s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
"העקרונות המוסכמים" שעליהם מרבים לדבר בשנה האחרונה אינם מגילת עצמאות - הצהרת הכוונות של האבות המייסדים, חוקי-יסוד וחוקים שחוקקה הכנסת הנבחרת על-ידי העם. בארגון דמוקרטי אלה העקרונות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ושוב: תרבות השוחד של ביניש
מאת: יואב יצחק  |  30/07/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אותו דין לג'קי מצא ולע.פוגלמן
  אזינוס אזינום   30/07/07 07:53
בענין ג'קי מצא, מנכ"ל רשות המסים, טוענת המשטרה שעצם העובדה שקיבל את מישרתו מהווה שוחד מצידו של אולמרט, תמורת הבטחתו של ג'קי מצא לסדר מיסוי נמוך למקורבי אולמרט.
אותו דין חייב לחול על השופט עוזי פוגלמן. ההצעה למנותו כשופט עליון במעמד קבע מהווה שוחד מצידה של בייניש עבור זה שדחה את העתירה הפרטית נגדה.
כתוב תגובה ל- אזינוס אזינום
2
השגה ותלונת אתיקה על פוגלמן
  שבתאי עזריאל   30/07/07 08:30
על השופט פוגלמן ועל המתרחש מסביב לסוגייה שמעלה יואב יצחק, פניתי אתמול בהשגה (שניה) על השופט פוגלמן ובתלונת אתיקה.

פנייה זו מצטרפת לתלונת אתיקה שהוגשה באותו עניין על הנשיאה ביניש.

בהשגה, ביקשתי שלא לאפשר לביניש להשתתף בדיון.
 השגה על פוגלמן
כתוב תגובה ל- שבתאי עזריאל
כל הכבוד עזריאלי!!
  דודו מהשרון   30/07/07 09:52
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
כך כותבת בייניש לפוגלמן
  אמנונן   30/07/07 10:08
כך כותבת בייניש לפוגלמן:

"פוגלמן היקר: אם כבר לעזריאל יש "השגות", אז ברור שסופנו קרוב. איכשהוא יכולנו לעמוד בהתקפות של עובדיה יוסף, ה"רב" פורוש,ה"שר" פרידמן ויואב יצחק. אבל אם הוד רוממותו מהנדס התעשיה והניהול עזריאל תוקף אותנו ממרומי השכלתו המשפטית, הלא הוא אינג'ניר עזריאל ירום הודו בכבודו ובעצמו, הרי אין לנו תקומה..."

(במילים אחרות, מי אתה, יבחוש בן שלולית, שתכתוב לנו פה קומוניקטים לבית המשפט העליון?)
כתוב תגובה ל- אמנונן
הלובי הערבי מגן בחירוף נפש על
  בג"ץ הפרו-פלסטיני   30/07/07 10:24
אמנונן שלוחו של הלובי הפלסטיני שתפקידו להגן על ביהמ"ש העליון, המתנהג כשלוחה של אלקאעידה בירושלים.
כתוב תגובה ל- בג"ץ הפרו-פלסטיני
ועל כן האמנו- נוד הנפוח לא....
  טוהרת המידות   30/07/07 10:52
ראוי כלל להתיחסות. משום שהוא אחד מאלה הלא ישרים והלא
הוגנים שכותב פה באתר. ויואב יצחק שיודע להתעלות מעל
עצמו נותן לו פה במה להשמיץ אותו ואת תומכו של יואב
יצחק, מה שמוכיח שהעיתונאי יואב יצחק לא פועל ממנים
פסולים. יואב יצחק כניראה יודע מה שהוא כותב, אין ספק
זה רק קצה הקרחון על ביניש וחבורתה.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
טוהרת המידות טועה בהחלט
  אמנונן ישר כסרגל   30/07/07 16:46
אמנונן כן ראוי להתיחסות. מאחר שהוא מייצג באתר nfc את הלובי הערבי, מבחינתו הוא מגיב והגון. הלוואי שהמגיבים היהודים היו הגונים כמוהו. טוהרת מידות לא מסוגלת להביט על המציאות שלנו מבעד למשקפיו של ערבי התומך במאבק נגד ישראל. עבור ערבי כזה, בייניש היא שיא השלימות כי נלחמת נגד כל ק"מ של גדר ההפרדה ומגינה על מנהיגים ערבים שהפרו את חוקי המדינה. לכן, קל להבין את עמדתו הנחרצת של אמנונן בעד ביהמ"ש העליון ונגד מבקריו היהודים.
כתוב תגובה ל- אמנונן ישר כסרגל
יופי אמנונן קטן, מת שיתיחסו...
  טוהרת המידות   30/07/07 17:52
אלו קצת. שיהיה ברור מדינת ישראל קודם וראשית לכל קמה
לתת בית לאומי לעם היהודי, זו תכלית הקמת מדינת ישראל.
כעיקרון אינני שונאת ערבים, אפילו באופן אישי אני מכירה
כמה ערבים שמסכימים איתי, חושבים שהערבים אשמים במצבם.
אם הערבים מוכנים לחיות איתנו בשלום אז בבקשה, אבל באלימות טרור וכיוצא בזה, שילכו ל- 120 מדינות ערב,
וניראה כמה דמוקראטיה יתנו להם שם. ואמנון שמשבח את
עצמו בלבוש קצת שונה, משום שרוב הגולשים לא מתיחסים
אליך משום שאתה פשוט לא ישר לא אוביקטיבי, ולא פעם גועל
נפש של בן אדם, אם היה לך קצת אהבה לאחיך היהודים כמו
שיש לך בשפע לשונאך הערבים אולי הייתי מוכנה לקבל ולו
במעט את דברך, אבל אתה שטוף שינאה כלפי אחיך היהודים,
ואם הם ימנים מכל סוג שהוא אז השנאה שלך פשוט פורצת
כמעין מתגבר, וזו הצרה איתך.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
אני בן דוד של יהודים, לא אח
  אמנונן.   30/07/07 22:45
כתוב תגובה ל- אמנונן.
ואח של ערבים לפי הערכים
  יהוידע   30/07/07 23:08
המעוותים שלך. אנרכיסט שמקומך במדינה שפויה היה בכלא.
כתוב תגובה ל- יהוידע
יא חביבי אני ערבי מה אתה רוצה
  אמנונן.   31/07/07 15:41
כתוב תגובה ל- אמנונן.
עזריאלי אזרח פשוט המיצג אזרחים
  נחום שחף   30/07/07 12:04
פשוטים כמוני, ובכך כוחו.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
3
מה מסתתר מאחורי הארס שזורע
  יואב יצחק=חקירה!   30/07/07 08:39
כתוב תגובה ל- יואב יצחק=חקירה!
מה שאתה קורא
  יעקב החיפאי   30/07/07 09:40
ארס, זה צדק מינימלי. מה שיואב יצחק טוען כי השחיתות של כל אלה שמיתמרים להיות "הצמרת" אוכלת כל חלקה טובה במדינה. לא ברור לי מדוע אנו פשוטי העם שותקים.
כתוב תגובה ל- יעקב החיפאי
אדרבה, שיחקרו !
  וועלוואלע טרוקס ב   30/07/07 10:10
אבל כל העניין הוא שהמערכת המשפטית חוששת מפתחית סידרת חקירות על המתרחש בתוכה כמו שאירגון הבריאות העולמי חושש מהתפרצות מגיפת שפעת העופות עם מוטציה ויראלית העוברת בקלות לבני-אדם.
כתוב תגובה ל- וועלוואלע טרוקס ב
לא מעניין אותי מי עומד מאחורי
  יואב יצחק.   30/07/07 10:29
לא מעניין אותי מי עומד מאחורי יואב יצחק ולא הייתי מבזבז שניה אחת כדי לחקור זאת. מעניין אותי מה הוא אומר והאם הוא צודק או לא. אני מציע גם לך לעסוק בדברים לגופו של ענין ולא לגופו של אומר הדברים.
כתוב תגובה ל- יואב יצחק.
מה עומד מאחורי העתוי של יצחק
  שושי   30/07/07 12:19
תרדו מהנשיאה בייניש ותטפסו על פרידמן.
אתם הורסים את בית המשפט המקום היחיד שיש לאן לפנות,
תטפל בפרידמן לפני שיהיה מאוחר
כתוב תגובה ל- שושי
המציאות חביבי , המציאות
  קרחצן יהודי   31/07/07 00:52
כתוב תגובה ל- קרחצן יהודי
ככל שיענהו כן ירבה ויפרוץ!!!!
  כמעין מתגבר   31/07/07 01:09
כתוב תגובה ל- כמעין מתגבר
4
אין להגיש בג"ץ
  צדיק בסדום   30/07/07 08:40
אני מעריך מאד את פעילותו המתמדת של יואב יצחק נגד העוולות של בית המשפט בישראל. באמת צריך להחזירו למילוי תפקידו המקורי, כלומר רשות שופטת ולא רשות שלטונית. הפניה לבג"ץ במתכונתו הנוכחית שכרה יוצא בהפסדה, שכן היא רק נותנת לו לגיטימציה ומאדירה את כוחו הרב בין כך ובין כך. ישלתמוך בפעילותו של שר המשפטים העושה צעדים בכיוון הנכון בתנאים השוררים היום. אין דברי באים לרפות את ידיו של יואב יצחק. יישר כוח!
כתוב תגובה ל- צדיק בסדום
5
שחיתות מתחילה מלעמלה
  בני דרומי   30/07/07 08:43
אני לא מופתע במאומה , כולם רוקחים דילים מי בעליון מי בתחתון , מה יש להלין על אזרח הפשוט ,
באם בארזים נפלה שלהבת מה יגדו אזובי הקיר
כתוב תגובה ל- בני דרומי
6
יואב יצחק איש תקשורת אמיתי
  אבי כהן   30/07/07 09:16
הציבור במדינה שכח כי העקרונות הגדולים כמו דמוקרטיה, הפרדת רשויות, חופש הביטוי וכו' נועדו להגן על האזרח הפשוט מפני דיקטטורה ועריצות של השילטון.
היום אנו עדים לכך שארכי נוכלים למדו איך להשתמש בכל העקרונות היפים הנ"ל בדיוק ההיפך מן המטרה שלשמה נוצרו.
גם אם יש ליואב יצחק איזה שהוא אינטרס, הרי בעצם העובדה שהוא ממש מנהל מלחמת יחיד נגד כנופיית המושחתים שחלק מהם בכלל לא חשודים של שפיכות דמים מזכה אותו בצל"ש אמיתי ויגיע היום שהוא יזכה להערכה המגיעה לו.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
7
מאמר הזוי
  מוקי ברוגז עם אמא   30/07/07 09:21
אין ספק כי ליואב יצחק יש היגיון משלו. כך לשיטתו היה על פוגלמן לקבל את העתירה המוזרה של יואב יצחק (למרות דעתו ההפוכה) כדי למנוע לזות שפתיים ועל מנת להכשיר את מינויו לעליון. לשיטת יואב יצחק לא היה מקום לשיקול דעת בכלל אם לקבל את העתירה, שכן כל שופט שדוחה את העתירה, פוסל את עצמו אוטומטית מקידום, שהרי עצם אישור הקידום מהווה שוחד.
לכן רק לשופט שאינו מעוניין בקידום מותר לדון בעתירה.
ואם יש לכם ספק בצדקת דרכו של יואב יצחק עיינו בפרשת רדיפתו האובססיבית אחר עו"ד יעקב נאמן.
כתוב תגובה ל- מוקי ברוגז עם אמא
אין למנות שופטים עליונים בפועל
  פריץ מנדלקורן   30/07/07 10:34
שופט בפועל אינו בעל שיקול דעת עצמאי. הוא משתדל להתאים עצמו לקו השיפוטי של האנשים שבהם תלויה המשך עבודתו בביהמ"ש העליון.
כתוב תגובה ל- פריץ מנדלקורן
אחריות שיפוטית
  ע. סובול   30/07/07 18:03
אילו היה נחקק חוק ברור המטיל על השופטים אחריות שיפוטית אמיתית, לא היה משנה אם הם מכהנים במינוי זמני, מפני שמוראו של חוק כזה היה גדול עליהם פי כמה וכמה ממוראה של הוועדה למינוי שופטים וממוראם של נציגי בית המשפט העליון בוועדת האינטרסים האישיים הזאת.
 חוק לתיקון המערכת השיפוטית
כתוב תגובה ל- ע. סובול
סובול, אתה האבא של התמימות
  פרוקטולוג משפטי   30/07/07 22:50
שום שופט בישראל לא ירא משום חוק. תכתוב כמה חוקים שאתה רוצה. על שופט ישראלי זה לא עושה שום רושם.
כתוב תגובה ל- פרוקטולוג משפטי
אומללה ביניש שטיפש כזה סניגורה
  בינישולוג   30/07/07 17:52
תקשיב טיפש,

עתידו של פוגלמן תלוי כל כולו בידיה של ביניש. אם היא לא תרצה לקדם אותו הוא לא ימונה לעליון, נקודה. ולכן הוא לא יכול להחליט כנגד ביניש כי אז הוא יגזור גזר דין מוות על קידומו.

שופט אחר בעליון, שאיננו על תנאי כמו פוגלמן אלא מינוי מוחלט וגמור, לא תלוי בכלל בביניש ואין לה איך ולאן לקדם אותו או לפטר אותו בכלל.

הבנת, טיפש?

כתוב תגובה ל- בינישולוג
על טפשות ורגשי נחיתות
  יצחקולוג   31/07/07 00:08
עם כל הכבוד, אתה לא מתמודד עם האבסורד שבטיעון האוולי שלך, שכן כל שופט שדוחה את העתירה, כביכול מחייב את ביניש לנתק איתו את הקשר בעתיד, שהרי לפי שיטתך, כל קשר ביניהם (אפילו הזמנה לכוס תה במזנון) תתפרש כשוחד. הפעם נראה לי שבאמת לעסת קצת יותר מידי.
כתוב תגובה ל- יצחקולוג
8
להכניס משפט מושבעים בישראל
  במיוחד בגלל זה   30/07/07 09:26
אולי הגיע הזמן להכניס את שיטת המושבעים בישראל - ואז תגמרנה התופעות הללו של הקליקה השיפוטית.
כתוב תגובה ל- במיוחד בגלל זה
9
יואב נמאס מהאובססיה לביינש
  ציקו   30/07/07 09:28
יואב אתה רואה צל הרים כהרים. פוגע במוסד בית המשפט העליון שהוא החומה האחרונה בשלטון החוק במדינה המושחתת שלנו. לא ברור לי מהיכן האובססיה שלך נגד בייניש אבל ממה שקראתי מהכתבות שלך כלפי ביינש זה נראה כמשהו פרונאדי מצדך. נראה לי שאתה תאבד את המוניטין שלך כעיתונאי עם לא תשים קצת בלמים על ההתקפות חסרות הביסוס שלך על בייניש.
שתהיה בריא יואב ואני מקווה שלא תצנזר את תגובתי
כתוב תגובה ל- ציקו
לי לא נמאס מהאובססיה לבייניש
  אליעזר אובסמן   30/07/07 10:38
בניגוד לך, אני רואה את בייניש כמצודה מבוצרת, ממנה יוצאות כל יום התקפות חדשות נגד שלטון החוק בישראל. היא מקעקעת ברגל גסה את עקרון הפרדת הרשויות ונוטלת לעצמה בכח סמכויות של ראש ממשלה, למרות שלא נבחרה לתפקיד זה ע"י העם.
למרות שהדברים נאמרו כבר אלפי פעמים, חבל שאתה לא מצליח להבין עובדה כל כך פשוטה.
כתוב תגובה ל- אליעזר אובסמן
10
לא נעים להגיד : "אמרתי לכם"
  ע. סובול   30/07/07 09:43
אבל זה מה שקרה, קורה ויקרה עד אשר תבוטל שיטת המינויים והקידומים שהועתקה מהקיסרות הביזנטית.
 המשך יבוא
כתוב תגובה ל- ע. סובול
ביניש לא המציאה את שיטת המינוי
  הנ"ל   30/07/07 10:32
ביניש היא רק תוצר של שיטת מינוי השופטים וקידומם, ולצפות ממנה שהיא תהיה זו אשר תבתק את הקשר הגורדי
הנפוטיסטי-חבריסטי-אינטרסנטי במערכת המשפטית - זו אפילו לא תמימות קדושה.
 הדדיות שיפוטית
כתוב תגובה ל- הנ"ל
כל ישראל חברים, לא?
  פוקסי ליידי   30/07/07 14:42
על אחת כמה וכמה כשמדובר בחבר שופטים.
כתוב תגובה ל- פוקסי ליידי
11
אוי איזה אוונטות!
  שמחת חנף   30/07/07 09:45
אני ממש בעילפון חושים מההמצאות האחרונות של יואבי. איזה גאון מחשבתי! איזה אינטלקט! קודם הוא מגיש עתירת סרק. כשדוחים אותה הוא רוצה לסבך את כל העולם ב"פרשה" המצוצה מן האצבע. מי שדחה, עכשיו מקבל שוחד. מי שלא דחה, מאשר שהיה שוחד. מי שלא השתתף ודאי מחלק, מקבל וגם כן אוכל שוחד. בין משוחד למשנהו כולם מושחתים וכולם צריכים לפסול את עצמם בכל הדיונים. אני אומרת לכם - איזה התחכמות, איזה תרגילים, איזה פרצלציות, איזה אוונטות! מאז הברון מינכהאוזן ו"טוהרת המידות" לא היה לעם ישראל נכס כה יקר כפובליציסט נערץ זה!
כתוב תגובה ל- שמחת חנף
12
בייניש ממנה חברים לעליון. נורא
  זה של אבא שלה?   30/07/07 09:48
אין דין ואין דיין. העליון מתמלא בשופטים שמאלנים של החבר'ה. אין מילה ליהודים. אין מילה לחרדים, אין מילה לדתיים, אין מילה למתנחלים, אין מילה למסורתיים. רק שמאנלים שמביאים אחד את השני כאילו זה פירמה של אבא של בייניש.
אין כזה דבר בשום מקום בעולם.
פשוט מפחיד.
כתוב תגובה ל- זה של אבא שלה?
13
יד רוחצת יד, הכל מושחט...
  שריס   30/07/07 09:54
כתוב תגובה ל- שריס
14
האם האיש ראוי לתפקיד
  מיכל   30/07/07 10:03
חשוב שנדע האם האיש ראוי לתפקיד המוצע או לא?? זו השאלה האמיתית.!!!!
תמיכה באיש אינה מעידה על שוחד
כתוב תגובה ל- מיכל
טענו אותו הדבר כלפי ג'קי מצא
  קוץ   30/07/07 10:42
אני מסכים שהטענה שהענקת מישרה רמה מהווה שוחד קשה להוכחה ומסובכת. אך אם המשטרה מוכנה לקבל טענה כזו לגבי ג'קי מצא, מדוע אסור להחילה על עוזי פוגלמן?
כתוב תגובה ל- קוץ
15
יואב יצחק תטפל בפרידמן ולא בבי
  שושיה   30/07/07 11:25
יואב יצחק עם כל הדברים שאתה עושה אתה כמו פרה חולבת שאחרי שמלאה המון ליטרים חלב נותנת בעיטה וכל החלב נשפך.
בעיתוי הזה שפרידמן בהנחיתו של אולמרט עושה בלאגנים בבית המשפט העליון אתה נטפל בקטנות לנשיאה בייניש.
היכן הבקורת שלך על פרידמן?????
כתוב תגובה ל- שושיה
תביאו עוד בלגניסטים כמו פרידמן
  אנדריי לה-מוסיה   30/07/07 22:54
המניות של אולמרט עלו אצלי מאז שהוא עוזר לפרידמן לרסן את תאוות השלטון של בייניש. זה נכון שפרידמן עושה בלגן לביהמ"ש העליון. אני בבלגנים שהוא עושה עבודת קודש ותומך בכל מאודי בבלגנים שהוא עושה. כל המרבה זה משובח.
ביהמ"ש העליון שלנו כה רקוב ומושחת, שאם פרידמן הורס בו משהו, זה בטח חלק נגוע ורקוב שניתן רק להביא לשיפורו אם הורסים אותו ובונים אותו מחדש. כל הכבוד לפרידמן "הבלגניסט".
כתוב תגובה ל- אנדריי לה-מוסיה
16
אין כל פלא רק השאלה עד מתי??
  מאיר   30/07/07 12:45

בס"ד
הנה נפתח את המאמר בסקר שנערך עבור קול ישראל ממנו עולה כי רק ל-2% מהציבור יש אמון מלא בחברי הכנסת.
והשאלה צועקת מדוע???
"ובעצם מסתבר שאותם שני אחוזים גם הם עצמם מעורערים בנפשם או שמא מארגני הסקר עשו זאת גם אצל ילדים בכיתת גן".
שהרי כל מי שיש בידו מעט דעת יודע שגילוי השחיתות העוולות הגדולות שיש אצל אותם ערב רב שבשלטון,הם תוצאה של "חוק" שנועד להפוך עולם של ערכים לעולם של חושך,עולם שיש בו רדיפה מוחלטת גלויה ביותר של כבוד מאוס וגאווה אדירה,ותאוות ריקניות למהות החיים.
"למעשה,הסקר הזה משקף במידה גדולה ביותר את המצב של דורינו,ניסו ללא הצלחה כלל במשך שנים לא מעטות להראות כאילו יתכן צדק ויושר ללא אמונה בתורה הקדושה וקיום מצוותיה,דבר זה נפל לעומק האבדון"!!!
אין ולא יהיה מצב של צדק ויושר אמיתי ללא אור האמונה בבורא כל העולם שציוונו לנהוג בעולמו במעיין של מי האושר של האמת והדעת של אורח טוב החיים,לשמוע ללמוד וללמד את כולנו "וחי בהם" התורה היא דרך החיים לכל העולם כולו בלעדיה העולם נחשך בריקנות ושעמום בשחיתות נוראה ובאכזריות לשמה.
בעצם,אותה ממשלת ערב רב לא זוכה כלל לאמון הציבור,מסיבה מאוד ברורה עם הנצח נמאס לו כבר לראות איך הפרשיות במשטרה של אותם "נבחרי ציבור" נעשים מדי יום ביומו,איך יש בהם אכזריות כלפי בני ישראל וגילוי רחמנות כלפי אויבינו הערבים,ושנאה תהומית לכל דבר של אמת שנועד להוכיח כי הם שקרנים!!!
"מי שהולך בחושך לא מבין מה אינו טוב במעשיו,שהוא הולך בדרך של נפילה אדירה לעומק התהום ,רק מי שיש לו אפילו רק נר אחד להאיר יכול להבחין בדרך החיים של העליה לאושר".
כן,זה מה שכולנו רואים בחדשות מידי יום,החוסר מידת הרחמים כלפי בני ישראל מתבטה באותו בית משפט שקרי שכולו נועד לעבור על חוק החיים התורה הקדושה.הנה עוד ידיעה מהשבוע "מכה נוספת למערכת המשפט. נחקרה במשך 9 שעות שופטת בית משפט השלום בת"א, דליה מארק-הורנצ'יק, בחשד להפרת אמונים בתיק שבטיפולה".כן,ללא יראת שמים אין כל בסיס לערבון שמעשי האדם יהיו בשעת תאוותיו לנצחון הרוח על החומר,אלא כל מהות בית משפט השקר הוא עקירת הרוח מעם הנצח ולכן השקר הזה עומד להסתיים מהר כי כבר די!!!
הנה עוד ידעה מהשבוע הקרוב,"בג"ץ הורה לפרק מעקה בטחון שנבנה לצדו של כביש בדרום הר חברון",והרי הוא נועד להצלת חיים של יהודים????עוד ידיעה מהשבוע בג"ץ: לא יפתח מחדש תיק חקירת רצח ראדה",והרי מה יש להתיר אם הראיות ברורות??? אתם יודעים מה התשובה ראו עוד ידיעה מהשבוע "בג"ץ דוחה את העתירות נגד מינוי ניסו שחם לסגן מפקד מחוז ירושלים. השופטים אף תוקפים את העותרים שאינם נענים לבקשת הסליחה שלו".הבנתם,איש מושחת שאמר ועשה דברים נוראים ביותר על אחיו היהודים ולא הוא לא התנצל על זה רק מתי שזה הפריע לקידום מעמדו הוא לפי משפט השקר יקודם!!!
לסכום,חכמינו זכרונם לברכה אמרו"כל המרחם על האכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים",אור של נעימות עצומה מונח במידת הרחמים,אך רק כאשר היא במקומה,כאשר יש רחמים על אכזרים זה עקירת השורש של הרחמים לחושך של אכזריות על הרחמנים!!!
אי אפשר לסיים מאמר זה ללא תזכורת,על הידיעה מאותה סרת החינוך, שהחליטה לאשר את הספר 'לחיות יחד בישראל' לתלמידי כיתה ג' בבתי הספר הערביים שבישראל. מדובר בספר המנחיל לקוראיו את התפיסה שיום הקמת המדינה נחשב "יום נכבה", יום אסון לציבור הערבי.ומדוע???כי האמת זה שאנו כאן בארץ הקודש הוא רק בגלל שאבינו מלכינו הבורא יתברך נתן לנו אותה כמו שכתוב בתורתו הקדושה,כל נסיון לחנך שלא על פי אור התורה מביא מצב נורא זה שבו
 שמחת עולם
כתוב תגובה ל- מאיר
17
יואב יצחק - יו אר גרייט
  בנג'מין ניתאי   30/07/07 13:57
איי וונט תו טנק יו פור יור קמפיין אגנסט אולמרט אנד ביניש. יור אר דווניג א וונדרפול ג'וב. איי וויל נוט פורגט יו איף איי אם אלאקטד אגיין.ווד יו לייק טו הב לאנצ' טוגדר? (אופס, איי פורגוט מיי וולט).
כתוב תגובה ל- בנג'מין ניתאי
18
העליון הוא ניאו פלשתיני
  הדברים כמות שהם   30/07/07 14:06
מטרת העליון היא מדינת כל אזרחיה שתביא בהכרח למדינה פלשתינית מן הנהר ועד הים.
צעד ראשון בכוון זה הוא דחית חוק איחוד משפחות על מנת להציף אותנו בעשרות אלפי פלשתינים מיו"ש שנישאים לפלשתינים בקו הירוק ויולדים מאות אלפי פלשתינים.
כבר אמר העליון שהוא לא מוכן לקבל שום טיעון יהודי לאומי. כלאמר מבחינתו אנו מדינת כל אזרחיה.
כתוב תגובה ל- הדברים כמות שהם
19
תרבות השוחד של ביניש
  israelpa   30/07/07 14:31
ליואב יצחק
אני עוקב זמן רב אחר הכתבות והתחקירים שלך בנושא עו"ד ביניש. לדעתי אתה עוסק יותר מידיי בנושא זה. לדעתי אתה צריך להניח לפרשה, ולהתמקד בנושאים אחרים. לפעמים עדיף להכיר בהפסד בקרב מסויים, ולהערך כראויי לקרב הבא.
בהצלחה וישר כוח.
ישראל פז.
כתוב תגובה ל- israelpa
יש המון צדק ודברי טעם בדבריך
  שושיה   30/07/07 15:57
הלוואי שהם יפלו על אוזניים קשובות
כתוב תגובה ל- שושיה
אתה טועה. הטיפטוף יגבר ויהפוך
  לשטף שיסלק אותה   30/07/07 19:48
כתוב תגובה ל- לשטף שיסלק אותה
20
לפרידמן מותר להכניס את נילי כה
  שושי   30/07/07 15:51
אתם נטפלים לבייניש והיכן פרידמן בתמונה שעושה מהומות בבית המשפט העליון כדי להפוך את בית המשפט ליסמנים שלו.
תשמרו על בית המשפט לצדק אחרת באמת נהיה סדום ועמורה.
הכנסת המושחתת תשתלט עלינו.
כתוב תגובה ל- שושי
בייניש מסוכנת יותר מהכנסת. היא
  אינה עומדת לבחירה   30/07/07 16:13
הברקיזם (אהרון ברק) והביינישיזם מסוכנים לדמוקרטיה הרבה יותר מכל השחיתות הממשלתית וזו של הכנסת. הכנסת והממשלה עומדים לבחירות, ואילו שופטי העליון (הביינישיסטים) אינם עומדים לבחירות.רק המחשבה על כך שהביינישיזם עלול לגבור, מעוררת חלחלה בכל בן תרבות.
כתוב תגובה ל- אינה עומדת לבחירה
21
בייניש
  ליאונרדו   30/07/07 16:07
אני נוטה להאמין כי ליואב יצחק יש איזה וונדטה אישית נגד השופטת בייניש. תביא קצת הוכחות, יואב, לא רק האשמות
כתוב תגובה ל- ליאונרדו
22
תרבות השוחד
  קוביייי   30/07/07 18:18
תרבות השוחד והגנבות הם שיכים למגזר מסוים אים גיבוי של תיקשורת מושחתת ששיכת לאתו מיגזר מושחת ???? זה לא המיגזר של קצב
כתוב תגובה ל- קוביייי
23
ואנחנו מחפשים שוב ושוב
  הסל כולו רקוב   30/07/07 20:53
הסל כולו רקוב ומרקיב ואנחנו מחפשים שוב ושוב עוד תפוח רקוב.

במקביל עלינו גם להנציח מדי פעם, ולהזכיר, בדיוק כמו שאנו עושים לשלילה גם את החיוב וגם את ל"ו הצדיקים,

יואב יצחק, אריה אבנרי ועוד.


חנן וייס ויקיפדיה
כתוב תגובה ל- הסל כולו רקוב
24
חטא בל יכופר של י"י להתבטא כך
  מיכל מירושלים   30/07/07 22:08
"תרבות שוחד". ראשית שוחד איננו דבר תרבותי על אף זאת שרבים נגועים בכך.
אבל לייחס זאת לנשיאת בית המשפט העליון - כשאפשר בדרך אחרת לומר, שהייתה צריכה להימנע מלנקוט צעד כזה או אחר. אינך מבין י"י שאתה לא ענייני אלא זורק דברי הכפשה.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
אוי לי מיוצרי, אוי לי מיצרי
  מעריצה של מיכל   30/07/07 23:02
יואב יצחק במצב קשה אם הצליח לעורר את זעמה של הגאונית מיכל מירושלים שתחיה. יואב, תתנצל מהר, רצוי בכתב, פן תחמיר שלא לצורך את זעמה של מיכל. כל עתיד המדינה תלוי ברצונה הטוב של מיכל מירושלים.
כתוב תגובה ל- מעריצה של מיכל
חזור לזרנוגה ואל תענו לו
  מכירים אותך   31/07/07 14:01
כתוב תגובה ל- מכירים אותך
מיכל למה את מתרגזת שמשהו לא
  מוצא חן בעיניך?   4/08/07 09:09
לא תמיד צריך להסכים איתך.
כתוב תגובה ל- מוצא חן בעיניך?
תגובה ענינית ומכובדת
  שושי   31/07/07 11:59
יואב יצחק מתחיל לאבד את הצפון ככה לא מתבטאים כלפי נשיאת בית המשפט העליון גם אם הוא לא מכבד אותה.
כתוב תגובה ל- שושי
25
תרבות קרחנות ובורדלי הממסד
  מאדם טוסו   31/07/07 00:48
כתוב תגובה ל- מאדם טוסו
26
גם קידום שופט מהשלום למחוזי
  ע. סובול   31/07/07 02:31
או קידום שופט מהמחוזי לעליון - עלול להיחשב, ובצדק, כשוחד, כאשר, מלבד סיבות השמורות עם מקדמיו, אין לראות שום סיבה העשויה להצדיק את הקידום הזה.
 הרמת מסך
כתוב תגובה ל- ע. סובול
מה שמותר לקיסר
  מהר שלל חש בז   31/07/07 16:31
אם נפוטיזם היה נחשב לעבירה פלילית מסוג שוחד בחירות, למשל (ובשוחד יש הרי תמיד הצד שנותן ומצפה לתמורה שוות-שוחד, והצד שמקבל ואמור לספק את "הסחורה" המצופה ממנו) אז כמה וכמה שופטים ופרקליטים היו יושבים מאחורי סורג ובריח במקום לשבת על כס המשפט.
כתוב תגובה ל- מהר שלל חש בז
27
עם כל הכבוד לטיעון שלך.....
  עמך   31/07/07 08:03
האיש, השר, מנסה ליצור שיטה מקובלת ואוביקטיבית למינוי שופטים. שאינה קשורה לשמור לי ואשמור לך. ומרחיקה את הנוגעים בדבר מן ההחלטה, ושלא תהיה נגועה. החשוב הוא:
שתהייה שיטה אוביקטיבית. בעוד שבשיטה הקיימת שנוחה למי שנהג בה עד היום אי אפשר יהיה לערער, ומה שהחליטה הבייניש זה מה שיהיה.
מעניין, שמי שלא מתבטא נגד זה (מה שעושה השר): ברק, ושמגר. וחשין לעומת זאת מתבטא חופשי נגד.
ומה סימן הוא זה??
כתוב תגובה ל- עמך
שום שיטה מקובלת=להציל את אולמר
  סטיבנס   31/07/07 13:51
מנוי שופטים שקרובים לפרידמן כדי להציל את אולמרט.
כתוב תגובה ל- סטיבנס
טעות עמך - הוא רק מבקש לשנות
  את הפרסונות   1/08/07 21:23
אם בוחרים את מי שהוא רוצה - אז "הבחירה" מתבצעת, ואם לא - אז לא. הרי כל מי שנבחר או מועמד להבחר מטעמו, מקיים היכרות אישית עם השר, או עם מקורבי השר. האין אנשים מוכשרים מחוץ לחוג מכריו?
כתוב תגובה ל- את הפרסונות
28
למה לך שופט למה?
  איציק ק   31/07/07 09:09
כתוב תגובה ל- איציק ק
29
מה שמותר לבייניש אסור לאדם הפ
  paganus   31/07/07 16:24
כתוב תגובה ל- paganus
30
חמפצה לממפצה(חטוף כפי יכולתך)
  התיאטרון היידישאי   31/07/07 18:37
מה שרואים משם לא רואים מכן
כתוב תגובה ל- התיאטרון היידישאי
31
בינתיים יקירה של המושחתת לא
  מונה לעליון   31/07/07 19:45
כתוב תגובה ל- מונה לעליון
32
זו אינה מאפייה שלטונית ?
  שושי   1/08/07 07:39
עד לאן תגיע דרגת השחיתות השלטונית של בג"ץ ? זה נראה כאילו ראשי משפחות הפשע מתכנסות לבחירת קונסיליארי !!
כתוב תגובה ל- שושי
33
איך לא בונים מערכת משפט לדוגמה
  ע. סובול   2/08/07 10:10
 לא לילד הזה התפללנו
כתוב תגובה ל- ע. סובול
34
אין כאן ולא אבק של שוחד
  מישהו   4/08/07 04:25
זכותך לבקר את שיטת המינויים לעליון אבל לצאת בכותרת ראשית של שוחד???

כתוב תגובה ל- מישהו
35
כולם מושחתיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
  חץ   4/08/07 15:54
כתוב תגובה ל- חץ
36
מה מסתתר מאחורי המרפקים
  שואל   13/08/07 22:11
פחד פחד פחד פרידמן צודק
כתוב תגובה ל- שואל
37
שמעתי שלמינוי ביניש היתה נגיעה
  דן בחסד   14/08/07 05:50
אישית, תרתי משמע ע"י הנשיא ברק
כתוב תגובה ל- דן בחסד
38
פרידמן עושה סדר
  האחד שאכפת לו   20/08/07 23:30
אני מעריץ את שר המשפטים פרידמן.הוא רוצה לנקות את אורוות בית המשפט העליון.ולעשות סדר במערכת המשפט הישראלי שהיה פעם סמל ליושר וצדק ללא עוררין במדינת ישראל. ולאחרונה דבק בו גם נגע השחיתות ואי הסדרים.השר פרידמן מנסה במלחמת יחיד מול רבים לנקות מוסד זה.על כולנו לתמוך בו כדי שיצליח במשימתו.
כתוב תגובה ל- האחד שאכפת לו
39
בג,,ץ6364/07
  הגשש,,שועל האש,,   14/10/07 21:20
,,לעניין טענת הפסלות,,
,,שיהוי,,
3.,,העתירה הוגש ביום 22.7.07 .עוד קודם לכן,ביום 17.7.07 ,נערך דיון ראשון בעתירות בעניין הסדר הטיעון [בג,,צ5699/07 ואח,].הדיון נמשך מספר רב של שעות ונשמעו בו מרבית הצדדים לעתירות.העתירות נקבעו להמשך דיון ליום25.7.07ס .העותר היה מודע למועד הדיון הראשון בעתירות [אשר צןיין במכתבו].למרות האמור,ועל אף התשובה שקיבל,המתין העותרעם הגשת העתירה עד ליום22.7.07 .לאחר שנערך דיון ראשון בעתירות.נוכח אלה,דין ראש זה של העתירה להידחות מחמת השיהוי האובייקטיבי, ,,**איך יכול היה העותר לנחש את כוונותיה של המשיבה עוד לפני הדיון והרי שופט יכול לפסול עצם גם אחרי תחילת דיון בשעה,***גם אם העותר היה מגיש את עתירתולפני הדיון הראשון הרי עתירתו היתה אוטומטית נחשבת כמוקדמת.אז מה אסור היה לו לעותר להניח, כשהשופטת תראה במי מדובר אז לבטח תפסול את עצמה מלדון בספציפי הזה.****,,ואל דמעו עיניה משני,, ליואב יצחק אני מרשה לך לבכות דמעה.
כתוב תגובה ל- הגשש,,שועל האש,,
40
[ 2] בג,,ץ6364/07
  הגשש,,שועל האש,,   14/10/07 22:00
6364/07.ב עמוד 3 פסיקה 3.שורה6 ,,נוכח אלה,דין ראש זה של העתירה להידחות,, *לא מצאתי ביטוי חריף דומה כלל בכל הלכת העליון.**מי מצא,......
כתוב תגובה ל- הגשש,,שועל האש,,
41
כשהמערכת המשפטית מעוניינת
  ק. בוצינא   23/10/07 10:14
היא יודעת גם לפרום תיקים ולא רק לתפור תיקים... עובדה!
 למי תופרים תיק ולמי פורמים תיק
כתוב תגובה ל- ק. בוצינא
42
יצחק מתוסכל.עתירתו נדחתה.
  רון וייס   28/10/07 14:05
לכן הוא ממשיך להציק ולהטריד את השופטת הדגולה-
דורית בייניש.
כתוב תגובה ל- רון וייס
43
כותרת בוטה ולשון כתיבה בוטה
  פלאיועץ   29/10/07 19:16
פוגמות בתוכן הכתבה. מותר לשופט לפסוק גם שלא בהתאם לדעתו של העיתונאי מבלי שיהיה מואשם במתן שוחד או לקיחתו.
כתוב תגובה ל- פלאיועץ
44
מי שמגן על שחיתות בית משפט
  צדק   3/11/07 15:14
יש לו טובת הנאה
כתוב תגובה ל- צדק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il