s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פתחלנד היום חמאסטן מחר
מאת: גורי גרוסמן  |  15/06/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אי אפשר קצת "לשמור את הפה"?
  ניצה   15/06/07 16:49
איזו עיברית זאת? למה אין מידע ממשי? מה זה, לשון זריזה של סוכני מכירות העוברים מדלת לדלת ועובדים עם הפה? תעמולה? רגע, זאת עיתונות בכלל? תעמולה לא חסר.
כתוב תגובה ל- ניצה
זוהי פובלציסטיקה
  קורא ותיק   15/06/07 17:08
לידיעתך ניצה זוהי פובלציסטיקה במיטבה, עיתונאות תקראי במדור אחר.ואם יש לך בקורת עניינית בבקשה.ולא, סייג לחכמה...
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
פובליציסטיקה- מילא. במיטבה? לא
  במירעה. ניצה   15/06/07 18:58
מילים בוטות הן לא תחליף לחשיבה ולניתוח כלשהו, וגם להבאת מידע מעניין התומך בדברים. לקצת אויר טרי, אפילו של פסוקים מעניינים, אולי אפילו תיבול דבריך במכתם, קצת הומור אולי, מעט אלגנטיות. אך אין כאן אלא אווירה כבדה, חמוצה, היסטרית וצווחנית. חנקן נקי. הרמטי וסגור, ללא כל משב אוויר רענן. בנלי, דקלום דברים שכולנו מכירים עד לזרה, מבחיל למדי.

זאת תעמולה וגם כאן, במירעה.
כתוב תגובה ל- במירעה. ניצה
דברי לגופו של עניין
  המחבר   15/06/07 23:28
ניצה הנכבדה הבקורת שלך על סגנון כתיבתי לגיטימית וקשורה לטעמך האישי כקוראת.אולם היות שאנחנו עוסקים בפובלציסטיקה ולא בבקורת ספרותית, הרי שהתחמקת מלהציג את עמדתך. האם את מתביישת בה?
חשפי את דעתך באומץ, הצטרפי בצורה נבונה לוויכוח, בכך באפשרותך להעשיר את הדיון ואולי נוכל ללמוד ממך?.
כתוב תגובה ל- המחבר
גורי היקר, להלן עמדתי . ולמה
  הכוונה - ניצה   16/06/07 04:55
ראשית, כוונתי בדברי אליך, מחבר יקר, היתה לא רק טעמי האישי, אלא להביאך להיות מודע יותר לדבר מה, שאופייני לכותבים לא מעטים, רבים מהם מוכשרים וטובים ובעלי רצון טוב ומסירות לעניינם. זאת במטרה להאיץ שיפור (כנראה שלא מעטים, כולל אנשי ימין, חשים כמוני, אך לא אומרים זאת), הרי הדבר אפשרי ואף רצוי. לפעמים יש להתבטא בבוטות ובהירות על מנת לטלטל מעט, אחרת דבר לא יתקדם.

ובכן להלן מאמר חדש, המבטא היטב את גישתי. ראה מה כתוב בו -

החמאס צפוי להשתלט גם על הגדה. הפת"ח הופקר ע"י ישראל חרף הבטחותיה

להלן פרשנות יחודית ומדוייקת: לאן פני הדברים בעזה ובגדה, ומה פשר מדיניות ישראל כרגע בנושא

מאמר חדש ומרתק שלא תמצאו כדוגמתו רבים בעיתונות הישראלית (כשם שלמרבית הצער, לא יכולתם לקבל מהמדיה כאן תמונת מצב נכונה בזמן אמת במלחמת לבנון השנייה, וניזקקתם לרשתות הזרות ועיתונות חוץ):

המקיאווליזם וההפקרה


מה פשר נטישת הפת"ח מצד ישראל לקראת מחיקתו כגורם פוליטי ברגע הקריטי ביותר בהיסטוריית האירגון, נוכח השתלטות מוחלטת של החמאס על הסצינה הפלשתינאית, וחרף הבטחות לסיוע משמעותי ישראלי?

 המקיאווליזם וההפקרה: לאן פני הדברים
כתוב תגובה ל- הכוונה - ניצה
האם את הפתח' הזה צריך לחזק?
  נא קראי התוכן!   16/06/07 16:19
פתח' מאיים לשרוף את אשקלון על תושביה
(שימו לב: אלה פתח' - יעני ה"מתונים" ולא חס וחלילה חמאס ה"קיצוניים" כלומר אלו שאנו מנסים לחזק, וכל הכסף שאנו מעבירים לרש"פ הולך אליהם וליקיר ישראל אבו מאזן - וגם: חומר מעניין למחשבה: למה זה לא מפורסם ברוב אמצעי התקשורת ורק ברוטר מצאתי את זה? נראה לי שראוי להפיץ, כדי שלא נהיה מופתעים אם מה שקרה בצפון בשנה שעברה יקרה בדרום בקרוב מאד, ו"תודה" לכל מי שאיפשר את הברחת כמויות הנשק העצומות לרצועה ממצריים הודות להתנתקות ושאר נסיגות למען ה"שלום" . )


inn.co.il
גדודי חללי אל-אקצה, אשר הודיעו אמש על קץ התהדיאה, מכריזים על מבצע "סופת קיץ", שיכלול פיגועי התאבדות ותקיפת ישובים ישראליים.
גדודי חללי אל-אקצה, הזרוע הצבאית של תנועת הפתח, בראשה עומד אבו מאזן, מכריזים היום על מבצע "סופת קיץ" בתגובה ל"הפרות הישראליות המתמשכות של התהדיאה והפגיעה בפלשתינים בגדה המערבית וברצועת עזה".
"מתוקף אחריותנו הלאומית וההיסטורית ומתוך הבנה של חומרת השלב הנוכחי והאתגר הקיים... הכנו עצמנו... לקראת המערכה ההיסטורית הבאה... יעדנו הוא ניצחון מאת אללה או נפילה חלל בדרכו של אללה", נאמר בהודעת הארגון אשר הודיע על מצב חירום כולל וגיוס כללי על מנת "להתמודד עם כל הפתעה של האויב ובפרט באזורים הסמוכים להתנחלויות וערי הגדה המערבית".
עוד קוראים גדודי אל-אקצה ליחידות המשותפות של הארגונים הפלשתיניים להכין את יחידות המתאבדים והמתאבדות ו"לכל חוליות המוג'אהידון ברחבי המולדת להכות את האויב הציוני, להסלים את פיגועי ההתאבדות והפעולות האיכותיות, להפציץ את ההתנחלויות ולהצית באש את מג'דל (אשקלון), יד מרדכי, שתשרוף את כל גזלני האדמות". הציבור הפלשתיני נקרא להתלכד סביב אנשי ההתנגדות, לסייע בביצוע משימותיהם ולא לעזוב את בתיהם כדי להקל על הצבא הישראלי", ובמשתמע – ציבור האזרחים הוא חלק מהמערכה הצבאית.
כתוב תגובה ל- נא קראי התוכן!
אחת ולתמיד דע: עובדים עלינו
  בענק. הכיס. ניצה   16/06/07 18:32
הדברים שאומר לך הם מבחינת סקופ, אם תרצה. עבדתי בהסברה הישראלית. מושיבים אנשים מיוחדים שתפקידם לדלות קטעים כאלה אצל הערבים. עבודה של ימים ושעות.

הקטע שאתה מביא לי, הופק בשיטה המכונה "חילוץ דיבוב".

זורקים פרובוקציות לצד השני, זורקים לו אבסורדים, עד שמחלצים מפיו לבסוף דיבוב ניזעם. ועל זה עטים כמוצאי שלל רב, מאירים בזרקור. הדבר משמש כהצדקה להפקעות והשגת טובין אחרים בדרכי כוח ורמייה באמירה: אתם רואים איזה נבלה הוא? שיטה זאת, השתמשה בה עוד איזבל בפרשת כרם נבות, כאשר הדיבוב הנזעם שחולץ מפיו של נבות שימש הצדקה לאחאב ואיזבל להפקעת אחוזתו והריגתו. בשיטה זאת נוקטים בהרחבה במקומותינו אפופי החמס, ולא רק כלפי הפלשתינאים.

ולגופו של עניין, ענה רק בכן או לא:
האם ההצהרה הפלשתינאית הניזעמת הזאת מומשה? האם מבצע "סופת קיץ" היה משהו פרט למילות זעם אין-אונים בלבד?

מדובר כאן בהצהרה שאירגון חללי אל אקצה הוציא על מנת לתת ביטוי לזעם האוכלוסיה על מאות הרוגים פלשתינאים בפעולות פרע של צה"ל. וכאן עטו על זה בצהלה: הופס חברה, יש. אני זוכר את ציחקוקי ההנאה של ה"גאונים" המזרחנים שעבדו לידי בזמנו בדבר הזה, כל פעם שמצאו משהו כזה, בשביל לעבוד על האוכלוסיה בישראל, יהודי העולם ומדינות המערב. תעשיית שנור ענקית אם תרצה. שאל גם לאן זורם הכסף שמקבלים מטות ההתנחלות מאירגונים נוצריים, בעלי לב חם ואהבת תנ"ך (כשיש תנ"ך והלב ניפתח, לא שמים לב לאי אלו פרטים כגון, לאן בדיוק הולך הכסף...), פרט לעלות הוצאת חוברות כרומו מהודרות אודות ההתנחלויות בגדה.והזרמת חומר "הסברה" אודות פראות הערבים והאיסלאם...

ולענייננו. בפועל היו כמה רקטות והרוגה אחת. מידי פעם כוחות הבטחון משחררים הודעה לתקשורת על פיגוע קשה שסוכל. זה הכל.

עבודה עיברית בענק. ולא, איני מגזים. מאז חיסול שייך יאסין וראנטיסי וההסכמים עם ראש המודיעין המצרי בסוף 2005 הטרור מוזער לדרגת 0 כמעט. מה שנישאר זה הצהרות האימים בעיתונות. הרוגה אחת ב-4 החודשים האחרונים, כשכל שבוע נהרגים עשרות בתאונות דרכים, וניטבחו מאות אזרחים פלשתינים בתקופה הזאת. שים לב לדבר שנשמט ממך: בהודעה מדובר על כך שזאת תגובה לפעולות הישראליות:
- נאמר בהודעת הארגון אשר הודיע על מצב חירום כולל וגיוס כללי על מנת "להתמודד עם כל הפתעה של האויב ובפרט באזורים הסמוכים להתנחלויות וערי הגדה המערבית".
--
להבא, דע לקרוא גם בין השורות. אתה יכול לשקר, אך לפחות דע בראש צלול מה העניין ואל תתן לעבוד עליך.

ובינתיים, שמור על כיסיך, זה שם המשחק כאן, הכיס. על תכעס עלי אל שאני מגלה לך את האמת, הפנה את זעמך למקור הסבל האמיתי בישראל.


ובעניין הכיס, לא ארפה ממך - קרא -

חשוב ופוקח עיניים: ישראל מבחינה צרכנית כמרחב עתיר נוכלות וקרטליזם. אל תחמיץ את קריאת המאמר הזה. הוא שווה הרבה מאד כסף שאתה יכול לחסוך.

קראו תאור יחודי, קולע ומדוייק, המאפיין היבטים חשובים מהמציאות המשקית והחוויה הצרכנית בישראל.

זאת באופן העולה בערך האינפורמציה שבו על מאמרים רבים אחרים ורווחים בג`ורנליסטיקה במקומותינו, המביאים מדדים כמותיים, אך לוקים באופן מובנה מראש בסלקטיביות מגמתית (המודעת לעצמה רק למחצה) של הבאת המידע. וחשוב מכל, לא, אין בדברי הגזמה חרף הניראות כ"הגזמה כלשהי". פשוט קיראו.

בקישור שלפנינו מאמר מרתק שלא תמצאו כדוגמתו רבים במדיה בישראל:
ישראל מבחינה צרכנית כמרחב עתיר נוכלות וקרטליזם. החרימו בעצמכם, לא לחכות לאנגלים

 אזרח, עובדים עליך. הצרכנות בישראל כמרחב נוכלות
כתוב תגובה ל- בענק. הכיס. ניצה
האמת הקשה כואבת לך
  פנחס   15/06/07 18:00
אשליותיך מנופצות וצריכים לעבור עוד כמה ימים עד שתפנטזי אשלות "שלום אוסלו" חדשות. כי הסמול לעולם לא יתן לעובדות לבלבל אותו.
כי סמול זו לא השקפת עולם, סמול זה מצב נפשי
כתוב תגובה ל- פנחס
2
גורי, צריך להפסיק לעשות הבחנה
  שאול אבידור   15/06/07 19:25
בין פתח לחמאס או כל ארגון אחר. כווולם רוצים בחיסול המדינה וטבח ביהודים, וזה כולל את ערביי ישראל. הבעייה היא, כפי שציינת, אנו צועדים מטעות לטעות ומדחי לדחי. אני שואל את עצמי מה צריך לקרות כדי שנתעורר ונביט נכוחה למציאות הסובבת אותנו. איזו מכה צריכה לנחות עלינו כדי שנבין מי הם הערבים. האם רק כשנתנדנד על גלי הים נבין זאת ? צר לי שהשמאל תמיד יאשים את הימין ובאמת כואב לי שהשמאל לעולם לא יבין שהוא הביא עלינו את האסון.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
3
מה שמאל - כולם יהודים. חארטה
  ניצה   15/06/07 21:19
מה שמאל, מה ימין, כולם יהודים. עניין היריבות בין השמאל לימין רק משמש דרך לאליטות לגרום לנו לשנאת אחד את השני ולהסיח את הדעת מהבעיות האמיתיות במדינה: אין החזר למיסים, צרכנות רוויית נכלים, ביורוקרטייה ואדמיניסטרצייה עתירי גניבות ומעילות.

אז השילטון מעוניין להנציח את הסכסוך היהודי-פלסטיני בעצימות קטנה, כהסחת דעת, בשביל שתצעקו כמו פסיכים בקול ניחר "מוות לערבים" ואלה למעלה מתגלגלים מצחוק איזה תרגיל מארץ התרגילים הם עושים כבר עשרות שנים.

כל בעלי החזקה בתקשורת, בשילטון, באקדמייה וכד' - רובם אוכלי חינם חסרי לב, חצי פסיכופטים קרי רוח ורעים, ששונאים כל כשרון אמיתי, רואים בו את האוייב הטיבעי שלהם ונהנים להשפילו.

אילו בישראל בעלי הכשרונות וכוח-אדם טוב כמו במערב היה קובע, ולא אנשי הזבל, הכל היה נראה אחרת. יש בריחת מוחות.

בישראל שמאל - ימין זה לא כמו באירופה ובארה"ב, אין כל הבדל משמעותי, זה תרגיל מארץ התרגילים. השילטון מחפש לזרוק מטרות שנאה אחד לשני. תגיד, מעצמה גרעינית כישראל אפשר לזרוק לים ולבצע רצח עם ביהודים? זה שטויות. בינתיים, הגדה זה מקום אדיר לגרוף רווחים לברוני הנדל"ן בחסות הפקעת הקרקעות, אלה גורפים, ולמתנחלים עושים הנחה של 20% ביחס לקו הירוק, ועוד המתנחלים חושבים ששיחקו אותה והלך להם קלף, וגם להם סיבה לצעוק מוות לערבים ולצחוק כל הדרך אל הווילה, ממש כמו ברוני הנדלן בדרך אל הבנק. תכיר פעם ערבים, אנשים מה זה טובים, אמיתיים, חמים, עם לב, משפחתיים, חברים טובים, הילדים שלהם מה זה מקסימים וטבעיים, לא מרמים, בני אדם, חברים טובים ולא בוגדים אחד בשני כמו הרבה אצלנו, וכך גם רוב העם הפשוט בישראל, עמך אצלנו, שסובלים מהחלאות למעלה.

הכל חארטה וישראבלוף.
כתוב תגובה ל- ניצה
אנשים מאוד חמים...כאשר הם מת
  עודד ב   16/06/07 01:44
כתוב תגובה ל- עודד ב
סילחי לי ניצה. אני נוהג לכבד
  שאול אבידור   16/06/07 12:32
כל דעה של אחד באשר הוא. אך אינני יכול להתאפק ולומר לך שאת מקשקשת בסירים. אכן יש ערבים שחברותם וידידותם מופלאה ומרשימה, אך ידידות זו אינה עומדת במבחן הסכסוך הקשה עם היהודים. צר לי לומר לך שמתוך דבריך ברור לעין כל שאינך יודעת הרבה על הערבים. אנא הקשיבי למזרחנים שאין להם עמדה פוליטית והם אוביקטיביים, אולי כך תוכלי להבין יותר מי הם הערבים. אני מבקש סליחה אם דברי פוגעים בך, מכל מקום זו לא כוונתי.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
שימי לב לדבריך
  טיטו   16/06/07 22:58
דבריך מקוממים ביותר, זילותך בחיי אדם ובפרט בהרוגי קאסמים ואטימות לחיי אימה של תושבי שדרות מרגיזים. ירי קאסמים שקיצרו עשרות חיי אדם הנו אגראסיה והתקפה על מדינה ריבונית בשטח הריבוני והמוכר שלה. בשביל אדם שבנו היחיד נרצח בגן ילדים ולאשתו נקטעו רגלים חשך עולמו, כמוכן לשאר המשפחות שיריקיהם נרצחו מירי מחבלים שממשלת ישראל חימשה אותם.
למה את חושבת שאנחנו ילדים קטנים ועתה חידשת לנו חידוש גדול שיש ערבים שהם בני אדם טובים. מעבר לזה אני רואה בהם אנשים אמיתיים, לעולם לא שיקרו לנו על כוונותיהם להשמיד אותנו. עם כל הכבוד לחמימות לב ועזרה לזולת - אי אפשר לכנות כטובים אנשים שברבבותהים רוקדים בשומעם על רצח תינוקות ואזרחים חפים מפשע בערי ישראל.
את מנסה לזלזל בשכל הישר שלנו כאשר את מנסה למכור לנו סיפורים של זכויות יתר וארמונים של המתנחלים (אני מקווה שאינך מתכוונת למגורשי גוש קטיף שהם עדיין מחוסרי דיור ועבודה). אם יש ציבור הנרדף במדינה זו ובתקשורת המגוייסת, אז זה ציבור כיפות סרוגות. כאן מגיעים לנקודות שאת רואה אבל לא די צורכו. שילטון העושק והניצול בעזרת כלב השמירה שלו מזין את הציבור בשינאה כלפי דת ומתנחלים על מנת להסיט שיח ציבורי ותשומת לב מהעושק והניצול של אותו השילטון. לכן, לא בכדי ששלטון הזה מתנפל ביתר שאת ויתר עוז על תורתנו הקדושה משום שתורה עם מסר שלה של צדק החברתי ויושר המידות עומדת לרועץ לשילטון המושחת הזה. בבקשה אל תתעצלי מלקרוא מאמר בנושא הזה:
israblog.nana.co.il
כתוב תגובה ל- טיטו
4
גורי מילים כדורבנות. יתרה מכך
  טוהרת המידות   17/06/07 07:58
אולמרט המושחת כבר אמר בטיסתו לוושינגטון שעכשו נפתחו
לנו הזדמנויות חדשות. נו אשרי המאמין באיוליות שכזו.
וציפי ליבני שהיללה את פרי הביאושים שימון פרס להיות
לנו נשיא בישראל בעזרת תחמנות וזוהמה שעולה עד השמיים
הצהירה לפני מספר חודשים שיפונו עוד ישובים, מה לא עושים בשביל להושיב את הישבן על ברזי המותרות. כל האידאולוגיה שגדלו עליהם שווה ככליפת השום. אין לה וראש
הנחש אולמרט וזה שימון שום מנדט מהעם לפנות לא רק ישובים אדם אחד נוסף מיהודה ושומרון. אם יעשו כן קסמים
טילים ומה לא יפלו על כל ישראל, לא צריך להיות בשביל
זה מר' בטחון, ראינו כבר מה מרי בטחון שווים, בדיוק
כמו נייר טיאלט שכל אחד ואחת יודע מה עושים איתו.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
5
האמת במהופך
  יובל ברנדשטטר   17/06/07 08:49
להיפך מר גורי. רק כאשר תיהפך פתח לנד לחמאסטאן, כמו שפתחלנד הפכה לחיזבאללה סטאן בלבנון יחדור אולי ההגיון למוחותיהם אטומים של תושבי שפלת החוף. שום דבר פחות מגשם של קסרמים על נמל תעופה לידה (בן גוריון בלע"ז) ומטר קטיושות על אופניהימר 12 (מקום מגוריו של נשיא ישראל) ורחוב רבינא (מקום מגוריו של ראש הממשלה המנוח רבין) לא ישכנע את אחוזי השטיון שארץ ישראל איננה ניתנת לחלוקה. ובאותה מדה שום דבר פחות משלטון ברוטאלי של החמאס לא ישכנע את ערביי יהודה ושומרון כי עדיף להפ להתחפף מהארץ אוכלת ערבייה אל מקומות טובים יותר כמו מדינות המפרץ, או דרום אמריקה או פריז לונדון והמבורג. במיוחד המבורג. לכן התעודד. משלא לשמה בא לשמה.
אני מפנה אותך למאמר שלי מלפני 3 שנים הסביר את המהלך עוד לפני שקרה, ודבר ממנו לא נפל

acpr.org.il
כתוב תגובה ל- יובל ברנדשטטר
6
האמת כואבת לשמאל.
  פיני ש   18/06/07 02:28
לא יכול להיות, שהשמאל כל כך עיקש. ולא רוצה לעקל את האמת. למרות שהוא לא טיפש, הוא יודע האמת, שאין לנו פרטנר לשלום. אך מתוך פחד, ומתוך אי ידיעה, איך לצאת מהמבוך הקשה, שראשיהם, פרס שיבדל לחיים ארוכים,ורבין ז"ל הביאו עלינו,עם חתימתם על הסכם אוסלו הנורא כל כך, למדינתינו. ומאז אנו נאלצים ע'י סחטנות מצד, הערבים, ובגיבוי האמריקאים, והארופאים לתת לערבים הטרוריסטים, שנכנסן לעזה, מתוניס הרחוקה בעקבות הסכם אוסלו. רק כדי להשקיט את מצפוננו. וחלילה שהרעש מסביב הטרור, לא יפריע את מנוחתם. וכך תוך כדי טרור, אנו משחררים להם עוד שטחים, כדי שהם יתקרבו יותר לגבולנו, כמו בעזה, שיורים על ישובנו, וכמו השטח בגבול לבנון ששיחרר ברק, שברח מישם. והשאיר בידם את השטח נקי מנוכחותנו, כך היתה להם האפשרות להיתחמש מצוין, ולתקוף אותנו קשות.
לשמאל,אין תשובות הגיוניות למצב שהוא בישל לנו, אז הם מציעים הצעת חסרות אחריות המסכנות את אחיזתנו בארץ ישראל.וכשנלך חלילה בדרכם, וניפןל לתהום שלא נוכל לחזור מעלה, אז מה יגידו בשמאל? אהה, בעצם הוא כבר יהיה דומם.
כתוב תגובה ל- פיני ש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il