News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 315,675  סלולר - 265,817
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
[צילום: עיריית רמת גן]
עידן יוסף

אם משרד התחבורה נמנע מהתערבות, עשויה להיות לדברים השלכה תחבורתית רחבה - הרבה מעבר לגבולות רמת גן והרבה מעבר לשבת. מול שידוד המערכות שעלול להיווצר אף שר תחבורה אינו יכול לעמוד מנג...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
בשבוע הבא: ראש עיריית יפו מעוניין בהסכם אי-התקפה עם היהודים; הוראה לארגון ההגנה לא ליזום תקריות בגבול יפו תל אביב; המלחמה פוגעת ביצוא ההדרים והפרדסנים הערבים מעוניינים לקיים הפסקת ...
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
אם המפלגה הערבית חפצת חיים, עליה לייצג את הבוחרים הערבים בישראל ולא את החמאס ואויביה של ישראל    המפלגה הערבית חייבת להכיר במדינת היהודים ולתמוך במו"מ להקמת מדינה פלשתינית לצדה
עבדאללה. מדבר עם כולם [צילום: AP]
ד"ר יהושע קרסנה
המלך עבדאללה מסתייג מתוכנית טראמפ, מתקרב לקטאר וטורקיה - וגם מהדק את היחסים עם מצרים ומנסה להרחיק את עירק מאירן. מהלכים מורכבים אלו נובעים ממצבה המסובך של הממלכה וישראל צריכה להשלי...
נסים ישעיהו
נסים ישעיהו
המפלגות מבטיחות לנו את מה שהן חושבות שיקנה אותנו, בעוד שהשאלה הנכונה היא מי מהן מציעה לנו לדבוק ברצון העליון. מזווית הראייה הזאת לא נשארו הרבה אפשרויות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ישראלי-פלשתיני
מאת: פורומים  |  25/08/2019
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
הרוצחים חכמים מבינים שיהרגו
  שבץ חלובה   11/08/19 08:27
במהלך המעצר . לכן על סמך העבר החליטו להסגיר את עצמם כדי להנות מבית ההבראה של ביבי...בית ההבראה על שם ביבי זה מכון ליווי ובי"ס אקדמי להוצאת בגרות ולימודי בי איי בחסות ממשלת הדמיקולו שלנו. החייל כבר מת ורוצחיו ילמדו באקדמיה על חשבוננו עד לדוקטורט אפילו. ליהודים הרי אין ביצים לחסל את אויבהם וזה מה שנותן להם עדוד להמשיך לרצוח.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
איני תולה כל תקוה בבית
  צורי   8/08/19 15:45
הדין הצבאי לכן הרוצח או הרוצחים צריכים למות עם כדור בראשם ולא להגיע למשפט ואת הכפר של הרוצח או רוצחים יש לשרוף על יושביו אליהם היית מצרף אחדים מהשמאל הישראלי.
כתוב תגובה ל- צורי
-  תגיד צורי, אתה מטורף?
  הירונימוס   11/08/19 18:13
היית שורף חיים אנשים בגלל שהם סמולנים? הנסתתרה דעתך?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
+
אז אתם חושבים שאם רצחתם דוס
  רמבו צלניק   8/08/19 13:56
אז תצילו את הגדה מסיפוח? הצחקתם אותי יא מטומטמים. לא דוס ולא דוסיים ולא 1000. אתם את הגדה תפסידו ביי הוק אור ביי קרוק...
כתוב תגובה ל- רמבו צלניק
-  זה יהודי ברור לך
  ערב רב שכמוך   25/08/19 04:54
חבל שנולדת ככה עם תסמונת הטיפשות והעויינות אדם יהודי שנרצח ע״י חבורת פליטים ירדנים חבורות פשע ואתה שמח מה השמחה לאיד מזה דוס זאת תוכנת מחשב לחשוכי יום שכמוך עושה לך טוב בלב שרצחו יהודים דתיים אתה רוצה שהשכנים שלך באותו בניין שאתה גר יסתובבו עם קאפייא ויכריחו אותך ליהיות מוסלמי עדיף לך ליהיות תחת שילטון יהודי ותישאר כל החיים שלך חילוני הזוי ומוגבל מה לעשות ככה נולדת אולי ירחמו עלייך משמים ותחזור בתשובה חבל עלייך...
כתוב תגובה ל- ערב רב שכמוך
+
הערבים כמו תמיד מתעלמים מתוצאו
  רמבו צלניק   25/07/19 07:27
מתוצאות מחמת ששת היים 1967 בה הפסידו את המיכנסיים שלהם וככה הם תמיד נהגו ככה. בסוף מלחמת השחרור 1948-1949 הם התעלמו כבר אז מתוצאות המלחמה כאילו לא היתה. ואי עומר לבני דודי החמדים תעוררו חברים היתה מלחמה נהרגו בה הרבה חייים שלנו נשפך הרה דם. כל זה לא היה בחינם. דם חיילינו לא נישפך לריק. נוצרה מציאות חדשה בה עליכם לשלם באדמה על ההפסדים. ברגע שתשלימו עם תוצאות המלמה תראו שהכל יהיה יתר פשוט. שתי מדינות לשני עמים? עוד פעם סיסמה שכבר מתה ממזמן ואפילו אצריק נטשה אותה. זאת בכלל סיסמה קומוניסטת שהיתה דיגלה של מק"י ורק"חו שאומצה על ידי הסמול בראשות רבין השכור והבוגדני. היום הסיה נשארת אותה כלומר שתי מדינות לשני עמים אנחנו כאן מערב לירדן והם שם ממזרחה לו. ירושלים? תשכחו ממנה זה עסק אבוד בשבילכם. לאורך ההיסטוריה ירושלים תמיד היה שייכת לכח שכבש אותה במלחמה האחרונה. הכח הזה זה אנחנו עכשיו. הערבים חחים עוד בתקופת כיבושי האיסלם של סלח אדין. סלח מת ממזמן ואין לו יורש.העותומנים המוסלמים גם הם כבר שייכים לעולם העבר והזכרונות. מה שהפלסטינים הפסידו במלחמה הם לא יוכלו להשיג בחזרה עם התבייכנות עולמית והשמצות אנטישמיות.
כתוב תגובה ל- רמבו צלניק
-  2 מדינות ל2 עמים מ2 עברי הירדן
  כך פשוט   30/07/19 10:04
ה"פלשתינים" יחד עם אחיהם הפלשתינים בירדן. ואנחנו בארץ ישראל שלנו שניתנה לנו ע"י הקב"ה.
כתוב תגובה ל- כך פשוט
-  ואם נחזור לימי המנדט
  משה מיכאל   4/08/19 08:46
המנדט שניתן לבריטניה על ארץ ישראל היה עם מטרה אחת - להקים בית ליהודים.
המנדט כלל את ארץ ישראל המזרחית , דהיינו ירדן.
אנחנו ויתרנו על חלק זה, שהוא 77% מארץ ישראל המנדטורית.
ובזה תרמנו את חלקנו ל״שלום״ עם הערבים.
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
+
חזרה לירדן היום
  ערבי פליט   22/07/19 20:22
בדרך הזאת רק נצליח פורעי חוק ערבים בכל מקום בארץ אלה פושעים רוצחים גנבים משתלטים על אדמות ישראל במדינות אחרות בעולם מזמן היו מעלים אותם על מטוס או אוניית מסע ערבים לא רצויים בארץ הקודש חזרה למלך שלהם מלך ירדן מחכה להם עכשיו יותר מתמיד...
כתוב תגובה ל- ערבי פליט
-  תתחיל במלאכת הגירוש
  אז קדימה מגיב   16/08/19 14:24
מגיב יקר מה אתה סתם מפטפט, מה אתה סתם מגיב למאמר של כותב המדדה בשוליים של השוליים. תעשה מעשה ותתחיל במלאכת הגירוש של ערבים מארץ ישראל מארץ הקודש.
כתוב תגובה ל- אז קדימה מגיב
+
ב 67 הפסידו הפלסטינים את
  שבץ חלובה   22/07/19 19:50
את המלחמה שהם יזמו וזה חלק מההפסד...המטרה היא ירושלים 100% יהודית.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
בלבנון החליטו השלטונות לבצע
  בני בנקר   3/07/19 10:35
מפקד של "הפלסטינים" ומה התברר ? בניגוד למספרים של אונר"א,מעל 500,000 "פליטים פלסטינים" שמתוקצבים בלבנון,נמנו בפועל 170,000 "פלסטינים",בקושי שליש !!!
כתוב תגובה ל- בני בנקר
+
ליברמן שולח את אנשיו לתקוף
  ירדנה   19/06/19 00:20
כותב המאמר הוא עוד דוברמן של ליברמן
כתוב תגובה ל- ירדנה
+
אז מי הריבון במדינת ישראל ?
  בני דוד   6/05/19 09:54
אז מי הריבון במדינת ישראל ? מי מחליט מתי תושבי מדינת ישראל יצאו ללימודים ולעבודה ? מי מחליט מתי תושבי מדינת ישראל יכנסו למקלטים ? אהה. זה החמאס. הוא המחליט - והשלטון בירושלים ותל אביב נכנע לכל תכתיביו - כי הוא זה שמכתיב את סדר היום לתושבי מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- בני דוד
-  אפשר לגרום נזקים חמורים
  אלי99   16/07/19 22:45
לרצועת עזה. אך זה תלוי בהחלטות פוליטיות.
מבחינה טכנית כל רצועת עזה נמצאית בטוח תותחים ומרגמות הן מהיבשה והן מהים.
ההחלטה אם לפעול בצורה כזו היא החלטה פוליטית.
מאחר שהמצביעים בקלפי משנים הצבעתם רק אחרי עשרות שנים גם המדיניות
משתנה רק אחרי עשרות שנים.
אולי בבחירות הקרובות יהיה שינוי, אך אם יהיו שוב שינויים רק אחרי עשרות שנים
מה הועילו המצביעים?!
כתוב תגובה ל- אלי99
-  מענה
  ביבי -פיפי   10/07/19 10:04
לדאבון לב תושבי ישראל ואזרחי ישראל , ממשלת ישראל לא קיימת .היא קיימת רק כדי להעביר חוקי משילות למנהיג הדגול קים איל נתניהו ומנגד לתת בידי האוליקרכים עוד. ממשלה זו וקודמותיה לא באמת דאגו ליבטחון המדינה אלא לבטחון "התחת " שלהם בלבד!!!
כתוב תגובה ל- ביבי -פיפי
-  קים קרדשיאן
  תימוני   11/07/19 21:05
חזק
כתוב תגובה ל- תימוני
+
עזה
  eisenstien gideon   5/05/19 09:54
מצטער אבל כפי הנראה אני לא פוליטיקאי אבל, ראש ממשלת ישראל חייב לקחת את הפקלאות ולעזוב מיידית את רח' בלפור בירושלים. ממחדל למחדל כוחנו עולה.ראש ממשלת ישראל\שר הביטחון\שר החוץ ועוד מה עשית\תם למען המדינה ?למען תושבי עוטף עזה ובכלל עד אשדוד ? הפקרתם את דמם תמורת שקט בירושלים ?בתל אביב? מדוע הכניעה המבישה הלזו פעם אחר פעם לחמאס? מדוע אין תגובות בזמן אמת ולא רק קשקשת וברברת רצופה הרבה אחיזת עיניים וחוסר מעש מובהק? מדוע אין חיסולים בזמן אמת של הנהגת הגיהאד והחמאס? איך יתכן כי תזמרו לנו השכם והערב סיפורי צבונציק חסרי כל שחר? מדוע אתה משלם את המחיר הנדרש וכל יום מחדש משלם עוד ועוד לחמאס? היתכן כי אתם מפחדים מהחמאס ומהגיהאד? יתכן כי צה"ל הגדול המזמר את סיפורי אלף לילה ועוד לילה על מכות בחמאס ובגיהאד אינו יודע היכן הוא בכלל נמצא, ומה עליו לעשות? היתכן כי הדרג המדיני זה מכבר שכח כי ובתו לדאוג לתושבי המדינה ובאם יש איומים בטחוניים יש לחסלם בכל מחיר צבאי אך לא בכניעה מבישה פעם אחר פעם!!! רבותי, שר הביטחון \שר החוץ\ראש ממשלת ישראל היתכן כי אינכם ראויים לשבת בשלטון ? היתכן כי איבדתם את המנדט מהעם? די עם המשחקים הפוליטיים השקריים ! תתחיל לעבוד בזמן אמת ולחסל את הנהגת הגיהאד ואתמול ולפגוע בחברים יחיא סינוואר!! די עם הכניעה המבישה !!!
כתוב תגובה ל- eisenstien gideon
-  {{{הערבים שולטים בנגב בעזה....
  בגדה במשולש וצפון   5/05/19 10:18
{{{ 42 שנות שילטון ליכוד 13 שנים נתניהו ראש ממשלה ורק נדמה
שישראל במקום טוב יותר.
לבקר בצפון ולהבין שהערבים שולטים במשולשים בגדה בדרום
בנגב ובעזה הערבים צוחקים עלינו ומבינים שהמלך נתניהו ערום.
ורק ציבור מצביעי הליכוד נוהרים אחרי משיח שקר.
כתוב תגובה ל- בגדה במשולש וצפון
+
רק כח ישבור את מפרקתם העקשנית
  שבץ חלובה   19/02/19 21:13
של אבו מאזן והפלסטינים שלו...הם אוהבים כח ויקבלו אותו בכמויות...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
הוא כבר לא חשוד , הוא כבר הודה
  אתה מאחר   11/02/19 12:01
איתן אתה מאחר. כתבת שנתפס החשוד. הוא כבר לא חשוד . הוא הודה ושחזר את המעשה המפלצתי.
כתוב תגובה ל- אתה מאחר
+
לשוטר זכות בסיסית לחבוש כיפה
  זכויות הפרט   16/01/19 11:59
הגיע הזמן שזכות התפילה על ההר תינתן גם ליהודים כמו שהיא נתונה למוסלמים
כתוב תגובה ל- זכויות הפרט
+
10 שנים בשלטון ואין מוכנות
  עזרא מנצור   31/12/18 23:11
בנג'מין נתניהו כבר יותר מעשר שנים בשלטון ומתברר שהמדינה והצבא אינם במצב מוכנות למלחמה!!! אז מה עשית בכול הזמן הזה ביבי, פרט מלגרד את הביצים ולבקש מתנות ממילצ'ן?...
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
+
{{{4מליון ערבים(בלי עזה)....
  6מליון יהודים   14/12/18 23:24
{{{ בישראל בין הים לירדן 6 מליון יהודים 4 מליון ערבים=מדינה דו לאומית.
לערבים בעשרות מדינות ונסיכויות מסביב עוד מאות מליונים מבני עמם ודתם.
יהודים רק כאן חלקם טפילים דתיים חרדים שסניקים ואוהדי ביתר= הבנתם את זה?
כתוב תגובה ל- 6מליון יהודים
-  שקרים שמספרים לך סמולנים
  משה מיכאל   13/03/19 12:23
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
-  כנראה שאתה לוקח בחשבון את
  שעזבו לחול בגלל   3/03/19 12:25
ההתיחסות של הראשות הנקראת פלסטינית מפני הטרור שהם מפעילים נגדם לקבלת תפיסתם הפוליטית.נוצרים ההיו בערים יהודה ושומרון כמעט כולם נטשו בגלל היחס הברברי של המוסלמים (ראה בית-לחם מ80% ל 10% ורובם אנשי דת) וכן המוסלמים שהגרו לאירפה בגלל היחס של הממשל הערבי שעושה רק לביתו. כל אלה הם למנינם כלולים ב4 שהזכרתה-דרך אגב גם אל שגילם צריך להיוות בין 100 ל120 גם הם במנין( פשוט הם לא מתו לפי מנינם כדי לקבל סעד מהאום)
כתוב תגובה ל- שעזבו לחול בגלל
-  מי הם באמת הפרזיטים?
  דב שטיין   6/02/19 20:47
הש"סניקים ודומיהם מחזיקים את הדמוגרפיה היהודית של המדינה. הציבור שאינו שייך לקבוצה זו הינו בסופו של דבר הטפיל הנהנה מהמסירות של הקבוצות החרדיות להקים את העם היהודי. כל הפוליטיקות הגבוהות שנעשים על ידי מנהיגים חילוניים, נשענים בסופו של דבר על דמוגרפיה יהודית לה אחראים בני המיעוט החרדי. נכון הוא לא תורם לכלכלה כמו חילוני מצוי אבל כל הכלכלה של החילוני המצוי, לולא הש"ס ניקים היתה הולכת כתשלומי העברה ל"מיעוט" הערבי ההולך ומתעצם. כבר עכשיו חצי מתשלומי הביטוח הלאומי עוברים לידי הערבים בשעה שכמעט כל הכסף לכך נגבה מהציבור היהודי. האחראים לכך אינם הש"ס ניקים אלא בני הציבור החילוני שאינם מבטיחים מובהקות יהודית למדינה ובכך גורמים לסכנות חמורות ולאובדן הכנסותיהם של יהודים לידי אויביהם.
כתוב תגובה ל- דב שטיין
-  מהיכן לקחת את נתוני הכזב הללו?
  דניאל י.י.בןאבו   21/01/19 17:21
אהה אתה מסתמך על נתוני הלמ"ס של הרשות. ובכן אפילו אונר" כבר מזמן לא מסתמך עליהם. כל מי שמכיר את פנקס הבוחרים לבחירות למועצת הרשות מדבר על עשרות אלפי שמות ואפילו יותר של אנשים שממזמן עברו לעולמות אחרים. כמו כן קיימת הגירה די חזקה מהאזורים הללו וגם היא לא מובעת בחשבון. המפקד האחרון שנערך שם בוצע במאה שעברה. מאז הילודה פחתה ועימה הנתונים. נכון יש אצלנו קבוצות שרוצות להשפיע באמצעות הנתונים הללו אך מה לעשות ואין להם על מה שיסמוכו
כתוב תגובה ל- דניאל י.י.בןאבו
-  ממקורות השקר הבולשביקי/פשיסטי
  משה מיכאל   6/02/19 00:04
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
-  עם הנצח הוא היהודי
  עזרא.כ.   13/01/19 03:26
והזבל הערבי של רמאללה ועזה זה עם״פיליסטיני ״ שמיועד להיות עבדים עד סוף חייהם מה שישאר מהם אחרי שהם רוצחים אחד את השני..השקר הפיליסטיני לא יעזור וגם הסמול בישראל לא יעזור להם הכול עניין של זמן כשאבו במבה המכונה אבו עבאס יילך לגיהנום שלו תתחיל מלחמת דמים קשה גם בראמאללא וגם בעזה אנחנו מחכים ליום הזה בקרוב מאוד
כתוב תגובה ל- עזרא.כ.
-  }}}אלוהים אוהב צאצאי ישמעאל...
  2מליארד מוסלמים   6/05/19 12:45
}}}אלוהים אוהב את צאצאי יישמעאל מהם יש כ 2 מליארד.
צאצאי יצחק בקושי כמה מליונים=
אלוהים של כולם מעדיף את ישמעאל.===ע ו ב ד ו ת
כתוב תגובה ל- 2מליארד מוסלמים
-  ישמשו כחומר בערה לזעמו של הקב"
  מוטי1   19/05/19 19:06
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  ש"סניקים
  דב שטיין   12/01/19 19:43
אחרי ככלות הכל המדינה הזו נשארה בינתיים מדינה יהודית בזכות הריבוי הטבעי של הש"סניקים ודומיהם. שאם לא כן יה המיעוט הערבי מתקרב מאוד להיות רוב ושליט על הארץ. כבר עתה הנוכחות של מיעוט ערבי גדול מהווה בסופו של דבר לא רק סכנה דמוגראפי אלא כנה בטחונית מובהקת.הציבר הערבי פטור למעשה מתשלומי מיסים רבים וביטוח לאומי כמו שהןדה בכך ניצב אלק רון. הוא לא זקוק בהרבה מאוד מקרים ללאשורי בניה מדובר באךפי אךפו בתים. לא זו אף זו בתי המשפט מכירים בעסקות נדל"ן שלא דווחו לרשויות המיסים. המדינה עוצמת עיניה מ"רופאים" שמקבלים הכשרה גרועה כמו אפילו מתימן שלא לדבר על כל מיני פקטורים בקידם רופאים על חשבון בריאותם של יהודים משמשים לאלו בפועל שפני נסיון!!! המימשל גם מעלים עין מהתבטאויות טרוריסטית של רבים מאוד, מבני המיעוט הזה, רבים מדי, ונותנת להם (למהללים את הטרור והשהידים) רשיונות עבודה בארץ למרות הסיכון הגבוה שיש בכך לחיי יהודים.
כתוב תגובה ל- דב שטיין
+
יואב בבקשה לא לפרסם תמונה ושם
  ג'אן   13/12/18 17:07
תקשורת של השמאל ושל הערבים מפרסמים את שמם ותמונותהם כדי לאדיר את שמם זה חייב להפסק ככה מעודדים עוד
כתוב תגובה ל- ג'אן
-  פיתרון קל ויעיל
  דודו דידלידו   23/12/18 05:46
כל כך הרבה פעמים ניסינו ולא הצלחנו לעשות שלום לא יהיה כי אין עם מי לעשות שלום הערבים שקוראים לעצמם פלסטיזים בעצם הם עם של פליטים באמת נו לפליטים יש עתיד יש אג׳נדה אלא חבורת פירטים שחיים ביבשה במקום על ספינות בים הקרדיט שלהם נגמר כי סוף סוף באו״ם שמו״ם הבינו כמה הבעייה היא חולנית ולכן אני מציע שביבי יחשוב ברצינות על החלפת ההנהגה בעזה מביאים לשם אלף כורדים לוחמים תותחים ישראל מעניקה להם גיבוי כספי ולוגיסטי ופותרים את זה אחד ולתמיד אם ירצה השם לכל בעייה יש פיתרון עם ישראל מצליח עם ברכה עליונה כל טוב ושבוע טוב
כתוב תגובה ל- דודו דידלידו
+
הרצל נעלם מספרי הלימוד.
  ירדן.   25/10/18 11:40
איתן\בבתי הספר הממלכתיים דתיים כמעט לא מוזכק שמו של הרצל במקרה לימודית הקשורה להיסטוריה של העם היהודי. בבתי הספר הממלכתיים אולי טיפה יותר. בכלל הרצל כדמות ופועלו המדיניבא לידי ביטוי מזערי במערכת החינוך , אז על מה אתה מלין , איתן.
כתוב תגובה ל- ירדן.
-  מענין אם קסטנר נשאר בספרי
  הלימוד-במקום הרצל   9/01/19 14:36
כתוב תגובה ל- הלימוד-במקום הרצל
-  הרצל
  דב שטיין   18/11/18 19:13
הנכון הוא של הרצל יש זכויות חשובות בסוף חייו הקצרים. אבל עברו שחור משחור. לא ניתן להעלות את דמותו מבלי לספר את הכל. האיש לחם באופן נמרץ בדת היהודית וניסה כל כוחו להגיע להמרת הדת של המוני בית ישראל לנצרות. הביטויים שיצאו מתחת לעטו מתאימים לשונאים היותר גרועים של עם ישראל. הציבור הרחב לא יודע זאת משום שכל ביקורת על דמותו מצונזרת על ידי העיתונאים השייכים לפוליטיקל קורקט. בוודאי נכון הדבר בשרותי השידור והטלויזיה. כך שבסופו של דבר לא מובן למה בכלל ללומדו במערכת הממלכתית.. המערכות תרבותיות שנו שוגות חמורות בכך שהן נותנות במות לאנטישמים ידועים - שקספיר גוגול וולטר וגנר ועוד רבים
כתוב תגובה ל- דב שטיין
-  אתה מפיץ דבר שקר, העובדות שונו
  חזקי שנאן   2/12/18 13:38
אתה מתבסס על דברים שכתב הרצל לעצמו כהרהורים ביומנו ודברים שאמר וכתב לעורכי העיתון בו עבד. אם הוא לא היה הרצל וארכיונאיותיו הפרטיים לא היו פתוחים לציבור נחשפים ונחקרים אף אחד לא היה יודע על אותן אפיזודות שוליות. את השקרים ההשחרה וההכפשה מפיצים החריידים שהם החוטאים הגדולים ביותר בעם היהודי מאז חורבן בית שני. תתבייש לך!!!!!!
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
-  הרצל
  דב שטיין   24/12/18 22:38
אלו אינן טעויות. גם אם היו הדברים כמתוארים על ידך, היינו הוא רק כתב הגיגים לעצמו... גם אז לימוד האיש צריך לכלול כתבים אלו.
כתוב תגובה ל- דב שטיין
+
לא יעזרו הלהטוטים!
  רפי אשכנזי   18/10/18 22:49
הנני סבור שכותב המאמר שליין טועה כרבים. ישראל איבדה את רצון החיים שלה דבר המתבטא באי רצון מפקדי הצבא לעשות את הדבר המתבקש; על הצבא לחתור למגע ולפגוע באוייב. הפגיעה באוייב תוריד באופן תלול את המוטיבציה שלו 'להתקוטט' על הגדר. אמצעי ה'אלהרג' נועדו למטרות שיטור פנים. הם אינם מיועדים לנצח במלחמה את אויבינו.
כתוב תגובה ל- רפי אשכנזי
-  היה זה קישון שאמר : סליחה
  סניל   24/10/18 20:47
שניצחנו....
כתוב תגובה ל- סניל
+
גבי בנאי אדם חופשי לבחור
  אזרח   22/09/18 12:23
גבי בנאי אדם חופשי לבחור את דרכו ואת דעתו. אבל גם אני. ואני בחרתי, שכל הצגה שלו או כל הופעה בה הוא לוקח חלק, או כל פרסומת שהוא משתתף בה, אני לא הולך, לא קונה, לא לוקח חלק. במקום שהוא נמצא או שיש לו חלק, אני בוחר לא להיות ולא לקחת חלק. מעבר לזה. הוא אדם חופשי לחשוב מה שהוא רוצה וגם חופש הביטוי מאפשר לו לומר את מה שהוא רוצה. זו דמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- אזרח
-  אוי ואבוי אזרח יקר התאטרון
  בן אדם מודאג   30/09/18 04:30
יתמוטט אם לא תבוא להצגות של גבי. אז אנא במחילה ממך
כתוב תגובה ל- בן אדם מודאג
+
כולי תקווה שיום אחד נבוא חשבון
  עם בני השטן   11/09/18 00:01
בארגוני הסמול.
כתוב תגובה ל- עם בני השטן
-  תפסיק לחתור למלחמת אחים
  לימין ההזוי   18/11/18 12:30
הבקשה לעשות חשבון עם השמאל, זו קריאה למלחמת אחים שכבר הביאה לחורהן הבית הראשון והבית השני
כתוב תגובה ל- לימין ההזוי
+
הסכמי אוסלו היו רעיון עוועים,
  קורןנאוה טבריה   9/09/18 11:56
הסכמי אוסלו היו רעיון עוועים, תרמית ופשע כלפי העם היהודי שנעשה ע"י עסקנים בורים בהבנת האויב האיסלאמי - או מתוך אינטרס פוליטי רגעי - שתוצאותיו היו ידועות לכל איש ואישה בישראל. הייתי מאמינה שהשמאל הלך להסכם אוסלו מתוך כוונות טובות ותום לב - אילו על האוטובוס הראשון שהתפוצץ לנו בפנים במסגרת 'השלום' סרק סרק וממשלת פרס-ביילין-רבין היו מבטלים את ההסכמים לאלתר - ולא להפוך את אזרחי ישראל ל''קורבנות שלום'' לשווא! לא שוכחת לא סולחת!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
אם הכתבה הזאת לא היתה נכתבת
  יעל כידון   9/09/18 10:40
היא היתה כותבת את עצמה. פשוט מציאות על מגש של כסף
כתוב תגובה ל- יעל כידון
+
תום לב? הצחקתם אותי.
  תום לב   29/08/18 09:57
המילים תום לב ומתנחלים לא יכולות להופיע על אותו עמוד. לצערי גם המילים תום לב והמנהל האזרחי לא יכולות להיכתב על אותו עמוד. מההתחלה בסבסטיה המוטו של המתנחלים היה "בתחבולות תעשה מלחמה". למדינה לא היה תום לב וגם לא למתנחלים. עכשיו מכשירים את השרץ.
כתוב תגובה ל- תום לב
-  אף אחד לא מכשיר אותך, תרגיע
  ב.ניצן   9/01/19 15:36
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
-  בתחבולות תעשה לך מלחמה - זהו
  בימבה   7/10/18 09:59
לא מוטו של מתנחלים.. וצריך ונכון לתחבל תחבולות כדי לנצח לא רק במערכה אלא במלחמה.
כתוב תגובה ל- בימבה
-  הדברים על השרץ
  שסק   1/10/18 22:46
שלום. הזכות של יהודים להתיישב בארץ ישראל איננה שרץ.הדברים הוכרו בועידת סן רמו וגם בהצהרת בלפור. אם לא היינו בונים ישובים בתחילת המאה העשרים, לא היינו שורדים פה.
כתוב תגובה ל- שסק
-  יתכן ותןם לב הוא מושג מוזר
  צורי   1/09/18 11:05
לרפש שמאלני אך חור במח אוהו יש לך רקוב.
כתוב תגובה ל- צורי
-  אפשר לקרוא לזה שרץ
  באום   29/08/18 13:35
אבל העיקר שזה מהווה חגורת בטחון,מרחיב את הגבולות ומחזיר אותנו לארץ שלנו.אם אתה רוצה גבולות אושוויץ,תקבל את אושוויץ.
כתוב תגובה ל- באום
-  הסמול הבוגד אף פעם לא עוצר
  עינבל 2   2/09/18 22:46
גם לאחר נסיגה לגבולות 67 אנו נהיה אפרטהייד גזעני. חוק השבות, מדינה יהודית זה אפרטהייד מוקצה. בעינהם הפלשתינים תמיד יהיו אזרחים סוג ב' מקופחים כל עוד קימת מדינה יהודית
כתוב תגובה ל- עינבל 2
-  ובעיני ה"פלסטינים" אתה ויוצאי
  אירופה נטע זר כאן   17/09/18 22:18
ולכן עבאס המחבל לא היה מוכן לחתום אפילו לאולמרט שכמעט נשק לו את רגליו והיה מוכן לתת לו 95% מיהודה ושומרון ועל 5% הנותרים היה מוכן לתת לו שטחים בקרבת רצועת עזה והוא דחה זאת. הוא רצה נוסף לכך העברת כ 4 מיליון ערבים לשטחי 48
כתוב תגובה ל- אירופה נטע זר כאן
+
כל כך נכון. הבית היהודי מביא ח
  דוד2018   20/08/18 08:15
על ישראל. צריך להיות עיוור כדי להבין שעוד שלושים שנה מי שישלוט בארץ זה או העברים או החרדים, מבחינתי זה הינו אך. התנועה המשיחית היא תנועה הזויה ושקרנית שחוסר ברצינות מבחינתה זה זה הרס חורבן. חייבת להיות הפרדה כמה שיותר מהר.
כתוב תגובה ל- דוד2018
+
חוק הלאום המבורך
  מגיב ותיר   11/08/18 08:32
בעיקר בגלל שחשף את פרצופם האנטי ציוני של רוב השמאל הישראלי. החוק הזה כנראה שייהפך לבית הרברות הפוליטי דלהם. כבוד ליוזמי החוק !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיר
+
עוטף עזה
  Viki   14/07/18 15:57
לכל השמאל לכו תחפשו מי ינענע אותכם רק ביבי ואך ורק ביבי מלך ישראל ואתם המשרתים שלו השמאל ן
כתוב תגובה ל- Viki
+
אילו נסגרו המעברים טרום צוק אי
  ראובן גרפיט   9/07/18 16:50
מלחמת צוק איתן שנוהלה על פי תפיסת קו מג'ינו מלחמת העולם ה1 והתוצאות הכושלות בהתאם היתה נמנעת. רק צריך היה לסגור את המעברים לעצור אספקת המים הדלק החשמל המזון.אולי וסביר וטוב שהיתה קמה צעקה אז מה. שקוראים את דברי ההבל תורגמן שהיה אז אלוף פיקוד הדרום מבינים מדוע צהל המטכל אמן שגו בכל מלחמות ישראל מאז שדת הימים. במקום לחשוב כיצד להכריע את האוייב נכנסים שיקולים זרים.שמים עגלה מלאה אבנים מביאים את הסוסים מאחוריה וא מוגבלות השכלית של תורגמן מאפשר לפענח את החידה ולהבין כיצד ולמה תורגמן וכל האלופים בעלי אי גמישות חשיבתית שכמותו מוציאים את צהל מאז 1967 מכישלון לכישלון. מאז ששת הימים צהל לא הוכיח עצמו כצבא יצירתי ולכן טוענים שלא ניתן לנצח לא בלבנון ולא בעזה.לגבי עזה ראו מספר אלטרנטיבות שכל אחת תשיג מטרה שונה. 1. סגר טוטלי שכולם יצעקו ויקללו וישתוללו ואז להכנס למומ עם.. 2. משא ומתן עם מצרים כולל הצעת תשלום נדיב ועוד.. 3. חיסול ומרדף אחר כל מנהיגי הארגונים בעזה מהים האויר והיבשה. ללא הרף שיהיו נרדפים. 4. כניסה עם שיריון וחלוקת הרצועה ל3 אזורים ומייד בניית מחסומים וחפירים. ובאם רוצים יוצאים אחר יומים דלושה וחוזרים על התהליך והמבצע אחת ל תקופה. המסר יעבור היטב. 5.דרישה אולטמטיהית או שקט מוחלט או דיווח והתרעה לאו"ם למצרים לסעודייה לרוסיה..שיקחו אחריות אחרת אנו נפציץ כל בית בטווח של 1 קמ מהגבול שלנו. להביא את נושא עזה לקצה ולא להמשיך במדיניות הכושלת מאז 1967 של הכלה. 6. לשכור שירותי האבטחה מחאמס כפי שעשתה רומי עם הגרמנים. לסיכום. לפני שנותנים דרגת אלוף לבחון אותם במשחק הסיני גו.
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
-  הדרג המדיני בצדק=לא נלחם בעזה!
  ע_הראל   15/07/18 12:45
בהפוך על הפוך, החמאס בעזה נהיה בעל ברית של ישראל- שבזכותו (!) לא תוכל לקום מדינת הטרור פלסטין! ₩$₩$₩ וכי מה פתאום שצה"ל יקיז את דם בנינו כביכול כדי לנקות את עזה מחמאס? האם כדי למוסרה בתור מתנה לעבאס אפנדי? כדי שיקים סוף סוף את פלסטין השלמה מהירדן עד הים הגדול? מה אנחנו שכירי חרב או פריירים של מכחיש השואה מחמוד (רש"פ) עבאס? ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  בקושי רב הכרחתי את עצמי להגיב
  רפי לאופרט   14/10/18 10:51
לעיתים קרובות אני מופתע עד תדהמה מיכולתם של חלק מהכותבים ליטול בעיות סבוכות, ובהינף קולמוס להפכן לעניין של מה בכך. מחדלי ישראל בעזה יכולים כבר כיום למלא שני כרכים עבים למדי, מבלי שיגעו אפילו בזרת בנושא אותו מעלה ראובן-גרפיט. לדעתי, אין אחד שעיניים בראשו ומעט שכל פעיל בקדקודו שסבור שטיפול בעזה, כל טיפול, מטרתו צריכה להיות כיבוש הרצועה. הכרעת החמאס והעברת השליטה באזור לידיו של אבו-מאזן. מכאן ועד לעשרות רבות של מחדלים בניהול המשבר מול חמאס - המרחק עצום. מעניין שאין בין המגיבים מי שמבחין בעובדה שבין ישראל לחמאס מתנהלת על גבול עזה מלחמת התשה, שחמאס רואה בה "ניסוי כלים" לקראת המלחמה הבאה, שאותה יצית בשלבים, אחרי שישכנע את אוהדיו באיו"ש ביעילותה ואת יריביו ד'היום בלבנון וסוריה שהיא טובה גם עבורם. אין שגיאה אסטרטגית גדולה מזו. כל ההיסטוריה של ישראל מלמדת שאיננו בנויים למלחמות התשה. כל ההיסטוריה של ישראל מלמדת, שהרתעה מעולם לא הושגה במלחמות ישראל-ערב מתוך תהליך שיסודו מלחמת-התשה. וכל ההיסטוריה של ישראל מלמדת שהישגי אויביה הגדולים ביותר "בושלו" תמיד בתהליכי התשה שהרדימו את ערנותנו, איפשרו לנו לפתח ולטפח את אשליות "הרגיעה הזמנית" והכינו את התשתית להפתעה אסטרטגית. כך היה במלחמות הגדולות, במיוחד מלחמת ההתשה ומלחמת יום הכיפורים, כך באינתיפאדות - הראשונה והשנייה - כך במהפך שחולל החמאס בעזה וכך בנסיבות הכניסה למלחמת לבנון השניה. כל האסטרטגים הגדולים שלנו למדו בשלב כלשהו של הכשרתם הצבאית מיהו קלאוזביץ ומהי תורת המלחמה שלו (או הרחיקו אפילו עד סון-טסו) אבל מעולם לא יישמו לימודים אלה לפרקטיקה האסטרטגית במאבק הישראלי פלשתינאי. עבור הגורמים הפונדמנטליסטים באסלאם, מלחמת שחיקה / התשה, איננה פזת מעבר לקראת שלום. היא דרך חיים עד למיטוט האויב. אינני סבור שחמאס שונה בעניין זה, ואף על-פי-כן אנו נוהגים בו כאילו "נולדנו" אתמול.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
-  מה בין התשה על הגדר?לבין קרקעי
  ע_הראל   14/10/18 13:12
לצערי המכות האוויריות על עזה בקושי מועילות, כלומר מיצינו את בנק המטרות (ואסור לנו מכל מיני אילוצים להרוס תשתיות אזרחיות כגות מים וחשמל); לכן השלב הבא לאחר ההתשה בגדר אינו אלא כניסה קרקעית (שגם היא לא הועילה בעבר ולא תועיל במאומה)! ₩$₩$₩ לכן כל פעם מישהו אחר מאיים במכות הרסניות ביותר, פעם ארדן או ישראל כץ, ופעם זה בנט והיום רה"מ, אך זה ריק מתוכן (תקנו אותי אם אני טועה). ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  מענה להראל
  ולדמיר   2/09/18 03:19
אכן , יש צדק בדבריך .מדוע שאנחנו נקיז דם ואבו עבאס "אוהבינו " הגדול יקבל כפרס את עזה על מגש של כסף. אבל, מנגד יש גבול לכל תעלול.מדינה חייבת להעמיד מול החמאס מצב בלתי אפשרי שבו , אם ימשכו המהומות על הגדר.ימשיכו בלוני התבערה גם חייהם של סינואר ואחרים לא יהיו חיים.שכן, יש לחפש אחריהם ויש לחסלם באחד מנאומי ההסתה אל מול הגדר! מדינה שפויה לא יכולה להרשות לעצמה מצב בו נתניהו , האדם שאינו אומר אמת, ואף חסר חוט שידרה (לפי ההגדרה של קרי ואחרים !)יוותר לחמאס על כל הקווים האדומים בתקווה כי אולי באם נותר נקבל בחזרה ?! זוהי משוואה מטומטמת כי ראינו את אותה ההתנהגות גם ב"עופרת יצוקה ".מדיניות של בת יענה וחיםוש אחר לגיטימציה לפגיעה קשה בחמאס והנה .. הכל התפוצץ בפנינו.והיכן ראש ממשלה שאינו לומד מהעבר?מניסיון העבר? למה אדון נתניהו ממתין?
כתוב תגובה ל- ולדמיר
-  חמאס סוחט&מסכןאת מצרים=לא אותך
  ע_הראל   14/09/18 13:31
חמאס רוצה להשתלט על יו"ש אח"כ ירדן, וגם במקביל להשתלט על סיני בשיתוף דאעש, נניח חמאס יתפוס את צפון סיני ודאעש את דרומה! ₩$₩$₩ הסכנה ליו"ש וירדן פחותה כי ישראל חוצצת בין עזה לביניהם; הנזק משריפות הבלונים הוא אפסי (כ3 מיליון ש"ח שזה נדמה לי 10 שעות גיחה קרבית של ח"א), ולגבי המהומות בגדר- ראינו שצה"ל הרג 62 פורעים ביום אחד 14.5.2018 כך שאין איום באמת על ישראל. ₩$₩$₩ אך לעומת כל זאת, הסכנה למצרים היא מיידית וקריטית וקטלנית באמת, כי יספיקו מספר טילים בודדים שחמאס ישגר אל קירבת תעלת סואץ וכן שארם-אשייח, כדי לחסל גם את השייט בתעלה וגם את התיירות המצרית, ובכך לחסל בין לילה את הכלכלה המצרית - ואף למוטט את המשטר במצרים עד כדי התפרצות מהומות דמים בחסות האחים המוסלמים (להערכתי "הגסה" מדובר על הפסדים בסך 20$מיליארד בסואץ ובתיירות לשנה שזה שליש לפחות מכל תקציב מצרים השנתי)! ₩$₩$₩ לכן חמאס תופס את מצרים בגרון, שהוא רומז לה שבמקרה של התלקחות כללית במתכונת צוק איתן, טילי חמאס ימצאו את דרכם אל סביבת סואץ ודרום סיני; לכן מצרים נאלצת לשחק את תפקיד המרגיע האיזורי, כי היא עלולה לחטוף!! ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
פלשתינאים
  א ע   3/07/18 22:06
כתוב תגובה ל- א ע
+
למה הכתב מצרף את התמונה???
  אפ   30/06/18 01:17
הרי זה בדיוק מה שחמאס רוצה שיראו בעולם וישליכו מכך על "מדיניותה" של ישראל!!! לכתב, אתה פשוט מסייע בכך לאויב!!!!
כתוב תגובה ל- אפ
+
הכתב טועה, יש פיתרון, לייזר קל
  א-ת   29/06/18 12:01
לייזר מסחרי מחובר למשקפת, ולשרוף. ההיסטוריה שלנו מוכיחה כי לא כל השכל נמצא במערכת הביטחון או שיש להם שיקולים נסתרים. היה צריך להתחיל וליירט באמצעות לייזר מסחרי כבר לפני חודשיים. אם לא יפתרו את הבעיה השנה ישרפו את השדות גם בשנה הברה.
כתוב תגובה ל- א-ת
-  השיקולים הנסתרים בעניין חיסול
  אלי3   13/08/18 21:39
השריפות בעוטף עזה אינם כ"כ נסתרים מאחר שתושבי עוטף עזה ידועים בכך שאינם מאוהדי ר"מ ושר הבטחון אין פלא ש"לא מצאו" פתרון לבעיית השריפות בעוטף עזה. לו היה מדובר באוהדים שרופים -הבעיה היתה נפתרת תוך זמן קצר... וכפי שאמר הרצל-אם כי בנושא אחר - אם תרצו אין זו אגדה .אך אם לא תרצו...
כתוב תגובה ל- אלי3
-  בעיית השריפות בעוטף עזה
  אלי6   4/08/18 01:02
יכולה להפתר בקלות או לא תלוי את מי שואלים... הפתרון לא מושג, כנראה, עקב שיקולים פוליטיים בי"ל. הרי אפשר היה פרט חאמצעים טכניים גם לפגוע ברצועת עזה בצורה דל מכה כנגד מכה - על כל שריפה אצלנו, שריפה אצלם. כך יהיה להם מניע לא קטן להפסיק במידה רבה את טרור השריפות .כמובן שזה לא בטוח שיביא לתוצאות המקוות. מדוע לא מנסים בצורה רצינית יותר? כנראה מאחר שנפגעי השריפות אינם מאוהדיו של ביבי... לו היו הנפגעים ממצביעי ביבי כנראה שההתייחסות הייתה אחרת. אך בניגוד למדעי הטבע, כאן אי אפשר לערוך ניסוי ולראות את התגובה זה מזלם ואסונם של תושבי עוטף עזה וה"פליטים" ברצועת עזה..
כתוב תגובה ל- אלי6
-  הפתרון זה זבל/ביוב על המפריחים
  מרק_טווין   29/07/18 02:22
את הבלונים אפשר ליירט על ידי טיסן זול עם חוט ברזל מכופף. אבל שפיכת מי ביוב ,בסגנון ריחות בואש,על המפריחים והמפגינים,הייתה חוסכת הרבה כדורים, תעמולה זולה, והופכת אותם ואת הכתבים הצמודים אליהם ,לחבורת הזבל.כשאפילו הכתבים שלהם היו הופכים מסורבי טיסות, מעוצמת הריחות .
כתוב תגובה ל- מרק_טווין
-  רעיון מופלא רק שישתמשו בו
  alice   30/07/18 10:04
כתוב תגובה ל- alice
-  מה?מסחרי>לייזר כימי orאלקטרוני
  ע_הראל   7/07/18 22:57
אין דבר כזה לייזר מסחרי! יש לייזר כימי שזה כבשן גדול שאוכל דלק סינתטי רעיל בכמויות - וגם פגיע ע"י טילי כתף אינפרא אדום פשוטים של האויב (ויש לו עוד מלא חסרונות לכן נפסל בינתיים לשימוש צבאי); ₩$₩$₩ ויש מנגד לייזר אלקטרוני (שמשמש מזה שנים במד טווח או מציין לייזר) אך עוצמתו קטנטנה (נמדדת בקושי בוולטים?) - ואמנם יש ניסויים במערב לרכז אלומת לייזר אלקטרוני (ממספר מכשירי לייזר יחד כנראה) למטרת ירי מבצעי, אך עוד חזון למועד! ₩$₩$₩ מאידך ישנו הפיתרון של אלביט (מכ"מ אלקטרו אופטי לאיתור בלונים/עפיפונים, ואז רחפן ישמיד אותם); ואני משער שטרם הצליחו בהתקנת רובה ומחסנית מתאימים על הרחפנים שלנו. ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
+
יירוט עפיפוני הטירור קל להפליא
  שמעון מהצפון   25/06/18 20:45
לא צריך טכנולוגיה להנחית את עפיפוני הטירור מספיק טיסן מנוע פשוט של שנות השבעים עם חוט ברזל בצורת וו ,שיגרור את העפיפון לרגלי הטירוריסטים, ויחזיר להם את האש ששיחקו בה, ויאלצו לרוץ לים, לקרר את רגליהם הבוערות הנחתת העפיפון קצת מערבה, תשרוף את כל השטח ששם משתוללים המחבלים, ואין טוב יותר מלהחזיר את האש למשחקים בה. כל ניסיון יותר מתוחכם הוא מיותר, וכבר כתב ארתור סי קלרק על מלחמת הגלקסיה ,בה הפסידו בגלל היתרון המובהק של הטכנווגיה על היריב הפרימיטיבי (סיפור חובה ב MIT לבוגרי הנדסה)
כתוב תגובה ל- שמעון מהצפון
-  האם קל לגלות ולמקם?
  יאיר4   28/06/18 23:00
כתוב תגובה ל- יאיר4
+
נכבד את עצמנו, גם בעולם יכבדו
  לנקוט יד קשה   24/06/18 16:00
כתוב תגובה ל- לנקוט יד קשה
+
חמאס מופרע - אינטרס ישראלי
  שמשון שמשון   8/06/18 15:25
האינטרס האסטרטגי של מדינת ישראל זה שהחמאס ימשיך לשלוט בעזה ולהוות ישות קיצונית ואיסלאמיסטית, גם אם הוא עוקץ אותנו, בבחינת יתוש מטריד ולא יותר, מפעם לפעם, ואסביר. עמדת היסוד שלי היא כי האוייב האמיתי, המשמעותי והעיקרי שלנו באיזור (להוציא את פרס) היא הרשות הפלשתינאית, היא ורק היא. לרשות הפלשתינאית בהיותה רשות הנתפסת בעולם כמתונה, מסבה לנו נזקים מדיניים קשים ביותר, עד כדי פגיעה בלגיטימציה כמדינה יהודית שלנו בקרב ציבורים רחבים ומדמעותיים בעולם. הגישה הזו עלולה לגרום לכך שעוד דור או שניים, ממשלות רבות וציבורים חשובים, יפסיקו לתמוך בנו ולהכיר בנו כמדינה יהודית ריבונית ואט אט, הגישה הנאצו פלשתינית תקנה לה אחיזה בעולם. כלומר, האינטרס הישראלי והיהודי המובהק, לאחר שהבנו כי הרשות הפלשתינית היא האוייב האמיתי שלנו, הוא להחליש, לגמד ואף לרסק ככל האפשר את הרשות המתועבת הזו. לא ירחק היום ובו נצטרך לטפל צבאית ברשות הפלשתינית ואזרחיה, להכניע אותם, לרסק אותם, ולבסוף, לגרום לכך שעל כל גג בית פלשתיני ביהודה ושומרון, יונף בגאון דגל כחול לבן והטמעת התובנה שהם יכולים לחיות בארצנו כמו שצריך ולהתפרנס בכבוד, כל עוד אין להם לחלוטין שאיפות פוליטיות או מדיניות. כעת, כיצד החמאס נכנס לתמונה ? אירגון החמאס הוא נכון לעכשיו הגורם המפצל בתוך הישות (המזוייפת) הפלשתינית, והטריז הקיים בין עזה ליהודה ושומרון משחק יפה יפה לטובתינו. כל עוד יש שתי ישויות פלשתיניות - חמאס והרשות,עזה והגדה, שורר הכאוס בקרב הפלשתינים. הכאוס הזה מביך את הרשות, מחליש אותה מאד ומייצר מציאות של "אין עם מי לדבר" "אין עם מי לעשות עסקים" וזה משחק לידינו. זה האינטרס האסטרטגי המובהק שלנו. היה ונמוטט את שלטון החמאס, שהוא ללא ספק שלטון מפלצתי, אבל עוצמתו מולנו היא יתושית בלבד, מה יקרה ? הרי אנחנו לא נחזור לשלוט בעזה. מה שיקרה הוא כי נאלץ להכניס את אבו מאזן וחבר מחבליו לעזה, נאפשר להם לשלוט שם, נעצים אותו ובכך נפר את המאזן האסטרטגי שלנו מול הפלשתינים. ביום שהרשות הפלשתינית תחזור להיות רשות חזקה, יתחילו הצרות שלנו מול הזירה הבינלאומית, נצטרך לעשות למדינת המחבלים הזו ויתורים מפליגים, הלגיטימציה שלנו בעולם תיפגע קשות, ובסופו של דבר, במקום חמאס יתושי בעזה ורשות פלשתינית אימפוטנטית ומפורקת, נקבל חמאס קיצוני ומסוכן בכל יהודה, שומרון ועזה, שיכתרו אותנו ממסרח וממערב. לסיכום, אנו, כמיטב המסורת הרומית והבריטית הנכונה, צריכים לאמץ את האסטרטגיה הנבונה של "הפרד ומשול" על מנת לדרדר את הרשות הפלשתינית ולהגביר את הכאוס אצלם, גם אם זה אומר שאנחנו שומרים על שלטון החמאס בעזה, עם כל המחירים, הגם שלא נעימים, אבל בהחלט הלא גבוהים שמצב זה גובה מאיתנו. ולבסוף, אני מאמין שאלה הם בדיוק השיקולים של ראש ממשלתינו היקר נתניהו, שמביאים אותו למסקנה שאל לנו להרוס את החמאס.
כתוב תגובה ל- שמשון שמשון
+
בג"צ לא אישר הוראות פתיחה באש!
  גדעון8   25/05/18 09:42
הכותרת מטעה! פקודות פתיחה באש הן באחריות צהל ומי שמאשר אותן זה הרמטכ"ל!!!!! בג"צ דחה העתירות שהוגשו כנגד אותן הוראות.
כתוב תגובה ל- גדעון8
-  זכות העמידה = הקפיצה שתפיל הכל
  שמעון מהצפון   8/06/18 19:48
כשלקח אהרון ברק את הנורמות הקודמות של הדמוקרטיה, וזרק אותם לים, הוא הציב את המלכודת שתפיל הכל. כאשר מותר גם לארגונים לא תמימים לחתור נגד הדמוקרטיה, בכלים "שהוכשרו" עבורם ,זו המכשלה של הרייך השלישי. למעשה אמר אהרון ברק, ותלמידיו... לא הייתה לכם דמוקרטיה, וכל צעקני החיזוק (כחלון ואביריו) ,טוענים ששמגר ואגרנט לא הבינו בדמוקרטיה, לעומת חכמי הדור האחרון. במקום לזרוק את הבאים לערער על הצבא וחוקיו,היה צריך לגלגל מהמדרגות אותם עם קנס משמעותי ,בנסיון של העותרים הלא תמים (לדעתי). זכות העמידה, היא הצליעה שתפיל את הכל ...זה רק עניין של השכל הישר. וככל שתצבור ארועים ותקדימים ,הנפילה תהא יותר גדולה. כולנו בעד הדמוקרטיה, ובית משפט יציב, אבל יציבותו עורערה על ידי השופטים התורנים , וכדברי לינקולן..אי אפשר לרמות את כל האנשים בכל דבר ...כל הזמן.
כתוב תגובה ל- שמעון מהצפון
+
כשיש סיענים מתוכנו איך נתמודד
  אבי כהן   15/05/18 15:19
האמירה בשם ה"או'ם" היא סתם אנטישמיות. כל מה שהם רוצים זה שנחשוש לעצור אותם לפני הגדר ואז יהיה עוד יותר גרוע, לכולם. אלא מה נעשה כאשר יש לנו אחים שלנו, יהודים טובים, שאומרים בדיוק אותו דבר. איך במצב הזה אנחנו יכולים לסתום את פיות המקטרגים ולשלוח אותם לסוריה או לעירק או לעוד הרבה מקומות שמוסלמים רוצחים מוסלמים. וזאת המשמעות האמיתית שיש לאמירה של אותם יהודים יפי נפש, הם נותנים חרב לאוייבינו להלילחם בנו.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
-  מלחמה לכל דבר
  נדב   15/05/18 17:18
הכותב מגדיר את מלחמת ההסברה כ"מלחמה לכל דבר" ומכאן שהסייענים הם בוגדים לכל דבר. הם בוגדים על פי ההגדרה המשפטית של בגידה אבל כשהפרקליטות מלאה בסייענים כאלה ובתי המשפט נמצאים עמוק בשמאל, אין סיכוי. צריך להתחיל חריש עמוק לטיהור השירות הציבורי מתומכי חמאס. עבודה קשה וממושכת אבל חייבים להשקיע בה.
כתוב תגובה ל- נדב
+
כל הסברה בנושא ביטחון שלילית
  תיירות   15/05/18 11:14
כתוב תגובה ל- תיירות
+
רעיון להסברה שאינה קיימת
  משה trs   15/05/18 10:08
הצעה לסרטון הסברה שובר שיוויון, סרטון קצר מאוד בן 30 שניות המתאר מצב שלאחר חדירת מאות את הגבול,עם תמונות של ביזה ,אונס,חטיפה ואף הרג של ישראלים,תגובה חזקה והולמת של מדינה שפרצו את גבולותיה,ותוך כך נהרגים מאות ואלפי פלשתינים,פועל יוצא שבעצם הריגתם של 59 פורצי גבול הוא הרע במיעוטו.
כתוב תגובה ל- משה trs
+
להתחיל לחסל את הבוסים שלהם
  שבץ חלובה   15/05/18 07:44
אחרת הם יציתו את האזור כשהעולם האנטישמי יתחיל לרדת עלינו...עדיף מלחמה בקנה מידה מלא כשלנו יש יד חופשית לטבוח בהם עם הנשק שלנו...במצב הנוכחי הם מוכרים את זה לעולם כרצח עם רצח חפים מפשע שלא נושאים נשק.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
הפרדוקס הבייליני
  נדב   12/05/18 17:28
לוותר על שכונות בירושלים מטעמים דמוגרפיים ולקבל את זכות השיבה.אלכימיה במיטבה.ביילין לא עיכל עד היום שתם עולם השקר ואחיזת העיניים. פתרון, אם יהיה יתחיל בהכרח מהכרה בקול רם וצלול של הערבים בזכות קיומה של ישראל כמדינה יהודית, וכן ויתור מוצהר על "זכות השיבה". משם הדרך לשלום תהיה קצרה מאד. בלי זה, חבל על הזמן.הדרך לשם היא מאד פשוטה. הפסקת המימון העולמי לפלסטינים שהוא הדלק של הסכסוך. כל עוד המנהיגים משלשלים לכיסיהם מיליארדים אין סיכוי לסיום הסכסוך.
כתוב תגובה ל- נדב
-  שלום יביא להצפת ישראל בפלסטינא
  צודק   7/12/18 10:00
לכל מי שרוצה שלום מסיבות של דמוגרפיה צריך להכיר בעובדה שהשלום יאפשר מעבר חופשי של פלסטינאים לתוך המדינה ובפועל יתן זכות "שיבה" לפלסטינאים. כל מי שרוצה שלום מסיבות דמוגרפיות חייב להבין שההגנה מפני הצפה דמוגרפית היא העדר השלום
כתוב תגובה ל- צודק
-  מהו הפתרון האמיתי
  דב שטיין   14/06/18 17:40
המציאות הדמוגראפית בארץ היא עדיין לטובת הערבים. היינו הריבוי הטבעי של המוסלמים הינו של 3.5 ילדים לאשה ושל היהודים מתקרב לזה המוסלמי לפחות בכך מתהדר מאוד גיא בכור מ GPLANT ואינו רוצה לפרסם האמת כלהלן: שהילדים המוסלמים באים לעולם לנשים הללו בגיל הרבה יותר צעיר ולכן קצב הריבוי גבוה לאין ערוך. לא זו אף זו בנוסף לילדים הללו מגיעות הנשים בדמות 5000 נשים לשנה - ילדות הקנויות על ידי הערבים עליהם לא מחילה המדינה את חוקי הפוליגמיה ובעילת קטינות ואף מעניקה להם אזרחות על ידי ניהול גירושין פיקטיביים בהשגחת האימאמים הממומנים על ידי הממשלה ומסייעים לתהליך. מה שצריך הוא א. או להתיר פוליגמיה יהודית או לחסל את כל תשלומי הביטוח הלאומי לילדי אב שיש לו ילדים מכמה נשים לכל ילדיו!!! היינו אם יופיע ילד מאשה שכבר הביאה לו ילד אחרי שהתגרש ממנה. בין השאר בדיקות דם לטענות אימהות ערביות. ב. לחסל כליל את יבוא הנשים מיש"ע שהן קנויות, על ידי מניעת נישואין עימן ובעילתן שהינה בלתי חוקית באשר הן צעירות מהגיל החוקי. . ג. לאכוף על המשטרה והרשויות לטפל בכל סוגי העבריינות במיוחד הבדוית. היינו בין השאר החרמת הנשקים ירי צלפי בזורקי אבנים או בחוסי מסכה באירועים כאלה. המשטרה פועלת כחבורת פחדנים אינה רוצה להתעמת עם מפירי חוק מהמיגזרים האלימים הללו. ד. לחזק את המיגזרים היהודים התורמים ילודה בדרכים חכמות. ה. להקל על עזיבת האזור של ערבים המעונינים בכך כמו למשל ערביי עזה . ניתן לתת להם לצאת דרך ישראל דרומה לאשקלון. ו. לחנך את תלמידנו להתחתן ביהודים ולא בערבים בין השאר על ידי הקצאת כספים להצגת גורלן המר של נשים כאלו - מדובר כנראה בכ60000 נשים יהודיות הנמצאות בישובים הערביים במלכודת ויולדות להם אויבים לנו.אין ברירה אלא לחזק את זרמי החינוך היהודים בהם יש פחות נישואין לערבים. ז. לתקצב ולסייע לנשים יהודיות לכודות בישובים הערביים לצאת מגורלן. ח. להפסיק כליל את האיסור הממשלתי דה פקטו על יהודים לגור בישובים הערביים ולרכוש בהם נכסי קרקע ט. לשנות את מערכת המשפט (פרקליטים ובית משפט) בהם שיעור תומכי הערבים עולה פי כמה על שיעורם באוכלוסיה. מה שמסביר מדוע יש שיטור מוגזם כלפי יהודים (למעשה בלי אשמה) לעומת העלמת עין מתמדת מאלימות ועבריינות ערבית גלויה ומפורשת. שלא לדבר על אי קבלת פרקליטים לשרות המדינה אם קידומם המקצועי נעשה על ידי קרנות הניזונות מממשלות זרות. י. שינוי במדיניות התחזוקה של עברייני פיגועים. על ידי פגיעה משמעותית ברמת חייהם. י"א.יש גם פגיעה בדמוגרפיה היהודים בפיגועים. הנהגת עונש מוות על מפגעים רוצחים תתרום להקטנת התופעה והקטנת הפער הנובע מכך.
כתוב תגובה ל- דב שטיין
-  המנהיגים הפלסטינים גונבים
  מחמוד עבאס   14/05/18 12:06
זה נכון אבל ,גם מנהיגך היקרים שאינם מפסיקים לבדוד את קופת האוצר ומחזיקים לידם אי אילו מולטי מיליונרים יהודים המפנקים אותם תמורת עיסקאות שמנות ללא כל מכרז וללא כל צורך.
כתוב תגובה ל- מחמוד עבאס
+
ברוך השם-מצווה להיפטר מהשכונות
  gorbani   4/05/18 10:28
שיקבלו תעודת זהות של הרשות הפלשתינאית ושילכו לגנוב שם מכוניות. יש שם כבר מספיק מכוניות גנובות מישראל והם יכולים להתחיל למחזר את הגניבות שלהם בתוך הרשות.
כתוב תגובה ל- gorbani
+
התמנון וזרועותיו
  חנה מנתניה   19/04/18 00:31
כתבה מעולה וכרגיל נהניתי לקרוא.הידע שלך,אסתר,בפרטי פרטים מדהים. למדתי מהמאמר שלך עובדות שלא ידעתי וההומור שלך שמשתרבב בין המילים כל כך עושה לי טוב. "יישר-כח" יקירה.
כתוב תגובה ל- חנה מנתניה
+
הסמול הבזוי והנקלה איבד את זה,
  מחלת נפש לכל דבר   13/04/18 22:37
ועניין
כתוב תגובה ל- מחלת נפש לכל דבר
-  השמאל תמיד בנסיגה....
  עזרא.כ.   18/04/18 20:34
אני לפעמים מנסה להבין את כת השמאל שמזמן הפכה לקבוצת אנטי ישראלית השאלה האם הם באמת דפוקים הזויים חולמניים או לא איכפתים או שזה חולי כפייתי דומה לאנורקסיה או שהם פשוט שמאלנים מקצוענים הכוונה שפשוט משלמים להם ליהיות אנטי ישראל דה פאקטו.., גם בהיסטוריה של עם ישראל אחרי מעמד הר סיני קרתה תקרית חטא העגל שהוא נבע מסוג של דווקא עכשיו הם קיבלו תורה היה ניסיון באמונה ורק קומץ קטן נפל באשליה האישית . כת השמאל חיה בעולם שלה ואת כל המיצבורים האישיים הם מוציאים על ארץ ישראל האהובה שלנו מנסים לדחוף לנו איזה רעיון שהם המציאו חלום שלום שלא יקרה לעולם ועוד דבר עם ישראל מנצח כן אנחנו מנצחים גם בלעדיכם כת שמאלנית אין צורך שנוותר לפליטים הערבים שמלך ירדן מחכה להם אין ערבי פלסטייזי זה לא קיים ולעולם לא יהיה שיהיה חג עצמאות שמח עם הרבה תקווה שנפתח אותה לצרכים של יהודי עם ישראל ונדאג לתושבי עם ישראל היהודים...
כתוב תגובה ל- עזרא.כ.
-  עזרא עיוני בנסיגה או בנסיעה
  שמאלן   19/04/18 09:15
אנחנו בשמאל כל הזמן בנסיעה לחו"ל לבדוק מה מצב החשבון בבנק של ליכטנשטיין. קם בבוקר על צד שמאל כי הבורסה נופלת ואז אין ברירה הולכים לנסיעה. עזרא עיוני שטפו לך את המוח עם כל הווג'רס של ביבי ושל הכנופיה מסביבו. גם הרבנים תרמו לעסק כי כולם מרויחים. תהיה מציאותי כל חבר ליכוד -ש"ס מייד מועל בכספים
כתוב תגובה ל- שמאלן
-  שקט>הרב עובדיה&ביבי=בבת עינינו
  ע_הראל   20/04/18 14:54
שימו לב סמולנים, מי שפותח פה על מרן העובדיה יוסף או על בנימין נתניהו - האדמה תפתח פיה ותבלע אותו, כמו קורח ועדתו כפויי הטובה; ראו הוזהרתם לא פעם ולא פעמיים! ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  אני ימני, ואתה כותב שטויות..!
  אבי55   20/04/18 20:03
כתוב תגובה ל- אבי55
+
התארגנות חמאס מול גבול ישראל
  .א.א   9/04/18 20:28
הפגנתם זכות השיבה לישראל בשבילם פלסתין.אני הקשבתי לתושבים אנימטרתם לשוב לבתיהם לחיפה לעכו.לר רוצים לחיות כך בתוך כלוב. אבל מדברים שישראל דאגה להם לכל . משאיות רבות הביאו להם כל נציוד .מאוכל עד מלא וברזל. הכל. אבל החמאס ניצל זאת את המלט והברזל לבניית מנהרות. הם בנו על המנהרות.כאמצעי למלחמה נגדנו. כאשר אנחנו הרסנו להם את רוב מנהרות .לא נשאר להם על מה לסמוך.חשבו שיעזור להם לצאת מהמצב שהם נמצאים היה משא ונתן עם המצרים שיפתחו להם את רפיח .אבל גם שם לא היו מספיק אמיתיים איתם כי פני החמאס היו לתורכים והאיראנים שמצרים לא סובלת את שניהם..לכן השתבש כל מה שנבנה.ושמעתי לפני שבוע המצרים שוב הציעו שוב לחמאס לגבי פתיחת רפיח.החמא, לא ניצח כמו שאתה מתאר.נוא אכל אותה בגדול. הים שלו שבור.ואהו מאזן אמר שיקח את עזה לשליטתו בתנאי שהם חמאס יפרקו כל נשק .מספיק החמאס רצח את אנשיו של אבו מאזן.הבעיה באמת רצינית.לבנות נמל מה שהשר כץ חושב.מאוד לא רלבנטי לנו.מסוכן לנו.דום מהים גם שליטה עוד יותר ר גרוע יותר מסתבך. צריך רעיון גאוני דיוציא אותנו מהברוך.לנו הבעיה שהחמאס פניהם לא בשלום שום מצב.שונאים אותנו יותר מתושבי יהודה ושומרון.אנשים עם לב קשה החמאס.הם מתנהגים כמו השם שלהם
כתוב תגובה ל- .א.א
+
מה ה"שמאלנים" מציעים ?
  ארי כספי   7/04/18 08:32
הרי אם יהיה שלום (אפשרות ממש ראלית), הראשונים שיסבלו יהיו ה"שמאלנים". התרומות מהמדינות ה"ידידותיות" ייפסקו ואתם גם כל ההטבות של הפרזיטים האלה. לא יהיה להם אפילו כסף למטרות הסתה.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
-  ההצעה השמאלנית פשוטה מאוד
  רפי לאופרט   12/04/18 12:28
לפנות את יישובי עוטף עזה ולהזיז את קו הגבול עם הגדר 5 ק"מ לאחור. זה פותר מיד את בעיית המנהרות לפחות לשנתיים. הם יצטרכו לבנות מתקנים חדשים וזה ייקח להם בתנאים של חוסר כסף והגבלה על חומרי הבניה, אולי עוד שנה. א"כ יתייצבו על קו חדש, יגייסו 250 אלף איש, הפעם עם קבלות שזה עובד, ושוב יתחילו ללכת לעבר הגדר החדשה, שהפעם כבר לא תהייה כל כך מיושבת ומסודרת. ואז....
אחרי הפעם השניה הרשפ"ת תבין את הפרינציפ, ותפעיל אותו גם בגבול המזרח.
שלוש פעימות כאלה, והשלום "יפרוץ בארץ".
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
+
על טיפשות משלמים (בדם)
  ישראל בר-ניר   18/03/18 00:24
אם היו מיישמים מהרגע הראשון אחרי תום מבצע עופרת יצוקה, את מדיניות ה"אל גישה" לגדר מהצד הערבי, לא היתה קיימת היום בעיה כל שהיא לאורך גדר המערכת. זה חייב לפתוח באש - לא כדורי גומי, ולא באוויר, אלא אש חיה על מנת להרוג, על כל אחד - איש אישה ונער ללא הבדל מין או דת, שמתקרב לגדר מהצד הערבי למרחק של פחות מ 500 מטר (אולי אפילו יותר). אבל בני ישראל "רחמנים בני רחמנים" דואגים יותר ל"מצוקת תושבי הרצועה" מאשר לחיי בני עמם והחיילים המגינים עליהם. לא פלא שאלו הן התוצאות.
כתוב תגובה ל- ישראל בר-ניר
-  צודק כתמיד
  אלברט שבות   22/03/18 14:52
כתוב תגובה ל- אלברט שבות
+
אם הרגו 2 אז למה לא יותר?
  שבץ חלובה   11/03/18 08:38
אם כבר אז כבר...הרי במחיר שיכנו אותך רוצח אפשר צריך ומומלץ להרוג יותר כי אז אפקט ההרתעה מתגבר..הערבים כך למדנו לא מתרגשים משנים שלחם הרוגים. עם פחות מ 50 הם לא ניגשים לשולחן..
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
נתניהו כבר לא יכול!
  עזרא מנצור   8/03/18 15:50
התגובות האחרונות של נתניהו בהן הוא מכפיש את משטרת ישראל - מראות שהאיש לא כשיר למנהיגות. הסוף הבלתי נמנע יהיה במעשיהו!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  יה מנצור
  אתה מטורף   30/04/18 20:05
כתוב תגובה ל- אתה מטורף
-  מנצור ההוזה חדל ברבור ברשת...
  הפנתר   19/04/18 20:47
החסרי משוגעים אנו שפעם אחר פעם אנו צריכים לקרוא או לשמוע את נפיחותיך על אפך וחמתך מוחך הרופס יצטרך לחיות עוד שנים רבות תחת שלטונו של ביבי.
כתוב תגובה ל- הפנתר
-  ד"ש מביבי&שרה מטקס ה70לעצמאות!
  ע_הראל   18/04/18 22:56
יהי נא רצון מלפני אבינו שבשמיים כי גם בטקס העצמאות ה80 למדינת יברכו שרה&רה"מ בניימין נתניהו שוב את עם ישראל בברכת חג עצמאות שמח מהנה ומשמעותי. ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  מי היצור מנצור ???
  מכסור   4/04/18 23:35
שנאתך לביבי ידועה לכול ודבריך כתמיד מזכירים נפיחת עז הרים.
כתוב תגובה ל- מכסור
-  תולעת. לא מצליח לקבוע את הזן.
  משה מיכאל   19/04/18 09:23
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
+
טרמפ אמר שירושלים שלנו אז
  שבץ חלובה   28/02/18 23:12
למה אנחנו לא בונים את בית המקדש? האם צריך לבקש רשות את האוונגליסטים באמריקה? העיר שלנו !! כבשנו אותה בדמינו ומותר לנו לשחזר את מקדש אבותינו...למה להמשיך להעמיד פנים שהר הבית שייך לערבים בשעה שכבשנו אותו ושחררנו אותו ב 1967...שלב ראשון לא צריך הרוס את מסגדי הר הבית. אבל אפשר לבנות את בית המקדש בין שני המסגדים. אני בטוח שגם האפיפיור יבין אותנו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
איתרוג ושלום
  הפוך על הפוך   28/02/18 20:20
התכנית למעלה היא משהוא שהימין לא יכול לאהוב (לפחות זו דעתי בתור ימני) מי שיכול להעביר תכנית כזו הוא ביבי שלא אוטרג על ידי השמאל אבל תמיד ייצג ימין פרגמטי - ולדעתי התכנית הזו היא על דעתו. אולי בהפוך על הפוך ההשמאל יצליח להפיל את ביבי וכך לסכל תכנית ששוב תיתן לפלסטינים בלי שום תמורה???? זה יהיה די משעשע אם התכנית הזו תיפול רק בגלל שהשמאשטרע יצליח להפיל את ביבי בדרכים לא דמוקרטיות חחחחחחחחח
כתוב תגובה ל- הפוך על הפוך
+
זהבה הפכה את מרצ למיפלגה לא
  לשעבר פעילה ברצ   22/02/18 17:21
ציונית. זהבלה התאמצה להסדר עם אחמד טיבי עם עודה המיפלגה הפלסטינית המאוחדת התומכת בחאמס. חבל שהוריה עלו לארץ.
כתוב תגובה ל- לשעבר פעילה ברצ
-  הקדוש ברוך הוא בסוף...
  עזרא.כ.   22/02/18 20:37
מאשפז את כל אויבי ישראל האבו במבה הזה שונא ישראל מכחיש שואה סדרתי משלם לרוצחים אנטישמים רק בכדי שירצחו יהודי והלוואי ושהוא ימות בייסורים ארוכים וקשים כמו שהוא מייסר משפחות שלמות בישראל וגם כל שותפיו מבית ומבחוץ יקבלו את מה שמגיע להם אלה שונאי יהודים מובהקים משפי פעולה ים הנאצים זרע עמלק ימח שמם וזכרם אמן...
כתוב תגובה ל- עזרא.כ.
+
ומה עם רצח שיירת הדסה ב 1948?
  שבץ חלובה   22/02/18 17:13
רצחו /שם בדם קר עשרות רופאים ואחיוצת ואחמד טיבי או אבא שלו לא צייצו...ועדת חקירה בן לאומית? בשיניים ניתן לכם. אתם גם רוצים ועדה על מתן הצהרת בלפור...למה שלא נקים ועדת חקירה על שתוף הפעולה בי המופתי חג אמין אל חוסייני והנאצים של היטלר? כל מדינות "הציר" שילמו עם סיום המלחמה חוץ מהפלסטינים...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
הים אותו ים- הערבים אותם ערבים
  מיצחק שמיר   13/02/18 12:16
תמיד זיכרו את הציטוט הנ"ל מפי רוה"מ שלנו יצחק שמיר.

הוא צדק.
כתוב תגובה ל- מיצחק שמיר
-  הוא לא חסר לנו
  משה מיכאל   7/03/18 09:27
יש שם עוד מלא שרצים אחרים שדומים לו שתי טיפות חרא
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
-  אבו מאזן לא חסר לנו
  משה מיכאל   19/03/18 01:18
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
+
הרשות משלמת על כל רצח.אשמה בר
  אסף 324   5/02/18 21:28
מה התובנה המיוחדת שכתב ? אבו מאזן והרשות משלמת על כל רצח ורצח .על זקן ותינוק אישה ואיש . כל המצליח לרצוח יותר הרשות משלמת לו יותר ובמליונים. זה כמו שראש מאפיה מזמין רצח ומשלם למישהו שירצח . מה לא ברור כאן?
כתוב תגובה ל- אסף 324
+
יהודונים למען זכויות אדם
  ולדמיר   4/02/18 18:54
שמה ואולי ידחפו את שאיפותיהם הפוליטיות הבאות ואומרות :"התיישבות יהודית בים התיכון בלבד" לפח הזבל וישארו שם. די נמאס לנו מהצהרותיהם הפולטיות המתפרסמות חדשות לבקרים כ"יהודים של הפריץ" ובמקום ה"פריץ". יש להסביר להם כי את רצונם ישאירו מחוץ למדינת ישראל ויעשו כן בצרפת ובמדינות אחרות כמו פולין בהן ,יש הדרת יהודים ואנטישמיות לא מוסתרת !!!
כתוב תגובה ל- ולדמיר
+
אולי יספר לנו אותו ראש כנסיה
  לוין אלכס   3/02/18 18:46
להיכן הלכו הכספים ששולמו לו עבור הקרקעות השהחכיר לגורמים השונים בירושלים. ברחביה ובכול ישראל. אולי כדאי לפתוח בחקירה פלילית לכל המעורבים בנושא. וכן בהתנהלות המבישה של קקל. דרעי ואחיו של דרעי ועוד.
כתוב תגובה ל- לוין אלכס
+
אוטופיה!
  אפ   29/12/17 02:58
עם כל הכבוד לכוונות הטובות, המאמר הוא ברובו אוטופי!
כתוב תגובה ל- אפ
+
לקבע עובדות בשטח רק לפלסטינים
  רבקה שפק ליסק   6/12/17 19:35
לפלסטינים יש "זכות" לקבוע עובדות בעלות השפעה על המו"מ. הפלסטינים העבירו באונסקו החלטות הקובעות עובדות הפוגעות במו"מ בנוגע לקבר רחל, הר הבית ואפילו הכותל המערבי. לפלסטינית, לדעתם, הכל מותר- אבל ליהודים ולישראל אסור לקבוע עובדות בשטח. אבל, אני הייתי מעדיפה שטראפ יכיר עקרונית בירושלים כבירת ישראל ויוסיף- שגבולותיה הסופיים ייקבעו במו"מ.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
-  הבעיה היא שממשלות ישראל
  חושביםשהם עדין חל   9/12/17 18:38
הבעיה היא שממשלות ישראל חושבים שהם עדין המינוי של המדת הבריטי -הערבים בכל השטח מהירדן עד הים בונים היכן שמתחשק להם כמה שהם רוצים ואיך שהם רוצים(ובנגב זה מורגש במיוחד) ואילו היהודים אינם יכולים להרחיב 10 ס"מ במרפסת ואם עושים זאת מיד יש צו להרוס את המרפסת כולה בכל מיני טענות. זאת עשתה ביוחד הפרקליטה ששון שראתה זאת כתפקיד חייה. והפרקליטות ממשיכה בזה. אנחנו עדין תחת מנדט של השמאל הישראלי !!!!!!!!
כתוב תגובה ל- חושביםשהם עדין חל
+
ידוע מה תהיה נחלטת מתנחל
  שמעון הצדיק   6/12/17 17:48
החלטה ברורה לשופט לפי מה שהבנתי מתנחל וגר על אדמות מדינה פלשתיני או אדמה כבושה, החלטה צפויה מראש
כתוב תגובה ל- שמעון הצדיק
+
מקרה שקרה
  נחור   27/11/17 12:31
טיילתי להנאתי ביפו ונקלעתיי לוויכוח בין ערבי ליהודי .הערבי חזר ואמר שיפו היא אדמה ערבית ויהודים הם על זמן שאול ..היהודי שאל את הערבי מה יהיה בסופם של היהודים ? הערבי פשוט הצביע לכיוון הים ... היהודי שתק ! התביישתי , מה הייתם עושים ?
כתוב תגובה ל- נחור
-  לא מאמין לסיפור הזה
  שבץ חלובה   28/01/18 17:29
אין ערבי שפוי שיגיד דברים כאלה ואם אמר מדוע לא רצת למשטרע להתלונן? התביישת? אני מתבייש בך על תגובתך הרפה...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  גדלתי ביפו מ 48
  יאיר4   6/12/17 22:41
רחוב יפת היה כולו יהודי עד 77 העו ביפו כ 7000 ערבים חכמולוג נדלניסט מהעיריה דאז הביא לנטישת היהודים הערבים הנוכחיים, למעלה מ 30000- אינם מקומיים
כתוב תגובה ל- יאיר4
-  קרוב לודאי
  שוחר-שלום   2/12/17 00:15
שהיהודי שבייש אותך היה איזה סוג של הירונימוס. וכי מה כבר היה יכול להשיב? הרי לא רק שהוא מזדהה עם הלאומיות הערבית המתפרצת, הוא אף סבור שנעשה כאן עוול נורא כלפי האומה הערבית, ושארצם של אלו נגזלה בידי היהודונים המגעילים והפשיסטים. המסכן נחשפה ערוותו ונבוך היה מול האמת הפשוטה שהוטחה בפניו והיא שמקומם של היהודים - בים. מהירונימוס להירונמסיס.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
+
כי אין לנו על מי להישען
  דנה 26   25/11/17 21:09
אלא על אבינו שבשמים
כתוב תגובה ל- דנה 26
-  בכל הכבוד
  במבה   5/02/18 21:50
מזה אלפיים שנה שהוא מאכזב.
כתוב תגובה ל- במבה
+
החלום הרטוב של גבאי
  מייק   18/11/17 23:38
כתוב תגובה ל- מייק
+
מכוערת כמו אביה - אכן, הבת של
  קו 300   14/11/17 00:57
פלסטין
כתוב תגובה ל- קו 300
+
אם חס וחלילה יבוא השלום
  אופיר   12/11/17 06:01
כמו שקיים חוקק השבות ליהודים בישראל יחוקקקקו הפלטינאים חוקק שבות למולמים. הם יציפו את פלטיים במליוני מולמים שישבו על הגדר. חלקם קקרו לודאי יהיו אנשי אלקקיידה. דאעש וטליבן.... תחשבו מה יקרה.....
כתוב תגובה ל- אופיר
+
השמאל והימין והדתיים בפרדוכס
  ראובן גרפיט   3/11/17 17:20
אנו חיים בעולמה של עליזה מארץ המראות ההפוכות בפרדוכס מתמשך: 1.מ1949-1967 שאז התגייסתי לסיירת גולני הגדה (מערבית קרי ירדן הינה המזרחית) תחת שלטון ירדני והפלסטינים ביו"ש היו תחת משטר שלא אפשר להם השכלה, עבודה מתקדמת והמקומות הקדושים לאיסלם בירושלים ובשאר הגדה המערבית לירדן היו בשליטה מלאה של המלך הירדני. בעזה המצב היה גרוע פי כמה וכמה ותחת שלטון מצרי קשוח. אף מדינה בעולם לא דרשה מירדן או מצרים להקים מדינה פלסטינית מדוע?. 2. יתר על כן - אף מדינה בעולם לא הכירה בישראל בגבולות 1967 ולא בירושלים המערבית כבירתה והנה כיום כל ארצות העולם מוכן להכיר במה שסרב עד 1967. 3.תחת שלטון ירדן ומצרים הפלסטינים בקושי התרבו. בירושלים של עד 1967 בחלק הירדני בקושי כ20000 איש ואישה והנה כיום בירושלים רבתי 250000-300000 , מספר / כמות בעל מסה קריטית . תחת השלטון הכיבוש הישראלי הוקמו מוסדות השכלה, מקומות עבודה, ביטוח לאומי, שירותי רפואה, צבא- משטרה פלסטינית ,דגל, פרלמנט,...ועשרות אלפים עברו להתגורר בתוך הקו הירוק: ברמלה, לוד, נצרת, ירושלים, חיפה, יפו, עכו, בנגב . 4. בגלל מגוון סיבות כל ארצות העולם כולל ארצות הברית וישראל מכירים בישות הפלסטינית כלאום עצמאי . 5. הסיבה היחידה הרשמית לאנטי ישראל לאנטישמיות הינה חוסר הרצון/ היכולת/ התעוזה שלנו להגיע לפתרון. 6.הפרדוכס הינו מדינה פלסטינית הינה אינטרס ציוני לאומי מכמה סיבות : 6.1 כל ארצות העולם והמוסלמיות ביניהן יחדלו (פורמלית) להילחם ולהתנגד לנו כולל אירן ונסראללה (עד שימצאו סיבה אחרת אבל לא תהא להם התמיכה העולמית הנוצרית) 6.2.מדינה זו לא תתקיים לאורך זמן כי אינה ברת קיום: אין לה כסף, מים, אויר, אדמה, מסוכסכת בין הפלגים והחמולות. הפוך על הפוך- ולכן אינטרס ישראלי שתקום זמנית ושכספים ,בעיקר מהעולם הנוצרי האנטישמי התומך בה , יזרמו אליה. כספים אלה ברובם מגיעים לשוק הישראלי. וברגע שהזרימה תיפסק המדינה/ הישות הפלסטינית תתפוצץ/תתפוגג עם התמיכה העולמית שימאס לה מהם. ואנו אז, באם לא נחזור על שגיאות 1967 נהיה מוכנים. חיכינו מעל 1800 שנים אפשר לחכות עוד כמה עשרות.
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
-  תשובה
  אבנר בן נא   1/01/18 10:37
הטעות שלך שהנך חושב שמדובר רק בפלסטינים , מדובר בכל האומה הערבית . אדמת פלסטין היא אדמה ערבית כבושה בידי היהודים !
כתוב תגובה ל- אבנר בן נא
-  מדינה פלסטינית באיחוד האירופאי
  שכולו אנטישמי   21/12/17 07:47
הסיבה לרביה הערבית באיו"ש היא מימון אירופאי, שכולו נועד להשמיד את היהדות והנצרות מהעולם כולו, לפי חזונו של היטלר מלקק המוסלמים. לכן הפתרון הוא מתן עדיפות מוחלטת לערביי איו"ש בקליטה בגרמניה.
כתוב תגובה ל- שכולו אנטישמי
-  אתה תמים
  שלמה חיפה   11/12/17 12:54
אם אתה באמת מאמין בפתרון שהצעת ובתרחיש שיקרה.
כתוב תגובה ל- שלמה חיפה
-  לא היה ולא יהיה כי אין דבר...
  עזרא כ.   26/11/17 02:57
כזה שנקרא ״פלאס טיז״ שקר מומצא הרי ידוע שהם פליטים של ירדן ושל מצריים אז לבוא ולצבוע את הרעיונות האלה בורוד כאילו שבאמת יש לנו אינטרס...הם מאוד קרובים לאכול אחד את השני יותר מבעבר... רק תחשבו מה יקרה ביום שאחרי הדפוק האנטישמי אבו עאבאס ימות מרחץ דמים שמחכה ליפרוץ כל רגע אז עם כל ההיסטוריה ״המהוללת״ של הערבים בעזה ובראמאלללה לללה רק לחשוב איזה פסיכים ומושפלים נצא עם תקום מדינת זבל שתקרא באלאסטיז רק לחשוב על זה בא לי להקיא
כתוב תגובה ל- עזרא כ.
-  תשובה לראובן גרפיט
  שלמה, תל אביב   14/11/17 14:38
תגובה לראובן גרפיט: מתחילת תגובתך הסכמתי אתך, עד שטענת טענה זהה לוענת המדען שקבע שצרצר שנתלשו רגליו אינו קופץ,כי אינו שומע. .. תגיד,חסר מדינות ערביות נחשלות שצריך להקים פה עוד אחת?הלא יום אחרי הכרזת המדינה ה״פלשתינית״ (מה שלעולם לא יקרה!) היא תוצף פליטים ו״פליטים״. חמאס ודומיו ישלטו בתוך שבוע בכל השטח,לפליטים לא תהיה עבודה והם ייסתננו לישראל, יתחילו רציחות של ישראלים ,צהל יגיב,טילים יעופו ,החיים בישראל יהפכו לבלתי אפשריים...לזה אתה מייחל???
כתוב תגובה ל- שלמה, תל אביב
-  לא למדינה פלשתינית
  ירון, מתנחל מר"ג   4/11/17 00:45
יצחק רבין: "מדינה פלשתינית בין ישראל לירדן תהיה סרטן בלב המזרח התיכון"; "מדינה פלשתינית בגדה תהיה תחילת הסוף של ישראל". אני לא נמנה על תומכי רבין, אבל בזה הוא צדק. קשה להאמין שאתה עצמך מאמין לטיעוניך: 6.1 מדינות האיסלם ואירופה המתנגדות לציונות לא יחדלו לפתע להילחם בישראל ולגנות אותה. מייד יצוצו התלונות המוכרות שישראל כובשת בגולן בגליל ובנגב, בחיפה וביפו, ברמלה בעכו ובבאר שבע.. הרי ארץ ישראל כולה היא אדמת וואקף.. "דאר אל-איסלם".. והערבים הם לכאורה אזרחים סוג ב'.. גזענות, אפרטהייד ורצח עם שיטתי הן הרי הטענות השכיחות בפי כל מנהיג פלשתיני ותועמלן מוסלמי. אז מדינה פלשתינית תחליש את הטענות הללו או תהדהד אותן? 6.2.מדינה פלשתינית לא תתקיים לאורך זמן? ובכן העולם ימשיך לסייע לפלשתינים גם לאחר שתהיה להם מדינת טרור נוספת מאותה הסיבה שהוא מעניק להם יחס מיוחד ומזרים להם כספים גם היום, ומתעלם למשל מהשאיפות הלאומיות של הכורדים או של הטיבטים. 6.3 רוב אזרחי ירדן הם פלשתינים. נכון שפורמלית היא אינה מוגדרת כמדינה פלשתינית, אבל בפועל זהו המצב ובמוקדם או במאוחר כסאו של המלך יתנדנד ויפול, ואז כדרך הטבע יקום שלטון פלשתיני - ונסתם הגולל על פלשתין. 6.4 בין אם אתה תומך בעידוד הגירה מרצון או בטרנספר בכוח אין שום צורך בהקמת מדינה פלשתינית למימושם. 6.5 מדינה פלשתינית בתחומי ארץ ישראל משמעותה גם צבא מודרני עוין מטר מירושלים, מודיעין, כפר סבא ונתב"ג. חיל אויר, שריון, ארטילריה.. לא סתם אינתיפאדה אלא מלחמה תמידית.. הצפת מיליוני צאצאי "פליטים" פלשתינים ו"פליטים" מזויפים מרחבי העולם האיסלאמי שיבואו לקיים את מצוות הג'יהאד כמו בסוריה.. הכלכלה הישראלית תתרסק והחיים בארץ יהפכו לבלתי נסבלים. זה החזון שלך?
כתוב תגובה ל- ירון, מתנחל מר"ג
-  דברי ירון
  ולדמיר   15/01/18 15:16
אבן צודק
כתוב תגובה ל- ולדמיר
+
היהודים הם האינדיאנים
  אמת   24/10/17 16:26
חייבים לומר פשוט את האמת איך שהיא,ולא לפחד.
אנחנו גם האינדיאנים וגם המדינה.
כתוב תגובה ל- אמת
+
זה הפיוס שהשמאל תומך בו...!
  אביקול   21/10/17 00:29
רק לפני יומיים הצהירה משלחת של הרשות הפלסטינית בקולומביה "שמטרתנו חיסול מדינת ישראל" הפיוס שכולם מחקים לו...השמאל הקיצוני...חמאס...איראן...ארגוני הטרור הפלסטיני והרשות הפלסטינית בראשותו של אבו מאזן - וזאת בכדי לקיית את שבועתו של עארפת מאז אוסלו ולפני כן - למחוק את ישראל ולהקים את מדינת פלסטין מהים עד הירדן ואחר כך למחוק את ממלכת ירדן ואז תקום מדינת פלסטין הגדולה...זה חלומם של כל הפלסטינים כולל ערבי מדינת ישראל שגם הם מרגישים עצמם תחת כיבוש מאז 1948...! ומפלגת מר"ץ והשמאל היהודי הקיצוני סותם את עיניו וממשיך לחלום על "שלום" - לא יהיה שלום...תתעוררו אחרת יהיה מאוחר!
כתוב תגובה ל- אביקול
+
אם הימין צודק, אז צריך להתגרש
  אריה גל   6/07/16 21:44
אתם לא מפסיקים לספר לי כמה הערבים נוראים ואתם צודקים! בדיוק בגלל זה אני רוצה להתגרש מהם! כשאתה גר עם מישהו שהוא נורא, לא הכי חכם זה להתגרש? ▪ ▪ ▪ אתם מנפחים לי את השכל בסיפורים על כמה שהם לא ראויים! כמה הם רצחנים. כמה הם חארות. כמה הם רוצים לא רק את שכם וחברון אלא גם את יפו ועכו וחיפה. כמה אי-אפשר לסמוך עליהם. אפילו להתרחץ הם לא ממש אוהבים. תגידו, אתם חולים בראש? נדמה לכם שאני רוצה להתחתן איתם ולהקים משפחה שאתם ככה מנסים לשכנע אותי שלא כדאי ? הלו?! יש מישהו בבית? לא להתחתן איתם אני רוצה אלא להתגרש מהם! ל-ה-ת-ג-ר-ש. להתגרש מהם.
כתוב תגובה ל- אריה גל
-  אם אתה רוצה להתגרש מהם
  אברהם 101010   30/10/17 14:13
אז מדוע כל התכניות שלך הן אובדניות? התגרש ממנו, ושלח אותו לגור לאחת מ-22 הדירות האחרות שיש לו. לך יש רק דירה אחת.
כתוב תגובה ל- אברהם 101010
-  שלום לשיטתם.
  yuda   29/10/17 12:52
מפתיע ועצוב לקרוא את אריה גל. המצב הנוכחי משול בעינך לחתונה? מה עובר עליך!להתגרש?...מי מקבל את "הבית",הם רוצים את כולו וגם לא לחתום על תום הסיכסוך. בתנאים כאלה "גירושים" אינו הפתרון,אלה החמרת הבעיה.מר גל טול קורה.
כתוב תגובה ל- yuda
-  כאשר מתגרשים אחד מהשנים צריך
  לעזוב את הבית ולא   29/10/17 10:03
כאשר מתגרשים אחד מהשנים צריך לעזוב את הבית ולא יכולים שניהם להשאר ומי שהיה הבית שלו נשאר והשני עוזב השטח.הבית הינו מהים ועד הירדן שהוא הגבול הטבעי והיה של היהודים ואף פעם לא היתה מדינה מוסלמית בשטח הזה(לגבי המוסלמים שכבשו את הארץ היא סופחה למדינת סוריה וקראו לה סוריה הדרומי)ולא היה מושג עם בשם פלסטינים.זו המצאה של שנות השלושים-ארבעים במאה שעברה של הערבים.
כתוב תגובה ל- לעזוב את הבית ולא
-  גם אם רוצים להתגרש
  זה אותו בית   12/10/17 16:22
אתה לא יכול להתגרש ולמשיך לגור באותו הבית. לכן אם רוצים להתגרש מישהו צריך לעזוב את הבית וזאת בעצם ההצעה שמנסה לקדם חבר הכנסת סמוטריץ - דהיינו לעודד כספית הגירה של ערבים מארץ ישראל . כמו סל קליטה לעולים סל קליטה לערבים בחו"ל כולל סיוע במציאת עבודה וכו' בחו"ל.
כתוב תגובה ל- זה אותו בית
-  להתגרש שמעו להפרד אבל
  לא בכאילו משמע   6/09/17 08:34
שמישהו צריך לעזוב את הבית ולא רק לעבור לחדר אחר בבית ןהבית הינו ארץ-ישראל. בנושא הזה דוקה הגישה הערבית מתאימה למשמעות להתגרש אבל הם רוצים שהיהודים יעזבו את הבית ו"הדמוקרטים" מקרבנו מבקשים רק לעבור לחדר אחר . זה לא יעזור הריבים יתחדשו תוך זמן קצר .לכן הערבים צריכים לעזוב את הבית כי יש להם בית אחר(ירדן)שבו רוב המשפחה שלהם נמצאת שם.
כתוב תגובה ל- לא בכאילו משמע
-  להתגרש-כפי שמציע העיתונאי
  alice   30/08/17 15:25
ז"א - לא לוותר על מדינתנו, אלא להתיר למי שיחפוץ, להתאחד עם אחיו ה"פלסטינים" בירדן, או להישאר בארץ זבת חלב ודבש עם אזרחות ירדנית. אין ברירה אחרת, ולא תהיה.ומי שמשלה את עצמו שהערבים יתנו לנו להתקיים בשטח קטנטנן ומצומצם לאחר שנפקיר לידיהם את שטחי המולדת - חי באשליות. וורודות ומתוקות - אך אשליות שווא. ומוטב שיתעורר ויקיץ מהחלום.
כתוב תגובה ל- alice
-  גירושים - ממשיכים לגור בחדרים
  אתה מוליך שולל   22/08/17 23:35
אתה רוצה להתגרש ולהמשיך לגור באותו בית רק בחדרים נפרדים. בהצלחה לך!
הפרדת קיר עם מטבח (כלכלה) משותף אינו מירשם לגירושים מוצלחים!
כתוב תגובה ל- אתה מוליך שולל
-  שיש בעיה פותרים ולא בורחים
  חן 1   21/08/17 23:56
ימי הגלות תמו כאשר נתקלים בבעיה פותרים אותה ולא מתקפלים בריחה מיהודה ושומרון היא בריחה וטמינת הראש בחול ניתן לספח את שיטחי C המהווים את מרבית יהודה ושומרון ומיושבים בכ 75 אלף ערבים (חצי ממה שהכנסו ארצה בהסכמי אוסלו ! ולגבי השאר ניתן לחזור ךפתרון המוסכם ע"י ישראל ארה"ב ומצריים הלא היא אופציית האוטונומיה
כתוב תגובה ל- חן 1
-  אם כבר אמרת להתגרש אז אחד צריך
  לעזוב לבית הוריו   13/08/17 23:12
בית הורי היהודים הינו ארץ ישראל ואילו בית הורי הערבים-לפי הודאתם הינו מצרים עירק סוריה ועוד (לפי שמות משפחתם למשל אל-מצרי=מצרים חורני=סוריה וכו)
כתוב תגובה ל- לעזוב לבית הוריו
-  להתגרש גם מערבים -מחבלים-"ישרא
  שלמה ענבר   25/07/17 12:21
אין כל הבדל בין ראאד צלאח לבין הרוצח מחלמיש. האחד - מסית. השני - מבצע. אין בישראל מקום לזועבי- זחלקה -גאטס ושאר הבלדיסטים. הם הקטליזטור למלחמת אזרחים שתבוא ,ח"ו , אם אלה לא יוצאו מהמשחק. אז אם להתגרש - נתגרש מכל אלה שקיומנו מהווה בעייה עבורם. ( ישנם ביניהם גם כמה "רדיקלים חופשיים" יהודים טהרנים וצדקנים בעיני עצמם....)
כתוב תגובה ל- שלמה ענבר
-  מי מפריע לך להתגרש?
  אה, ולמי הבית?   23/07/17 15:17
כתוב תגובה ל- אה, ולמי הבית?
-  לא להתגרש, לגרש!!!!
  אטילה ההוני   17/07/17 14:44
לגרש מהמדינה את כול הערבים ואת השמאלנים, אין הבדל בין ערבים לשמאלנים, תשאל את זוועה גלון על גוש חוסם עם הערבים.
כתוב תגובה ל- אטילה ההוני
-  נכון,צריך לגרש את המכה מהבית.
  צפצפ   20/06/17 09:43
גירוש המחבלים לירדן.
כתוב תגובה ל- צפצפ
-  לא צריך לגרש. יש רעיון פנטסטי
  שאול אבידור   15/06/17 15:17
כבר כ 70 שנה אנו מוציאים טריליונים על גבי טריליונים של דולרים על ביטחון, ואין-ביטחון. מקריבים את חיילינו היקרים ואזרחינו על מזבח האי-הביטחון. אנו שוקעים יותר ויותר בהשקעות ענק בביטחון ואין פתרון. האם זה נורמאלי ? למה לא נחשוב פעם אחת מחוץ לקופסה ! מעתה ובמשך 30 שנה או 80 שנה או 150 שנה או אפילו יותר, נשתמש בהדרגה בכספים לביטחון על מנת לרכוש בתים ואדמות של ערבים. נשלם לכל משפחה ערבית עשרה מיליון דולר או עשרים או אפילו יותר עבור רכישת אדמתה או ביתה. משפחה כזו תחתום על עזיבת ארץ ישראל לצמיתות מבלי לחזור אפילו לביקור. כל משפחה כזו שעוזבת תורמת לביטחון ממשי עבורנו. נכון שבהתחלה הערבים יהססו ויפחדו אבל מי יכול לעמוד בפיתוי של סכומי עתק ? מדינות בכל רחבי העולם יקבלו אותם בידיים פתוחות בגלל כספם. כך הערבים יהיו מרוצים ואנחנו נקבל ביטחון אמיתי וממשי ואז נשקיע בארצנו היקרה ונהפוך אותה לסופר גן עדן עלי אדמות.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
-  להתגרש לגבולות אושוויץ 67 תחיל
  קורןנאוה טבריה   4/06/17 10:29
תחילה - זה החלום הרטוב של האיסלאם הפלשתינאצי.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  מענה לאריה גל
  ולדמיר   28/05/17 00:42
אריה ,נחמדים הם דבריך ואולם בא ונפשט את העובדות .א.קיימת בארצנו שתי מדינות קטנות הנשלטות ע"י ערבים ובאין מפריע. הם מכירים במדינת ישראל כשצריך ביטוח לאומי ובתי חולים מבלי לשלם . ב. הרצון שלך להתגרש אומר בא ונעזוב אדמות יו"ש ואתמול ונחזור לקווי 47'. ג. האומנם חושב אתה כי עירך כפר סבא תישאר בריבונות יהודית ?האומנם חושב אתה כי באם תסכים לחזור ל"קווי ההשמדה העצמית "כפי שאתה וחבריך דורשים יום יום ,כי אז תמשיך ותוכל לחיות כאן באיזורנו ללא כל הגנה חיצונית של מדינה חיצונית שתערוב לקיומך ,מדינה שלטובת הנושא לתקופה קצרה אכן תקיים הבטחותיה ואולם,מהר מאוד תדרוש ממך להתחסל מחמת אי רצונהלהקריב מחיילךיה כן ועכשיו! ד. באם דברים אלו ,אכן יתקיימו להיכן תוכלו אתה וחבריך לברוח? לאירופה ששם האיסלאם כבר עתה הוא הריבון ? עד היכן אתה וחבריך השקועים בתוך הסממנים הקליניים היהודים של הרצון להשמדה עצמית שקועים ?ועד להיכן העמדת הפנים תחזיק מעמד?
כתוב תגובה ל- ולדמיר
-  תגובה
  Meir.a   27/05/17 12:20
כן להתגרש...אבל מי נשאר עם הבית?
כתוב תגובה ל- Meir.a
-  דעתי זהה לדעתך- ל ה ת ג ר ש
  לאריה גל   19/05/17 09:02
כתוב תגובה ל- לאריה גל
-  כדורים נגד הזיות
  צורי   4/05/17 09:03
אינם משפיעים כבר?
כתוב תגובה ל- צורי
-  בחורצ׳יק....אהה התגרשנו כבר מז
  עזרא.כ   3/05/17 19:05
מזמן אולי לא שמת לב מכיוון שאתה עסוק עם עצמך בלתת רעיונות טיפשיים ולייחל ליום הזה שאולי תתחתן עם ערבייה ותעבור לגור בכפר שלה ואז תקום בבוקר לכל של ציפורים שורקות ואשתך הערבייה תגיש לך קפה על הבוקר עם שקשוקה ומאפה ואחרי זה תיסעו בשבת לבקר את הוריך בתל אביב שם עם ההורים הערבים שלה ותחייכו אחד לשני בחיוך של הנה אפשר שתי עמים ״כן יכולים״ ליחיות ״ביחד״....אבל אז תקום מהחלום המתוק הזה לקול של איזה אירוע חבלני ואז תבין שאתה הזוי כי זה בחינם.. אנחנו לא מצפים מאנשים כמוך להבין כי פשוט ויתרנו עליכם מזמן אז....פשוט תמשיך לחלום בהצלחה
כתוב תגובה ל- עזרא.כ
-  אריה גל ודבריו
  ולדמיר   27/04/17 03:57
וואו אריה גל כל הכבוד .הצלחת לקבל ולצרף למחנה שלך ה"פוסט ציוני " את האדם הציני והאופרטיוניסט מר גדעון סער.אדם שמאבקו לתפיסת השלטון בליכוד לאחר לכתו של מר נ' ,מוליך אותו לא היום לנסות ולשנות את תמהיל הליכוד.מטרתו העברת כמה שיותר אנשים ממחנה השמאל להיכנס לליכוד ובאמצעותם לרכוש כמה שיותר אלקטורים . באם הליכוד אינו חוסם אדם נקלה זה מדוע בחוקתו טרח לדרוס את אותו יהודי מדהים מאלפי מנשה שחטאו היחיד היה שרצה את טובת העם והמדינה ולא את טובת חבריו . האומנם עינכם טחו מראות ? חבריו של אריה גל איש ה"פוסט ציונות " מקבלים לגיטימציה בתוך הליכוד !!!
כתוב תגובה ל- ולדמיר
-  התגרשנו כבר ברצועת עזה, ומה
  דוד ש   12/04/17 05:30
התגרשנו כבר ברצועת עזה, ומה קרה ? הגירושין לא החזיקו מעמד! חתמנו על הסכמי אוסלו ומה קיבלנו? כמובן תמיד חסידי ההסכם יאמרו כי היינו צריכים לתת עוד. ברצועת עזה חזרנו לגבולות 1967 והוצאנו כל יהודי, ומה קיבלנו? מה דעתך, האם לשכפל את "הצלחת" ההתנתקות בעזה, גם בגדה המערבית ??? >>> הגיע הזמן להאזין לפלסטינים כשמדברים בערבית: אין להם שום אינטרס להקים מדינה. בכסף שקיבלו יכלו להקים 20 מדינות במקום לגנוב אותו ולחלק למקורבים, ולעומת זאת את התושבים האומללים שלהם להמשיך להחזיק בזבל ואז להסית אותם להתפוצץ אצלנו .... הרי אם "חלילה" (מבחינת המנהיגות הפלסטינית) לאנשים תהיה פרנסה, מזון, חינוך ראוי ושרותי בריאות לילדיהם - כיצד יוכלו להסית אותם ? איך אומר תמיד נחמיה שטרסלר? "ושלא יעבדו עליכם" @@@ האסטרטגיה של הפלסטינים ברורה: לא לקדם הסכם שלום, להסית במערכת החינוך, לירות עלינו ירי תלול מסלול ואם אפשר לרצוח בכל דרך אפשרית, להשתמש בתושבים כמגן אנושי ואז לבכות בדמעות תנין בתקשורת. זה משרת אותם טוב מאד כי אז ארגוני "זכויות אדם" ועוד צדיקים כמו BDS פועלים נגד ישראל בכל במה אפשרית, הסתה מאורגנת באוניברסיטאות בעולם ועוד... מה היה קורה לו חיינו בשלום? נשק ההסתה היה נעלם והעולם לא היה עוסק יותר בסכסוך זה. עלינו להבין כי האסטרטגיה של הפלסטינים היא לשמר את הסכסוך, "לנופף במפתח הבית".
כתוב תגובה ל- דוד ש
-  אריה התבלבלת. א"א לכפות גט
  הם לא מסכימים לגט   26/03/17 21:21
את תוצאות הלענה/המרורים של הגט החד צדדי שנתנו בגוש קטיף -- אנו אוכלים עד היום, מידי החמאס. ראה איך הם נלחמים זה בזה על פני רוב הדורות! נסיגה והיפרדות חד צדדית שלנו תביא לכניסת חמאס את דאעש לשטח ולחיסול מדינתנו. אנו חייבים שליטה המאפשרת מודיעין יעיל.
כתוב תגובה ל- הם לא מסכימים לגט
-  לא להתגרש - לגרש
  בתיה אבן   25/03/17 08:12
אכן אין לנו סיכוי לדו קיום בשלום עם הערבים המוסלמיים. זה לא מצליח בשום מקום בעולם, גם לא באותו כפר ערבי בין חמולות שונות או בין שבטים בדואים. רעיון "דו הקיום" זר להם ונוגד את תפיסת עולמם הרצחנית. ואכן המסקנה היא להיפרד מהם, בהחלט נכון להתגרש מהם כפי שכותב זה שלפני. אך אין זה נכון לתת להם את הבית שלנו. את הארץ שלנו. אם חפצי חיים אנו עלינו להעניש את הצד הרצחני ולא לתת לו פרסים ומתנות. אם חלילה הערבים יבינו שהם אינם צפויים להפסד משמעותי טרטוריאלי בעקבות התקפה עלינו, הם ייחדשו ויגבירו את התתקפות. הדרך היחידה להביא לשלווה יחסית מול אויב רצחני מחייבת אותנו להפעיל מערכת ענישה נגד התוקפנות. והשתלטות על שטחים והגברת ההתיישבות היהודית בארץ ישראל היא בהחלט ענישה עבורם.
כתוב תגובה ל- בתיה אבן
-  כבר התגרשנו מהם בהסכם אוסלו
  שמואל פישר   23/03/17 05:15
רכבר התגרשנו מהפלשתינים בהסכם אוסלו. אין זה נכון כי תושבי שכם, ג'נין, חברון, רמאללה וטול-כרם הם תושבי ישראל, ואין זה נכון כי הם מאיימים על הרוב היהודי. הפלסטינים ביהודה ובשומרון נמצאים מזה שנים רבות תחת שלטונה של הרשות הפלשתינית, שהיא ישות מדינית נפרדת, ומצביעים לרשות זו שיש לה פרלמנט וממשלה. הם משלמים מיסים לממשלה הפלשתינית שיש לה משרדי אוצר, משפטים, תחבורה, חינוך, בטחון, חוץ, ראש ממשלה ונציג באו"ם. בהתאם לכך - אין כל בעיה דמוגרפית בקשר לערביי יהודה ושומרון ואין כל בסיס לאמירה כי תיווצר כאן מדינה דו-לאומית !
כתוב תגובה ל- שמואל פישר
-  מסכים עם כל מלה
  Bob   5/02/17 07:19
אין שאלה מישהו צריך לעזוב ולמצוא לעצמו מקום אחר לגור.
כתוב תגובה ל- Bob
-  גירושין וגרושים
  J2F   28/01/17 10:14
אף שאינני מסכים עימך שמדובר במקרה פשוט של גרושים, ואף זאת מוציא לי שאענה לך לשיטתך: אכן רוצים להתגרש ולפיכך לא ניתן לגור באותו הבית. היתה דירה גדולה בעלת 4 חדרים מרווחים והיא חולקה לה. קיבלנו את הדירה הקטנה בעלת חדר אחד מטבח קטן ואמבטיה גדולה ולא ניתן לחלק עוד. לפיכך, על מנת לממש את הגירושין יש לגרש את הפולשים לדירתינו הקטנה.
כתוב תגובה ל- J2F
-  לברוח מהמציאות
  סמי חבר של סוסו   2/01/17 10:24
לאדון שמאד רוצה להתגרש , מה תעשה למשל אם גרושתך תתחיל להשתרלל ולחתום על חוזה הגנה עם מאהב חדש ששמו אירן ? ? ? לאיזה שופט תרוץ כדי לבקש גירושין אחרי שכבר נקבעו עובדות ? ? ? . מה בדיוק אם במדינתם יחליטו להעמיק את בארות המים ולשאוב עמוק יותר מגבול ה -60 מטר . תוך זמן קצר ימליחו את כל בארות מישור החוף .
מציע לרוץ מהר לרופא שיחליף לך את הכדורים למוצר חדש שפותח במיוחד עבור הסמול . הוא נקרא ״ היגיון ״ אפשר לרכוש לידו גא חומר ישן שנקרא ״שכל״ .
כך ניראים מצביעי שמאל -רחמנות .
אגב , האם הצעתכם לוותר על רמת הגולן בשביל לאכול חומוס בדמשק , עדיין תקפה ? ? ?
כתוב תגובה ל- סמי חבר של סוסו
-  תגובה
  ח   27/07/17 21:31
כל מילה בסלע! אין יותר אמיתי מזה!
כתוב תגובה ל- ח
-  האם אתה רוצה שנתגרש נוסח
  הגשש החיור?   1/01/17 08:34
כפי שהם דורשים- שהם יקבלו הכל כולל החוט המאריך
כתוב תגובה ל- הגשש החיור?
-  "הגשש החיוור"
  מחמוד   6/05/17 20:05
אכן כן.מבחינת קלינסקי זה מכבר חלפה לה ,פסה לה מין העולם זכותה של מדינת היהודים להתקיים .זכותה של מדינה זו (לשיטתו) תחת שלטון מנדט חיצוני שינהל ויקבע מדיניות ספר לבן חדש כנגד יהודים .שיגרש מכאן כל מי שאינו מסכים עם דעותיו הפוליטיות בדבר חיסולה הממשי של היישות הציונית ואתמול !
כתוב תגובה ל- מחמוד
-  אתה שמאלן צבוע ונכלולי
  מקס פאואר   31/12/16 12:20
אתה מסכים לגרש את הערבים שהתנחלו בתוך מדינת ישראל, אני בטוח שלא, זה מראה כמה השמאלנים צבועים, רמאים ונוכלים.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
-  אריה גל
  גמאל   24/12/16 15:56
אכן המילה גירושין היא טובה אבל, למה כיוונת דבריך? גירושין תוך ויתור על הכלמכל ,חזרה לקווי 47' ולאחריה לים ?או שמה יש להכין גבולות ברי הגנה על נתב"ג ,על מדינת תל אביב ועוד ? או שמה נסכים צרצון ליהיות בקווינ אושוויץ נסחטים ונשחטים מדי יום ביומו ללא כל זכות הגנה עצמית (כפי שהמערב מצדד וכנ"ל השטן האמריקאי והממשל היוצא?)? הלכך כוינתך?
כתוב תגובה ל- גמאל
-  מענה למגיב לאריה גל
  מחמוד   5/04/17 01:51
אכן אתה צודק.אריה גל וחבריו זה מכבר חזרו בעיני רוחם לקווי 47.זה המתווה הרצוי והראוי בעיניהם .לכן,כל מילה נוספת לא תשנה דבר בתפיסתו\תפיסתם.לגביהם כל מי שאינו עימם באותה הדעה נגדם ולכן,יצאו נגדו בכל פורום. אז ,איחן מה להתרגש מאנשים אלו ויש להתעלם מקיומם ומדבריהם.
כתוב תגובה ל- מחמוד
-  אתה פשטני וגלותי
  שוחר-שלום   10/12/16 20:14
תתגרש מהם והם ימצצו לך את הדם. ככל שתוותר הם ידרכו לך על הראש וילחצו. לא כדי שיכאב, כדי שתמות. ככל שתחזק הם ירכינו ראש ויסתופפו בפינה. להתגרש מהם לא תוכל לעולם. הם פה כדי להישאר. תשלוט בהם ללא מייצרים ואז הם יירגעו. תרפה ויתקוממו.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  חוזר על אותו טיעון
  שלמה חיפה   28/11/16 13:08
אתה מעתיק את התגובה שלך .כדאי קצת לגוון..
לעצם העניין- נייר הלקמוס מולך הוא: האם אתה מתכוון גם לערבים בתוך הקו הירוק ? אם כן- אזי אתה דובר אמת, ואם לא- ההפך.
כתוב תגובה ל- שלמה חיפה
-  גל נדמה כי אתה שואף להתגרש
  צורי   25/10/16 09:11
מעמך נשמח ונוותר על דמי המזונות. עוד הוזה שלום בלתי מקצועי.
כתוב תגובה ל- צורי
-  השקר של השמאל
  משה מיכאל   28/11/16 08:02
כאילו שאם נוותר על שטחי יהודה ושומרון, תשאר לנו כאן מדינה חד לאומית. שקרנים.
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
-  הערבים אינם בעיה
  אליעזר מנדה   23/10/16 21:27
הבעיה היא ארץ ישראל. מה עושים הערבים, לאן יילכו ואם הם מתרחצים או לא, לא הבעיה של הימין.
כתוב תגובה ל- אליעזר מנדה
-  כל מילה אמת
  Mt   23/10/16 16:10
נתניהו פוחד על הכסא שלו ולכן לא מזיז כלום. כי כל תנודה עלולה להחליש אותו.
כתוב תגובה ל- Mt
-  תשובה
  שק   30/12/16 17:35
וממה פחדו רבין? פרס? אולמרט? שרון? מה עניין ביבי לכאן?
כתוב תגובה ל- שק
-  הצד השני רוצה את כל הדירה
  רבקה שפק ליסק   23/10/16 15:44
אני מסכימה בהחלט שצריך להתגרש. אבל, הבעיה איננה רק שהימין אינו רוצה להתגרש. הבעיה היא שהפלסטינים רוצים את כל הדירה וחולמים על זריקת בן הזוג מהדירה או אפילו רצח בן הזוג ולא על גירושין.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
-  יפה,רבקה.כמובן,שאין עם פלשטיני
  זו גם הונאה.   15/01/17 18:43
כתוב תגובה ל- זו גם הונאה.
-  זכות הגדרה עצמית
  רבקה שפק ליסק   23/03/17 19:31

הקומוניזם טען עשרות בשנים שאין עם יהודי.
הערבים טוענים עשרות בשנים שאין עם יהודי.

האם זה חיסל את קיומו של העם היהודי?

כך עם הפלסטינים.

זכותו של כל קיבוץ אנושי להחליט שהוא עם ולהתחיל ללכת.

הבעיה של הפלסטינים היא שהם מצפים ובמידה לא מעטה מצליחים, לשלול מהיהודים את זכות ההגדרה העצמית "על הניר" באמצעות תעמולה והסתה שקרית.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
-  רבקה שפאק משקרת
  רבקה שפאק משקרת   5/05/17 13:18
רבקה שפאק משקרת. כי היא מודעת למסמך , בו כל מדינות ערב מוכנות לחתום על הסכם עם מדינת ישראל בגבולות 1967 , בשביל רבקה שפאק שמאלנית שמלקקת לימין זה לא מספיק , היא כמו בנט שמכיר בטאבו המקראי כל ארץ כנען ואחריו נגררת ממשלת ישראל והשמאל שרוצה להראות כפטריוט.
כתוב תגובה ל- רבקה שפאק משקרת
-  הקרן החדשה מממנת תגובה רק עם
  הכפשת הצד השני   8/07/17 18:40
כתוב תגובה ל- הכפשת הצד השני
-  אני שקרנית כי דעתי שונה משלך?.
  רבקה שפק ליסק   7/05/17 08:49
חוצפה. את גס רוח וחסר חינוך.אני שייכת למרכז ולכן מותקפת מימין ומשמאל. איני מתחנפת לאיש. אתה אידיוט חסר חינוך .אני איני חושבת כמוך. מדוע אני חייבת לחשוב כמוך או אני שקרנית אתה חי בעולם וירטואלי. א. למסמך שמעולם לא התייחסתי אליו כאן יש מספר סעיפים ב. קראת את הצ'רטר של הפתח שלא שונה ובו סעיף: חיסול מדינת ישראל. ג. יש הבדל בין מה שהם אומרים באנגלית ובערבית ד. שמעת על זכות השיבה שהיא סוס טרויאני להפיכת היהודים למיעוט בישראל והפיכתה לפלסטין.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
-  מנין החוצפה שאני יודעת מה?
  רבקה שפק ליסק   6/05/17 17:49
מה החוצפה הזאת להגיד שאני משקרת על מסמך שכלל לא כתבתי עליו מילה.

אתה מחליט בשבילי מבלי שאתה בכלל שואל לדעתי?

חוצפה
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
-  נא לא לערבני בויכוחיכם
  רבקה שפק ליסק   6/05/17 17:40
גיליתי במקרה שאתם מתייחסים אלי בעוד שאיני מעורבת כלל בדו- שיח שלכם.

זוהי חוצפה לתקוף אותי כאשר אין לי מושג שזה קורה.

נא לרדת ממני.

נא להפסיק להתייחס אלי כי אין לי כל עניין בוויכוחים שלכם.


זוהי חוצפה לערב אדם בוויכוח ללא ידיעתו.

קצת אתיות לא תזיק לכם
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
-  קישקוש. מנהיגים "פלסטינים"
  בני בנקר   23/04/17 18:23
בכירים אמרו כי הבלסטינים הם עם שהומצא במסגרת המלחמה במדינת היהודים. הכורדים שהם עם אמתי של עשרות מיליונים אינם זוכים למדינה משלהם,אז העם המומצא ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
-  והשמאל יאפשר לימין להתגרש מהער
  קורןנאוה טבריה   22/10/16 07:24
מהערבים? בלעדיהם הם אבודים פוליטית וסיכוייהם להגיע לשלטון שואף ל-0- שכחת את האיומים של עמוס עוז יוסי שריד ושכמותם אילו יעז הימין להתגרש מהערבים?- הם איימו להחריב את הדמוקרטיה למען הערבים- הם מעדיפים לגרש יהודים מארץ ישראל ולא לגעת בפולשים הערבים שלהם- איפה אתה חי?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  טרנספר לסוריה? לבנון?
  א.ה   16/10/16 19:44
כתוב תגובה ל- א.ה
-  תודה על דברייך המעוררים
  ירון דוד   9/10/16 01:44
חתימה טובה
כתוב תגובה ל- ירון דוד
-  ואיך בדיוק תתגרש מהם ???
  לאריה גל   8/10/16 15:17
איך אפשר להתגרש ממישהו שאי אפשר לסמוך על שום מילה שלו??? איך תחתום על הסכם כשאתה ואני יודעים שהם לא יהססו ללהפר אותו ??? איך נגיע להסכם כשכולנו מכירים את "תוכנית השלבים" שלהם ???? ההסכם שלך איתם היום הוא רק שלב ב"תוכנית" שלהם ! הגיע הזמן שהשמאל ההזוי יאמין לכל מה שהערבים אומרים, כי הם מתכוונים לכל מילה שלהם !
כתוב תגובה ל- לאריה גל
-  וַתֹּאמֶר, לְאַבְרָהָם, גָּרֵש
  שרה אמנו   6/10/16 15:45
יש עוד אופציה חוץ מלהתגרש. האופציה שתובעת שרה אמנו: "וַתֹּאמֶר, לְאַבְרָהָם, גָּרֵשׁ הָאָמָה הַזֹּאת, וְאֶת-בְּנָהּ: כִּי לֹא יִירַשׁ בֶּן-הָאָמָה הַזֹּאת, עִם-בְּנִי עִם-יִצְחָק" (בראשית,כא,י)
כתוב תגובה ל- שרה אמנו
-  צודק, צריך לגרש
  ר.ל   14/07/16 16:32
גירושים יכולים להיות עניין נהדר, שלאחריו שני הצדדים יוצאים נשכרים ומתחילים דרך חדשה לעבר עתיד משופר.
רק צריך להקפיד ששום צד לא מנצל את הצד השני במהלך הגירושים.
אין שום סיבה למסור לידי הפלשתינים קרקעות ונכסים לאומיים ואסטרטגיים אחרים.
כתוב תגובה ל- ר.ל
-  הסמול רוצה להתגרש אפילו בלי
  חוט מאריך העקר לה   21/08/16 13:55
כתוב תגובה ל- חוט מאריך העקר לה
-  לא מוסרים מולדת. אף פעם. לא!!
  אתה נכס לנאצים   11/07/16 21:13
כתוב תגובה ל- אתה נכס לנאצים
-  מי לוקח או לקח אחריות
  צורי   11/07/16 15:57
על עיוותי המח אצלך. יש שכזה
כתוב תגובה ל- צורי
-  טרנספר הומני בתשלום!
  דניאל143   8/07/16 09:41
אכן,צריך להתגרש מבני ערב.מכיוון שהעם היהודי הוא בעל הבית בארץ ישראל השלימה.הדיירים הזמניים (הפלסטינים).צריכים לעזוב.###אני מציע לפלסטינים,טרנספר הומאני בתשלום.רוב הפלסטינים מוגדרים כפליטים.###פליט מעצם ההגדרה,הוא בחזקת אורח זמני.אם אני פליט בבריטניה,משמע אני לא שייך לבריטניה.מסקנה-כל הפליטים הפלסטינים,לכו מכאן!!!
כתוב תגובה ל- דניאל143
-  הטענה שלך היא פשטנית
  ימני שפוי   7/07/16 15:51
אם כל מה שצריך לעשות זה לצאת מהשטחים כדי "להתגרש" מהם, אז למה ממשלות ישראל מאז אשכול לא יצאו מהשטחים? זה לא בגלל מחדל מתמשך, אלא משום שגם מי שלא דוגל בארץ ישראל השלמה יודע, שהסיכונים שכרוכים בנסיגה הזאת, הרבה יותר גדולים מאשר הנסיגה מסיני (ראה להלן: youtube.com). לכן גם ממשלות השמאל ניסו להגיע לנסיגה בהסכם, וכאשר אולמרט רצה לצאת חד צדדית, העניין ירד מסדר היום בעקבות מלחמת לבנון השניה. זה לא מוריד מרמת חוסר האחריות של ממשלות ברק ואולמרט.

יותר מזה: ישראל לא צריכה לבחור בין מדינה דו לאומית ל 2 מדינות ל 2 עמים. יש אלטרנטיבה נוספת: palestinianemirates.com/

כתוב תגובה ל- ימני שפוי
-  שתי מדינות לשני עמים
  משני עברי הירדן !   8/10/16 15:27
שתי מדינות לשני עמים - משני צידי הירדן ! זו האופציה היחידה !
כתוב תגובה ל- משני עברי הירדן !
-  כך גרס אריק שרון
  alice   29/07/17 10:24
וכך יהיה. במילא, רוב אזרחי ירדן מתכנים "פלסטינים", כמו אחיהם אזרחי ישראל, שחוזרים ומדגישים שהם פלסטינים. אז שיתאחדו עם אחיהם בעבר הירדן, יעשו עמנו שלום, והמזרח התיכוןיפרח וישגשג. אך לא זו היא מטרתם. שפיכות הדמים בשם אללה היא המטרה. לחסל את כל המערב ותרבותו.בדם ואש תשוחרר פלסטין. ולנו לא נותר אלא להתעשת ולהיות היוזמים, ולא המתמגנים בלבד. הגנה אינה מספיקה ללא התקפה ויכולת ליזום אותה בזמן ובעת הנכונה. תחילת מעשה במחשבה תחילה, ולא בתגובות להתקפות עלינו בלבד.
כתוב תגובה ל- alice
+
נשים קוברות שלום בים של דם
  הג׳יהאד צוחק   5/10/17 16:28
כתוב תגובה ל- הג׳יהאד צוחק
+
ביבי פועל להחרבת ישראל ,צבאי ,
  שחיתות ,פילוג העם   20/09/17 22:16
כתוב תגובה ל- שחיתות ,פילוג העם
-  אתה קשקשן
  עופר123   22/09/17 07:57
ודמגוג מבוהל
כתוב תגובה ל- עופר123
+
יש פתרון.
  7_7_7.   17/09/17 17:41
יש פתרון לבעיה הזאת והוא לעודד הגירת פלסטינאצים לירדן רק ככה הבעיה הפלסטינאצית תסתיים.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
+
שקד מרשימה
  לני   11/09/17 11:53
כתוב תגובה ל- לני
+
לאן שמגיע הערבי ,מגיע גם המדבר
  צ׳רצ׳יל   9/08/17 12:00
כתוב תגובה ל- צ׳רצ׳יל
+
לא למדינה פלשתינית ביו"ש
  אביטל   3/08/17 16:58
הפתרון של שתי מדינות לשני עמים היה יכול להיות הפתרון ההגיוני ביותר, אלא, שניסיון העבר (הסכם אוסלו,והנסיגה מעזה) מוכיחים שהפלשתינים אינם מתכוונים לוותר על שום חלק מארץ ישראל. טענה זאת נתמכת גם בספרו של ניר ברעם "הארץ מעבר להרים", שלא מצא פלשתיני אחד המוכן לוותר על זכות השיבה. יותר מכך, הסיכוי שמדינה פלשתינית ביו"ש תהיה מדינה מפותחת, יציבה ושוחרת שלום לא נראה באופק כאשר אנו בוחנים את כל המדינות הערביות במזה"ת. השטח של המדינה הזאת (אפילו בלי התנחלות אחת) יהיה קטן, ללא שדה תעופה וללא מוצא לים. המדינה (אם תקום) תהיה חסרת כל משאבי טבע, ולכן סיכוייה הכלכליים להצליח גם הם נמוכים. הקנאה במדינה המפותחת והמצליחה שלידה (ישראל), שלדידם יושבת על שטחים ששייכים להם, רק תגביר את השנאה. לאור כישלון הסכם אוסלו והנסיגה מעזה במניעת אלימות וטרור, ישראל לא תוכל להפקיד את בטחונה בידי הפלשתינים, או אפילו כוחות בינלאומיים (כישלון כוחות האו"ם בלבנון, וכוחות שונים בסיני ובעזה), ולכן ישראל תצטרך לשבת על הירדן ולהשאיר כוחות צבאיים ביו"ש. מבחינת הפלשתינים יהיה זה המשך הכיבוש. וימשיכו מתקפות נגד חיילי צה"ל. לכן, הפתרון היחיד הוא אוטונומיה עם קשר לירדן שממילא כ-70% מאזרחיה הם פלשתינים, ושלטונו של המיעוט ההאשמי ככל הנראה יופל כפי שקרה גם בסוריה.
כתוב תגובה ל- אביטל
-  לייק.
  אין מה להוסיף   3/08/17 19:29
כתוב תגובה ל- אין מה להוסיף
+
{{{ בארהב יותר מוסלמים מיהודים
  ואין להם פחד!!!   31/07/17 09:18
כתוב תגובה ל- ואין להם פחד!!!
+
אדלסון ושפטל - ביבי ביזיון!
  עזרא מנצור