News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 189,353  סלולר - 341,186
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
יש לנו מערכת בתי משפט טובה מאוד. אפשר להפוך אותה למצוינת. אבל הדרך לעשות זאת איננה בפוליטיזציה שלה, שמשמעותה היא איום קיומי על הדמוקרטיה. הדיון צריך להיות ענייני, להתבסס על עובדות ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין  |  
גאוניות צבאית; פיתוח טכנולוגיה צבאית ללוחמת אנטי-טרור וגרילה; פרשנויות שגויות; מתח בין הגנרל נורמן שוורצקופף לנשיא ג'ורג' בוש; קריאה ברברית להשמיד את האויב; ניסיון לתרבֵּת את הברבר...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הראיון שהעניקה לרשת "אל-ערביה" בדובאי ררד סדאם חוסיין, בתו של הדיקטטור העירקי, ממשיך לעורר סערה בעולם הערבי ובעירק בפרט. מה אמרה על תלייתו, האם תירש את אביה, ומה היו התגובות בעולם ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המצוד הסתיים: בן-לאדן חוסל
מאת: איתמר לוין  |  02/05/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מתנה לאנושות ולטפל גם בגרורות!
  קורןנאוה טבריה   2/05/11 06:54
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
הצדק נעשה או סתם רצח?
  יואבחלב   2/05/11 06:56
אובמה לדעתי סתם רוצח. אם היה רוצה צדק היה צריך להביא את בן לאדן לדין. ככה הם דורשים מאיתנו. לא? אז אובמה רוצח שפל. נאטו רוצחת ילדים בלוב ורק אנחנו חוטפים על הראש. אובמה רוצח שפל. מתגלגל על הלשון.
כתוב תגובה ל- יואבחלב
3
מדיניות חיסולים של ארה"ב
  מוציקו   2/05/11 07:51
אם אנחנו היינו מחסלים טרוריסט כל העולם היה עומד על רגליו ונותן לנו בראש, אבל לארה"ב מותר לפעול במדינה זרה להכניס לשם צבא ולרצוח אדם, כשאנחנו עושים זאת בצורה אלגנטית כמו עם מבחוח זה לא הסדר אבל עם מסוקים וטילים זה בסדר. איזה עולם צבוע.
כתוב תגובה ל- מוציקו
4
יום אבל בשמאל
  מקס פאואר   2/05/11 09:54
הרסו להם את המנטרה, "את הטירור צריך לפתור בדרכים פוליטיות" אפשר לחסל את הטירור, יש לחסל את הנייה,משעל וכל צמרת הטירור של הפלסטינים.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
5
בשעה טובה. אבל...
  אבי גיא   2/05/11 11:14
צפו לפיגועי נקמה !!!
כתוב תגובה ל- אבי גיא
5, הטרור פועל כשמתאפשר
  שאול א.   2/05/11 14:44
ולא בתגובה לנקמה. העובדה שחלפו 10 שנים מאז ה- 11.9.01 ורק עתה הצליחו לחסל את ראש הנחש, לא מנעה מהם לבצע פיגועים או לנסות וכל שכן לא לשאוף להם. ולכן, החיסול עצמו לא ישנה מאומה. הם יגיבו כאשר הדבר יתאפשר להם, בדיוק כפי שעשו עד לחיסול.
כתוב תגובה ל- שאול א.
6
שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן
  איש שמאל מובהק   2/05/11 11:21
הזה....כן יאבדו כל אויביך מכל הסוגים - ישראל.
כתוב תגובה ל- איש שמאל מובהק
7
לאיתמר -לא 'נטמנה'- הושלכה!
  עיניה   2/05/11 12:09
נטמנה הוא מושג שמור חס וחלילה חס ושלום לחללי צה"ל.
טומנים באדמה, לא ניתן לטמון בים.
לטמון מעורר את הקשר מטמון,
דבר שלא ניתן לומר על הצורר ימח שמו שלא נאמר את שמו לעולם.
כתוב תגובה ל- עיניה
8
יום שמח לעולם הנאור
  אדד   2/05/11 12:09
להמשיך ולרדוף אחרי שאריות הרשע ולחסלם.
כתוב תגובה ל- אדד
9
פששש איזה סיפור יפה גופתו בים
  עליבבא ו40הציונים   2/05/11 12:58
שלא יבואו לפקוד את קיברו ,מעניין איפה בן לאדן חי עכשיו חיים שלווים . גם היטלר ימח שמו "התאבד" ונטמן בים. גם זאת שיטה משהו כמו ג'ימס בונד "you live twice". עובדים עלינו בעינים. ממש כמו שלא תמצאו שום מטוס שהתרסק לא בפנטגון ולא flight 93 ב9.11 מי שימצא שרידי מטוס יקבל פרס.
כתוב תגובה ל- עליבבא ו40הציונים
10
למה לא קבורת חמור כראוי לחמור?
  קורןנאוה טבריה   2/05/11 13:43
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
בדיוק ביום השואה...
  שמחה   2/05/11 13:47
כתוב תגובה ל- שמחה
12
"נטמנה" בים ע"פ חוקי האיסלם...
  אז מותר לחסל?   2/05/11 13:49
כתוב תגובה ל- אז מותר לחסל?
13
"כן יאבדו כל אויביך ישראל" ב"ב
  פלא יועץ   2/05/11 14:17
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
מחלקה ראשונה
סדרת מוצרי היגיינה של קלינקס
מוצרי היגיינה חדשים [צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |