News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 192,926  סלולר - 310,110
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אליהו קאופמן
אליהו קאופמן
כשלושה עשורים שח"כ מאיר פרוש בוחר את עמדותיו הפוליטיות על-פי מה שאולי ילד המחר האלקטוראלי    זו גם הסיבה שהוא הח"כ היחיד ממפלגת "יהדות התורה" שמתנגד לקואליציה ימנית בתמיכה מבחוץ של ...
מרגלית מולנר-גויטיין
מרגלית מולנר-גויטיין
הכלבה הביץ' (bitch), עם שיניים חשופות, העומדת לקפוץ ולקרוע את קורבנה    תפיסת גופם של סוסים ואנשים מסביבם, אשר לעיתים נאחזים זה בזה ונראים כגוף אחד ועוד יצירות מרתקות
דן מרגלית
דן מרגלית
יש אפשרות שהיא חשש, שמא ביבי הוא נירון של ימינו    אומנם אין כינור או כלי מיתרים אחרים בידיו וספק אם הוא יודע לפרוט עליו, וגם לא קופסת גפרורים להעלות את ירושלים - היא רומא של נירון ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בלעדי: פרשת 'השופטת הנוקמת'
מאת: יוסי עבדי  |  20/12/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מקייס השופטת המוערכת ביותר
  אמיר וליאת   20/12/07 11:29
לצערי אתם חבורת מטורפים וחולי נפש!!
מדובר באחת השופטות הרגישות והמוערכות ביותר, בעלת מזג שיפוטי מדהים וסובלני היודעת לרדת לפרטים הקטנים.
לצערי ייתכן ומדובר בבעיה סובייקטיבית בבעלי הדין המוצגים בכתבה, על פניו נראה לי לא סביר להגיש 41 בקשות בתיק משפחה אחד!!!!
כנראה שמדובר בחבורת גברים בעלת זהות אחת, אובססיביים שהפכו את סכסוך הגירושין למרכז חייהם והכל על חשבונם של הילדים ומבלי לשים לב כלל למהות הסכסוך.
אין סיכוי ולו קלוש ששופט כדוגמת השופטת מקייס יחליט על הסדרי ראייה במרכז קשר אלא המדובר בהמלצה של גורמים מקצועיים לרבות פקידת סעד ושרותי הרווחה אשר בחנו ובדקו את הדברים לאשורם ובסופו של יום העבירו המלצתם המלומדת לבית המשפט.
שופטים טובים ורבים כדוגמת השופטת מקייס לרוב מאשרים את ההמלצות האמורות.
הניגוח הבוטה והדורסני בו בחרתם לנהוג כלפי השופטת מקייס מהווה פשע ועוול נוראי מבלי להכנס לדיני לשון הרע והעוולות המתאימות.
גברים מטורפים! אני פונה אליכם לחדול מכל ההשמצות וההמצאות כלפי השופטת. במקום להתעסק בזוטות אנא תדאגו למשפחתכם ולעצמכם ומיצאו לכם דרך טיפולית ושיקומית ראוייה לטפל בעצמכם בעקבות סכסוך הגירושין, זו לא הדרך!
כתוב תגובה ל- אמיר וליאת
תגובה לאמיר וליאת
  NBA24353   20/12/07 11:59
אני קורא לך להזדהות בשם מלא עם כל הפרטים כדי שיבינו הקוראים מדוע הגבת כפי שהגבת!!!

אני מאחל לילדיך אבות כאותם "אובססיביים" (כלשונך) ולך - הצלחה בהמשך החיים אם כאלו דעותיך!
כתוב תגובה ל- NBA24353
בלתי סביר שעשרים גברים החשים
  גבר גבר   20/12/07 12:39
פגועים באופן קיצוני מאותו גורם בדיוק הם "מטורפים וחולי נפש".
אם אתה יוצא בקביעה שכזו, את/ה צריך לגלות מאיזה בית חולים לחולי נפש ברחו העשרים - ולמה להם להתאגד נגד השופטת המכובדת.

אני נוטה להאמין ללא סייג לגברים מאחר וקיימת תופעה ברורה של העדפת נשים על ידי נשים אחרות, וזה עלול להגיע גם להתנהגות קיצונית.
כתוב תגובה ל- גבר גבר
טול קורה מבין עיניך...
  אוריאור   20/12/07 13:46
גם אתה ידידי ככב' נשיאת ביהמ'ש העליון אשר ציינה בתגובתה,להגנתה על מקייס,כ-"תחושה סובייקטיבית".???
סבל ילדים מנותקים מאב,העוברים 'טיפולים' פסיכולוגיים להשכחת האב,במצוות השופטת הנ'ל.
איך תסביר לאדם נכה שתשלום מזונות ל-2 ילדים, 5000 ש'ח
לחודש,זה סביר.
כשקיצבת נכותו עומדת על 4.900 ש'ח לחודש ???
ועוד. ועוד...
כתוב תגובה ל- אוריאור
זה נשמע לי כמו טוקבק מפי הבהמה
  מו מו מו   20/12/07 12:52
לי זה נראה כמו תגובה עלובה של הבהמה ב"כבודה" ובעצמה.
כתוב תגובה ל- מו מו מו
נמוסים וגבריות
  הוד דקל   20/12/07 15:45
לא רק שהלשון שלך זקוקה לשפור מידי, אתה בסך הכל לא גבר אלא פחדן עלוב המסתתר מאחורי הכנוי(לו אתה ראוי) מו מו מו. ברור לך שאתה מסתכן בתביעת הוצאת לשון הרע.
נתן לזהות בקלי קלות מי אתה ומאין שלחת את האימייל.
קבל את עצתי ושפר את דרכיך.
כתוב תגובה ל- הוד דקל
כשלא מצליחים לשכנע אז מאיימים
  הרשלה   20/12/07 21:15
למה נראה לך שיכולים לאיים ולהלך אימים על הבעת דעה. לדעתו הדעות וההתנהלות שלך הם של בהמה (מו מו מו) וזו דעתו וזה בסדר גמור! אין חוק נגד הבעת דעה ( או שרבקלה הוציאה חוק חדש שאני לא מכיר) אז על תאיימו על אף אחד. דרך אגב זו גם הדעה שלי ואתה יכול לתבוע או לטבוע. זה לא מזיז לי את קצה שפיץ מקל התענוגות.
כתוב תגובה ל- הרשלה
תגובה
  איימי   20/12/07 12:58
סליחה, הכתבה הזו נכתבה על סמך חומר שנאסף וכותב המאמר בירר את העובדות ביסודיות לפני שהוא פרסם אותה.
מלבד זה אנחנו מכירים עוד כמה אישים ידועים ומכובדים כגון הנשיא קצב, איציק מורדכי, חיים רמון, שולה זקן, אהוד אולמרט, ועוד כהנא וכהנא שהנחשבו אנשי ציבור משכמם ומעלה וכיום מואשמים במעשים חמורים ביותר.
אז אם כבר מדברים על מתלהמים, נא לא להתלהם.
כתוב תגובה ל- איימי
אני מציע למקיס ללכת לטיפול
  שר הרווחה הבא   20/12/07 16:37
אני מציע למקיס ללכת לטיפול .
שופטת מסוכנת לעצמה ולילדיה אני מציע לבנה החייל לעזור לאימו ולקחת אותה לפסיכיטר ווגנר חברה .
אסופה של פושעים אשר מתעללים בילדים.
מי שם אותך להמליץ על יושרה של שופטת אשר מפלה על רקע מיני ומתעללת בילדים .
אני מציע לך ללכת לטיפול זוגי עם מקייס אולי תפסיקו לשנוא גברים .
בכבוד רב
שר הרווחה הבא
כתוב תגובה ל- שר הרווחה הבא
כל הכבוד
  רון 56   21/12/07 00:39
לשר הרווחה הבא אני תומך בדבריך בית המשפט בעיני כבר מזמן לא אמין ואנו יודעים איך נבחרים שופטים ומי שם
כתוב תגובה ל- רון 56
זה נראה לי כתגובה של השופטת
  רבקה מקייס בעצמה   20/12/07 16:54
ההתייחסות לגברים כאל חולי נפש שצריכים ללכת דחוף לטיפול פסיכיאטרי היא אופיינית לצורת ההתייחסות של ר.מקייס לגברים. השקפת עולמה המעוותת כלפי הגברים כפי שהתגלתה בתגובתה הכנה (בחסות האנונימיות) היא שורש הבעיה שגרמה להתארגנות עמותת בפגעי אלמקייס.
כתוב תגובה ל- רבקה מקייס בעצמה
לשנאת הגברים פשוט אין אלוהים!
  ג'ק   20/12/07 20:52
כתוב תגובה ל- ג'ק
שופטת הוגנת
  עירוני   20/12/07 22:40
אני מאחל לכל אלו שפסקה לטובתם ביחוד הנשים ומהללים את פסקיה, ליפול לידיה ולמצב רוחה ההפכפך.
לא קיים בעולם המשפט מצב בו אף עו"ד לא יודע מה יהיה מצב הרוח שלה, והאם למרות שיש הסכמה בין עורכי הדין של הצדדים היא תמיד תהפוך את הקערה על פיה.
כתוב תגובה ל- עירוני
ע"ד ידוע 2
  JUSTICE4MEN   23/12/07 14:24
ע"ד הידוע...את טעה!!!
הפורום הזה הוא לא מקום ללשון רעה
אבל אם כך את מתנעגת בדיון ועדיין את חושבת שמקייס בסדר אנחנו לא צריכים שום דבר יותר.!!!הבנו איזה מין אווירה יש אצלה.
חוץ מזה איך יכול ליהיות שיש כל כך הרבה מתלוננים על שופטת אחת...
מדובר כאן על עשרות גברים על עשרות ילדים ועל הפרה בוטה בכבוד האדם...ברור ששום עיתונאי לא היה כותב על שופט לפי בקשתו של בן אדם...
ברור שחייבים לבדוק מה קורא בכפר סבה ועד תום הבירור המלא לא לאפשר לאף אחד לגרום נזק לילדי ישראל
כתוב תגובה ל- JUSTICE4MEN
בתגובתך את מדברת שטויות
  כבודה   24/12/07 13:12
ליאת

יכול להיות שבחלק מהתיקים שלה היא שופטת נכון אבל חלק לא קטן מהתיקים שהיא שופטת הם ללא חמלה וללא הצדקה. לא כולם פושעים ולא כולם רעים. רק בגלל שאתה גבר לא צריך לקרוע לך את הצורה, יש גישה יותר מכובדת ויש צדק והרבה פעמיים היא לא צודקת והרבה פעמיים היא שופטת כמו אחת גזענית לגבי מה שנקרא "גבר" ואין הצדקה לכך בכלל אז תיבדקי טוב טוב לפני שתחליטי מי היא ומה היא
אני בדקתי ומצאתי שהיא לא טלית שכולה תכלת


כתוב תגובה ל- כבודה
תגובה לעמית וליאור
  אבנר בן-צבי   6/11/08 21:54
עם כל הכבוד לך או לך אני בוודאות יכול להצהיר על עוולות ההחלטות שיפוטיות של השופטת הנל" כגבר גרוש שעבר אצל הקולגה שלה השופט יעקב כהן שאצלי עשה בדיון בבית מישפט עבירה של זיוף פרוטקול בימש ואני מוכן להיפגש איתך ולהראות לך גם חוות דעת של עורך דיני ושל עורך דינ ה של גרושתי שהפרוטקול זוייף ואני גם מחזיק בחוות דעת של היועץ המישפטי לממשלה ומדובר באחד המחדלים החמורים ביותר של מערכת בימש " אני לא גבר מטורף או חולה כפי שקראת לגברים הנל" אני נכה -צהל" בעל עבר ביטחוני עשיר מהנדס במיקצועי ובעל עוד מיספר תארים שאיני חושב שלך יש מהיכן קבעת מה שקבעת אני מכיר את הגברים הנל" ואגב אני גם בוגר קורסי מישפט ואני ועורך דיני שהוא מבכירי עורכי הדין בארץ בנושא דיני אישות ואף מועמד לכהונת שופט אמר לי שמדובר באחד מהמחדלים החמורים במערכת בימש " ששופטת כמוה מכהנת והיא לא היחידה אני אבא נהדר לבנותי וניצחתי כל מערכה מישפטית נגד גרושתי למרות נטייה חד צדדית של השופט מערכת הרווחה והמישטרה איני חושב שמרבית הגברים הנל" שיש בנהם קצינים בצהל" או בעלי מיקצועות בכירים בארץ הם אלימים משוגעים או מטורפים כלשונך המטורפים הם המערכת שגרמה לכך וחוסר השיויון בין המינים וחוסר הצדק נגד הגברים במערכת המישפטית ודיעות פנימיסטיות ממליץ לך לקרוא באיטרנט כמה גברים בכל העולם מקבלים מישמורת על ילדהם ועם ביכלל ובאיזה מדינה מתוקנת בעולם קיימים חוקי מזונות כמו בישראל או חזקת הגיל הרך וכו" אז עיצה לי אלייך לפני הטלת רפש לכי לימדי את העובדות וז תדברי או תגיבי אינך מראה חוכמה רבה בדרך תגובתך
כתוב תגובה ל- אבנר בן-צבי
מקייס שופטת הגרועה ביותר
  מקייס מעוותת דין   2/08/11 01:41
ידוע כי מקייס היא שופטת גרועה
המהווה בושה למערכת המשפט.
רמתה המשפטית ירודה ביותר
והיא שונאת גברים מובהקת ועדיין חושבת שכל גבר העומד מולה ראוי לצליבה.
לכן בגלל שופטת רעה שכזו ודומותיה...איבדה מערכת המשפט המפוארת שהיתה לנו את אמון הציבור
וכיום המילה שופט היא מילה נרדפת לטיפש
כתוב תגובה ל- מקייס מעוותת דין
בחירת שופטים כמו בארה"ב
  ירון אשכנזי   14/07/16 17:46
צריך בחירת שופטים ע"י העם כמו בארה"ב, ולא כמו במערכת הנוכחית שנשלטת על ידי חונטה סגורה ודיקטטורית כמו במשטרים האפלים!!!
כתוב תגובה ל- ירון אשכנזי
הדברים גרועים הרבה יותר
  השופט דין דין   13/08/16 08:43
העוול שגורמת השופטת לגברים בפסיקותיה הוא הרבה יותר גדול מהנכתב בכתבה. השופטת צריכה להשפט על עוולותיה ולשאת בעונשים המושתים בדין הפלילי על אחד האדם. הגברים צריכים לא רק לתבוע, אלא לארגן מרד נגד כל שירות של מדינה שמאפשרת לה ולדומיה לשפוט.
כתוב תגובה ל- השופט דין דין
מקייב
  גיל 12   28/10/17 04:40
גם אני חשבתי שמה שכתוב לא נכון. לצערי חייב לומר לכם אתם טועים כל מה שכתוב על השופטת מקייס נכון אחת לאחת . מדבר מנסיון אישי.
כתוב תגובה ל- גיל 12
רבקה מקייס
  ליולקו אלי   8/12/18 04:02
לא אכפת לי מה כולם אומרים , בתור אב ורופא לא קיבלתי משום שופט בארץ יחס מבין וצודק ולא בירוקרטי ואני מאוד מעריך את כבוד השופטת ריסקה מקייס. ואני מכיר הרבה . היא פועלת לפי חוק , היא מדויקת , היא שופטת כמו שופטת בעולם המערבי והאמיתי ולא בשכונה שלנו אמורה להיות , אולי כך גם יהי ואני מאחל לה רק בריאות , בזה אני אולי אוכל לעזור בכל זאת נתתי שבועה . ואני כל כך גאה לראות שופטת כזאת - כי זה אומר שלא הכל אבוד במערכת המשפט . ואני ממש לא יודע לשקר . תודה על צדק והגינות !!
כתוב תגובה ל- ליולקו אלי
2
אז תצביעו לאגו"י
  משיח קשיח   20/12/07 11:43
כתוב תגובה ל- משיח קשיח
3
לפטר אותה עכשיו ומיד
  יעלי דן   20/12/07 11:58

השופטת הזו גורמת נזקים נפשיים לילדים.

פשוט מזעזע מה שהיא עושה לאבות גרושים.

טוב תעשה הנהלת בתי המשפט אם תפטר אותה.
כתוב תגובה ל- יעלי דן
4
עריצות של שופטים
  ע. סובול   20/12/07 12:03
שהשתן עלה להם לראש כמו לרוב בני האדם ששררה בלתי-מוגבלת ניתנה בידיהם.
 הסיבות, המהלך והתוצאות
כתוב תגובה ל- ע. סובול
רישעות של טיפשים וטיפשות של
  לא מופתעת   20/12/07 19:13
רשעים. השתן באמת עולה להם מהר מאוד לראש
מרוב שימוש כפוי ב"כבודו" - "כבודה".
כתוב תגובה ל- לא מופתעת
5
תגובה
  איימי   20/12/07 12:08
סליחה, הכתבה הזו נכתבה על סמך חומר שנאסף וכותב המאמר בירר את העובדות ביסודיות לפני שהוא פרסם אותה.
מלבד זה אנחנו מכירים עוד כמה אישים ידועים ומכובדים כגון הנשיא קצב, איציק מורדכי, חיים רמון, שולה זקן, אהוד אולמרט, ועוד כהנא וכהנא שהנחשבו אנשי ציבור משכמם ומעלה וכיום מואשמים במעשים חמורים ביותר.
אז אם כבר מדברים על מתלהמים, נא לא להתלהם.
כתוב תגובה ל- איימי
6
אתה מבקש מישופט להיתפטר
  אאאאאאאאאאא   20/12/07 12:08
וייש לו זכות לא להיתפטר ואז הסבל נמשך
כתוב תגובה ל- אאאאאאאאאאא
דורש משופטת להתפטר
  NBA24353   20/12/07 13:43
הייתי רוצה שתתפטר, אבל יותר מכל הייתי רוצה שהמערכת המסואבת שמאחוריה תבין מה רואה העם בהכנסו לאולם ביהמ"ש ותדיח אותה מתפקידה!

כב' השופטת העליונה טובה שטרסברג-כהן נציבת התלונות נגד שופטים, כב' הפרופ' דניאל פרידמן שר המשפטים, כבוד השופטת העליונה בייניש נשיאת ביהמ"ש העליון, השופט יהודה פרגו נשיא בתי משפט מחוז מרכז, כב' השופט משה גל מנהל בתי המשפט - לתשומת לבכם!!! העם קורא לכם!!! רדו ממגדלי השן ותבינו איך אתם משתקפים בעיני הציבור.

נאמר בגמרא במסכת שבת קלט - "אם ראית דור שצרות רבות באות עליו צא ובדוק בדייני ישראל, שכל פורענות שבאה לעולם לא באה אלא בשביל דייני ישראל"!!!
כתוב תגובה ל- NBA24353
7
הזוועות יוצאים לציבור
  אב גרוש   20/12/07 12:08

כל הכבוד לאתר האמיץ שמוציא את מעשי הזוועה

האילו לציבור הרחב.

הצדק נעשה במקרה הזה וטוב שכך.

הגיע הזמן שהציבור יידע מה קורה אצל השופטת

רבקה מקייס.
כתוב תגובה ל- אב גרוש
8
סוף סוף מוציאים את האמת לאור !
  אלקזאי   20/12/07 12:20
במדובר בטירוף מושלם. לשופטת הזאת עלה השתן למוח והיא יוצאת למסע התעללות בגברים בובילדיהם. בכול מדינה נורמאלית היו נותנים לה בעתה ומעיפים אותה לכול הרוחות. אגב, היא לא השופטת היחידה שמתעללת בגברים ופוגעת בזכויות גברים וילדיהם לצורך קידום אג'נדה אישית מעוותת. שופטות ושופטים רבים בבתי המשפט לענייני משפחה נוקטים באותם מעשי נבלה כנגד אבות וילדיהם. אגב, אין מה לצפות מהנהלת בתי המשפט ו/או מנציבת פשעי השופטים טובה שטרסברג כהן. הכול זה אותה מאפיה המקדמת את ענייניה. הנציפה מחפה ועוזרת לשופטים עברייניים. ברק כבר כינה אותה ''אחותנו הגדולה'' ואני אומר לכם שמדובר באישה קטנה ופשע גדול.
כתוב תגובה ל- אלקזאי
תגובה לאלקזאי
  NBA24353   20/12/07 13:35
תודה על תגובתך.

דבריך נכונים אך אנא ללא התלהמות וללא מילים שאינן ראויות.

אנו מנסים לנהל מאבק נקי חוקי ולגיטימי.
כתוב תגובה ל- NBA24353
אל תטיף לי מוסר יא אשכנזיפט
  אלק   20/12/07 18:47
כתוב תגובה ל- אלק
אלקזאי צודק לחלוטין בדבריו !!!
  יורם יהודה   13/04/09 02:58
יורם יהודה, התקבל ביום 30.11.1990 כחבר מס` 14215 ללשכת עוה"ד בישראל, בעל היתר לאמן שני מתמחים בו זמנית (במקביל), התמחה, בין היתר, גם בביהמ"ש העליון, בוגר השתלמות עו"ד מועמדים למשרת שיפוט, אב שכול לשלושה ילדים חיים, בוגר במשפטים (.LL.B) של אוניברסיטת תל-אביב, מסלול יום I וכיום, סטודנט לקראת תואר שני במשפטים (כלומר: לקראת תואר "מוסמך במשפטים", תואר הקרוי .LL.M), בדרך לבחירת נציגות גברית מגדרית מהימנה לכנסת.
כתוב תגובה ל- יורם יהודה
9
מקום המשפט מקום הרשע, להעיף או
  ל   20/12/07 12:24
כתוב תגובה ל- ל
נילי מימון, השופט כץ ירושלים
  פופה   20/12/07 13:44
הם ממש גזענים גם שתי שמות שונספו לרשימה שווה לבדוק מי נפגע מהם????.
כתוב תגובה ל- פופה
10
השופטת אלמקייס
  עו"ד   20/12/07 12:30
כעו"ד שמתמחה בעניני משפחה אני חייב לציין כי מדובר בשופטת אשר מפלה את הגברים הן במזונות גבוהים והן בדחית בקשות להסדרי ראיה רחבים מבלי להזכיר את סרובה הגורף למשמורת משותפת
אני מכיר אישית בע"ד אשר משתכר 5000 ש"ח ברוטו והיא פסקה מזונות ילדים (2 ילדים ) 4000 ש"ח והכול מבלי להתחשב ביכולתה של האשה
כל אחד שמתעסק בתחום יודע כי מכל השופטים בכפר סבא היא הפחות טובה לגברים
יש לזכור כי השופטת הנ"ל אינה פועלת בחלל ריק שכן ישנם חוקים במסגרת המעמד האישי המפלים את הגבר בצורה שאין לה אח ורע בשום מדינה מתוקנת כגון חוק המזונות ,חזקת הגיל הרך , חוק הוצאה לפועל ס 69 שבו ועוד רבים כך ששופטים עם אגנדה פמיניסטית יכולים לחגוג בתחום זה
הגיע הזמן לבדק בית רציני לתיקוני חקיקה והחלפתם של שופטים המוטים לצד מסוים מסבה מסוימת וטובה שעה אחת קודם
כתוב תגובה ל- עו"ד
תגובה לעו"ד
  NBA24353   20/12/07 13:20
אני קורא לך ולכל עוה"ד בתחום המשפחה:

1. אם יש לכם לקוחות כמונו - הפנו אותם בהתאם לכתובת והטלפון שבסוף הכתבה כדי שיצטרפו למאבק. חשוב שכל "בעלי הענין" יהיו שותפים לנו.

2. אם אתה מכבד את עצמך ואת המקצוע שלך - הגש תלונה על כל הידוע לך, עדיף דרך לשכת עוה"ד, לנציבת התלונות נגד השופטים כב' השופטת העליונה בדימוס שטרסברג-כהן.
כתוב תגובה ל- NBA24353
11
מקייס זאת רק דוגמא
  גיא רוה   20/12/07 12:37
הבעיה היא בחוק הגזעני שנקרא חזקת גיל הרך סעיף 25 לחוק הכשרות והאפוטרופסות.

אז מקייס כנראה קיצונית יותר בדרכה עם אבות גרושים מסיבותיה שלה אבל השינוי צריך להיות בכל הגישה של המערכת לאבות גרושים ולאבהותם.

כתוב תגובה ל- גיא רוה
12
מבינה אותה
  אריאלה 2   20/12/07 12:42
גם אם אני הייתי נראית כמוה הייתי שונאת גברים, על פי הכתבה נראה לי שיש מה לבדוק.
אני חושבת שהיא עברה טראומה מגבר.
כתוב תגובה ל- אריאלה 2
תגובה לאריאלה 2
  NBA24353   20/12/07 13:27
תודה על תגובתך אך בכל לשון של בקשה - אנא לא בצורה בוטה, לשון נקיה בלבד.

אנחנו רוצים מאבק נקי, חוקי ולגיטימי!
כתוב תגובה ל- NBA24353
13
התגובה של דוברות בתי המשפט
  ברווז במטבח   20/12/07 12:45
היא כמו לשים פלסטר על גידול סרטני.

דוברות זו מסוכנת ביותר לעתיד הדמוקרטיה ולאמון העם במערכת המשפטית שהיא ממילא רקובה ומושחתת.
כתוב תגובה ל- ברווז במטבח
14
חייבים לחקור מיידית!!!
  פמניסטית גאה   20/12/07 12:45
הטענות המועלות כאן מאוד קשות, וחייבים לחקור מיידית את הפרשה. אני מכירה באופן אישי אדם שנפגע ממקייס, היא החליטה להרחיק אותו מהילדים בלי שהוא נקט באלימות. מטורף ...חייבים לחקור, וטובה שעה אחת קודם!!! כל הכבוד לאתר NFC האמיץ!!! כל הכבוד לכם...
כתוב תגובה ל- פמניסטית גאה
15
איפה כל מערכת המשפט
  שריתוש   20/12/07 12:51

איך אישה עם כזה "רזומה" וכאלה התנהגיות עדין משמשת כשופטת .
צריך לנענע את כל אמות הסיפין .

היא צריכה תביעת ענק . עליה

צריך להוריד את השטן מכסאו .
כתוב תגובה ל- שריתוש
16
חוד החנית של ביהמ"ש ל"משפחה"
  דרור צעירי   20/12/07 13:04
לצערי הרב מנסיוני ומהתעסקותי בנושאים הקשים האלו כעורך הראשי של אתר התנועה למען עתיד ילדינו
yeladeinu.info אני יודע בוודאות שהאשמה מוטלת על כתפי בית המשפט לענייני משפחה שאפשר שנים רבות להתעלל באבות ילדים וכן גם אימהות, שופטת אכזרית זו אומנם הפליאה לעשות אך לצערנו רבות העוולות הקיימות בתחום בתי המשפט הללו המסתתרים מאחורי "דלתיים סגורות", וישנם שופטים ושופטות רבים שניתן לומר עליהם בלשון זהירה שאין להם אלוהים, כל הכבוד לכתב על החשיפה, ולנו האבות שמשיבים מלחמה ושנשבענו לא לנוח ולא לשקוט עד אשר תבוא השפיות למערבולת הטרוף האופפת אותנו.
ואסיים בפסוק השגור על פינו,"אחד ואחת תבואו לדיו מאחורי קירות זכוכית על פשעים כנגד האנושות, לא נשכח ולא נסלח"
דרור אב מנותק מבנותיו כ600 יום
 למען עתיד ילדינו
כתוב תגובה ל- דרור צעירי
17
שופטת נוקמת
  NBA24353   20/12/07 13:12
ידעו כל הקוראים - פיני ויוסי הם רק 2 מתוך קבוצה גדולה מאד (כמה עשרות עד מאות) אבות עם סיפורים דומים.

מדובר כאן בשיטה! בדפוס התנהגות שאינו ראוי לביהמ"ש במדינה דמוקרטית בתחילת המאה ה-21.

שר המשפטים, נשיאת ביהמ"ש העליון, כב' השופט יהודה פרגו נשיא בתי משפט מחוז מרכז, כבוד השופט משה גל מנהל בתי המשפט - אתם עושים משהו בנדון?

אל תתפלאו שהציבור אינו מאמין יותר במערכת המשפט אם אלו שופטיו!!!

שופטים כאלו, שבאולמם תמצא בכפיפה אחת את הרשות המחוקקת, הרשות השופטת והרשות המבצעת מסכנים את הדמוקרטיה והעתיד של מדינת ישראל!!!

כב' השופט העליון בדימוס אהרון ברק - "הכל שפיט"? - גם שופטים שפיטים!!!

ותקנו אותי אם אני טועה!
כתוב תגובה ל- NBA24353
18
בטח חברה של ארבל ושל בייניש
  אבל זה לא יעזור   20/12/07 13:12
כתוב תגובה ל- אבל זה לא יעזור
19
עוד 'פגוע מקייס'...
  אוריאור   20/12/07 13:13
איני מאמין למראה עיני,'תעודת יושר' זו באה מאירגון הפמיניסטיות.
תתעוררו אנו דנים בשופטת רבקה מקייס ביהמ'ש כ'ס.
כתוב תגובה ל- אוריאור
20
נשים רחמניות בשלו בשר ילדיהם
  אבל'ה   20/12/07 13:15
מקייס הינה רק אחת ממערך שופטות אשר פועלות מאינטואיציות אישיות ונשיות כאשר הם משליכות את כל תיסכוליהן על הגברים/אבות תוך ניצול כוח המשרה לרעה.
אלו נשים "מוכות" נפשית עם משקעי ילדות בטח הן מצד גברים והן מצד נשים ועל זה נאמר כבר אישה לאישה, זאב.
היכולת שך נשים להתעלם ממצוקת ילדיהם וסבלם כבר ידוע ואף נטען ע"י חז"ל את יכולת התעלמות זו.
מקייס במקרה זה הינה "ילדה מתמרדת" המנצלת את הסמכות לרעיונתיה האישיים. אופי פעילותה הפמיניסטי האובססיבי די בו לראיה לאורח חייה.
חבל שמדינתנו הנשענת על כינויים כמו "אור לגויים" עם סגולה" נהיו לעם ומדינה הנותנים יד לפשעים כנגד האנושות כנגד אזרחיה ציבור האבות וילדיהם.
כתוב תגובה ל- אבל'ה
21
זן נדיר של אבות
  ליה   20/12/07 13:25
אבות אלו הם זן נדיר שנלחמים על זכותם להמשיך להיות אבות ושאינם מפקירים את ילדיהם לאחר הגירושים. יש צורך לעודד אבות שילדיהם חשובים להם ולא להוקיע אותם.
כתוב תגובה ל- ליה
22
מי זאתי הפקידה שבתמונה?
  אזרח ישר   20/12/07 13:36
כתוב תגובה ל- אזרח ישר
23
אל מקייס
  א.זרח   20/12/07 13:38
אלמקייס היא רק דוגמה מוקצנת של המתרחש בבתי משפט לענייני משפחה. עינוי דין,שופטים חסרי כל יכולת והתעללות באזרחים הם עניינים של מה בכך. הרבנות היא זהב פרווים בהשוואה למתרחש בבתי משפט אלו.
כשבייניש באה בטענות על ירידת קרנם של השופטים וכו וכו אין לה אלא להלין על עצמה והמערכת שהיא עומדת בראשה!
כתוב תגובה ל- א.זרח
24
בישראל יש אפליה נגד גברים
  אייל.ב   20/12/07 13:40
ישראל הפכה למדינה בה חייהם כספם ורכושם של הגברים נהפך להפקר. זאת המדינה היחידה בעולם שיש השתוללות כזו נגד גברים בכל תחום.

הגיע הזמן למהפכה צודקת.
כתוב תגובה ל- אייל.ב
25
נרות אחרי חנוכה
  דרור צעירי   20/12/07 13:41
לכל שופטי בית המשפט לענייני משפחה,רבנות, ערכאות הערעור, ההוצאה לפועל וכיו"ב



לאחר יום הכיפורים הזה ולקראת יום הכיפורים הבא, אנו מאחלים לכם את אותם האיחולים,



לצערנו מכתבו של יאיר נשלח קצת באיחור ובטח לא היה לכם זמן להצטער כמו שצריך ולהספיק להגיד בכוונה הראויה את אשמנו, בגדנו, גזלנו, דיברנו דופי,.. וכן הלאה לפי סדר ה א' ב', לכן בפרוס עלינו השנה החדשה נקדים את המכתב השנתי לכ' יום הכיפורים ואתחיל אותו פחות או יותר בהצהרת כוונות רשמית בדיוק כמו במכתבו של יאיר מהשנה שעברה.



בשנה הקרובה נפעל להקמתה של ועדת חקירה ממלכתית לחקור את פשעיכם הנעשים כביכול בחסות החוק ונדרוש לחקור את אפליית האבות בבתי המשפט לענייני משפחה ומוסדותיו.



נקרא לחקור מחדליכם, נפרסם את מעלליכם חסרי הבושה החל ממינויים מפוקפקים, גרירת רגליים בעשיית דין ומשוא פנים קשה כלפי ציבור האבות.



ונמשיך את המכתב בקצת מוסר, דרך ארץ, ופילוסופיה יהודית, כמובן מהמקורות, דבר שממצב העניינים וממבחני התוצאה ברור שקיים מחסור חמור במצרכים אלו אצלכם.



(הגמרא במסכת שבת קלט )

"אם ראית דור שצרות רבות באות עליו צא ובדוק בדייני ישראל, שכל פורענות שבאה לעולם לא באה אלא בשביל דייני ישראל," ועל זה נאמר בפרקי אבות ( מגן אבות קלג )" כאשר בעינינו אנו רואים בדורותינו אלו, שיש קלים וריקים ופוחזים, וקוראים את עצמם דינים רבנים מומחים, והם רשעים ארורים, מטים את הדין, ובמקום לעשות שלום בין איש לאשתו, בשביל בצע כסף הם עוזרים לשבור בתים ושיתגרשו"



שופטים דיינים רבנים וכיו"ב יקרים אבקשכם להסביר את הנכתב לעיל איש איש לעמיתו כי לפחות שופט אחד שאני מכיר לא יבין זאת ושומה עליכם מפאת אחוות שופטים, דיינים, רבנים וכיו"ב כולל שופטי ליגת העל ביהמ"ש העליון וכיו"ב, וכלה בשופטי הליגה התחתית ביהמ"ש לענייני משפחה וכיו"ב, לתקן דרכיכם ולהסיר את אצטלת החוק והצדק המזויפת בה אתם מתעטפים ולהחזיר את אמון הציבור במערכת, שנבנתה להגן עליו ועושה את עבודתה ההפך.



וידעו כל החברים, משפחה וכיו"ב החברים בקליקה המכונה "מערכת הצדק הישראלית" כי למרות שישנם רבים העושים עבודתם נאמנה, רבים הם העושים ההפך הגמור וקיימת הערבות ההדדית, שמחייבת כל רב, דיין, ושופט, הגון, אינטליגנט, ישר וכיו"ב לקום, לזעוק ולהקיא מהמערכת את יוצרי המדמנה כדי שגם בהם לא ידבק הסחי, הזוהמה והרפש, בה מבוססים, אנו, ילדינו ואתם, בהיכלות בתי הדין למיניהם וכיו"ב.



(גמרא סנהדרין ז' )

"כל דיין שנוטל מזה ונותן לזה שלא כדין, הקדוש ברוך הוא נוטל ממנו נפשו, שנאמר, אל תגזול דל כי דל הוא ואל תדכא עני בשער כי ה' יריב ריבם וקבע את קובעיהם (נשמותיהם) נפש.

לעולם יראה דיין עצמו, כאילו חרב מונחת לו בין ירכותיו וגיהינום פתוחה לו מתחתיו ואם לא ידון את הדין כמו שצריך, הרי ענוש יענש."



את זה אני חושב שאין צורך להסביר לשופט "שלי" איש המדמנה, בעונשים הוא אלוף.



ביקשתם סליחה לקראת יום הדין? ביקשתם מחילה מידי בורא עולם? הרגעתם את מצפונכם?



אין לכם אלוהים ואין לקשור אתכם, עם כל חשיבה או התנהלות אנושית כלשהי.



אנו עצמנו וילדינו לעולם לא נשכח ולא נסלח!!!!



כי מאחורי כל אב יש שם!



דרור צעירי מנכ"ל עמותת (ע"ר) "עתיד לילדי הגירושין"

 התנועה למען עתיד ילדינו
כתוב תגובה ל- דרור צעירי
26
מער' החיפוי של הנהלת בתי המשפט
  יאיר תיבון   20/12/07 13:44
לא להאמין כיצד עובדת מערכת החיפוי של משרד המשפטים והנהלת בתי המשפט על השופטים. פניות ששלחתי גורמים אלה נענו בתשובות לקוניות ולא רציניות - שיפורסמו בהמשך...

לידעתכם, השופטת מקייס היא רק הסמן הימיני של התופעה - אני מפנה את הקוראים למאמר שכתבתי על התנהלותה של השופטת ובית המשפט לענייני משפחה:

yeladeinu.info

בית המשפט לענייני משפחה נגוע בתופעות קשות של הפליה כלפי ציבור האבות - יש להקים ועדת חקירה לחקור את הנושא.

יאיר תיבון - tibon@netvision.net.il

...כי ילדים לא מתגרשים מאבא ולכל ילד הזכות לשני הורים פעילים ומעורבים בחייו....
כתוב תגובה ל- יאיר תיבון
27
חובה להקליט הכל
  חובה   20/12/07 13:45
כאשר עמדתי להתגרש אחת מההמלצות הכי טובות שקבלתי הייתה להקליט הכל (תמונה וקול) בכל מקום: במשטרה, במפגשים עם הגרושה או עם הילדים, אצל העובדות הסוציאליות (במפגשים ובשיחות טלפון), בתהליך הגישור, ברבנות, בבדיקת המסוגלות ההורית (חובה ביותר).

זה זול מאוד וחשוב מאוד.

אני לא אמליץ פה להקליט גם בבית המשפט לענייני משפחה אך בגלל שיש כל כך הרבה גופים שנלחמים לאפשר לך זאת והמחיר נהיה זול מאוד אז שכל אחד יעשה לעצמו את המחיר.
זה כבר אפשרי 6 שנים וגם אין אפשרות לעלות על זה.

הסיבה העיקרית היא שכל אחד מהגורמים הנ"ל כותב מה שבא לו, מוציא מהקשר ומדווח בלי קשר לחלוטין למה שקרה בפועל עם נתונים חלקיים הגורמים להטיית העובדות. ואז מאוד קל לא רק להגיד זה לא נכון אלא גם להראות.

בנוסף,
כמו שלמשטרה יש בסיס נתונים על עבריינים מוקם כיום בסיס נתונים על כל הגורמים השונים בתהליך: שופטים, שוטרים, קציני מבחן, עובדים סוציאלים, מרכזי קשר ועובדיהם, גופי הסתה ל"טובת" הנשים ועובדיהן, פסיכולוגים העוסקים במסוגלות הורית, מגשרים, עורכי דין וכמובן נשים מעלילות בתהליך הגירושים.

פרטים בהמשך.
כתוב תגובה ל- חובה
28
לא פלא שאין אימון כללי בשופטים
  עינת רביד   20/12/07 13:48
לא הופתעתי מן הכתבה, גם אני ראיתי בעיני התנהלות שופטת המנוגדת לכל דין וצדק, תוך כדי הפליה לטובה של עריית ת"א במשפטים הנוגעים לבניה בלתי חוקית.
נא בידקו את כב' השופטת עינת רביד מביהמ"ש לעניינים מקומיים בת"א.
כתוב תגובה ל- עינת רביד
29
דברי הבל - כדאי לקרוא ! ! !
  עורך דין שמכיר   20/12/07 13:49
לפני מספר דקות קיבלתי שיחת טלפון מחבר למקצוע, אשר בניגוד אלי, שותף לדעות שהובאו כנגד כב' השופטת מקייס.
בשיחה אמר חבריי "נו, ראית את הכתבה על חברה שלך ... " - אכן ראיתי (קראתי) את הכתבה.

צר לי על האמור בכתבה ועל ההשתלחות חסרת הרסן כנגד כב' השופטת אשר עושה את מלאכתה נאמנה.

מדובר בשופטת ישרה, חכמה, טובת לב, הוגנת, חרוצה – שיסלחו לי שופטים אחרים - שאינה מבקשת לסיים "תיק" על מנת להראות בדוחות הסטטיסטים את "יעילותה", אלא מלווה את המשפחות במשך שנים, תוך לקיחת אחריות ועומס עבודה בלתי נגמר, וכל זאת על מנת לוודא את כי טובת הילדים הקטינים אכן מוגשמת הלכה למעשה.

הדרך המקובלת בתיקים רבים היא הענקת סמכויות לפקידת הסעד ושהצדדים "ישברו את הראש"..., אולם לא אצל כבוד השופטת מקייס.

אלמלא, הייתי מטפל באחד מהתיקים שהוזכרו בכתבה, הרי שמיד הייתי מזדעק כנגד העוול שנגרם לאותם אבות. ברם אפס בהכרותיי את אחד האבות שהוזכרו בכתבה ואת נסיבות המקרה, הרי שמדובר בדברי הבל !

כבר נאמר על ידי חכמנו "אין לו לדיין אלא מה שעיניו רואות" ( המאירי ; תלמוד בבלי מסכת סנהדרין דף ו עמוד ב).

מדוע אותם אבות לא הזכירו אם ניתנו נגדם צווי הגנה – בין אם על ידי כבוד השופטת מקייס ובין אם שופט אחר ?

בנוסף, במסגרת הכתבה מציין אחד האבות כי אשתו "חטפה את בתו לירושלים..." – האם "החטיפה" היתה למקלט לנשים מוכות הממוקם בירושלים ?...

בשולי דברי ולמלנים על אפליה כנגד המין הגברי אבקשכם לקרוא את החלטת כב' השופטת מקייס בתמש (כ"ס) 28132/02 פלונית נ' אלמוני - מאגר נבו, שם חייבה כב' השופטת אשה בתשלום סך של 7,500 ש"ח הואיל ונקבע כי העלילה על המשיב כשביקשה בקשה למתן צו הגנה.


לסיום אציין כי הדרך הלגיטימית לבקר פסק דין של שופט הינה במסגרת ערכאת הערעור, ואכן בתיק בו אני מטפל הוגש ערעור לבית המשפט המחוזי – ערעור שנדחה תוך חיוב בהוצאות !

טוב יהיה אילו המלינים ישקיעו את מאמציהם בהפנמת ההחלטות והבנת רצונה של כב' השופטת להגן על הקטינים.




כתוב תגובה ל- עורך דין שמכיר
עו"ד שמכיר=מקייס בעצמה
  יאיר תיבון   20/12/07 13:58
מקייס היקרה, התחלת להתחזות לעוד"ש שמכיר??? - ...
אל תעבדי עלינו, כל עו"ד מכירים אותך ויודעים בדיוק מי את ומה הם מעלליך!
אם זה לא מקייס אז תצא מהאלמונויות שלך ותעמוד מאחורי דבריך!!!
כתוב תגובה ל- יאיר תיבון
במענה לתגבותך על דבריי
  עורך דין שמכיר   20/12/07 14:37

סליחה, הייתי בהפסקת צהריים.

מה אתה חושב שאין לה מה לעשות - אתה חושב שהיא מתרגשת מהשטויות שאתם כותבים.

מידיעה אישית שלי - בבית המשפט המחוזי מאוד אוהבים ומעריכים את השופטת.

די, בחייכם לא טוב לכם תגישו ערעור !
כתוב תגובה ל- עורך דין שמכיר
עורכי הדין מתעשרים בזכותה
  מפוכח   22/12/07 21:42

עורכי הדין מתעשרים בזכות השופטת מקייס.

עורכי הדין עושים כסף מהערעורים על חשבון

הילדים הרעבים.

בעלה של השופטת מאיר מקייס בעצמו עורך דין

לענייני משפחה.

השופטת נוהגת להתנכל למי שמייצג את עצמו וזאת

משיקולים מובנים.

כתוב תגובה ל- מפוכח
תגובה "לעו"ד שמכיר"
  NBA24353   20/12/07 14:04
כנראה אתה מאותם עוה"ד ששולחים את הנשים שמגיעות אליהם למשרד להגיש תלונת-שוא במשטרה על אלימות בהתבסס על הנחיה 2.5 של הגב' ארבל (בכהנה כפרקליטת המדינה)!!!

בוש והכלם - אתה, בלבך פנימה, יודע היטב עד כמה המצב מזויע ולצורכי פרנסתך וליקוק ישבנים אתה כותב את מה שאתה כותב.

כמו רוב עורכי-הדין אתה חסר מצפון!
כתוב תגובה ל- NBA24353
כל מילה נכונה
  עו"ד   20/12/07 14:04
מסכימה עם חברי המלומד.
די להשמצות חסרות השחר תוך עיוות המציאות.


עורכת דין - בתחום ענייני משפחה
כתוב תגובה ל- עו"ד
מלככת פנכה
  עו"ד דמיקולו   20/12/07 15:09
אולי תספרי לקהל הקוראים:

1. כמה נשים את מיצגת (באחוזים)
2. כמה פסקי דין לטובתך קבלת (באחוזים) לאותן נשים?
3. לכמה גברים כיסחת את הצורה עד להתאבדות?
4. כמה טובות הנאה בצורת אפוטרופוסות קבלת?

חסרת מצפון עלובה!
כתוב תגובה ל- עו"ד דמיקולו
כל עו"ד שלא מזדהה הוא מתחזה
  יאיר תיבון   20/12/07 15:17
אין סיכוי שעו"ד שפוי שמכיר את פעילות השופטת יתמוך בה, אלא אם כן הוא/היא מתחזים ואולי אפילו מדובר בגברת מקייס בעצמה.
אין לכם מה לחשוש להיחשף הרי אתם רק מביעים בה תמיכה - למה אתם לא נחשפים מה אתם פחדנים!!!!! או שקרנים???
כתוב תגובה ל- יאיר תיבון
עוכרי דין או שפנים ?
  בינגו   20/12/07 16:50
גם לי כמו לתיבון לא כ''כ נראה כי מדובר בעורכי דין. או שמדובר בעוכרי דין או בשפנים. לא ממש ברור ממה מפחד ''עו''ד'' שמגן על שופט ? למה אתם לא רושמים מי אתם ומה השפם שלכם ? ממה מפחדים השפנים ? כנראה שיש מי שכותב פה בשם מקייס בעצמה או שמדובר במקייס בעצמה ולא וללא בכבודה !
כתוב תגובה ל- בינגו
מכיר את השופטת
  בינגו   20/12/07 14:26
את השטויות במיץ האלו תספר למי שלא מכיר את מערכת המשפט. צו הגנה זה קנה מידה למסוכנות ? הרי הנבלות האלו חותמים בחותמת גומי ומאשרים כל בקשה ללא כל בדיקה. וחטיפה למעון ''לנשים מוכות'' זה בסדר? האישה פתאום היא השופטת ? וערעור ? מי מסוגל לעמוד בהוצאות של הגשת ערעור ? אתה עו''ד או טמבל ? אתה לא יודע שאין זכות ערעור וצריך להגיש בר''ע ומי אמר שהצלע הנוספת של הכנופיה שהיא השופטת שטופמן מהמחוזי תאשר את בקשת רשות הערעור ותיתן זכות ערעור. וגם אז היא בכלל תעיין בערעור או תאשר פסה''ד כתורה מסיני. אז בפעם הבאה שאתה מנסה לספר סיפורי סבתא, תספר אותם למי שלא עבר את ההתעללות של הנבלות האלו.
כתוב תגובה ל- בינגו
במענה לדברי "בינגו" (- :
  עורך דין שמכיר   20/12/07 14:42
טמבל, אני כותב להדיוטות ועל כן איני עומד על ההבחנות בין בר"ע לבין ערעור.

דווקא דבריך מלמדים על היותך "דון קישוט" שסובל ממחלת הרדיפה- גם שטופמן (שופטת בבית המשפט המחוזי) נגדך ...

לך תיקח ווליום

אידיוט !!! ( - :
כתוב תגובה ל- עורך דין שמכיר
לעו''ד הטמבל
  בינגו   20/12/07 16:41
כן גם שטופמן נגד האבות כל טמבל כולל אותך יודע ששטופמן היתה היועצת המשפטית של משרד הרווחה ולכן פקידות סעד והמלצותיהם הם מבחינתה תורה מסיני. אגב, יתכן ואתה רגיל לקחת סמים כאלו או אחרים אבל לי אין את הצורך בכך ולכן אני לא מאמץ את העצות שלך. אתה כנראה עושה כ''כ הרבה כסף על המסכנים שאתה מיצג ולכן גם יש לך את הכסף לכך. ואגב דבר נוסף. אני מאחל לך שמקייס ושטופמן ושאר הצדיקים והצדיקות יעשו לך כמו שהם עושות ליתר הגברים. אני לא מקנה בילדים שלך וגם לא בלקוחות הגברים שלך.
כתוב תגובה ל- בינגו
תגיד, אתה מאהב של רבקה מקייס
  או משהו כזה?   20/12/07 19:04
אחרת לא ברור לי למה אתה מקלל אזרחים באינטרנט ???
כתוב תגובה ל- או משהו כזה?
אלמקייס
  עו"ד   20/12/07 15:05
לעו"ד שמכיר
אמנם אני איני בקי בתיק הספציפי אך כפי שכתבתי יצגתי גברים בתיקי מזונות ילדים בפני השופטת הנ"ל ,כנ"ל לגבי בקשות למשמורת ולחלופין הסדרי ראייה רחבים
בכל התיקים סכומי המזונות נפסקו ללא התחשבות ביכולת הכלכלית של האב ומבלי להתחשב ביכולת האם והותירו האבות חסרי כול (בלשון המעטה )
לעינין תגובתך בצווי הגנה הרי כידוע לך צו הגנה ניתן כסעד ביניים עד לדיון באופן אוטומטי ובכלל איני מכיחר מקרים רבים בהם השופטת הנ"ל דחתה בקשות לצווי הגנה

לטענתך לגבי בריחה למעון לנשים מוכות - שוב אציין בזהירות שכן איני בקיא בפרטים כי כיום נשים רבות מנצלות את המוסדות הנ"ל כולל בריחה לשם לצורך מצג ששוא שלילי כנגד הבעל
בניגוד לכותבים אני סבור כי כל עוד לא יחול עקרון השוויון גם בדיני משפחה יהיו שופטים שיתנו החלטות מעוותות כך שלדעתי הפתרון הוא בתקון חקיקה
כתוב תגובה ל- עו"ד
אוי לנו מעורכי דין שכמותך
  גורנישט זלינסקי   20/12/07 17:49
1- אני מוחה על כך שאתה מכנה את הביקורת נגד מקייס "השתלחות". גם אם הביקורת אינה מוצדקת, היא עדיין לגיטימית. שופט/ת הוא/היא משרת/ת הציבור. הציבור הם לקוחות של השירות. זכותם להביע דיעה על איכות השירות.
2- בשביל הכבוד צריך לעבוד. אם מקייס רוצה שיקראו לה "כבוד השופטת" היא צריכה להוכיח שהיא ראויה לכבוד שאתה דורש עבורה.
3- איני מכיר את מקייס. אם אכן היא חרוצה, זה עדיין לא מוכיח שהיא שופטת עפ"י החוק, הצדק וכיבוד האזרחים המופיעים בפניה.
4- אני אזרח המדינה מאז הקמתה. לא זכור לי מקרה אחד בתולדות המדינה שבו קמו אזרחים והקימו את "אירגון נפגעי השופט פלוני". בשבילי זה אומר הכל. אין עשן בלי אש.
כתוב תגובה ל- גורנישט זלינסקי
ושכחת מי ה"תכשיט" שאתה מייצג ?
  לניר שמכיר   22/12/07 22:00
ייתכן שאתה חושב שכולם מטומטמים ??

כנראה ששכחת שהלקוחה שלך עברה אירועים טראומתיים
בילדותה כולל יחסים פתולוגים עם אביה.
ייתכן ששכחת שהלקוחה שלך עברה משבר נפשי בעקבות לידה ?
הלקוחה שלך אכן מסכנה וקיבלה טיפול במקלט אבל אני במקומך
לא היתי מאשים את הגרוש אלא דווקא את אבא שלה במצבה.
ניר זדה - שכחת שיש לנו מסמכים על כל העובדות הנ"ל.
כתוב תגובה ל- לניר שמכיר
מקייס
  נוסף שמכיר   25/12/07 19:59
גם אני מכיר את הנפשות מאחורי חלק נכבד מהמיקרים
השופטת מקייס יוצרת מצב על ידי משיכת כל החלטה לתקופות של שנים-כן שנים-מחליטה בקלות כנגד גברים -אני ייצגתי שני מקרים בשנה האחרונה.
אני לא אקח יותר שום תיק לייצוג לפני השופטת מקייס
את פרנסתי אני רוצה להרויח ביושר-אני גם רוצה לישון ללא ידיעה שמשפט צדק לא נעשה
לדעת עוד לפני הדיון הראשון את מנט הסבל האין סופי שהגבר יעבור
כתוב תגובה ל- נוסף שמכיר
30
תלונות על חנה קיציס מרשל"צ
  שפוטי חנה קיציס   20/12/07 13:56
לשופטת מקייס יש תלמידות וממשיכות בולטות בקרב ביהמ"ש לענייני משפחה. חנה קיציס מראשון לציון היא תלמידה מוכשרת שלה ****************************************** - כאשר ילדים מתחננים מולה בלשכתה (!) להיות עם אבא ולעצור מכות שהאם מכה אותם עד דם, קיציס קובעת שזה "לא יכול להיות" ומחזירה אותם להמשך ההתעללות בטלפון ובכתובת דואר שפורסם בכתבה אפשר לפנות לריכוז התלונות נגד קיציס
כתוב תגובה ל- שפוטי חנה קיציס
השופטת חנה קיציס
  דוד חצבני   27/03/09 23:52
השופטת חנה קיציס היא חסרת מזג שיפוטי כאשר היא לא מבינה שום עינין וגורמת לעוגמת נפש רבה אם וכאשר בהליך מזונות אשה הית צריכה להעיף או לדחות תביעה על הסף ולא עשתה זאת, כמו כן התרדות טלפוניות שנמשכו שנים מצד התובעת היא לא היתיחסה בכלל. לטענותיו של הנתבע.
כתוב תגובה ל- דוד חצבני
31
האחריות על מי שמינה אותה
  אזרח מודאג   20/12/07 13:57

הוועדה למינוי שופטים נכשלה כישלון חרוץ כשמינתה

אותה לתפקיד ב 2001.

השופטת מקייס פוגעת בנפשם של עשרות ילדים קטנים,

טוב וראוי אם ישעו אותה לאלתר.
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
32
פקידות סעד הן הפתרון? טיפשות!
  אלכס פז   20/12/07 14:02
התגובה המגוחכת והמטופשת ביותר היא של הצמד המכנה עצמו אמיר וליאת.. הם שמים יהבם בפקידות הסעד.. זה הגוף המייעץ המקצועי שעל פיו לדעתם יפול דבר ועל שופטי ישראל לכרוע ברך ולמלא המלצותיהם.
ראשי התיבות של פק"ס הינם פקידות סכסוך.. הן חלק מארגון הנשי שרואות כמשימה עליונה את ההגנה על זכות האשה ומשימת על את הפגיעה באב ובילדים.
ראה גם מאמרי "פק"ס"
 פקידות סעד? - פקידות סכסוך
כתוב תגובה ל- אלכס פז
היש לך שריטה בדיסק???
  לאלכס פז   20/12/07 14:43
כתוב תגובה ל- לאלכס פז
עו"ס
  גבר מירושלים   20/12/07 16:20
לך אין דיסק בכלל. ואם יש לך ילדים אז בוודאי שאין לך גם לב.
כתוב תגובה ל- גבר מירושלים
33
טובה שטרסברג מחפה עליה
  אחד שמכיר   20/12/07 14:07

עשרות רבות של תלונות נשלחו לנציבת תלונות שופטים

טובה שטרסברג כהן,

אך עד היום כבוד השופטת שטרסברג ממשיכה לחפות

על השופטת רבקה מקייס.

מזמן כבר היה צריך להעמיד את מקייס לדין ולשלוח

אותה הביתה.
כתוב תגובה ל- אחד שמכיר
תגובת טובה שטרסברג-כהן
  טובה'לה   20/12/07 14:42
אם לא ידעתם - כב' השופטת בדימוס ונציבת התלונות נגד שופטים במשרד המשפטים, הגב' טובה שטרסברג-כהן ישבה בועדה שמינתה את השופטת מקייס למשרתה.
כתוב תגובה ל- טובה'לה
34
שטויות - שופטת מצויינת
  עו"ד נתניתני   20/12/07 14:07
אצל הגב' מקייס יצגתי בהערכה רבה גם נשים וגם גברים. מדובר בשופטת מעולה, חכמה, בקיאה ואחת שיודעת להפריד בין טפל לעיקר.

הגב' מקייס לא פעם גם קיבלה טענות על ירידה בהכנסה של גבר, על כזבים של אישה וכיוב' טענות של גברים כנגד הצד השני.

חבל שהאתר המכובד הזה , בעיני, אתר מעניין ובדרך כלל מביא טענות ראויות החליט להיות במה לטענות כאלו כנגד מקייס שהיא באמת, שופטת מהשורה הראשונה.

כתוב תגובה ל- עו"ד נתניתני
מסכימה - שופטת מספר 1 בארץ
  עורכת דין   20/12/07 14:12
כתוב תגובה ל- עורכת דין
מקייס טובה לעורכי הדין
  טובה לעורכי דין   20/12/07 14:23

עורכי הדין מתעשרים בזכות מקייס,

היא לא יודעת לסיים תיקים וכך עורכי הדין מתעשרים.
כתוב תגובה ל- טובה לעורכי דין
תגובה לעורכת הדין
  NBA24353   20/12/07 14:33
וברור לכל עין שאת מייצגת רק נשים ומקבלת הרבה פרנסה טובה !!!

אני בטוח שבלבך פנימה את יודעת כמה לא נכון מה שכתבת.

כמו רוב העו"ד את פשוט חסרת מצפון.
כתוב תגובה ל- NBA24353
תגובה לעו"ד הנתנייתי
  NBA24353   20/12/07 14:20
אנחנו מכירים אותך!

אתה עו"ד שמייצג רק נשים ומקייס נותנת לך הרבה פרנסה טובה.

בודאי תגש אליה מחר בבוקר ללחוש באוזנה "איך הגנתי עליך אתמול באתר!".

כמו רוב עוה"ד - אתה חסר מצפון!
כתוב תגובה ל- NBA24353
מכירים אותך
  לא עו"ד   20/12/07 15:26
אנחנו מכירים את העו"ד הזה! זה עו"ד שמייצג רק נשים ולכן יוצא להגנת מקייס.

היא בטח גם נותנת לו לטפל בתיקי אפוטרופוסות, נאמנות ואחרים כדי "להמריץ" אותו.

אין ספק שמחר בבוקר הוא יתחכך על אוזנה בליקוק ויגיד "לא תאמיני איך שהגנתי עליך".

יותר מ-300 אבות בהליכי גירושין (ע"פ דו"ח של משרד הבריאות) מתאבדים כל שנה בארץ בגלל שופטים כמוה ועו"ד כמוהו.
כתוב תגובה ל- לא עו"ד
35
בדיקת השופטים בבימ"ש למשפחה
  בדיקות   20/12/07 14:21
יש לבצע בדיקת המועמדים לבית משפט זה מעבר לבדיקה המבוצעת היום.
סביר שכבוד השופטת הייתה נבדקת לגבי:
האם הוריה גרושים או לא?
האם אבא שלה זנח אותה ואת אמה?

ואם כן כיצד זה יכול זה ישפיע עליה במסגרת תפקידה כשופטת האמורה להיות אובייקטיבית.
כתוב תגובה ל- בדיקות
36
כתבה לא ראויה ולא הוגנת
  עורכת דין   20/12/07 14:31
מדובר בשופטת עניינית, נבונה מאוד, מכירה היטב את התיקים, ומשפטנית טובה, שופטת אשר בודאי עולה בהרבה על שופטים רבים אחרים בתחום זה. הכתבה אינה מאוזנת, לא אוביקטיבית, לא רצינית ולא אחראית. באותו הקשר, ניתן לכתוב מניסיוני הרב, דווקא על שופטים אחרים ובודאי שלא על השופטת מקייס. המערכת ברובה, פועלת בתחום המזונות והמשמורת, לעיתים מזומנות מידי, בצורה לא עניינית, גם כלפי גברים וגם כלפי נשים. מוטב היה עושה העיתונאי, לו היה בודק את דבריו ומשווה את אופן התנהלותה של השופטת עם אופן התנהלותם של שופטים אחרים. הבעיה נעוצה ראשית בחקיקה אותה יש לשנות. על האמור בכתבה, רצוי היה להגיש תביעת לשון הרע. כמה עשרות מקרים בלתי מרוצים, אבל עם פה גדול, עוד לא מעידים על איכותו של שופט. אמת לא דיברת, עיתונאי נכבד.
כתוב תגובה ל- עורכת דין
היו עשרות אלפי גירושין בישראל
  למה דווקא אלמקייס   20/12/07 16:38
היו עשרות אלפי גירושין בישראל. למה יש התארגנות רק נגד גב' אלמקייס? למרות שהחוקים לרעת הגברים, לא קם קול זעקה נגד שופטים או שופטות אחרים? לדעתי זה לא במקרה.
בשעתו היה בקול ישראל מפתח על פיו מכתב תלונה של אזרח אחד שווה ערך למאה אלף אזרחים לא מרוצים שלא יודעים או פוחדים לכתוב.
לדעתי קיים אפקט דומה גם בענין גב' אלמקייס. עשרות גברים שהתארגנו הם קצה הקרחון. חלק מהגברים שנעשקו על ידי גב' אלמקייס נטולי השכלה ולא מבינים שמא שאירע להם בבית המשפט שלה אינו צודק ואפילו בלתי חוקי.
כתוב תגובה ל- למה דווקא אלמקייס
יד רוחצת יד?
  אוריאור   20/12/07 16:42
תשובה לעורכת הדין!
קל לך לחלוק עלינו בתור אבות 'כספומטים' להמשך חליבתינו הכספית ע'י עורכי הדין.
אנו המדירים שינה מעינינו בדאגה לילדינו הגזולים מאיתנו,לגדול בבתים זרים,"לטובתם".
אכן גזל ילדים ע'י מע' המשפט+הרווחה,והנסיונות להחזרתם לחיים נורמלים,מכניס כסף רב לנוגעים בנושא.

כתוב תגובה ל- אוריאור
דווקא מדובר בשופטת לא ראויה
  מכיר את מקייס   21/12/07 08:43

מאיפה את מביאה את השקרים שלך ?

השופטת מקייס רואה בתפקיד שלה הזדמנות לסגור

חשבון עם אביה שמואל סיראט שעזב את אימה קולט

סיראט יחד עם 7 ילדים בירושלים לפני 40 שנה.

השופטת מקייס מתעללת בילדים חסרי ישע שמשתוקקים

להיות עם אביהם.

כל יום שהשופטת מקייס ממשעכה בתפקידה - זהו

יום שחור למערכת המשפט בישראל.
כתוב תגובה ל- מכיר את מקייס
37
השופטת
  א.ש   20/12/07 14:59
מבלי להכנס לראיות בגין התלונה השתמעת מהכתבה קיימת אויירה של נגד גברים בכלל ארגוני נשים שונים הפעילו לחץ ולובי לוחמני נגד גופי האכיפה ומערכת המשפט אולי צעד אחד יותר מדי גברים לא אלימים או אלימים באופן מוגבל בעקבות החלטות שנראות חד צדדיות פעלו באופן קיצוני גם ההתארגנות שעל פי הכתבה נובעת ממצוקה איזושהי וטוב שהתגובה היא כזאת חוקית ולגיטימית
כתוב תגובה ל- א.ש
38
שופטת לא הוגנת - כתבה אמיצה!
  עו"ד רונית שמכירה   20/12/07 15:35
כתוב תגובה ל- עו"ד רונית שמכירה
39
מעניין
  עפרר   20/12/07 15:42
לקרוא את המאמר והתגובות פה. מצד אחד מפלצת, מצד שני חסידת אומות העולם. אני לא מכיר אותה ואין לי מושג מה הולך בבית המשפט שלה. מעניין מה באמת קורה שם.
כתוב תגובה ל- עפרר
את התגובות המחמיאות כותבת
  רבקה אלמקיס בעצמה   20/12/07 16:27
שכחת שהטוקבקים אנונימיים? אין לרבקה אלקייס כל בעיה לכתוב על עצמה דברי שבח והלל, ואם זה לא מספיק, היא יכולה לשלוח גם כמה חברות שלה מאירגוני הנשים לכתוב את דברי התהילה חסרי השחר שקראת כאן.
כתוב תגובה ל- רבקה אלמקיס בעצמה
סדום ועמורה - יש תיעוד מלא
  יאיר תיבון   20/12/07 17:30
יש המון תיעוד לסדום ועמורה שמתרחש ב"היכל הצדק" של ה"שופטת" מקייס.
קיים בידינו ים של חומר מזעזע....האמן לי, ראיתי, נדהמתי... והעצוב מכל שמאחורי החומר הזה יש אנשים אמיתיים: אבות, ילדים ואפילו אמהות שפשוט נרמסו ברגל גסה... ע"י ה"שופטת" הזו - משפחות שלמות של אומללות!!!
שים לב שאני מזדהה ולא מתחבא כמו כמה עו"ד, לכאורה, שכותבים כאן תגובות שקריות....
צריך לנקות את בית המשפט... כי צריך לתת גם לאנשים שהזוגיות שלהם נהרסה קצת תקווה לעתיד ובעיקר לילידהם.
יאיר תיבון (tibon@netvision.net.il)
כתוב תגובה ל- יאיר תיבון
40
הגברים בישראל טפשים. מגיע להם
  שופטת כמו אלמקייס   20/12/07 15:43
ישנם חוקים במסגרת המעמד האישי המפלים את הגבר לרעה. במדינות דמוקרטיות מכבדים את עקרון השוויון בין 2 המינים. בישראל לא. אפליית הגברים מתבטאת בחוק המזונות ,חזקת הגיל הרך, סעיף 69 תחוק הוצאה לפועל, ועוד תקנות רבות ומשונות.
בהתחשב בחוקי האפליה הנ"ל, כל גבר שהמתחתן בישראל הוא טיפש שמכניס עצמו לצרות במו ידיו, כולל אפשרות למגע עתידי עם שופטות מסוגה של גב' אלמקייס.
מי שיש לו שכל מוותר על נישואין וחותם עם בת זוגו חוזה ברית זוגיות. בחוזה מסכמים מראש על תשלום מזונות שוויוני שמתבסס על מצבם הכלכלי של כל בני הזוג ביום הגירושין. שיטה זו נהוגה בכל ארצות אירופה ואין איתה בעיות. כמו כן קובעים בחוזה משמורת משותפת על הילדים וזכויות ביקור הדדיות ונדיבות לשני הצדדים.
מי שמתעקש להתחתן בישראל לא צריך להתפלא שהוא מוכרח לבזבז את זמנו על מאבקים מעצבנים ועל אסיפות של "אירגון נפגעי אלמקייס". מי שלא מתחתן בישראל פטור מכל הצרות האלה. אם בת הזוג העתידית מתעקשת על חתונה ישראלית, עדיף לחפש בת זוג אחרת מאשר להכניס ראש בריא למיטה חולה.
כתוב תגובה ל- שופטת כמו אלמקייס
אמת לאמיתה
  גבר מירושלים   20/12/07 18:36
אני מדפיס את דבריך החכמים כדי להציגם בפני הלא חכמים, כולל: רבנים, שופטים ועוד מריעין בישין
כתוב תגובה ל- גבר מירושלים
גם ללא נישואין אתה בידיה
  לומד מכל אדם   21/12/07 02:35
בית המשפט לעניני משפחה דן בכל מערכת זוגית ובודאי אם יש ילדים. אם מתחתנים ניתן לפחות לקבל חלק מהצדק בבית הדין הרבני במסגרת מירוץ הסמכויות.
כתוב תגובה ל- לומד מכל אדם
41
הדג מסריח מהראש
  גבר מירושלים   20/12/07 16:04
על כל החלטה ניתן לערער, אלא מה הבעיה?
ראשית, שופטי עליון אינם אוהבים לבקר שופטים אחרים. על כן לא תשמעו ולא תמצאו מילה אחת נגד שופטי ערכאות נמוכות משופטי הערעור. פשוט הם אינם רוצים לפגוע במעמד השופטים.נדמה להם שהם יכרתו את הענף עליו הם יושבים. המציאות היא הפוכה הם מוכתמים ומסריחים מחבריהם שמכהנים לידם.
שנית, ההפליה נגד גברים מושרשת אצל מעצבי דעת הקהל בארץ ומעוגנת בפסיקה. בין היתר חסר לשופט שיצא נגד ארגון נשים.
שלישית, מירב השופטים בערכאות הנמוכות הם אנשים קטנים: עצלנים, לא חכמים, קטנוניים ובהחלט לא אנשי צדק ומוסר. מאנשים כאלה, כמו שלמה אלבז בבית משפט למשפחה בירושלים, אין ציפיות.
כתוב תגובה ל- גבר מירושלים
מסקנה: אסור לגבר להתחתן.
  רק ברית הזוגיות   20/12/07 18:10
כתוב תגובה ל- רק ברית הזוגיות
42
השופטת מונעת משמורת משותפת
  מנכ"ל התנועה למען   20/12/07 16:18
השופטת מונעת משמורת משותפת
השופטת מקייס בהופעתי מטעם העמותה סירבה לקבל הסדר בין ההורים למשמורת משותפת והפסקת המלחמה בין ההורים .
בהופעתי טענתי שהאפלייה והרמאות של פקידות הסעד הינם פשע נגד האנושות ובית המשפט אשר הינחה את האב לבצע פעולות למען ביתו ולאחר שביצע סירבה השופטת יחד עם פקידות הסעד להעביר את הקטינה לאב ואף סירבה למשמורת משותפת למרות חוות דעת מגורמים שהופנו ע"י בית המשפט ופקידות הסעד .
המחלקה העבריינית בגינות שומרון הונתה את מנכ"ל התנועה יעקב בן יששכר וכן את האב
יעקב בן יששכר הגיש נגד השופטת פסילה מיידית אך היא סירבה לפסול את עצמה .
השופטת מקייס פנתה למשטרה כדי להצר את צעדיו של מנכ"ל התנועה לאחר שהצליח לארגן משמרת מחאה מול ביתה ואף הקליט את דבריה בלישכת עורכי הדין .
רבקה מקייס איננה ראוייה להיות שופטת .
בהמשך לכך הוגשה תלונה ע"י התנועה למען עתיד ילדנו נגד השופטת ונציבות השופטים מטייחת
לפרטים נוספים נגד שאר השופטים כמו השופטת קיציס קרוס נחמני ועוד שופטים מאירגון הפשיעה ללא מדים
פנו לטלפון 0503600657 או אתר yeladeinu.wordpress.com/wp-comments-post.php
כתוב תגובה ל- מנכ"ל התנועה למען
43
עורכי הדין המתחסדים
  יעקב בן יששכר   20/12/07 16:30
שופטת זו הינה פושעה לעניין הוצאת ילדים מחוץ למשפחה כאחד שנלחם נגד הוצאת ילדים דאגתי לפעול נגד שופטת זו אשר פסקה ילדים לאם או לאומנה או אימוץ .
את מקייס צריך להכניס לכלא היא מזייפת עובדות ופרוטוקולים ואף הורתה לשופטת קראוס ויעקב כהן לפעול תוך אפליית הגבר .
התנועה למען עתיד ילדנו תפנה לשר המשפטים להדיחה משיפוט
לפניות WWW.YELADEUNU.ORG
כתוב תגובה ל- יעקב בן יששכר
44
רק עו"ד יכול לכתוב תגישו ערעור
  גיא רוה   20/12/07 16:53
כי עורכי הדין רוצים שהסכסוכים בין המתגרשים ימשכו ולהם תהיה פרנסה.

הרי אם נשים לב לעובדות אז עד היום לא היה פסק דין אחד בו התקבלה החלטה על משמורת משותפת ללא הסכמת האם.

אז או שאין אבות ראויים לכך או שהמערכת עובדת לא נכון וגורמת למריבות מיותרות בין ההורים.
כתוב תגובה ל- גיא רוה
גיא, רק טעות קטנה אחת....
  יאיר תיבון   20/12/07 17:36
גיא, רק טעות קטנה אחת....עו"ד אמיתי, ולא מתחזה, לא היה ממליץ על כתיבת עירעור כי הוא יודע שזה חסר טעם.. כי בבית המשפט למשפחה המשחק מכור וכל עו"ד יודע מראש שבישראל ערכאות העריעור אינן ששות לשנות פסקי דין ולמעשה מאשרות כמעט כל פסק דין כחותמת גומי....
יאיר תיבון
כתוב תגובה ל- יאיר תיבון
יאיר, אתה טועה ומטעה. חבל
  גיא רוה   21/12/07 13:31
לפי הגישה שלך גם העורך דין שלך היה אמור להגיד לך שאין סיכוי ושתוותר על התביעה.

עורכי הדין חיים בעולם שלהם, הם צריכים להתפרנס ועורך דין לרוב יגיד לאב שיש לו סיכווים קטנים\אפסיים להשיג משמורת משותפת בבית משפט ואולי גם יחתים את האב על מסמך שהוא מבין את זה, אבל כמעט תמיד הוא ישמח לייצג אותו ולקבל את כספו.

עכשיו, מכיוון שכולנו יודעים שעד היום לא נפסק בבתי המשפט הסכם של משמורת משותפת ללא הסכמת האם, לפי זה לשיטתך כל האבות לא היו צריכים להגיש תביעות כי העורך דין שלהם היה מסביר להם...

המציאות היא אחרת וחבל שאתה מטעה את אותם אנשים שלא מכירים את המציאות לעומק.

כתוב תגובה ל- גיא רוה
45
כתבה מגמתית, לא אובייקטיבית
  הניה   20/12/07 16:59
כתוב תגובה ל- הניה
מאיפה את יודעת? נכחת אי פעם
  בדיון משפטי שלה?   20/12/07 17:54
אולי המציאות אפילו יותר חמורה ממה שמתואר בכתבה?
סתם להפריח סיסמאות כמו שאת עושה זה לא מכובד, עם כל הכבוד להניה.
כתוב תגובה ל- בדיון משפטי שלה?
46
השמטת 19 שנה בקו"ח מוזרה מאד
  קורא הרבה קו"ח   20/12/07 17:21

השמטה של 19 שנה בקורות חיים היא מאד מוזרה, בלשון המעטה. דבר כזה פשוט לא יכול להיות מקרי. לגבי דידי גם מרווח לא מוסבר של חודשיים מצריך הסבר. גם אם העיסוקים באותן שנים לא רלוונטיים יש להזכיר אותם בקצרה, קל וחומר אם הם מהותיים ביותר לתפקיד. למותר לציין שמועמד עם מרווח כזה לא היה עובר את משוכת הרפרוף הראשון... במקרה של כישורים מדהימים רוב הראיון היה מתרכז דווקא בשנים האלה.
כתוב תגובה ל- קורא הרבה קו"ח
47
הכתבה והתגובות
  הרווק הניצחי   20/12/07 17:36
מסתבר שלא רק הפוליטקה מלוכלכת גם מערכת המשפט

פשוט לבכות היכן אנו חיים
כתוב תגובה ל- הרווק הניצחי
48
חידלו לפגוע בשמה הטוב
  אורית0125   20/12/07 17:50
חבורה של אבות שחברים במטה לאב הגרוש שמשקיעה את כל מירה וזמנה להכפיש ולפגוע בשמה הטוב של השופטת מקייס
ומסרבת לקבל הכרעות דין
כתוב תגובה ל- אורית0125
אי אפשר לפגוע במשהו לא קיים.
  אין למקייס שם טוב   20/12/07 17:57
אם יש לה שם כ"כ טוב כמו שאת טוענת, איך זה שקם אירגון נפגעי מקייס? מדוע לא קם אירגון של נפגעי שופט או שופטת אחרת? אין עשן בלי אש.
כתוב תגובה ל- אין למקייס שם טוב
אין לה ומעולם לא היה לה שם טוב
  מייקעקעס   20/12/07 18:21
וחוץ מזה כל קידמה בפסיקה היא תוצאת מאבקם של אנשים - ונשים, שסירבו לקבל הכרעות דין מעוותות.
כתוב תגובה ל- מייקעקעס
49
ל NBA רק במדינה מופקרת
  עו"ד נתנייתי   20/12/07 17:56
אתה יכול להתחבא מאחרי ניק ניים ולשקר ולהשמיץ ולטפול אשמה על שופטת. האמת היא שכנראה שאתה ויתר המתלוננים קיבלתם ממנה מכה ומנה שמגיעה לכם כשובניסטים עלובים סרבני מזונות ומכי נשים.

אני חוזר ומעיד שאני מייצג גם גברים וגם נשים ומדובר בשופטת מצויינת שמזהה רמאים שקרנים וגנבי עזבונות כפי שזיהתה את חומרת מעשיהם של המשמיצים שופטת במדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- עו"ד נתנייתי
תתבייש לך. אתה בעצמך מסתתר
  מאחורי ניק ניים   20/12/07 20:40
הפוסל במומו פוסל. אני בכלל לא מאמין שאתה עורך דין. אתה מתחזה עלוב. לך תמשיך למכור אבטיחים ותניח לנו בבקשה מדברי ההבל שלך.
כתוב תגובה ל- מאחורי ניק ניים
עוה"ד הגיבור מנתניה
  NBA24353   21/12/07 03:09
למטה מכבודי ךהגיב לרמה כל-כך נמוכה. אתה בטוח שאתה עו"ד? נשמע לי יותר כפקידת השופטת. אם יש לך שמץ של כבוד - קום וגלהאת פניך. אני כבר עשיתי את זה.
כתוב תגובה ל- NBA24353
אם תזדהה נבין מי אתה
  לא עורך דין   23/12/07 20:13

אתה כותב תגובות בלי להזדהות,
לעומת זאת בכתבה יש שמות רבים של גברים ,
שם ושם משפחה שמעלים דברים חמורים.
אם אתה רוצה להגן על השופטת רבקה מקייס -
זה לגיטימי בתנאי שתזדהה בשמך.
אחרת ראוי שתשתוק.
עשרות תלונות נגד השופטת של גבריםנבדקו ע"י הנציבה
טובה שטרסברג.
עשרות גברים לא טועים.
כתוב תגובה ל- לא עורך דין
50
התגובות לטובת מקייס הן של נשים
  שהיא פסקה לטובתן   20/12/07 18:00
מאחר שמקייס נוהגת לפסוק בניגוד לצדק ובניגוד לחוק לטובת נשים, ברור שכל הנשים שנהנו מפסיקתה הבלתי חוקית הן החסידות הגדולות שלה. בסופו של דבר היא סייעה להן לגזול את כל רכוש הבעל ולהפוך אותו לנזקק סעד.
כתוב תגובה ל- שהיא פסקה לטובתן
51
Nfc אתם מלכים, אתם מלכים
  דני רופ12   20/12/07 18:13
כל הכבוד, תכניסו לשר**טה הזו.
כתוב תגובה ל- דני רופ12
52
היא פשוט מאמללת ילדים
  אב שכול   20/12/07 18:19

השופטת רבקה מקייס מאמללת ילדים קטנים,

עשרות ילדים קטנים בוכים על כך שלקיו להם את אביהם.

השופטת הזו צריכה ללכת הביתה, עשיו ומיד.
כתוב תגובה ל- אב שכול
53
תעודת הוכרה לכתב אמיץ
  למען הילד   20/12/07 18:26
תעודת הוכרה לכתב אמיץ .
ההוכחה שכתב אמיץ יוצא למען הצדק .
כמו כן ליואב יצחק אשר ברור שחשף ויחשוף את מדינת ישראל המושחתת ואשר תומנים בידם השופטת עדנה ארבל בית המשפט העליון בתי המשפט לפירוק המשפחה וכן שופטים פליליים אשר פועלים יחד עם אירגון פשיעה במדים משטרת ישראל .
כתב אמיץ אל תיתרשם מחברותיה הראדיקליות של השופטת מקייס .
השופטת מקייס הינה ראשונה במאבק נגד השיטה של ההשמדה הסופית של הגברים במדינת ישראל שכל רצונם להיות הורים שווים .
השיטה של הפיתרון הסופי של עדנה ארבל מקייס וחברותיה היא פתיחת תיקים פליליים ניתוק הילדים מאבותיהם .
טיפול הסתה ע"י מרכזי חירום ומעונות לנשים מוכות .
ויצירת ניכור הורי לאבות .
לאחר מכן לוקחים ממך את הרכוש את העבודה והמזונות ההזויים אשר מקייס וחברותיה פוסקו הוא מעבר ליכולת ההישתכרות של אדם ממוצע .
השופטת מקייס אומרת לאבות תעבדו 3 עבודות ביום .
ציבור האבות ארגנו את המשפחות הילדים החברים ובואו נפגין מול ביתה של השופטת מקייס עד שתיתפטר .
הגיע הזמן להניע את המהפיכה למניעת השחיתות בבתי המשפט משטרה ופקידות הסעד .
עם תחילת המאבק יודע שופט פקיד סעד שוטר שאנו נפגין מול ביתו וילדיו ושכניו ידעו שהוא יעמוד למשפט ציבורי .
ואת המאבק הזה התחיל יעקב בן יששכר מנכ"ל התנועה למען עתיד ילדנו לפרטים ולהיצטרפות 0503600657או אתר ילדנו ORG
כתוב תגובה ל- למען הילד
הגישו תביעות נגד המדינה
  א מ רול   20/12/07 21:13
כתוב תגובה ל- א מ רול
54
השופטת מקייס מפלה לרעה גברים
  גץ פונדמינסקי   20/12/07 18:42
השופטת מקייס מפלה לרעה גברים. זה מסביר מדוע מחצית התגובות לטובתה ומחצית התגובות לרעתה. כל התגובות לטובתה הן של נשים שהופלו על ידה לטובה. התגובות לרעתה הן של של גברים שהיא היפלתה לרעה.
מבלי לנסות להגן על רוע ליבה של גב' מקייס, יש לציין שהחוק בישראל הוא בלתי צודק בצורה קיצונית לעומת ארצות התרבות הנאורות, ובפירוש מפלה גברים לרעה. לכן צריכים הגברים לשאוף להשוואת זכויותיהם לאלו של הנשים.
כתוב תגובה ל- גץ פונדמינסקי
55
גם אם הסכם חתום הנזק בלתי הפיך
  מסורב גט..   20/12/07 18:49
אני נאבקתי בדיונים יותר משנתיים על כלום פסיקות שלא ניתן לתאר במילים יצאו מגרונה של כבוד השופטת הוזהרתי מראש על ידי עורן דיני שנהיה חייבים להגיע להסכם גם במחיר כבד כי אחרת "היא תקרע לי את הצורה" וכך עשיתי גרושתי השיגה לא מעט בזכות זה ועדיין תלוי ועומד מולי הסכם שבסעיפים מסויימים מפר זכויות יסוד כבוד האדם וחירותו בצורה מחפירה הלוואי וראשי המשפט יתנו את דעתם עח מנת לתקן עוולות קשות שנפסקו מחזיק אצבעות לכולם!
כתוב תגובה ל- מסורב גט..
56
מאיפה הרשעות האיומה שלה ?
  יעל בת סיסרא   20/12/07 18:59

פשוט לבכות מהכתבה הזו,

מאיפה מקייס שואבת את הרשעות שלה ??

למה נותנים לה לפגוע בנשמתם הרכה של ילדים ?

ולמה לא נפטרים ממנה לתמיד ??

חמור מאוד, קשה ומזעזע.
כתוב תגובה ל- יעל בת סיסרא
תסתכלי בהבעת פניה בתמונה. זה
  מסביר את הכל   20/12/07 19:38
יש אנשים שהרישעות טבועה באופיים מלידה. אני חושב שאישה עם אופי כמו גב' מקייס מתאימה להיות סוהרת, מנהלת בית כלא לנשים או משהו כזה.
זו טעות חמורה לשבץ אדם כזה במקצוע בו נדרשות הפעלת שיקול דעת וחתירה לפתרונות של צדק ושוויון.
כתוב תגובה ל- מסביר את הכל
57
הנקמה כנראה בגלל אהבה נכזבת
  מב"י   20/12/07 19:06
נראה לי שהשופטת אלמקייס התאהבה בצורה מטורפת בגבר, אבל היא לא היתה משאת חייו (תוכלו לשפוט בעצמכם!!!) והוא דחה אותה. מכאן הנקמה החולנית שלה בכל הגברים. ידוע - לא רק מנסיון החיים - כי אין נוראה יותר ואין איומה יותר מנקמת אישה פגועה!!!
כתוב תגובה ל- מב"י
58
גם עם הסכם חתום הנזק בלתי הפיך
  מסורב גט   20/12/07 19:14
אני נאבקתי בדיונים יותר משנתיים על כלום פסיקות שלא ניתן לתאר במילים יצאו מגרונה של כבוד השופטת הוזהרתי מראש על ידי עורן דיני שנהיה חייבים להגיע להסכם גם במחיר כבד כי אחרת "היא תקרע לי את הצורה" וכך עשיתי גרושתי השיגה לא מעט בזכות זה ועדיין תלוי ועומד מולי הסכם שבסעיפים מסויימים מפר זכויות יסוד כבוד האדם וחירותו בצורה מחפירה הלוואי וראשי המשפט יתנו את דעתם עח מנת לתקן עוולות קשות שנפסקו מחזיק אצבעות לכולם!
כתוב תגובה ל- מסורב גט
59
העדיפה רבנים ע"פ האמא ! !
  אורלי נפגעת מקייס   20/12/07 19:33
יש מקום להזדעזע ! !
הרודנית מקייס נכנסת לדיון עם החלטה סגורה מראש ואין מקום לשינוי (הובן בדיעבד).
מקייס לא איפשרה את החזרת בני בן ה-17 הבייתה מן הישיבה הפאנטית בה הוא נמצא, למרות היותו קטין.
השופטת האכזרית קיבלה את דברי ההבל והשטות של העובדת הסוציאלית (בדבר אי קבלת אורח חייו....), את דעת רבני הישיבה שהדבר נעשה מתוך רצון "חופשי"ואת עמדת הבן המצוי בשטיפת מוח דתית חמורה ובכך סתמה את הגולל על ניסיון החילוץ של הבן מן הישיבה הפאנטית לחיים שפויים ונורמלים.
השופטת המוזרה התעלמה לחלוטין מכך שהאם לא ראתה את בנה שנה ופסקה על האם להתרחק מן הישיבה ! !
כתוב תגובה ל- אורלי נפגעת מקייס
אורלי התבלבלתי לגמרי
  דרור צעירי   20/12/07 20:24
יש לה אלוהים או לא?
 למען עתיד ילדינו
כתוב תגובה ל- דרור צעירי
60
העדיפה רבנים ע"פ האמא ! !
  אורלי נפגעת מקייס   20/12/07 19:38
יש מקום להזדעזע ! !
הרודנית מקייס נכנסת לדיון עם החלטה סגורה מראש ואין מקום לשינוי (הובן בדיעבד).
מקייס לא איפשרה את החזרת בני בן ה-17 הבייתה מן הישיבה הפאנטית בה הוא נמצא, למרות היותו קטין.
השופטת האכזרית קיבלה את דברי ההבל והשטות של העובדת הסוציאלית (בדבר אי קבלת אורח חייו....), את דעת רבני הישיבה שהדבר נעשה מתוך רצון "חופשי"ואת עמדת הבן המצוי בשטיפת מוח דתית חמורה ובכך סתמה את הגולל על ניסיון החילוץ של הבן מן הישיבה הפאנטית לחיים שפויים ונורמלים.
השופטת המוזרה התעלמה לחלוטין מכך שהאם לא ראתה את בנה שנה ופסקה על האם להתרחק מן הישיבה ! !
כתוב תגובה ל- אורלי נפגעת מקייס
61
השופטת אשה מתוסכלת ורעה !
  אברום   20/12/07 19:52
השופטת אשה מתוסכלת ורעה ! בפסיכולוגיה מוסבר מצבה כהתקה של בעיות אישיותה בעבר שלה כאשה כנגד גברים...מערכת המשפט עם כל הכבוד תתן גיבוי לשופטת...סתם כך...מבלי לבדוק...כמות התלונות לאור הכתבה זה מצב שערוריתי שמערכת משפט המתיימרת להיות נאורה וצודקת אסור לה לעבור לסדר היום ולהשאיר שופטת רעה במסגרת המערכת ויש להשעותה מיד עד לגמר בדיקת כל התלונות ע"י שופט בדימוס...כשופט חוקר...!
כתוב תגובה ל- אברום
62
אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו
  DS   20/12/07 19:55
אזובי הקיר........
כתוב תגובה ל- DS
63
כל הכבוד לכם על החשיפה!!
  אזרח שומר חוק   20/12/07 19:58
חייבים לחקור את הפרשה מסכנים האבות האלה שצריכים לסבול כל כך הרבה במשך כל כך הרבה שנים. אסור לתת לאנשים חסרי מצפון הורי להיות שם על כס המשפט ולקבוע שאבא שאוהב את הילדים שלו יילך למרכז קשר וידבר איתם שם כאילו הוא אנס אותם בעברם. פשוט חייבים לחקור את זה
כתוב תגובה ל- אזרח שומר חוק
64
לא היא בלבד גם השופטת חני שירה
  יאיר רחובות   20/12/07 20:07
מזעזע,אבל המערכת המקראת בית משפט לעינייני משפחה בינו לבין הנושא הנ"ל אין דבר משותף.
מהותו בית משפט לחיסול גברים.
המתואר בכתבה בוטה ויתכן ויביא לפסילתה של השופטת
הנ"ל הבעיה עם שופטות רבות הנוהגות כך.
אני נפלתי קורבן לשופטת שירה חני מבית המשפט לעינייני משפחה בראשל"צ
בפניה היו עומדות שלושה נושאים.
1.צו עשה בו בקשתי שתורא לאישה להשיב תכולת דירה שבהעדרי הזמינה האישה משאית ורוקנה את הדירה בניגוד לצו שירי שמעקל את תכולת הדירה ואוסר הוצאת חפצים.
2.בקשה למשמורת זמנית על ילדי הקטינים שאימם הורשעה באלימות כנגדם,ובכלל זה נשיכות,וכוויות במגהץ.
3.מזונות

מהלך הדיון שלקח כחמש דקות הכריעה השופטת
לאב הממקבל קיצבת אובדן כושר עבודה בערך של 5000 ש"ח
4000 מזונות.
בשעה שהאישה משתכרת 10.000ש"ח.
העברת משמורת הקטינים לידי אימם עד בדיקת מסוגלות הורית
שמזה שנתיים לא נערכה עדיין.
חרף העובדה שהייתי ההורה העיקרי בחייהם של הילדים.
חרף עדויות שרותי הרווחה על אלימות האם, חרף העובדה שהגשתי בקשה לצו עשה ולא בקשה לחלוקת רכוש,
ביקשה השופטת שאגיש פירוט החפצים שנותרו כביכול ברשותי ואיזה נלקחו,בשעה שבבקשתי פירטתי שכול תכולת הדירה בניגוד לצו עיקול הוצאה מהבית.
וכל בקשתי להחזיר את המצב לקדמותו בדחיפות.
נסיון שלי לחקור את מנהל מחלקת הרווחה במהלך העדתו בברוטליות הופסק, התפרצויות האישה לאורך הדיון לווה
בהרגעת האישה ע"י השופטת במילים אין לך מה להיות מודאגת.
במהלך הדיון שכולי מדבר עניינית ולא עוסק כלל בביטוי דבר וחצי דבר כלפי גרושתי,
מוזעק ע"י השופטת משמר בית המשפט.
נסיון שלי לבקש שינתן למנהל מחלקת הרווחה שהגיע עם התיק לסיים את דבריו,נבלם ע"י אחת היושבות לצידיה בחבטות ספר שהחזיקה שהיא צווחת הדיון נגמר נגמר..

המדובר בביצת משפט שדה.
גם בבתי משפט שדה לא כך מוכרעים דיני נפשות.
מי שיש לו ראיות והיה נפגע מהשופטת שירה חני מבית המשפט בראשל"צ אשמח להיות עימו בקשר.
כתוב תגובה ל- יאיר רחובות
שירה חני
  מחול השדים   3/01/08 22:00
לאחר שנה של סיוטים ועוולות הזויות שנגרמו לי בגלל רשלנותה וזילזולה ועינוי הדין ושהגיעו מים עד נפש -נזרקתי לרחוב והגעתי לחרפת רעב בגלל החלטות רשלניות שלה - קבלתי אומץ להתלונן עליה לנציבות -אני מקווה ששם לא מזלזלים בחיי אדם כמוה !!! אני פוחדת לפרט שמא תתבע אותי על לשון הרע כפי שנעשה לי בגלל שביקשתי רק להתיעץ במר ליבי ויאושי!-אשמח לפרט בארבע עניים-רק להפסיק את "מחול השדים הזה"
כתוב תגובה ל- מחול השדים
הסוף של שירה חני?
  גידי מקלאוד   1/12/08 19:03
היא עשתה את טעות חייה - היא החליטה ליישם את השיטות הנלוזות שלה עלי. וזמנה כשופטת מוגבל, כי אני הולך להתחיל מסע ציבורי לזריקתה מכל המדרגות. עוד לא ראיתי שופטת שכל כך בעד נשים ונגד ילדים. מילא אבות - כולן ככה. אבל נגד ילדים? לגרום להם עוול, כמו שגרמה עוול לאדם שסיפר כאן את סיפורו וכמו שגרמה לילדים שלי רק לפני שבועיים?
כתוב תגובה ל- גידי מקלאוד
נפגעי חני שירע. לפנות אלי דחוף
  ארז נתן   4/01/11 18:29
יאיר גיל. ושאר נפגעי חני שירע. פנו אלי בדחיפות לנייד שלי. חוץ מהחומר והעובדות כנגדה. נארגן תלונה כוללת ותביעת נזיקין כוללת שתחייב את הנהלת ביהמ״ש לפטר אותה. וכן נפנה לעוד גורמים ברשויות לפעול כנגד פעילותה הפלילית. צרו קשר דחוף. 0503600657
כתוב תגובה ל- ארז נתן
גם בי היא פגעה
  נפגע חני שירה   12/01/19 03:49
חני שירה גרמה לי עוול דומה, אתה לא לבד. היא הרסה אותי כלכלית ללא רחמים ועזרה לגרושתי לקבל את כל הרכוש שלי. נשארתי חסר כל בגללה. היא התנהג.ה כלפי ללא רחמים ובחוסר מקצועיות. לא מבין איך מרשים לה לשפוט. היא הגיעה לדיונים עם דעה מוצקה ולא נתנה לעובדות לבלבל אותה. היא שמה פס על הפסיקה הקודמת ועל החוק, היא קבעה עובדות לא נכונות כדי להצדיק את הפסיקה השערוייתית שלה. התנהלות לא מקצועית ובעייתית מאוד. מי שזוכה לאהדה שלה ברמה הכי נמוכה, מקבל הכל כאשר לחוק אין משמעות. עצוב מאוד. ליבי איתך. ההמלצה שלי היא לערער על הפסיקה שלה. במחוזי אמורים להיות שופטים יותר ישרים. מותר לך להגיש תלונה נגדה למרות שלא בטוח שיבדקו את התלונה.
כתוב תגובה ל- נפגע חני שירה
65
הכל עניין של מזל
  איזאק   20/12/07 20:28
נאמר בכתובים ; אם תיפול לידיים שלה...אין לך סיכוי לצאת ממנה חי !!
כתוב תגובה ל- איזאק
66
כל הכבוד לכתבה !
  חשוב לפרסם   20/12/07 20:34
הגיע הזמן לחשוף את חבורת המטורפות (חבורה קטנה, אבל מזיקה) שמונו לשופטות, שעה שהיה צורך למנות להן מטפל נפשי. זה בכל בתי המשפט (ראה למשל מלכה אביב בירושלים)
כתוב תגובה ל- חשוב לפרסם
67
אתה לא יודע על מה אתה מדבר
  עו"ד   20/12/07 20:41
כמי שעשתה יותר מכל עו"ד בארץ לטובת גברים, אני אומרת את דברי על השופטת מקייס, עם ידים נקיות לחלוטין. אין לה מושג מי אני וגם לא יהיה לה. אני מתעבת השתלחות לא עניינית בכל אדם שהוא, כפי שאני מתעבת חוסר צדק ופגיעה בחלשים. לכן, עשיתי הרבה על מנת לתקן את המעוות, הקיים בחוק כלפי גברים. מה שאינך יודע, הוא שיש שופטים ועובדי יחידות הסיוע, שפועלים גם נגד נשים. אתה לא רואה את התמונה בכללותה. אני כן ולא דרך הכסף, אלא דרך הסתכלות על אוכלוסיה גדולה שסובלת, כי עוול נגרם כאן לכולם, הואיל והמערכת היא גם אנושית ועושה טעויות וגם סובלת מליקויים ומבעיות אחרות. כפי שאני לא נכנסת לכיס שלך, אל תחלום להכנס לכיסם של עורכי הדין. הם עובדים קשה מאוד ועושים ימים כלילות, על מנת לעזור ללקוחות ולצערם הם לא תמיד מצליחים.
דרך פגיעה במי שלא מגיע לה להפגע, כי השופטת מקייס היא אכן שופטת מצויינת, לא מתקנים דבר, אלא מעוולים עוד יותר.
כתוב תגובה ל- עו"ד
את חיה בעולם של שוטים
  א מ רול   20/12/07 21:07
כתוב תגובה ל- א מ רול
היא לא שופטת מצויינת היא פסולת
  לא ראויה לתאר אדם   20/12/07 22:26
כתוב תגובה ל- לא ראויה לתאר אדם
68
לימדה אותי משפטים - הכול אמת
  אבנר1   20/12/07 20:48
רבקה מקייס לימדה אותי בפקולטה למשפטים בר"ג, ממש לפני שנהפכה לשופטת. אני יכול להעיד שהכתבה עושה לה עוול. רבקה מקייס הרבה יותר נבלה ממה שכתוב. היא הצהירה עוד אז כי יש להגביל ולהעניש את הגברים בכל הזדמנות. מדובר באישה שאין לה כלום בחיים הפרטיים והיא "שונאת גברים" סדרתית. אני לא מקנא בגברים שנפלו עליה. חייבים להעיף אותה מכס המשפט. מטעמים מובנים אני לא מציין את שמי האמיתי. אבל אני לא מופתע ממה שאני קורא כאן
כתוב תגובה ל- אבנר1
מקייס
  עו"ד   20/12/07 23:18
יש לי חבר קרוב אצל מקייס .עד היום לא האמנתי לספורים שלו.חשבתי שפשוט בגלל מצבו הוא רואה דברים בצורה לא נכונה ואוביקטיבית.
רק כעת .לאחר קריאת הכתבה אני מבין באיזה סיוט הוא נמצא
חייבים לסלק שופטת כזאת
אני כעת מבין מדוע הוא רואה את ילדיו רק שלש שעות בשבוע.
כתוב תגובה ל- עו"ד
אבנר אתה גדול
  ענק   21/12/07 23:13
כתוב תגובה ל- ענק
69
שופטת נוראית
  נפתלי פרי   20/12/07 20:49
אני ברחתי משם כל עוד נפשי בי לאחר דיון אחד כי ראיתי שמדובר בשופטת שעושיה מנד קרח. הנזקים מלווים אותי כבר כמה שנים.

אותם אטען בעתיד כתביעה נגדה ונגד המדינה. ללא ספק אני אקבל הרבה כסף על זה.
ואולי הכל לטובה כמו שאומרים היהודים.
כתוב תגובה ל- נפתלי פרי
70
שיוויון
  אבי חי   20/12/07 20:51
אין כל סיבה להעדיף אוטומאטית את האם על פני האב באחזקת ילדים.
ההלכה הזאת רעה.
יש להעדיף קודם כל טובת הילד , אך לא מעל הכל.
אם לילד טוב קצת פחות (לא רע!, טוב פחות) יש לאזן ולהמנע מפגיעה בהורים אב או אם.
אבות בזמננו יכולים לגדל ילדיהם לא פחות טוב מאמהות ואמהות יכולות לפרנס לא פחות טוב מאבות.

אז שופטים יקרים יש להפסיק האפליה הרישעית כלפי גברים.
יש לתת לשני ההורים לגדל הילדים (גם אם פה ושם זה ע"ח הילד).

עוד דבר קטן,
כאשר גבר תוקף אישה הרשויות יעצרו אותו (ובצדק רב), אך אם אישה תוקפת מי בכלל יתעניין.
גם כאן יש ליצור איזון ושיוויון.
נכון הוא שיותר גברים תוקפים פיזית נשים.
אך אין להעניש את כלל הגברים על כך ואין לתת פרס לכל הנשים.

יום נעים לכולם מגבר מודאג .
כתוב תגובה ל- אבי חי
71
מדובר בשופטת לא שיווניות
  חבר של עו"ד   20/12/07 20:53
אני לא עורך דין, ואני מכיר את המערכת מקרוב. בהרבה מקרים שמעתי את חבריי, עורכי דין, מתלוננים על כך שמקייס לא פועלת על פי החוק. אני חושב שהכתבה הוכיחה \זאת היטב...מקרים בהם היא מקבלת את עמדת האישה על פני הגבר כאשר מדובר בסדרי דין פשוטים...שימו לב למה שכתוב שם..כמו כן, ישנם מקרים אחרים בהם היא לא מקבלת עדויות של בגירים למרות שהחוק מותיר זאת. עם עובדות קשה להתווכח. מעניין אגב למה במשרד המשפטים סירבו להגיב..אם תבדקו, אם בעצמם יודעים במה מדובר. מי שמכיר - יודע...
כתוב תגובה ל- חבר של עו"ד
את תשכח שגם החוק לא שוויוני
  אפלית גברים חוקית   20/12/07 22:20
זה מאד חמור שהכנסת חוקקה חוקים לא שוויוניים שמפלים לרעה את הגברים. שוב אנו רואים כמה פרופ' אהרון ברק צדק. אי אפשר לסמוך על חברי הכנסת. הם מצביעים בעד חוקים בלי להבין על מה הם מצביעים.
כתוב תגובה ל- אפלית גברים חוקית
72
להקים ועדת חקירה ממלכתית.
  משה עו"ד   20/12/07 21:19
בתי המשפט לעיניי משפחה חדלו להוות אכסנייה שיפוטית של התא המשפחתי-והפכו כלי רב עוצמה שבאמצעותו נעשק הגבר הישראלי.
אין אח ורע במדינות המתקדמות למצב כפי שהולך ומעמיק -בו פחות משני אחוז מהגברים מחזיקים במשמורת הילדים.
ברוב מדינות אירופה עומד על 37 אחוז גברים המחזיקים במשמורת הילדים בארה"ב וקנדה עומד האחוז על 35 אחוז
בישראל שני אחוז.
משהוא בסיסי בלתי ניסבל מתחולל בחדרי החדרים ובפסיקות המכריעות לידי מי נמסרת המשמורת.

בעיה קשה לא פחות היא נשוא המזונות אין תקדים בכל מדינות אירופה למצב בו נושא הגבר במזונות בלעדית וגובה המזונות לילדיו באופן שבשיגרה נקבע לעיתים בגובה משכורתו של הגבר ולעיתים גם יותר מגובה משכורתו.

בתי המשפט לעינייני משפחה חדלו לתפקד כבתי משפט למשפחה והפכו בית משפט לעיניני האישה.
זו תחושה שאני חוזר ושומע מגברים רבים.
ויש לה על מה להסתמך.
בלעדית -
כתוב תגובה ל- משה עו"ד
אתה מתכוון לעוד ועדה כמו
  ועדת וינוגרד?   21/12/07 09:01
1- אין בישראל אנשים ישרים שיכולים לשבת בועדה, לחקור ברצינות ובמהירות ולפרסם מסקנות באומץ לב.
2- כל המדינה מושחתת. איש לא יקרא את מסקנות הועדה. אם מישהו כבר יקרא אותן, או שלא יבין או שלא ירצה להבין.
3- במדינה רקובה הכל ברכה לבטלה. מי שיכול לא יחכה לעוד ועדת חקירה מושחתת ופחדנית אלא יירד מהארץ כל עוד אפשר להציל את החיים ואת הרכוש.
כתוב תגובה ל- ועדת וינוגרד?
73
גם אני נפלתי קורבן לשירה חני
  מעדיף עילום שם   20/12/07 21:37
הכנסתי עמדה לאורך כל שנות נשואינו על 5000 ש"ח ברוטו
חוייבתי במזונות בסך המתקרב 4000 ש"ח עבור שני ילדים כל הסברי שסכום של 1000 ש"ח שישאר בידי לא יספיק לי לנסיעות לעבודה
ולאוכל שמורכב מכריך ,משרה בה אני עובד משעה שבע בבוקר עבודה פיזית, ועד חמש בערב.השופטת שירה חני אמרה לי תמצא עוד עבודה.הוצאו נגדי פקודות מעצר על אי יכולתי לעמוד בגובהה המזונות.
התנתקתי מילדיי למעלה משנה לא ראיתי אותם. בפעם הראשונה אחר הפרידה שראיתי אותם באה גרושתי מלווה בניידת משטרה ולנגד עיניי ילדיי נעצרתי.מאז איני מעיז לראותם.
החוויה במעצר הייתה מבחינתי טראומטית.
אבדתי את מקום עבודתי לאחר שעוקלה משכורתי ונותרתי ללא יכולת לנסיעות הפכתי הומלס חי מנדיבות ידידיי ותמיכה של חבר חיים.
אני שוקל לעזוב את הארץ ולהצטרף למושבות הישראלים הגרושים שברחו מהארץ ,אודה לגברים שיש להם קשר עם אחת המושבות הללו ויסיעו לי לצאת ולו שמישהו יקבל אותי בחו"ל לתחילת התאקלמותי שם.
במצבי הנוכחי הגעתי למסקנה שחיי כאן הגיעו מבחינת איכותם לסופם .אני אזרח ששרתתי כאן נלחמתי הייתי לוחם [
מה שאוייבי המדינה לא עשו לי שופטים במדינת ישראל ואישה אחת שפעם אהבתי הצליחו לעשות לא נתנו לי כאן את המינימום ההכרחי תמרינו אותי לפינה כמו עכבר אני מצוי במנוסה והסתרות מפיאת צווי המעצר.
והכל על מה שרצתה המערכת המשפטית שאחיה 1000 ש"ח
איך אפשר פשוט לא מאמין שזו המדינה שלמענה לחמתי.
הייתה לי גרועה מכול אוייבי החיצוניים.

בעיתונות וכן ראיתי בטלויזיה שהרבה גברים עזבו
במצבי את הארץ ומנסים להשתקם בגולה.
אשמח לקבל פרטים.
כתוב תגובה ל- מעדיף עילום שם
74
צריך לגרום לגרועים לעוף משיפוט
  מומחה בתחום   20/12/07 21:42
שופט זה בסך הכל ספק-שירותים לציבור. הוא לא כבודו ולא בטיח. האזרח שעל חשבונו בעצם השופט חי, הוא כבודו, והשופט הוא בסך הכל המשרת שלו.

שופט הוא בסך הכל פקיד -ולא מהמוכשרים שבהם. פקיד פשוט למדי, שתפקידו לספק שירות לציבור שמאכיל אותו ואת משפחתו.

שופט לא עושה שום כלום חוץ מלתת לציבור שירות תמורת אוכל שהוא מקבל מהציבור שקורע את התחת כדי לשלם לו את סכומי העתק שהוא מקבל.

שופט שנותן שירות חרה חייב לעוף הבייתה.

הלקוחות הם שצריכים לקבוע אם נותן השירות שווה או לא, ולא המעסיקים שלו.

כמו שהשופטים נוקטים באקטיביזם שיפוטי כדי להפר את החוק לטובת הצדק, כך יש לכולנו הזכות המשפטית והחוקתית לנקוט באקטיביזם אזרחי להעיף שופטים חארות מהתפקיד. ביחד, בנחישות וברגישות, וכחוק.

החוק מרשה לקיים הפגנות ברשיון מול ביתה של השופטת, אולמה, ביתה של נשיאת בית המשפט העליון, לשכת שר המשפטים, ובכניסה לבכל בתי המשפט, עם שלטים המבטאים בחופשיות דמוקרטית את מה שהציבור חושב על השופטים ואיכות השירות שלהם.

תמיד בריא גם לקים מעקבים נגד שופטים כדי לוודא שהם לא נגועים בניגודי אינטרסים מקובלים מהסוג שראינו בפרשיות השונות שבהם השופטים מקבלים מאחד הצדדים או עורכי דינם טובות הנאה ואז פוסקים בניגוד לראיות, לטובתם.

להפגין זו זכות חוקתית, וזו הדרך היעילה והפעילה היחידה לגרום לשופטים לא ראויים לעוף. כי בפועל, אין פרקטיקה מעשית המאפשר לציבור לסלק מהתפקיד שופטים גרועים, טיפשים, מושחתים, מטומטמים או מתוסבכים בכל מיני תסביכי עבר אומלל כמו שנראה -על פניו- שעבר על השופטת הזו פעם.

חייבים לשמור על החוק ולקיים את כל המחאות הללו במסגרת החוק, אבל בהחלט מותר למתוח את יריעת ההלכה כדי לכסות את רגלי הצורך, ואקטיביזם המבטל את הנחיות החוק למען הצדק זה משהו שהשופטים המציאו והגיע הזמן שהם ידעו מה המשמעות של המושג הזה על באמת.

הפגנות נגד שופטים שסרחו, תביעות ייצוגיות נגד המדינה הממנה שופטים בקומבינות במקום על פי מבחני התאמה, התארגנות של אזרחים נפגעי שופטים בעייתיים סידרתית, חשיפת כל עברם ופועלם של השופטים שסרחו באינטרנט - זו הדרך לבער את הרע ולנקש את כל העשבים השופטים שהסתננו למקצוע הזה בזכות הקומבינות והשחיתות של הועדה למינוי שופטים.

שופט הוא בסך הכל פקיד פשוט שתפקידו לתת שירות. משרת של החברה המפרנסת אותו ולא הבעלים שלה. לא יותר.

כתוב תגובה ל- מומחה בתחום
75
גם אני אסיר מזונות
  מיכאל מראשל"צ   20/12/07 21:54
לאורך שנות נישואינו 12 שנות נישואים התקיימנו תחילה ממשכורתי בלבד בקושי רב אבל אלו היו השנים הטובות של הנישואין מימנתי את לימודיה כסטודניטית להוראה
שברתי קופות גמל וחסכונות .עם השנים התקדמה אישתי בעבודתה וידעה חייל צברה שנות וותק והפכה סגנית מנהלת.
משתכרת 8000 ש"ח אני משכורתי נותרה למעט תוספות יוקר כ6000 ש"ח נדרשתי לשלם מזונות עבורני ילדנו בסך 4500
יחד עם המדור.
כמובן שלא הצלחתי לעמוד בכך בין לבין הסתבר כי אשתי שיזמה את הפירוד הייתה בקשר עם מורה, מבית סיפרה מספר חודשים אחר הפרידה נישאה לו.
התחלתי להתקשות לשלם את המזונות בקשות להפחתה נדחו.
נעצרתי למעלה מארבע פעמים גם אני אבדתי את מקום עבודתי.
ונותקתי מילדיי.
עוזב בחודש הבא את הארץ ולא על מינת לחזור.
שאלוהים ישלם לשופטי מדינת ישראל על פישעיהם בנקמה במשפחותיהם.
הפכתי מאמין רק על מינת לראות שאכן אלוהים יפגע בהם.
איני מאמין שאפשר לעשות דבר נגד המערכת המופרעת הזו
הפועלת בפשיעה לאור היום.
היחיד כיום שאני מאמין שהוא דיין צדק הוא אלוהים שיפרע מהם על העוול הזה שגרמו.
זו תפלתי ואלה דברי.

כתוב תגובה ל- מיכאל מראשל"צ
יש אירגון לתבוע שופטות ראשל"צ
  מיכאל מרחובות   21/12/07 01:45
מיכאל - זה במקרה גם שמי אנא, כתוב את שם השופטת שלך כאן, או צור קשר למייל או לנייד שמופיע בסוף הכתבה הזאת (ויתנו לך את המייל שלי) - חשוב לנו מאד- אתה ועזרה לך, ואחרונה לא-חביבה - השופטת הסאדיסטית ששפטה אותך - אבל צריך שם שלה- כדי להגיש תביעה.
כתוב תגובה ל- מיכאל מרחובות
76
קרעה אותי במזונות
  אייל מנפגעי מקייס   20/12/07 22:03

השופטת מקייס קובעת מזונות בלתי הגיוניים,

סכומים פשוט אסטרונומים.

ובסוף אנחנו הגברים בקושי רואים את הילדים.

למה לא משעים אותה ??

למה כבוד השופט יהודה פרגו לא מפטר אותה ??
כתוב תגובה ל- אייל מנפגעי מקייס
77
כל הכבוד על הכתבה האמיצה
  יערה   20/12/07 22:13

גם אנינחשפתי לשופטת בעקבות קרוב משפחתי שאתרע מזלו שהוא צריך להדיין אצל שופטת .
שאצלה הוא בעמדת נחיתות מצעם היותו גבר .

אישה כזאת לא מתאימה להיות שופטת בבית הדין לענני משפחה ולחרוץ גורלות וגרום לניכור הורי בן ילדים לאבות שלהם שבעל כורחם הורחקו מהם .
כתוב תגובה ל- יערה
78
איבדתי את כל רכושי אצל מקייס
  חיים הדלפון   20/12/07 22:14

את כל רכושי לקחה לי השופטת מקייס.

השופטת מקייס מתעללת בגברים ומביאה אותם

לחיי עוני ודלות.
כתוב תגובה ל- חיים הדלפון
79
השופטת אסתר שטיין גם נוהגת בגס
  yeshurun   20/12/07 22:23
שופטת בית המשפט לדיני משפחה,פעלה בצורה מעוותת נגד דברים,וחשתי זאת על בשרו של אבי ,ושלי.
היא זלזלה באבי,ואמרה הוא רצה להכות אותי.
הוא יושב בבית ועושה את עצמו חולה.
היו עוד סטיות מדיני הנוהל ,ועשתה הכל כדי להמית על אבי שואה,ובכך הצליחה.
אך לבסוף נעשה שלום והיום אמי הבינה לאן דירדרה מסכת של 57 שנות נישואין ע"י שופטת דעתנית ופמניסטית.
גם כלפי וכלפי אבי בכל דיון היא קראה לשומר שיכנס לאולם.
אני קורא לגברים בישראל לא להחשות ולהרים את דגל המרד בבתי המשפט.
אל תחשבו שזה רק שופטת אחת ,יש עוד שופטת ששמעתי שהיא מפלה נשי לטובה,השופטת קיציס מדיני משפחה בראשון.
הגיע הזמן לאחד את כל הגברים במדינה ,להציב אירגון חזק נגד הזרם הפמניסטי.
לתת לבתי הדין הרבניים עצמאות לחלוטין גם בדיני מזונות.
וטאין סמכות לבתי המשפט להתערב בהליכי השפוט.
כתוב תגובה ל- yeshurun
80
מקייס מבצעת פשעים נגד גברים
  עמרם מנפגעי מקייס   20/12/07 22:34

השופטת רבקה מקייס נהנית להתעלל בגברים,

רבקה מקייס - אנחנו הגברים לא שק החבטות שלך,

טוב תעשי אם תתפטרי.
כתוב תגובה ל- עמרם מנפגעי מקייס
81
אמרו חז"ל שאישה פסולה לעדות
  yshurun   20/12/07 22:43
ק"ו לשפוט.
כי היא לא פועלת מהשכל אלא מהכבד ללב ומהלב למוח שזה = כלום.
כ בד
ל ב
מו ח
כבד= כ
לב= ל
מוח= ומ
ר"ת כלום
ואילו הגבר
מוח= מ
לב = ל
כבד= כ
ר"ת= מלך





כתוב תגובה ל- yshurun
82
יש לנזוף בה, לשקול לפטרה
  יודע...   20/12/07 22:44
השופטת מקייס הוצאה ל"חופשה מיוחדת" בין 1 ביוני

2007 ל 1 בספטמבר. אתם יכולים לבדקו את זה...

טוב וראוי להשעות את מקייס מתפקידה.

השופטת הזו בעזרת השם תסיים את תפקידה בקרוב.
כתוב תגובה ל- יודע...
לינזוף? מיד בזינזנה לכלא >>
  א מ רול   20/12/07 22:54
היא רצחה את נישמתם של עשרות אולי מאות, נזיפה זהו לעג לרש.
לשפטה לחיי אומללות בבית הסוהר ולפתוח את כל התיקים בהם דנה על מנת לערוך הערכה מחודשת
כתוב תגובה ל- א מ רול
83
מקייס
  אחד שמפחד   20/12/07 22:46
אני שפוט של השופטת מקייס כבר יותר משלוש שנים.
בהתחלה חשבתי שההחלטות נגדי הן זמניות עד שהאמת תצא לאור אך השופטת לא התייחסה לחוות דעת לא התייחסה לדוחות להקלטות לכלום.
כעת אני מוצא את עצמי בלי קשר עם הילדים.עם דמי מזונות שהם יותר משגי שליש השכר.הרחקה מהבית המשותף.מבתי הספר של הבנות.ועוד צוים שונים ומשונים.
הכתבה בשבילי היא תחילתו של נס.....
הכתבה בשבילי היא קרן אור ראשונה אחרי יותר משלוש שנים בהם חשבתי שאין לי סיבה לחיות......
תודה לכתב שלא מפחד...............
אני מצתרף לקבוצה שנתנה לי תקווה....
כתוב תגובה ל- אחד שמפחד
הכתבה לא תעזור. מערכת משפט
  השתלטה על כולנו   20/12/07 23:12
תשמע ממני עצה טובה. תרד מהארץ ותתחיל את חייך מחדש. אין עתיד למדינה שמערכת משפט מושחתת מכרסמת אותה מבפנים כמו סרטן.
כתוב תגובה ל- השתלטה על כולנו
תבזבזו שנים מחייכם במלחמה . ע
  עדיף לשלם לעו"ד ר   21/12/07 11:13


חנן ד' וייס, סא"ל (במיל')
קצין שיפוט בכיר, משטרה צבאית, כלא 4
לא קבע לשעבר
איש עסקים

קצין משטרה בדימוס



מתמחה בעבירות שחיתות : פרוטקציה, אתנן , שוחד ומין

מכיר אישית את גופי מח"ש, נקח"ל ונציבות השופטים, גופים בעייתיים.

תבזבזו שנים מחייכם במלחמה . עדיף לשלם לעו"ד ראוי.
 תבזבזו שנים מחייכם במלחמה . עדיף לשלם לעו"ד ראוי.
כתוב תגובה ל- עדיף לשלם לעו"ד ר
84
מי אחראי למינוי הכושל הזה ?
  קורא מודאג   20/12/07 23:18

הוועדה למינוי שופטים נכשלה במינוי הכושל הזה.

הגיע הזמן שכל מי שמועמד להיות שופט יעבור

מבדקי אישיות טרם המינוי.
כתוב תגובה ל- קורא מודאג
85
לפטר את השופטת שירה חני.
  יקותאל (שם בדוי)   20/12/07 23:30
קראתי בתדהמה את המקרים המזעזעים שארעו באולמה של השטפטת שירה חני,
והפסיקות המטורפות בסכומי המזונות,ונושא המשמורת וחוסר האונים של הגברים.לא לא מדובר בשופטת אחת מדובר ברבות כאן לפתע התוודעתי למיכרים כמעט חופפים לשלי.
מאחר ועינייני עדיין תלוי וקבוע אצל השופטת שירה חני, רק אציין שכל פעילותה היא חד צדדית , נדרשתי לשלם ממשכורת של 4800 מזונות של 4000 ש"ח .
כל מהלך מדיונים היא הייתה חד צדדית.
קיימת נגדי כעת פקודת מעצר.
קראתי את העדויות והסיפורים כאן ואיני מאמין חשבתי שרק אני מצוי בחלום סיוטים זה,שאצלי הדבר נבע מהעובדה שמינו לי פרקליט מהסנגוריה הציבורית והוא כושל.
לפתע אני קורא ורואה שזו שיטה ואין זה חשוב אם מתייצבים עם עו"ד מנוסה או לבד.
חוצפתם של השופטות לא יודעת גבול.

אני אדם שאינו שוביניסט אפשר לומר כי תקופה מסויימת תמכתי בפמניסטיות.

כיום לא נותר לי לצטט את דבריה של אימי שהיא אישה חכמה.
ששמעה את הסכום שנדרשתי לשלם לגרושתי אגב שהיא משתכרת כמנהלת כוח אדם בחברה גדולה 11.000ש"ח

לב האישה אכזרי ביושבה על כסא השיפוט מידת הצדק ממנה והלאה .לדעתי המדובר בפצצה שתתפוצץ עוד בפרצופה של המדינה בפשיעה באלימות.
ידוע שנשים גרושות מגדלות את דור העבריינים הבא של מדינת ישראל.
אבל המערכת הזו מסתבר זה האינטרס שלה יותר עובדות סוציאליות שקרניות יותר שופטות יותר מוסדות סגורים לנערים,
מרכזים "לנשים מוכות"ומשכורות עתק למנהלות הללו במרכזים האלה זה אינטרס הפך נושא חיסולו של הגבר הישראלי אינטרס של הרבה מאוד גופים בהם שולטות נשים.

הפיתרון לדעתי שעל ארגוני הגברים להתאגד לארגון גג אחד חזק.
ולפתוח את כול התיקים בהם חוסלו גברים ונותקו ילדים מאבותיהם.

כתוב תגובה ל- יקותאל (שם בדוי)
86
כל הכבוד על התחקיר העמוק
  יותם   20/12/07 23:37
מ ז ע ז ע
ולגלות שזו לא יחידה ויש עוד שמות של שופטות כמדומני
שהתחקיר עלה על קצה הקרחון הצף על פני המים.
כל הכבוד.
כתוב תגובה ל- יותם
87
בקרוב נתבע את הנהלת בתי המשפט
  עמותת נפגעי מקייס   20/12/07 23:38

לכל הגברים נפגעי השופטת רבקה מקייס,

בקרוב תוגש תביעת נזיקין בגובה מיליוני שקלים

כנגד הנהלת בתי המשפט על אחריותה השילוחית

בהעסקתה של השופטת רבקה מקייס.

מזה שנים מגיעים עשרות תלונות כנגד השופטת רבקה

מקייס לנציבת תלונות שופטים כמו גם לממונים על

השופטת רבקה מקייס ולהנהלת בתי המשפט.

אנחנו , עמותת נפגעי מקייס קוראים לכל הגברים

המתדינים בפניה להצטרף אלינו בטלפון:

052-9966004.
כתוב תגובה ל- עמותת נפגעי מקייס
88
עוד שמות שירה חני קייציס
  ישראל שבי   20/12/07 23:48
מסתבר שהתחקיר משלל התגובות חשף את קצה קצהו של אחד מהפשעים החמורים הנעשים בחותמת בית המשפט.
הפרה הזו המתקראת בית משפט מעולם לא נבדקה לעומק .
התחקיר הזה הוא תחקיר אמיץ במיוחד.
והממצאים על פי התגובות מזעזעים.
על מערכת האתר להעמיק ולחפור מתחת למה שצף על פניו.
להבנתי ישנה כאן תופעה רחבת היקף.
שחובה לעקור אותה מהשורש גם במחיר ביטול בתי המשפט הללו המתקראים בתי משפט לעיניני המשפחה ויותר עושה רושם מתפקידים כזרוע אלימה של האישה נגד ערכי האדם וכבוד האדם.

ליבי ליבי לתיאורים המזעזעים בהם לוחמים מלח הארץ מבקשים כאן סיוע על מינת להיות גולים, על מינת לחיות כפליטים,מאימת פסקי הדין המטורפים. בפרוש מטורפים אם גבר שמותירים לו מהכנסתו 1000 ש"ח להתקיים ולא מתחשבים בהכנסת האישה.
משהו כאן פשוט מטורף המערכת הזו ירדה מהפסים.
זו לא שופטת אחת,
לפי כאן העדויות מאוזכרות למעלה מארבע שופטות ,
שירה חני מבית המשפט לעיניני משפחה ברא"לצ קייצס מרמת גן נושאת הכתבה השופטת קייס.
ועוד נוספות.אני תומך בקריאתו של העו"ד משה יש לייסד ועדת חקירה ממלכתית.לנושא זה כאן נשפכו דמים אנשים ברחו עזבו כפליטים את ארצם התנתקו נותקו מילדיהם.
אחרים הפכו שברי כלים.
ההתעללות הזו כפי שמוצגת כאן פשוט מזעזעת.

כל הכבוד לעושים במלאכת התחקיר יש להעמיק ולנבור ולא לחדול. לבחון כמה גברים נעצרים כל שנה כמה עזבו את הארץ.
כמה נותקו מילדיהם.
אסור לוותר.
כתוב תגובה ל- ישראל שבי
89
קריאה לנפגעי השופטת חני שירה
  חיים יאיר   21/12/07 00:09
גברים שנפלו קורבן לשופטת שירה חני
עומד לרשותכם טלפון 052-2244955
ניתן להשאיר שם ונחזור אליכם.
התיאוןרים על השופטת הנדונה בכתבה יחווירו לנוכח מעשה השופטת הנ"ל מתארגנת קבוצת גברים להדיחה.
ולבחון הגשת תביעה שילוחית כנגדה .
כתוב תגובה ל- חיים יאיר
90
תחקיר מזעזע
  יואב צור   21/12/07 00:17
אומנם לגברים רבים שעזבו את הארץ והפכו כפליטים ואלה שהתאבדו, הדבר לא יועיל עוד.
אבל זה ייסייע ללא ספק אם הכתבה תעמיק בתופעה מעבר לשופטת הנ"ל פשוט מזעזע.
אני גם אחר שלושה מעצרים בגין אי יכולתי לעמוד בתשלומי המזונות, אצלי נקבעו המזונות כשהייתי עצמאי 7000 ש"ח
העסק קרס והסכום נותר כפי שנפסק למרות בקשותי והוכחות של שומה שהפכתי עוסק זעיר.
וכל הכנסתי אינה עולה בחודש על 5000 ש"ח
השופטת קבעה שסכום המזונות אינו נגזר מעבודתי והשתכרותי בפועל אלה מכושר השתכרותי כפי שהוכח בעבר.
בלי להתחשב בעובדה שהפכתי במאבק הזה שבר כלי.
כתוב תגובה ל- יואב צור
תגובה ליואב צור
  NBA24353   21/12/07 02:54
יואב,

קום ועשה דבר !!! בוא והצטרף אלינו (פרטי הקשר בתחתית המאמר) למאבק, עוד היום !!! רק התחלנו ואנו זקוקים לכל חבר.
כתוב תגובה ל- NBA24353
91
עיתונאי גדול שלי כל הכבוד
  הורוביץ חיים   21/12/07 00:28
מותר לומר שהכתב עשה עבודה יסודית ביותר.
כואבת מטלטת מודה שלא הייתי מודע לעובדות הללו.
אני פשוט מחד בוהה במסך ובסיפורים מסמרי השיער,
מאידך קורא את כתבת התחקיר ומנסה למצוא בה נקודות תורפה שמא הדברים הזויים שמא לא יתכן והכתב טועה מטעה,
מתקשה להכיל ולספוג את הגילויים.
במדינת ישראל גברים בורחים עוזבים את הכל ונרדפים בפקודות מעצר?
מפסקי דין של כאלה המתקראות שופטות ואין דין ודיין?
לצערי מסתבר שהתחקיר לפתע הציף סיפורים שפרטי הכתבה מחווירים אל נוכח העדויות שעלו כאן.

יוסי עבדי ברצוני לומר לך כל הכבוד והוא מגיע לך.
על האמת המזעזעת שחשפת כאן.
מאזרח שבמקרה קרא ועודנו אינו מאמין שלוחמים הופכים פליטים ובורחים עוזבים את ארצם בגלל שופטות ושופטים מטורפים.המסתתרים אחרי גלימת מכובדותם,התחקיר הסיר את הכסות מסתבר מעל השופטים הללו מתגלה סוג אדם מאוד רדוד וירוד.
אכזרי פושע נקמן והורס נפשות.
מי ישפוט את השופטים,
הלסדום דמינו לעמורה היינו ששופטות ושופטים מבצעים מעשי סדום ומעשים מגונים לאור היום בצדק בדין במשפט.
כתוב תגובה ל- הורוביץ חיים
92
nfc ירד ברמה לא תחקיר ולא בטיח
  עו"ד ידוע   21/12/07 00:37
מי שעומד אחרי כתבה זו הוא אריק כהן אדד, אובססיבי קומפולסיבי, שיש לו עוד כמה שמות פרטיים לצד שמו הנ"ל.
זה אדם שמגיש עשרות בקשות בתיק אחד,ועירעורים לאין סוף.
גם אנשים שלא שייכים לבית משפט למשפחה מכירים אותו, כמו איש הוצל"פ שאמר לי: 14 שנה אני בעיקולים, ועוד לא נתקלתי באדם כזה. והמבין יבין. אריק כהן אדד (עם עוד 10שמות) פשוט מתיש את כל מי שבא עמו במגע.
כן יש לדעת שכב' השופטת מקייס איננה כפי שהוצגה בכתבה. היא נחנה במזג שיפוטי טוב והיא נוחה לבריות. כן אני גבר ומיצג גברים, ולי ביקורת על המערכת, אבל אינני מסכים לנאמר בכתבה זו על השופטת מקייס.
לכן אם נזרוק את סיפורי אריק כהן אדד לזבל, לא יישאר מכתבה זו כלום.אלא רק הכפשה מיותרת של שופטת טובה.
כתוב תגובה ל- עו"ד ידוע
אריק כהן אבא נפלא
  ל"עו"ד הידוע"   21/12/07 06:44

אני דווקא מכיר לאורך תקופה ארוכה את אריק כהן,

אריק כהן הוא אבא נפלא.

השופטת מקייס מתעללת באריק כהן וזכותו של אריק

כהן לדרוש לראות את ביתו.

מי שאובססיבי היא דווקא השופטת מקייס

שלאורך כל הקריירה שלה רדפה גברים.

ראוי דווקא שתנתח את אופיה של השופטת , אירועי

ילדותה , גירושי הוריה והתנהגות אביה שמואל סיראט.
כתוב תגובה ל- ל"עו"ד הידוע"
ל"עו"דהידוע" - אריק אבא נפלא
  מכיר את אריק   21/12/07 08:24

אריק הוא אבא נפלא, אדם חרוץ ועדין שסובל כמו

עשרות גברים מטראומה כתוצאה מההתעללות הנפשית

שמתעללת בו השופטת מקייס , בו ובילדה שלו.

אני מכיר היטב את אריק כהן והוא אבא יוצא דופן

לטובה שלצערו נקלע לבית המטבחיים של השופטת מקייס.

השופטת מקייס נהנית להתעלל בגברים וזאת עקב

יחסיה עם אביה שמואל סיראט.
כתוב תגובה ל- מכיר את אריק
גם לאובססיבי זכות לראות ילדיו
  חי אבי   21/12/07 12:17
אין זו סיבה למנוע מאבא לראות את ילדיו.
אין סיבה למנוע מסבא מדוד מאחיינים מלהתראות.
אז האבא אובססיבי לדבריך ... .
אז אם כך לך לא תהיה זכות לראות את ילדיך כידוע כל עורכי הדין הם הטיפוסים הכי שפלים שיש, הם חרות חסרות תקנה המשסים בעל באישתו, המשקרים בידיעה במצח נחושה כדי לזכות את הגרועים שבעבריינים.
עורכי דין הם האנשים הכי ניבזים שיש.
אז אם אתה גם עו"ד ידוע על אחת כמה וכמה.
בקיצור טול קורה ותטען משהו עינייני לפני שתיפסול זכותו של אדם לראות את ילדיו.
כתוב תגובה ל- חי אבי
תגובה
  אחד שמפחד   21/12/07 14:19
1.אם אתה תומך כל כך נלהב של מקייס מדוע אתה מתבייש לכתב את שמך.
2.אם תקרא את כל הכתבה תראה ותבין שיש בה לפחות 10 דוגמאות של ניהול כושל ומגמתי של אנשים שונים
3.אשמח אם תרשום את שמך-רק כך נדע אם הינך באמת חושב כך או אולי זאת השופטת עצמה שמנשה להפחית נזקים ולזרע חול בעיני הקוראים.
כתוב תגובה ל- אחד שמפחד
שופטת גרועה
  כפרי   21/12/07 14:48
עוד שופטת אחת כזאת במערכת בתי המשפט ואבדנו.
תבדוק במערכת המשפט אם יש עוד שופטת כזאת קריזיונרית שעוזרת לנשים במשפט ואומרת להם מה לבקש.
נסיונה במעון לנשים מוכות במשך 19 שנה ומשפט הגירושין שלה עצמה, הוא לרועץ לכל הגברים "שהם רק מרביצנים, רוצחים, אונסים" ואין כזה דבר אצלה גברים טובים.
כתוב תגובה ל- כפרי
צודק
  משה אברג'יל   22/12/07 01:12
אם נזרוק את הספור של כהן-אדד וכל השאר לפח אז לא ישאר כלום.
באותה מידה אם נזרוק את התגובה שלך לפח, שכן זה המקום הראוי לה בעקבות השתלחותך באנשים סובלים וכואבים, ומשתמש במושג אובססיבי וקמפולסיבי, מושג פמיניסטי מובהק שהרבה עו"ד עושים בו שימוש למען נגוס, נשוך וטרוף בליטרת הבשר המורכבת בעיקר מבשרם של גברים בהליך גירושין, אחרי כל זה לא ישאר מאמה.
אז חמוד, תתחיל להתרגל ותוציא אותנו מסל המזון שלך!!!

לך תמצא עבודה מכובדת וכולנו נריע לך.
כתוב תגובה ל- משה אברג'יל
הלך הזרזיר אצל העורב
  כבוד האדם וחירותו   22/12/07 08:56
ציטוט מפיסקת הסיום של דבריך: "לכן אם נזרוק את סיפורי אריק כהן אדד לזבל..."
עכשיו ברור מדוע אתה תומך בשופטת מקייס. בדיוק כמוה, אתה מתייחס לבני אדם כאל זבל.
כתוב תגובה ל- כבוד האדם וחירותו
עידן חדש לשופטים.
  אוריאור   22/12/07 23:55
יחצנים בגרוש.
כתוב תגובה ל- אוריאור
אז תציג את שמך ותהיה יותר ידוע
  אם אתה עו"ד ידוע   23/12/07 20:19
מאיפה אתה מביא את דברי ההבל??
כתוב תגובה ל- אם אתה עו"ד ידוע
93
אני מקים בזאת את אגודת מעריצי
  גיל רונן   21/12/07 03:49
יוסי עבדי!
כתוב תגובה ל- גיל רונן
94
רציתם נשים שופטות ?
  קיבלתם.....   21/12/07 09:53
הגיע הרזמן לומר את האמת: כמות השופטות ההיסטריות, הבעייתיות, אלה שזקוקות לטיפול ואישפוז, עולה עשרות מונים על שופטים גברים שנתגלו אצלם בעיות דומות. לא מנומס ולא מקובל לומר זאת, אבל הגיע הזמן לומר שהמלכה היא ערומה ומערכת המשפט מידרדרדת לאשפתות.
כתוב תגובה ל- קיבלתם.....
95
כל הכבוד לעיתונאי! הוא אמיץ!
  קוראת נאמנה   21/12/07 10:17
כל הכבוד למערכת האתר ולעיתונאי יוסי עבדי האמיץ. אני קוראת את התגובות ואני שמה לב שכל מי שמגיב נגד הוא פשוט מטעמה של השופטת ורואים את זה היטב בתגובות. אני מכירה מרחוק אמנם את הנושא אבל שמה של רבקה מקייס עלה לא פעם בכל העניינים האלה. השופטת שטרסברג כהן מכירה היטב את הסיפורים הבעיה היא שהם פוחדים ליצור תקדים ולפטר שופטת בשל ליקויי התנהלות. עד כה הודחו שופטים, וגם זה בקושי, בשל התנהלות פלילית. אבל כל הכבוד לתחקיר. נהנתי לקרוא אותו כי הוא פושט מדוייק ומעלה טיעונים שאין ברירה אלא לחקור אותם!
כתוב תגובה ל- קוראת נאמנה
96
תראו אותה פעם אחת ותבינו
  מי שהיה שם   21/12/07 10:43
מי שרוצה להיווכח באמת, שייכנס לאולם בית הדין של השופטת רבקה מקייס ויראה כיצד היא פונה לגברים ואיך היא מתייחסת לנשים...לא יותר מחמש דקות. אחרי זה כבר הכל יהיה לכם יותר ברור. אחרת כך תבואו בטענות. אבל קודם כל כנסו לבית הדין שלה. עשרות אבות נםגעו מאישה שרואה בהם אויבים. על הנהלת בתי המשפט להתעורר כבר. להתעורר!!!!!
כתוב תגובה ל- מי שהיה שם
97
העדיפה רבנים ע"פ האמא ! !
  אורלי נפגעת מקייס   21/12/07 13:17
יש מקום להזדעזע ! !
הרודנית מקייס נכנסת לדיון עם החלטה סגורה מראש ואין מקום לשינוי (הובן בדיעבד).
מקייס לא איפשרה את החזרת בני בן ה-17 הבייתה מן הישיבה הפאנטית בה הוא נמצא, למרות היותו קטין.
השופטת האכזרית קיבלה את דברי ההבל והשטות של העובדת הסוציאלית (בדבר אי קבלת אורח חייו....), את דעת רבני הישיבה שהדבר נעשה מתוך רצון "חופשי"ואת עמדת הבן המצוי בשטיפת מוח דתית חמורה ובכך סתמה את הגולל על ניסיון החילוץ של הבן מן הישיבה הפאנטית לחיים שפויים ונורמלים.
השופטת המוזרה התעלמה לחלוטין מכך שהאם לא ראתה את בנה שנה ופסקה על האם להתרחק מן הישיבה ! !

כתוב תגובה ל- אורלי נפגעת מקייס
גם לבנך יש דעה
  כפרי   21/12/07 14:36
אני לא מבין מה יש לך נגד השופטת, זה שהיא בעייתית אני מבין, אבל גם לבנך יש דעה משלו, ובחור בן 17 שרוצה להיות דתי, קצת קשה לו לו להגיע אליך לבית חילוני, הוא ככל הנראה פוחד שתשפיעי עליו לרעה.
אם את רוצה לראות את בנך, העצה הכי טובה היא להגיע למקום לימודו בלבוש הולם, לנסות לדבר עם מוריו ורבניו ולהבין גם אותם.
זה שתעמדי על רגלייך האחוריות ותצעקי את צעקת הקוזק הנגזל לא יעזור לך במקרה שלך.
כתוב תגובה ל- כפרי
כפרי אטום שכמותך
  אורלי   22/12/07 10:47
אכן נגזל גוזלי - הוא נחטף לכת שאין לה אלוהים
קשה לי להאמין שהיית מוותר על ילדך שלך כמו שאתה מטיף לי ! !
את עצותיך האוויליות שמור לעצמך - מי יודע אולי תזדקק להן.
לנתק ילד מהוריו זו השפעה רעה כפרי פוחז ! !
כתוב תגובה ל- אורלי
98
אם זה נכון-שתשב בכלא הרבה שנים
  מיטל   21/12/07 15:04
כתוב תגובה ל- מיטל
99
כתבה ברמת לינץ' !! גועל נפש
  איילאו   21/12/07 15:27
פשוט בזיון שלהרשות שבעוד שופטת יושבת בדין באים כך ומכפישים אותה.

אני מופיע אצל מקייס שנים. שופטת מצויינת עם הבנה וידע. בקיאות ורצון לסיים תיקים בחוכמה.

במקום זאת מציינים כאן דברי רכילות וקיטור והורסים, ממש פוגעים בבית משפט הרגיש ביותר שיש - בית משפט לענייני משפחה.

שופטים אינם בורא עולם - הם טועים והם כועסים ובודאי שבתרבות הדיון הישראלית הם כועסים ומרגישים חזק יותר. אבל לבוא כך ולשפוך עליה שמן רותח - זו עבירה פלילית - אני מקווה שיהיה מי שיתן את הדין על הכתבה הזו. לדעתי, כמי שמכבד את יואב יצחק - שיקול הדעת אם לפרסם את הכתבה או לא הוא מוטעה. זו כתבה שהיא רכך של רכילות ובכיינות מיותרים.

חבל מאוד
כתוב תגובה ל- איילאו
תתבייש
  tאתא טועה חבר   21/12/07 15:50
איך אתא לא מתבייש???אשרות אנשים סובלים אשרות ילדים מנותקים מאבא שלהם ואחיהם ללא כל סיבה...מקייס מסרבת לאפשר לאב כל ביטוי כולל כאשר מדובר על סכויות הבסיסיות שלו או של ילדו.היא משקרת בפסקי דין שלה מאיימת על אבות .היא לא עובדת כשופטת אלא כע"ד של האשא .היא נותנת הוצאות בגובה בלתי סביר .שלא נדבר על מזונות !!!היא לא מגיבה לבקשות כולל לבקשת פסילת שופט.היא גורמת ניכור הורי ומנתקת ילדים מאחיהם!!!היא לא מאפשרת לאבות להתפרנס ולא בודקת טענות מצד האשא. היא משפילה אבות בצורה בלתי חוקית ובלתי נסבלת...וגורמת לילדים נזק בלתי אפיך ברוב המקראים אדוני או גברתי....אסור לעשות צחוק על נושים כל כך כואבים.. ואם אתא רציני תגיד תודה לאל...תמיד יש מקרא יוצה דופן
כתוב תגובה ל- tאתא טועה חבר
אני מכיר אותה אישית. הכתבה עןד
  מחמיאה למקייס   22/12/07 01:12
מקייס הרבה יותר גרועה ממה שמתואר בכתבה.
כתוב תגובה ל- מחמיאה למקייס
100
אוי - אוי - אוי
  אוי אוי אוי   21/12/07 15:36
עשיתי ילדים ואני צריך לשלם מזונות !! אוי - אוי אוי

הרבצתי לה וחטפתי מאישה אחרת - אוי -אוי אוי -

עשיתי כסף ואני חייב לתת לה חצי !! אוי - אוי אוי -

התפרעתי והביאו לי שומרים - אוי אוי אוי ...

צעקתי והיא השתיקה אותי - אוי אוי אוי

אני קבלן מזגנים בשוק השחור והיא חייבה אותי לשלם מזונות של קבלן - אוי אוי אוי ...

אני מעלים הכנסות מכולם ואני חייב לה 7000 ש"ח לארבעה ילדים - אוי אוי אוי ...

אוי אוי אוי - אנסתי אותה והיא אישתי ...

אוי אוי אוי - למה היא לא מבינה שאני המסכן ...

אוי אוי אוי - כתבתי לה שוב ושוב שאני צריך להיות אפוטרופוס של אימי והיא לא הסכימה כי כבר משכתי מהחשבון 70,000 ש"ח


אוי אוי אוי - אוי אוי - אוי
כתוב תגובה ל- אוי אוי אוי
ועוד אוי-אוי-אוי
  תפוטר מקייס   22/12/07 12:07

האבא שלי זרק את אמא שלי ואני נוקמת בגברים - אוי-אוי

עברתי התעללות בילדות ואני מאשימה את הגרוש - אוי אוי

אני פסיכית מגיל צעיר ואני מאשימה את הגרוש - אוי אוי

אני עושה הצגות לשופטת שאני מסכנה - אוי אוי

עברתי למקלט נשים מוכות גורל כדי לנתק את האבא מהילדים

ואני מאשימה את הגרוש - אוי אוי

הנהלת בית המשפט החליטה שאני שופטת לא מתאימה - אוי אוי
כתוב תגובה ל- תפוטר מקייס
בעלי זרק אותי - אוי אוי
  ועוד אוי אוי   22/12/07 13:43

בעלי זרק אותי ואני נוקמת - אוי אוי
החלטתי להפסיק לעבוד כדי לקבל מזונות אישה - אוי אוי
הפכתי את עורי יום אחרי הנישואים - אוי אוי
שמעתי שהשופטת עבדה במקלט ואני עושה לה הצגות
תיאטרון באולם - אוי אוי
אני עוברת דכאון שאחרי לידה ומאשימה את הגרוש - אוי אוי
שמעתי שהשופטת תמימה ולכן אני עושה לה הצגות באולם -
אוי אוי אוי
הגשנו לה תסקירים שקריים והשופטת לא אמרה כלום - אוי


כתוב תגובה ל- ועוד אוי אוי
סיימת לשיר אוי ועכשיו הביתה..
  נדב 38   26/12/07 03:24
בין שאת חברתה של מקייס, או סתם שונאת גברים,
או שאת היא הנושא עצמו..
די לנו עם השנאה הזו - ו.. יאללה הביתה.
כתוב תגובה ל- נדב 38
101
מתעללת סדרתית בגברים ובילדים
  בוכה ולא מאמין   21/12/07 17:18

כמה נזק היא עוד תגרום ??

כמה ילדים היא עוד תמשיך ותאמלל ?

מתי היא תפתור את הבעיה שיש לה עם אביה

שמואל סיראט ??

ועד מתי היא תמשיך להתנכל ולהתעלל בגברים.

כבוד השופט פרגו - שלח אותה הביתה.
כתוב תגובה ל- בוכה ולא מאמין
102
לפטר את המקטרים תתבישו
  פוטר   21/12/07 18:51
כתוב תגובה ל- פוטר
103
אין לי ואיני שפן המסתתר
  אלכס פז   21/12/07 19:50
לא רק שהדיסק, הזכרון והמעבד שלי תקינים, אני גם איני חושש להזדהות בשמי המלא..
ומי את\ה שפנ\ה פחדן?

ראה גם: הרוצח האמיתי
כתוב תגובה ל- אלכס פז
104
אסור להרפות מהנושא עד שיעיפו
  את החלאה מהמערכת   21/12/07 20:22
בשעתו היה לחץ ציבורי מוצדק לפיטורי השופטת הזייפנית הילה (סימה) כהן. הלחץ הניב פירות ולאחר גימגומים והיסוסים פוטרה השופטת כהן לצמיתות. בדיוק כך יש לנהוג בגב' מקייס. היא הזיקה והתעללה מספיק באזרחי ישראל. היא צריכה ללכת הביתה לפני שתגרום לעוד התאבדויות.
במסגרת הלחץ הציבורי מתבקשים אזרחי ישראל לדווח על מקרי התאבדות של גברים בעקבות פסקי דין של הסדיטית מקייס.
כתוב תגובה ל- את החלאה מהמערכת
105
לכל המגיבים שמשכורתם 5000 ש"ח
  תמה   21/12/07 20:40
בקושי, עוד לפני תשלומי המזונות האוכלים את המשכורת כולה - מניין יש לכם כסף לקניית מחשב ולתשלום לספקי אינטרנט ותשתיות? אני שואל ברצינות.
כתוב תגובה ל- תמה
עד שלא התרוששתה - חייב להן עוד
  ד"ר קונורז   21/12/07 21:58
אדוני מיתמם (שמה זו גבירתי המיתממת? אני שואל ברצינות - כי היהדות רואה בחומרה התחזות מין ל