News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 181,555  סלולר - 307,267
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד  |  
פגיעה ישירה בבית בשדרות. אין נפגעים, נגרם נזק משמעותי    אחה"צ רקטה נפלה בסמוך לבאר שבע וגרמה לפציעה של אדם באורח קל    מהשעה 07:00 בבוקר זוהו כ-140 שיגורים משטח רצועת עזה    עימותים ...
אביתר בן-צדף
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - תרגום, אנין ואמיץ, ונוסף גם הוא, נבזה, מתקרנפים ואין חדש    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואו...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר התבטאויות נתניהו לאורך זמן, במיוחד לאחר שנכשל בסבב הרביעי להקמת ממשלה ונאלץ להחזיר את המנדט לנשיא, מגלה תכונות מעניינות, ששילובן ראוי לכינוי "סינדרום נתניהו", המאפיין את נ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הקו הירוק נשאר מחוץ לספרי הלימוד
מאת: עידן יוסף  |  12/03/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שגם יולי תמיר תשאר זכרון מת
  yrevach   12/03/10 13:22
כתוב תגובה ל- yrevach
2
חשוב ללמד על הקו הירוק
  שרון ר.   12/03/10 14:40
ישנם רבים הסבורים שהקו הירוק הוא הגבול הבינלאומי של ישראל בעוד שמדובר בקו שביתת נשק בין ישראל לירדן.
חשוב ללמד את נוסח החלטות האו"ם כולל הסכם סאן רמו על המנדט הבריטי. אז אולי יבינו אצלינו שלא מדובר בכיבוש.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
3
עידן יוסף, תאמר לי בבקשה מדוע
  שרה.א   12/03/10 14:41
אתה מעלה סוגיה זו ?
יש לך דילמה ?
רוב העם שבחר ימין אינו בדילמה !

כל הכתבות שלך נגועות באג'נדה שאינה מקובלת.

אני לא שוכחת במיוחד את הכתבה הזדונית שלך בה העלאת ,מה אכל ביבי במסעדה הלא כשרה !

מענין מהי הכשרתך המקצועית,חוץ מאשר להיות פופוליסט מהסוג הנחות ביותר.
כתוב תגובה ל- שרה.א
מי זה עידן יוסף?
  פסבדונים?   12/03/10 17:41
כתוב תגובה ל- פסבדונים?
4
עדיין לא מאוחר לשנות
  בומקל"ה   12/03/10 14:51
נראה שאם הביבי הזה נשאר עוד זמן מה, אז נאלץ לקבוע את הקוו הירוק כגבול מדיני של ישראל.
הביבי הזה טיפוס כל כך לא אמין וגם סחיט ולחיץ, ואוייבינו ינצלו זאת כנראה כדי לסחוט את ישראל בעזרת רוב הארצות החברות באו"מ
כתוב תגובה ל- בומקל"ה
5
ל-1: מי זאת יולי תמיר ?
  אזרח ותיק   12/03/10 14:52
כתוב תגובה ל- אזרח ותיק
6
טוב מאד
  יהושפט   12/03/10 15:11
כתוב תגובה ל- יהושפט
7
בגלל היולי הזו נהרס החינוך.היא
  דאגה למחבלים   12/03/10 15:14
כתוב תגובה ל- דאגה למחבלים
8
גם תקופת כהונתה הייתה מתה!
  שאול א.   12/03/10 15:29
זולת שימוש וניצול המשרה לקידום אידיאולוגיה של שלום עכשיו, היא לא עשתה מאומה. התוצאות נראות ומורגשות עד היום.
כתוב תגובה ל- שאול א.
9
כששאלתי את הבן שלי מה דעתו ו
  שרה.א   12/03/10 16:01
האם צריך ללמד שהיה "הקוו הירוק".
תשובתו היתה מאד עיניינית " אם ילמדו או לא על גבולות 67... אפשר ללמד שיש קו כזה.
השאלה היא לא האם מלמדים שיש כזה קו. אלא מה אומרים על זכויותינו פה. מה מלמדים על החלטות האום בעיניין. ולמה בכל הגדרה שתיהיה אין פה כיבוש - שהוא מושג פלשתיני מנותק מהמציאות.
כתוב תגובה ל- שרה.א
10
תגובתי הקודמת ל-8 צונזרה
  שרה.א   12/03/10 17:23
האם היא אפשר לכתוב ביקורת על כותב הכתבה ?

לעומת זאת ,אתם מאפשרים תגובות מעליבות ושיקריות.
כתוב תגובה ל- שרה.א
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |