News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 111,558  סלולר - 364,600
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כיום האידיאולוגיה ממלאת תפקיד שולי הן בפריימריז והן בכל שיטת בחירה אחרת של המועמדים. כיום מועדפים "שמות", ידוענים, גנרלים, אנשי תקשורת ומפורסמים אחרים. ולא הכל חיובי - משום שלא בהכ...
הרצל חקק
הרצל חקק
יש לא"ב יהושע דרך להאיר באדם כוחות שונים שיש בו, מרכיבים שונים של זהות שיש בנו, ותוך כדי העלילה הוא יודע לבודד מצבים קיומיים ראשונים
יהודה קונפורטס
יהודה קונפורטס
בנט, איש סייבר בעברו, מודע לחשיבות של ההגנה על הסקטור האזרחי, אבל לא פעל להעברת החוק שמסדיר את הנושא ומונח על שולחן הכנסת כבר שנים    במקום רק לצלצל בפעמוני האזהרה, היה עליו לעשות -...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
פנחס עידן [צילום: משה שי, פלאש 90]
פעיל איגוד עובדים, פוליטיקאי
פנחס עידן (נולד: 1955), פעיל איגוד עובדים ופוליטיקאי ישראלי.
אלעד קופרמן [צילום: פלאש 90]
מפיק טלוויזיה ישראלי
אלעד קופרמן (נולד: 2 באוקטובר 1969), מפיק טלוויזיה ישראלי.
פרופ' אביעד קליינברג [צילום: היינריך בול]
היסטוריון ואיש אקדמיה
אביעד קליינברג (נולד 25 בנובמבר 1957), היסטוריון ואיש אקדמיה.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ועדת הכספים תומכת ברכישת מטוס לאומי לרה"מ ולנשיא
מאת: ספי קיני  |  22/12/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גפן,גפן-הוא קיבל כבר את שלו...
  ראספוטין בן מדביד   22/12/09 14:47
כיון שנפתרה כבר בעיה האקוטית של רשימת תרופות מצילי חיים,
אפשר להתפנות בוועדת הכספים עם גפן-לרכישת מטוסים מתאימים
עבור ביבי,פרס,קצב,הירשזון-נבחרת שמיצגת את המדינה"בכבוד"
יש כסף,ובוועדת הכספים "שוברים ראש ומורטים זקן"וזה לא סוד
כתוב תגובה ל- ראספוטין בן מדביד
2
רוצים דו"ח הוצאות...
  miki1   22/12/09 15:19
האזרח מבקש לדעת
עלות המטוס - קניה
עלות המטוס - אחזקה/תחזוקה
עלות - כל טיסה
מספר טיסות "חסויות" - (הצפי - ללא סוף) כפי שאוהבים אצלנו - מי ידווח לציבור
מספר טיסות - בליווי האשה - כ"חסוי" - שלא נדע
עלות - עמידה ללא שימוש - או האם יהיה בו שימוש ע"י אחרים בתמורה כספית
לעומת - עלות טיסה עד היום במטוס רגיל
מי האחראי על רישום מדוייק של הנ"ל
ועוד ועוד
פתח לשימוש לא הולם בנדון עם השלכות לתחומים שונים
חושבים שאנחנו באמריקה הגדולה. בהמשך יחשבו שאנחנו נסיכים סעודים
וכסף לנכים - נזקקים, ניצולי שואה, חינוך נכון - א י ן
כתוב תגובה ל- miki1
3
המנהיגים הבוגדים מכינים לעצמם
  מטוס מילוט   22/12/09 15:48
כשהדיסה שהם מבשלים לנו עם הפלסטינים תתפוצץ לכולנו בפרצוף, יתיישבו דורית בייניש, שמעון פרס ואהוד ברק במטוס הלאומי ויברחו מכאן כמו שפנים, אל הדירות היפות שהם קנו לעצמם במנהטן שבארה"ב. הציבור רואה, שומע, שותק, ולא מבינים מה מעוללים לו.
כשהפלסטינים יתחילו לשחוט יהודים ברחובות לאור היום, יישארו בארץ רק עניים, חולים וזקנים שלא השיגה ידם לקנות כרטיס טיסה או שלא היתה להם פרוטקציה כדי לעלות על המטוס הלאומי שאבי דיכטר רוצה לקנות על חשבוננו, לעצמו ולחבריו.
כתוב תגובה ל- מטוס מילוט
4
גם השרים רוצים מטוס משלהם
  סמן המוסר   22/12/09 17:06
וגם העוזרים הפרלמנטרים
וגם חברי הכנסת
וגם המנכלי"ם של משרדי הממשלה
וגם שופטי בית הדין העליון
וגם הפקידים במשרדי הממשלה השונים
וגם עובדי הקפיטריה
וגם ראשי הערים
וגם עובדי העיריה
וגם וגם וגם וגם
ואם לא נשבות!!!
נו באמת לאן הגענו כאן לא אמריקה
יש דברים יותר חשובים ממטוס לרוה"מ ולנשיא
-חברה הכסף הזה הוא לא כסף של הממשלה או המדינה זה כסף של כל אחד ואחד מאיתנו אל תהיו פראירים.
כתוב תגובה ל- סמן המוסר
זו בדיוק הנקודה כולנו פרייערים
  קר/'קר   22/12/09 17:52
מאחר שכל אזרחי ישראל הולכים לעבודה כמו פרייערים ולא איכפת להם מה עושים בכסף שהם מרוויחים בזיעת אפם, אז מנהיגינו הבוגדים סוחבים לנו את הכסף מהכיסים ועושים בו אכבר חיים משוגעים. אהוד ברק יוצא לבית מלון עם אישתו ומשלם על חשבוננו כמעט מיליון שח' לכמה ימימם. אבי דיכטר קונה על חשבוננו לכל החבר'ה שלו מטוס והם עושים טיסות כיף בלי שאף אחד ישאל ויידע מה עושים עם הכסף שלנו.
עם של פרייערים מגיע לו שידפקו אותו לאור היום.
כתוב תגובה ל- קר/'קר
5
מה עם עלות המימון
  gugul   22/12/09 19:37
כתוב תגובה ל- gugul
6
למה בקמצנות כזו..?
  רואה חשבון   23/12/09 02:19
איך יתכן שביבי ושימון ראשי מעצמת העל
הישראלית יחלקו מטוס אחד ?
ומה יעשו אם שניהם יצטרכו לצאת בו זמנית
למשימות הצלת המולדת ?
חייבים לקנות כמה חתיכות...
ושיהיו חדשים ג'דיד..?
הרי ככל שיחסכו יותר בתרופות מצילות חיים,
יצטמצם מספר הדורשים אותם...!!!
וכך אפשר יהיה לקנות אפילו מטוס ספייר...

כתוב תגובה ל- רואה חשבון
7
עלובי החיים
  אליפז העיראקי   23/12/09 06:45
אכן מוסד הכנסת הבואש והמביש-מנותק מהכדור. חבורת נבלות המהלכות על -2?????????זה מה שמעסיק אתכם????2-מיליון רעבים יש במדינת העוני פה-זה לא מענין??.איזה חלום רע זה היה להקים את המוסד הנפסד הזה המכיל-120 ברמה הנמוכה ביותר ואשר חיים על גב האזרח המטופש????עד מתי נרשה לזווועות האלה????הממשלה הנגועה הכריזה עלינו מלחמה-טוב יהיה באם נגיב לפני שנהייה עבדים.
כתוב תגובה ל- אליפז העיראקי
8
יש לו מספרה בבית, עכשיו מטוס.
  אליהו חיים   23/12/09 08:35
צריך לצמצם הוא אומר ובונה מספרה בבית , צריך לצמצם לא ללכת למסעדות, המסעדות באות הביתה,צריך עכשיו לצמצם בעלות המטוס , גם המטוס בא הביתה, אתם זוכרים את האיש הרזה הסוחב על גבו את האיש השמן, עכשיו שמו לו גם מטוס ומספרה על הגב אבל אתם עם מטומטם ממשיך לשמוע על הגרעין האירני ועל השבעיה המתלבטת.
ויש גם את הספרים של ביבי על הטרור ,אתם זוכרים? הוא כבר שכח שכתב שאסור לוותר לטרור, אולי במטוס הפרטי יחזור לו הזיכרון.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
9
תיקון לכתבה + דעתי
  רוני0123   29/12/09 03:06
ח"כ דיכטר היה ראש השב"כ ולא ראש אגף!!!
לדעתי ההצעה נכונה. מטוס משומש עולה 85 מיליון ש"ח בממוצע. טיסות רה"מ בלבד עולות 17 מיליון בשנה. נניח שנשיא המדינה עולה גם 17 מיליון בשנה. מדובר על למעלה מ-30 מיליון ש"ח רק לשנה אחת!!! כאשר מטוס שישמש את שניהם יעלה 70-100 מיליון באופן חד פעמי וישמש לשנים רבות. אם חיל האוויר נכנס לתמונה זה חוסך עוד יותר.
ברור כי מדובר בהשקעה נבונה ואם המדינה הייתה מתנהלת כמו חברה עם מניעים של הפסד ורווח, מזמן היה נרכש מטוס כדי לחסוך מיליונים בעלויות.
מאוד פופוליסטי לטעון כי רה"מ והנשיא מחפשים יוקרה אבל מדובר באמת בחיסכון לעוד שנים רבות.
גם מההיבט הלאומי כמובן מדובר בצעד סמלי חשוב, הטענות שבבריטניה ואיטליה אין כלל לא קשורות, אנחנו לא צריכים לפעול על פי מה שעושים באיטליה ומותר לנו גם לעשות צעדים שלא זהים להתנהלות של מדינות אחרות.
כתוב תגובה ל- רוני0123
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |