News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 492,834  סלולר - 625,770
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
בגלל שלרוב הציבור אין אמון בו ולכן אין לו רוב בכנסת    בגלל שהוא מפגין נטיות דיקטטוריות מדאיגות    בגלל כשלונו המהדהד במאבק בקורונה    בגלל התקפותיו האינטרסנטיות על מערכות האכיפה והמש...
אופיר סופר
אופיר סופר
נאום הבכורה של ח"כ מימינה - האיחוד הלאומי בישיבה העשירית של הכנסת ה-22 [י"ג בחשוון תש"ף, 11.11.2019]
העוני עלול לעבור בירושה [צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90]
יוסי דהאן, סראב אבו-רביעה
סגירת מוסדות החינוך שללה מקרוב ל-400,000 ילדים נזקקים את הארוחה החמה היומית היחידה שהם מקבלים - וזה בנוסף להישארותם מאחור בלימודי הזום    כל זה קורה דווקא בעיצומו של משבר כלכלי מחרי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תושבים הוזהרו: צפי לסגר על יישובים וחשש למלחמה
מאת: איציק וולף  |  27/07/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לא מקרי - הסחת הדעת מצדק חברתי
  התרחיש והפרסום   28/07/11 00:06
כתוב תגובה ל- התרחיש והפרסום
בשטחים גרים בעיקר מיני מינים
  של דתיים וחרדים..   28/07/11 08:24
הם לא העם שלי ולא איכפת לי אם הם יהיו חלק מהמדינה שתקום בשטחים ואולי בעתיד חלק מירדן.
כתוב תגובה ל- של דתיים וחרדים..
לא לפרסום: השלמת מלחמת השחרור
  רחב מיריחו   28/07/11 18:47
אני רואה את הדמיון שהימים האלה הם בדיוק כמו שהיה לפני כניסת בני ישראל לכיבוש/ שחרור הארץ המובטחת.

כך המצב היום, המרגלים של צהל שביקרו אצלי גילו לי שהולכים להשלים את מלחמת השחרור ושינפנפו את הפלסטינים למדינה הפלסטינית שבעבר הירדן המתקראת הממלכה ההאשמית, וכך תפתר הבעיה עם הסכסוך ישראלי/ערבי בארץ ישראל הנמשך כבר 100 שנה

באותה הזדמנות גם ינקו את כל הקרנות החדשות לחיסול ישראל והם יגורשו לאוסלו נורבגיה ממנו הם הביאו את התוכנית לחיסול מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- רחב מיריחו
2
למס" 1 מסכים אתך , זו הסחת דעת
  הסחת דעת,   28/07/11 01:35
והפחדת העם , שהעם יהיה עסוק בעצמו ובהתגוננות וממדים , וכך שוכחים ומוותרים על המשך תוכניות המחאה , זה מה שרוצה השלטון המרכזי , בהנחית ברק ונתניהו , הפוחדים על הכסאות שלהם.
כתוב תגובה ל- הסחת דעת,
3
שתי תגובות מטופשות .
  ישמעאל   28/07/11 05:36
לפי התיאוריה שלי , מי שמלבה את כל ההפגנות הללו הם גורמים אינטרסנטיים בשמאל ובקדימה כי אין להן שום סיכוי לפגוע אחרת בממשלה . אם דברי לא נכונים אז איך זה שמהיום למחר , יש לכל ההפגנות האלה את האמצעים למימון שלטים את כל הכסף שדרוש להחזיק הפגנות כאלה ? הנה המצעד של כל טמבלי השמאל למאהלים כמו הנהירות למען שליט שמאורגנות גם הן באותה צורה . גם התגובה בקשר לכתבה זו אינו מקרי . מנסים לנגח את הממשלה כאילו היא מפיחה פחדים ולא אזהרות והתרעות נגד המוני אזרחים ערבים ישראלים שיאורגנו לפעול נגד המדינה בעיתות משבר . כאילו , שהערבים הישראלים לא עשו זאת פעם וסגרו נתיבי תחבורה בגליל .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
4
בתקווה שהמדינה תשיב מלחמה שערה
  קורןנאוה טבריה   28/07/11 05:42
אחת ודי!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לאיזה שער מתכוונת קורןנאוה
  עידן סובול   28/07/11 18:42
לאיזה שער מתכוונת קורןנאוה טבריה כשהיא קוראת חלהשיב מלחמה שערה: לשער העליה, לשער הירידה או סתם לשער הדולר?
כתוב תגובה ל- עידן סובול
היא מתכוונת
  רונן גולדשטיין   28/07/11 19:22
לשער הבית סוהר שעידן סובול צריך להגיע אליו.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
רונן גולדשטיין, לכול היותר
  עידן סובול   29/07/11 08:53
רונן גולדשטיין, בסופו של אחד הימים תשקע ותטבע בתוך הטינופת הפאשיסטית שלך; עד אז אתה תוכל, לכול היותר, לנשק לי בתחת מרחוק. דגנרט.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
5
זו לא הסחת דעת
  מייקל   28/07/11 05:48
זה אמיתי.
יש לחוקק חוק ולהודיע לכל ערביי ישראל באשר הם: "השתתפתם בפרעות כנגד המדינה כפי שאירע בספטמבר 2000 במשולש ובוואדי ערה, קחו בחשבון שניתן יהיה לשלול מכם את התעודה הכחולה ואיתה כל הזכויות שמקנה התעודה".
נראה אותם אחרי יישום החוק.
כתוב תגובה ל- מייקל
6
אם זה נכון צריך להזהיר את ..
  מיכאל ב   28/07/11 06:17
הציבור הערבי ולא היהודי !!!
שאם הם ינקטו במהומות הם ישלמו אחר כך ביוקר (בלי ועדת אור) והציבור היהודי עלול להגיב אף הוא באלימות ותהיה נכבה שניה.
לא יכולה להיות אלימות מצד אחד בלבד.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
7
על ישראל להזהיר את הפלסטינים
  דודי29   28/07/11 08:06
ראשית, יש לומר לפלסטינים שאם יפתחו במתקפת טרור הם יחטפו תגובה קשה שמבצע "עופרת יצוקה" יחוויר לעומתה.מתקפה אווירית כבדה לצורך חיסול הנהגת החמאס והפלת שלטונו.

שנית, יש להזהיר את הפלסטינים שבמידה והם ינסו לחדור את גבולות ישראל כמו ביום הנכבה/הנכסה מס' הנפגעים שלהם יהיה רב יותר.

שלישית, יש לתת אולטימטום בן חדש ימים שאם לאחריו לא יהיה הסדר ,ישראל תכפה על הפסלטינים את הגבול הרצוי לה מבחינה ביטחונית ותיערך לאורכו תוך סגירת כל גישה של פלסטינים לישראל בגבול הדרומי והמזרחי וביצוע היפרדות טוטאלית בין העמים כשצה"ל חוצץ בינהם.
כתוב תגובה ל- דודי29
8
בלימה מיידית
  יוא"ב   28/07/11 08:38
אם אמנם תחזית זו נכונה, הרי שעל המשטרה ומשמר הגבול לא לגלות רפיסות וחשש מוועדות ולבלום את ההתפרעויות מיד ביומן הראשון אחרת מצבנו יהיה רע ומר.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
9
הזהרה דו כיוונית!
  סיישל   28/07/11 10:26
שהם יזהרו מהעם הזועם! הם- לא משלמים מיסים, גרים בטירות , תופסים מקומות עבודה של ישראלים, ועוד מאיימים? חוצפנים- שיעופו, יחד עם הפאודלים! הגיע הזמן לעשות פה סדר! ושהם יפחדו! יש גבול לכל תעלול.
כתוב תגובה ל- סיישל
10
טרם הכרזת המדינה ב 48
  הייתה מלחמה   28/07/11 10:40
לכן, טרם הכרזת המדינה הפלסתינית, גם תהיה מלחמה. זהו מהלך ההיסטוריה מאז ומעולם. ערביי הגליל מחשיבים עצמם לא פחות פלסתינים מאחיהם ביהודה ושומרון. הם הלאום השני במשוואת המדינה הדו-לאומית. יש סיכוי שערביי הגליל והערים המשותפות יחליטו לצאת במאבק. זוהי הזדמנות פז לגרש את כולם מהמדינה. יש לצייד את כל תושבי ישובי הגליל היהודיים בנשק חם, מקלעים, מא"גים ותחמושת. יש להתייחס לכל חסימת ציר תנועה כאל הכרזת מלחמה. ויש להתגונן. לא להיזהר! להתכונן לשלב 2 במלחמת העצמאות שלנו. אחת ולתמיד.
כתוב תגובה ל- הייתה מלחמה
11
צריך להצמיד לביבי ניידת לטיפול
  yoni207   28/07/11 17:40
נימרץ שלא יתמוטט לנו בידיים כשיתחילו המהומות ושלא יגיב כמו בעת ארועי המינהרה בירושלים,שעה שהתחנן לערפת להפסיק את ההתפרעויות.במקום להיכנס בו בכל הכח ולהוריד אותו על ארבע,הבן אדם פשוט השתפן!!! כשיתחילו ההתפרעויות,ביבי יתחיל לחשוב על גולדסטון.צריך מישהו חזק שיעמוד לידו כל העת שלא ישבר.אולי נבקש משרה ,יפה שתבוא ללישכה?
כתוב תגובה ל- yoni207
12
אז זה הפיתרון למצוקת הדיור...
  עידן סובול   28/07/11 18:33
לאחר שהתברר לשלטונות מדינת-יהופוץ שתרחיש האימים בעניין הכור שהוסתר מתחת לשטיח הפרסי, שסופק לציבור בחינם, הספיק רק בקושי להרגיע את מחאת חמאת הבוטנים וגבינת הקוטג' -- הוחלט במטבח של ביבי לתגבר את התרחיש הכושל בתרחיש אימים משופר, לפחות מבחינת הטווחים...

ועל זה כבר אמרו חכמי הסקסולוגיה "עוד פוץ לכלה..." ואידך זִילוּ וְגִמְרוּ.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
13
וואי וואי וואי
  ציפי לבני   28/07/11 19:28
איזה חגיגה מסדרת לנו ממשלת נתניהו,משהו פצצה הא?
אמרתי לכם לא לבחור בו? עכשיו תאכלו את הדייסה שבישלתם ואל תתלוננו. אני חוזרת ואומרת לכם בפעם האלף: פעם הבאה תבחרו בי,כי אני גם יוריד את מחיר הקוטג' והדלק,וגם לא תהיה שום מלחמה אם אף מדינה ידידה מסביבינו. עם כולם אני אחתום על הסכמי שלום,ולא תהיה שום ספטמבר וגם לא אוקטובר ולא נובמבר או דצמבר.גם ינואר ופברואר יהיו אצלי שקטים,ושום טילים לא יעופו לישראל כשתבחרו בי. אני אהיה אחלה ראש ממשלה,ואני גם מבטיחה שאפסיק להיות פוסטמה אם תבחרו בי. ביום שאגיע ללשכת ראש הממשלה הפוסטמיות האדירה שאפיינה אותי,תעלם כלא היתה.
כתוב תגובה ל- ציפי לבני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
מוצרי חשמל המחסלים כ-99% מהחיידקים
[צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |