s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"הפרדת גברים ונשים טבעית, כך היה באושוויץ"
מאת: איציק וולף  |  14/12/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אם זו המטרה - תמשיכו להפריד
  דרך צלחה   14/12/11 13:42
כל הכבוד לרעיון המבריק. מכיוון שהיהדות החרדית מקדשת את העבר וכמהה אליו, אולי ההפרדה מבטיחה שהם ילכו ויחזרו להם ל - 1942 ?
כתוב תגובה ל- דרך צלחה
אין מה להשוות בין ההפרדות!
  סובול עידן   14/12/11 17:28
ההפרדות שדורשים החרדים וחובביהם -- הן בסך הכול הפרדות למניעת הטרדה מינית של נשים חרדיות מצד גברים חרדים, שעל פניו ניראה כי יצר המין שלהם גדול פי 7 מיצר המין החילוני, בייחוד בסופי-שבוע, והוא משתווה רק ליצר המין של פדופילים ואנסים.
 אם כבר להשוות, אז :
כתוב תגובה ל- סובול עידן
אז תן לנשים לבחור
  1   14/12/11 21:35
אם הן לוקחות על עצמן את הסיכון שיוטרדו מינית או לא.
כתוב תגובה ל- 1
"תן לנשים לבחור
  564   14/12/11 22:15
אם הן לוקחות את הסיכון?"
אז זהו שלא, הטרדה מינית זה לא איזה אסון טבע שעלול לפגוע באישה, והיא צריכה להחליט אם היא "לוקחת את הסיכון" ויוצאת מהבית.
הטרדה מינית זה פשע, מבצע אותו פושע. לא היית אומר, "תן לגברים לקחת את הסיכון שהם עלולים להידקר כשהם יוצאים מהבית", נכון?
כתוב תגובה ל- 564
ככה מגנים?
  741   14/12/11 22:42
ככה מונעים הטרדה מינית? במקום בענישה? או בעכיפה חמורה יותר? אתה לא תצטרך לקחת מגבת לבריכה אם תרוקן ממנה את כל המים...
כתוב תגובה ל- 741
להגן עליהן מאונס ע"י השפלה?
  נטשקה   15/12/11 18:08
הסיכון לאונס נמצא בכל מקום ובכל זמן, והדרך להגן על אישה מאונס איננה לגרום לה למצב של השפלה, של למנוע ממנה את החופש שלה לשבת וללכת הכין שהיא רוצה וכאשר אישה יושבת באוטובוס במקום שהיא בחרה לסלק אותה מהמקום שלה. הדרך להגן על בחורה מאונס זה עונשים חמורים יותר ואגב, החרדים לא רוצים את ההפרדה כדי שלא יטרידו בנות..זה כדי שלא יצטרכו לבוא איתן במגע בטעות או להתפתות להסתכל עליהן כי זה אסור..אז אם קשה להם לא להסתכל-בעיה שלהם, לא שלי, שאין להם את היכולת לעמוד בחוקים שהם והרבנים שלהם הציבו להם.
כתוב תגובה ל- נטשקה
2
טבעי שאת העורך הזה צריך להפריד
  הפרדת דת ממדינה   14/12/11 13:44
כתוב תגובה ל- הפרדת דת ממדינה
3
גם רצח עם זה טבעי
  יניב מויאל   14/12/11 13:49
עובדה אפילו הנאצים רצחו... אולי זה רעיון שעלינו לאמץ? תמיד טענתי שאמונה דתית באה על חשבון אינטיליגנציה ואנושיות- סוג של טירוף הדעת ונרקסיזם... אבל מה אתה מצפה מאנשים שמאמינים בגאולה ומשיחות? הם ויתרו ממזמן על החלק הרציונאלי במוח- שלהם מושבת!!!
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
מעניין אילו עוד דברים טבעיים
  אהרון שחר   14/12/11 15:59
אפשר ללמוד מהנאצים...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
4
האמירה הזו מוכיחה בדיוק
  מזועזע   14/12/11 13:51
שכדי להצדיק את הדרת נשים הדתיים הפנאטים יהפכו אפילו את ההסטוריה ויגידו שהנאצים פעלו באופן טבעי...
כל הטענות הכי מטורפות כדי להצדיק את האבסורד
כתוב תגובה ל- מזועזע
חח ואז אומרים
  124נגה   16/12/11 12:51
שהכל כתוב בפשט בתנ"ך
כתוב תגובה ל- 124נגה
5
"יתד נאמן" צודק
  שמיל ברגר   14/12/11 14:42
הצביעות פשוט חוגגת. הפרדה בין גברים לנשים איננה "הדרת נשים" אלא הפרדה טבעית ש"מדירה" גם גברים. מר וורצל הסביר יפה שהנאצים ימ"ח היו תת אנושיים ולכן הפרדת הנשים מהגברים היה דבר טבעי עבורם ולא חסד ליהודים ולכן כל התועבות בימינו מעוותים במוחם גם יותר מהנאציזם וזה נכון. לא לחינם נאמר שוטה גרוע מרשע וכן העובדה שמשוגעים מסוגלים לעולל אסונות גרועים מהרשע הכי גדול. אנשים שמינם מעוות ומחשבתם סוטה וחולנית בהחלט מסוכנים ומעוותים יותר מהנאצים ימ"ש. ל"יתד נאמן" מותר להשתמש במעללי הנאצים כמו שאותם יהודים פוקרים ו/או גויים מאירופה (ובמיוחד מ"חבר העמים") משתמשים כדוגמא במעשי הנאצים ימ"ש כאשר מביאים את ההלכה של "מיהו יהודי" ואז הם מתריסים: "גם הנאצים בדקו שלושה דורות אחורה". ואולי באמת "חוק השבות" מבוסס על ה"רעיון הנאצי" הזה?..
כתוב תגובה ל- שמיל ברגר
צביעות עדיפה על טיפשות
  יניב מויאל   14/12/11 15:39
זה לא הגברים שנמצאים בחלק האחורי של האוטובוס. זה לא הנשים שקובעות הלכות. זה לא הגברים שצריכים להסתיר את פניהם או לא לשיר... אדוני הטיעון שלך גובל בטמטום פתולוגי ...
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
שמיל יקר
  נורמלית אחת   14/12/11 23:22
עדיף לך וכל מדינת ישראל שלא תקרא ליהודים אחרים מבני עמך ואחייך "גויים מאירופה" כי זה שיא חדש של בורות שנשמעה אי פעם ועוד לכתוב דבר כזה אחרי הדברים הנוראים של "יתד נאמן". אתה בושה למדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- נורמלית אחת
גויים מאירופה
  שמיל ברגר   15/12/11 11:08
עד מתי תהיו בורים וטיפשים? כל האוקראינים ושאר הסלבים ועוד הרבה ערב רב הם גויים גמורים ותו' לא - עם מסמכים מזויפים. מדוע לא ניזעקתם כשהאנטישמים הללו ציירו צלבי קרס בבתי כנסת בפ"ת או בצבא? והנה כמה מראשי ה"מדינה" שמוצאם נוכרי עפ"י הלכה: טדי קולק, אריאל שרון, רפאל איתן ואנסטזיה מיכאלי. וזה רק קצה קרחון.
כתוב תגובה ל- שמיל ברגר
אם העולים מחבר העמים הם גויים
  בן סרוק   15/12/11 14:53
מאירוטפה, כי אז אתה עצמך רק חיקוי עלוב של היהודי האמיתי ואבות אבותיך רק התגיירו גיור שלא כהלכה אם בימי הכוזקרים ואם לפני כן כשהלה גיור כהלכה לא היתה מוכרת. על פי ההגיון שלך, מר שמיל, אתה גוי גמור. גוי מוחלט. תתחחיל מעכשיו להסתפק בשבע מצוות בני נוח. אתה ראוי להן והן ראויות לך.
כתוב תגובה ל- בן סרוק
האמת שחוק השבות מבוסס בדיוק
  עומר...   14/12/11 23:53
על הרעיון הזה. בית לאומי לעם היהודי - על מנת שכל מי שנרדף בשל יהדותו יוכל להימלט למקום מבטחים שהוא מדינת ישראל. אפילו אם תהיה רק אלפית יהודי (מהסבא של סבא של סבא ...), וירדפו אותך בגלל זה - מדינת ישראל תקבל אותך בזרועות פתוחות.
כתוב תגובה ל- עומר...
חחחחח
  יניב מויאל   15/12/11 08:49
כמו שקיבלנו את האתיופים היהודים... בזרועות פתוחות .. אבל הרעיון מבורך;)
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
6
"יתד נאמן" צודק
  שמיל ברגר   14/12/11 14:51
הצביעות פשוט חוגגת. הפרדה בין גברים לנשים איננה "הדרת נשים" אלא הפרדה טבעית ש"מדירה" גם גברים. מר וורצל הסביר יפה שהנאצים ימ"ח היו תת אנושיים ולכן הפרדת הנשים מהגברים היה דבר טבעי עבורם ולא חסד ליהודים ולכן כל התועבות בימינו מעוותים במוחם גם יותר מהנאציזם וזה נכון. לא לחינם נאמר שוטה גרוע מרשע וכן העובדה שמשוגעים מסוגלים לעולל אסונות גרועים מהרשע הכי גדול. אנשים שמינם מעוות ומחשבתם סוטה וחולנית בהחלט מסוכנים ומעוותים יותר מהנאצים ימ"ש. ל"יתד נאמן" מותר להשתמש במעללי הנאצים כמו שאותם יהודים פוקרים ו/או גויים מאירופה (ובמיוחד מ"חבר העמים") משתמשים כדוגמא במעשי הנאצים ימ"ש כאשר מביאים את ההלכה של "מיהו יהודי" ואז הם מתריסים: "גם הנאצים בדקו שלושה דורות אחורה". ואולי באמת "חוק השבות" מבוסס על ה"רעיון הנאצי" הזה?..
כתוב תגובה ל- שמיל ברגר
דברים כדורבונות, שמיל. יישר כח
  קורא עברי   14/12/11 16:22
כתוב תגובה ל- קורא עברי
שמיל ברגר- חוזר הבנה בסיסית.
  דובר אמת   14/12/11 23:55
חוק השבות מיוסד על אותו עיקרון שהנאצים השתמשו בו כדי לזהות מי יהודי, מהסיבה הפשוטה שבהקמת המדינה, חוק השבות איפשר לכל מי שהיה נחשב יהודי בעיני הנאצים להחשב יהודי בעייני מדינת ישראל. ואף על פי שחוק זה אינו תואם להלכה, הוא לגיטימי לגמרי. בניקוד לחרדים שכל דור ודור נטרפת דעתם יותר וחושבים שהפרדה בין נשים וגברים היא בגדרות הפרדה וכיסוי הנשים בתחפושות דומות לנשות הטליבן באיסלם הקיצוני הוא לגיטי, ודבר כזה מתרחש במדינתינו היום. הבעיה העיקרית עם הנאצים היא שהם לא היו תת - אדם. להפך, הם היו בני אדם. וזה מה שהפך את המעשים שלהם לנבזים ונוראית כל כך, הנאצים ימח שמם, היו בני אדם לכל דבר, ואף מאחת המדינות המשכילות ומתקדמות בתקופתם, והעובדה שהם רצחו 6 מליון יהודים ועוד מליוני בני אדם אחרים הופך אותם לנבזים וחלאות, אך אין להכחיש כי היו בני אדם. הסיבה היחידה שהנאצים הפרידו בין גברים לנשים הייתה בשביל נוחות ואסטתיקה, היה להם יותר קל לארגן את היהודים מאשוויץ על ידי נשים וגברים, הרי הם לא סברו שהיהודים הם בני אדם, לא שהם יעניקו להם את מה שאתה מכנה "הפרדה טיבעית" ואם הכן ההפרדה היא טבעית, מדוע הנאצים, ואפילו הגרמנים לא נהגו בהפרדה??
כתוב תגובה ל- דובר אמת
מי סייע לנאצים?
  שמיל ברגר   15/12/11 11:15
ברצח יהודי הונגריה סייע סוכן ציוני לנאצים ימ"ש, ושמו רודולף קסטנר ימ"ש. "מדינת ישראל" הציבה שם של רחוב על שמו של הפושע, בחיפה!
כתוב תגובה ל- שמיל ברגר
7
מזעזע..!! מחריד..!!
  אורה הכפולה   14/12/11 15:29
- מטורף לחלוטין אפילו לחזור על דבר נורא שכזה!!

- הנאצים - ימח שמם וזכרם-לדראון עולם!

אינם מהווים דוגמא לכלום - אלא לאכזריות/טירוף/
סאדיזם/מופרעות קשה/דיקטטורה חולנית/עיוות ועיוורון!!!

- נורא יותר שיהודי מסוגל בכלל להעלות זאת

כבסיס להשוואה - - - - טלו קורה מבין עיניכם!
כתוב תגובה ל- אורה הכפולה
את טועה בהבחנה
  יניב מויאל   14/12/11 16:02
אומנם מעשה הנאצים נורא ומחריד אבל זה לא דבר חריג בהיסטוריה האנושית. אפילו תורתנו ציוותה על ישראל לטבוח בפלישתים. את מתייחסת לזה כאילו רק הנאצים יוצאי דופן באכזריותם ואת שוב טועה... אחד מלקחי השואה שאנו תמיד מפספסים הוא שכל עם ולא משנה איפה תמיד יכול להיגרר לעשיה של זוועות מהסוג הזה.. אנחנו למשל כל כך גזעניים במדינה הזאת שניתן ליחס לחלקים מאיתנו את אותן תכונות שיאפיינו את השלטון הנאצי. כך למשל האמונה בגזע עליון מול האמונה שאנו העם הנבחר ונשמה של יהודי שונה מנשמתו של גוי... או שנאת זרים שאנו חווים בארץ... לפני שתגיבי מהבטן תסתכלי סביב ותראי שדי בקלות ניתן להפוך עם שלם להתנהג כמשטר הנאצי ... כל שאת צריכה זה גאווה לאומית ואוכלוסיה טיפשה.... ליברמן מספק את הראשון והשני... קיים פה זה מכבר
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
8
טלאי
  אהרן מיטל   14/12/11 15:57
כל הדבר בהדרת נשים חייב ללכת עם טלאי שעליו כתוב, אני חרד חרמן. עזרו לי. הפרידו אותי מנשים.
כתוב תגובה ל- אהרן מיטל
9
תשתוק תשתוק תשתוקקקקקקקק
  דתיה מיואשת   14/12/11 16:08
אלוהים תשתקו כבר, לא מספיק השוביניזם שלכם עכשיו גם האמירות האלה, אתם מביישים אותי והרבה דתיים אחרים, תסתמו תפה שלכם כברררררררררר
כתוב תגובה ל- דתיה מיואשת
אז אתם תצעקו תצעקו תצעקו
  שמופ   14/12/11 16:11
למה אתכם לא שומעים? למה אתם מתכופפים ומתייחסים אליהם כאילו יש להם בעלות על הדת? כאילו הם יהודים יותר טובים? נראה כאילו לציבור הדתי המתון לא אכפת שאנשים עושים בדת כבשלהם ומבזים את אלוהים.. מעניין מה יהיה לו לומר על זה.
כתוב תגובה ל- שמופ
10
האם גם המשרפות היו "טבעיות"?
  ע"ש   14/12/11 16:19
כתוב תגובה ל- ע"ש
11
יתד נאמן אינו נאמן עליי יותר
  מיכל מירושלים   14/12/11 16:19
להביא דוגמא מן השטן - זה מעשה שטן.

וכדאי שידעו הצדיקים הללו - שלשבת בספסל אחד עם חרדים זה לא תמיד נוח לנו. הם מה זה "דוחפים ידיים".
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
12
הדרת נשים אצל החרדים טבעית!
  פועה   14/12/11 16:32
מדובר בתרבות שלמה שקיימת מקדמת דנא, במרחב החרדי, מעולם לא התקוממנו!
מה שעורר את הגל העכור זה הצורך שלהם להחיל את זה על עצמם ברחבים נוספים שבו הם החלו להיות נוכחים, כמו שוק העבודה וכמו הצבא.
הצבא בתבונה מוכן ללכת לקראתם, אלא שהוא בחר בדרך הקלה לו:
להקים יחידות שלמות של חרדים או חרדל"ים, וזה מקור "הצרה".
כשמקימים יחידות לבדוים או לדרוזים, צריך להקים יחידות לחרדים, כי אין שום הבדל בתפיסה.
הצבא כארגון נוקשה חייב לשלוט בחיליו, תנאי ראשוני לשליטה הוא ההפרדה. כל עוד לא יתמלא תנאי זה, תהיה השליטה מוגבלת ובעייתית, ובעת מבחן זה עלול להוות בעיה משמעותית.
ההחלטה שהצבא יהיה "כור היתוך" לא הייתה צבאית אלא פוליטית, וזאת החלטה שצריך להמשיך לקיימה, אם רוצים למנוע תופעות של הדרת נשים מהמרחב הציבורי.
כתוב תגובה ל- פועה
13
כשהרכבת הקלה הייתה בחינם ....
  אורני   14/12/11 16:40

כשהרכבת הקלה בירושלים הייתה בחינם, הם נסעו גם נסעו, נדחסו בלי הפרדה - גברים נשים וילדים - ונסעו בהמוניהם בלי שום בעיות. הפשקווילים בעד הפרדה בתחבורה הציבורית, הופיעו מחדש ברגע שחלה חובת תשלום ברכבת הלה ומאז גם רואים אותם באותה רכבת, פחות ופחות.
צבועים ושקרנים.
על כך שהם משווים את עצמם ואת רבניהם להיטלר, אין לי מה להגיד. זה מדבר בעד עצמו.
כתוב תגובה ל- אורני
לייק
  אביחי   14/12/11 18:33
כתוב תגובה ל- אביחי
14
הנאצים הפרידו גברים מנשים...
  יוניתמ   14/12/11 16:44
כן, זה נכון. הם גם קרעו ילדים מהוריהם - עוד דבר טבעי מאוד. ההפרדה נעשתה, אם כבר, כדי להגביר את הסבל ולהפוך את האסירים במחנה לעוד פחות אנושיים עד לחיסולם הסופי. לא רק שהוורצל הזה אידיוט אמיתי, הוא גם בור. הפרדה בין גברים לנשים היא אחד הדברים הכי פחות טבעיים שאפשר להעלות על הדעת. אין דבר כזה בטבע, פשוט.
כתוב תגובה ל- יוניתמ
15
באושוויץ גם היו הולכים לעבודה
  תורתו אומנותו   14/12/11 16:48
כתוב תגובה ל- תורתו אומנותו
16
זה אומר שגם הומוסקסואליות
  יוססי   14/12/11 16:49
היא טבעית? הפרדה מוחלטת של גברים ונשים.
כתוב תגובה ל- יוססי
17
כיהודיה גאה...
  מה זה משנה   14/12/11 16:56
כתוב תגובה ל- מה זה משנה
18
מזעזע
  Rannie   14/12/11 17:08
גועלמזעזעת ועל נפש.. אסור לתת במה לדעות כאלה!! שיעמידו אותו לדין בגין פגיעה בדמוקרטיה!! מזעזע, מחריד, מביש!! ישראל הופכת מדינת דת קיצונית עולם שלישי!!!
כתוב תגובה ל- Rannie
19
גם בבית דין לענייני משפחה מפרי
  r/   14/12/11 17:15
דים גברים רק משלמים ונשים רואות את הילדים
כתוב תגובה ל- r/
20
אני אישה אני גאה
  נעמה   14/12/11 17:18
ונראה שמישהו ינסה להעלים אותי! חרדים אתם מיעוט - ובדמוקרטייה הרוב קובע!!! רוצים חושך? תעברו לאירן או אפגניסטן!
כתוב תגובה ל- נעמה
21
WTF?!
  זאתי   14/12/11 17:29
אני מבינה שאלו הדעות של יתד נאמן, אבל דעות אלו לא יכולות להישמע בקרב העם היהודי ציוני, יתד נאמן, חשבו רגע על ניצולי השואה, ניצולי המשרפות או אפילו על הניצולים של הזונדר קומנדו , והם יראו את הכתבה הזו, שחור על גבי לבן שמצדיקה את התנהגותם של הנאצים ! אסור לעמנו [בעיקר] לתמוך בהתנהגות פרימיטיבית ולא אנושית שכזו, גועל נפש.
כתוב תגובה ל- זאתי
22
אז זה גם טבעי שהם חשבו שצריך..
  מזועזעת..   14/12/11 17:53
לטהר את העולם מיהודים גם האא..!? איפה התבונה שנעלמה אצל אנשים איפה ?!
כתוב תגובה ל- מזועזעת..
23
אונס
  hh   14/12/11 18:01
אפילו יוזף פריצל, החייה הזאת, אנס את ילדיו. לכן האונס וגילויי העריות בחברה החרדית הוא טבעי!!
כתוב תגובה ל- hh
24
מצילים את הניצולים
  מצילים את הניצול   14/12/11 18:11
facebook.com
 facebook
כתוב תגובה ל- מצילים את הניצול
25
בוא ותבין משהו עורך אימבציל:
  חילוני   14/12/11 18:11
הנאצים לא עשו דבר בטבעיות. הם עשו דברים שונים לשם מטרות שונות. הפרדת הנשים הייתה לשם מטרה מסויימת - מאד לא טבעית!!! והיא מיון היהודים למטרת ניסויים בנשים בלבד ועד הפיכתם לשפחות מין (משהו שלא חיפשו בבלוק הגברים). אז הבנת למה הפרידו נשים?!!!
כתוב תגובה ל- חילוני
26
השוואה נלוזה של פאנט נבער
  אלישמע   14/12/11 18:13
כתוב תגובה ל- אלישמע
27
יתד נאמן למי?
  מיכאל ארלנגר   14/12/11 18:19
ב"ה
רק מח מעוות יכול להביא את מעשי הנאצים להוכחה על צדקת דרכו.לא נשכח את האיסור שהעלו הרבנים קודם השואה על עליה לארץ. אלה היו רבני אגודת ישראל במזרח אירופה. לא נשכח את דרשתו של אחיו של הרבה מגור הקודם בשנת 1944 בבודפשט במע
סעו לארץ ישראל כאשר נשאל על ידיצאן מרעיתו. על מה שקורה בפולין. תשובתו היתה עוד תגיעו לארץ הטובה. הוא הגיע ואלה נשרפו. לעורכי יתד נאמן שהרשו לכתוב זאת אין להם מחילה בעולם הבא. לדראון יזכר שמם.
כתוב תגובה ל- מיכאל ארלנגר
28
השתכנעתי!
  אלטע קאקער   14/12/11 18:38
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
29
חבל רק
  irena   14/12/11 18:40
שהוא שכח את העובדה שהנאצים לא חשבו שזו תופעה טבעית אלא המטרה הייתה למנוע מהיהודים להתרבות ולפרק משפחות
כתוב תגובה ל- irena
30
החרדיות בכללותה לא טבעית ובהמי
  שייגעץ   14/12/11 18:49
כתוב תגובה ל- שייגעץ
31
אם כך, הומואים ולסביות זה טבעי
  יעל 897   14/12/11 18:52
ולא טבעי ההטרוסקסואליות. זה ההמשך ההגיוני לדברי התועבה המטורפים והמזעזעים של יתד נאמן. אני לא מאמינה אבל זה מפורסם ברבים (וללא בושה ותחושת אשמה נוראית כלפי אחרים) שאנשים מהדת, שאני שייכת לה, משתמשים בדת כדי להרוס את המדינה כמו שהנאצים השתמשו בתורות גזע מבחילות כדי להשמיד באופן מזוויע אותנו. ואם אכתוב "מוות לחרדים" אז יגידו שאני עוברת על חוקי המדינה? החרדים מנהלים מסע הסתה לפגיעה בנשים וחילונים אבל אותי יאשימו בהסתה?
כתוב תגובה ל- יעל 897
32
חבר'ה להרגע, זה רק קצת הגיון
  דולף הוא הצדק   14/12/11 19:01
בהתחלה חשבתי שזה עוד ARGUMENTUM AD HITLERUM אבל מסתבר שזה מטומטם בהרבה ממה שחשבתי ויויסקציה בבני אדם - לא טבעי שריפת אנשים בעודת בחיים - לא טבעי הרעבת אנשים למוות בזמן שמעבידים אותם בכפייה תחת איומי נשק - לא טבעי רצח ברוטאלי ואיטי של גברים ונשים למטרות בידור - לא טבעי אונס של גברים ונשים רגע לפני שמכניסים אותם למקלחות גז "כי הם ימותו בכל מקרה" על ידי קצינים וחיילים בתפקיד - לא טבעי קרבות עקובים מדם ויחס משפיל שהעולם לא ידע כמותו לאסירי מלחמה (כולל ניסויים בבני אדם ומה לא) - לא טבעי אז מה הופך את ההפרדה בין גברים ונשים לטבעי? מה זה ההגיון המעוות הזה? למה אני שומע שוב את הטיעון המפגר של "תוכיח שאין אלוהים" שוב ושוב כאילו הם יכולים לזרוק כל שטות לאוויר והיא תהפוך לאמת אוניברסאלית שאין לערער בה ואני צריך להפוך את כל היקום כדי להוכיח לו שאין בכולו ולא פיסה אחת של משהו טוב ואוהב את כולם שגם במקרה כל יכול ונותן לחרא מהסוג הזה לקרות? למה קיבינימט למה WHAT THE FUCK AM I READING WHAT THE FUCK
כתוב תגובה ל- דולף הוא הצדק
33
הפרדה ביכלל! מדינה לנשים מדינה
  הללויה.   14/12/11 19:09
לגברים. ושלא יעזו להטריד נשים כל ימי חייהם!!!!!
כתוב תגובה ל- הללויה.
34
"מבחן אושוויץ" ???
  פליט שפוי   14/12/11 19:31
אז זהו? הגדרנו את "מבחן אושוויץ"? מספיק להצמיד 'אפילו' כדי להכשיר את מעשי הנאצים לטובת החרדים? *אפילו* חיות האדם באושוויץ השתמשו בגז במקום בקליעים לחלק הארי של הרצח.
כתוב תגובה ל- פליט שפוי
35
פילוסורפטור שואל
  פילוסורפטור   14/12/11 20:27
אם הנאצים אינם אנושיים והם התייחסו להפרדה בין גברים ונשים באופן טבעי מה זה אומר על החרדים?
כתוב תגובה ל- פילוסורפטור
הכנתי לך
  לולז   15/12/11 11:36
memegenerator.net
כתוב תגובה ל- לולז
36
להיכנס
  ענבל   14/12/11 20:40
עד מתי האנשים האלו הם אלו שייצגו את המגזר הדתי? רק בגללם המגזר הדתי נתפס כמרחיק, כצבוע, כמאיים ולא מציאותי לחלוטין התורה שעל פיה מוכתבת הדת הכוונת לכל כך הרבה מקומות אחרים וכל כך רחוקים מזה...לא בזה צריך להתעסק, אלא בדרך חיים הטובה והמכבדת שמכתיבה התורה. אם באמת ניצמד למקור ולתורת האמת שלנו, ולא נכניס לשם פוליטיקה ושטויות יומיומיות שללא ספק מורדות מערכה של התורה שלנו, לא נגיע למצב כזה
כתוב תגובה ל- ענבל
37
זה מגעיל. פוגעני. אתה חולה.
  אסף111   14/12/11 21:14
קשה לי לתאר את רמת הגועל והכעס שאני חש. אני בטוח שחצי ממשפחתי שנסתפה בשואה הייתה שמחה להגיב אך אגיב במקומם אתה חלאה. אתה מגעיל. אתה מייצג זן מאוד נחות של עיתונאים ואתה חסר רגישות. אתה לא ראוי להיות עורך של עיתון. ואולי גם לא בן אדם. נשתמע.
כתוב תגובה ל- אסף111
38
הפרדת נשים גברים טבעית
  קוראת זועמת   14/12/11 21:20
בושה וחרפה. העורך לא ראוי להיקרא בן אדם. זו דרך מחשבתם של חלאת אדם. כנראה שבמשפחתו לא ניספו/ נירצחו בשואה.
כתוב תגובה ל- קוראת זועמת
39
הסיבה להפרדה במחנות השמדה
  דני9   14/12/11 21:44
המטרה של הנאצים הייתה לגרום ליהודים לחשוב שהם באמת הולכים להתקלח, ובמקרה של מקלחת זה באמת הגיוני שיפרידו נשים וגברים. כך הנאצים הורידו את הסיכוי למהומות, כי הרי זה לא הגיוני שיכריחו גברים ונשים להתקלח ביחד. אבל באוטובוס אנשים לא מתקלחים! באוטובוס אנשים לא ערומים! צאו מהסרט שלכם! אתם משתמשים בכזאת בורות בשורה כדי לקדם את האינטרסים שלכם... עזבו לאיזה יום את התורה בצד ולכו ללמוד על השואה.
כתוב תגובה ל- דני9
40
יתד נאמן משוים עצמם לצוררים
  בן של ניצולי שואה   14/12/11 21:59
אתם משווים את עצמכם לצוררים הנאצים? אתם חבורה של מוצצי כספים מהמדינה וחוגגים על דם קורבנות השואה. הקב"ה יעשה עימכם את החשבון על הרשעות והבורות שלכם.
כתוב תגובה ל- בן של ניצולי שואה
41
השם ישמור אם כאלה יהודים לא צ
  אליה123   14/12/11 22:09
ריך אויבים
כתוב תגובה ל- אליה123
42
גם אני חושב שצריך להפריד
  שיידי   14/12/11 22:13
את הלשון של הדביל הזה מהגוף שלו...
כתוב תגובה ל- שיידי
43
טמטום ורשעות מעבר לדמיון
  עזרא מנצור   14/12/11 23:21
צריך לשפשף את העיניים כדי לוודא שאני קורא נכון: הפרדת נשים וגברים על ידי הנאצים זאת ההצדקה להפרדה כזאת גם בארצנו... יש לי חדשות לאידיוט שכתב את הדברים הללו: הנאצים גם אכלו, ישנו וחירבנו, הפלא ופלא. הנה, הם בני אדם כמונו...
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
44
למי שהחרדים רוצים להשתוות!!!
  ושתי   15/12/11 00:18
לא רק הנאצים משמשים מקור השראה לחרדים. גם אחשוורוש וושתי ערכו משתה נפרד לגברים ולנשים, וזהו מקור השראה נוסף לחרדינו. הם אפילו אינם מתביישים להודות מיהם המודלים שלהם לחיקוי, אז מה הפלא שאנשים נורמליים שונאים אותם כפי שאנשים שפויים בכל העולם שונאים את הנאצים? ואת מנהגיהם של האיראנים בתקופתנו?
כתוב תגובה ל- ושתי
45
העולם החרדי מאמץ את אשוויץ.
  יהודה Yehuda   15/12/11 00:19
האם העולם החרדי ומייצגם בהקשר הזה, וורצל. מאמץ את מעשי הנאצים באשוויץ? החרדים בדורות האחרונים החלו להשתגע יותר, בשום מדינה בעולם ובשום מקום שבו היו חרדים לא הייתה הפרדה בין נשים וגברים כפי שהיא נראית היום ברחובות רמת בית שמש. לא רק שאין שום בסיס דתי להפרדה הלא טיבעית הזאת, אלא אין בסיס אנושי, החרדים יצאו בכל פורפורציה וזה התחיל ברגע שלאשה חרדית בציבור חרדי אסור לעבוד והיא נהפכת למכונה לייצור ילדים שהיא בעצמה לא יכולה להאכיל, וזה ממשיך כאשר יש נשים בבית שמש במתלבשות כמו נשות הטליבן באפגניסטן וזה יגיע לבריתות הבנות שעושים אנשי הטאליבן באפגניסטן. זה רק מצב שהולך ומחמיר, מכיוון שבציבור החרדי, אם אתה מחמיר, סימן שאתה צודק. צריך להעריך יותר את פאות השיער, צריך להיות יותר צנועות, וככל שיש לי יותר ילדים רעבים, ככה אני מקיים יותר את מצוות פרו ורבו. אך התפיסה הזאת שגויה פדאמנטאלית, ההפך, ככל שהציבור החרדי הולך ומחמיר, ככה הם מחללים יותר את אלוהים, מי שהם כנראה מנסים לרצות. זוהי בעיה הולכת וגדלה, ואם היא לא תתופל, היא תוקצן יותר.
כתוב תגובה ל- יהודה Yehuda
46
הנאצים היו קרים מאוד
  דרור ירושלים   15/12/11 00:43
בשיקולים שלהם. זה היה יכול להיות גם בגלל שרצו לגרום לקורבנות התמימים להאמין במקלחות אבל נראה לי שפשוט היה להם יותר קל לנהל את זה כך כדי למנוע אינטראקציות או פעולות לא רצויות מבחינתם. בקיצור, לא שם טמונות התשובות ל"טבעיות" ההפרדה. שם אולי אפשר לחקור את אכזריות האדם ולעסוק בשאלות של "מותר האדם מן הבהמה?" אם כבר בנושאי דת עסקינן...
כתוב תגובה ל- דרור ירושלים
47
זה עולם חרדי זה?זה עולם מחורפן
  ירון סויסה   15/12/11 01:30
כתוב תגובה ל- ירון סויסה
48
ההפרדה באושויץ - מטעמים אחרים
  מור   15/12/11 06:20
הנאצים הי"ד, הפרידו בגלל הכח הפיזי. לא הייתה להם בעיה שקבוצת נשים עירומות יעמדו מול כיתת יורים גברים.
מי שכתב את המאמר הוא בור וחולני לגמרי!! פגעת בי כיהודיה!!
כתוב תגובה ל- מור
49
למי שהוא לא
  הכי טבעי   15/12/11 06:58
מי שלא נעים לו להיות בחברת נשים שיתקבץ לו בדלת אמותיו. מי שלא נעים לו לשבת באוטובוס עם נשים - שילך ברגל.
מי שלא נעים לו להיות בחדר כושר עם נשים, שיגייס כספים עם החברייה שלו ויבנה חדר כושר פרטי לגברים בלבד. הוא יכול לעשות אותו דבר לנשים, על חשבונו.
ביננו יהודים, היהדות היא לא מה שאתם מנסים לעשות ממנה. וזו לא הקנטה - באמת מי שכבר אינה רזה ולא רוצה להתעמל עם כל הצעירות האלו יכולה לפתוח חדר כושר למבוגרות, זה בסדר והגיוני. אתה בונה עסקית רעיון שנותן תשובה לשוק על פי פלחים והתמקדות. אבל אי אפשר לכפות.

היהדות היא דת יפה וסובלנית. היא דת שמחנכת ללימודים גבוהים בנושאים רבים - היהדות שלחה את מיטב הרבנים ללימודי פילוסופיה מדע וחקלאות ועוד ועוד. מה שקורה היום בישראל, מבייש את העם היהודי לדורותיו. יהודים דתיים שהיו אמורים להיות אור במדע ובידע, אינם מחזיקים בשפות זרות, בהבנה טכנולוגית מדעית או מתמטית. זה לא היה כך וזה עצוב.

כשיהודי ורב, טוען שהנאצים טובים מן היהודים החילוניים, אתם הורסים את הדת היפה הנכונה והיחידה שכדאי לחיות בצלה.
יהודי העולם לא מתנהגים כך - יהודים לא צריכים להיות בעלי ראיה סגורה ומצומצמת. שימו לב למה שקורה בחצר שלכם - זו לא היהדות שאליה נולדתם, זו לא היהדות שממנה באתם.
אתם משנים את החוקים והיהדות היא לא שלכם לשנות.

תודה על תשומת הלב. מקווה לשינוי בלב ובמעשה.
כתוב תגובה ל- הכי טבעי
כל מילה בסלע. היהדות היא אור
  סיישל הכהן   15/12/11 16:54
ולא בערות וחשכה! חוקי הטליבאן אינם יהדות. ומי שממציא או נשען על חוקים אלו אננו יהודי!! או יותר נכון אננו שייך לבני ישראל.
כתוב תגובה ל- סיישל הכהן
50
לא העלתי בדעתי שכך יכתב
  גם אני בחלומי   15/12/11 10:00
אני חרדי וקורא המודיע המבשר כל יום . ויתד ביום שלישי כשהוא מופץ כחינמון. בדרך כלל אני בעד או נגד רעיונות שונים בכל העיתונים החרדיים. אבל מעולם לשמחתי לא נפגשתי בכתיבה מוזרה כל כך. אני מנסה לסמוך על המובאה שלכם מיתד ולחשוב שלא יתכן ששני העתונים האחרים לא שמו ליבם לאווילות המאמר ולאווילות התמונה. שניהם הם דברי נאצה מוזרים ביותר. כדאי שיתד ישים שומר מיוחד על מר וורצל כדי שחס וחלילה לא ישנו דברי הבל ורעות רוח כאלה. נראה לי ששום חרדי לא מסכים עם הדברים וליהפך כל חרדי חושב שזה מטורף לכתוב ככה. להעלות על הדעת שהנאצים ימ"ש הבינו שזה טבעי להפריד ולהשמיד בכפיפה אחת???????????????? להעלות על הדעת שימוש כל שהוא בצלב קרס כלפי יהודים???????????
כתוב תגובה ל- גם אני בחלומי
51
לאן הגענו?
  מיהרון   15/12/11 10:57
איזו השוואה שככה יכתבו יהודים על יהודים???? אנחנו לא צריכים אויבים מבחוץ. רק אם זה לא יפסק זו תהייה בכיה לדורות.
כתוב תגובה ל- מיהרון
52
אושוויץ-מאה שערים מה הקשר?!
  גבר   15/12/11 12:22
פ.חובב חשב שהוא יודע מספיק על השואה בשביל לדמות את השניים בגלל שהוא כתב בעיתון הוא לא למד, מה זה "צושטאל" תחזור לכולל. הפרדת גברים ונשים - נעשת ע"י קבוצה של חסידים ופרושים שלא למדו על מעמד האישה ביהדות (עיין מהר"ל מומלץ) והם לומדים במוסדות חסידיים שמה שמלמדים אותם זה "ולא תסורו.." והם לא באמת יודעים שהאיש זה דבר רוחני יותר מהגבר הגשמי. א"א להאשים אותם על כך שהם דורשים אוטובוסים מהדרין והפרדה מוחלטת. -אבל הם צריכים ללמוד דבר או חצי דבר על ציבור אם יש ליחיד בעיה שיסע שמונית עם וילונות. אין לו שום זכות לומר לאדם תעוף אחורה אתה מפריע לי שיעלה עם גמרא לאוטובוס ולא יסתכל לצדדים. ביהדות אין שום מקור כזה להדחיק את האחרים גם אם הם הולכים עם "שאל".
כתוב תגובה ל- גבר
53
Speachless
  Daniel-AMS   15/12/11 12:46
Separation of women is exclusion of women..... exclusion of any group is minimalizing .. narrow minded interpretations of the Torah are not in the the best intrest of the majority of Jewish people and no longer fit in contemperary Jewish society.. The Torah has a deeper meaning than that and such interpreations should not be used as justification to exclude anyone or put anyone in a pigeon hole. The fact that we make a concious choice to do this and see this a true Jewish value, only dims our so called inlightenment
כתוב תגובה ל- Daniel-AMS
54
בנוגע לנאצים.
  סתם מישהו.   15/12/11 12:54
אני לא מתיימר לדבר בתור מומחה גדול לעניין (למרות שבגרות בנושא כן עשיתי, מה שאני לא הכי בטוח לגבי עורך העיתון המדובר) אבל מטרת הנאצים לא הייתה אמורה רק להחליש ולגרום לחולי לכל היהודים בזמן החזקתם? משמע הם פעלו בכל הדרכים הלא טבעיות שהם רק הצליחו לחשוב עליהן, לדוגמא - הפרדה בין נשים וגברים על מנת להחליש אותם ולמנוע מהם לחזק האחד את השניה, פיזית ונפשית.
כתוב תגובה ל- סתם מישהו.
55
יצר מיני מוגבר אה?
  אנונימי   15/12/11 13:26
כתוב תגובה ל- אנונימי
56
יצר מיני מוגבר?
  אנטי-וולצר   15/12/11 13:32
אם לחרדים יש יצר מיני מוגבר, שיחתכו קצת יותר בברית מילה וזה הכל. אף אחד לא צריך לסבול בגלל הגישה המחמירה שלכם, אנחנו מדינה ליברלית והדת לא תכתיב לנו מה מותר, מה אסור. זה שהשוות את עצמך לנאצים (לכאורה ה"תת אנושיים") לא אומר עליך משהו?
כתוב תגובה ל- אנטי-וולצר
57
אז אתם פועלים כמו הנאצים?
  עדי החכמה   15/12/11 16:08
אם זה שבאושוויץ הפרידו בין נשים לגברים זאת הטענה שלכם לזה שצריך להמשיך להפריד, אז אולי גם תקחו לנו את הזהות, תמספרו את כולנו ותרעיבו אותנו למוות? אתם חולים בראש. זה מה שאתם.
כתוב תגובה ל- עדי החכמה
58
הפרדת נשים
  ליזה לוי   15/12/11 20:07
איין מילים בפי אייפה האישה של נתנייהו איין לה כלום מה לומר זאת אישה שמיחוץ לישראל שצריכה לעשות את העבודה הזאת להעיר אותנו מהאפתיות שלנו וזה שכתב את המאמר אייזו בושה לחברה הישראלית הגיעה הזמן להחליף ממשלה זאת שכורעת ברך לפנטים אלו כל קיצוניות היא מיכשןל להיתקדמות תרבותית חברתית והומנית קיצוניות זה משהו סטטי ולא דינמי סטטיות סופה יום אחד להיתרקב
כתוב תגובה ל- ליזה לוי
59
יתד נאמן, דר שטרימר קטן לידו
  מישקפופר   18/12/11 12:42
דר שטרימר, עיתון התעמולה של הנאצים ויתד נאמן לא רחוקים אחד מהשני.
עוסקים בטוהר הגזע ונורמות בחברת הבחרים.
כתוב תגובה ל- מישקפופר
60
ההפרדה באושוויץ הייתה מסיבות..
  כשכ   19/12/11 12:15
מסיבות שונות לגמרי הגרמנים לא רצו שהיהודים יתרבו בתוך הכלא. וגם כדי להשפיע להם על המוראל. לא בשביל ליצור הפרדה מתוך מניעים של "כבוד" כאלה או אחרים להבדלי המינים.
כתוב תגובה ל- כשכ
61
כשאלוהים ברא את האדם הוא לא הפ
  לא מקובל   25/12/11 14:22
כשאלוהים ברא את אדם וחווה הוא שם אותם יחד בגן עדן . וזה הדבר הטבעי ! אחרת היה בונה גנים שונים לגברים ולנשים. שום תירוץ לא מקובל להתנהגות בריונית וחסרת כבוד כלפי בני אדם ולא משנה האם הם נשים או גברים .
כתוב תגובה ל- לא מקובל
62
מה זה?!?!?!? מה?!?!?!
  רותחת מזעם   3/01/12 10:19
מצדיקים מעשה שהנאצים עשו?!?
לאן הגענו דתיים מטומטמים לאן?!

שכן ללא נשים לא הייתם נולדים כל חרא וחרא שביניכם

אנחנו שוות לכם הגברים והטימטום הזה של גזענות והפרדה מת מזמן.....

אפילו בארצות ערב שיש חוקים מחמירים לגבי צניעות נשים אין טפשת של הפרדה בין נשים לגברים

מי אתם בכלל בני בליעל לא מלומדים שמתנדנדים כל היום בישיבות שלכם שתפלו אותנו?!?!??!

שבו בשקט עשיתם מספיק בושות לעצמכם
כתוב תגובה ל- רותחת מזעם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il