשיא היתה רואה בזה זכות אז נכון התקדמנו מאז אבל מספיק חרטה והורדה ממעמד אין צורך ביותר הרי כבר עברו שנים מהאינוס שגם זב לא ברור מה נזכרו להתלונן פתאום
כתוב תגובה ל- עג
-  אז היות והתקדמנו אז
  הגאון מוילנה   27/12/15 08:30
פעם כתבת שלשכב עם נשיא המדינה זה כבוד= מסכים עכשיו זה כבוד לקבור את אחיך! חוק האינוס חייב להשתנות מי שלא מתלונן תוך 5 ימים לא נאנס. ההיפך היא/ הוא אונסים!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- הגאון מוילנה
-  אין חמלה לרשעים
  המורה להסטוריה   11/12/15 04:29
ראשית כל , כן. קצב עבריין מין מורשע על סמך התנהגותו במספר מקרים ולא רק א אין בי כל חמלה לאיש שהשתמש במעמדו כקרדום לחפור בו אני בעד לתת לו שחרור מוקדם רגע אחרי שיתאבד ולא שניה קודם לכן גם לאחיו יש במה להתבייש משפחה מגעילה
כתוב תגובה ל- המורה להסטוריה
-  מצדיקה?שופטיםשהרשיעו נגד ראיות