News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 230,196  סלולר - 484,218
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
ביידן צדק לחלוטין כאשר העמיד את הקריאה לאחדות בלב נאומו, כי הפוליטיקה מחבלת אפילו במאבק בקורונה    אבל הוא לא ליווה את ההצהרות במעשה כלשהו, ובלא פעולות של ממש - יהיה קשה מאוד לתקן א...
עידן יוסף
עידן יוסף
חשיפה: רק 1,222 חרדים התגייסו בשנת הגיוס האחרונה, רובם בתקופה שבראש מנהלת גיוס חרדים עמד מפקד    מעל חצי שנה התפקיד אינו מאויש, והמנהלה אינה עומדת ביעדי הגיוס    ירידה משמעותית במספר...
אביו היה קיבוצניק - הוא מושבניק. כהנא בחצר ביתו [צילום: דוד חרמץ]
דוד חרמץ
ח"כ מתן כהנא (ימינה) החל את מסלולו הצבאי בסיירת מטכ"ל; איתו בצוות היה גם נפתלי בנט ("מנהיג טבעי, הטוב שבנווטים, אבל היו בעיות בממשק שלו עם מפקד הצוות")    רגע לפני סיום שירותו בצה"ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"לשכת הרמטכ"ל הפעילה חפרפרת בלשכת שר הביטחון"
מאת: איציק וולף  |  11/05/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נגד דן מרגלית שאמר וכתב לא פעם
  בני בנקר   11/05/11 12:51
כי פרשת "מסמך גלנט" היא ניסיון פוטץ של חבורת אשכנזי כנגד הדרג הפוליטי(הנסיון למנוע את מינוי גלנט),לא הוגשה כל תביעת דיבה ,למרות שפירסם יחד עם ד"ר רונן ברגמן ספר עם טענות זהות למודעה ולפיכך ברור כי זה ניסיון פתטי של בניהו לחשוף את העומדים מאחורי המודעה.אני מקווה שזה יעלה לו בתשלום הוצאות כבד לנתבעים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
2
יואב גלנט פלש לקרקעות
  מיכאל10   11/05/11 12:54
בנה דרך גישה לא חוקית,קיבל יחס מועדף.
אז לעזאזל מה "הפוטש" כאן? מבחן בוזגלו המפורסם לא היה כאן !!
אם בוזגלו היה עושה את מה שגלנט עשה ,בוזגלו היה נעצר ,נשפט ומורשע !
אם בניהו היה מעורב בהדחתו של יואב גלנט אז יבורך !
העיתונאי קלמן ליבסקינד זעק במשך שנים על התנהלותו העבריינית של גלנט ,אבל איש לא עשה דבר,רק השר מיכאל איתן התחיל בזאת והשאר היסטוריה.
כתוב תגובה ל- מיכאל10
וכיצד אתה מגן על הבניה
  אשה   11/05/11 16:10
הלא חוקית של גנץ
כתוב תגובה ל- אשה
וגנץ בנה מרפסת לא חוקית
  איש עצוב   11/05/11 20:17
וגנץ בנה מרפסת לא חוקית, שתל פרחים בשטחים לא לו ועל אף המודעות הרבה שאמור היה ליצור הסיפור של גלנט, גנץ נהיה רמטכ"ל, אז כיצד אתה מסביר זאת? ההסבר הוא פשוט, שתילת זיתים במושב, על שטחי מדינה, או ניכוש שדה בר ושתילת פרחים, וא/או בניית מרפסת על שטח שלא מעניין את איש או כריית שביל עפר ביישוב חקלאי - הם כולם נושאים לא תקינים מחד - אך לא פוסלים רמטכל מאידך. רמטכ"ל נפסל אם הוא מאד מאד גרוע, או לחילופין אם הוא מאד מאד טוב, וגלנט ודאי לא מאד גרוע. זה כל הסיפור, כמה אנשים מפחדים מרמטכ"ל מאד מאד רציני, אז מינו רמטכ"ל בינוני - והשבילים והפרחים והזיתים הכל שטויות במיץ עגבניות.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
3
אם אני צריך לבחור צד בסיפור
  מובטל   11/05/11 12:57
אם הייתי צריך לשפוט ולבחור צד בין הרמטכ"ל אשכנזי לבין העיתונים "הארץ" "וידיעות אחרונות" הייתי בוחר בגבי ומאמין לגירסה שלו .וזאת לא משום שאני מעריך ומעריץ את גבי אשכנזי ,אין לי שום קשר לרמטכ"ל לשעבר .אבל אני באופן אוטומטי מתייצב נגד העיתונים ולא מאמין לאף מילה שלהם ,אני מאמין שכל מה שהם כותבים מונע מאינטרסים ותמיד רחוק מהאמת.... אני כבר מספר שנים לא מכניס עיתונים הביתה ,לפחות 6 שנים.
כתוב תגובה ל- מובטל
4
מחכה לתשובה על החיבור,
  מוטי 48   11/05/11 16:49
נורא לא מריח טוב מטיב היחסים בין אשכנזי ואישתו לעברין הרפז .
כתוב תגובה ל- מוטי 48
5
אבוי לנו מדובר צבא שכזה
  קפיטליזם   11/05/11 20:35
וספרם האמיץ של מרגלית וברגמן אומר הכל בגלוי ובראש חוצות. השאלה אם יחקרו לעומק, כי הרי אינטרסים סמויים יש לא רק בצבא אלא בכל שלוחות השלטון.
כתוב תגובה ל- קפיטליזם
6
מה עם מבקר המדינה
  m.d   11/05/11 21:35
מה קורה עם המבקר איפה הדוח
כתוב תגובה ל- m.d
7
ON ISRAEL TAX PAYERS MONEY
  ALL THIS EGO   11/05/11 23:32
כתוב תגובה ל- ALL THIS EGO
8
לפוצץ את הבלון הנפוח של בניהו
  יושב ביציע   12/05/11 00:31
כתוב תגובה ל- יושב ביציע
9
טיעונים מטופשים של הנתבעת
  שלמה דובדבני   12/05/11 08:44
הטיעונים של חברת הפירסום בכתב ההגנה , בגין הצורך להסתיר את מזמין המודעה הם מטופשים ואף חוצפנים !. האם כל אדם שמשמיץ אחר , או גוף, [ מאשים בפוטש ! ], באמצעות מודעה בעיתון דרך חברת פירסום , הינו חסין מתביעה וחסין מהצורך לחשוף את זהותו ולהתמודד בבית המשפט עם המושמץ ?. אם תוכן הפירסום הינו נכון, כפי שמסבירה חברת הפירסום , אזי , ממה חושש מפרסם המודעה ? מדוע לא ניתן לתבוע אותו ? . נראה לי שתוכן המודעה היה אכן השמצה בלתי מבוססת והמפרסם חושש " לחטוף " חזק מבית המשפט ומנסה להתחמק מהתביעה בדרך מגוחכת ולא ראוייה.
כתוב תגובה ל- שלמה דובדבני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |