News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 183,024  סלולר - 302,050
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
ההתפרעויות בירושלים וברחבי הארץ, מטחי הטילים מעזה, ההתקפות על שוטרים, אסון מירון, התעלמות השלטון המקומי מהשלטון המרכזי - לכל אלו יש סיבות ארוכות טווח. אבל במישור המיידי, האחראי העי...
אביתר בן-צדף
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - הסלמה, שרירותי, שוטר מחויך, יורים ברגל, עידן האש, וללא קשר לצורכי המשק    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    ה...
רון בריימן
רון בריימן
במצב שנוצר מבחינה צבאית, פוליטית ומדינית קיימות גם הזדמנויות, ועל ראש הממשלה כמו גם על אלה המתיימרים לרשת אותו, מוטלת החובה לנצל את ההזדמנויות שנוצרו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזכ"ל העבודה: ליברמן חי גם בלה-לה-לנד חברתי
מאת: איציק וולף  |  07/08/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי זה בכלל הסמרקצ' חיליק בר?
  עוד בולשביק?   7/08/11 17:57
כתוב תגובה ל- עוד בולשביק?
2
כך נראה שר החוץ הישראלי
  ארנסטו   7/08/11 18:12
איך מרשה לעצמו שר בממשלה להתבטא כך כשאחד מנושאי כליו (שר התיירות) מוכר כבליין בפאבים וכל מיני ארועים שטוב היה אילו נושאי משרה לא היו מגיעים לשם, והוא עצמו חשוד בפלילים, הרי במציאות נמנעים מלחקור ביסודיות איך הוא עשה את הונו ולא נרחיב,
שומר פיו ולשונו.......
כתוב תגובה ל- ארנסטו
3
כלא - קפה
  צדוק   7/08/11 18:23
זה המקום שהוא יבלה עוד מעט.
כתוב תגובה ל- צדוק
4
ולא רק המסעדות מלאים...
  סדר בבלגן   7/08/11 18:30
נתב"ג מפוצץ,אילת מפוצצת, מכוניות חדשות גבוה יותר ב 30 אחוז מהחודש המקביל. מעמד הביניים קורס תחת עול הקניות בקניונים......
כתוב תגובה ל- סדר בבלגן
5
גם להם יש בנות בגיל 20 ....
  עידן ב.   7/08/11 18:49
בנראה שהוא פגש במסעדות את החברות של הבת המוכשרת שבגיל 20 כבר הרוויחה מיליוני ש"ח. הבעייה היא שלא כולן מוכשרות כמו הבת של, לכן הן יוצאות להפגין!!!
כתוב תגובה ל- עידן ב.
6
האם שמעו אותו מבקר את הרוסים??
  עולה מרוסיה   7/08/11 19:11
חבר של "מרטין שלאף" העבריין (והוא לא היחיד) ושל כל מיני אוליגרכים ו....ו....,אני לא רוצה חלילה לחזור על חשדות שהוא בכלל שתול פה ע"י מי שהוא מרוסיה נקווה שלא, ולכן הוא עושה הצגות של "פטריוט גדול",
כדאי מאד שיפסיק לעשות נזקים והצגות ויפה שעה אחת קודם,
כתוב תגובה ל- עולה מרוסיה
7
למה לא דנים את הסמרקצ'.
  אליהו חיים   7/08/11 20:47
מי משלם את החשבונות של ליברמן? או אולי הבת שלו שהיא בעלת חברות של מליונים? או פשוט הוא כמו שאר החולרות אוכלים על חשבוננו.
גיחה אחת של ליברשמוק למסעדה עולה לנו עשרת אלפים שקל הארוחה ,המאבטחים, המקדימים, והשוטרים,החבר של מרטין שלאף ושל דרעי מגיע לו את הכי טוב.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
8
עגלות מלאות בסופרים
  יורם כהן   7/08/11 23:40
באמצע השבוע באמצע היום הלוהט לכו תראו איך מעמד הביניים ממלא עגלות בסופרים וכלל לא נרגש
כתוב תגובה ל- יורם כהן
9
רק שאלה למצביעי ליברמן
  עמי242   8/08/11 00:06
האם אתם מסכימים עם תפיסת עולמו החברתית של איווט? או שאתם מסתפקים בפטריוטיזם של מנהיג שלא עשה אפזצסטא אחת בחייו,
כתוב תגובה ל- עמי242
10
מי זה מנכל מפלגת הארגזים ?
  ישמעאל   8/08/11 08:45
מי זו בכלל המפלגה האבודה הנשענת על מתפקדי ארגזים . בלעדיהם יש לה 2.5 מתפקדים . מפלגת הקומבינות שמביאות רשימות מצביעים מחמולות ערביות או קיבוצניקים שמזמן אינם שווים אגורה שחוקה . החיים על בלה בלה קיימים ונושמים במפלגת הארגזים .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
11
ליברמן והפלצנות שלו
  אמנון לביא-לוי   8/08/11 10:44
לשר ליברמן כנראה לא מספיק הרושם הדבילי שהוא עושה למדיניות החוץ של ישראל הוא מחפש גם להתבלט בחברה הישראלית כאדם אטום ומנותק מהציבור,כך מדבר איש אָמוּל שאין בו דעת ולמידה לצרכי האדם.
כך מדבר בריון ושומר פאבים שעברו לא נותן תקווה לעתידו.
ליברמן הוא שחקן מכוער שחבר לביבי נתניהו ושניהם יודעים שגורלו של זה תלוי בזה.לכן ליברמן תוחב לפיו סמרטוט צוֹאֶה
כאשר ביבי מניח אותו בצד ומתייחס אליו כילד מגודל,כי הנ"ל יודע בוודאות שגורלו תלוי בגורל זה.
ואותו דבר לגבי ביבי המושחת שמעדיף לבלוע את כל הקרפדות הארסיות כאשר הצעצועות הזה ליברמן שם אותו לְקֶלֶס בעיני הציבור..
שני ליצנים שיוטב למדינת ישראל אם יעלמו מהכנסת..בעה"ש.
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |