הפוך לדף הבית
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ניוזלטר  |  נדל"ן  |  תגיות  |  משובים  |  משמר המשפט  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אדריכלים בנקאות/השקעות יועצים
רופאים חברות ביטוח רואי חשבון
שמאים חברות ציבוריות רשויות
עיתונאים ביה"מש/שופטים עורכי דין
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
איזונים
21/07/2019   |   יצחק מאיר
 
 
 
נתניהו, לעשירים בלבד
21/07/2019   |   ארי בוסל
 
 
 
מהמעברה לקיסריה
21/07/2019   |   יגאל יששכרוב
 
 
 
לאחר החיבור עם גשר: בכל זאת, גם עם ברק ומרצ
21/07/2019   |   זוהר בן-אשר
 
 
 
לראות ולזהות
21/07/2019   |   איתמר לוין
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ישראלי-ערבי
מאת: פורומים  |  21/07/2019
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
טרמפ נתן את הגולן אבל ביבי
  שבץ חלובה   6/04/19 19:11
יחזיר אותו באם ישאר בראשות הממשלה....כבר חודש הגולן שלנו אז מה הוא עשה בנידון?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  מענה לשבץ
  EliHenry   22/04/19 16:27
מה רצית? שיצא בריקוד לכיוון הגולן? השנאה משבצת לך חלקים חשובים בגולגולת
כתוב תגובה ל- EliHenry
-  לתופעה זו קוראים-שבץ מוחי
  וכל המשתמע מכך   8/05/19 09:06
כתוב תגובה ל- וכל המשתמע מכך
+
רמטכל יכול להיות ראש ממשלה?
  אורי432   12/02/19 23:05
מיהם "החכמים" שסבורים שרמטכ"ל יכול להיות ראש ממשלה מכיוון שהוא רוצה בכך ??? עליו לעבור תחילה הכשרה מתאימה בכנסת, בתפקיד שר וכד'. כך גם ראש ממשלה או שר בכיר שאינו יכול להיות בין לילה רמטכ"ל, מפקד אוגדה, מח"ט ואפילו לא יכול להיות מ"פ ללא הכשרה מתאימה.
כתוב תגובה ל- אורי432
+
ביבי זה בטחון ולא רוצים שיכור
  ירדן חלמיש   22/07/18 23:51
כתוב תגובה ל- ירדן חלמיש
+
מזל שזה לא קרה
  כוכי   13/07/18 17:31
כתוב תגובה ל- כוכי
+
ההיסטוריה מיתגלגלת בהפוך
  שלם   11/02/18 02:08
פוטין תחזיר את האירנים לארצם צבוע .מה שיש לכם יש לנו ויתר טובים אז אתה ולא כול העולם לא מפחידים אותנו בעימות.ההבדל בננו לישאר העולם הי מילחמה צודקת לנצח כי אן לנו אפו לחיות .וכול האש שהפלשתינים מושכים עלנו יהיה לזה הפיטרון הסופי האמיתי . תמות נפשם עלנו הפלשתים .גלגל ההיסטוריה עים תשלומים מיתהפך
כתוב תגובה ל- שלם
+
קישקוש בלבוש
  ישראלישראל   25/11/17 21:33
תרגעו, ישראל כל כך חזקה ששום מדינה לא יכולה "למחוק אותנו" (יש לנו יותר מ 300 ראשי נפץ גרעיניים פעילים). נכון, יהיו פגיעות בנפש וברכוש אבל ההפחדות של הצ'חצ'ח הזה לא יזיזו שום יישות ציונית מילימטר ללא הסכמה שלה. תחשבו רק כמה פעמים כל (!!) ארצות ערב ניסו לפגוע בנו (כולל מילחמות ישראל) ולא הצליחו להזיז אותנו מילימטר משיטחינו (ראשי המדינה הטמבלים השונים הם בסופו של דבר החליטו על נסיגה כזו או אחרת) - מה שכן אנחנו הצלחנו לנגוס בשטח כול המדינות שחשקה נפשנו (לבנון, סוריה, ירדן, מצריים).
כתוב תגובה ל- ישראלישראל
+
השקרן ביבי אמר שהדביק כרוזים
  שבץ חלובה   13/05/16 07:09
בתקופת המנדט אבל רק שכח להזכיר שאז עדיין לא נולד...כשהזכירו לו את זה טען ששכח והתבלבל....לפי אותה שיטה ביבי גם כבש את מצודת כח וגם נלחם על הקסטל ועל מצודת לטרון יחד עם שרון ז"ל. והוא יחד עם גדול המשתמטים פיירס כבשו את מצודת עירק סואידן וגם הניפו את דגל הדיו באילת ב 1949. אז אם ככה מה עשה האלוף שדה? סתם שיחק בג"ולים....הצרה שהשקרן הזה כמו פיירס חי בפועל בעולם הוירטואלי אותו יצר לעצמו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  נתניהו חיילים בריטים
  מוטי אפרתי   5/05/19 02:54
הרבה זמן ידוע שביבי מעולם לא אמר זאת, אז מדוע אתה מצטט זאת?? מה זה תורם לך? להלן הפרטים: שלושה שבועות לאחר פרסום הראיון עם העתונאי בלום ,נחתם מדור המכתבים ב"7 ימים" במכתב מאת הקורא הנאמן אופיר אקוניס, אז יועץ התקשורת של נתניהו. "לצערנו נפלה טעות סופר מצד העיתון בכיתוב הציטוט המדויק של דברי מר בנימין נתניהו", כתב אקוניס. "נתניהו לא אמר שכילד ראה חיילים בריטים מתאמנים ליד ביתו, אלא חיילים שהתאמנו במתקן צבאי שהשאירו מאחוריהם הבריטים לאחר שעזבו את הארץ. מדובר כמובן בחיילי צה"ל שהתאמנו במחנה אלנבי שהוקם על-ידי הבריטים והופעל על-ידי צה"ל בימי ילדותו של מר נתניהו". למכתב לוותה "הערת המערכת" שאישרה את תוכנו: "מבדיקה חוזרת של תמליל הראיון עולה כי בנימין נתניהו אכן דיבר על 'חיילים שהתאמנו במתקנים בריטיים' – ולא אמר 'חיילים בריטים' או 'שוטרים בריטים'".
כתוב תגובה ל- מוטי אפרתי
-  הוא מעולם לא אמר את זה,
  אמת אמרתי   19/04/19 16:04
זה עיוות ושקר מכוון של נוכלי אוסלו
כתוב תגובה ל- אמת אמרתי
-  שקר.ביבי לא אמר,כתב טעה בניסוח
  עזרי   20/01/18 22:22
ביבי לא אמר שראה חיילים בריטים או הדביק כרוזים. שקר וכזב. כתב מוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות טעה בניסוח הדברים, ובגליון הבא העיתון התנצל על הניסוח המטעה. אבל מאז מנצלים שונאי נתניהו את הטעות של העיתון, ומגלגלים את השקר שוב ושוב, כדי שיתפוס.
כתוב תגובה ל- עזרי
-  האמת על דת-השלום
  רון ה.   25/11/17 08:36
עם אלה אנחנו רוצים לעשות שלום ?

דת השלום במפגן אחווה וסולידריות
[REFUGEE RIOT] – Dortmund
youtube.com


ברלין: פליט סורי אנס סוס פוני בפינת הליטוף בפארק
rotter.net


מרוקו: 15 צעירים אנסו חמור ונדבקו בכלבת
karmel.co.il


תמונות נדירות של חאג׳ אמין אל חוסייני, מנהיג ערביי ישראל, משתתף במסדר נאצי
rotter.net

כשכך מדברים האימאמים מה בכלל הפלא שיש התקפות טרור:

Gays Must Die Says Speaker At Orlando Mosque - WFTV 9 Orlando Report
youtube.com


"Hugg huvudet av dem, det är det enklaste"
או בתרגום חופשי, לקצוץ להם את הראש
youtube.com

שבת שלום.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  לשבץ חלובה
  רד מהשטויות שלך   13/11/17 11:23
מתי יחלוב אותך השבץ, עם כל השטויות שאתה כותב, תחת השם המטופש. אני מבין שאתה לוחם גדול ממשחררי מטוס סבנה. השתתפת בפשיטה באי שדוואן, אתה מבחירי לוחמי הסיירת. לא רק אתה אלא גם שני האחים שלך, עצה טובה למעלה
כתוב תגובה ל- רד מהשטויות שלך
-  שקר. ביבי לא אמר זאת. היכנסו.
  עזרי   5/11/17 23:44
בראיון במוסף השבת של "ידיעות אחרונות", הכתב ציטט וניסח באופן שגוי את דברי נתניהו, שמהם השתמע כי ראה את החיילים הבריטים בירושלים. הכתב שגה בניסוח (אני הבנתי זאת כבר כשקראתי את הראיון) ובשבוע שאחריו התנצל "ידיעות אחרונות" על הניסוח המטעה. (זה מה שהיה, ונתניהו בוודאי לא אמר שהדביק כרוזים, כפי שמשקר המגיב). אגב, נתניהו לא התנצל אז על כלום, אלא כאמור "ידיעות אחרונות" התנצל.
כתוב תגובה ל- עזרי
-  אתה שקרן כשמסלף את הדברים
  ירדנה   24/07/17 23:59
כמו התקשורת השקרנית אתה חוזר על השקר מה שנתניהו אמר והתקשורת במכוון סילפה שהוא כיל זוכר את המתקנים הבריטים בהם שיחק
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  הוא לא מסלף, הוא ממציא שקרים ח
  מוטי1   13/10/17 03:56
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  אתה שקרן נתניהו לא אמר
  ירדנה   24/07/17 23:48
כמו הכתבים השקרנים גם אתה משקר ..מה שנתניהו אמר ואת זה שמעתי שהוא כילד זוכר ושיחק במתקנים הבריטים והתקשורת הכה את זה לשקר כשאמרה שנתניה ו זוכר את הבריטים די לפייק ניוז והשקרים
כתוב תגובה ל- ירדנה
-  הם אוהבים למחזר שקרים
  ייחודי   13/10/17 23:50
שקרים קטנים זה לא מספיק מרגש אותם.
כתוב תגובה ל- ייחודי
-  אמר שמיר שבשביל א"י מותר לשקר
  שבץ חלובה   5/08/17 04:25
יש לברך כל שקר וכל השמצה שתחיש את חיסולו של מפקיר א"י בידי האויב הפלסטיני. אנחנו כאן עוד לא גמרנו לאכול את החרא שמאכיל אותנו ביבי. מצד אחד שודד אותנו עם השוחדים שלו ומצד שני מפקיד את ניכסי צאן הברזל של א"י שירשנו לפי קושאן של השם ישתבח. תןך שבועים הפסיד המחדלניק והמזיע בכפות ידיו הזה גם את ירושלים שניכבשה בדמו של הגיבור מוטה גור ב 1967 וגם את יפו שניכבשה בדמם של גיבורי האצ"ל ב 1948. אם הוא ימשיך לשבת עוד על כסאו אני לא יודע איפה זה יסתיים אבל טוב לא יהיה לנו איתו. בעזרת השם ישתבח הגיעו ימי הדימדומים של ביבי ומשפחתו. טבעת המצור של עדי המלך הולכת וןמתהדקת סביב צווארו והגרדום כבר מוקם בכיכר העיר. זה מזכיר לי את ימי הדימדומים של המלך פארוק במצרים שנת 1952. בארמון עסקו בשריפת מסמכים מפלילים ועשן לבן התמר כל הזמן מהארובה. שליים נוסעי מזוודות מזומנים של מילינים יצאו מבוהלים לעבר שוייץ המעטירה כדי להפקיד למען אדונם את המיליונים הדרושים לו בחו"ל לאחר שיגורש. אצל ביבי המיליונים כבר שוכבים לאחר כבוד בשוייץ וואדוז ואיי התעלה וגם עד פנמה הגיעו כל שהכל מוכן לגרוש. אבל האיש לא יזכה להנות מכספו ם והוא יאלץ להחזיר אותם משם כחלק מעיסקת הטועון עליו יאלץ לחתום תוך כדי משפטו אחת הוא יחטוף אותה בגדול. הוא כבר בזול לא יצא מזה. זכות זאת היתה שמורה לאולמרט שחלק גדול משופטי העליון מונו על ידו ועמדה לו זכות זאת בשעת צרה. אם לא נסלק את ביבי מיידית הוא עלול לגרור אותנו למלחמה רק כדי להציל את עצמו מעמוד התליה. כל יום שהוא יושב על הכסא מקרב את סופה של המדינה והאויב הפלסטיני חש את זה באפו. כי אין כמו הערבים או הפלסטינים לחוש דרך חוש הריח המפותח שלהם בחולשתו של האויב שלהם כי הפחד והחולשה זה מריח למרחוק. ביבי מסריח מפחד וחולשה ואם לא נסלק אותו נשלם בגללו ביוקר. ירושלים ויפו זאת רק המנה הראשונה על חשבון הפחד וההתקפלות. דבר אחד אני יכול להגיד שאם ביבי היה עומד בראש המדינה ב 1948 מדינה לא היתה לנו...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  תגובה
  איקו   4/04/19 07:36
תמשיכו כך רק כך נגדל ונגדל תמשיכו לאכול את הלה והלבלב בנימין נתניהו צאצא של דויד המלך אדם חכם מאוד בן 10 אנשים החכמים בעולם.תמשיכו להשמיץ ואנחנו נבחר מחל.
כתוב תגובה ל- איקו
-  עוד לא הגעת למסקנא
  שנמאסת?   20/07/17 22:18
כתוב תגובה ל- שנמאסת?
-  הוא לא אמר את זה
  דן ה   26/06/17 04:22
נפלה טעות סופר מצד העיתון בכיתוב הציטוט המדויק של דברי מר בנימין נתניהו", כתב אקוניס. "נתניהו לא אמר שכילד ראה חיילים בריטים מתאמנים ליד ביתו, אלא חיילים שהתאמנו במתקן צבאי שהשאירו מאחוריהם הבריטים לאחר שעזבו את הארץ. מדובר כמובן בחיילי צה"ל שהתאמנו במחנה אלנבי שהוקם על-ידי הבריטים והופעל על-ידי צה"ל בימי ילדותו של מר נתניהו". למכתב לוותה "הערת המערכת" שאישרה את תוכנו: "מבדיקה חוזרת של תמליל הראיון עולה כי בנימין נתניהו אכן דיבר על 'חיילים שהתאמנו במתקנים בריטיים' – ולא אמר 'חיילים בריטים' או 'שוטרים בריטים'".
כתוב תגובה ל- דן ה
-  שבץ
  גריי   10/03/17 16:27
מה? עוד לא קיבלת שבץ? אתה נשמע ככה
כתוב תגובה ל- גריי
-  מזמן הוא כבר קבל שבץ מוחי לכן
  הואחוזר על דבריו   28/11/17 19:38
כתוב תגובה ל- הואחוזר על דבריו
-  לפי תגובותיו הוא כבר קבל מזמן
  שבץ מוחי   10/10/17 21:11
כתוב תגובה ל- שבץ מוחי
-  אתה טועה הוא כבר קבל שבץ מוחי
  זאת לאור תגובותיו   27/04/17 09:38
כתוב תגובה ל- זאת לאור תגובותיו
-  קישקוש
  אדונירם   16/05/16 23:11
אין תוכן, אין אמת, אין רצינות. יש כאן שנאה עזה לביבי האוכלת את חליבה.
כתוב תגובה ל- אדונירם
+
Ardan is a disaster
  dd79   21/01/17 21:12
He must quit..
כתוב תגובה ל- dd79
+
אבו תחת זה מחבל בחליפה ותו לא.
  7-7-7.   26/06/16 06:26
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
+
הלך זרזיר אצל עורב...
  זה נבלה וזה טריפה   9/04/16 14:25
כתוב תגובה ל- זה נבלה וזה טריפה
+
הפינקס פתוח והיד רושמת אמר ר"מ
  שבץ חלובה (2)   20/12/15 10:31
אשכול בשעתו. כוונתו היתה לומר שהכל נירשם ובבא היום תשלם על זה. בפינקס של קונטאר גם הכל נירשם בטור החובה רק שלקחו הרבה שנים עד שהשורה התאזנה לבסוף והוא קיבל זימון למעלה לעמוד לדין בפני הגדול מכולם ירום הודו ....כל שונאי היהודים לדורותיהם שילמו בסוף וקונטאר לא יצא מהכלל בזה. אחמד טיבי צריך ללמוד לקח ולהשתבח שהוא עדיין לא הפך להיות מחבל פעיל אלא רק מחבל אורלי. כלומר מחבל של פקה פקה פקה. אבל ברגע שיעבור את הסף וינסה לתרגם את דיבוריו למעשים הוא יודע מה מצפה לו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה (2)
+
ברוך בואך יא סמי למשפחת השהדים
  שבץ חלובה   20/12/15 07:51
משפחת השהידים על דורותיה ו 70 הבתולות המסורות שמתרוממות ללא לאות בשרות אללה מקדמים בברכה את האח השהיד סאמי שאחרי מסע ארוך בארץ הכופרים הצטרף לשורותנו כדי להנות ממנעמי החיים המתוקים שהובטחו לו על ידי הנביא ישתבח שמו. יא סאמי כלב בן כלב הג"קוזי מוכן וגם בלניות הגהנום בבייבי דול שקוף מוכנות לשרת אותך עם מסג" תאילנדי מפנק. 10 אפרו אמריקאים ערומים עם שוטי זנב פרה יכו בך ללא רחמים ויפכו את גופך לעיסה רכה המוכנה למיטת התענוגות של בתולות הגיהנום. אני מאחל לך יאא סאמי שלא תשתעמם שם הרבה זמן וגם אח שלך שרוקד עכשיו משמחה יצטרף אליך בקרוב. משפחת קונטאר משפחה מכובדת בגיהנום ויש לה כסא כבוד על כותל המזרח שם. יא סמי כלב בן כלב בן השטן לא שכחנו את דמם השפוך של ילדי משפחת הרן הי"ד. תפסנו אותך בסוף ונתפוס גם את אחיך. אנחנו אוהבים אייכמנים כמוך ויש לנו התמחות רבת שנים בחיסול חשבונות עם רוצחים אנטישמיים. מעמדת המחשב שלי אני משגר רגשי השתתפות בצער לח"כים הערביים ובראשם טיבי זועבי וזחאלקה יחד עם הסמול של מר"ץ ומחסום ווטץ". לא אתפלא שגם זה המתקרא "הנשיא" ריבלין ישב שבעה עליו בטענה שזאת היתה הוצאה להורג לא חוקית בניגוד לכל ההתחייבויות שישראל נטלה על עצמה. אצלו הרי אי אפשר לדעת מה יפלוט הפה שלו כי אין לו שליטה עליו....
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
- 
  רספוטין   11/10/17 10:15
שבץ עם היכולת שלך לקלל היית צריך להיות קריין בטלביזיה המצרית . אבא שלי ידע לקלל עשר דקות רצוף , מבלי לחזור על אותה קללה פעמיים . נידמה לי שאתה יכול לשים אותו בכיס הקטן ! ! !
תמשיך אני אוהב לשמוע והדימויים מהגיהנום - אדירים .
כתוב תגובה ל- רספוטין
+
אנחנו נכשלנו כישלון חרוץ
  אקטואלי   22/11/15 23:04
בטיפול בערביי ישראל ובמגזר הבדואי - להם הכל מותר כי כך לימדנו אותם, ולפיכך האשמה היא רק בנו.
ומי היו המורים שלימדו אותם? מערכת אכיפת החוק על כל חלקיה.
מומלץ לחפש בגוגל את המאמר שהתפרסם לפניי למעלה מחמש שנים שמאוד אקטואלי גם להיום.
"אנחנו נכשלנו כישלון חרוץ בטיפול בערביי ישראל ובמגזר הבדואי".
זה מה שקורה שלא מבינים את המנטליות של הצד שכנגד.
לצערי אנחנו ממשיכים לטמון את ראשינו בחול.
והשאלה היא עד מתי?
לצערי המאמר הוא לפניי שנים ושום דבר לא נלמד.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
+
אשכרה מתגעגעים לפיגועים
  פחחח...   5/11/15 22:15
לא מספיק להם מה שמגיע משוחרי שלום מעזה ומהערבים "ישראלים" ה"נאנמנים" שלנו... הם רוצים לטעום גם מהירדנים - אולי לירדנים יש בקנה איזה ליין חדש של פיגועים בטעם של פעם שעוד לא טעמנו, כאילו אנחנו לא רואים כל יום את ההפגנות בירדן שבהם ההמון המתון קורא לפרק את הסכם השלום עם ישראל והקצת פחות מתון קורא להשמיד אותה , הסכם אגב שבו ירדן רק קיבלה ולא נתנה כלום כיאה להסכם "שלום..." אמיתי מול חיות אדם, אבל מה לנו להאשים אותם אם אנחנו כאלה אידיוטים שמזמינים אותם פנימה??!! א-ה-ב-ל-י-ם
כתוב תגובה ל- פחחח...
+
כתבה מאלפת
  מודאגת   4/11/15 17:16
כמו תמיד...מאירה אסתר שניאורסון את עינינו ומביאה את העובדות שחלק מנסים להתעלם מהם או שאינם מבינים מה קורה ...המצב ממש מדאיג ומפחיד ....כמה רוע ובורות יש בעולם....השם ישמור...
כתוב תגובה ל- מודאגת
+
אסתי כל הכבוד
  יגאל אורן   4/11/15 11:42
אסתר כל הכבוד אל החשיפה המתמדת של האמת יישר כול כגדול. המאמרים שלך נפלאים.
כתוב תגובה ל- יגאל אורן
+
נסראללה תמיד פוחד
  יוסי ארגואן   28/07/15 08:08
לא תמיד צריך להתייחס לדברי רהב של מוסלמים הם מתחילים בצעקות לאיומים ומסיימים בבריחות ותלונות לאום להאג נוכלים ושקרנים מוסלמים זה מקצוע ישראל צריכה להוריד כפפות ולהבהיר למוסלמים איך נלחמים פשוט למחוק להם הכל ומהר ולא להפסיק את המלחמה במשך חודשים סבבים קצרים גורמים להם לבטחון הם קוראים את הכתבים הכלכליים עם הנתונים היומיים העיקריים הנזקים למשק הם מליארד טריליון יין כל פעם אותה שטות להילחם מלחמות ארוכות עם הרס עצום זה זה ימנע את המלחמות הבאות האסטרטגיה של סבבים קצרים מאפשרת לאומית חמצן מלחמות ארוכות גורמות לאוכלוסיה האזרחית להיות יותר מעורבת לצערי האוייבים הפכו את עבריינות של אזרחי ישראל לכלי מנצח בישראל רוצים מלחמה כמו מנה חמה או שניצל תירס במיקרוגל כך לא עושים שלום וכך לא מונעים מלחמות מלחמה ארוכה והרסנית תעשה את השלום הכי ארוך חיוב וגם תגרום לאזרחי האוייב להתחיל לדבר להסביר לנסראלה את הפיזית שלך אנחנו משלמים לגרום לאזרחי לבנון לחסל את נאסראלה וחייליו
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
+
אם נסראלה היה צריך בין כיבוש
  המבין   24/05/15 16:12
לדעש הוא היה מלקק את הנעליים שלנו "לכיבוש" ישראלי
כתוב תגובה ל- המבין
+
נאסראללה מתחיל לפחד!
  אורג   23/05/15 20:53
הוא לא פוחד מישראלים. הוא פוחד מ"אחיו" הערבים!!! ומשום כך הוא מנפנף לנו במערות וב-80,000 טילים. שלא נעיז להתחיל אתו! וגם על זה כבר נאמר בתורתנו הקדושה: ה' יילחם לכם ואתם תחרישון" חיזבאללה יושמד- בסוריה ואולי גם בלבנון. לצבא לבנון ממש לא איכפת ממנו. אבל הם עוד יפגשו את דע"ש- אחרי שדע"ש יכבשו בקרוב את כל סוריה. וגם אנחנו צריכים להתכונן. אני כבר מתאמן כמה שבועות עם ה9 ממ שלי. לי לא יערפו את הראש!!
כתוב תגובה ל- אורג
-  דאע"ש עורף ראשים רק אם
  ראיס-פוטין-טיל400   24/08/15 19:46
יש בהם משהו...לא סתם קלבסה...
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
+
הפרצןף האמיתה
  אזרח וותיק   26/04/15 01:19
בגלל הדמוקרטיה הישאלית הם מרשים לעצמם להתבטא ובצורה זו נותנים להם להיות. חברי כנסת בכנסת ישראל אכן הזוי המצב הז
כתוב תגובה ל- אזרח וותיק
-  זו הדמוקרטיה הכי בעולם
  ממש לא הזוי   23/05/15 20:09
מהבחינה הזו של לתת להם לדבר, להקיא את המוגלה שיש להם בראש. לגרום לכל ערבי מעשי להבין שחברי הכנסת שהוא בחר לייצג את ענייניו לא עושים בשבילו כלום ועוסקים ב"פוליטיקה גבוהה" מהסוג שגרם בזמנו ל"נכבה". המשך הדמוקרטיה הוא לתת שוויון מלא לכל אזרחי המדינה שממלאים את כל חובותיהם האזרחיות.
כתוב תגובה ל- ממש לא הזוי
+
רוב ערביי ישראל - סכנה מתמדת
  עזרא מנצור   23/04/15 21:35
מידי פעם משמיעים לנו הצהרות כי ערביי ישראל נאמנים והם ישמשו גשר לשלום. ב ו ל ש י ט ! אם נפנה את הגב לרגע, לא יהסס רוב ערביי ישראל לתקוף אותנו מיידית. מוטב לנו להקשיב היטב לח"כים כמו גאטס, זועבי, זחלקה ודומיהם. הם מתכוונים לכל מילה!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  והדו-קיוםשלהם=מדינת כל אזרחיה!
  ע_הראל   28/10/15 08:46
והצרה היא שגם "המתונים" שלהם שרוצים דו-קיום לכאורה - לא מתכוונים לחיות באחווה ושלום במדינה יהודית, אלא מתכוונים לחיות ולשגשג ולהתרבות במדינת ישראל, עד שהיא תהפוך למדינת כל אזרחיה! §¥§¥§ כך למשל אמר השבוע ברדיו ראש עיריית ג'לג'וליה (שצעיר בן עירו חמק השבוע לסוריה בגלשן רוח כדי להצטרף למורדים או לדאעש); ובכן לאחר שגמר את ההלל על שיתוף הפעולה והדו קיום ויחסי הידידות בין עירו לבין שכנותיה (היהודיות) באזור - הוא ענה בכנות לשאלתה האחרונה של המראיינת, שהוא מקווה וחותר להגיע בכל כוחו בסופו של דבר למדינת כל אזרחיה !!! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  הקיצוניות היא הסכנה
  הסכנה   23/05/15 20:22
הצרה שלכולנו, יהודים וערבים במדינה, היא שהרוב המעשי, המתון, שבוי למעשה בידי הקיצונים . כל מעשה נבלה של קיצונים גורר משום מה רבים שבעצם רוצים לחיות בשקט להרגיש פתאום "חובה" מטומטמת לא לשתוק ולהיגרר אחריהם להסלמה.
כתוב תגובה ל- הסכנה
-  תתמודד עם מציאות ואמת
  ראיס-פוטין-טיל400   24/08/15 19:55
קרב ח'ייברב-630 שימש בעיני המוסלמים דגם ליחסים הרצויים בין יהודים ונוצרים לבין השלטון המוסלמי באימפריה המוסלמית. ? לפי מוחמד התנאי לגאולה ותחיית המתים הוא...השמדת היהודים (מובא באמנת החמאס סעיף-6 ).מה לזה ולקיצוניים?זה אורך החיים של מוסלמים. סורה 5 פסוק 60/סורה 7 פסוק 163-"היהודים הם קופים מאוסים וחזירים שקיללם אללה..זה?לא ואהבתה לרעך... ..." סורה 59 פסוק 7/סורה 33 פסוק 27-"כל רכוש היהודים-אדמות,בתים,נ ש י ם(צביה)-שייך למוחמד ולערבים... סורה5 פסוק56-הרי קוראן אוסר על ילדי דאר אל איסלם להתחבר עם היהודים והכרה במדינתם זו בגידה בקוראן ואיסלם...
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
-  הבחנה שגוייה
  שוחר-שלום   27/05/15 21:33
מן המסד ועד הטפחות. מאיפה להתחיל?
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  אל תתחיל,אתה תסתבך.
  ד.ט.   12/10/15 10:25
כתוב תגובה ל- ד.ט.
+
ותודה לאיבט ליברמן על היוזמה
  קתו הזקן   23/04/15 18:31
תודה לליברמן על היוזמה המופלאה לאחד את כל הערבים. אינעל דין איל באבור אילא ג'בו
כתוב תגובה ל- קתו הזקן
-  אפשר לתרגם לעיברית את הקללות?
  המבין   24/05/15 16:05
כתוב תגובה ל- המבין
+
למה זה החותרים תחת אושיות
  דודינקה   23/04/15 18:10
אינם כבר בין העצורים היום? מה איבדנו את הצפון ומותירים לנבלות לעשות ככל העולה על רוחם? אני רוצה לקוות שבית המשפט לא ימסמס את עצירתם של בני הכלבים הללו בנימוקי הטמטום של חופש ההבעה.
כתוב תגובה ל- דודינקה
+
מדובר בחולה נפש אמיתי
  אהבת-ישראל   30/01/15 10:47
ששנאת הערכים המקודשים ביותר של עמ"י תמיד לנגד עינין. ועל כן השקר הוא נר לרגליו. אבל תדאגו ידידי לשקר יש תפוגה. ונו אמורים לעמול על העניין הזה יותר ויותר.
כתוב תגובה ל- אהבת-ישראל
-  הערבים אינם חולי נפש בגלל
  סניל   19/04/15 13:59
שנאתם העזה ליהודים כי שנאת יהודים אינה מחלת נפש אלא סטנדרט מקובל גם על האיחוד האירופאי והכנסייה הנוצרית
כתוב תגובה ל- סניל
+
נוע
  בר שם רע   30/01/15 21:23
אתה צודק אלו חולי נפש נאלחים. אשר הרס עצמי מנחה אותם . בהדרכתו של השפל מוזס.!
כתוב תגובה ל- בר שם רע
-  נוע נוע סוף
  אהרון שחר   3/02/15 11:40
צריך לפרוץ כבר במלחמה ולהשמיד את החזבאללה ושדרת ההנהגה האיראנית.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
-  שאלה=אתה יודע היכןכולם מתחבאים
  ע_הראל   8/06/15 21:22
כי סתם להפציץ חורבות ריקות ו/או לולי תרנגולות - לא יקדם אותנו לשום מקום (אולי רק יצמצם את מגיפת שפעת העופות לכל היותר). §¤§¤§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  בשביל מה יש מודיעין